Rohadjon meg az is aki kitalálta a 156 SW-t és képes volt 2.0 JTS motorral felszerelni.
Alig három napig kellett nélkülöznöm (vezérlés csere, meg ez-az), és ráadásul még egy 146-os cserekocsim is volt. Visszaültem a 156-ba ma délután, és rohadjon meg, hogy már egy éve megvan, belegyűrtem 50 ezer kilométer, és még mindig bele tudok szeretni :D
Imádom ezt az autót, és persze nem tudtam megállni, hogy ne gyalázzam le az M0-n az összes OFF-ost hajtó gyíkarcot :D (remélem kegyes lesz hozzám a trafikat kihelyező orákulum, és szemérmesen elfordította a kamerák szemét mindezek alatt...)
Ezt ki kellett adnom magamból :)
Forum >> 156
erno156sw12-12-2015 16:11:48 // 149740
Poló12-12-2015 14:44:10 // 149739
Az nem az. Azokat ha kiveszed, ott tudod kifújni a küszöböket konzerválóolajjal. Unixban 2000 Ft körül kapni ilyen olajat.
A spoiler teteje ragasztva van, alatta pici patentok, ami a kasztniból kiálló fémpöckökre pattanik rá. Ezek tuti hiányoznak neked. És még elől és hátul fogja 1-1 nagyobb patent, ezeknek a furatok is hiányoznak nálad. És a képet elnézve az alul levő furatok is hiányoznak, amikbe a csavarok mennek.
A spoiler teteje ragasztva van, alatta pici patentok, ami a kasztniból kiálló fémpöckökre pattanik rá. Ezek tuti hiányoznak neked. És még elől és hátul fogja 1-1 nagyobb patent, ezeknek a furatok is hiányoznak nálad. És a képet elnézve az alul levő furatok is hiányoznak, amikbe a csavarok mennek.
dniell12-12-2015 13:30:36 // 149738
Sziasztok,
A narancssárga hibajelző lámpa (motor-piktogrammal, Check Engine felirattal) el kezdett folyamatosan világítani! Egyszer már csinálta ezt, akkor elvittem a szerelőhöz kiolvasta majd kitörölte a hibakódokat! Meg is örültem hogy csak ennyi! Mert a szerelőnek elmondtam hogy bebikáztattam egy ismerőst erre Ő azt közli meg is van a hiba mert a bikáztatáskor kapott valami túlfeszültséget! Mondom OK! Jó is volt egy darabig (2-3 hétig) de ma megint világítani kezdett.
Mi lehet a gond? Hova vigyem a kicsikémet hogy megjavuljon??
Előre is köszönöm!
Üdv
dniell
A narancssárga hibajelző lámpa (motor-piktogrammal, Check Engine felirattal) el kezdett folyamatosan világítani! Egyszer már csinálta ezt, akkor elvittem a szerelőhöz kiolvasta majd kitörölte a hibakódokat! Meg is örültem hogy csak ennyi! Mert a szerelőnek elmondtam hogy bebikáztattam egy ismerőst erre Ő azt közli meg is van a hiba mert a bikáztatáskor kapott valami túlfeszültséget! Mondom OK! Jó is volt egy darabig (2-3 hétig) de ma megint világítani kezdett.
Mi lehet a gond? Hova vigyem a kicsikémet hogy megjavuljon??
Előre is köszönöm!
Üdv
dniell
tuckle12-12-2015 11:45:38 // 149737
Köszönöm! Elkezdtem letölteni, elég lassan jön :)
rain91x12-12-2015 11:23:25 // 149736
rain91x12-12-2015 10:21:10 // 149735
Köszönöm :)
Közben külföldi fórumon olvastam, hogy ki van fúrva, gumidugókkal betömve. Nem néztem még, de remélem nálam is így van..
Közben külföldi fórumon olvastam, hogy ki van fúrva, gumidugókkal betömve. Nem néztem még, de remélem nálam is így van..
mizooo12-12-2015 09:00:32 // 149734
Igen sajnos nincs kifúrva, asszonyéra most rakta fel a lakatos. Utólagosan csavarozott.
osee_selespeed12-12-2015 08:56:27 // 149733
Az alja csavarozva, közepe patenttal(ami nem annyira fontos), teteje meg ragasztva van. Azt viszont nem tudom megmondani, hogy a gyárilag toldat nélkülinek ki vannak-e fúrva a lyukak.
tuckle11-12-2015 11:31:29 // 149731
Üdv Cartársak!
Van e valakinek véletlenül kapcsolási rajza egy 2002-es 1.9 JTD 156-oshoz ? :)
NAgyon nagy segítség lenne előre is köszönöm !
Van e valakinek véletlenül kapcsolási rajza egy 2002-es 1.9 JTD 156-oshoz ? :)
NAgyon nagy segítség lenne előre is köszönöm !
rain91x11-12-2015 06:45:06 // 149730
Sziasztok
Gyári küszöb spoiler hogyan rögzül az autóra, utólag gányolás nélkül fel lehet rakni, vagy furkálni kell a küszöböt? Sajnos nem találtam képet a rögzítésről interneten.
Gyári küszöb spoiler hogyan rögzül az autóra, utólag gányolás nélkül fel lehet rakni, vagy furkálni kell a küszöböt? Sajnos nem találtam képet a rögzítésről interneten.
Pisti130010-12-2015 20:37:49 // 149729
Sziasztok!
Ismet vicceskedik a selespeedem. Ugral a kijelző az 1-3 és a 2-4 között.
Ez valoszinüleg potmeter hiba lesz. Remélem csak a poti nem pedig szetugrott a poti mozgató rudazat.
Most nincs itthon selespeed egységem ezért nem tudom megnézni hogy a vertikális mozgást figyelő poti melyik.
Beszerelt állapotban a tűzfal felőli
vagy
a sele egység tetején lévő.
Úgy rémlik hogy a tűzfal felőli az 1-2 3-4 5-r helyzetét figyeli (horizontális)
és a tetején lévő a vertikálist...
és van még a kuplung figyelő de az más.
Ötlet?
Ismet vicceskedik a selespeedem. Ugral a kijelző az 1-3 és a 2-4 között.
Ez valoszinüleg potmeter hiba lesz. Remélem csak a poti nem pedig szetugrott a poti mozgató rudazat.
Most nincs itthon selespeed egységem ezért nem tudom megnézni hogy a vertikális mozgást figyelő poti melyik.
Beszerelt állapotban a tűzfal felőli
vagy
a sele egység tetején lévő.
Úgy rémlik hogy a tűzfal felőli az 1-2 3-4 5-r helyzetét figyeli (horizontális)
és a tetején lévő a vertikálist...
és van még a kuplung figyelő de az más.
Ötlet?
yani🍀09-12-2015 18:36:37 // 149728
Ha esetleg tudtok olyat aki venne egy hibátlan 156 1,6 TS Berlinát 175K-val Alfa Rosso színben akkor kérem, hogy ne tartsátok magatokban. Van egy Cartárs, aki megvenné az enyémet, de nem tud hová tenni két autót.
JulesTS09-12-2015 13:06:44 // 149727
A vezérlő a váltóbot előtt a "kardánalagút" tetejére van csavarozva (a középkonzol alatt).
Patront én bontóban vettem (az utasoldali övfeszítő egybe van építve az övvel, úgyhogy azt övvel együtt vettem).
Patront én bontóban vettem (az utasoldali övfeszítő egybe van építve az övvel, úgyhogy azt övvel együtt vettem).
Skodra09-12-2015 08:52:31 // 149726
Hol van a vezérlő,és hol lehet ilyen patront venni? köszi!
Szabeee09-12-2015 06:48:50 // 149725
Attól függ, hogy mennyire lóg a lendkerék... Nem lenne kellemes kuplung csere után fél évvel szetbontani megint a lendkerék miatt
Rolee4609-12-2015 06:19:14 // 149724
Egyutt szoktak.Csak sajna ketszer annyiba kerul mint a kuplung😕.En Valeot rakattam bele 40e volt a kuplung 80e a kettostomegu.
Trombozis08-12-2015 22:39:44 // 149723
Kiolvastátok, hogy mit mond? :O Lehet lesz benne hasznos infó.
kawics08-12-2015 21:00:40 // 149722
Sziasztok!
Újabb furcsaságot művel velem a szeretett kisautóm. Teljesen váratlan esetekben megtorpan. Olyan diesel létére mint amikor a benzineseknek kihagy a gyújtás vagy eldugul a gyorsító fúvóka. Kigyullad a motordiagnosztika lámpa , de a gázelvétel után mintha semmi sem történt volna megy tovább. Persze a lámpa a gyújtás levételéig világít, de megy gond nélkül a következő megtorpanásig. Teljesen mindegy hideg vagy üzem meleg állapotban ,állandó tempónál vagy gyorsításkor. Egyre gyakrabban csinálja. Szerintetek mi okozhatja? Üzemanyag rendszer( szűrő, adagoló...stb)? Elektronika? Nem szeretném ha palira vennének a szerelők... :-)
Ha valaki tapasztalt már ilyet köszönettel venném ha megosztaná velem.
Előre is köszi
Újabb furcsaságot művel velem a szeretett kisautóm. Teljesen váratlan esetekben megtorpan. Olyan diesel létére mint amikor a benzineseknek kihagy a gyújtás vagy eldugul a gyorsító fúvóka. Kigyullad a motordiagnosztika lámpa , de a gázelvétel után mintha semmi sem történt volna megy tovább. Persze a lámpa a gyújtás levételéig világít, de megy gond nélkül a következő megtorpanásig. Teljesen mindegy hideg vagy üzem meleg állapotban ,állandó tempónál vagy gyorsításkor. Egyre gyakrabban csinálja. Szerintetek mi okozhatja? Üzemanyag rendszer( szűrő, adagoló...stb)? Elektronika? Nem szeretném ha palira vennének a szerelők... :-)
Ha valaki tapasztalt már ilyet köszönettel venném ha megosztaná velem.
Előre is köszi
berobbantam08-12-2015 20:47:42 // 149721
Amit én eddig gyanítok az az,hogy a vezérlő a biztosíték tábla felett van a műszerfalba.Ezt is csak guglival találgatom és nem biztos.A gyári helyére lenne jó tenni,mert akkor nem kell semmit kábelezni.Az ajtókárpitot sem venném le ha nem nagyon muszály.
rain91x08-12-2015 20:40:17 // 149720
Szia
Nekem gyárilag távvezérlős, de rossz a kulcs. Vettem egy bicskakulcs készletet, a hétvégén szeretném rákötni a gyári rendszerre, viszont egyelőre én sem találtam értelmes kapcsolási rajzot, ahol a vezeték színek is fel vannak tűntetve.
2 megoldás:
Vagy rákötöm a bal első ajtóban lévő mechanikus kapcsolóra (ami érzékeli a kulcs elfordítást)
Vagy közvetlenül rákötöm a nyit és zár vezetékekre.
(a vezérlőt nem találtam. SW-m a csomagtér jobb oldalában van egy egység, nem tudom még, hogy ez a riasztó része-e, vagy a központi zár)
Nekem gyárilag távvezérlős, de rossz a kulcs. Vettem egy bicskakulcs készletet, a hétvégén szeretném rákötni a gyári rendszerre, viszont egyelőre én sem találtam értelmes kapcsolási rajzot, ahol a vezeték színek is fel vannak tűntetve.
2 megoldás:
Vagy rákötöm a bal első ajtóban lévő mechanikus kapcsolóra (ami érzékeli a kulcs elfordítást)
Vagy közvetlenül rákötöm a nyit és zár vezetékekre.
(a vezérlőt nem találtam. SW-m a csomagtér jobb oldalában van egy egység, nem tudom még, hogy ez a riasztó része-e, vagy a központi zár)
berobbantam08-12-2015 19:39:43 // 149719
Sziasztok.
Még mindíg agyalok a központi zár kérdésen.Lenne pár kérdésem.A gyári központi zár vezérlő teljesen különálló egységet képez az ecu-tol?Az jutott eszembe veszek egy bicskakulcs szettet.Offos olaszban 8 éve szolgál.Azóta lemerült egy garnitúra elem és eltört egy kulcsszár.Szóval vennék egy ilyen szettet,a gyári vezérlőt kidobnám és ez menne
a helyére.Ha ez így működőképes gondolat,akkor kéne a gyári kábelezés kiosztása valamint a vezetékek szinkódja.Ilyen infókhoz hol lehet hozzájutni?
Még mindíg agyalok a központi zár kérdésen.Lenne pár kérdésem.A gyári központi zár vezérlő teljesen különálló egységet képez az ecu-tol?Az jutott eszembe veszek egy bicskakulcs szettet.Offos olaszban 8 éve szolgál.Azóta lemerült egy garnitúra elem és eltört egy kulcsszár.Szóval vennék egy ilyen szettet,a gyári vezérlőt kidobnám és ez menne
a helyére.Ha ez így működőképes gondolat,akkor kéne a gyári kábelezés kiosztása valamint a vezetékek szinkódja.Ilyen infókhoz hol lehet hozzájutni?
erno156sw08-12-2015 17:28:20 // 149718
Nálam csatlakozó volt a ludas (utasoldali légzsák), kicserélték azt a kb 500 Ft-os csatlakozót (kb fél éve), azóta nincs hibakód...
JulesTS08-12-2015 17:18:44 // 149717
Patron, csatlakozo, kabel, vagy vezerlo a hibas. Nekem az utas oldali ovfeszito jon vissza rendszeresen. Patront mar csereltem, de most megint visszajott. A vezerlonel levo csatlakozora gyanakszom, mert legutobb akkor javult meg amikor azt megmozgattam. Meg adok neki egy eselyt, hatha kontakt spray-vel meg tudom javitani. Ha nem megy, akkor eloszor vezetk csere, utana meg legrosszabb esetben vezerlo...
Skodra08-12-2015 12:44:53 // 149716
Sziasztok! Szeretnék kérdezni...Van egy jelen lévő légzsák hibakódom ,mégpedig vezető oldali függönylégzsák patron-Túl magas érték. nem lehet törölni!! Hogyan lehet javítani?Köszönöm!
PistaFR07-12-2015 18:17:48 // 149715
Az oldaltámasz nekem is fura, de a közepe nem tűnik bolyhosan, és a kormány sem tűnik kopottnak. A képek alapján nem vagyok 100%-osan biztos, de szerintem az előző autómban ugyanilyen kárpitozás volt. ~260e km-nél a sofőrülés az ülőlapon erősen bolyhos volt már, valamint a mostani autómat kb 225e km-rel vettem, a bőrkormány a bal oldalon kicsivel 9 óra fölött nagyon erősen kopott volt. Ezekből kiindulva a képek alapján a futásteljesítmény lehet valós szerintem.
dudialfa07-12-2015 17:36:02 // 149714
Cartarsak, kuplung cserenel lendkereket is kell csereljek??
erno156sw07-12-2015 14:27:50 // 149713
Necces :S
Mondjuk az enyém bőr, 128-nál amikor vettem pont ugyan olyan állapotban volt, mint most 50 ezerrel később...
Amúgy esélyes, hogy ez is a távoli nyugatról érkezett (érdekes, hogy a videón sem látni a reg. matricát a szélvédőn...), akárcsak az enyim, de szervízkönyv nélkül nem lehet tudni, mennyi a valós óraállás (külföldi szervizkönyvvel is csak kb, de a nélkül én speciel OFF-olnám), még ha mondjuk valamely cartárs gépjárművéről volna szó (pl nekem megvan az összes szervizszámlám óraállással, plusz a német szervizkönyv... így is vannak vakfoltok azon időkből, mielőtt az enyém lett...). Ettől függetlenül/ezzel együtt lehet ez egy remek autó, de pénznyelő is :)
Mondjuk az enyém bőr, 128-nál amikor vettem pont ugyan olyan állapotban volt, mint most 50 ezerrel később...
Amúgy esélyes, hogy ez is a távoli nyugatról érkezett (érdekes, hogy a videón sem látni a reg. matricát a szélvédőn...), akárcsak az enyim, de szervízkönyv nélkül nem lehet tudni, mennyi a valós óraállás (külföldi szervizkönyvvel is csak kb, de a nélkül én speciel OFF-olnám), még ha mondjuk valamely cartárs gépjárművéről volna szó (pl nekem megvan az összes szervizszámlám óraállással, plusz a német szervizkönyv... így is vannak vakfoltok azon időkből, mielőtt az enyém lett...). Ettől függetlenül/ezzel együtt lehet ez egy remek autó, de pénznyelő is :)
Béci Ɨ|ѯ07-12-2015 07:16:35 // 149712
Szép, bár a vezetőülés kicsit túlságosan ki van ülve ennyi km-hez szerintem. De persze így képről elég nehéz megmondani.
AngeloDivina06-12-2015 20:50:29 // 149711
JulesTS05-12-2015 20:48:39 // 149710
Biztos, hogy szerkezet tört szét. A kinyomó csapágy nem tudja központosan nyomni, ezért rángat. Ettől még nem szabadna csúsznia a kuplungnak. Lehet, hogy egy letört darab beszorult valahova ami miatt nem zár össze teljesen a kuplung...
dudialfa05-12-2015 20:19:54 // 149709
Enis ettol felek, ha kotok is adac ot azis csak lehuzza a palyarol, stau szinten megfog aztan tolhatom az autobahnon, idekint szervizelni meg haat nem akarom, lehet gyorsan veszek valami ideiglenest, de csak a baj azzal is, istenem, semmi szaga nincs pedig kuplungnak, egyszeruen konnyu benyomni nagyon, mint mikor a fekbol elmegx a fekolaj es konnyu a fekpedal, kozepenel ilyen erdekes remego erzes, meg mikor felengedem is, de erdekes ha rugom kicsit a kuplungot akkor ahol fogni szokott ott rant ahogy szokott, tehat a kuplung ott fog ahol fogni szokott, vishont konnyen megcsuszik ha gazt adok, foleg 3 4 5 ben.
erno156sw05-12-2015 19:50:21 // 149708
Én OFF-ossal jöttem haza Horvátországból, ledarált elégett kuplunggal :S nem volt túl jó móka (főleg a hegyekben, meg az út végén átszelni Budapestet úgy, hogy csak imádkoztam, hogy elinduljon a pirosnál...) Ha van más megoldás (pl szerelő, szervíz), akkor javaslom azt, ha meg jönni kell hát jönni kell, meg imádkozni hogy hazahozzon (csak ha pályán megáll mint a szeg, akkor az elhurcolás már maga kitehet egy szervizköltséget...)
JulesTS05-12-2015 18:14:33 // 149707
Nekem (1.8TS) hidraulikus a kuplung, nincs bowden...
Széthullott kuplungszerkezettel én nem mernék 1000km-es útra indulni, főleg úgy, hogy már most is csúszik a kuplung...
Széthullott kuplungszerkezettel én nem mernék 1000km-es útra indulni, főleg úgy, hogy már most is csúszik a kuplung...
dudialfa05-12-2015 18:06:38 // 149706
Korrekt, akkor ne merjek vele elindulni haza?? 1000 km :D nem esetleg valami bowden vagy rugo pattanhatott el???
JulesTS05-12-2015 17:50:03 // 149705
Ez kuplung szerkezet cserének tűnik. Váltó ki, szép móka lesz...
dudialfa05-12-2015 16:52:05 // 149704
S.o.s, ma gurultam harmadikban amikor egy csattano hangra lettem figyelmes, gondoltam elottem levo kocdibol jött, igenám de mikor kereszteződéshez értem kinyomtam a kuplungot es mintha beesett volna, viszajott, de nehezen tudtam vele elindulni, meg remegve olyan furcsan jott vissza a pedal, valtani tudok vele, de sajnos mennem kellett vele mert fontos dolgom volt, igy mentem a palyan es amikor erosebben leptem a gazra csuszott a kuplung, felporgott a motor de nem ment a kerrkekre az erő, nagyon konnyen jar a kuplungom most erezhetoen valami elszakadt benne, mit tippeltem mi lehet vele??? 2. 4 jtd 291 000 km
berobbantam05-12-2015 15:47:12 // 149703
Az nekem 300 km.De ha más nem marad lehet elmegyek.
tuckle05-12-2015 07:12:53 // 149702
Ugyan ez a probléma nálam is! Sajnos az egyetlen hely ahol mégtudják oldani a gondunk az Pápán van? :(
berobbantam04-12-2015 18:42:33 // 149701
Hello Mindenki
Újabb stádiumba lépett a kulcs problémám.Kerítettem elemet.Az e-bay-os kulcsház elem tartója megáll a gyári kulcsban.Hogy mikor hagyom el azt viszont nem tudom.A lényeg.Ha nyomom valamelyik gombot,akkor a kulcson villog a piros led.Viszont a kocsit nem nyitja nem zárja.Azt hiszem Én itthon ennyit tudtam tenni ebben az ügyben.Ha valaki tud egy helyet a környékemen (Szolnok,Bács,Csongrád megye)ahol érdemben tudnának segíteni,az ne tartsa magában legyen szives.Egy helyet találtam neten,de az elég messze van nekem.
Újabb stádiumba lépett a kulcs problémám.Kerítettem elemet.Az e-bay-os kulcsház elem tartója megáll a gyári kulcsban.Hogy mikor hagyom el azt viszont nem tudom.A lényeg.Ha nyomom valamelyik gombot,akkor a kulcson villog a piros led.Viszont a kocsit nem nyitja nem zárja.Azt hiszem Én itthon ennyit tudtam tenni ebben az ügyben.Ha valaki tud egy helyet a környékemen (Szolnok,Bács,Csongrád megye)ahol érdemben tudnának segíteni,az ne tartsa magában legyen szives.Egy helyet találtam neten,de az elég messze van nekem.
berobbantam01-12-2015 20:40:06 // 149700
Helló
Nekem is van némi kulcs problémám.Egy kulcsom van,amiböl mily meglepő hiányzik az elemtartó.Érdekelne milyen elem kell bele egyáltalán és hány darab.Valamint kapható emberi áron gyári kulcsház valahol?Esetleg bolt vagy kulcsmásolós a környékemen ahol meg tudják oldani a problémám?E-bay-os kulcsházon túl vagyok.Nagyon gagyi,de a nagyobb baj,hogy nem is passzol a gyárihoz.Adtam neki egy esélyt,de csak át kókányolni lehetne az elektronikát bele.
Nekem is van némi kulcs problémám.Egy kulcsom van,amiböl mily meglepő hiányzik az elemtartó.Érdekelne milyen elem kell bele egyáltalán és hány darab.Valamint kapható emberi áron gyári kulcsház valahol?Esetleg bolt vagy kulcsmásolós a környékemen ahol meg tudják oldani a problémám?E-bay-os kulcsházon túl vagyok.Nagyon gagyi,de a nagyobb baj,hogy nem is passzol a gyárihoz.Adtam neki egy esélyt,de csak át kókányolni lehetne az elektronikát bele.
MMárk9101-12-2015 20:34:05 // 149699
szét kell szedni és megnézni mert nekem csak a mikrókapcsoló volt letörve ( 100 forintért lehet kapni) és aki kicsit tud forrasztani könnyen megcsinálja
tuckle01-12-2015 18:32:43 // 149698
Sziasztok. Tudna nekem valaki kulcs ügyben segíteni. Van egy 2 gombos bicska kulcsom amivel zárom nyitom indítom az autóm. A távirányító része meg nem működik sajnos. Kecskeméten azt mondták a kulcskirálynál hogy valami elektronikus rész hiba van de nem tudja mit kell benne cserélni mert nincs az alkatrészein feltüntetve hogy milyen fajták :(
Alfás Theo30-11-2015 08:48:15 // 149697
Dec 10-ig Mikulás napi garázskiürítést tartok saját donor 156 sw V6 alkatrészeimből. Ami még eladó:
• Komplett benzintank AC vel, (13000 ft)
• Generátorom 120 A (14000 ft)
• Önindítóm (10000 ft)
• klíma kopresszor (15000 ft)
• Első ajtókba elektromos ablakemelőm kompletten (5000 ft/db)
• zöld ajtó üvegek (2000 ft/db)
• hátsó lámpák (7500 ft/4db)
• első hátsó féktárcsák, betéttel, munkahengerrel /nem BREMBO/
• komplett kormányművem (15000 ft)
• komplett féltengelyek tengelycsonkkal (15000 ft/db)
• kormánykapcsoló (10000 ft)
• műszerfal, óracsoport (automata) (10000 ft)
• lambdaszondák, (10000 ft/db)
• hátsó csomagtartó ajtó (10000 ft)
• jobb első ajtó (10000 ft)
• normál hátsó rugók (14000 ft/2 db)
• zár szett (25000 ft) (ajtó zárbetét, csomagtartó zárbetét, gyújtás kapcsoló, tank sapka, kesztyűtartó zárbetét AIRBAG kikapcsoló 1 db rossz bicskakulcs+ 2 db sima kulcs)
• FL előtti lökhárító kis sérüléssel (10000 ft)
• belső kárpitok egyben (5000 ft)
• tiszta tetőkárpit (5000 ft)
Kisebb dolgok futárral küldhetőek előre utalás után, nehezebb nagyobb dolgokat személyesen vehetőek át Székesfehérvár - Velencei-tó - Pusztaszabolcs térségben. A vásárlás előtt a termékről e-mailben egyeztetünk, fényképet küldök róla.
• Komplett benzintank AC vel, (13000 ft)
• Generátorom 120 A (14000 ft)
• Önindítóm (10000 ft)
• klíma kopresszor (15000 ft)
• Első ajtókba elektromos ablakemelőm kompletten (5000 ft/db)
• zöld ajtó üvegek (2000 ft/db)
• hátsó lámpák (7500 ft/4db)
• első hátsó féktárcsák, betéttel, munkahengerrel /nem BREMBO/
• komplett kormányművem (15000 ft)
• komplett féltengelyek tengelycsonkkal (15000 ft/db)
• kormánykapcsoló (10000 ft)
• műszerfal, óracsoport (automata) (10000 ft)
• lambdaszondák, (10000 ft/db)
• hátsó csomagtartó ajtó (10000 ft)
• jobb első ajtó (10000 ft)
• normál hátsó rugók (14000 ft/2 db)
• zár szett (25000 ft) (ajtó zárbetét, csomagtartó zárbetét, gyújtás kapcsoló, tank sapka, kesztyűtartó zárbetét AIRBAG kikapcsoló 1 db rossz bicskakulcs+ 2 db sima kulcs)
• FL előtti lökhárító kis sérüléssel (10000 ft)
• belső kárpitok egyben (5000 ft)
• tiszta tetőkárpit (5000 ft)
Kisebb dolgok futárral küldhetőek előre utalás után, nehezebb nagyobb dolgokat személyesen vehetőek át Székesfehérvár - Velencei-tó - Pusztaszabolcs térségben. A vásárlás előtt a termékről e-mailben egyeztetünk, fényképet küldök róla.
erno156sw30-11-2015 05:59:31 // 149696
Úgy értettem, hogy el lehet vele járni még, főleg hogy jövő héten Úgyis megy Szatmári Gáborékhoz vezérlés cserére... :)
JulesTS29-11-2015 21:03:07 // 149695
Azért a kopott motort nem mondanám, hogy nem komoly probléma. De nem biztos, hogy megéri felújítani, ha más probléma nem jelentkezik, csak a nagy fordulaton füstölés...
JCsabi29-11-2015 20:26:23 // 149694
Én úgy tudom hogy jó.
GreenArrow29-11-2015 19:04:10 // 149693
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es 156 SW-be jó e a 98-as hátsó lámpa?
Előre is Köszönöm!
Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es 156 SW-be jó e a 98-as hátsó lámpa?
Előre is Köszönöm!
erno156sw29-11-2015 17:48:42 // 149692
Köszi!
Olajjal nincs gond, egyáltalán nem fogy belőle... Ha nem utal komoly problémára, akkor egyenlőre marad így :) nemsoká úgyis szervíz, majd akkor ránéznek ;)
Olajjal nincs gond, egyáltalán nem fogy belőle... Ha nem utal komoly problémára, akkor egyenlőre marad így :) nemsoká úgyis szervíz, majd akkor ránéznek ;)
JulesTS29-11-2015 17:37:48 // 149691
Kopott dugattyu/henger/gyuru/nem tomito szelepszar szimmering okozhatja.
Ha nem zabalja az olajat, akkor en nem foglalkoznek vele. Nekem magas fordulaton valtaskor meg egy nagyobb pamacsot is kipoffentett. Az egyertelmu volt, hogy a nagyja a karter csoveken megy az egesterbe. Be is raktam egy olaj csapdat:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/4885
A fust nagy reszet meg is fogta, csak ha nagyon hajszolom, akkor latok a tukorben nemi fustot, de ez mar csak a toredeke.
Ha nem zabalja az olajat, akkor en nem foglalkoznek vele. Nekem magas fordulaton valtaskor meg egy nagyobb pamacsot is kipoffentett. Az egyertelmu volt, hogy a nagyja a karter csoveken megy az egesterbe. Be is raktam egy olaj csapdat:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/4885
A fust nagy reszet meg is fogta, csak ha nagyon hajszolom, akkor latok a tukorben nemi fustot, de ez mar csak a toredeke.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
508
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?