Most hoztam el a kocsit a szervízból, a két alsó lengőkar és a jobb felső lett cserélve, ill a hátsó fékek. 10 óra munka volt, mert állítólag a csavarok rá voltak már rohadva és le kellett neki vágni és WD40-ezni.
És itt jön a kérdés: most balra kanyarodásnál kis és közepes sebességnél egy nyekergő hangot hallok jobb elölről. Mi a fene lehet ez????? :((((((((((((((((((
Egyik probléma megoldódik, a másik előjön? Ennyire nem lehet rossz a 156....
Lehet inkább járok biciklivel inkább, arra legalább nem költöm rá a vételár többszörösét csak fél év alatt...
Forum >> 156
Frank156Rosso18-07-2011 19:45:44 // 121842
Zselé18-07-2011 19:45:44 // 121841
szerintem viszont a futómű az egyik legjobb dolog a 156-ban.. :DD
Igen, nyikorog meg ropog nekem is, nemsokára cserélem kompletten, viszont ugyanilyen hangok jönnek a haverok OFF autóiból is, a különbség annyi, hogy ők nem foglalkoznak vele..
Viszont még így "szétesve" is akkora király a kanyarban, hogy csak na, és hát ezért -is- vettem Alfát.. bizony, sajnos költséges, meg nem valami tartós, dehát semmi sem lehet tökéletes... :D
Igen, nyikorog meg ropog nekem is, nemsokára cserélem kompletten, viszont ugyanilyen hangok jönnek a haverok OFF autóiból is, a különbség annyi, hogy ők nem foglalkoznak vele..
Viszont még így "szétesve" is akkora király a kanyarban, hogy csak na, és hát ezért -is- vettem Alfát.. bizony, sajnos költséges, meg nem valami tartós, dehát semmi sem lehet tökéletes... :D
Dévid18-07-2011 19:23:37 // 121840
Már ott megbukott a mutatvány nála, hogy 156-147-GT ugyanaz a futómű. :)
Alfa GT-Csaba18-07-2011 19:18:36 // 121839
Szerintem a Gt-vel sincs sok baj!A lengőkarokon kivül semmi bajom vele pedig szinte minden nap használom.Motorikusan meg hibátlan csak az olajon és a szűrőkön nem kell spórolni,és akkor nincs is vele gond.
Dévid18-07-2011 19:15:32 // 121838
Már ott áll a 13. is a műhely sarkában. De most GT-t akart. Amúgy az Audikkal, VW-kkal sokkal több baja van, mint az Alfákkal. :)
Szabeee18-07-2011 19:10:04 // 121837
nekem is csinálja.... de csak ha megállok STOP táblánál... vagy az udvaron állok le, ilyenek
mreni18-07-2011 19:09:37 // 121836
12???:D
akkor ott már nem a kocsival van a baj:)
akkor ott már nem a kocsival van a baj:)
szasza(SW)18-07-2011 19:08:54 // 121835
Érdekes haverod van.Az első még ok,de én már a 2.-at se raktam volna bele:))
Dévid18-07-2011 19:02:10 // 121834
Érdekes autóm van, ennyi. :D
A srácnak is a 12. TS blokk van a kocsijában. :)
A srácnak is a 12. TS blokk van a kocsijában. :)
Alfa GT-Csaba18-07-2011 19:01:23 // 121833
Sajnos ezek a szar utak nyírják a lengőkart de inkább csak a fölsőt és a stabilizátor szilentet! ezeknek az élettartama attól függ hogy 1héten hány gödröt versz telibe.Nekem 2évet és 44ezer km-t bírtak a felső lengők de én elég gödrös utcában lakok!Sajnos ennyit bír,de vigasztal a 6literes fogyasztás és menet teljesítmény és az az érzés hogy egy szép esztétikusan formatervezett kocsiban ülök és a többi alfás kollégával köszöntjük egymást az úton!
szasza(SW)18-07-2011 18:58:11 // 121832
Érdekes mert én még autópályán se voltam vele. 99% város és nincsenek jó utak nálunk se.Ehhez képest még nem kell hozzányúlnom,pedig minden nap használom.:)
Dévid18-07-2011 18:52:34 // 121831
15"-al használtam, és 2 évente úgy is cserés volt, az ca. 15.000 km. Az OFF kocsimban 190.000 km van, és gyári a futóműve, pedig az gyári sportcsomagos.
szasza(SW)18-07-2011 18:48:08 // 121830
Erre azt tudom neked mondani,nem kell nagy felnit venni rá.Nekem még gyári futómű van alatta.10 évesen.
Dévid18-07-2011 18:43:21 // 121829
Pont ma beszéltem le az autószerelőmet az Alfa vásárlásról, most 145-je van, 156ot, vagy GT-t akart. Mondtam, hogy tartsa meg ezt, mert mindegyik futóműve túl kényes a magyar utakra. De legalább motorban a dieselt favorizálná, ami dicséretes hozzáállás Nála. Azzal feltehetőleg kevesebb gondja lesz, mint a TS-el van.
Dévid18-07-2011 18:38:18 // 121828
Használt az elég lutri megoldás, az utángyártott meg a tapasztalatok alapján felejtős. De Te döntesz természetesen, mivel egyénfüggő, hogy mennyi pénze van rá. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az esetek döntő többségében az utángyártott után az illető megveszi a gyárit, mert nem válik be neki. :(
Alfa GT-Csaba18-07-2011 18:10:53 // 121827
Szia .Nekem ez volt a problémám,felemeltem a kocsit és zsírral megkentem a felső lengőkar szilenteket 2hete,azóta csend uralkodik elől,pedig már az agyamra ment a nyekergés!!
Inter156 (il mascalzone)18-07-2011 17:55:16 // 121826
Qubi18-07-2011 13:24:37 // 121825
Köszi!
Amint nézegettem, 30-35körül vanm annál olcsóbban nincs, vagy csak használt, utángyártott.
Amint nézegettem, 30-35körül vanm annál olcsóbban nincs, vagy csak használt, utángyártott.
Gabesz18-07-2011 13:13:20 // 121824
Sziasztok! FiatEcuScan-el teszteltem az autót, és a 2.lambda szondát nem tudja tesztelni, ekkor lettem figyelmes arra, hogy a 2. szonda feszültségét sem irja ki, viszont hibakódot nem dob ki rá. Ezek szerint nem működik a 2.lambda szondám??? Vagy csak valamilyen csatlakozási hiba lehet (mivel első feszültség van, hátsó feszültséget nem ir csak).
Második kérdésem: 1,6 ts-nél lehet úgymond "felülről" a szelepszár szimeringet kicserélni?
Második kérdésem: 1,6 ts-nél lehet úgymond "felülről" a szelepszár szimeringet kicserélni?
Dévid18-07-2011 13:06:54 // 121823
Nézd meg itt! Amúgy úgy emlékszem 019-es. :)
Dévid18-07-2011 13:01:33 // 121822
Mielőtt leszakadt a féltengelycsuklóm, nekem is kattogott, csak nekem folyamatosan, szóval nyugi, jó eséllyel nem féltengelycsukló. :)
Szabeee18-07-2011 12:37:42 // 121821
nekem is ég, viszont tényleg kell az átalakító a hibakód törléséhez....
Qubi18-07-2011 12:34:10 // 121820
LMM kapcsolatosan. Ki tudja melyik kódszámos megy az enyémbe?
98' 2.0 16v t.spark 155paci. 0280218019, 46447503, 46541253, 60814852.
Nem értek hozzá, de találtam eredeti bosch-t 13 rongyért...vacsi új...
98' 2.0 16v t.spark 155paci. 0280218019, 46447503, 46541253, 60814852.
Nem értek hozzá, de találtam eredeti bosch-t 13 rongyért...vacsi új...
Qubi18-07-2011 12:31:59 // 121819
Köszönöm! Lehet beáldozok rá:)
Frank156Rosso18-07-2011 12:21:56 // 121818
Nekem is ég. Nemrég kaptam rá választ itt, egy átalakítót kell hozzá (mert csak úgy nem megy, az nagyon egyszerű lenne:), ilyet itt ni, ezekből a piros, vagy mreni-nek van kapcsolható adatkábele, amit otthon is lehet vásárolni. Sajnos a weboldalra már nem emlékszem.
Qubi18-07-2011 11:35:58 // 121817
Cartársak!
Már írtam többször is, de hátha azóta vannak újabb ötletek...
Szóval a légzsák kijelzőm világít. Mindekettő. A fiatEcuScan-nel prbóltam elérni a Ecu-t, de nem találta meg. ABS, és a központit, látja, de nem a légzsákét.
Kábel csatikat megtisztítottam, befújtam kontakt spray-vel, de nincs változás.
Hol található a légzsák ECU-ja? Ki lehet- e, ill. érdemes-e egy hasonló Ecu-val kicserélni? Találkozott valaki ugyanezzel a hibával?
Bármilyen megoldás érdekel, szeretném, ha végre működne, mert amióta megvan az autó, ez az egy probléma, amire nem találtam megoldást..=) pedig volt elég....
Köszi
Már írtam többször is, de hátha azóta vannak újabb ötletek...
Szóval a légzsák kijelzőm világít. Mindekettő. A fiatEcuScan-nel prbóltam elérni a Ecu-t, de nem találta meg. ABS, és a központit, látja, de nem a légzsákét.
Kábel csatikat megtisztítottam, befújtam kontakt spray-vel, de nincs változás.
Hol található a légzsák ECU-ja? Ki lehet- e, ill. érdemes-e egy hasonló Ecu-val kicserélni? Találkozott valaki ugyanezzel a hibával?
Bármilyen megoldás érdekel, szeretném, ha végre működne, mert amióta megvan az autó, ez az egy probléma, amire nem találtam megoldást..=) pedig volt elég....
Köszi
Sanyi18-07-2011 11:28:00 // 121816
Nekem is szokott ilyet csinálni néha napján. Pl. parkolóból vagy kereszteződésből hirtelen kiugrok. Nem tudom mitől lehet...
Qubi18-07-2011 11:26:54 // 121815
Szia! Nálam ugyan ez van...
Már írtam többször is ezzel kapcsolatban a fórumra de senki nem tud semmit róla:)
Próbáld ki a következőt. Ha 1-esbe rakod és mész pár métert fékezel koppan, aztán ugyan ez hátramenet pár méter, fék, koppanás... Ellenben ha kétszer fékeznél egy adott irányba, már nem cisnálja...Nálam ez megy mióta megvan az autó. És le lett cserélve a teljes futómű, mégse oldotta meg. Valaki azt gyanította, hogy a váltóval lehet kapcsolatban...De ki tudja...
Már írtam többször is ezzel kapcsolatban a fórumra de senki nem tud semmit róla:)
Próbáld ki a következőt. Ha 1-esbe rakod és mész pár métert fékezel koppan, aztán ugyan ez hátramenet pár méter, fék, koppanás... Ellenben ha kétszer fékeznél egy adott irányba, már nem cisnálja...Nálam ez megy mióta megvan az autó. És le lett cserélve a teljes futómű, mégse oldotta meg. Valaki azt gyanította, hogy a váltóval lehet kapcsolatban...De ki tudja...
Liquid18-07-2011 11:07:33 // 121814
egyet kattan/koppan csak
Roll198318-07-2011 10:38:00 // 121813
Én nem tudok örülni a nyikorgásnak, nagyon idegesít. Lehet megpróbálom valami gépzsírral megkenni, hátha csöndbe maradnak. Elég a kerekeket levenni, hogy hozzájuk lehessen férni?
fony7218-07-2011 10:32:07 // 121812
Liquid! Nem lehet, hogy féltengely csukló? Az szok kanyarodáskor, éles kanyarban meg megforduláskor bejelentkezni. Kattog, vagy csak egyet kattan? Nekem egy régi japánon jelentkezett hasonlóan a csukló. Idővel aztán már egyre sűrűbben kattogott. Ha meg később már egyenesben sem áll be a szája, akkor megette a fene, várható a szétesése.
fony7218-07-2011 10:27:32 // 121811
Ez a szilent nyikorgás egy érdekes dolog. Nekem az előző Lybrán szóltak és szólnak még most is. Szakik szerint idővel kiszáradnak, ezért szólalnak meg. Állítólag a WD-40hez hasonlóan valami szilikonos spray lehet ideiglenes megoldás de ez sem tart sokáig. A hozzá értők azt mondták anno, hogy addig örüljek, amíg nyikorog, addig legalább tudom, hogy még megvannak. Jobb mint ha kopognának. Aztán örültem, hogy vannak.
Roll198318-07-2011 10:17:59 // 121810
Akkor mit lehet velük csinálni? Ha kicserélem mindet, akkor csöndben lesznek?
Erhard 242 (Pure Energy)18-07-2011 09:17:14 // 121809
wd40 de sokat nem ér :(
Roll198318-07-2011 08:20:32 // 121808
Srácok, mivel kenjem be a szilenteket, hogy ne nyikorogjanak? Ha nagyon meleg van, és rossz úton megyek, például kertbe, akkor idegesítő hangot adnak.
NGC18-07-2011 08:11:55 // 121807
*takaró műanyag alatti három csavar...*
NGC18-07-2011 07:45:31 // 121805
Üdv!
A tükrök levétele a takaróműanyag három csavarjából áll, valamint a csatlakozó széthúzásából? Következő lépésként a tükörház alján 2 csavar eltávolításából?
(Lefújnám azt a részt, ami az A oszlopra hasal, mert csúnya, és kopik a gyári festék.)
A tükrök levétele a takaróműanyag három csavarjából áll, valamint a csatlakozó széthúzásából? Következő lépésként a tükörház alján 2 csavar eltávolításából?
(Lefújnám azt a részt, ami az A oszlopra hasal, mert csúnya, és kopik a gyári festék.)
ystuc18-07-2011 07:34:09 // 121804
Jaja, állványról, aztán egy kis Photoshop... :-)
Ma megpróbálom megcsinálni amit kértél.
Ma megpróbálom megcsinálni amit kértél.
Frank156Rosso18-07-2011 02:34:12 // 121803
Ki az akinek otthon felesleges egy biztosíték szekrény takaró nagy műanyag elem, belülre a kormány alá és egy első lökösbe való alsó hosszú műanyag rács? :) Elvileg megyek haza a héten és ezeket vételeznék, az ország bármelyik pontján :)
Zselé18-07-2011 00:41:23 // 121802
Eltört vagy csak kiesett? Mert nekem egyszer a kezemben maradt, mondom, na ez eltörött (ilyen kis kés alakú pöcök a vége), de aztán visszadugtam a kulcsba, és bekattant a helyére, azóta nem esett le megint..
Liquid17-07-2011 23:35:24 // 121801
kis távsegítséget kérnék:
kikanyarodáskor (jobbra biztosan, balra nem emléxem), néha egyenesen induláskor illetve fékezéskor valami koppan egyet bal elöl. Mi adhat ilyen hangot? Rossz úton nem kopog, viszont kanyarodáskor, parkoláskor, megforduláskor igen.
kikanyarodáskor (jobbra biztosan, balra nem emléxem), néha egyenesen induláskor illetve fékezéskor valami koppan egyet bal elöl. Mi adhat ilyen hangot? Rossz úton nem kopog, viszont kanyarodáskor, parkoláskor, megforduláskor igen.
Gábor7917-07-2011 21:45:34 // 121800
Nagyon egyre jár a gondolatunk... nemrég láttam egy ilyen képet, gondoltam én is készítek egyet a sajátomról... de megelőztél :-))
Poló17-07-2011 21:42:22 // 121799
Jó kép :)
Állványról lett fotózva?
Állványról lett fotózva?
ystuc17-07-2011 21:16:48 // 121798
Antee17-07-2011 18:13:58 // 121797
Igen, csak a szerszámot adom el egyelőre, szerintem nem fog megélni nálam még egy vezérlés beállítást. :)
Amúgy nagyon szeretem ezt a kocsit, csak nagyon sok a fenntartása.
A biztosításom több mint 2200 font egy évben. Ez pedig közel 700 ezer forint egy évben.
Messze is járok dolgozni és így kénytelen voltam venni egy diesel focus-t ami gazdaságosabb. De lehet váltok közelebbi munkára és akkor nem kell eladnom a Vasat. :)
Amúgy nagyon szeretem ezt a kocsit, csak nagyon sok a fenntartása.
A biztosításom több mint 2200 font egy évben. Ez pedig közel 700 ezer forint egy évben.
Messze is járok dolgozni és így kénytelen voltam venni egy diesel focus-t ami gazdaságosabb. De lehet váltok közelebbi munkára és akkor nem kell eladnom a Vasat. :)
jim15617-07-2011 16:20:34 // 121796
Szia nekem is volt ilyen problémám! Én a gyujtáskapcsolonál a csokikat mozgattam meg mindent ami hozzá tartozi! befujtam kontaktsprével! Volt olyan hogy a 15.dik probálkozásra indult el a gép! Azota semmi problémém vele ez kb 3honapja! Remélem tudtam segiteni!
Dévid17-07-2011 15:47:22 // 121795
Az is egy megoldás. :)
osee_selespeed17-07-2011 15:45:40 // 121794
Én úgy értelmezem, hogy a szerszámot adja el...
Dévid17-07-2011 15:38:44 // 121793
Igen, ez a legokosabb, hogy egy szíjszakadás után eladod. Ki tudja mi ment még tönkre amit nem vett észre a szerelő...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
683
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?