hello!
erre én is gyanakodtam, de a vákuum felépül, indítás után szépen behúzza a geo állító kart, leállításkor, vagy ha lehúzom a csövet a solenoidról, akkor pedig elengedi. végső elkeseredésemben szétkaptam tegnap este a solenoidot teljesen, belül is van egy szűrője, némileg kormos volt az is, kipucoltam. ma kipróbálom újra, de nem várok megváltást tőle :(
a MAP vajon el tud romlani úgy, hogy csak a magasabb tartományokban téved? (2.5V fölött pl)
Forum >> 156
akobor16-04-2014 09:38:46 // 144990
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)16-04-2014 02:00:04 // 144989
Nekem is KKL 409.1-es (VAGcom) kábelem van, és a motorvezérlővel teljesen jó barátok. Alig több, mint 5 font volt eBay-en. Az adapterekkel majd kiderül, hogy mekkora cimbik az ABS-sel meg a lufikkal. :)
Kristyon15-04-2014 21:58:00 // 144988
Hali!
Nézd meg a blokk mögötti vákumcsöveket, a minap szívtam vele, nekem az egyik vége volt hosszában elrepedve, kicserélni nem tudtam, így csak levágtam a sérült részt...
Könnyen ellenőrizheted, ha a szolenoidról lehuzod a felső csövet, és ha a csőbe bele tudsz fújni, akkor bizony lyukas valahol...
Nézd meg a blokk mögötti vákumcsöveket, a minap szívtam vele, nekem az egyik vége volt hosszában elrepedve, kicserélni nem tudtam, így csak levágtam a sérült részt...
Könnyen ellenőrizheted, ha a szolenoidról lehuzod a felső csövet, és ha a csőbe bele tudsz fújni, akkor bizony lyukas valahol...
Dante15-04-2014 14:54:05 // 144987
Nekem ilyen kapcsolós VAG KKL kábelem van. Teljesen jól működik a motorral, abs/vcd-vel, légzsákvezérlővel és a klímával is.
GTPeti15-04-2014 14:50:23 // 144986
VAGCom, de a legtöbb dolog ELM-el is elm-egy. :)
Juve15615-04-2014 14:23:14 // 144985
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy melyik hibakód olvasó jó 156 2.0 JTS-hez (2006.évi)? ELM 327 vagy u480? Vagy esetleg valami teljesen más kell?
Előre is köszönöm!
Valaki tud abban segíteni, hogy melyik hibakód olvasó jó 156 2.0 JTS-hez (2006.évi)? ELM 327 vagy u480? Vagy esetleg valami teljesen más kell?
Előre is köszönöm!
akobor15-04-2014 14:08:16 // 144984
Sziasztok!
1.9 JTD 16V-vel, és a jóöreg P0238-cal (feltöltési nyomásérzékelő túl magas érték) szívok. Turbó változó geo kipucolva, a kar szépen jár, solenoid szűrője kipucolva, MAP-szenzor kipucolva, EGR kipucolva, egyik turbócső se fúj ki (az egyik fél éves, a másik 2 hetes), vákumcsövek elöl a solenoidnál és a turbónál cserélve. Teljesen tanácstalan vagyok :) 1-2-3-ban is relatíve szarul megy, de legalább nem tilt be, aztán 4-5-6-ban a MES szerint bőven 2.5 bar fölé kúszik a mért turbónyomásom, ma pl. simán megvolt a 3 bar, annál tovább ugye a MAP már nem méri (ekkor a névleges majdnem kereken 2 bar volt csak, 3 ezres fordulaton, utána tiltott, és check engine)
Lehet, hogy a MAP kuka? Alapjáraton még stimmel a mért nyomás, de azon kívül nem nagyon (mindkét irányba el szokott térni a mérések során a névlegestől, pl mért már 0.5 bart is)
Köszi előre is, ha bárki tud bármit! :)
1.9 JTD 16V-vel, és a jóöreg P0238-cal (feltöltési nyomásérzékelő túl magas érték) szívok. Turbó változó geo kipucolva, a kar szépen jár, solenoid szűrője kipucolva, MAP-szenzor kipucolva, EGR kipucolva, egyik turbócső se fúj ki (az egyik fél éves, a másik 2 hetes), vákumcsövek elöl a solenoidnál és a turbónál cserélve. Teljesen tanácstalan vagyok :) 1-2-3-ban is relatíve szarul megy, de legalább nem tilt be, aztán 4-5-6-ban a MES szerint bőven 2.5 bar fölé kúszik a mért turbónyomásom, ma pl. simán megvolt a 3 bar, annál tovább ugye a MAP már nem méri (ekkor a névleges majdnem kereken 2 bar volt csak, 3 ezres fordulaton, utána tiltott, és check engine)
Lehet, hogy a MAP kuka? Alapjáraton még stimmel a mért nyomás, de azon kívül nem nagyon (mindkét irányba el szokott térni a mérések során a névlegestől, pl mért már 0.5 bart is)
Köszi előre is, ha bárki tud bármit! :)
Viksa14-04-2014 12:49:39 // 144983
Köszönöm szépen.
osee_selespeed14-04-2014 12:32:47 // 144982
Viksa14-04-2014 12:26:58 // 144981
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy milyen izzók vannak a műszerfalban, ill. az üzemanyagszint jelző mögött?
Valaki tudna segíteni, hogy milyen izzók vannak a műszerfalban, ill. az üzemanyagszint jelző mögött?
sty13-04-2014 17:32:51 // 144980
Nem,sima Sw ,csak elgondolkodtam rajta hogy veszek bele egyet leszigetelem és veszek bele valami normális mélyet pl Carpower Raptor 6 .Kicsi a csomagtartó a mély ládával,de így felejtős
Alfa GT-Csaba13-04-2014 17:22:17 // 144979
bose cucc van a kocsidba?Azokhoz van csak erősitő gyárilag és úgy emlékszem 16,5 centis a mély hangszórója
sty13-04-2014 17:08:46 // 144978
ja és ahhoz kell valami erősítő külön vagy benne van?
sty13-04-2014 16:24:59 // 144977
Valaki meg tudná nekem mondani hogy az Sw csomagtartójában a gyári mély ládában hány cm-es nyomó van?
Kristyon13-04-2014 07:23:37 // 144976
Hali!
direkt szakaszosan teszteli :)
direkt szakaszosan teszteli :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-04-2014 04:07:30 // 144975
Nos, sikeresen összeházasítottam a laptopomat és az Alfát egy KKL kábellel. Szerencsére semmi vészes, a világító csekkendzsin lámpa oka valószínűleg a másolt kulcs és az immo nem teljesen felhőtlen barátsága. A veztengely-szenzor és a lambdaszonda kicsit aggasztó, de meglátjuk, hogy törlés után visszatérnek-e ezek a hibakódok.
Lefuttattam az aktuátor-teszteket is, és (az alapjárati motor kivételével) minden frankó. Örö é bódottá!
A ventilátor 1-es fokozatát amúgy direkt szakaszosan teszteli a rendszer, vagy a ki-be kapcsolgatás az valami kontakthiba miatt lehet?
Lefuttattam az aktuátor-teszteket is, és (az alapjárati motor kivételével) minden frankó. Örö é bódottá!
A ventilátor 1-es fokozatát amúgy direkt szakaszosan teszteli a rendszer, vagy a ki-be kapcsolgatás az valami kontakthiba miatt lehet?
gelle12-04-2014 23:01:10 // 144974
Köszi, sikerült végül, csak erősen meg kellett húzni... :)
Alfa GT-Csaba12-04-2014 22:45:14 // 144973
Hát ha azt valaki eltudja rontani az egy igazi pancser!Én is megcsináltam magamnak 4 éve ,azóta is hibátlan
GTPeti12-04-2014 22:41:23 // 144972
Nem kell kapkodni, inkább jó legyen. :)
Alfa GT-Csaba12-04-2014 22:31:34 // 144971
de ha sietne akkor 20 perc is elég :-)
GTPeti12-04-2014 22:29:29 // 144970
A blogomban megtalálod milyet lehet betenni a helyére. Egy gyakorlott kipufogósnak 0,5-1 óra munka. A JTD-nél az a jó, hogy az a csőszakasz, amiben van, külön levehető. Így fent csak össze kell pontozni és offline-ban körbevarrni.
Ludas12-04-2014 22:06:39 // 144969
Attika0112-04-2014 21:47:51 // 144968
:D bocsi, nem tudtam kihagyni ;)
GTPeti12-04-2014 21:45:11 // 144967
Erre itt senki sem gondolt volna. :)
Attika0112-04-2014 21:39:55 // 144966
Enyém is. Alfa Romeo 156 :)))
szasza(SW)12-04-2014 21:35:09 // 144965
Biztos valami Német vagy Magyar esetleg Svájci autó:))Az enyém az Olasz:)
Attika0112-04-2014 21:27:17 // 144964
14-éves- és félig rohad :)) csak a jobb oldalon küszöb belső oldala.
GTPeti12-04-2014 21:08:25 // 144962
Ez mindegyikkel így van. Nem rohad, nem rohad... ...rohad.
szasza(SW)12-04-2014 21:06:05 // 144961
Én meg írtam már neked,hogy ne általánosíts, mert az enyém nem rohad 13 évesen:)
GTPeti12-04-2014 21:00:38 // 144960
cseri, 6 évvel ezelőtt megírtam a blogomban, mit kell tenni a 156 konzerválásáért. Ugyanúgy leírtam, mint ahogy az olajokról is (miért nem való 10W40 a JTD-be). Valóban gyengén konzervált a kasztni. Spóroltak...
cseri12-04-2014 20:19:42 // 144959
Üdv mindenkinek! Az oldalamon talán van elözmény... Sajna karoszériásnál a vas súlyos rohadások alul.. reméelem , és nem tovább. Csalodot vagyok. Volt sokkal őregebb vas ésnem rohadt. No most mán... De ez lóvé alfa imádat?
thealfa15612-04-2014 13:42:30 // 144958
ezért van abból is nagyobb :) 215-ös, de értem miért írtad :)
suzej12-04-2014 13:37:06 // 144957
Helló
Én is szedtem már ki, elvileg semmi trükk nincs benne. Simán ki kell pattania.
Én is szedtem már ki, elvileg semmi trükk nincs benne. Simán ki kell pattania.
GTPeti12-04-2014 13:28:46 // 144956
A gyári adatok szerint 185-ös gumikon kéne járnod... :PP
Túloztam, de remélem érted.
Túloztam, de remélem érted.
gelle12-04-2014 13:28:05 // 144955
Sziasztok!
Egy gyors segítségre lenne szükségem kilincs kiszedését illetően. Eljutottam odáig, hogy leszedtem, kicsavaroztam mindent, már csak egy rudazat tart vissza attól, hogy kivegyem a kilincset, de azt sehogy se tudom kipattintani. Van rá valami trükk vagy csak puszta erő?
Az a "rúd" nem jön ki, ami felül van és közelebb van az ajtó külső lemezéhez.
Egy gyors segítségre lenne szükségem kilincs kiszedését illetően. Eljutottam odáig, hogy leszedtem, kicsavaroztam mindent, már csak egy rudazat tart vissza attól, hogy kivegyem a kilincset, de azt sehogy se tudom kipattintani. Van rá valami trükk vagy csak puszta erő?
Az a "rúd" nem jön ki, ami felül van és közelebb van az ajtó külső lemezéhez.
GTPeti12-04-2014 13:27:59 // 144954
A 70 Ah az szerintem nagyon jó.
Az 55-ös a minimum. Értsd: optimálisnak ezt nem nevezném, max. elfogadhatónak.
Az 55-ös a minimum. Értsd: optimálisnak ezt nem nevezném, max. elfogadhatónak.
suzej12-04-2014 13:18:34 // 144953
Köszi
Reméltem hogy itt valakinek van is elfekvőbe, amit reális áron továbbadna.
Van esetleg valami, hogy hol tudnám tényleg jó áron beszerezni?
Reméltem hogy itt valakinek van is elfekvőbe, amit reális áron továbbadna.
Van esetleg valami, hogy hol tudnám tényleg jó áron beszerezni?
biroatt12-04-2014 13:07:26 // 144952
Üdv. Egy komplett első futómű felújítás kb mennyibe kerül?
thealfa15612-04-2014 11:40:47 // 144951
Gyári adatok szerin 50Ah kéne bele, de nekem a szerelőm azt mondta, hogy az 55Ah simán jó! Úgyhogy azt vettem, már 1 éve bent van de eddig semmi probléma(kopp-kopp) :D
Zoli8512-04-2014 11:25:38 // 144950
156 1.6 ts-be milyen aksi az ideális? Most jelenleg 69 Ah-s van benne.
Zoli8512-04-2014 11:24:08 // 144949
HAli ,bontottan tudsz bele venni. Nekem is ez volt, hogy széthullott a kép. A te kocsidban még a régi formájú kijelző van. A régit amikor én kerestem nem ajánlották, mert azokkal probléma van szinte mindegyikkel. Bontottan próbálj meg venni új kis kijelzőset, tökéletesen bemegy a régi helyére.
suzej12-04-2014 10:57:29 // 144948
Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni 156-ba való infókijelzőben, mert már semmit nem látok rajta, ami eléggé zavar.
Tudtok nekem segíteni 156-ba való infókijelzőben, mert már semmit nem látok rajta, ami eléggé zavar.
Zselé12-04-2014 09:24:14 // 144947
Igen, sajnos nem a szomszédba vagy :) Közben András Bácsi is felajánlott egy ajtót, hasonló összeállításban.
Közben rájöttem, hogy az üveg nem is biztos, hogy kell nekem, mert az szerencsére nem sérült. Az ablakemelő is működőképesnek tűnik, de ez majd a szétszedés után derül ki, hogy használható maradt-e.
Na mind1, megvárjuk a kárfelmérést, aztán folyt köv!
Közben rájöttem, hogy az üveg nem is biztos, hogy kell nekem, mert az szerencsére nem sérült. Az ablakemelő is működőképesnek tűnik, de ez majd a szétszedés után derül ki, hogy használható maradt-e.
Na mind1, megvárjuk a kárfelmérést, aztán folyt köv!
mreni11-04-2014 20:10:44 // 144946
nekem van,fekete,de ablakemelő nincs benne,üveg és zár helyén van,de úgy látom nem vagyunk túl közel egymáshoz.
Kristyon11-04-2014 18:16:07 // 144945
Sziasztok!
Olyan problémával állok szemben, hogy az utastér ventilátorom kicsapkodja a 40A-os biztosítékot, de nem azonnal, hanem megy vele kb. egy hétig majd utána. A levegőt érezhetően könnyen szállítja nem hallani azt sem, hogy csapágyas lenne, már levettem az előtét ellenállást is, ez is jónak tűnik. Megnéztem a csatlakozókat is, és nem találok semmi elváltozást... Mit nézzek még meg???
Nem tudom ugyan van-e jelentősége, de valahogy nem értem a ködlámpa és a fűtő ventilátor közötti összefüggést, ma reggel be volt kapcsolva az első ködlámpám, és amikor kicsapta a biztit, akkor a ködlámpát is lekapcsolta, de a ködlámpát azt vissza lehet kapcsolni...
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv.
Olyan problémával állok szemben, hogy az utastér ventilátorom kicsapkodja a 40A-os biztosítékot, de nem azonnal, hanem megy vele kb. egy hétig majd utána. A levegőt érezhetően könnyen szállítja nem hallani azt sem, hogy csapágyas lenne, már levettem az előtét ellenállást is, ez is jónak tűnik. Megnéztem a csatlakozókat is, és nem találok semmi elváltozást... Mit nézzek még meg???
Nem tudom ugyan van-e jelentősége, de valahogy nem értem a ködlámpa és a fűtő ventilátor közötti összefüggést, ma reggel be volt kapcsolva az első ködlámpám, és amikor kicsapta a biztit, akkor a ködlámpát is lekapcsolta, de a ködlámpát azt vissza lehet kapcsolni...
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv.
Zselé11-04-2014 16:34:04 // 144944
Értem. Nekem ez az első ilyen biztosítós esetem, de hallottam már másoktól ezt-azt. Most van még ez az egyszerűsített kárrendezés vagy nincs?
Nasty11-04-2014 16:25:54 // 144943
Az enyémre 140 valamennyit számoltak (még nem hivatalos).
Jobb első ajtó+ fényezés, meg a hátsóajtó fényezésére.
Jobb első ajtó+ fényezés, meg a hátsóajtó fényezésére.
Zselé11-04-2014 15:49:29 // 144942
Sziasztok,
Ma sikeresen eltalált egy Chevy Cruze a kőbányai vasútállomás/buszpályaudvarnál... :(
Tud valaki bal hátsó ajtót, lehetőleg üveggel, zárral, kézi ablakemelővel kompletten?
Vajon mennyit fizet ilyenre a biztosító (emberünk elismerte felelősségét)? A küszöb nem ment el sehol, de fényezni azon is kell, az ajtó alatti részt lehúzta...
Attika0110-04-2014 20:52:53 // 144941
Nekem ilyen van, de már megragasztottam, komplet nem kell. Csak a vastagabbik kellene, ami az akksi alatt megy. Jó lett a ragasztás, fel is lett töltve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?