Forum >> 156
_ÁRPÁD_20-07-2011 00:32:05 // 121892
Valaki megmondaná azt hogy miért fekete és piros relék vannak az aksi előtt? Miben különböznek? Mert az egyik szórakozott nálam, nem aludt el a műszerfalon a "lakat" ideiglenesen "egy kis kocogtatás" megoldotta. Tudna valaki feltenni róla egy képet hogy milyen elhelyezési sorrendben van (156 1.9 16v Mjet)? (nem-e felcseréltem kettőt a kontakt javításánál)
_ÁRPÁD_20-07-2011 00:13:43 // 121891
Nekem most lett leszedve a szívósor, kitakarítás miatt és a magasnyomású szórta az g-olajat. Az utastérben is lehetett már érezni :-(
szasza(SW)19-07-2011 23:07:33 // 121889
jobb ablaktörlő alatti műanyag alatt nézted már?:)
zalan19-07-2011 22:59:16 // 121888
Sziasztok! A pollenszűrő ha nem a motortérben van akkor az anyós ülésnél kell bontani valahol ??? Azért kérdem mert nekem még nem faceliftes és a motortérben nincs ...
Dévid19-07-2011 22:33:45 // 121887
Vezérlés a helyén van, nézte a szerelő, szívócsöveket most cseréltem mert végig szét voltak repedve, plusz a kartergáz-visszavezető cső is cserélve lett, mert az is repedt volt. Esetleg LMM miatt csinálhatja, de ca. 15-20.000 km-el ezelőtt cseréltem, gyári Boschra.
Most a kipufogórendszert szeretném kicserélni, mert úgy tűnik, mintha a leömlő repedt lenne, a csövek meg itt-ott már lyukasak, a dob szintúgy kifúj itt-ott.
Most a kipufogórendszert szeretném kicserélni, mert úgy tűnik, mintha a leömlő repedt lenne, a csövek meg itt-ott már lyukasak, a dob szintúgy kifúj itt-ott.
Poló19-07-2011 22:24:52 // 121886
Az enyém a télen állt 4 hónapot, ugyanolyan fürge volt az első indítás után, mint ősszel mikor letettem.
Ezek szerint összeállt újra az autód. Kapott egy új szívócsövet? Lehet tudni, hogy mitől durrantott már le kettőt?
Ezek szerint összeállt újra az autód. Kapott egy új szívócsövet? Lehet tudni, hogy mitől durrantott már le kettőt?
Dévid19-07-2011 22:15:26 // 121885
Elég erőtlen a kocsim, lehet ez attól, hogy 2 hónapot állt? Mielőtt garázsoltam, emlékeim szerint virgoncabb volt. Igaz, most a levegőszűrőn keresztül szívja a levegőt... :D
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:47:21 // 121883
Látod, erről is van tapasztalat bőven. Erre mondják, hogy a kivétel erősíti a szabályt :-DDD
GTPeti19-07-2011 21:45:33 // 121882
A sima TurboDiesel-t is írják hozzá. Persze jóérzésű (turbót szerető) ember nem azt használja... :)
ALFI15619-07-2011 21:38:23 // 121881
WR diesel van előírva.Az pedig 5W-40
B@rney19-07-2011 21:30:39 // 121880
Köszi a tanácsokat.....az egyik gumicső volt megkeményedve a nyomásszabályzónál valószínűleg ez volt a ludas. Remélem legalább is!!!! (vissza vágtam aztán jól van)
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2011 21:29:02 // 121879
kíváncsi lennék hogy a 2,4-es 59-et hogyan tesztelték max a blokkját járatták több százezer km-en át ....
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2011 21:21:37 // 121878
talán a Motul de nem sok értelme van....
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:20:13 // 121877
Létezhet, csak szerintem az Alfám nem kísérleti alany...
A gyár néhány millió km-en már ezt kipróbálta (meg az a pár Alfás, aki a gyári olajat tölti bele) van tapasztalat. Bármi más lutri, semmi sem garantálja, hogy 10-20-50-100e km múlva milyen hatása lesz.
A gépkönyvemben nem szerepel gumimárka, a mérettől meg eleve nem szoktam eltérni.
Eddig úgy 800 ezer km, nálam ez bevált...
...de ezt már párszor megbeszéltük.
A gyár néhány millió km-en már ezt kipróbálta (meg az a pár Alfás, aki a gyári olajat tölti bele) van tapasztalat. Bármi más lutri, semmi sem garantálja, hogy 10-20-50-100e km múlva milyen hatása lesz.
A gépkönyvemben nem szerepel gumimárka, a mérettől meg eleve nem szoktam eltérni.
Eddig úgy 800 ezer km, nálam ez bevált...
...de ezt már párszor megbeszéltük.
linzenbold19-07-2011 21:11:48 // 121876
Sziasztok!!! valahogy a hűtés fűtést nem lehet "megtuningolni" egy kicsit???
Max-on se túl erőteljesen fújja a levegőt!!! A kis fiat-unkba olyan mintha valami tornádó lenne a kocsiba, még a hajad is lobog :)) Valami hasonlót szeretnék!!! Van erre lehetőség???
Max-on se túl erőteljesen fújja a levegőt!!! A kis fiat-unkba olyan mintha valami tornádó lenne a kocsiba, még a hajad is lobog :)) Valami hasonlót szeretnék!!! Van erre lehetőség???
GTPeti19-07-2011 20:47:41 // 121875
Miért, nem létezhet a gyárilag javasolt olajnál jobb? Gumiból sem feltétlenül azt teszed fel, ami a gépkönyvben áll.
mreni19-07-2011 20:39:18 // 121874
20ezres csereperiódusnál meg amúgy is mindegy :D
mreni19-07-2011 20:38:16 // 121873
a kasztrál magnatek:D
Piritu - 1.000.00019-07-2011 20:33:24 // 121872
"sokkal jobb olajat rakok bele mint ajánlanak." - mi lehet jobb a gyár ajánlásánál?
Piritu - 1.000.00019-07-2011 20:31:12 // 121871
A Te kocsidban is (egy kivételtől eltekintve) 20-as volt a csereciklus :-))
Bgabor19-07-2011 20:01:00 // 121870
Nálam a fojtószelep háza és a gumicső csatlakozásánál csepegett a váltóra,kitakarítottam a fojtószelep házát EGR-t amennyire tudtam kitakarítottam mindent még a beömlőt is, nagyon vastag volt bennük az olajsár ,ez természetes jelenség ,ezután megszűnt a probléma.
Abarai19-07-2011 19:50:21 // 121869
Sziasztok! Új 156 tulaj vagyok egy csomó kérdéssel. Kezdjük mondjuk azzal, hogy milyen utángyártott dobot szabad vagy nem szabad venni a nagyon racsingos (és némileg lyukas) helyére?
Alfa166JTD19-07-2011 18:58:56 // 121867
Sziasztok!
A sedan és a sportwagon küszöbhosszúsága megegyezik e? A sedanokra való küszöb, jó e a sportwagonra?
Előre is köszönöm.
A sedan és a sportwagon küszöbhosszúsága megegyezik e? A sedanokra való küszöb, jó e a sportwagonra?
Előre is köszönöm.
Ferke19-07-2011 15:35:18 // 121866
Ahol folyni tud szerintem: a gázolajszűrőnél, a szűrőtől a nyomásszabályzó szelepre vezető gumicső csatlakozásánál, vagy a csúcsoknál sorba menő vékony cső csatlakozásainál. Kb ennyi, máshol nemigen szokott szerintem.
A burkolatot levéve elvileg mindegyik helyet elég jól látni.
A burkolatot levéve elvileg mindegyik helyet elég jól látni.
B@rney19-07-2011 14:36:41 // 121865
Hali Mindenkinek!
Kellene egy kis segítség: csöpög a gázolajom a vasamból (156.jtd) ami az olajteknő alján köt ki és onnan csepeg a földre. Hogy honnét folydogál az kb a mag.nyom.szivattyú, vagy ha úgy tetszik az adagolótól, de nem nagyon látok be alá....tudja valaki hogy a jó életbe tud onnét folydogálni a gázolaj?
Jól jönne a segítség! Köszönöm előre is a segítséget.
Kellene egy kis segítség: csöpög a gázolajom a vasamból (156.jtd) ami az olajteknő alján köt ki és onnan csepeg a földre. Hogy honnét folydogál az kb a mag.nyom.szivattyú, vagy ha úgy tetszik az adagolótól, de nem nagyon látok be alá....tudja valaki hogy a jó életbe tud onnét folydogálni a gázolaj?
Jól jönne a segítség! Köszönöm előre is a segítséget.
teracod19-07-2011 13:54:20 // 121864
Kozben megtaláltam :)
Eredetileg 20 000 km -ert és 10W-40 -est írnak.
Szóval akkor ezekután is 20 000 km-ént fogom cserélni pláne ha sokkal jobb olajat rakok bele mint ajánlanak. :)
Eredetileg 20 000 km -ert és 10W-40 -est írnak.
Szóval akkor ezekután is 20 000 km-ént fogom cserélni pláne ha sokkal jobb olajat rakok bele mint ajánlanak. :)
teracod19-07-2011 13:27:49 // 121863
Eredetileg mennyi van eloírva? Nekem 0W-30 -as olaj van benne és az is volt mindig.
LKwrwv7RfL19-07-2011 10:12:04 // 121862
USB-s van nekem is, megy is a FiatEcuScan-nal rendesen. Ezt a BT-s változatot az androidos telefonommal szeretném használni.
Ferke19-07-2011 09:55:20 // 121861
Arra majd kapsz egy külön, szép üzenetet, ami sosem múlik el, csak ha ismered a varázsgomb-kombinációt:))
Ferke19-07-2011 09:54:06 // 121860
Én mindig 10ezrenként dobom le, abból baj nem lehet:)
Ferke19-07-2011 09:53:25 // 121859
Azért csak óvatosan kapartasd, még mindig elég drága a kettőstömegű!:))))))))
ALFI15619-07-2011 09:47:02 // 121858
Igen.Én úgy vélem,hogy 20ezer az sok az 1.9m.jetnek.De mindenki úgy cserél és azt ahogy jónak látja.
teracod19-07-2011 09:19:27 // 121857
20 az sok? Amikor vettem a kocsit akkor az elozo tulaj 20-as intervallumokban hordta a szerviz konyv szerint és rendesen az Alfában cserélték neki (Olaszországban) Amúgy nem járok magas fordulaton vele, max. 2 200 -ig porgetem kivével ha valami nyomi BMW-sek kozelednek :D
Amúgy a kocsiban van valamilyen tuning ez 100% csak nem tudom,hogy mi :)
2000 fordulattól valami félelmetes ero jon elo és a húzóero mindig csak novekszik egészen 5000 fordulatig, tehát nem gyengul mint ahogy kellene a dieselnél. Haver 180 lovas audi 2,4 diesel quatroját megeszi mint csiga a fuszálat :)
3-as fokozatban kis kuplungjátszással megnyigorgatom a gumikat pedig 215 széles és teljesen újak.
Amúgy a kocsiban van valamilyen tuning ez 100% csak nem tudom,hogy mi :)
2000 fordulattól valami félelmetes ero jon elo és a húzóero mindig csak novekszik egészen 5000 fordulatig, tehát nem gyengul mint ahogy kellene a dieselnél. Haver 180 lovas audi 2,4 diesel quatroját megeszi mint csiga a fuszálat :)
3-as fokozatban kis kuplungjátszással megnyigorgatom a gumikat pedig 215 széles és teljesen újak.
ALFI15619-07-2011 09:05:30 // 121856
20.000-ret ne menj el az 1.9m-jetel egy olajjal.Max 15.A 20 az már sok!
teracod19-07-2011 08:45:06 // 121855
Koszi a választ.
Nem is a minoségre gondoltam hanem,hogy már letelt a 20 000 km és cserélni kell :))))
Nem is a minoségre gondoltam hanem,hogy már letelt a 20 000 km és cserélni kell :))))
teracod19-07-2011 08:43:26 // 121854
Nekem is szokott koppani,de nem csak fékezésnél hanem kanyarodásnál is.
Majd kilettek cserélve az elso lengéscsillapítók és a csapágyak és azóta eltunt a koppanás.
(nem a koppanás végett lettek cserélve)
Majd kilettek cserélve az elso lengéscsillapítók és a csapágyak és azóta eltunt a koppanás.
(nem a koppanás végett lettek cserélve)
Ferke19-07-2011 08:36:35 // 121853
A mennyiségét. A minőségét nem méri:)) Viszont ezt, amit kijelez, ellenőrizd a pálcán is, és egy idő után tudni fogod, hogy mennyi rubrika milyen szintet jelent a pálcán:)
teracod19-07-2011 08:32:37 // 121852
Sziasztok
Startolásnál a fedélzeti számítógépnél megjeleno olaj ellenorzés az pontosan mit jelent?
A Min. oooooooooo Max. kijelzésre gondolok. Az olaj mennyiségét jelenti vagy azt,hogy már cserélni kell?
Elore is koszi a válaszokat
Startolásnál a fedélzeti számítógépnél megjeleno olaj ellenorzés az pontosan mit jelent?
A Min. oooooooooo Max. kijelzésre gondolok. Az olaj mennyiségét jelenti vagy azt,hogy már cserélni kell?
Elore is koszi a válaszokat
Frank156Rosso18-07-2011 22:29:45 // 121851
Én is tőlük vettem az usb-s kábelemet :) Az FiatEcuScan oldala szerint jónak kéne hogy legyen. Ott találsz leírást is. Arra figyelj, ha a légzsákot is akarod olvasni, akkor ahhoz kell átalakító! (ahogy az elmúlt pár nap ez itt kiderült:)
Liquid18-07-2011 22:13:24 // 121850
ha jól emléxem ilyet rendeltünk nemrég, csak USBs-ben, és működött a 2.0TS 156-tal
LKwrwv7RfL18-07-2011 21:58:14 // 121849
Szabeee18-07-2011 21:39:20 // 121848
tettünk pár napja szelepfedél tömítés alá piros szilikon cuccot.... 300 fokig hőálló, egy pár csepp olaj így is megjelent... lehet h keveset tettem?
Roll198318-07-2011 21:33:04 // 121847
Én majd holnap megosztom veled, hogy mit sikerült csinálni velük, nagyon remélem, hogy csöndbe maradnak. :)
fony7218-07-2011 21:21:05 // 121846
Meséljetek, hogy kenitek azokat a szilenteket? Szétrobbantjátok, vagy csak kívülről oda maszatoltok neki, hogy fogják már be? Szerencsére az enyéim hallgatnak mint a sír. Viszont egy jó tanács, ha esetleg valamelyik gumi harang lyukadna a féltengelyek körül:
Mikor a generátor kivarázslása történt, és el kellett feszegetnem a motort, hogy kiférjen, véletlenül kicsippentettem az egyik gumi harangot. Nem is vettem észre. Vezérlés cserekor viszont nézek ám, hogy mi ez a nagy zsírcsomó, meg agyon szöktelt olajteknő? Na láttam ám, hogy a nyavalyás szétszórta az anyagot . SZereztem hamar grafitos zsírt, jól megtömtem vele a harangot, aztán vissza a helyére. Kívülről jól megtisztítottam, nitróval zsírtalanítottam és betapasztottam szélvédő ragasztó szilikonnal. Tart, mint Katiban a gyerek. Utána motor mosás és már csilli-villi is. Azóta OK.
Mikor a generátor kivarázslása történt, és el kellett feszegetnem a motort, hogy kiférjen, véletlenül kicsippentettem az egyik gumi harangot. Nem is vettem észre. Vezérlés cserekor viszont nézek ám, hogy mi ez a nagy zsírcsomó, meg agyon szöktelt olajteknő? Na láttam ám, hogy a nyavalyás szétszórta az anyagot . SZereztem hamar grafitos zsírt, jól megtömtem vele a harangot, aztán vissza a helyére. Kívülről jól megtisztítottam, nitróval zsírtalanítottam és betapasztottam szélvédő ragasztó szilikonnal. Tart, mint Katiban a gyerek. Utána motor mosás és már csilli-villi is. Azóta OK.
Zselé18-07-2011 21:16:42 // 121845
nekem úgy szemre 3 darabból van összevágva.. :D
Liquid18-07-2011 21:14:43 // 121844
az egyszerűbb konstrukció általában jobban bírja a gyűrődést
Dévid18-07-2011 20:41:14 // 121843
Egy törésmentes példány biztos jó móka lehet. Én is úgy éreztem, hogy qrva jó a kanyarban, aztán leért a tető is. Szóval csak óvatosan azokkal a kanyarokkal! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
712
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?