Forum >> 156
theBanyai20-05-2013 15:47:31 // 138503
terv lenne, pénz nincs... :(
atosz06920-05-2013 15:42:19 // 138502
Én rajtahagytam hogy a sok bmw 20d ne kötekedjen... :)
Trombozis20-05-2013 15:26:52 // 138501
Tegnap vittem megint pár embert, akik tegnap jöttek rá, hogy van hátul is ajtó...de ami a legjobban bosszant, hogy a csomagtérfedelet senki se bírja kinyitni. Már majdnem letépte az inas a jelet. Ki is esett belőle a rugó. Istenem. Belül a kapaszkodó is le lett tépve. Nagyon nem szeretem, ha hátul ülnek. :-/ Le fogom falazni az ajtókat. :-D
Trombozis20-05-2013 15:25:05 // 138500
Van már terv másikra?
Trombozis20-05-2013 15:24:39 // 138499
Nem szokott érdekelni, hogy ki mit gondol. :-) Vegyék be. Ahogy időm engedi, úgy haladok. :-D Szóval, még ilyen lesz a kifogóm egy ideig.
Xintetic20-05-2013 10:31:52 // 138498
Ma egyből beindult az autó, úgy hogy valószínű az lesz a baja amit mondtál.
Tuningman20-05-2013 01:20:37 // 138497
Szabeee20-05-2013 00:47:28 // 138496
Szabeee20-05-2013 00:38:09 // 138495
enyémen sincs semmi, bár gondolkodtam az 1.4 T.Spark feliraton ;) :D
theBanyai19-05-2013 23:20:18 // 138494
Enyémen sincs semmi :D
Dévid19-05-2013 22:58:50 // 138493
Enyémen meg mi van hátul? Csak a csomagtérzár-takaró Alfa embléma, amúgy tiszta a popsija. :D
gecsa19-05-2013 22:49:28 // 138492
mostanában divat a downsizing..:D
theBanyai19-05-2013 22:45:04 // 138491
Tegnapi sztori, ezt el kell mesélnem :D:D
Csopakra mentünk tuning talira.
Úgy gondoltam az alfát otthon hagyom, haverom golfjával mentünk. Nem tudtunk merre kellett menni csopakon belül jött egy malac vagy talán egyel újabb passat. Ő tudta ,mondta kövessük. 4db kipuff vég, vagy 130dB-t nyomott, tényleg brutálisan hangos volt. Ment elöttünk 60-al, jött egy emelkedő, nagy hang, mondja haverom ,bazdmeg ez visszaváltott. A sebesség lecsökkent 40-re a kipuff ordított. Közelebb értünk matrica a hátulján : I LOVE MY VR6. Konkrétan sírtam a röhögéstől egy 10 perig :D:D Jó ha 1,4cl volt abba a kotlába. Miért jó ennyire leégetni magát? :D Legalább egy kettőpontnulla lett volna benne.... :D:D:D
Csopakra mentünk tuning talira.
Úgy gondoltam az alfát otthon hagyom, haverom golfjával mentünk. Nem tudtunk merre kellett menni csopakon belül jött egy malac vagy talán egyel újabb passat. Ő tudta ,mondta kövessük. 4db kipuff vég, vagy 130dB-t nyomott, tényleg brutálisan hangos volt. Ment elöttünk 60-al, jött egy emelkedő, nagy hang, mondja haverom ,bazdmeg ez visszaváltott. A sebesség lecsökkent 40-re a kipuff ordított. Közelebb értünk matrica a hátulján : I LOVE MY VR6. Konkrétan sírtam a röhögéstől egy 10 perig :D:D Jó ha 1,4cl volt abba a kotlába. Miért jó ennyire leégetni magát? :D Legalább egy kettőpontnulla lett volna benne.... :D:D:D
theBanyai19-05-2013 22:41:10 // 138490
Köszi köszi ;)
theBanyai19-05-2013 22:31:33 // 138488
majd lefotózom :D Nehéz kiműteni a helyéről? Hol található egyáltalán?
gecsa19-05-2013 22:17:24 // 138487
annyira tényleg nem vészes,csak jól figyeld meg,hogy mi hova való...olyan,mint a legó..:-)
admirális19-05-2013 21:46:13 // 138486
Gyertya, kábel, trafó körül kezdenék vizsgálódni.
Kicsu19-05-2013 21:32:24 // 138485
Én magam csináltam,igaz az elmúlt tíz évben se saját se rokon ismerős autója nem volt szerelőnél.
Sztem elbírsz vele.Nem kell forrasztani.
Sztem elbírsz vele.Nem kell forrasztani.
theBanyai19-05-2013 21:29:05 // 138484
Akkor megkörnyékezem a szomszéd palit ... :D
gecsa19-05-2013 21:28:14 // 138483
ha tudod, mit hogyan, akkor nem-nem
ha nem tudod, akkor ne-igen..:D
ha nem tudod, akkor ne-igen..:D
theBanyai19-05-2013 21:25:02 // 138482
Macera ilyet cserélni? Szerelőt igényel?
Kicsu19-05-2013 21:15:15 // 138481
Én is jártam így,már új akkuért indultam mikor fater rámszólt,hogy nézzem meg előbb a bronzkeféket. És igaza volt,elfogytak...
5ezer pénz....
5ezer pénz....
GTPeti19-05-2013 20:58:51 // 138480
Amit én írtam az az autó elektromos rendszerének ellenőrzésére irányulna. ;)
Mert 150mA-nél több áramfelvétel rövid idő alatt kinyírja az akksit. Főleg, rövid utak mellett.
Mert 150mA-nél több áramfelvétel rövid idő alatt kinyírja az akksit. Főleg, rövid utak mellett.
Tuningman19-05-2013 20:47:39 // 138478
Még azt is el tudom képzelni, hogy az önindítóban lévő fogaskerék áttétel eltört és megszorult. Műanyagból van ami a hő hatására idővel elfárad és egyszerűen eltörik.
theBanyai19-05-2013 20:38:50 // 138477
Puntommal egyszer jártam úgy ,hogy az akksi sarun lelazult egy kábel, és pont az önindító + kábele. De akkor nem tekert értelem szerűen semmit...
Holnap kölcsönkérek egy multi métert,hogy mennyi a fesz alapból, meg berakok egy másik akkut.
Holnap kölcsönkérek egy multi métert,hogy mennyi a fesz alapból, meg berakok egy másik akkut.
Tuningman19-05-2013 20:31:07 // 138476
Kapacitást szokás mérni, terheléses vizsgálattal:)
Mivel ez most műszerezettség hiányában elmarad, marad a multiméter.
Negatív saru le és rá kell mérni az akksira, mennyi a feszkó. 12.6V vagy felette van akkor az jó. Ezek után marad az önindító szétszedése, kipucolása, bronzkefék vizsgálata, zsírzás, stb. Ki kell még mérni az álló és forgórészt is, mert lehet tekercsszakadás vagy sima zárlat is.
Mivel ez most műszerezettség hiányában elmarad, marad a multiméter.
Negatív saru le és rá kell mérni az akksira, mennyi a feszkó. 12.6V vagy felette van akkor az jó. Ezek után marad az önindító szétszedése, kipucolása, bronzkefék vizsgálata, zsírzás, stb. Ki kell még mérni az álló és forgórészt is, mert lehet tekercsszakadás vagy sima zárlat is.
GTPeti19-05-2013 20:08:26 // 138475
Szerintem is akksi lesz. De, meg kéne mérni a nyugalmi áramfelvételt, stb.-t is. (Javaslat: szakértő által)
szasza(SW)19-05-2013 20:01:29 // 138474
Kicserélni az aksit egyszerűbb az biztos.
theBanyai19-05-2013 19:58:58 // 138473
Lehet holnap átdobjuk az akksit a 166ból! De 1éves mult az akksi, és Varta... Még mindig jobb lenne,mint önindító..
theBanyai19-05-2013 19:58:15 // 138472
Nem ,mert tökre ment a multi méterem. Néztem ablakokat gyorsan húzza, világítás erős, zene bömböl -nem tilt az erősítő- szóval van benne kraft :(
Alfa GT-Csaba19-05-2013 19:58:06 // 138471
Szerintem aksid kuka nem vesz fel töltést!
szasza(SW)19-05-2013 19:57:07 // 138470
Aksit megmérted tuti töltve van?Az indító a motor hátulján jobb oldal felé ,majdnem közép magasságban.
theBanyai19-05-2013 19:48:29 // 138469
Srácok segítsetek!
Tegnap leraktam az autót a garázsba, ma akarok vele menni, nem teker.
Akksi fel töltőre, 3óra múlva menni akarok vele, teker felet...
Akksi tovább tölt, utána is teker kb. felet :(
Önindító? Ha igen hol van? És ,hogy-hogy tünetmentes? Vagy valami más ötlet?
Tegnap leraktam az autót a garázsba, ma akarok vele menni, nem teker.
Akksi fel töltőre, 3óra múlva menni akarok vele, teker felet...
Akksi tovább tölt, utána is teker kb. felet :(
Önindító? Ha igen hol van? És ,hogy-hogy tünetmentes? Vagy valami más ötlet?
szasza(SW)19-05-2013 19:36:47 // 138468
ilyen van,csak nem tudom ez most működik-e multival.Ezt lehet ELM 327-re kell állítani?VAGCom/KKL nél nem mükszik:(
GTPeti19-05-2013 19:28:24 // 138467
Nem tudom, mi értelme lenne, egy ilyen full ismeretlen (ok... számomra) programmal kísérletezni, mikor van bejáratott megoldás: Kapcsolós(ított) VAGCom/KKL kábel + MES.
szasza(SW)19-05-2013 19:26:11 // 138466
Ok köszi!A kábeles dologhoz esetleg info?
GTPeti19-05-2013 19:20:26 // 138465
SZVSZ tökéletesen elég az egyik oldalon. Nekem a szívósor felőli oldalon van a spec. tömítés. (De ha rendesen zár, akkor lehúzni is elég elvileg.)
Poló19-05-2013 18:47:11 // 138464
Főtengely holtponti jeladó. Egy hibakód olvasással kideríthető.
Várj pár órát és próbáld meg újra. Ha indul, valószínű, hogy az lesz.
Tizenpárezer ft-os alkatrész.
Várj pár órát és próbáld meg újra. Ha indul, valószínű, hogy az lesz.
Tizenpárezer ft-os alkatrész.
Dévid19-05-2013 18:37:48 // 138463
Mozgasd meg a reléket a kocsi orrában az akkumulátor előtt, hátha csak kontakthiba...
Xintetic19-05-2013 18:16:23 // 138462
Sajnos nem csak a befecskendező lámpa. :/
Dévid19-05-2013 17:30:14 // 138461
Immo lámpa (kulcs szimbólum) nem világít véletlenül?
szasza(SW)19-05-2013 17:27:50 // 138460
Xintetic19-05-2013 17:17:45 // 138459
Köszi a választ szerencsére az üzemanyag jön rendesen viszont nem indul az autó és a befecskendező lámpa világít, tegnap még semmi baja nem volt az autónak erre ma már nem indul. Esetleg valami ötlet?
Dévid19-05-2013 17:01:37 // 138458
A TS-en gyárilag csak az üzemanyag szivattyún van szűrő, amit nem kell cserélni elvileg.. :)
Xintetic19-05-2013 15:13:47 // 138457
Sziasztok! Nem rég volt alkalmam megszerezni egy 156-ost viszont van egy kis gondom amiben a segítségeteket szeretném kérni. Az üzemanyag csövet a befecskendező felől hogy lehet leszedni, illetve hogy az üzemanyag szűrő pontosan hol helyezkedik el.
Előre is köszönöm a választ :)
Előre is köszönöm a választ :)
Dévid19-05-2013 12:20:51 // 138456
Levertem róla nagykalapáccsal, most már csak fel kell tennem a másikra. :D
Kicsu19-05-2013 07:11:25 // 138455
Ja ezt elnéztem. Az enyémen még a régi van.
Dévid18-05-2013 22:10:59 // 138454
Az jóféle tiszta alkohol. Sok mindenre jó, a téli ablakmosókban is van kicsi, csak sajna leszedi a fényezést nagy töménységben. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?