Forum >> 159

Giuntini30-06-2020 15:55:31 // 121971
Mi a jajj már...? :)
WarbiRunner (Gyuri)30-06-2020 13:12:31 // 121969
Én lehúztam a boxot ami rajta volt vételkor és kipróbáltam. Szánalmasan ment gyári progival, az hogy érezhető a különbség az nem kifejezés :-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2020 10:21:24 // 121968
gyári progival harmatos, mint a reggeli lófing... kb 185 ló, nem megy...
leopop330-06-2020 10:13:11 // 121967
Le kéne padozni a Bellát kíváncsi vagyok a nyitott rendszerrel elérjük-e a 200 lovat :)
leopop330-06-2020 10:11:10 // 121966
Nem is tudtam hogy a tiéd is írt :)
Giuntini30-06-2020 10:05:40 // 121965
Én nem így fogalmaznék! Gyári programmal nincs az a középtartományban hátbarúgás. Mondjuk ezt a hátbarúgást is kompenzálja a betonbiztos futómű és bódé.
Mivel az enyém is megírt, nem ismertem a gyári programot. Három éve a VTT-n próbáltam ki Csabiét, érezhető a különbség, főleg 2500-tól.
A 159-nél 2,2-re azt mondják kevés. Ez nem igaz, de valamiért ez a combó futómű és kasztni, fékek és egyebek, 200 ló feletti motort kíván érzésre.
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 22:01:59 // 121964
Ezt csak megerősíteni tudom. :-) Gyári progival nem nagy was ist a 2.4. De megírva azért elég nagyot lép.
leopop329-06-2020 19:21:38 // 121963
Megnézem majd kiváncsi vagyok :D
Liquid29-06-2020 19:18:15 // 121962
Nézz meg pár KUL videot 😀
A gyári hervadt kicsit, de okosítva más.
leopop329-06-2020 18:54:20 // 121961
A 2.2 aztán tényleg nagyon durván főleg a Brera kasznijában, pincétől padlásig húz :)
Q4-es 2.4 ben még nem ültem csak sima 2.4-es Brerában :)
Annyira nem fogott mondjuk az meg mert nekem fura hogy hamar jön a nyomaték aztán keveset forog. Jobban szeretem ha sokat kell forgatni :)
Liquid29-06-2020 18:46:03 // 121960
A 2.2 lehet, de az 1.9 azért nem olyan vérmes 😀
A csippelt 2.4 Q4, az megindul...
leopop329-06-2020 18:43:34 // 121959
4 ezer felett kurva jól megindul :)
Liquid29-06-2020 18:34:18 // 121958
Inkább elindul nem megindul, én is vezettem olyat :)
Anders29-06-2020 18:33:51 // 121957
Köszönöm szépen az ötletet, eszembe nem jutott volna hogy ez is okozhatja az apróbb rángatást. Utána nézünk majd :)
leopop329-06-2020 18:24:37 // 121956
De örülök hogy nem csak én vagyok így :D
leopop329-06-2020 18:19:57 // 121955
Hát tényleg :DD
Szerintem elsőre sem volt vicces :)
leopop329-06-2020 18:11:08 // 121954
Már többször sütöd el ezt a “viccet” a Saturnnal a JTS motorok kapcsán.
Hidd el nem rosszak :)
leopop329-06-2020 18:08:41 // 121953
Ismerősömnek van hidd el nem kevés meg tud indulni rendesen az is.
Mármint az 1.9 JTS
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 17:44:09 // 121952
My'09-es, de 2010-es gyártás tényleg, ePer szerint is.
Giuntini29-06-2020 17:23:17 // 121951
A 2010 is sántít. Akkor már csak automatával volt.
Shadin29-06-2020 17:11:54 // 121950
Engedd már el azt a szaros Saturn-t !!!!
Semmi köze hozzá már :-D
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 16:42:09 // 121949
Értem én, és mégsem :-) Valaki majd 2.9-ig lealkudja és boldogan viszi. Én meg érezzem rosszul magam, hogy a fiatalabb, jobban felszerelt autómat egy hétig 2.7-ért hirdettem XD
alfa155gyuri29-06-2020 16:16:33 // 121948
Az a baj,hogy odamész egy ilyen fotó után és akkora csalódás ér,hogy sírva szalad el az ember.Én így jártam az Újpestivel gyönyörű kép és borzalmas valóság. :( És van akinek több száz kilométeres felesleges út. :(
Smith29-06-2020 15:07:31 // 121947
Akkor biza még a 4-dik olajcseréig hátravan 20e km :D Egy 10 éves autón. :-O
Liquid29-06-2020 12:23:17 // 121946
Nagyon csitti-fitti képek, és betartották a 30e-res olajcserét 😀
Liquid29-06-2020 12:20:30 // 121945
A közeledő Alfa pajzs sokaknál megmutatja hol a gázpedál :)
Liquid29-06-2020 12:17:18 // 121944
Sajnos közel kell menni (ésszerű keretek között) különben sose húzódnak ki. Ez a jobbról dolog legtöbbször csak annyi, hogy a külsőbe húzódok, ahogy kéne mindenkinek, és ha utolérem a sort átváltok a belsőbe.
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 12:15:20 // 121943
A túlszaturált képes témáról ennyit, pont van egy 2.4. Három évente még olajat is cseréltek benne XD
Lörke29-06-2020 11:12:27 // 121942
Sziasztok!
Féknyereg festésben kérnék tanácsot. Lefestettem Motip féknyereg sprayvel (alapozás megvolt). A matrica és a tartósság miatt lakkozni is szeretném. Kevertettem 2 komponensű lakk sprayt. Próbafelületen összerántotta a színt. Kipróbáltam sima akril lakkot, az is összetántotta. 24 óra száradás megvolt a festéknek.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen festék + lakk kombinációt használt ami jó lett?
Aki nem lakkozta, úgy milyen lett a matricázás idővel?
Köszi előre is a választ.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2020 11:07:18 // 121941
igen kb negyed óra volt az M0 rohadt nagy kerülő kb plusz 40km...
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 10:57:37 // 121940
És legtöbbet valószínűleg akkor Bp-en fogtad meg, gondolom áttoltad 15 perc alatt, az M0 bő 40 perce helyett :-) Amúgy valószínűleg hétvége effektus volt, ilyenkor mindenki autózik, aki normál esetben nem. Plusz figyeltem, hogy a karantén végével ahogy visszaszabadultak az emberek az utakra, a bent maradt agressziókat kiengedik.
RomeoOne29-06-2020 10:51:55 // 121939
Én is elmegyek jobbról, ha huzamosabb ideig nem veszi észre magát. Én se villogok meg semmi. Meg annyira rá sem állok hátulról, mert nem szeretem a kavicsokat amiket a kocsi orra kap. Egy ideális világban egyik sem kéne ahhoz, hogy kitakarodjon a külsőbe. Szóval ideális világban én sem előznék jobbról :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2020 10:24:48 // 121938
a legjobb egy Mazda 6 Szkájvóker volt látta, hogy jön az Alfa elkezdte tolni (ezt sokan eljátszották, érdekes miután meglátták az Alfát, sokaknak sietős lett :)))), csak úgy füstölt ellenben nem ment, 190nél elapadt... átlag 150-nel toltam végig baráti 9.6-os fogyi a Zen végig ott volt, ahogy fogalmaznád az Alfás feelinget :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2020 10:20:15 // 121937
sajnos többször is volt jobbos, én nem dudálok, nem villogtatok türelmes vagyok egy darabig de mikor már sok km-en keresztül valaki a belsőben megy akkor bizony elmegyek... volt pár szlovák rendszámos ők a leállósávot is hasznosították na erre sosem vetemedek :) M0-át kihagyom a terelések miatt, Bp-en alig volt forgalom....300km volt a táv 2 óra 15 perc oda, meg vissza is annyi...
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2020 10:08:10 // 121936
Csak 13 éve járom az M3-mast, de biztos. Kifogtad, vagy hétvége volt. De hogy ezt honnan tudjátok, hogy miért lassít valaki, ezt sose fogom megérteni XD Minden esetre jobbról az M3-mon? Nem jut eszembe egy eset sem az elmúlt évekből. Olyan igen, hogy én türelmesen várok, de mögöttem már a pont agyú agresszor nem bírja, és próbálja jobbról. Bár tény, hogy én tényleg türelmesen megyek pályán élni-élni hagyni alapon. Úgyis Hatvan-Martonvásár közti szakasz fog meg, lényeges időveszteséget pedig az M0 tud okozni. Nem egy nagy táv, a guglihoz képest lehet sokat nyerni, de a türelmes vs végigtolod közt jó ha 10 perc van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2020 10:00:11 // 121935
generátort nem a vezérlés hajtja szóval ha nem muszáj ne vedd le, a hosszbordás körön lakik :P
Smith29-06-2020 09:47:45 // 121934
Azt valahogy ki lehet deríteni, hogy az okozza-e? Anélkül hogy le kéne venni a vezérlést :)

Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
ZoliNix29-06-2020 07:17:54 // 121933
A szabadonfutó jó ötlet, nekem is rángatta. Nem gondoltam hogy ennyire látványos de csere után kisimult.
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2020 07:14:22 // 121932
Tegnap rád gondoltam, volt egy laza Szfvár Kazincbarcika túrám.. M3... annyi hülyével találkoztam, mint még soha :))) Jobbra tartás szinte nulla, sokat kellett jobbról menni, szerencsére kevés az Octavias, bár a fordosok nagyobb gyökerek erre, még a rendőr is idióta, kivág elém majd satu 140ről 90re és bevág 2 kamion közé, rengeteg autós nem bír egy sebességgel haladni egyszer 160 majd rájön sokat eszik és 130 stb, stb...az M7 álom ehhez képest :))))
Zolibácsi28-06-2020 22:54:20 // 121931
Tapasztalat az, hogy ha egr-el gond van akkor egyből dobja a hibákat legalábbis a 2.0 jtdm.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2020 21:52:31 // 121930
Na az öltözködéssel kapcsolatban van egy jó sztorim. Tajvanra mentem tárgyalni, vittem egy adag inget, öltönyt, díszesebb övet (távol keleten menőbb), mindent ahogy kell. Több helyre mentünk, az első céges góréval meetingen már figyeltem hogy csak én vagyok öltönyben, a tobbiek mind Ralph Lauren pólóban. Na mondom, ez igen. Az ájfónok meg voltak, nagy górénál kettő is, de mi a tök ez a póló téma? Még aznap egy újabb rövid meetingen ugyanez, a fő arc rózsaszín R. L. pólóban, én meg ott feszengtem az öltönyömben.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Smith28-06-2020 21:41:28 // 121929
Ez az 1500-nál apróbb rángás, főleg óvatos gyorsítás közben, nálam is megvan. Nem tudom szándékosan reprodukálni, és ritkán jön elő, de bosszantó. Ha kiderül, érdekel mi okozza :)
Anders28-06-2020 21:17:55 // 121928
Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.

Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Smith28-06-2020 19:50:27 // 121927
Ezért jó az olyan meló ahol nem kell megjelenni. Én egy szál f*szban is bármikor zseni tudok lenni. :D
RomeoOne28-06-2020 17:39:50 // 121926
Így van, ezen a szinten az autó ugyanolyan, mint az öltözködés. Ha shortban meg pólóban jelensz meg, lehetsz akármilyen szakma csúcsa, komolytalannak tűnsz. Autó is ezt a funkciót szolgálja, csak kicsit drágábban :D
droberto28-06-2020 17:16:27 // 121925
Ne szépítsd.
Saturn LS1 2000 137 Le

🤣
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2020 17:02:30 // 121924
Áhh, ilyennel nem játszok, pláne ennyiért. :-) De biztos jó.
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2020 17:01:56 // 121923
Neked van terved, letojod mit gondolnak róla mások, mész arra és kész. Ez így sima :-))
Nekem nem volt határozott terv, inkább csak A B C D verziók ötletek, hogy hogy lehetne összeegyeztetni a napi szaladgálást, a sok gyereket, a mindenhova eljutást, valamennyire az észszerűséget az Alfázással úgy, hogy gazdaságilag is csak annyira legyen elrugaszkodott, amit még elvisel az erre szakosodott énem XD

Értem a visszajelzés dolgot, az az igazság, hogy konkrétan forintosítható a 159 megjelenése, és ezt persze hiába mondták nekem előtte, nem hittem igazán el. Aztán tényleg. Tényleg nem az ember számít, aki kiszáll egy bármiből, hanem az a k.va autó.
A 146-nak az egyik nyugdíjazási indoka is ez, egy belsőépítész érkezzen hozzá illő járművel, mert sajna ez alapján ítélnek sikeresnek az embert. Imázs kellék

Az Alfa pedig.. hagyjuk is. A Tonale kijön első kerekes platformra, kicsi hibrid hajtással. Majd egyszer. Nekem nem mozgatta meg a fantáziámat az tuti XD A Giulia teljesen rétegmodell egy eltűnő szegmensben, lényegében láthatatlan mennyiségű eladást produkál.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.