Sziasztok
Melyik jelzi a színkódot?
Forum >> 156
Zozo8503-12-2014 20:05:35 // 147340
3Szék-ej03-12-2014 17:40:23 // 147339
Ha valaki bont 156- ost JTS motorral szóljatok kérlek.
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Kócosw03-12-2014 15:49:01 // 147338
Akku feletti dobozkaban egy föbizotsitekot erdemes megnezni...
Nekem az votl elfaradva....
Nekem az votl elfaradva....
redbull9003-12-2014 15:43:21 // 147337
Azthiszem megvan a szervo problémám, leszedtem a feszítő görgőt mer az is cserés... és láttam épp h csöppent az olaj... benéztem a szervó tárcsa mögé és láttam h egy gumi darab lóg ki, megfogtam elkezdtem vissza fele forgatni és kijött lásd fotó.
Na most a kérdés hogy ez a szakadt szíjjam darabja vagy ott tömítés van???????- és az ette be a csapágy alá vagy nem is tudom. Ha tömítés ilyet hol lehet kapni? Vagy az egész szervószivattyút cseréljem ki??
Na most a kérdés hogy ez a szakadt szíjjam darabja vagy ott tömítés van???????- és az ette be a csapágy alá vagy nem is tudom. Ha tömítés ilyet hol lehet kapni? Vagy az egész szervószivattyút cseréljem ki??
kerekesim03-12-2014 12:07:43 // 147336
Folyamatosan világító ABS lámpa hibaüzenetnél merre érdemes keresgélni? A diagnosztika semmi hibát nem írt ki....
kerekesim03-12-2014 10:24:38 // 147335
Örülök ha tudtam segíteni :)
redbull9003-12-2014 10:15:34 // 147334
Pfúú ez most nagy segítség volt nagyom szépen köszönöm!
Kb ugyan ez a problémám! Ha Győrben jársz vendégem vagy egy Sörre! :D
Kb ugyan ez a problémám! Ha Győrben jársz vendégem vagy egy Sörre! :D
kerekesim03-12-2014 05:30:46 // 147333
Szia.
Van egy ehhez kapcsolódó blog, érdemes végigolvasni, ki tudja....:
http://alfaamore.hu/tagok/1930/autok/7126/blog/15937
Van egy ehhez kapcsolódó blog, érdemes végigolvasni, ki tudja....:
http://alfaamore.hu/tagok/1930/autok/7126/blog/15937
kerekesim03-12-2014 05:27:25 // 147332
Bizony, a trafó csinálhatja ezt a hibát. A repedteket mindenképpen cseréld ki, mert ez csak rosszabb lesz.
redbull9003-12-2014 01:00:32 // 147331
Halihó
Következő hibám alakult ki elindítom az autót és műszerfal mögül a motortérben sistergő hang a kormány tekerésre búgó hang szervó felől és a szervó olaj is habosodik nyomja ki az olajat. Volt már valakinek ilyen? Egyenlőre tétlen voltam így este a hiba keresésben..
Válaszokat előre is köszi!
Következő hibám alakult ki elindítom az autót és műszerfal mögül a motortérben sistergő hang a kormány tekerésre búgó hang szervó felől és a szervó olaj is habosodik nyomja ki az olajat. Volt már valakinek ilyen? Egyenlőre tétlen voltam így este a hiba keresésben..
Válaszokat előre is köszi!
Boss 2.402-12-2014 22:16:11 // 147330
Végul is én Aerrtwint vettem.Egyenlőre jól szuperál.
MEO02-12-2014 21:49:19 // 147328
Pillangó szelep és légtömegmérő tisztítása után én is csináltam ECU resetet és az enyémnél is hatásos volt....Talán még azt érdemes megnézned, hogy a levegő rendszer hibája -esetleg valahol lyukas- miatt nem nem szív-e valahol " hamisat" .
3Szék-ej02-12-2014 18:01:38 // 147327
Na ezt magyarázza meg nekem valaki..., mert a szerelőm félek csak lyulkat beszél a hasamba...
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Bomi02-12-2014 16:34:03 // 147326
szakosmate02-12-2014 14:55:04 // 147325
szakosmate02-12-2014 14:49:23 // 147324
Már próbáltam azt a módszert de semmi változás, esetleg ez lehet a baj?
JulesTS02-12-2014 08:59:22 // 147323
Sziasztok!
Külső tükröt milyet ajánlotok? Alkar, Van Wezel, TYC, esetleg Klokkerholm, vagy gyári bontottat?
Köszi
Külső tükröt milyet ajánlotok? Alkar, Van Wezel, TYC, esetleg Klokkerholm, vagy gyári bontottat?
Köszi
Abarai02-12-2014 08:19:40 // 147322
Pedig ez ilyen. Az előző 156-om is így csinálta és a mostani is. :)
Jock01-12-2014 23:58:31 // 147321
Gondoltam rá én is de száraz időben semmi baja. ezért gondolom hogy valami, valahol beázhat
Trombozis01-12-2014 23:49:08 // 147320
Hiába a 2012es akksinak...tuti lehet az is.
Trombozis01-12-2014 23:46:37 // 147319
Nekem ezek nem csak esőben jelentkeztek, viszont esőben felerősödtek. Nekem trafó volt és a gyertya kábelek. 2 trafó....de ez nálam.
Jock01-12-2014 23:13:49 // 147318
Sziasztok 1.6TS-emmel, ha esőben megyek mindig beázik az elosztófedél (???) vagy legalábbis úgy viselkedik. Rángat, kihagy stb. amig ki nem szárad aztán ha újabb tócsába sikerul belemenni kezdi előről? Ez másnál is így van, vagy van rá valami trukk amivel elkerulhető lenne ez a kellemetlenség? Mert mostanában elég sokat esik :)
Zozo8501-12-2014 22:52:56 // 147317
Sziasztok
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)01-12-2014 20:37:55 // 147316
Az ECU reset-et próbáltad? Az alfaowner.com-on elég sokat írnak róla inkább pro mint kontra. A menete a következő:
1.) Kösd le az akksiról a negatív sarut legalább 45 percre.
2.) Kösd vissza a sarut, és add rá a gyújtást, majd hagyd rajta 90 másodpercig.
3.) Vedd le a gyújtást, és várj újabb 90 másodpercet.
4.) Indítsd be a motort és járasd alapjáraton 15 percig anélkül, hogy hozzáérnél a gázpedálhoz.
5.) Állíts le a motort és várj 10 percet.
6.) Indítsd be a járgányt, és menj el vele egy körre, váltogatva a különböző vezetési stílusokat, a nagypapástól a vadbaromig. :)
Én végigcsináltam, és nem mondom, hogy tökéletes lett, de szebben jár a motor, és élénkebbek a gázreakciók.
Az alapjárat elég béna volt előzőleg, eleinte 500 és 1500 között ingadozott, a fojtószelepház kipucolása után visszaállt normálba kábé egy hétre, aztán utána nagyon gázos volt (volt, hogy stabil kétezren forgott üresben), végül az ECU reset után megint kulturáltan jár a motor. Nem mondom, hogy tökéletes, mert érzésre néha kicsit túl lassan ejti vissza a fordulatot (váltásnál elég szar tud lenni), de nagyságrendekkel jobb. Ingyen van, egy próbát megér.
1.) Kösd le az akksiról a negatív sarut legalább 45 percre.
2.) Kösd vissza a sarut, és add rá a gyújtást, majd hagyd rajta 90 másodpercig.
3.) Vedd le a gyújtást, és várj újabb 90 másodpercet.
4.) Indítsd be a motort és járasd alapjáraton 15 percig anélkül, hogy hozzáérnél a gázpedálhoz.
5.) Állíts le a motort és várj 10 percet.
6.) Indítsd be a járgányt, és menj el vele egy körre, váltogatva a különböző vezetési stílusokat, a nagypapástól a vadbaromig. :)
Én végigcsináltam, és nem mondom, hogy tökéletes lett, de szebben jár a motor, és élénkebbek a gázreakciók.
Az alapjárat elég béna volt előzőleg, eleinte 500 és 1500 között ingadozott, a fojtószelepház kipucolása után visszaállt normálba kábé egy hétre, aztán utána nagyon gázos volt (volt, hogy stabil kétezren forgott üresben), végül az ECU reset után megint kulturáltan jár a motor. Nem mondom, hogy tökéletes, mert érzésre néha kicsit túl lassan ejti vissza a fordulatot (váltásnál elég szar tud lenni), de nagyságrendekkel jobb. Ingyen van, egy próbát megér.
Alfa166JTD01-12-2014 20:26:05 // 147315
Sziasztok!
Faceliftes 1,9 Jtd-nél a kiegészítő elektromos fűtést hogyan lehet bekapcsolni. Gyári rendszerről van szó, nem utólag lett beépítve, a radiátor kiszedve működik. Milyen gomb kombinációra kapcsol? Esetleg valaki tudja a megoldást?
Köszi!
Faceliftes 1,9 Jtd-nél a kiegészítő elektromos fűtést hogyan lehet bekapcsolni. Gyári rendszerről van szó, nem utólag lett beépítve, a radiátor kiszedve működik. Milyen gomb kombinációra kapcsol? Esetleg valaki tudja a megoldást?
Köszi!
szakosmate01-12-2014 17:50:57 // 147314
igen
Stringwalker01-12-2014 16:51:51 // 147313
Az alkatrész csere után ki lett ütve a hibakód?
szakosmate01-12-2014 15:47:53 // 147312
Sziasztok!
Új Alfás vagyok és szeretnék is pár kérdést feltenni, az autóm egy 98as 156 2.0ts
Ingadozik az alapjáratom, de nem is kicsit, van,hogy 1400-1500ra áll vissza, legfőképp akkor ingadizok ha gurul a kocsi ha megáll akkor egyidő mulva beáll az alapjárat, valamit elég erőtlen a 155 lóerőhöz képest, sztem egy trabi is legyorsulna jelenleg, és rángat is, mikor megvettem 2 hibát dobott a lambdaszondát és a légtömeg mérőt, ezekből vettem gyáriakat és el is tüntek a hibák de a kocsi ugyan olyan mint előtte, ha mes ben futtatok egy alapjárati motor tesztet azt írja hiba a végre hajtásban és az alapjárati motor vagy szelep csak kerreg és nem csinál semmit, szerintetek új alapjárati motor kell vagy más is okozhat ilyen hibákat?
Új Alfás vagyok és szeretnék is pár kérdést feltenni, az autóm egy 98as 156 2.0ts
Ingadozik az alapjáratom, de nem is kicsit, van,hogy 1400-1500ra áll vissza, legfőképp akkor ingadizok ha gurul a kocsi ha megáll akkor egyidő mulva beáll az alapjárat, valamit elég erőtlen a 155 lóerőhöz képest, sztem egy trabi is legyorsulna jelenleg, és rángat is, mikor megvettem 2 hibát dobott a lambdaszondát és a légtömeg mérőt, ezekből vettem gyáriakat és el is tüntek a hibák de a kocsi ugyan olyan mint előtte, ha mes ben futtatok egy alapjárati motor tesztet azt írja hiba a végre hajtásban és az alapjárati motor vagy szelep csak kerreg és nem csinál semmit, szerintetek új alapjárati motor kell vagy más is okozhat ilyen hibákat?
Liquid01-12-2014 13:42:58 // 147311
ez nagyon vadul hangzik :)
Dante01-12-2014 13:27:43 // 147310
Jó helyre spriccel pedig az enyém. Max az lehet, hogy a lapát legalsó állása feljebb van mint kéne. Bár ránézésre abszolut nem úgy néz ki.
Mondom, nekem alapból a lapát keretén spriccel keresztül, és úgy tolja az üveg kb felső harmadára a mosót.
Mondom, nekem alapból a lapát keretén spriccel keresztül, és úgy tolja az üveg kb felső harmadára a mosót.
Liquid01-12-2014 13:02:29 // 147309
valami rosszul van beállítva szerintem, az aerotwin nemhogy nem magasabb de alacsonyabb mint a "sima" lapát.
Dante01-12-2014 12:01:16 // 147308
Minőségre amúgy nagyon jó a media marktos ablaktörlő. Fater autóján 3 éve fenn van, és tökéletesen töröl még mindig. 1000 Ft/db áron bárkinek ajánlom igazából. De 156ra necces, szimplán mert nem tud átspriccelni felette az ablakmosó. A Bosch-nál átspriccelt felette nálad?
Liquid01-12-2014 11:57:01 // 147307
na az bizony nem mindegy. Már csak azért sem, mert pl. tartósságban nagyon nagy a különbség az eredeti és a majdnem olyan között.
Dante01-12-2014 11:13:04 // 147306
Nekem az Aerotwin lapátok nem jöttek be mert az ablakmosó spricni telibe lőtte magát a lapátot, így fölé soha nem jutott a cuccból. Míg a sima keretesen probléma nélkül átspriccel. Én ebből kifolyólag olyat nem vennék többet (igaz nem Bosch volt az enyém, hanem media marktos, de nem hiszem hogy sokkal laposabb lenne a Bosch féle)
Liquid30-11-2014 20:50:38 // 147305
Bosch AeroTwin, ez se olcsó de jól töröl és sokáig elvan. 6 éves volt az ablaktörlő, mikor eladtam a gépet.
Poló30-11-2014 20:48:53 // 147304
A gyári. Nem olcsó, de jó ;)
Boss 2.429-11-2014 18:18:41 // 147303
Sziasztok!!
Melyik a legmegfelelöbb ablaktörlőlapát 2004-es Alfa 156-ra?
Melyik a legmegfelelöbb ablaktörlőlapát 2004-es Alfa 156-ra?
Danny29-11-2014 12:24:56 // 147302
Neki ugrottam az axiál cserének, és sajnos az tökéletes volt....
Nem vagyok egy műszaki zseni, de nagyon úgy fest hogy a Fogaslécet ami megvezeti persely van kikopva..... :-(((
Nem vagyok egy műszaki zseni, de nagyon úgy fest hogy a Fogaslécet ami megvezeti persely van kikopva..... :-(((
Tuningman28-11-2014 21:35:43 // 147301
A karter hátsó oldalán kb. középtájt.
kerekesim28-11-2014 18:03:50 // 147300
De ezzel együtt sokkal jobbak, mint a hagyományos izzók :)
kawics28-11-2014 17:06:42 // 147299
Köszönöm szépen a segítségeteket, holnap reggel ezzel kezdek! :-D
JulesTS28-11-2014 14:57:01 // 147298
Nekem is kettő ki volt égve, én is ledesítettem, mert nem volt otthon olyan izzó...
Csak annyi hátránya van, hogy a háttérvilágítás fényerő szabályzója nincs hatással a ledekre, ugyanolyan fényesen világítanak...
Csak annyi hátránya van, hogy a háttérvilágítás fényerő szabályzója nincs hatással a ledekre, ugyanolyan fényesen világítanak...
kerekesim28-11-2014 13:16:11 // 147297
Ha a hátuljáról leszeded a műanyag borítást, azonnal észre fogod venni a lámpa foglalatokat. Javaslom még előtte szerezd be a csere izzókat, vagy kis ügyességgel ledeket is be tudsz forrasztani a helyükre, az a tetejébe sokkal tovább is fog szolgálni. Egyáltalán nem nehéz megcsinálni :)
heimzo28-11-2014 11:57:12 // 147296
Részletes leírás, angolul. Remélem segít valamit.
http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
Abarai28-11-2014 11:26:11 // 147295
Az indexkar szétszedése és kitakarítása kivitelezhető házilag vagy kell hozzá valamilyen speckó szerszám? Ha igen, mekkora szívásra számíthatok?
kawics28-11-2014 09:30:09 // 147294
Kedves Car-társak!
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Rizzo27-11-2014 21:33:31 // 147293
redbull9027-11-2014 21:27:47 // 147292
Sziasztok!
Elszakadt az ékszíjam egyik fele a hiba oka is meglett szét hullott 1 hónap alatt a vadi új hosszbordás feszítő görgő (dayco) na most nem is ez a fontos (küldenek újat), hanem az h a szervóm irtózatosan hangos lett másnap indításkor de csak ha forgatom a kormányt, habosan jön ki a szervó olaj a kupak tetején a túlnyomás lukon, az olaj maximumom van szintjelzőn de gondolom valahol falsot szív a rendszer azért nyomja kifele, szivárgást nem találtam egyenlőre.
A szíj mikor elszakadt kiszakította a kormánymű gumiharangot, mást nem vert szét hál Isten csak nem tudom hol keressem a tömítetlenséget.
Szervószivatyút mennyire nehéz leszedni 2.4mjet ről? Lehet abba ment szét a tömítés...
Valakinek volt már hasonló? Vagy valami ötlet? Bármit meghallgatok!
Elszakadt az ékszíjam egyik fele a hiba oka is meglett szét hullott 1 hónap alatt a vadi új hosszbordás feszítő görgő (dayco) na most nem is ez a fontos (küldenek újat), hanem az h a szervóm irtózatosan hangos lett másnap indításkor de csak ha forgatom a kormányt, habosan jön ki a szervó olaj a kupak tetején a túlnyomás lukon, az olaj maximumom van szintjelzőn de gondolom valahol falsot szív a rendszer azért nyomja kifele, szivárgást nem találtam egyenlőre.
A szíj mikor elszakadt kiszakította a kormánymű gumiharangot, mást nem vert szét hál Isten csak nem tudom hol keressem a tömítetlenséget.
Szervószivatyút mennyire nehéz leszedni 2.4mjet ről? Lehet abba ment szét a tömítés...
Valakinek volt már hasonló? Vagy valami ötlet? Bármit meghallgatok!
szasza(SW)27-11-2014 20:15:27 // 147291
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?