Forum >> 159

Liquid30-09-2015 13:02:25 // 71433
köv hétvégén meg tudod nézni :D
'''''30-09-2015 12:27:15 // 71432
Látta esetleg ezt a vasat valaki?Vélemények?Ismerősömet érdekelné.
GTPeti30-09-2015 11:40:05 // 71431
Értem ezt a végsebesség dolgot, de attól még nagyon zavar, hogy 140-nél valami 4500-at, vagy annál is többet pörög a motor... Tudom, hogy messze még a RPM korlátozás, de akkor is. Legyen fickós ötödikben, de akkor legyen mellette egy autópályás, értelmes használatra való fokozat is. Ez a (J)TS-sel a legnagyobb (és talán egyedüli) gondom.
GTPeti30-09-2015 11:36:20 // 71430
Leírnád, hogy hogyan zajlott a műtét? A barátomnál is beletört és még biztos előfordul egy pár cartársnál. :(
.......................30-09-2015 09:16:49 // 71429
Menetet kellett vágni?
FireAlfa30-09-2015 08:29:29 // 71428
Na ma talán használható lesz az autóm 3 nap után. Nem egyszerű dolog törött tőcsavart kiszedni, majd azt követően bent törött menetmetszőt kiszedni, de mindez tegnp estére sikerült. Új tömítés, új csavarok, új olaj és szűrő, új élmény ma :-).
Liquid30-09-2015 08:04:27 // 71427
De sztem ez a nyomaték hiánya miatt volt alapvetően. Egy 2 literesnek már van annyi, hogy le legyen probléma.
A 156-nak szétesett egyszer a váltó kulisszája, csak 3-as és 4-es fokozatok voltak. Simán haza tudtam menni vele, és másnap el a szervízbe a város másik végére.
Liquid30-09-2015 08:03:01 // 71426
Az UNO-nak is hosszú volt az 5. sebessége, nem pörögtt 4500 fölé :) Mondjuk az se szerette az 50-et 5-ösben
Piritu - 1.000.00030-09-2015 07:01:27 // 71425
Anno az Opelekben (Astra Vectra) volt a negyedik után egy hosszú ötödik. Annyira hosszú volt, hogy a motor nem is bírt kipörögni, négyesben érte el a végsebességét. Azzal is kapcsolgatni kellett, ha beértél a faluba. Ráadásul egy ilyen stílus egy sport(os) kocsihoz méltatlan lenne.
Piritu - 1.000.00030-09-2015 06:50:28 // 71424
Szerintem egy hatodikat más nem bírna el. Illetve pont a rugalmassága veszne el. Csak dízeles fejjel zavaró, hogy pörög a motor. A TS-eim életük nagy részét töltötték 5000 felett, és semmi bajuk se lett.
GTPeti29-09-2015 22:41:18 // 71423
Én a (J)TS ötödik fokozatáról azért nem zengenék ódákat. Vagyis igen. Ha lenne mellette még egy hatodik. B)
.......................29-09-2015 20:59:50 // 71422
Az ö váltója 425Nm ert bír gyárilag a tiéd sajna 320 at
Liquid29-09-2015 20:55:38 // 71421
úgy :) mint a V6... :D
Dévid29-09-2015 20:52:44 // 71420
Nagypapás...
Liquid29-09-2015 20:36:03 // 71419
Az enyém, is 7.5 alatt van, persze nem fogyasztásban :D
Te az tény hogy nem lámpától gyorsulásra, hanem mások szemszögéből nézve eszetlenségbe hajló dinamikus vezetésre való :)
'''''29-09-2015 20:07:22 // 71418
Van egy kis előnyöm a lovak számában azért. :-)
Semmi gond nincs a tieddel!
Haddel29-09-2015 20:04:02 // 71417
Én se szoktam gyorsulgatni,utoljára kul-on gyorsulgattam ,ahol Tomi el is picsázott mindig 😃😃 Én azt szeretem ahogy autópálya tempóról megindul😃
'''''29-09-2015 20:00:55 // 71416
Golyszi kartárs tud valami telefonos mérést.
Shadin29-09-2015 19:59:12 // 71415
Az 1.9-nél nem lett több mint 380Nm, ez is kifekteti a kuplung/sebváltó párost :-(
Csak irígységből trollkodom, én is tolom neki, csak nálam az volt a cél, hogy ha kitolom a szemét állandóan, az csak úgy tudjon megtörténni, hogy közben nem gyalázom le a hajtásláncot. Ugye én 136 paciról indultam és ~180/380 van a paraméterek alapján. Tervezem megmérni padon én is. Sose mértem még 0-100-at. Sajnálom így megrúgni :-( Van valami mérőke Androidra vagy almára, vagy csak a stopper a megbízható?
Haddel29-09-2015 19:50:33 // 71414
201 lóerőt,és 425 Nm-t számolt,télen lehet leméretem fékpadon.
Shadin29-09-2015 19:45:45 // 71413
Egyébként hány pacira mondja Ákos?
Shadin29-09-2015 19:27:55 // 71412
Tök jó. De tényleg. Nem érződik nehéznek. De minek? Komplexusunk van? Minden áron BMW-t akarunk alázni? Kit akarunk legyorsulgatni?
Haddel29-09-2015 18:36:28 // 71411
Amugy ez az autó tényleg nem lámpától való gyorsulásra való.Szerintem nem illik a karakteréhez.Én városban direkt normál tempóval járkálok,hadd tudják jól megnézni az emberek 😃
Driver29-09-2015 18:35:41 // 71410
sziasztok,

tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?

köszi előre is!
'''''29-09-2015 17:32:07 // 71408
Ezt a 7.5mp szeretném azért neked megcáfolni KUL.on! :-)
Shadin29-09-2015 16:33:41 // 71407
Ez nem egy streetracer autó, mi a töknek kellene az 7,5mp? Irreális, felesleges. Ha gyorsulgatni akarsz arra ott a Bravó, vagy egy 1.5 suzuki stift...
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
Piritu - 1.000.00029-09-2015 15:59:15 // 71406
Néhány gyerekbetegséet kiküszöböltek benne (dpf, egr) viszont van helyette más, ami olcsóbban megoldható (egr hűtő fedél).
Piritu - 1.000.00029-09-2015 15:56:41 // 71405
2.0 a helyes választás :-)
Nekem lesz is egy eladó :-DD
Piritu - 1.000.00029-09-2015 15:55:46 // 71404
"teljesitmény = nyomaték x fordulatszám"
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.

A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
Szabolcs 15929-09-2015 14:28:19 // 71403
Bocsi próbálni kellene nagyfékes re az a helyzet hogy nem járok arra csütörtök on meg utazok vissza Németországba
Giuntini29-09-2015 14:27:50 // 71402
Én is remélem, hogy csak a műszer szivat!!!
Alfa166Turbo29-09-2015 14:20:11 // 71401
mivel jobb a 2.0jtdm??
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
denil129-09-2015 14:17:16 // 71400
Akkor miért írod,h nagyfékes 159-re nem jó? :)
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
.......................29-09-2015 14:10:45 // 71399
Nem tudom milyen tipusu kocsid van,de az 1,9 és 2,4 jtdm garantáltan szopatni fog városi használatban
Ami nem az a 2,0jtdm
Szabolcs 15929-09-2015 14:09:38 // 71398
Német alufelni kereső 2,4 jtdm re azt írja hogy 38 et fel megy
Alfa166Turbo29-09-2015 14:07:12 // 71397
Pesten élek de sokat járok vidékre.
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
Giuntini29-09-2015 14:06:17 // 71396
Komplett motor turbóval mindennel. Azt nem tudom, hogy a szívósor rajta volt. Az enyémnél csak a turbóhoz nem lett nyúlva. Viszont generàtor önindító fel lett újítva.
.......................29-09-2015 14:03:42 // 71395
Passz,
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
denil129-09-2015 14:01:51 // 71394
Akkor kiderült :(
Pogácsával sem jó?

Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
Szabolcs 15929-09-2015 13:59:22 // 71393
. Eladó 205/50r17 alufelni Semperit téli gumival Et40 nagy fék es 159 re nem jó !! 2db 5mm es 2db 6mm es gumival egyik felnin karcolás de nem vészes felnik nem ütnek nem ráznak
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2015 13:54:58 // 71392
ki az aki 1.5 milláért vett blokkot? áhh...annyiért kapott volna egy másik 59-et bakker
Giuntini29-09-2015 13:46:21 // 71391
Az enyém az, te tudod a legjobban mennyibe fájt azzá tenni. Múlt héten voltam Ofiéknàl valakinek hoztak egy gyári felújított motort közel màsfél millióba fàjt. Előtte próbálkoztak bontottal. Az is hulladek volt.
Giuntini29-09-2015 13:39:49 // 71390
Meg letörő szìvósor lapàtkàk, ami beszívódik (màsfél millió) làncszakadàs és egyebek. Ugyanakkor azzal is egr és dpf problémâk. Erhardnak igaza van, sajnos a 2,4-ből nehéz jót kifogni,mindegyik tele km-el es tekert. Ezenkìvül mindegyik hajtva volt, ami nem lenne baj, csak ezzel együtt 30 ezrenként cserélték az olajat. Ami garantt és tényleg jó az dràga. 2 millió környékén lehajtottak vannak.
.......................29-09-2015 13:26:23 // 71389
Hol használnád?
ha budapesten csak akkor egyáltalán nem ajánlott egyik sem
Csak a benzines
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2015 13:17:52 // 71388
mindegyik jó a maga nemében de 2,4-ből nehéz kifogni jó példányt sajnos, az 1.9 egyszerűbb vagy nem annyira kényes kategória és legalább 2L-rel kevesebbet zabrál, a 2,4 ha jó akkor űberbrutál makkina ...
Peeeti8529-09-2015 13:10:15 // 71387
Szia. Jovoheten hetfon viszem a szervizbe mas okbol, akkor ezt is megnezetem. En inkabb a muszer hibajara gyanakodnek mert leallitas utan sem esik le nullara meg van amikor 60fokrol nem akar elimdulni se fel, se le... bizom benne, hogy valami filleres dologgal meguszom.. mindenesetre koszonom a velemenyed. Udv.
Alfa166Turbo29-09-2015 12:52:51 // 71386
Sziasztok.

Tudnátok segíteni?
Most készülök venni egy 159 sw dieselt.
De nem tudom eldönteni hogy 1.9 vagy 2.4.
Melyik a megbízhatóbb? fogyasztás nem lényeg nem nagy különbség van a kettő között.
Melyiket érdemesebb venni?

Segítségeket előre is köszönöm.
Liquid29-09-2015 12:27:24 // 71385
80-90 felett nem is kell, de ha már itt tartunk a gyenge és szar 2.0TS-sel faluba beérve se kellett váltogatni, elgurult 50-nel és onnan hajlandó volt gyorsítani is, a maga rettenetes 187Nm-es nyomatékával szinte alapjáratról.
denil129-09-2015 12:24:13 // 71384
Az Alfa előtt azt nézegettem de nem bánom,h nem olyat vettem.
Ez sokkal inkább tetszik csak lehetne benzines :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.