Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2020 06:49:53 // 121464
Mosóolaj... nem öntünk olajon kívűl semmit a motorba mert csak szopás lesz utána...
tirex05-06-2020 06:41:07 // 121463
Az enyém hollandból lett behozva, az olaj olyan volt benne mint a sár, a kereskedő mielőtt megnéztem szerintem tölthetett rá friss olajat mert a pálcán tiszta volt. Na de egy hét múlva mikor lecseréltük alig akart lefolyni a szurokszerű trutyi. A légszűrőben 10cm víz állt és fekete volt a retektől. Ennyit a nyugati pedáns népekről. Az osztrák kollégám soha nem cserél olajat a benzinesben. Azt mondja ha fogy akkor rátölt és kész. Korrekt.
tirex05-06-2020 06:14:56 // 121462
Baszki, részvét! Valami gagyi olajjal jártak vele előtted?
leopop305-06-2020 00:25:48 // 121461
Mosóolajtól :/
Viszont új kerül rá amire nagyon fogok vigyázni mert sajnos az olajcseréket az előző tulaj nem tartotta be :/
Amúgy akármennyire nem férfias dolog ez egész nap sírtam miatta 😭
Giuntini05-06-2020 00:19:36 // 121460
Hogyhogy?
leopop305-06-2020 00:17:06 // 121459
Ezért nem voltak videók Belláról 😭
De elengedni nem akarom és nem is fogom úgyhogy ezt is megcsináljuk
leopop305-06-2020 00:15:37 // 121458
Hát nekem most motorcsere lesz szóval te annyira nem nyultál mellé :/
norbi040904-06-2020 21:47:36 // 121457
A c635 után lévő számok elvileg az áttételt jelölik. Amiből állítólag 2 féle létezik a 159-ben lévő 2.0 JTDm-eken.

Hogy minden megfelelő legyen, ezért nyilván ugyan az a típus kellene mint a jelenlegi 🙂
Az igazi az lenne, ha megtudnám emelni a kocsit, mert állítólag a váltón rajtvan ez a bizonyos szám. Csakhát egy szervízbe nyilván nem kéretőzöm be ilyen ügyben 🙂
Smith04-06-2020 20:50:03 // 121456
Azt lenne jó tudni, hogy amiből kivették, annak mi volt az alvázszáma, és akkor azt a cikkszámot is ki tudnád keresni. Vagy legalább azt megtudni, milyen autóban volt pontosan?
Smith04-06-2020 20:49:01 // 121455
a c.635.akármi az nem cikkszám, de egyáltalán nem törvényszerű hogy a cikkszám rajta van egy alkatrészen :(
norbi040904-06-2020 19:28:40 // 121454
Megnéztem eperben 🙂
A váltót magát megtaláltam, viszont...

Amit találtam cikkszámot az ez: 55 239 629
Amid depóék mondtak az olyasmi, hogy c635.6.11....

Most akkor hogyan tovább? 🤔
Giuntini04-06-2020 18:06:09 // 121453
Volt egy olyan verzió, hogy kevés benne az olaj. Rendesen lett töltve bele, és egy idő után akkor is elkezdte. Ez ilyen.
samu12604-06-2020 17:29:08 // 121452
Nekem is hol gereblye hol nem. Volt szerelve kb minden csak a kompresszor nem (klímahűtő törött, gáz olaj, minden kijött).

Amíg nem áll le a klíma (amúgy tök jól megy) végleg addig nem foglalkozom vele, feltekerem a zenét és elhallgat egy idő után amúgy is.
Macccy03-06-2020 14:50:36 // 121451
:O :O


Uuuugggyanezt a hangot csinálja az én klímakompresszorom is, a "gereblyézős" hangot! Akkor szériában tudja :D

Eh, még mindig nem vittem el klímáshoz, hogy nézzen bele, a vírus óta nem sokat mozgott.
Liquid03-06-2020 13:57:43 // 121450
úgy-úgy, alvázszám alapján az ePer elvileg megmondja a konkrétat :)
RomeoOne03-06-2020 13:12:05 // 121449
Alvázszám alapján
norbi040903-06-2020 13:06:28 // 121448
Sziasztok!

Alfadepo-ék mondták, hogy 2 fajta áttétellel szerelt c635 váltók kerültek a 2.0 JTDm-hez. Ezt jelölik egy számmal is ami a váltóházon található. Nos, esetleg ezen kívül valahol meg lehet tudakolni a váltó pontos cikkszámát? Csak, hogy biztos megfelelő váltót foglaljak le. 🙂

Vagy esetleg csak annyi, hogy a 136 és a 170 lovast különböztették meg áttétel tekintetében? 🤔
leopop302-06-2020 23:36:50 // 121447
Teljesen igazad van!
Nyugi egy csomó mindent újítok és javítok a Brerán lesz értelmes Alfás Youtube videó itt csak egy kis idő kell még hozzá :)
leopop302-06-2020 23:34:50 // 121446
Fogyatékos ez a gyerek amióta BMW-je van hirtelen szar lett az Alfa érdekes a 156 tesztjében koránt sem így vélekedett az Alfáról. És azért a 159 fényévekkel jobb a 156 nál.
leopop302-06-2020 23:31:51 // 121445
Ugyan ezt akartam mondani
leopop302-06-2020 23:31:15 // 121444
Hát nem csak párszor!!!
leopop302-06-2020 23:28:39 // 121443
Ennyi hülyeséget még nem hallottam Alfáról oké hogy fiatal én is az vagyok (mellesleg idősebb nálam) mégsem mondok ilyet hogy egy alfának sosem lesz értéke.
Igen is van és lesz marha egyszerű meg kell nézni egy régebbi Bussot.
Illetve korántsem ennyire megbízhatatlan mint mondja. De nyilván el kell sütni ezeket az idióta általánosításokat ja várjuk még sem mert egy Alfája sem volt csak hallotta valakitől aki szintén valakitől hallotta. De utálom az ilyet.
Az a gond hogy az elején jó vidókat csinált de egy olyan márkába fogott bele amihez nem ért és ezzel semmi baj sincs csak nem kell minden autóról tesztet csinálni olyan alapon hogy ez is megvolt már.
tirex02-06-2020 14:34:34 // 121442
2 alapszabály: motorháztetőt nem nyitogatjuk, furcsa hangokat nem keresünk! :))
tirex02-06-2020 14:30:53 // 121441
Nekem mindig be van kapcsolva azért kerreg mindig, ha kikapcsolom nem kerreg. Na én is így értettem. Fogadd meg egy vérbeli alfás tanácsát!:))) Shadin tudja mi a dörgés 2 hozzászólással ezelőtt be is írta!
Giuntini02-06-2020 11:51:43 // 121440
Az enyém is Uj töltettel csendesedik, de eg, idő után visszatér.
Competizione02-06-2020 11:08:12 // 121439
pontosan ezért irtam a 121437-es bejegyzést,,sok sikert.
Shadin02-06-2020 10:06:24 // 121438
Jó az úgy, enyém is így csinálta! Ne keress hibát ha nincs ;-)
Competizione02-06-2020 09:10:58 // 121437
Üdv,,,,,,,próbáltad ugy,hogy klima kikapcsolva és fűtős bekapcsolva,ventilátor bekapcsolva és ugy nem hallani azt a krepegő hangot,,,,,,akkor nem a ventilátor csinálja,hanem a klima körében van egy úgynevezett expanziós szelep/kivülröl az ablaktörlő alatti fekete műanyag levétele után lehet hozzájutni/,,,nálam ez okozta a krepegést ,csere után rendbe volt minden,,,van benne egy tűszelep és annak a rezonációja okozza a hangot/,,de azért a biztonság kedvéért menj el egy hozzáértő klimáshoz és beszéld meg vele,,,,,,,,,üdv,Forza Alfa.
Liquid02-06-2020 08:37:24 // 121436
Ilyen ez a popszakma :)
mikorsodroczky02-06-2020 05:40:11 // 121435
Lehet rosszul fogalmaztam egyébként, csak ha klimazok akkor van a hang jelenség. Ha csak a ventilator megy akkor minden normalisan megy.
Bár nem egy nagy történet kiszedni, ezért megnèzem.
mikorsodroczky02-06-2020 05:37:35 // 121434
A zene az màs miatt amúgy is hangos 😂😂😂.
Egyébként lehet a hangal együtt élni, csak fogyatékos vagyok, és nem hagy a dolog nyugodni. Már álmatlan éjszàim vannak miatta. Anya kikeszül mellettem, amikor már azt hallgatom, mi zörög.
tirex02-06-2020 00:58:41 // 121433
Nekem az előző is kerregett és amostani is kerreg. Fel lett töltve újra de semmi változás, kb 6 éve hallgatom ezt a kerregést de már megszoktam. Semmi hiba nem jött utána. Ez ilyen.Hangosítsd fel a zenét az szokott segíteni.:))
Giuntini01-06-2020 22:54:01 // 121432
Youtube-on bárki kiélheti magát! Minden hülye nagy embernek gondolhatja magát. A 2,4-et hagyjuk ki. Hogy miért azt ő sem tudja. Azt sem tudja mi az hogy Busso, de puffogtatja. .
Liquid01-06-2020 21:31:01 // 121431
Vááá, nem különb a többi firkásznál. Puffogtatja a jól bevált frázisokat és sorolja a sztereotípiákat. Szervizigényes futómű? Ja tényleg, 200.000 km-nél hozzá kellett nyúlni, egy nagykerekes, feszes futóművű autónál? Tényleg szar. Meg a súly. 1450kg olyan nagyon sok? Bakker az A4 meg a 3-as bimmer se volt könnyebb.
Na mindegy.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2020 21:08:05 // 121430
Hát... ennyi baromságot rég hallottam :) Nem értem ha valaki tesztel valamit, miért nem tájékozódik előtte...
mikorsodroczky01-06-2020 20:57:11 // 121429
Köszönöm, megnèzem, remélem az lesz a hiba.
Itáliai üveges01-06-2020 20:44:45 // 121427
A tengelynek adj egy kis VD40-et és oké lesz.
Giuntini01-06-2020 20:16:40 // 121426
Azért a srác téved párszor rendesen!
Smith01-06-2020 19:41:10 // 121425
Kesztyűtartó alatt van a ventillátor, nem nehéz kiszedni, tán 2-3 csavar. Nézd át.
Szasi01-06-2020 19:23:34 // 121424
Draskovics 159 1.75 tbi tesztel.
Bocsi nem tudom mobilról,hogy kell belinkelni.

https://youtu.be/EhS-3E8AFS8
mikorsodroczky01-06-2020 19:12:56 // 121423
Sziasztok.
Olyna kérdésem lenne, hogy ha bekapcsolom a klímát, 1es vagy 2 fokozatba olyan hangja van, mintha bele érne valami a ventilatorba. Vagy csinálja vagy nem, általában adja a hangott. Hűt rendesen, kikapcsolom abba is hagyja a zörgést.Nem er bele semmi sehova. Mi lehet a hiba, merre induljak?
Valaszokat elore is köszönöm!
Roll198301-06-2020 15:25:34 // 121422
Nekem eddig ennyire nem emelte meg, csak ilyen 1200-1300 köré, majd visszaejtette 800-ra.
Szasi01-06-2020 12:57:46 // 121421
Gondoltam már rá èn is ,csak nincs obd olvasóm,majd keresek valakit aki ránèz.
Piritu - 1.000.00001-06-2020 11:51:33 // 121420
Rá kellene nézni hogy hány fokot lát az ECU.
Szasi01-06-2020 09:54:24 // 121419
Első hideginditáskor teljes normális ha magasabb a fordulatszám nekem inkább az a gondom ,hogy sokszor nem emeli meg ès 750 körül tartja ès ilyenkor lefulladásra hajlamos,teljesen rabszódikus a külső hőmèrsèklettől független mikor emeli meg az alapjáraton.
Piritu - 1.000.00001-06-2020 08:31:53 // 121418
Még 30-ban is.
A motor üzemi hőmérséklete 90 fok körül van. Ennél hidegebb esetben az elporlasztott benzin kicsapódik a henger falán és nem robban be, be se indulna a motor. Ezt ellensúlyozandó kicsit több benzint adnak a levegőhöz (régen ezért volt a szivató) ami megemeli az alapjáratot.
Roll198301-06-2020 08:20:17 // 121417
Fázik 20 fokban? :)
Roll198301-06-2020 00:12:50 // 121415
Srácok,

TBi-nél mi okozza azt a jelenséget, hogy hidegindításkor felmegy a fordulatszám 2000-re majd egy 15-20 másodperc után leesik normálisra? Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.