ott a v6 is.. :)
de egy jts selespeed sem lehet valami rossz élmény!
de hosszabb utakra mindenképp dízelt javasolnék.. én is csak ez miatt döntöttem mellette, mert egy munkagép...
Forum >> 156
gecsa27-03-2014 13:45:32 // 144740
swan27-03-2014 13:18:34 // 144739
És miért döntöttél dízel melett?
gecsa27-03-2014 11:31:51 // 144738
jobb oldalt a keresővel lehet rendszámra keresni.. :)
Zozo8527-03-2014 11:11:49 // 144737
tényleg, tudja valaki esetleg hátha az új gazdája itt van a fehér 156-ommal? elég ritka ez a fehér szín :D :D
HES a rendszám
HES a rendszám
Fairlane27-03-2014 11:11:26 // 144736
Bővül a család...
Zozo8527-03-2014 11:09:09 // 144735
az volt nekem a régi 1998-.as 156...szerettem mert nem volt az gyenge ahhoz képest h 1.6 benzin volt
gecsa27-03-2014 11:07:55 // 144734
az 1.6 telesportnál mindegyik erősebb...
Bilux27-03-2014 11:00:04 // 144732
JTDm multijet motor
Zozo8527-03-2014 10:53:16 // 144731
156-oknál a 2004 előtti és utáni típusoknál lámpa morcosításon és a belső szépítésen kívül technikai változás történt?
Zozo8527-03-2014 10:33:30 // 144730
szép ;)
Miért adod el?
Miért adod el?
Alfa GT-Csaba27-03-2014 10:27:08 // 144729
Gt jó választás :-)
Fairlane27-03-2014 10:22:45 // 144728
Nézd meg a GT-ket is.
Épp tudok egy szépet ;)
Épp tudok egy szépet ;)
Zozo8527-03-2014 10:12:25 // 144727
Nekem is az lenne a legjobb.
Amit kinéztem mindenben megfelel csak a motor "gyenge" ezek szerint...
Köszönöm a segítséget lehet nézelődöm még :)
Amit kinéztem mindenben megfelel csak a motor "gyenge" ezek szerint...
Köszönöm a segítséget lehet nézelődöm még :)
Alfa GT-Csaba27-03-2014 09:50:37 // 144726
Ha erősebbre vágysz és sokkal nyomatékosabbra akkor M-jet-et vegyél ,nem eszik sokkal többet mint a jtd 8v de a különbség óriási!
Zozo8527-03-2014 09:42:12 // 144725
Sziasztok
Volt nekem egy fehér 156-os csodám 1.6 Benzines.
Most gondolkodom egy 2005 körüli face liftes 1.9 JTD 8V típuson (már ki van nézve), és a kérdésem az lenne hogy keresgéljek-e az 1.9 JTD 16V Multijet motoros után vagy gazdaságos-e a gyengébb motoros? Esetleg mennyire "lomha" ha mondhatni annak??
Előre is köszönöm a segítséget :)
Volt nekem egy fehér 156-os csodám 1.6 Benzines.
Most gondolkodom egy 2005 körüli face liftes 1.9 JTD 8V típuson (már ki van nézve), és a kérdésem az lenne hogy keresgéljek-e az 1.9 JTD 16V Multijet motoros után vagy gazdaságos-e a gyengébb motoros? Esetleg mennyire "lomha" ha mondhatni annak??
Előre is köszönöm a segítséget :)
Alfa GT-Csaba26-03-2014 21:40:41 // 144724
Csak a nivonál,én is holnap edzek vele!
aranytl26-03-2014 21:39:26 // 144723
Azért olcsó, mert nincs benne elektronika. Csak egy üres műanyag ház, első ránézésre mutatós.
mreni26-03-2014 19:38:27 // 144722
miért nem csak belső csillagot vettél??
amúgy most nem rémlik hol tudod betölteni,de lehet,hogy a nivo csavaron ami a váltó elején van (hűtő felöl)
amúgy most nem rémlik hol tudod betölteni,de lehet,hogy a nivo csavaron ami a váltó elején van (hűtő felöl)
redbull9026-03-2014 19:26:01 // 144721
Ez elég praktikus kulcs meg lehet oldani 156 hoz is sztem csak más nyelv kell bele.
Az ára az meg vicc... mondjuk nem tudom minőségre milyen lehet...
Alfa Romeo Kulcs
Az ára az meg vicc... mondjuk nem tudom minőségre milyen lehet...
Alfa Romeo Kulcs
Szabeee26-03-2014 11:22:56 // 144719
Hol kell beonteni a váltóba az olajat? 6 sebességes, es bárhogy nézem, nem latom merre kellene bejuttatni az olajat... Kis segitseg kellene..
Alfa GT-Csaba25-03-2014 22:01:50 // 144718
dieselé vastagabb!
Szabeee25-03-2014 21:59:47 // 144717
Tud valaki erről nekem valamit mondani:
?
Rendeltem javított féltengelyt, viszont nem tudtam összerakni a váltóval. Miután egymás mellé tettem a sajátom és a felújítottat, meg is lett a bűnös. A bal oldali az enyém, a jobb oldali a felújított.
Létezik több átmérőjű féltengely 2.4 M-Jet-hez? Lényeges, hogy 5 vagy 6 sebességes?
?
Rendeltem javított féltengelyt, viszont nem tudtam összerakni a váltóval. Miután egymás mellé tettem a sajátom és a felújítottat, meg is lett a bűnös. A bal oldali az enyém, a jobb oldali a felújított.
Létezik több átmérőjű féltengely 2.4 M-Jet-hez? Lényeges, hogy 5 vagy 6 sebességes?
3Szék-ej25-03-2014 20:23:04 // 144716
Persze nem JTS-eknél olvastam. Jack, köszi a válaszodat.
Lassan rájövök, hogy a JTS nem sokban hasonlít a TS motorok működéséhez,kivéve hogy mindkettő szívó. Nincs EGR, légtömegm.-őt lehúzva bedöglik...stb. Pedig azt hittem hogy a gyertyákon kívül,valamint a kiiktatott sürítőcsőn és a magasnyomású befecskendezésen kívül a többi elvileg ugyan az
Lassan rájövök, hogy a JTS nem sokban hasonlít a TS motorok működéséhez,kivéve hogy mindkettő szívó. Nincs EGR, légtömegm.-őt lehúzva bedöglik...stb. Pedig azt hittem hogy a gyertyákon kívül,valamint a kiiktatott sürítőcsőn és a magasnyomású befecskendezésen kívül a többi elvileg ugyan az
3Szék-ej25-03-2014 20:12:08 // 144715
Még nem húztam le, csak érdekelt hogy mi történhet pontosan, mivel többen irják, hogy ezzel a metódussal próbálkoztak
Jack25-03-2014 18:53:19 // 144714
Ha a JTS-nél lehúzod a légtömegmérőt nem is lesz alapjáratod. Fordulatról vissza ejtve leáll.
Attika0125-03-2014 18:34:15 // 144713
thealfa15625-03-2014 18:13:24 // 144712
akkor valami ilyet kipróbálok... amíg nem cserélem így is működik... köszi a segítséget!
osee_selespeed25-03-2014 17:54:07 // 144711
Persze, nem is tanácsoltam neki, hogy akkor már rendelje meg az újat. Úgy érted, hogy nem csak a légtömegmérőnél vesz középértéket?
Hardy25-03-2014 17:16:03 // 144710
Nekem egyszer valaki aki ért is hozzá azt modta, ha lehúzol egy csatit vagy tönkremegy valamilyen érzékelő akkor a motor kényszerüzemre áll át, és átlagértékeket vesz alapul. tehát nem csak annak az egy valaminek az értékét veszi átlagul, hanem minden értéket.
Magyarul ha lehuzod a csatit és kisimul a járás nem biztos hogy az a rossz. De egyszerű kiprobálni, mert mondjuk húzd le a lambda csatiját és nézd meg mit csinál akkor.
Magyarul ha lehuzod a csatit és kisimul a járás nem biztos hogy az a rossz. De egyszerű kiprobálni, mert mondjuk húzd le a lambda csatiját és nézd meg mit csinál akkor.
osee_selespeed25-03-2014 16:08:07 // 144709
Ha lehúztad a csatit és jobban járt a motor, akkor valószínű, hogy azzal van a probléma.
gecsa25-03-2014 16:01:43 // 144708
ja, jók szoktak lenni az ilyen cuccok, amik papíron 10 perc alatt cserélődnek, aztán az ember szív vele órákat.. :D
swan25-03-2014 12:57:30 // 144707
Hát még én :):)
3Szék-ej25-03-2014 11:27:48 // 144706
Alapjárati problémám van a 2.0 JTS motornál (erről bővebben beszámoltam egy korábbi bejegyzésemben). Légtömegmérő,pillangószelep meg lett tisztítva de úgy is.
Egy segítőkész Cartárs azt a tippet adta, hogy attól még nem bisztos hogy jó a légtömegmérő (saját tapasztalata). Mivel sajnos nem nagyon van lehetőségem tesztelés miatt egy jót szerezni az lenne a kérdésem Hozzátok, hogy ha lehúzom a légtömegmérőről a csatit és ettől kisimul az alapjárat akkor a légtömegmérő a hibás az ingadozásért, és esetleg kukás ?
Egyébként Gyujtáskimaradási hibakódokat dob ki, általánost és hengerenként is
Egy segítőkész Cartárs azt a tippet adta, hogy attól még nem bisztos hogy jó a légtömegmérő (saját tapasztalata). Mivel sajnos nem nagyon van lehetőségem tesztelés miatt egy jót szerezni az lenne a kérdésem Hozzátok, hogy ha lehúzom a légtömegmérőről a csatit és ettől kisimul az alapjárat akkor a légtömegmérő a hibás az ingadozásért, és esetleg kukás ?
Egyébként Gyujtáskimaradási hibakódokat dob ki, általánost és hengerenként is
redbull9025-03-2014 11:13:47 // 144705
Örülök h sikerült! :)
swan25-03-2014 08:50:40 // 144704
Nálám szerencsére a gömbej konyómó működött mindegyiket ki tudttam nyomni. Még az hiányzott volna ha azt se tudom :)
swan25-03-2014 08:48:42 // 144703
Köszi mindenkinek a sok ötletet. A következő lett a megoldás.: Ugye 3 anya volt megszakadva. Ebből ami a rugós tagot fogja mindegyik (2db) és az első (1db) ami a konzolt. Az egyik első anya alá bőven befért a korong ott elvágtam a menetes szárat. A mási kettő alá nem fért be. Ott függőlegesen elvágtam az anyákat. Utána már csak leposvágóvakl kicsit megütöttem és jött is le. Nem mertem az anyákat direkbe megkínálni laposvágóval ahogy kollégám mutatta mert a féltem, hogy a menetes szár is hajlik vagy vmi kárt csinálok toronyba. Egyébként a toronyba azért nem vágtam bele függőlegesen egyrészt met óvatosan vágtam csak kis ideig és utána mindig ellenőriztem, és az anyák alatt van egy vastag alátét. Azt megfogja .
Közben ami a gátló alján van nálam imbuszos csavar azt is le kellett vágnom, mert a belső kúlcsnyílás természetesen szinté elnyalva :)
Közben ami a gátló alján van nálam imbuszos csavar azt is le kellett vágnom, mert a belső kúlcsnyílás természetesen szinté elnyalva :)
redbull9025-03-2014 08:33:14 // 144702
Igazából én csak a műanyag kerék dobot szedtem ki emelőre raktam levettem a kereket azt ennyi, az egyik fele bevolt gyógyulva a gömbfej beszorult de kijött 2órát ütöttem :D A másik oldal 10perces művelet volt :-)
byfx24-03-2014 21:58:03 // 144701
Volt bajom az alapjarattal (maszott2000ig, ott ledobta). Hivott a szerelo, falsot szivott.most ledugoztak mindent es jo. Valami szellozteto szelep rossz, ezt megcsinaltatom, ez igy kerek.
Maf lambda ok.
Kikottettem a riasztot, amiatt nyitott vissza az ajto...
Szokik a legkondi toltet(1,5 bar/1 ora de lehet forditva), ezert nem megy, mennyiben van egy vizsgalat?
Megnyugodtam, mert lamba +maf koltsege most elfer a zsebben.
'Csak' kerekcsapagycsere maradt, aztan megfingatom a dragat.
Maf lambda ok.
Kikottettem a riasztot, amiatt nyitott vissza az ajto...
Szokik a legkondi toltet(1,5 bar/1 ora de lehet forditva), ezert nem megy, mennyiben van egy vizsgalat?
Megnyugodtam, mert lamba +maf koltsege most elfer a zsebben.
'Csak' kerekcsapagycsere maradt, aztan megfingatom a dragat.
Spet0524-03-2014 20:53:51 // 144700
Azt hittem a hátsó más a puttony miatt, akkor meg is rendelem. Köszi :D
Dévid24-03-2014 19:56:58 // 144699
Mikor rendeltem bontott váltóköteleket, akkor én is ilyet kaptam (amiből a gumibetét ki volt szakadva), csak az akkori nagyeszű szerelőm nem tudott mit kezdeni vele, és én hülye visszaküldtem. Azóta sem lett cserélve. :D
GTPeti24-03-2014 19:44:40 // 144698
Nálam is volt ilyen. A bowden végére tettem egy Faudi-fejet. (A menetes részre.) És azt rögzítettem a váltó megfelelő részére.
SanyiJTD24-03-2014 19:42:14 // 144697
Értelem szerűen SW-be , ez lemaradt.
SanyiJTD24-03-2014 19:41:54 // 144696
Egy barátomnak ugyan az a gewinde lett rendelve, mint az enyémbe, és semmi gond nem volt!
[k i z z o]24-03-2014 19:40:09 // 144695
Dremel + acélvágó korong rá + szemüveg. Vagy anyaroppantó.
gecsa24-03-2014 19:31:29 // 144694
keresd SanyiJTD-t az ügyben...
Spet0524-03-2014 19:15:41 // 144693
gecsa24-03-2014 17:53:40 // 144692
ez szép... O.o
thealfa15624-03-2014 17:37:36 // 144691
járt már így valaki? reggel mikor elindultam, tettem 1be szép lassan elindulok és mikor 2be tettem volna nem engedte és a váltókarom lötyögött...nem kicsit... motorháztető fel...az akksitartó alatt van egy ilyen kerek végű valami amit a váltókar mozgat és ez csatlakozik magához a váltóhoz...ebbe volt valami gumiszilent vagy mi de az megadta magát...tudjátok mi ennek az alkatrésznek a neve? vagy hogy hogy tudnám megoldani? most már nincs bent a gumi hanem anélkül rátettem ezt a karikát a váltó stiftjére kicsit lötyög de legalább eljutottam munkába meg haza...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?