Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok...
Tempomatot szeretnék beépíteni. Végigolvastam mindent a fórumon, ami erről szól, de au én ECU-m nem olyan, mint amiket itt találtam. (A gép 2003-mas 156 JTDm 16V FL) Csatolom, hogy hogy néz ki és mi van ráírva. Szerintetek ez lehet 7.3.1-es? (Szervizben gépre volt kötve, és a kérdésemre azt mondták, hogy van benne tempomat.)
Sajnos a kábel nincs benne előkészítve, úgyhogy nekem kellene megcsinálnom. Ezzel kapcsolatban minden segítséget örömmel fogadnék...
És még valami. Honnan tudnék letölteni egy eLearn-t vagy service manualt? (A gugli tele van döglött linkekkel, a tizedik után feladtam.)
[img1] [img2]
Forum >> 156
vargabi03-07-2016 22:34:05 // 151290
Liquid03-07-2016 21:56:35 // 151289
mivan Dévid, sok volt a pálesz? :D
Dévid03-07-2016 18:47:55 // 151288
Szervusztok!
Ca. 2 hónapja nem hoztam ki a kocsim a garázsból, aztán most hogy mentem kb. 60 km-t, azt tapasztaltam, hogy akadozik a sebesség- és fordulatszámmérő, meg nagyon imbolyog a karosszéria az úthibákon. Ezek mitől lehetnek?
Ca. 2 hónapja nem hoztam ki a kocsim a garázsból, aztán most hogy mentem kb. 60 km-t, azt tapasztaltam, hogy akadozik a sebesség- és fordulatszámmérő, meg nagyon imbolyog a karosszéria az úthibákon. Ezek mitől lehetnek?
szunyiatis03-07-2016 18:05:09 // 151287
Köszönöm az infót
Bomi03-07-2016 16:43:19 // 151286
Szia. Első stabilizátor rúd szilentjei is okozhatnak kopogást. (nem is kicsit...)
Alfás Theo03-07-2016 16:07:37 // 151285
Akár a felső lengőkart tartó alu elem furatainak ovális kopása is okozhat ilyet. Tapasztaltam!
pdudas03-07-2016 14:26:09 // 151284
Sziasztok!
A JTS-em kis fordulatszamon gazadasra bedaral, hibakod szerint a 4-es hengerben gyujtaskimaradas. Trafokat cserelgetve vandorol a hiba. Trafo csere kell, tiszta sor.
Namost:
ha a klimat kikapcsolom, akkor nincs hiba. Padlozasra megy ahogy kell. Barmilyen fordulaton. Letezik, hogy akkorat terhel be a klima kompresszor (a klimaval egyebkent nincs baj), hogy ennyit szamit?
Ma reggel nezegettem a motorteret - a fojtoszelep elotti gumibol keszult (harmonikas reszt tartalmazo) elemen van par repedes a harmonikak kozott. Nem komoly, luknak sem tunik, csak az oregedo gumi redoi kozott vannak repedesek. Ugye ez az elem amin keresztul a levegot kapja a motor, ennek az egyenes csovel megtoldott derekszogben lefele meno reszen van a legtomegmero es az alatt a levegoszuro.
Keszulok a szerelohoz, kerdesem az lenne, hogy erdemes-e/lehet-e csereltetni ezt a gumi 'szornyet'? Azert szorny, mert van vagy 2-3 kis gumicso leagazasa, azaz nem egy szimpla gumi harmonika (mint pl egy feltengely gumiharang). Tudja valaki mi ennek az elemnek a neve es kb mibe kerul?
Az tiszta sor, hogy trafo csere lesz, de elkepzelheto az is, hogy falsot sziv a motor a repedeseken at es emiatt daral be? Csak 2000rpm alatt lehet bedaraltatni es csak akkor ha megy a klima - 2000 folott megy ahogy kell (klimatol fuggetlenul). Nem ertek hozza, ezert kerdeznelek titeket - hatha lattatok mar hasonlot.
Az autom elozo tulaja adott CRC legtomegmero tisztitot. Mondta, hogy o mar tisztitotta egyszer. Az a kerdesem, hogy a legtomegmerot hogyan kell kiszerelni? Ranezesre felulrol egy hosszabb T dugokulccsal 4 csavar fogja, illetve a szivocsovon van egy nagyobb bilincs. Meg ugye az elektromos csatija. A tisztitot meg esetleg megprobalnam - de lehet a szerelore hagyom, nehogy a gumi harmonika feszegetesevel tobbet artsak....
A JTS-em kis fordulatszamon gazadasra bedaral, hibakod szerint a 4-es hengerben gyujtaskimaradas. Trafokat cserelgetve vandorol a hiba. Trafo csere kell, tiszta sor.
Namost:
ha a klimat kikapcsolom, akkor nincs hiba. Padlozasra megy ahogy kell. Barmilyen fordulaton. Letezik, hogy akkorat terhel be a klima kompresszor (a klimaval egyebkent nincs baj), hogy ennyit szamit?
Ma reggel nezegettem a motorteret - a fojtoszelep elotti gumibol keszult (harmonikas reszt tartalmazo) elemen van par repedes a harmonikak kozott. Nem komoly, luknak sem tunik, csak az oregedo gumi redoi kozott vannak repedesek. Ugye ez az elem amin keresztul a levegot kapja a motor, ennek az egyenes csovel megtoldott derekszogben lefele meno reszen van a legtomegmero es az alatt a levegoszuro.
Keszulok a szerelohoz, kerdesem az lenne, hogy erdemes-e/lehet-e csereltetni ezt a gumi 'szornyet'? Azert szorny, mert van vagy 2-3 kis gumicso leagazasa, azaz nem egy szimpla gumi harmonika (mint pl egy feltengely gumiharang). Tudja valaki mi ennek az elemnek a neve es kb mibe kerul?
Az tiszta sor, hogy trafo csere lesz, de elkepzelheto az is, hogy falsot sziv a motor a repedeseken at es emiatt daral be? Csak 2000rpm alatt lehet bedaraltatni es csak akkor ha megy a klima - 2000 folott megy ahogy kell (klimatol fuggetlenul). Nem ertek hozza, ezert kerdeznelek titeket - hatha lattatok mar hasonlot.
Az autom elozo tulaja adott CRC legtomegmero tisztitot. Mondta, hogy o mar tisztitotta egyszer. Az a kerdesem, hogy a legtomegmerot hogyan kell kiszerelni? Ranezesre felulrol egy hosszabb T dugokulccsal 4 csavar fogja, illetve a szivocsovon van egy nagyobb bilincs. Meg ugye az elektromos csatija. A tisztitot meg esetleg megprobalnam - de lehet a szerelore hagyom, nehogy a gumi harmonika feszegetesevel tobbet artsak....
Szabeee03-07-2016 12:21:16 // 151283
kormányösszekötő, gömbfej, stabilizátor szilent
szunyiatis03-07-2016 12:19:10 // 151282
Sziasztok. Kiss segítség kellene, alsó, felső,lengőkar,stabilizátor, csere után még mindig van kopogás mi lehet a gond?
Lacee15602-07-2016 14:51:55 // 151281
Üdv mindenkinek!
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Balu15602-07-2016 14:33:55 // 151280
Jules TS köszi az infót!
Lacee15602-07-2016 14:33:37 // 151279
Üdv mindenkinek!
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
berobbantam01-07-2016 20:54:39 // 151278
Szia
A hibakódra vakon tényleg nehéz bármit mondani,de szerintem egr lesz.Nekem is az volt.Semmi vészüzem ugyanúgy ment.Kiolvastattam és ezt dobta.Azóta már likvidáltam.Amúgy is akartam.Nem vagyok híve,hogy korommal menjen az autó.Persze tudom ez önző és nem szép dolog.
A hibakódra vakon tényleg nehéz bármit mondani,de szerintem egr lesz.Nekem is az volt.Semmi vészüzem ugyanúgy ment.Kiolvastattam és ezt dobta.Azóta már likvidáltam.Amúgy is akartam.Nem vagyok híve,hogy korommal menjen az autó.Persze tudom ez önző és nem szép dolog.
Kristyon01-07-2016 17:48:15 // 151277
Hali!
A kis sárga lámpa, tényleg csak kiolvasás után lesz biztos, addig bármi lehet, de ha nem váltott vészüzemre a motorvezérlő, akkor talán nem lesz nagy baj...
A kis háromszöggel a műszerfal háttérvilágításának fényerejét tudod állítani, nyomkodva ha jól emlékszem 5 fokozata van.
a km gombbal ha hosszan nyomod a napi kilométer számlálót tudod nullázni.
Üdv. :)
A kis sárga lámpa, tényleg csak kiolvasás után lesz biztos, addig bármi lehet, de ha nem váltott vészüzemre a motorvezérlő, akkor talán nem lesz nagy baj...
A kis háromszöggel a műszerfal háttérvilágításának fényerejét tudod állítani, nyomkodva ha jól emlékszem 5 fokozata van.
a km gombbal ha hosszan nyomod a napi kilométer számlálót tudod nullázni.
Üdv. :)
Ngynrbrt01-07-2016 17:10:43 // 151276
Sziasztok Alfások!
A héten vettem az én kis 2004-es 156-os szürke kombi Alfám. Pécs mellől egy kereskedésből, 2007 óta 1 magyar tulajnál volt, vigyázott rá szerencsére, kis esztétikai hibáktól eltekintve gyönyörű, drága ablaktörlőlapátok, kuplung csere, kettős tömegű cseréje megvolt számlákkal.
Na most, hazajöttem vele 300 km-t, este még fordultam vele párat, másnapkapunyitásra eredetiségvizsgán volt, hazajövök vele, mennék okmányirodába, felvillan a kis "motor" ikon, bekapcsolásnál a sokat emlegetett "Motor engine system failured", ideg belém állt, de elmentem vele, mert sietni kellett. Meglepődve tapasztaltam, hogy semmi változás vezetés közben, hazajövök, apa mondja, hogy nem kell ettől félni, az ő octaviajában 4 éve ég. Engem azért zavar nagyon is, olvastam itt utána, de az én meglátásom szerint bármi lehet, mert sok mindent irtatok erre. Amint lehet, kötöm gépre, de ez sajnos csak hétfőn lehetséges legjobb esetben. Szerintetek a kocsi alatt elmozdítottak valamit, kábelt szakítottak? Vagy mi lehet az oka?
Továbbá időm sajnos nem sok volt utána nézni a dolgoknak, nagyon elfoglalt vagyok, de a kormány mellett bal oldalon van 2 gomb a fényszóróállító mellett, az egyiken egy "k m"
felirat van, a másikon meg egy derékszögű háromszög. Mire valóak ezek?
Köszönöm hogy végigolvastad :)
A héten vettem az én kis 2004-es 156-os szürke kombi Alfám. Pécs mellől egy kereskedésből, 2007 óta 1 magyar tulajnál volt, vigyázott rá szerencsére, kis esztétikai hibáktól eltekintve gyönyörű, drága ablaktörlőlapátok, kuplung csere, kettős tömegű cseréje megvolt számlákkal.
Na most, hazajöttem vele 300 km-t, este még fordultam vele párat, másnapkapunyitásra eredetiségvizsgán volt, hazajövök vele, mennék okmányirodába, felvillan a kis "motor" ikon, bekapcsolásnál a sokat emlegetett "Motor engine system failured", ideg belém állt, de elmentem vele, mert sietni kellett. Meglepődve tapasztaltam, hogy semmi változás vezetés közben, hazajövök, apa mondja, hogy nem kell ettől félni, az ő octaviajában 4 éve ég. Engem azért zavar nagyon is, olvastam itt utána, de az én meglátásom szerint bármi lehet, mert sok mindent irtatok erre. Amint lehet, kötöm gépre, de ez sajnos csak hétfőn lehetséges legjobb esetben. Szerintetek a kocsi alatt elmozdítottak valamit, kábelt szakítottak? Vagy mi lehet az oka?
Továbbá időm sajnos nem sok volt utána nézni a dolgoknak, nagyon elfoglalt vagyok, de a kormány mellett bal oldalon van 2 gomb a fényszóróállító mellett, az egyiken egy "k m"
felirat van, a másikon meg egy derékszögű háromszög. Mire valóak ezek?
Köszönöm hogy végigolvastad :)
MMárk9101-07-2016 16:48:09 // 151275
helló a kuplungal kapcsolatban a szerelőnél kérdezd meg csináltak már nyomókuplungos autót mert én beszoptam. Megelőzni akartam a baj időm nemvolt elvittem megkuplungoztatni készlet indulásnál enyhén rázott nem foglalkoztam vele majd egyszer csak beesett a pedál.... utánna nekem kellet végülis még egyszer szétszedni az autót és kiderült hogy szarul lett öszerakva ( nem a kinyomó csapágy fülébe hanem a csapágy peremébe volt akadva a kinyomó villa) Jó tanács kérdez rá hogy csináltak e már ilyet nehogy megszívd...... mert én kifizettem a munkadijat plusz utánna én is szétszedtem még egyszer ......
Kristyon01-07-2016 14:44:07 // 151274
gazsilaszloo01-07-2016 13:46:54 // 151273
https://m.youtube.com/watch?v=uUf11Iy6s_c
Magától nyílik :) ha érdekel valakit, van még pár rugó, amit a teleszkópra kell rakni. :)
Magától nyílik :) ha érdekel valakit, van még pár rugó, amit a teleszkópra kell rakni. :)
rbalint8830-06-2016 21:11:36 // 151272
MES Free verzióval nem is fog :)
JulesTS30-06-2016 12:42:48 // 151271
Ha szerencséd van akkor csak főhenger csere. Ha nincs szerencséd, akkor váltó kiszedés, amihez nem sok kedvem lenne mégegyszer:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Viszont után vajpuha lett a kuplung...
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Viszont után vajpuha lett a kuplung...
JulesTS30-06-2016 12:39:17 // 151270
Én meg tisztítottam, alapjárati motor/TPS-t leszedtem róla, visszarakás után 1500-as alapjárat...
TPS reset után jó lett...
TPS reset után jó lett...
pedroyah30-06-2016 11:44:57 // 151269
Kedves Jules! :)
Én kicseréltem a folytószelepet, nem állítottam, kalibráltam semmit és működütt hibátlanul.
Én kicseréltem a folytószelepet, nem állítottam, kalibráltam semmit és működütt hibátlanul.
gazsilaszloo30-06-2016 10:36:22 // 151268
kielégítő válasz. Köszi! :)
Abarai30-06-2016 09:57:30 // 151267
Röviden: ne.
Kicsit bővebben: Szívómotornál elhanyagolható a többlet, amit egy chip hozHAT, cserébe elszáll a károsanyag-kibocsátás és felborulhat a hőháztartás is, ami az élettartamnak se tesz jót. Ráadásul a JTS egy kihegyezett (206 Nm 1970 ccm-ből, feltöltés nélkül!) és elég érzékeny szerkezet. Jól megy az chiptuning nélkül is, inkább ne siettesd a halálát.
Kicsit bővebben: Szívómotornál elhanyagolható a többlet, amit egy chip hozHAT, cserébe elszáll a károsanyag-kibocsátás és felborulhat a hőháztartás is, ami az élettartamnak se tesz jót. Ráadásul a JTS egy kihegyezett (206 Nm 1970 ccm-ből, feltöltés nélkül!) és elég érzékeny szerkezet. Jól megy az chiptuning nélkül is, inkább ne siettesd a halálát.
Abarai30-06-2016 09:52:12 // 151266
A ventilátor 90 alatt el se indul, a hűtővíz meg még 100-nál se forr.
Abarai30-06-2016 09:50:51 // 151265
Nyugi, ez ilyen. Minden autóban ingadozik a vízhő, csak a többiekben állandó 90-et hazudik a mutató, a 156-ban meg nem.
trxAlfa29-06-2016 20:47:15 // 151264
Sziasztok!
A kuplunggal adódott némi probléma. A pedál ellenállása mindig is erős volt mióta megvettem az autót, tehát a lenyomása nem az a vajpuha, kicsit combosabb volt. De több helyről is megnyugtattak, hogy jól van az úgy, amíg beveszi a fokozatot simán. Nos a mai nap hirtelen a semmiből parkolás közben felkeményedett, az utolsó 1/3-ban szinte kőkemény. Előtte levezettem vele 45km-t semmiféle előjele nem volt, egyik váltásról a másikra (hálisten épp már parkoltam, nem menet közben). A sebességet már nem is veszi be. A kuplung egyébként sosem csúszott, a fokozatokat eddig nagyon szépen, simán vette. Olyan mintha nem emelne ki eléggé.
Holnap, ha minden igaz megy szerelőhöz. Ötlet, jó tanács, esetleg mire számíthatok?
Köszi!
A kuplunggal adódott némi probléma. A pedál ellenállása mindig is erős volt mióta megvettem az autót, tehát a lenyomása nem az a vajpuha, kicsit combosabb volt. De több helyről is megnyugtattak, hogy jól van az úgy, amíg beveszi a fokozatot simán. Nos a mai nap hirtelen a semmiből parkolás közben felkeményedett, az utolsó 1/3-ban szinte kőkemény. Előtte levezettem vele 45km-t semmiféle előjele nem volt, egyik váltásról a másikra (hálisten épp már parkoltam, nem menet közben). A sebességet már nem is veszi be. A kuplung egyébként sosem csúszott, a fokozatokat eddig nagyon szépen, simán vette. Olyan mintha nem emelne ki eléggé.
Holnap, ha minden igaz megy szerelőhöz. Ötlet, jó tanács, esetleg mire számíthatok?
Köszi!
rain91x29-06-2016 18:20:41 // 151263
Kapcsolós 4 állású VAG KKL kábellel nem tud rákapcsolódni a klíma vezérlőre, ez másnál is így van?
Liquid29-06-2016 15:25:37 // 151262
vagy rádugsz egy kábelt, indítasz MES-t és reseteled :)
JulesTS29-06-2016 15:22:42 // 151261
Itt le van írva:
http://www.alfaamore.hu/tagok/1951/autok/9027/blog/19788
TS-nél is így kell...
A neten keringenek olyan leírások is, ahol 15 perc helyett 10 percet írnak, ventilátor bekapcsolást nem írják, hogy meg kell várni, illetve tesztutat sem írnak.
http://www.alfaamore.hu/tagok/1951/autok/9027/blog/19788
TS-nél is így kell...
A neten keringenek olyan leírások is, ahol 15 perc helyett 10 percet írnak, ventilátor bekapcsolást nem írják, hogy meg kell várni, illetve tesztutat sem írnak.
gazsilaszloo29-06-2016 13:15:29 // 151260
Ahhoz hogy 2.0 Jts és chiptuning, van valakinek bármi hozzászólása? Véleménye? Tapasztalata? :)
Balu15629-06-2016 10:10:20 // 151259
156 1.6 TS-ről van szó, ha ez számít!
Sityu29-06-2016 10:10:19 // 151258
Alfacity napján, úgy hogy ott toporogsz a gödöllői unix előtt érte 7kor elég izgalmas :D Különben ha ügyes és kicsi a kezed csak az akksi tálcát kell kivenni, de sajna nem látszik. Vakon kell matatni de megoldható. Telefonnal befényképeztem párszor és kitapogattam..
Balu15629-06-2016 10:08:37 // 151257
Sziasztok! Még régebben vendégként olvastam az oldalon a TPS restről, de most nem találom meg a leírást. Be tudná valaki linkelni vagy leírni hogyan kell csinálni. Hétvégén nekiesek a gépnek ki akarom pucolni az egész benzin és levegő rendszert is utána meg szeretném rajta csinálni a resetet is! Előre is köszi a segítséget!
MEO28-06-2016 22:10:53 // 151256
Sziasztok! Főtengely holtponti jeladót mennyire macerás cserélni?
Alfás Fecó28-06-2016 21:50:23 // 151255
köszi . holnap kiprobálom .
berobbantam28-06-2016 21:48:17 // 151254
Szia
4 db 65-ös szög.Pont méret.Én mindíg avval szedem ki.
4 db 65-ös szög.Pont méret.Én mindíg avval szedem ki.
Alfás Fecó28-06-2016 21:47:00 // 151253
kipróbáltam de nem jött ki .
rbalint8828-06-2016 21:38:24 // 151252
az teljesen jó úgy, ahogy van.
Fecó: cd-kiszedő-> 4 nagyon vékony* csavarhúzó is megteszi.
* órás, műszerész, ilyesmi. ami befér a lukon.
Fecó: cd-kiszedő-> 4 nagyon vékony* csavarhúzó is megteszi.
* órás, műszerész, ilyesmi. ami befér a lukon.
Alfás Fecó28-06-2016 21:34:25 // 151251
Sziasztok. keresek a kocsim gyári cd-hez kiszedő „kulcsot „ .ha van valakinek esetleg nekem jó lenne kölcsönben is.
MMárk9128-06-2016 20:57:18 // 151250
Sziasztok kérdésem az lenne hogy tudom 1.9 jtd ( 115le) kimérni hogy jó e a termosztátom elég érdekes jelenségeket csinál a 81 fokos van benne igy a vizhőfokom eddig mindig a mutató a negyed felett volt kicsivel szinte sose mozdult most viszont olyan 100 as tempóig ott marad felette viszont terhelésre hegymenet ( akár autópálya) 90 ig meg felé is felmegy aztán ha visszaesik a terhelés ez pályán pl gödöllöi part vissza tér 90 és a negyed közé. Ötlet valakinek mielőtt kidobnám fölöslegesen a termosztátom ?
-=Tuske=-28-06-2016 19:04:51 // 151249
Sziasztok!
MXN-884 156-os tulaja köztünk van? Ha igen kérem írjon nekem, fontos lenne!
Köszönöm!
MXN-884 156-os tulaja köztünk van? Ha igen kérem írjon nekem, fontos lenne!
Köszönöm!
JulesTS28-06-2016 18:31:51 // 151248
Igen, ennyi benzin "fogyasztast" orral is be lehet hatarolni...
attila ts attila28-06-2016 18:24:53 // 151247
én is erregondoltam de akkor érezznem kéne a tömény benin szagot nem?
berobbantam27-06-2016 21:36:24 // 151246
Szia
Fordítva volt a sorrend.Én megelőző célzattal akartam kiiktatni.Aztán dobott egy motor control hibát.Elvittem egy kartárshoz és egr hibám volt.Gondoltam itt az idő,és megszabadulok tölle.A lényeg,hogy Mankynél kötött ki az ecum és ő írta ki belőle az egr-t.Azt hiszem Ő tudja mit csinál.Azt mondta falazzam is le és nem lesz vele több gondom.Ő úgy írja ki,hogy az egr működik csak hibakódot nem dob rá sose.Szereztem be alapanyagot a falazáshoz.És akkor vettem észre az omniózus alátétet.Ez is letudva.Amúgy csípem a zuzmókat.Van katalizátorom is :)De nem azért veszek levegőszűrőt,hogy tele veressem korommal a szívósort.
Fordítva volt a sorrend.Én megelőző célzattal akartam kiiktatni.Aztán dobott egy motor control hibát.Elvittem egy kartárshoz és egr hibám volt.Gondoltam itt az idő,és megszabadulok tölle.A lényeg,hogy Mankynél kötött ki az ecum és ő írta ki belőle az egr-t.Azt hiszem Ő tudja mit csinál.Azt mondta falazzam is le és nem lesz vele több gondom.Ő úgy írja ki,hogy az egr működik csak hibakódot nem dob rá sose.Szereztem be alapanyagot a falazáshoz.És akkor vettem észre az omniózus alátétet.Ez is letudva.Amúgy csípem a zuzmókat.Van katalizátorom is :)De nem azért veszek levegőszűrőt,hogy tele veressem korommal a szívósort.
redbull9027-06-2016 18:56:57 // 151245
Miért te megeszed a saját sz*rodat??? :)
Szimpla kérdés, kis szarkazmussal.
Szval ne vedd magadra.
Mer konkrétan a kocsival azt eteted.. :D
Szimpla kérdés, kis szarkazmussal.
Szval ne vedd magadra.
Mer konkrétan a kocsival azt eteted.. :D
Thomika27-06-2016 15:49:58 // 151244
Azt nem tudom, hogy lehet rosszul kiírni. Ehhez nem értek. De ha már kiírták belőle, akkor elvileg nem jöhet vissza a hibakód. Érdemes lenne egy hozzáértő szakihoz elvinni, és megnézetni, mit hogyan csináltak korábban.
berobbantam26-06-2016 17:35:05 // 151243
Az ecu-bol már ki van írva.Füstölni abszolut nem füstöl.Mikor a hibakódot dobta akkor sem füstölt,nem rángatott és ugyanúgy ment mint előtte.Ebböl gondolom,hogy le van falazva,csak nem írták ki akkor.
Thomika26-06-2016 17:27:31 // 151242
Van rá esély. Bár ahhoz, hogy normálisan működjön, lefalazott EGR-nél ki kell üttetni az ECU-ból, akkor nem fog úgy füstölni és nem ír hibakódot. Én nem vagyok híve ennek, de van aki meg egyenesen ajánlja. Kinek a pap... De ellenőrzés miatt leszedhetnéd, nem egy komoly meló...Legalább megnézed, mit kókányoltak ott.
berobbantam26-06-2016 17:18:57 // 151241
Megmondom őszintén nem szedtem le megnézni.A cső másik végén csak egy vékony tömítés van.Ez nem gyárinak néz ki.Plusz volt egy egr hibakódom,de az autó ugyanúgy ment mint előtte.Le akartam falazni,de azt hiszem már le van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
389
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?