Forum >> 156

GTPeti15-12-2014 15:09:35 // 147440
SZVSZ nem az izzítógyertyák okozzák. A JTD-nek ilyen időben gyak. nincs rá szüksége. Megnézetnék én ott ezt-azt. Pl. a common rail nyomástartó szelepét, az injektorokat, ilyeneket.
Rossi&Zsu15-12-2014 14:44:09 // 147439
A reggeli első indításnál baromi lassan akarta elkapni a menetet, mivel az akksit folyamatosan merítette, oda jutott, hogy majdnem nem indult el. 2 nap állás után 1-2 fokos hidegben (garázsban) szinte imádkozással közelítettem az autó felé.

Ki lett cserélve az izzítógyertya (javasolták, próba-szerencse, ártani meg úgysem árt) most szintén 2 napot állt, gyönyörűen indult. 1-2 mp. eddig meg hát....hagyjuk is. Mikor már feladnád, akkor kapta el a menetet :D
GTPeti15-12-2014 12:01:41 // 147438
Jaja, valószínűleg 50ekm-nél is gyengélkedett. :) A JTS-nél szerintem már az alapjáraton észreveszed, hogy nem szereti a 95-öst.
Dante15-12-2014 11:58:51 // 147437
Azért ez nálam szerencsére nincs így. Ott már gyengélkedik valamelyik trafó akkor, nem?
GTPeti15-12-2014 11:38:06 // 147436
(Nem ez lesz a fő oka, de 95-össel kis akarattal+esős idővel én is simán tudok gyújtáshibát produkálni...)
GTPeti15-12-2014 11:25:04 // 147435
Milyen benzint tankolsz?
Abarai15-12-2014 08:22:44 // 147434
Lekormolódott szelep is lehet.
Pisti130015-12-2014 05:05:17 // 147433
Sziasztok!

Jts motornal a 4es hengerben folyamatosan gyujtaskimaradasrol panaszkodik. Fokent hidegen es alacsony fordulatnal nagy gazra. Ekkor neha meg ks torpan, de ha elveszem a gazt es ujraralepek akkor szepen kiporog. Trafocserenegvolt, gyertyacseremegvolt, hibatlan hengerbol trafo es gyaertyaatcsereles megvolt...
Befecskendezo vagy szar kompresszio egy hengerben vagy veztengely kopas?
Szerintetek?
Zozo8514-12-2014 21:03:49 // 147432
az a baj h sztem kicsit is-is...3-4 mp mire elkapja és sztem lassan is tekeri!
Piritu - 1.000.00014-12-2014 20:53:19 // 147431
Mit értesz nehezen indul alatt? Lassan teker vagy vígan, de sokáig? Én most cseréltem akut, mert nagyon lassan tekerte már indításkor.
Az izzításon kívül még több dolog is okozhatja, ha sokáig kell indítózni...
Zozo8514-12-2014 20:42:59 // 147430
reggel nekem nehezen indul ha hideg van...akkor csak akkumulátor lehet?
mert én gondoltam izzitógyertyákra is de semmi ilyesmi hiba kód nincs...
Piritu - 1.000.00014-12-2014 20:37:11 // 147429
Tudtommal nincs előírás rá. A rendszer jelzi, ha valamelyikkel gond van és még akkor is tudsz közlekedni vele.
Zozo8514-12-2014 20:34:07 // 147428
Erre a periódusra én is kíváncsi lennék??

Szóval Valaki????????
redbull9014-12-2014 19:59:53 // 147427
Ellenőrizd a nagynyomásút 3papucs helyezkedik el rajta lehet h az alsó ereszt.. gázolaj szűrő rendesen rá van tekerve? Nézd át az összes összeköttetést sajnos csak így tudsz rájönni ha megnézed. Nekem is volt ilyen elöző kocsimnál, nekem nagynyomású csere lett és megoldódott a problémám. Az alsó papucs eresztette a gázolajat..
Liquid14-12-2014 19:48:24 // 147426
hol próbáltad beszerezni? Lehet van olcsóbb forrás is
Liquid14-12-2014 19:47:49 // 147425
ejha, az kemény
Fanni14-12-2014 17:47:57 // 147424
Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy az olajteknő alján csöpög a gázolaj elég szaporán. :( Valakinek valami ötlete, hogy hol szivároghat? Nagynyomású?.. üzemanyagcső repedés..? Előre is köszönöm a válaszokat!
Laci14-12-2014 16:37:22 // 147423
Köszi. Az új 25 fölött van. Majd körülnézek hátha rátalálok.
redbull9014-12-2014 13:51:51 // 147422
Az a mérnök amelyik ilyen k·cs·g helyre rakta a szervó szivattyút essen le mindkét keze....
Kócosw14-12-2014 13:22:23 // 147421
Hali Urak.akinek van nyomtávszélesítöje a 156 on jelezné! Lenne egykét kérdésem.köszi
Hardy14-12-2014 08:49:26 // 147420
Meg tudja nekem mondani valaki aki jártasabb az Eper-ben, hogy a szövetes meg a bőrös Ülésnek ugyanaz lehet a szivacsa? A háttámla meg az ülőlap is érdekelne.
Liquid13-12-2014 23:32:48 // 147419
mennyire húzós? csoda hogy van újban. A TS-hez sok éve 10e + 8e volt. Az utóbbi a kartergáz cső. Vegyél újat, mert a bontott is ugyanannyi idős mint a tiéd ami szétszakadt. Esetleg nézz utána melyik komersz autó hasonló utángyártott csöve lehetne jó.
Rossi&Zsu13-12-2014 06:59:00 // 147418
Ciao!
Mennyi az izzítógyertya cserélési periódusa?
Lehetséges, hogy még a gyári volt benne? (Bosch és193500 km)
Köszi a válaszokat!
Pisti130013-12-2014 06:17:22 // 147417
Clutch push rod position
Egy valtas vagy valtani akaras utan fog valos erteket mutatni.
Milyrn hibat tarol?
Laci12-12-2014 22:26:25 // 147416
Üdv. 156 2.5 V6-hoz szívócsövet hol lehet kapni mert a bontókban nincs. A harmonika része meghalt..Az új ára elég húzós. Ha valaki tud megköszönném.
Akos_12-12-2014 21:01:14 // 147415
Koszi!

A szerviz utani beallitas a kovetkezo hibat adta:
"Plunger adjustment error"


Szerintem a nyomas jo:

A kinyomast hol kel nezni?
kerekesim11-12-2014 23:39:54 // 147414
De igen sajnos a konzolt ki kell venned, mert egyébként az óracsoportot nem tudod kiszabadítani.
Alfás Stifi11-12-2014 21:36:18 // 147413
Szia! Köszi, de nem kell szét bontani az egész közép konzolt?
redbull9011-12-2014 13:27:57 // 147412
Rizsszem izzó kell bele 20Ft darabja én ennyiért vettem itt Győrbe fiat alkatrészesnél még tavaly! Km órába is ilyen kell
Ki kell szedned a helyéről mindegyiket és egyszerűen kicserélni. Nem olyan vészes.

Alfás Stifi11-12-2014 12:15:11 // 147411
Sziasztok! Segitséget kérnék, lassan a közép konzolban nem látok semmit óra hő fok üzem anyag kiégtek az izzóim :( Hogy tudom őket cserélni és milyen fajta kell bele? és hány darab? A másik probléma a km órában is kiéget egy db segítsetek!!! 156 FACELIFT!
Pisti130011-12-2014 07:48:49 // 147410
Nezd meg hog sele olaj maxig van-e. Aztan fes-el legtelenitas a kuplungot es csinalj egy szerviz utani beallitast.
Ha ez sem segit nezd jaro motornal a sele nyomast. 45-55 bar kozott kell lennie. Ha ez is jo akkor nezd meg hany mm-re nyomja ki a kuplungot. Ennek kb 28,5nel kell lennie.
Abarai11-12-2014 07:18:17 // 147409
Kód kell hozzá, de itt megmondják a rádió gyári száma alapján:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/140598-need-a-radio-code-ask-here.html
Akos_10-12-2014 23:51:32 // 147408
Úgy érted, hogy nem bírja eléggé kinyomni a kuplungot?

Ezt meg tudom állapítani a nyomás értékéből?
Vagy a MES által mutatott mm-ekből?

Köszi
byfx10-12-2014 23:24:50 // 147407
Cd fejegyseget mennyiert lehet kapni? Gyari erdekel csak. 99 sele. Kezdo vagyok: bedugom osz't kóc? Volt benne elotte 'valami' csak zavar a lyuk.Segitseg=Koszonom!
Valami kodot hadovalnak, remiszt...
osee_selespeed10-12-2014 19:24:04 // 147406
Szivattyú probléma igazából csak szénkefe elhasználódásnak kell lennie.
osee_selespeed10-12-2014 19:18:05 // 147405
Szerintem most tart annyi km-nél az autód, hogy következik a seles. szivattyú meghibásodás, aztán meg esedékes lehet a nyomástartó gömb cseréje is.
Akos_10-12-2014 16:10:09 // 147404
Sziasztok!

Mar eppen minden jol mukodott 2 hetig.
Erre vasarnap ota nem tudom sebessegbe tenni jaro motornal a Selespeed valtot.
Probaltam levenni az akkut egy ejszakara, de nem segitett.
Amig all a motor addig siman kapcsol mindent, kiveve a 3-ast.
MES-sel nam ad semmilyen hibakodot.

Van meg valami amit ki tudok probalni, hogy legalabb 1-esbe tegyem mielott elvontatom Szatmarihoz?

Koszi,
Akos
[k i z z o]09-12-2014 20:06:58 // 147403
Szétszedve kiderül.
GTPeti08-12-2014 20:53:24 // 147402
Az enyém is nyikorog, pedig jófajta TRW. Szerintem a Lemförder is nyikorog egy kicsit. (Nem ettől jó vagy rossz egy LK, hanem a tartósságtól.) Ha nagyon zavar, akkor beszerelés előtt be kell kenni szilikonzsírral. (Szokás utólag is.)
A PU-val jobban rázna az autód, ezt vedd számításba.
pdudas08-12-2014 20:52:31 // 147401
Akkor januar elejen olajcsere es utana mehet bele az 1S majd 600KM Budapestig.
Lesz ideje beepulni :)
pdudas08-12-2014 20:51:12 // 147400
meg egy kerdes:

esos/hideg idoben kezd nyekeregni a bal eleje az autonak. Valoszinuleg lengokar szilent.
5 kilometer vezetes utan elhallgat. Szerintetek lengokar szilent problema?

Melyik gyarto termeket erdemes hasznalni - illetve erdemes-e az elozoekben sokat linkelt szilent keszletet beszerezni (nevere nem emlekszem, csak citromsarga meg kek szinekre)? Bar az is kerdes ki tudja rendesen belesajtolni a szilentet a lengokarba...

Lemfordert ajanlottak mint megbizhato gyartot...
GTPeti08-12-2014 20:47:32 // 147399
Kis javítás: Nem "Stage 1", hanem "1 Stage". Ennek az az oka, hogy míg egy EX120-ból hivatalosan 200km-enként egy fecskendőt kell belenyomni, addig az "1S"-ből elég egy egyszeri adag. Ennek megfelelően kevesebbet kell menni közvetlenül a betöltés után. (Mert az fontos, hogy egy hosszabb út elején, üzemmeleg motornál egy pár deci olajhoz hozzákeverve és jól felrázva töltsd be! Én ezt egy 900km-es No-i útnál szoktam megejteni.) Maga a hatás később 2-3ekm elteltével jön meg.
pdudas08-12-2014 20:44:50 // 147398
Xado.hu-n megtalaltam, hogy nagyjabol melyikbol hany kezeles kell egy sokat futott motornal. Valoban a Stage 1 a legidealisabb.

Az enyemben mar 175K van, de 30 ezerrel ezelott kapott kvazi nagyszervizt (osszes szelep, tomitesek, rugok, variator, szijak, stb) - valoszinuleg vezermuszij szakadas volt bar sosem vallotta be az elozo tulaj. Csak az 1200 Euros szamla arulkodik ilyenrol :)

Egyebkent a szelepek nem olyan dragak - a szamlan a 16db 130 euro volt (8 inlet es 8 exhaust). plusz szimmeringek, tomiteskeszlet, stb... A variator felujitas is kb 10 Euros mutatvany - de ha mar szetboritottak akkor erdemes megcsinaltatni *mert ha igaz akkor marha szar helyen van).
GTPeti08-12-2014 20:36:43 // 147397
Van a régi fajta kis tubusos, van az EX120 (+20% tartalommal) és fecskendőben és van az "1 Stage", amit önmagában annyi, mintha 2-3 hagyományost vennél.
3Szék-ej08-12-2014 20:34:14 // 147396
Köszi fiúk,nagyon jól esik hogy amikor az ember szarban van ennyi jóindulattal találkozik.
Egyébként úgy néz ki hogy ma délután találtam ágy román bontóban vez.műtengelyelet. Még nem kiabálom el, mert nem bízom a román bontóban. Amiért azt mondják hogy jts-ből van és hogy hibátlan az még nem biztos. Amikor megkapom és a kocsiban lesz majd akkor mondom le a többi keresést.

Más. Azoknál a bütyköknél emelyek elkoptak esélyes hogy görbültek a szelepszárak vagy hogy a szelep beleütött a dugattyúba?
Megúszom hidrotőke és bütykös cserével vagy számíthatok még más meglepikre is?
pdudas08-12-2014 20:30:05 // 147395
Es miert van 4 kulonfele ugyanarra a feladatra?

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+12101+*FO&keres=xado

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+12024+*V1&keres=xado

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+11035+*FO&keres=xado

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+10124+*FO&keres=xado

Mert a diszdobozos meg a masik 27ml-es verzional meg ertem mi a kulonbseg.
A 9ml-es verzional legalabb elmagyarazza a mukodest, de a fecskendosrol kb semmit nem ir.

Nem toled kerdezem, csak szimplan nem ertem. Van ezekrol valami osszehasonlitas ami alapjan erdemes donteni?
GTPeti08-12-2014 20:25:34 // 147394
Igen.
pdudas08-12-2014 20:19:37 // 147393
Ez az?
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+10124+*FO&keres=xado
GTPeti08-12-2014 20:14:02 // 147392
Pl. a Zs+U-nál kapható. 7eFt a tubus (1 Stage), ha jól emlékszem. :(
pdudas08-12-2014 20:07:46 // 147391
Nem tudom. Majd megkerdezem miert ajanl WR5W40-et.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.