Forum >> 156
Zselé29-07-2011 16:11:27 // 122092
Szia! Nekem most van kettő! Csak még be kéne fejeznem a kárpit cserét, és akkor oda tudnám adni, mert az egyik nyilván fölösleges nekem! ;)
Szoszo™29-07-2011 13:40:35 // 122091
Én tudok mutatni,de az gyárilag van az ülésre szerelve.
Kn[.]xX29-07-2011 12:59:47 // 122090
sziasztok. tud-e valaki nekem mutatni 156 (facelift előtti) könyöklőt, beépítve? vagy tud-e abban segíteni bárki, hogy kinek lehet ilyen?:) köszi..
Gabi15928-07-2011 21:33:18 // 122089
Alfa_156_lapi28-07-2011 20:56:56 // 122088
Nekem a légtömegmérő cseréje után gyógyult a hidegindítás problémám, azóta szépen jár, indul hidegen is. Mondjuk cseréltem előtte gyertyákat, hőmérőt, és lambda szondát is.
A régi lmm-be kb. 12000 km volt....:-(
A régi lmm-be kb. 12000 km volt....:-(
Szoszo™28-07-2011 19:18:38 // 122087
Persze hogy ki lehet venni,hátul van a sínen 2 6-s imbusz,meg asszem elöl 2,és az ülés alatt egy stekker.A stekkerrt ugy húzd le hogy előtte leveszed az akksi sarut,és még nem dugod vissza addig ne rakd vissza sarut,különben légzsák hibajelződ világítani fog majd utána.
Szabeee28-07-2011 19:08:01 // 122086
mióta megtisztítottam a fojtószelepet, nem ingadozik olyan gyakran az alapjárat, beáll 1000 körülire. viszont a hideg indítással még mindig van problémám... :( LMM? :(
NeoEx4828-07-2011 17:17:46 // 122085
Ha már ülés téma, engem az érdekelne, hogy az anyósülést házilag ki lehet szerelni az autóból? Ki kellene szednem egy rövid időre, és ha megoldható magam csinálnám, és raknám vissza. Van ilyen tapasztalata valakinek, hogyan kell csinálni?
köszi
köszi
Alfa_156_lapi27-07-2011 20:47:49 // 122084
Nincs a bőrbelsőn könyöklő...:-(
Na, az milyen?
Rápróbálok,mert nagyon tetszik ez a fajta -világos mustár színű- bőrbelső. A könyöklőt meg átrakom az enyémből, miután vmi hasonlóval behúzatom. Sajnálom egy kicsit az én kék plüssömet, mert nagyon jó állapotú, de a bőr is hibátlan. Remélem átmegy a párna....:-)
Köszi a választ.
Üdv
Na, az milyen?
Rápróbálok,mert nagyon tetszik ez a fajta -világos mustár színű- bőrbelső. A könyöklőt meg átrakom az enyémből, miután vmi hasonlóval behúzatom. Sajnálom egy kicsit az én kék plüssömet, mert nagyon jó állapotú, de a bőr is hibátlan. Remélem átmegy a párna....:-)
Köszi a választ.
Üdv
szasza(SW)27-07-2011 19:01:15 // 122083
Szerintem simán át lehet rakni a te vázadra és mindkettő emelős lesz,de a kartámla az akkor is anyósnál marad:)
Alfa_156_lapi27-07-2011 18:52:15 // 122082
Sziasztok!
Szerintetek egy jobb kormányos angol 156 bőrülései áttehetőek egy normál plüssbelsejű, 156-ba? A kárpitok gondolom cserélhetőek, az ablakemelő kapcsolóinak felcserélése után.
De vajon a keretből ki lehet-e venni a párnákat? Ha nem, akkor komplett átteszem az egészet, gondolom a sínek egyformák. Jobb lenne ha ki lehetne venni a párnákat és a háttámlát az ülés vázából, mert akkor mindkét oldalon állítható magasságú ülések lennének.
Köszi a választ.
Üdv
Szerintetek egy jobb kormányos angol 156 bőrülései áttehetőek egy normál plüssbelsejű, 156-ba? A kárpitok gondolom cserélhetőek, az ablakemelő kapcsolóinak felcserélése után.
De vajon a keretből ki lehet-e venni a párnákat? Ha nem, akkor komplett átteszem az egészet, gondolom a sínek egyformák. Jobb lenne ha ki lehetne venni a párnákat és a háttámlát az ülés vázából, mert akkor mindkét oldalon állítható magasságú ülések lennének.
Köszi a választ.
Üdv
Piritu - 1.000.00027-07-2011 14:17:20 // 122081
Minden további nélkül el tudom képzelni, hogy az LMM még működik. (mint nálam is teszi), csak néha bizonyos okok miatt a szállított jel nem felel meg az "elvárásoknak" ekkor dobja a hibaüzenetet. Nálam nagyon úgy néz ki, hogy az E85 volt a kiváltója az értelmezhetetlen adatnak. Mióta nem tankolok, nincs üzenet (2000km-óta). A pillanatnyi nem megfelelő jel lehet egy jövendő elhahálozás előszele is...
Kéne bele tenni egy másikat és megnézni, hogy azzal dobja-e , ha nem maradhat benne :-)
Kérdés mit ért O2 szenzoron a progi, ha az LMM-et, akkor a P0130 miatt úgyis cserés. Ha mást ért, azt kell cserélni. Az FRA hiba a P0130 következménye lesz.
A resetet az akusaru levételével szoktam csinálni, pár mp elég, hogy beálljon nullára.
Kéne bele tenni egy másikat és megnézni, hogy azzal dobja-e , ha nem maradhat benne :-)
Kérdés mit ért O2 szenzoron a progi, ha az LMM-et, akkor a P0130 miatt úgyis cserés. Ha mást ért, azt kell cserélni. Az FRA hiba a P0130 következménye lesz.
A resetet az akusaru levételével szoktam csinálni, pár mp elég, hogy beálljon nullára.
NeoEx4827-07-2011 13:13:18 // 122080
Ezeket a hibákat írja ki:
A FRA-ra én is azt olvastam hogy LMM, ezért megtisztítottam féktisztítóval. Érzésre jobb lett a kocsi, de előtte sem volt gázos ezért nem érzek nagy különbséget. És a hibakód így is előjön.
Szerencsére nem tapasztalok olyan jelenségeket a kocsin amik a lambda vagy az lmm hibáira utalnának (pl. amiket fórumon olvasgattam, rángatás, instabil alapjárat, torpanás, fordulatszám limit 4000 körül). Ezek korábban sem voltak, most sincsenek, bár az alapjárat volt hogy nem volt stabil, lmm tisztítás után stabil lett. Szóval bízok benne hogy ezek az alkatrészek is rendben vannak, csak a fránya hibakódok zavarnak :)
Az a baj hogy nem vezettem még más 156-osát mióta megvan az enyém, ezért nem tudom milyennek "kellene" lennie a vezetésnek, lóerő érzetnek, gázreakcióknak stb. De a sajátomat okésnak érzem.
Azt a Reset Self Adaptive Parameter dolgot a FiatEcuScan-ben nézegettem, de nem mertem megnyomni. Ezekszerint érdemes, és kárt sem csinál?
A FRA-ra én is azt olvastam hogy LMM, ezért megtisztítottam féktisztítóval. Érzésre jobb lett a kocsi, de előtte sem volt gázos ezért nem érzek nagy különbséget. És a hibakód így is előjön.
Szerencsére nem tapasztalok olyan jelenségeket a kocsin amik a lambda vagy az lmm hibáira utalnának (pl. amiket fórumon olvasgattam, rángatás, instabil alapjárat, torpanás, fordulatszám limit 4000 körül). Ezek korábban sem voltak, most sincsenek, bár az alapjárat volt hogy nem volt stabil, lmm tisztítás után stabil lett. Szóval bízok benne hogy ezek az alkatrészek is rendben vannak, csak a fránya hibakódok zavarnak :)
Az a baj hogy nem vezettem még más 156-osát mióta megvan az enyém, ezért nem tudom milyennek "kellene" lennie a vezetésnek, lóerő érzetnek, gázreakcióknak stb. De a sajátomat okésnak érzem.
Azt a Reset Self Adaptive Parameter dolgot a FiatEcuScan-ben nézegettem, de nem mertem megnyomni. Ezekszerint érdemes, és kárt sem csinál?
Diny27-07-2011 09:25:40 // 122079
sziasztok!
az ablaktörlőim nem működnek túl jól sajnos. a végállásban, visszaindulva hangos, és nem is töröl rendesen, pedig újak a lapátok.
Lehet, hogy a feszítő rugó a gond?
az ablaktörlőim nem működnek túl jól sajnos. a végállásban, visszaindulva hangos, és nem is töröl rendesen, pedig újak a lapátok.
Lehet, hogy a feszítő rugó a gond?
Abarai26-07-2011 23:16:22 // 122078
Lehet, hogy most én jövök. Ne legyen igazam... :S
Poló26-07-2011 23:11:53 // 122077
Közben leesett, hogy Trombozisnak nem is 2,0 van, hanem csak 1,6.
A 2,0 TS '97 szeptemberétől műanyag fedeles volt?
Viszont Sparky 155-öse alu fedeles az emlékeim szerint, mégis 155 lovas.
A 2,0 TS '97 szeptemberétől műanyag fedeles volt?
Viszont Sparky 155-öse alu fedeles az emlékeim szerint, mégis 155 lovas.
Vikking 31126-07-2011 23:09:54 // 122076
Trombozisé 1.6 TS...
GEORGE26-07-2011 23:08:04 // 122075
buzi egy megoldás anyagilag az egyszer biztos :-(
Piritu - 1.000.00026-07-2011 23:04:50 // 122074
Akkor ha a kiszedett 4-et beteszi a csomagtartóba a pótkerék mellé, akkor elmondhatja, hogy az ő JTS-ében a TS 8 gyertyája helyett 8 lambda van :-)
GEORGE26-07-2011 23:03:03 // 122073
2.0 JTS 16V-ben meg 4db lambda szonda van.
Inter nem rég cserélt...nem volt olcsó.
Inter nem rég cserélt...nem volt olcsó.
GEORGE26-07-2011 23:01:55 // 122072
Igen nekem a 146ti-ben már műanyag fedeles volt a 2.0 TS 16V.
A műanyag fedelesek 155 lovasok voltak, az alu fedelesek pedig 150.
A műanyag fedelesek 155 lovasok voltak, az alu fedelesek pedig 150.
Csöri26-07-2011 23:01:03 // 122071
Más.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 23:00:38 // 122070
Lehet, hogy a motorvezérlő más? Az én autómra kettőt is felajánl az EsuScan.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:58:31 // 122069
Szóval Giovanni itt is kavart :-)
Poló26-07-2011 22:56:16 // 122068
Mégse, George 146-osa műanyag fedeles volt.
Viszont ott van Trombozis 156-osa, eredetileg alu burkolatos, mégis 155 lovas.
Viszont ott van Trombozis 156-osa, eredetileg alu burkolatos, mégis 155 lovas.
Poló26-07-2011 22:49:34 // 122067
Nem, nem. A 156-osban a 2.0 TS '97 szeptemberétől 155 lovas egészen az euro 3-ig. Az első 156-osok még alu burkolatosak voltak. De az utolsó 155-ösök is megkapták ezt a motort (Sparky 155-öse), vagy ott van GEORGE ex-146-osa, az is alu fedeles, de már 155 lovas.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:45:26 // 122066
Az lesz a műanyag fedeles. Az enyém még alu fedeles.
GTPeti26-07-2011 22:44:00 // 122065
Uhh... szondatemető. :(
Poló26-07-2011 22:43:00 // 122064
Amit 97-től gyártottak. Valamit módosítottak a motoron és kaptak +5 lovat, később ez elveszett az euro3-asításnál.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:40:44 // 122063
Az enyém 2-es egy szondás és szintén 150 lovas, akkor melyik a 155 lovas?
Poló26-07-2011 22:39:13 // 122062
2000-es évjárattól van EURO3, abban 3 lambdaszonda van és csak 150 lóerős.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:29:20 // 122061
Én sem láttam az élő adatoknál semmi különöset, minden működött, ahogy kell.
A Tied euro2-es vagy 3-as? A 2-eshez 17e csak a szonda, a 3- harmincvalahány.
A Tied euro2-es vagy 3-as? A 2-eshez 17e csak a szonda, a 3- harmincvalahány.
GTPeti26-07-2011 22:19:52 // 122060
Jól van. Én sem hagytam ki és te sem. 1:1 B)
Liquid26-07-2011 22:17:17 // 122059
a lambdát megmérte Csöri, az rendben van, nem fogyaszt sokat nem erőtlen, nem egyenetlen az alapjárat, látszólag rendben van. Azt javasolta a mester hogy várjunk vele... de valszeg előbb-utóbb LMM csere lesz
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:14:05 // 122058
Tehát újra beigazolódott, hogy a variálás, eltérés a gyári ajánlástól nem egészséges :-)
GTPeti26-07-2011 22:11:02 // 122057
Húú... pedig E85-ről szó sincs a gépkönyvben. Na ugye. B)
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:07:24 // 122056
Amit eddig sikerült kinyomoznom, hogy az egyik a lambdával van összefüggésben, a másik az LMM-el. (FRA emlékeim szerint a lambda)
No, arra jöttem rá, hogy ezt a paramétert "tanulja" az autó. Ha csinálok egy resetet, beáll nullára mindkettő. Ha elindulok egy kicsit erőtlen és kicsit furcsa a motor. Aztán egy idő után a mért adatok alapján kikalkulálja ezeket a faktorokat, majd ezekkel számolhat tovább. Mintha ezekkel korrigálná a lambda és az LMM mért adatait.
Az FRA nálam egyértelműen azért jött elő, mert E85-öt tankoltam. Erre az üzemanyagra anno nem készítették fel és "kiakadt" tőle a rendszer. Valószínű olyan adatokat produkált vele, ami értelmezhetetlen volt a számolásnál és szakadást írt ki.
Egyes fórumokon a hozzá tartozó érzékelő cseréjét javasolták. Ezért is kezdtem el jóáras lambdát keresni.
Hangsúlyozom, hogy mindez a saját méréseimből, tapasztalataimból levont következtetés!
No, arra jöttem rá, hogy ezt a paramétert "tanulja" az autó. Ha csinálok egy resetet, beáll nullára mindkettő. Ha elindulok egy kicsit erőtlen és kicsit furcsa a motor. Aztán egy idő után a mért adatok alapján kikalkulálja ezeket a faktorokat, majd ezekkel számolhat tovább. Mintha ezekkel korrigálná a lambda és az LMM mért adatait.
Az FRA nálam egyértelműen azért jött elő, mert E85-öt tankoltam. Erre az üzemanyagra anno nem készítették fel és "kiakadt" tőle a rendszer. Valószínű olyan adatokat produkált vele, ami értelmezhetetlen volt a számolásnál és szakadást írt ki.
Egyes fórumokon a hozzá tartozó érzékelő cseréjét javasolták. Ezért is kezdtem el jóáras lambdát keresni.
Hangsúlyozom, hogy mindez a saját méréseimből, tapasztalataimból levont következtetés!
Liquid26-07-2011 21:54:45 // 122055
nem, az a másik: TRA
Piritu - 1.000.00026-07-2011 21:53:26 // 122054
Az az FRA hiba?
Liquid26-07-2011 21:51:02 // 122053
1172 nálam is van régóta. Nem tudjuk mi az oka Csöri is nézte, igazából minden rendben az autóval, mégis ottvan a hiba
Gábor15626-07-2011 20:59:35 // 122052
nekem meg pont a bal oldali szakadt le :S :). Azt látom, hogy szimetrikus, de most ilyenkot mit illik? Mind 2 oldalon cserélni kellene? Gondolom ésszerű mert legközelebb meg a jobb oldalon szakad le.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 17:21:18 // 122051
Az Ecuscan milyen nevet ad a hibának?
mizooo26-07-2011 16:50:19 // 122050
Szia, nekem is ez volt a bajom majdnem le is szakadt már megpróbáltuk meghegeszteni de túl el volt rozsdásodva és át is égett a lengéscsillapító. Adok veszekbe dobj üzit, és egy tipp nekem a jobb oldali rohadt el és baloldalit vettem simán be lehet rakni a másik oldalra szimmetrikus. És a bal oldali általában jobb állapotban van.
üdv
üdv
NeoEx4826-07-2011 15:08:43 // 122049
Sziasztok,
A FiatEcuScan segítségével olvasom/törlöm a hibakódokat a kocsiból. Azonban 4 hibakód állandóan visszatér:
P1172
P1173
P0170
P0130
Ezek közül az első kettő mindig Fatal besorolást kap (míg a a többi csak Stored). Valaki tudja hogy mit jelentenek ezek a kódok?
A FiatEcuScan segítségével olvasom/törlöm a hibakódokat a kocsiból. Azonban 4 hibakód állandóan visszatér:
P1172
P1173
P0170
P0130
Ezek közül az első kettő mindig Fatal besorolást kap (míg a a többi csak Stored). Valaki tudja hogy mit jelentenek ezek a kódok?
NeoEx4826-07-2011 14:42:45 // 122048
Más márkával (Mazda) volt ilyen tapasztalatom. A kocsi indítózott mint az állat, de a motor nem indult be. Elvontattuk egy hozzáértő szervizbe, ahol némi keresgélés után rájöttek a hibára. Sajnos nem jegyeztem meg... Valami szikra dologhoz köthető dobozon volt valami repedés. Bocs de tényleg nem emlékszem jobban. Ha érdekel a hely tudok elérhetőséget adni. Persze nem garantált hogy ugyanaz a hiba.
Kn[.]xX26-07-2011 14:20:05 // 122047
újat Erhardtól :)
Gábor15626-07-2011 14:18:38 // 122046
Sziasztok
Sajnos leszakadt a bal hátsó lengéscsillapítónál az a vacak ami a rugót tartja magyarán rá a gumira vmi sapka szerű izé. Aki tudna nekem jó állapotú használtat vagy tudná, hogy honnan érdemes újat venni légyszi írjon. :(
El volt rozsdásodva ez volt az oka.
Sajnos leszakadt a bal hátsó lengéscsillapítónál az a vacak ami a rugót tartja magyarán rá a gumira vmi sapka szerű izé. Aki tudna nekem jó állapotú használtat vagy tudná, hogy honnan érdemes újat venni légyszi írjon. :(
El volt rozsdásodva ez volt az oka.
picturesmaker26-07-2011 12:23:14 // 122045
Halihó!
Ért valaki a futómű állításhoz?
most voltam futóművesnél és az első kerekek dőlése -1,2 , tehát kifele dől, de kb ugyanígy kéne állnia csak befelé.
- igaz az hogy nem lehet állítani a dőlést?
- mitől lehet ez a differencia?
- okoz ez komolyabb gondot?
Köszi.r.
Ért valaki a futómű állításhoz?
most voltam futóművesnél és az első kerekek dőlése -1,2 , tehát kifele dől, de kb ugyanígy kéne állnia csak befelé.
- igaz az hogy nem lehet állítani a dőlést?
- mitől lehet ez a differencia?
- okoz ez komolyabb gondot?
Köszi.r.
Roll198326-07-2011 11:50:27 // 122044
Sziasztok!
A mostani üléseimben nincs ülésfűtés. Ha veszek olyat, amiben van, akkor mekkora macera, hogy működjön is?
Köszi
A mostani üléseimben nincs ülésfűtés. Ha veszek olyat, amiben van, akkor mekkora macera, hogy működjön is?
Köszi
GTPeti25-07-2011 21:09:22 // 122043
A FiatECUScan konkrétan most mit ír??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
646
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?