![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00310/00310104t.jpg)
Forum >> 156
szasza(SW)23-01-2011 15:00:12 // 116243
szasza(SW)23-01-2011 14:53:41 // 116242
Ebből most az derült ki,hogy 20A 70 Ero:))
szasza(SW)23-01-2011 14:50:18 // 116240
Unix szerint az enyémbe 100-as van a 16v-be 120-as.Ettől még lehet egyforma háza,vagy nem:))
GTPeti23-01-2011 14:44:53 // 116239
Mitől lenne nagyobb? Csak kérdezem.
(Megérzésem szerint a 16V-sben ugyanúgy 120A-s generátor van.)
(Megérzésem szerint a 16V-sben ugyanúgy 120A-s generátor van.)
szasza(SW)23-01-2011 14:42:04 // 116238
Ha a ház nagyobb ,akkor a tengely kerülhet arrébb amit a szíj nem biztos,hogy nem nyekergéssel hálál.Ha egyforma a ház, felfogatás akkor elvileg igazad van:)
GTPeti23-01-2011 13:55:10 // 116237
Mitől nagyobb? A +8 szeleptől?
Szerintem felmegy.
Szerintem felmegy.
Tónyó23-01-2011 13:48:48 // 116236
elvitem szevízbe a 156os csodámat,szervó probléma miatt...egy hét múlva kapok választ meglehetett e szerelni....:-((((addig marad a bkv :-(((((
Lacci23-01-2011 12:51:39 // 116235
Nem ajánlották a csúszásgátlót, mert minden ragacsos lesz tőle, nem tudom hogy ez tényleg így van-e...
Leszedetem a Szíjat, aztán megnézzük a görgőket, lehet hogy a vezetőnek harangoztak...
Leszedetem a Szíjat, aztán megnézzük a görgőket, lehet hogy a vezetőnek harangoztak...
linzenbold23-01-2011 12:35:31 // 116234
Sziasztok! Gyorsba kéne egy kis segítség, 1.9jtd 8V 115 lovas motorra felmegy a 16V-es generátora??? Mert elvileg nagyobb!!!!! Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban????
köszi előre is!!!!
köszi előre is!!!!
Piritu - 1.000.00023-01-2011 11:22:52 // 116233
A gyári beszkennelt 2700 oldalas szerelési utasítástt töltöttem le németül a Spiderhez, azt olvasgatom.
Trombozis23-01-2011 10:45:41 // 116232
A DTEből nézte, hogyan kell? Nekem nem akar futni. Valaki tudna nekem ilyenr ajzot küldeni? Céges laptopon megfog mindent a mököfí.
Alfa GT-Csaba23-01-2011 10:00:36 // 116231
Lehet kapni ékszíj csúszás gátló sprayt azzal fújd be.Nem lehet hogy a feszítő görgőd adta meg magát?
Trombozis23-01-2011 09:58:49 // 116230
:-)
Én meg is ijedtem. :-D
Én meg is ijedtem. :-D
Lacci23-01-2011 01:08:13 // 116229
Sajna a hintőpor nem vált be, csak pár km-t bírt...
Jön a szerelő... :(
Jön a szerelő... :(
Dévid22-01-2011 23:23:35 // 116228
Kilóra hasonló, de tudod milyen macera 156-nál, ha a lány azt kéri nyisd le a tetőt? Én tudom. :D
Piritu - 1.000.00022-01-2011 22:49:20 // 116227
Végül is kilóra ugyanannyi :-)
GTPeti22-01-2011 22:38:16 // 116226
Igazad van. A Spidert a 156-hoz hasonlítani kicsit almát a körtéhez. :)
szasza(SW)22-01-2011 22:20:36 // 116225
A 46 nál lefelé volt egyszerűbb, mert a hely kicsi a motor és a tűzfalközt.A jtd-nél szerintem több hely van.Neked van hasonlítási alapod nézd meg a kettőt,ha a ts-nél kisebb a hely akkor lefelé egyszerűbb.
GTPeti22-01-2011 22:04:09 // 116224
Vagy kit. :)
Amúgy nem tányéraknára gondoltam, mert már vacsoráztam. :)
Amúgy nem tányéraknára gondoltam, mert már vacsoráztam. :)
Piritu - 1.000.00022-01-2011 22:03:05 // 116223
Miért? Mit kellene felrobbantani? :-D
Nincs :-(
Nincs :-(
GTPeti22-01-2011 21:48:56 // 116222
Aknád sincs?
GTPeti22-01-2011 21:45:44 // 116221
Nemtom, nálam elég mélyre kellett volna benyúlni felülről a kábelek felcsavarozásához. "Karhossz" kérdése az egész.
Piritu - 1.000.00022-01-2011 21:44:21 // 116220
Hm, érdekes lesz, felette van a szervószivattyú, csápos nincs, ráadásul a kocsi mellett nem sok a hely a garázsban.
No, holnap joban megsasolom a helyzetet.
No, holnap joban megsasolom a helyzetet.
GTPeti22-01-2011 21:41:42 // 116219
Hmm... Úgy emlékszem a kerékdob ki volt szedve. Viszont, honnan csavaroztunk, arra sajnos nem. Csáposon csináltuk. (Nem város. :)
Piritu - 1.000.00022-01-2011 21:39:57 // 116218
A rögzítő csavarokhoz hozzáférek a kerék felől?
GTPeti22-01-2011 21:38:19 // 116217
A TS-nél pont azért egyszerűbb felfelé, mert hiányoznak a dízelnél útban lévő alkatrészek...
Piritu - 1.000.00022-01-2011 21:37:16 // 116216
TS-nál is egyszerűbb felfelé?
(A Spiderből kellene kioperálnom, ott a gyári utasítás a lefelé módszert ajánlja.)
(A Spiderből kellene kioperálnom, ott a gyári utasítás a lefelé módszert ajánlja.)
GTPeti22-01-2011 21:24:58 // 116215
Lehet. :) Ezekre emlékszem én is.
LKwrwv7RfL22-01-2011 21:23:17 // 116214
Köszi!
András bácsi22-01-2011 21:14:32 // 116213
Bár lehet, hogy Ferke szereti magát szívatni. :)
Emlékeim szerint csövek, gázolajszűrő, izzitórelé van csak útban, meg kell egy kicsit forgatni.
Emlékeim szerint csövek, gázolajszűrő, izzitórelé van csak útban, meg kell egy kicsit forgatni.
GTPeti22-01-2011 21:09:33 // 116212
Szerintem is.
András bácsi22-01-2011 21:00:37 // 116211
Hát ennél szerintem egyszerűbb felfelé kivenni.
Bgabor22-01-2011 20:51:40 // 116210
Ott a pont.
Pont egy éve van nálam a kocsi és ahányszor beleülök ,még mindig nagyon tetszik ,sőt egyre jobban,főleg az apró részletek. Pedig nagyon a "német" fele(vagyis "spanyol") fele húztam. Seatot akartam ,az előző kocsim az volt, bevált, de megnéztem a 2003 utániakat és undoritó a belseje kopogós műanyag ,rideg belső.Az emberek 80% a az autót használati eszköznek veszi ,nem nézi a részleteket,de szerintem itt a többség másként áll a kocsijához. Nagyon jó nekem az alfa:)
Persze minden apró hibájával:)
Kezd elmélyülni az Alfa kór bennem.:)
Pont egy éve van nálam a kocsi és ahányszor beleülök ,még mindig nagyon tetszik ,sőt egyre jobban,főleg az apró részletek. Pedig nagyon a "német" fele(vagyis "spanyol") fele húztam. Seatot akartam ,az előző kocsim az volt, bevált, de megnéztem a 2003 utániakat és undoritó a belseje kopogós műanyag ,rideg belső.Az emberek 80% a az autót használati eszköznek veszi ,nem nézi a részleteket,de szerintem itt a többség másként áll a kocsijához. Nagyon jó nekem az alfa:)
Persze minden apró hibájával:)
Kezd elmélyülni az Alfa kór bennem.:)
GTPeti22-01-2011 20:37:04 // 116209
"Középső tartóbak ki, felső kitámasztó leköt, generátor leköt, olajteknő kicsit odébbpajszingol(előrefele), gen. a féltengely mögött kiforgatható"
Ez akkor tényleg egyszerűbb...
Ez akkor tényleg egyszerűbb...
Lambi15622-01-2011 20:35:11 // 116208
Én épp ma javítottam ilyen problémával a gépet. Nálam a hűtő alatti alucső eresztett. 2komponensű "folyékony fémet" kentem rá, plussz kívülre gumicső meg bilincs a biztonság kedvéért. Viszont mindenképpen cserés lesz mer amikor tettem vissza egy másik részen is megjelent az olaj. Ezzel sajna nincs mit tenni érdemes cserélni. Szép meló volt vele na.. Kiszedni elég gányos. Lökös le és oldalirányba jött ki, miután lehúztam a csöveket róla. Helyben nincs bőség elég szűkösen fért ki.
Idevágó kérdés: A szervónyomás fordulatfüggő? Tehát ha pl. leszabályzáásig rugatom neki akkor nagyobb nyomás lesz a szervócsőbe? Csak azért hogy merjem-e tolni neki míg ideér az új cső vagy inkább ne.. Ha valaki tudja hol lehet ilyen csövet szerezni szóljon légyszi!
Idevágó kérdés: A szervónyomás fordulatfüggő? Tehát ha pl. leszabályzáásig rugatom neki akkor nagyobb nyomás lesz a szervócsőbe? Csak azért hogy merjem-e tolni neki míg ideér az új cső vagy inkább ne.. Ha valaki tudja hol lehet ilyen csövet szerezni szóljon légyszi!
Hardy22-01-2011 20:26:29 // 116207
Nekem a valto lyukasztotta ki a szervocsovemet. Nezd meg a blogomat. Par forintból lett orvosolva.
Tónyó22-01-2011 19:33:12 // 116206
hát nemtom honnan jön az olaj csak a kis tartályon látom hogy mindig kevesebb van benne,javasolták hogy mindig töltsem fel és ugy jussak el szerelőhöz....de nemtudok senkit aki megbizható....remélem nem nagy a baj, de a hangjából itélve elég gázos a helyzet...Help!!!!
szasza(SW)22-01-2011 19:21:52 // 116205
Először nézd meg hol ment el az olaj.Nekem volt szerencsém olyanhoz,hogy a szivattyúról letolta a csövet.Ezt csak vissza kellet rakni és feltölteni.Ha cső tört vagy egyéb számodra javíthatatlan akkor meny szerelőhöz.Olaj nélkül ne használd,mer a szivattyú bekrepál.:(
Tónyó22-01-2011 19:11:08 // 116204
Szevasztok! Elment a szervóolajam,zörög meg kattog mikor tekerem a kormányt,folyik az olaj,ma történt,nemtud valaki pesten egy hozzáértő szakembert????Meg hogy kb mennyi lenne a javítás???akinek volt ilyen problémája jelezzen...
Rolcho22-01-2011 18:39:29 // 116203
OFF:
Nem olyan régen sikerült ismét offos autóba ülnöm. Kívülről kulturáltnak mondható Skoda Octavia. Néhány (kb 3) éves, kevés kilométerrel rendben tartva az első modell utolsó szériája. Másfélszer annyiba került, mint az enyém.
Azt a szürke, komor igénytelen anyagokkal elkészített belsőt, utoljára Suzukiban láttam hasonlót! Olyan "magasan" ültem a vezető mellett, hogy a műszerfal teteje nem sokkal ért a térdem fölé. Akkor az ötlött a fejembe, hogy a 156 tényleg egy prémium kategóriás autó, a külsejével és a belsejével egyaránt, még így több mint hét évesen is. A cseh csoda az utas hangulatát meghatározó tér tele borzalmas műanyagokkal, egyhangú unalmas felületekkel. Az ember kénytelen az utat, a tájat nézni - lehet a cél pont ez volt -, hogy a látómezőbe még csak véletlenül se kerüljön az autó belseje, mert szemizomgyulladást kaphat a fókuszpont folyamatos áthelyezésétől, mire talál egy érdekes pontot. De szerencsére az igénytelenségben megtalálták a harmóniát, mert a műszerfal elemeit sem próbálták túl szépre megcsinálni.
És ekkor jut eszembe, hogy basszus létezett ebből RS változat is, és azt kérdezem magamtól: de minek? Belülről az sem lehet annyival - nagyságrendekkel - jobb, ebből a pénzből pedig már autót is lehetne venni! Emberek! Jó reggelt!
Nem, nem akarom, hogy igazak legyenek a pletykák, és nem akarok VW belsős autót! Olyan Alfát akarok ezután is, mint a 156-os. A Giulietta belseje, ami eddig nem is tetszett annyira, mára csodaszépé változott!
ON:
Én szeretem az autómat!
Nem olyan régen sikerült ismét offos autóba ülnöm. Kívülről kulturáltnak mondható Skoda Octavia. Néhány (kb 3) éves, kevés kilométerrel rendben tartva az első modell utolsó szériája. Másfélszer annyiba került, mint az enyém.
Azt a szürke, komor igénytelen anyagokkal elkészített belsőt, utoljára Suzukiban láttam hasonlót! Olyan "magasan" ültem a vezető mellett, hogy a műszerfal teteje nem sokkal ért a térdem fölé. Akkor az ötlött a fejembe, hogy a 156 tényleg egy prémium kategóriás autó, a külsejével és a belsejével egyaránt, még így több mint hét évesen is. A cseh csoda az utas hangulatát meghatározó tér tele borzalmas műanyagokkal, egyhangú unalmas felületekkel. Az ember kénytelen az utat, a tájat nézni - lehet a cél pont ez volt -, hogy a látómezőbe még csak véletlenül se kerüljön az autó belseje, mert szemizomgyulladást kaphat a fókuszpont folyamatos áthelyezésétől, mire talál egy érdekes pontot. De szerencsére az igénytelenségben megtalálták a harmóniát, mert a műszerfal elemeit sem próbálták túl szépre megcsinálni.
És ekkor jut eszembe, hogy basszus létezett ebből RS változat is, és azt kérdezem magamtól: de minek? Belülről az sem lehet annyival - nagyságrendekkel - jobb, ebből a pénzből pedig már autót is lehetne venni! Emberek! Jó reggelt!
Nem, nem akarom, hogy igazak legyenek a pletykák, és nem akarok VW belsős autót! Olyan Alfát akarok ezután is, mint a 156-os. A Giulietta belseje, ami eddig nem is tetszett annyira, mára csodaszépé változott!
ON:
Én szeretem az autómat!
Ferke22-01-2011 18:30:03 // 116202
Középső tartóbak ki, felső kitámasztó leköt, generátor leköt, olajteknő kicsit odébbpajszingol(előrefele), gen. a féltengely mögött kiforgatható:)
Trombozis22-01-2011 18:29:43 // 116201
Értem. Akkor már full javítás.
Trombozis22-01-2011 18:11:49 // 116200
Na nekem is kell a titok. :-)
GTPeti22-01-2011 18:09:19 // 116199
Akkor leírhatnád részletesen a jobb megoldást. Hogy tanuljunk is vmit, ha már 1x itt vagyunk. :)
Ojsika22-01-2011 18:05:40 // 116198
ystuc! Bocsi, de ezt ajánlották:))
Ferke22-01-2011 18:01:21 // 116197
MArhaság! Sokkal jobb megoldás is van, lefele. Most lett kész az enyém...:)
Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2011 17:59:00 // 116196
görgőből jó a ruville, snr pl ugyan az mint a gyári mivel ugye az Alfa görgőt nem gyárt :P a szíjból jó a dayco, gates, a dayco a gyári kivéve a 2,5 V6-nak annak a gates, vízpumpából jó a ruville, hepu, bugatti, graf de nincs nagy gond a sil, dolz, rps, valeo, magnettivel sem....jah szíjat mindenképp cserélj 20e km után mert a régi szakadni fog!
ystuc22-01-2011 17:56:54 // 116195
Rossz topic! 156-ban nincs Blue & Me! :-)
Ojsika22-01-2011 17:49:22 // 116194
Sziasztok!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?