Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2020 18:57:21 // 121615
én csak újat...
fazek13-06-2020 14:09:17 // 121613
Hali! Látom pont a klíma a téma :-)
Ami nálad szerepel a webshopban Lucas és valeo között mi a külömbség az árán kívül?
Nekem is kellene komprsszort cserélni.
Ami nálad szerepel a webshopban Lucas és valeo között mi a külömbség az árán kívül?
Nekem is kellene komprsszort cserélni.
norbi040913-06-2020 14:06:02 // 121612
Na igen. Nézegettem bontók weboldalait és akad pár cikkszámú kiadás. De csak meglesz a belevaló... 😕 Te bontottat esetleg nem tudsz? Vagy csak újat? 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2020 13:17:04 // 121611
Arra
norbi040913-06-2020 12:42:34 // 121610
Mármint, hogy melyik kompresszor kell a típushoz? Vagy mire gondolsz? 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2020 09:42:23 // 121609
Az a szopás az összes katalógus szarul hozza...
norbi040912-06-2020 22:53:25 // 121608
Ma voltam klímás szakinál és megvan a diagnózis.
Gáz van a rendszerben bőséggel, viszont a kompresszor kakukk.
Nem tud elég nyomást létrehozni, ezért nem hűt és ezért nem kapcsol a hűtőventi sem.
Ha valaki tervezne klímás szakihoz menni bátran tudom ajánlani az úriembert akinél voltam. A kisujjában van minden, érti a dolgát, korrekt, jófej. 🙂 Ha valakinek kell kontakt keressen meg 🙂
Ugyanitt klímakompresszor kerestetik 2.0 JTDm-hez 😀
Gáz van a rendszerben bőséggel, viszont a kompresszor kakukk.
Nem tud elég nyomást létrehozni, ezért nem hűt és ezért nem kapcsol a hűtőventi sem.
Ha valaki tervezne klímás szakihoz menni bátran tudom ajánlani az úriembert akinél voltam. A kisujjában van minden, érti a dolgát, korrekt, jófej. 🙂 Ha valakinek kell kontakt keressen meg 🙂
Ugyanitt klímakompresszor kerestetik 2.0 JTDm-hez 😀
Lexlutor12-06-2020 21:57:04 // 121607
Zolibácsi12-06-2020 12:02:31 // 121606
Ketyi7812-06-2020 09:10:26 // 121605
Köszi a válaszokat. Nem szeretem az új hangokat onnan előről. Akkor így marad és szirénázok tovább.
Nodex12-06-2020 08:12:08 // 121604
Szintén 1,9 150 paci, szintén van kis fütyülő hangja a turbónak. Mankynak is feltűnt azonnal, de annyit mondott rá, hogy ne aggódjam túl.
leopop311-06-2020 23:49:51 // 121603
Mintha magamat hallanám :)
Giuntini11-06-2020 23:34:44 // 121602
Akkor viszont nem is megy.
Zolibácsi11-06-2020 22:34:50 // 121601
Ha visít, és a kipufogó sor tömítés felől jön, akkor dpf van eltomodve.
RomeoOne11-06-2020 21:31:51 // 121600
Erről a hangról van felvétel? Kíváncsi lennék, milyen
tdemeter11-06-2020 21:08:10 // 121599
Szia! Szerintem ne aggódj miatta. Nekem 1.9 120le volt, kezdetektől (100.000 km) végig (180.000 km szirénázott, főleg hidegben. Elindítottam és mondjuk az első 3 percben, amíg be nem melegedett olyan hangja volt.
Az volt a mákom, hogy a szomszédomnak turbó felújító cége van:) Szét is szedtük, mindent átnézett és azt mondta, hogy nem a turbónak, hanem annak a ferde csőnek (sorry, nem tudom hogy hívják) amin meghajlik a füst van ilyen hangja.
2x is szétszedtük az említett intervallumban, soha semmilyen hibája nem volt.
Így adtam el a drágát, azt mondták, hogy ez ilyen...
Az volt a mákom, hogy a szomszédomnak turbó felújító cége van:) Szét is szedtük, mindent átnézett és azt mondta, hogy nem a turbónak, hanem annak a ferde csőnek (sorry, nem tudom hogy hívják) amin meghajlik a füst van ilyen hangja.
2x is szétszedtük az említett intervallumban, soha semmilyen hibája nem volt.
Így adtam el a drágát, azt mondták, hogy ez ilyen...
Ketyi7811-06-2020 19:56:03 // 121598
Sziasztok!
Az alany egy 159 1.9 jtd 150 le. Év elején nekiállt szirénázni a turbóm és össze vissza mutatta az olajszintet. Elvittem egy sokak által ismert Alfa szerelőhöz a kocsit. Meghallgatta,megnézte és mondta hagyjam ott és szétszedi a turbót,mert agyhalott.Másnap fel is hívott,hogy levette a turbót ,totál agyhalott és elküldte felújításra.Mondtam oké mehet. El is készült az autó egy hét múlva.Próbakör,minden oké.Tökéletesen működött minden,majd egyik reggel indulás után ismét jelentkezett a sziréna hang a turbó felől. Nem hagyott nyugodni a dolog,igy szerelő felhív és elmondtam neki, hogy ismét szirénázik a turbó,0,2 és 0,4 bar nyomásnál leginkább hidegen. Azt mondta semmi baja. Májusban olajcserés lett és gondoltam ha már szervíz akkor kirándulok egyet(100km) és visszaviszem a szerelőhöz a kocsit hogy hallgassa meg a turbót. Igy is lett. Olajcsere oké plusz kiderült hogy az EGR halott úgyhogy csere. megtörtént. Próbaút után műhely előtt megálltam és mondtam hogy hallgassa meg a turbómat mert engem idegesít. Azt mondta minden oké engedjem el a hangot. A 159 es turbónak van hangja. Nem hagy nyugodni a dolog mert amikor megvettem az autót 4 éve semmilyen hangja nem volt a turbónak. 2020 januárban elkezdett sipolni és egyből szerelőhöz vittem.Fel lett újítva a turbóm nem 1 ft ért,és amikor elhoztam nem szirénázott. Egy hét után nekiállt szirénázni . Valaki tudna nekem segíteni abban hogy ez most valami turbó hiba lehet megint.....vagy a felújított turbó az pont ennyit ér?
Az alany egy 159 1.9 jtd 150 le. Év elején nekiállt szirénázni a turbóm és össze vissza mutatta az olajszintet. Elvittem egy sokak által ismert Alfa szerelőhöz a kocsit. Meghallgatta,megnézte és mondta hagyjam ott és szétszedi a turbót,mert agyhalott.Másnap fel is hívott,hogy levette a turbót ,totál agyhalott és elküldte felújításra.Mondtam oké mehet. El is készült az autó egy hét múlva.Próbakör,minden oké.Tökéletesen működött minden,majd egyik reggel indulás után ismét jelentkezett a sziréna hang a turbó felől. Nem hagyott nyugodni a dolog,igy szerelő felhív és elmondtam neki, hogy ismét szirénázik a turbó,0,2 és 0,4 bar nyomásnál leginkább hidegen. Azt mondta semmi baja. Májusban olajcserés lett és gondoltam ha már szervíz akkor kirándulok egyet(100km) és visszaviszem a szerelőhöz a kocsit hogy hallgassa meg a turbót. Igy is lett. Olajcsere oké plusz kiderült hogy az EGR halott úgyhogy csere. megtörtént. Próbaút után műhely előtt megálltam és mondtam hogy hallgassa meg a turbómat mert engem idegesít. Azt mondta minden oké engedjem el a hangot. A 159 es turbónak van hangja. Nem hagy nyugodni a dolog mert amikor megvettem az autót 4 éve semmilyen hangja nem volt a turbónak. 2020 januárban elkezdett sipolni és egyből szerelőhöz vittem.Fel lett újítva a turbóm nem 1 ft ért,és amikor elhoztam nem szirénázott. Egy hét után nekiállt szirénázni . Valaki tudna nekem segíteni abban hogy ez most valami turbó hiba lehet megint.....vagy a felújított turbó az pont ennyit ér?
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2020 15:44:44 // 121597
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2020 15:42:19 // 121596
Ugyanez van, néha leakasztom a c-tekről, elviszem lemosni, vagy gurulok egyet, hogy mozogjon, aztán vissza a tető alá.
Smith11-06-2020 15:40:49 // 121595
naja, nem is kaptam meg a zöldrendszámot és ingyenparkolás sem jár hozzá :(
Liquid11-06-2020 15:37:04 // 121594
ráadásul a rosszabb fajta plugin cucc, mert igen keveset megy el az árammal :D
Smith11-06-2020 15:33:44 // 121593
Az enyémből is. Sőt az enyémből plugin hybridet.
Az utóbbi időszakban több áramot fogyasztott az állandóan rajta lógó ctek, mint gázolajat az autó.
Az utóbbi időszakban több áramot fogyasztott az állandóan rajta lógó ctek, mint gázolajat az autó.
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2020 15:09:15 // 121592
Hihetetlen, tankoltam ma a 159-be! XD 02.27 az utolsó tankolás számlám és még volt 22l a tankban. Egyúttal összehoztuk az idei ezredik kilométert is. Ez a koronatéma hobbiautót csinált belőle..
leopop310-06-2020 22:22:51 // 121591
*minőségben
leopop310-06-2020 22:22:09 // 121590
leopop310-06-2020 22:18:22 // 121589
Csabi10-06-2020 21:45:21 // 121588
Simán MES-ben is meg lehet nézni a klímanyomást, ami nagyjából elmond mindent. Kikapcsolt kompresszornál 6-7bar nyomásnak kell lennie a rendszerben 20-25fok környezeti hőmérsékleten.
Bekapcsolt kompresszornál 12-20bar között , környezeti hőmérséklettől függően nagyrészt (függ még pár dologtól)
16bar nyomásnál kapcsol az 1fokozat a hűtőventilátornál...ezek szerint ezt a nyomást nem éri el , vagy a nyomásmérő rossz...
Inkább arra tippelnék, hogy megint elment a gázod, viszont még 2bar nál magasabb a nyomás a rendszerben így még bekapcsol a kompresszor...
Bekapcsolt kompresszornál 12-20bar között , környezeti hőmérséklettől függően nagyrészt (függ még pár dologtól)
16bar nyomásnál kapcsol az 1fokozat a hűtőventilátornál...ezek szerint ezt a nyomást nem éri el , vagy a nyomásmérő rossz...
Inkább arra tippelnék, hogy megint elment a gázod, viszont még 2bar nál magasabb a nyomás a rendszerben így még bekapcsol a kompresszor...
norbi040910-06-2020 17:57:10 // 121587
Kérdés, hogy minek a kábele lehet az ☝️🤔
berobbantam10-06-2020 06:02:00 // 121586
Szia.
Az nem szakadt.Elvágták és hozzá saruzták a barnához.Kérdés miért?
Az nem szakadt.Elvágták és hozzá saruzták a barnához.Kérdés miért?
kisityu09-06-2020 22:14:55 // 121585
Hozzá lehet férni fentről is de alulról sokkal kényelmesebb.
norbi040909-06-2020 20:46:31 // 121584
Köszönöm szépen! Holnap megnézem. Fentről hozzáférni valahogy? 🙂
kisityu09-06-2020 18:42:42 // 121583
norbi040909-06-2020 18:30:29 // 121582
Korrekt. 🙂
Kértem is időpontot egy klímás mesterhez, pénteken talán fény derül a hibára.
Kértem is időpontot egy klímás mesterhez, pénteken talán fény derül a hibára.
Piritu - 1.000.00009-06-2020 07:21:01 // 121581
Az OFF-nál anno a két nyomásmérő mozgásából azt is megmondta hogy a két hűtő között tele van bogárral emiatt nincs rendes légáramlása. Igaza lett.
norbi040909-06-2020 07:15:31 // 121580
Na majd, rálesek akkor arra is. Mindenesetre a képet megköszönném. 🙂
Igen eléggé furi... Plusz a levegőben lógó szakadt vezeték is🤔
Igen eléggé furi... Plusz a levegőben lógó szakadt vezeték is🤔
norbi040909-06-2020 07:14:04 // 121579
Akkor azthiszem benevezek egy klímás szakihoz, hogy nézze át alaposan a rendszert.... 😕
Piritu - 1.000.00009-06-2020 07:08:22 // 121578
Klimatoltes utan ha a szaki veszi a faradtsagot es rajta hagya a muszeret a kocsin el tudja donteni hogy minden rendben van-e. A ket kor nyomasvaltorasaibol mindent ki tud olvasni. Az hogy a magneskapcsolo behuz csak egy dolog, a rendszerben folyamatosan nyomasszabalyozas van, ha barmi dugulas van azon latszani kell.
kisityu09-06-2020 06:33:07 // 121577
Az akkumulátor tálca alatt. Nem messze a vezérlőtől. Lazán végigkövethető.
Az a sarus barna és fehér madzag is érdekes.
Délután tudok képet csinálni.
Az a sarus barna és fehér madzag is érdekes.
Délután tudok képet csinálni.
norbi040909-06-2020 06:11:45 // 121576
norbi040909-06-2020 05:55:53 // 121575
Emlékeim szerint a lapátok állását folyamatosan nézte a szaki. Rádugta a diagot, és ahogy állítgatta a klímapanelen a dolgokat, folyamatosan figyelte a lapátok állását. Vagy van külön egy lapát arra a funkcióra amit Te mondasz? 🙂
A nyomást passzolom. De annyira kevés volt a gáz, hogy töltés előtt nem is kapcsolt be a kompresszor. Töltés után viszont egyből hallani lehetett ahogy kattan, bekapcsoláskor.
Lehet hülyeség, de nyomás kapcsoló esetleg? Vagy dugulás a rendszerben? Már nemtudom mire gondoljak. Azt se tudom, hogy villamossági vagy klímaszerelőhöz forduljak inkább. 🤔
A nyomást passzolom. De annyira kevés volt a gáz, hogy töltés előtt nem is kapcsolt be a kompresszor. Töltés után viszont egyből hallani lehetett ahogy kattan, bekapcsoláskor.
Lehet hülyeség, de nyomás kapcsoló esetleg? Vagy dugulás a rendszerben? Már nemtudom mire gondoljak. Azt se tudom, hogy villamossági vagy klímaszerelőhöz forduljak inkább. 🤔
kisityu09-06-2020 00:24:07 // 121574
Nálam is ez volt a helyzet. A vezérlő test vezetékének a karoszszériára csatlakozó végén sarut cseréltem. Persze visszavágva a vezetéket addig ameddig már nem oxidált. Azóta tökéletesen működik a hűtőventillátor.
Piritu - 1.000.00008-06-2020 22:14:44 // 121573
Ha az ki lett mérve akkor már csak egy tippem lenne, hogy a levegőterelő lapátok helyzete jó-e? Ha a szervómotorokkal gond van nem csak "hideg" jön be.
A klímásnál megnéztétek hogy a nyomás elég-e a rendszerben? Ha rajta hagyják a nyomásmérőket szépen lehet látni hogy hol kapcsol le a kompresszor.
A klímásnál megnéztétek hogy a nyomás elég-e a rendszerben? Ha rajta hagyják a nyomásmérőket szépen lehet látni hogy hol kapcsol le a kompresszor.
norbi040908-06-2020 21:59:48 // 121572
Mármint az utastér hőszenzorra gondolsz?... Hogy esetleg az mutatna - 10 fokot? 🤔
Amikor bekerült az új panel (május eleje) akkor diagolva volt és normális értéket mutatott.
Nemtudom mi okozhat még alacsony hűtési teljesítményt...
Gáz is van, kompresszor is kapcsol... 🤔
Amikor bekerült az új panel (május eleje) akkor diagolva volt és normális értéket mutatott.
Nemtudom mi okozhat még alacsony hűtési teljesítményt...
Gáz is van, kompresszor is kapcsol... 🤔
WarbiRunner (Gyuri)08-06-2020 20:41:15 // 121571
Ok, köszi, lehet ez lesz a megoldás :-)
Piritu - 1.000.00008-06-2020 20:14:02 // 121570
Először kiolvasnám a klímavezérlőt. Lehet hogy csak -10 fokot érzékel és azért nem kapcsol teljes teljesítményre. Emlékeim szerint 30 fok alatt csak félgőzzel megy a kompresszor.
Liquid08-06-2020 19:25:01 // 121569
Szerintem hajrá! :)
18-ast használok. Nem hiszem hogy az áron kívül lenne bármi negatív hozománya.
18-ast használok. Nem hiszem hogy az áron kívül lenne bármi negatív hozománya.
tirex08-06-2020 19:07:46 // 121568
235/40-el használható
Alfabundi08-06-2020 18:50:30 // 121567
Nekem az volt fent két télen is mióta meg van. Continental téli gumikkal. Semmi vész nem volt, főleg ilyen "kemény" telekkel😊
WarbiRunner (Gyuri)08-06-2020 18:17:02 // 121566
Srácok, használt már valaki téli keréknek 19"-es felnit? Nagy hülyeség, vagy vállalható? Lényegében a 159 városban nem megy, télen pedig eleve keveset használjuk. Megoldódna két "problémám". A téli hasmagasság, és hogy nem szeretem a látványt a 17-esekkel XD Jó hogy nyáron kérdezem, de rákészülést igényel felni ügyileg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?