Forum >> 159

.......................29-09-2015 12:03:24 // 71383
van megoldás

beszámittadod egy 330 d be

az 6,6 sec alatt százon van

ennyi
.......................29-09-2015 12:01:59 // 71382
teljesitmény = nyomaték x fordulatszám

nincs előnye ?

münchentöl bécsig ki sem veszem 6. ból a váltót,sose
.......................29-09-2015 11:59:55 // 71381
mert rövidebb a váltóáttétel
és a benyás könnyen pörög
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2015 11:45:29 // 71380
sosem voltam benzin párti csak a dejzeleket agyonb@szták a hülye eu normákkal...
denil129-09-2015 11:40:03 // 71379
Ha lehetne akkor egy 1.8Tbi 159-em lenne.
Sosem voltam dízel párti :)
Liquid29-09-2015 11:39:44 // 71378
plusz egy rendes benzinesnél kicsit szélesebb a tartomány, ergo kevesebbet kell váltani
Piritu - 1.000.00029-09-2015 11:37:49 // 71377
Mindenki ugy emlegeti a nyomatekot, mint valami szent gralt. Ugyanakko semmifele elonye sincs a nagyobb nyomateknak. Eleg megnezni a gyari adatokat. A 156-nal bo masfel mp-el jobban gyorsul 100-ra 150 lovas benzines, mint a 150 lovas diesel.
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2015 11:20:09 // 71376
csak hát hol is jön meg a nyomaték? 1800-tól, míg a TBi 1200-tól húz, nincs gondolkodás, várakozás, mint a dejzelnél...rövid távon a benyás jobban gyorsul aztán a dejzel beéri nyomatékból 100 felett...vagy nem :)
denil129-09-2015 11:16:49 // 71375
"egy benzines mindig jobban ugrik lámpától 0 ról"
Miért?
A nyomaték a diesel javára van már igen alacsony fordulattól.
denil129-09-2015 11:15:07 // 71374
JObban örülnék ha lenne valami megoldás arra,h hogyan lehetne egy 7.5mp-es autót csinálni;)
A 7.0mp-et már nem is merem mondani...
Liquid29-09-2015 11:12:34 // 71373
ki tudja :) Mindenesetre lenne összhasonlítási alapod
.......................29-09-2015 11:12:34 // 71372
ha jól műkszik ne vedd ki
.......................29-09-2015 11:10:46 // 71371
egy benzines mindig jobban ugrik lámpától 0 ról
aztán meg 80 felett lemarad

a súlya = biztonság
ezt ne feledd
a mai 40 tonnás kamionokkalteleazút világban

ha nem tecc még mindig eladhatod,hisz szép a géped nagyon
.......................29-09-2015 11:06:51 // 71370
mivel nem gyári alfa felni ,csak akkor derül ki ha felpóbálod rá
Giuntini29-09-2015 11:05:31 // 71369
Szerintem nem lehet lassúnak érezni. Kérdezd meg Liquidet pedig az övé q4 tehat ott van még plusz súly. Az enyém aut. dr azt mondom hihetetlen amit művel. Igazàból nem hasznàlom ki a gyorsulàsàt mert alulról mindent megold.
denil129-09-2015 11:01:48 // 71368
Ejtőernyőzés végett járogatok KUL-ra de nem tudom,h azon a hétvégén tudok e menni :)
Lehet mindenki lehagyna?:D
Liquid29-09-2015 10:59:00 // 71367
eljössz KUL-ra? ott össz tudnánk nézni hogy valóban lomha-e, vagy csak többet vársz el :)
Liquid29-09-2015 10:57:56 // 71366
a fene se tudja, Őt kérdezted? Mivel nem gyári felni, ezért egyáltalán nem biztos hogy elfér
denil129-09-2015 10:54:54 // 71365
A helyzet az,h szerintem nincs gond az autóval csak nem tudom megemészteni a súlyát.
A Bravóm (1.4Tjet SPORT) 150LE volt 1400kg körüli súllyal 8.3-as gyorsulással.

A 159 (már) 230LE / 480Nm 1600+ kg-mal és a gyári gyorsulás 8.1 környéke.
Szóval sajna benne van a pakliban, hogy nekem lomha mert már eleve egy hasonló gyorsulással rendelkező autóból ültem át és többet vártam.
Giuntini29-09-2015 10:54:14 // 71364
Plusz Szatyi tud veszteséget mérni a motorban.
Giuntini29-09-2015 10:50:48 // 71363
Én azt mondom neked ott valami más baj van. Az enyémre mindent lehet mondani, de azt hogy lomha? Bmw-s haverom el volt tőle hűlve. A dpf kivételével biztos élénkebb lesz, kevesebbet fog fogyasztani, de a vw balhé után nehéz idők fognak járni a dejzelekre. Azt mondom, ha jó a cucc ne nyúlj hozzà! Ezernyi oka lehet amitől lomha. Pl. Szívósor. Javaslom Szatyit, ő meg fogja mondani mi a gond. Talàlgatàsnak nincs értelme.
denil129-09-2015 10:40:30 // 71362
Valaki tudna abban segíteni,h Szabolcs cartárs által hirdetett alufelnik (hsz: 71287) jók e a nagyfékes 159-ekre?
ValeRossi4629-09-2015 10:39:08 // 71361
Nekem js ugy csinaltak meg. Egy cso a helyere. :)
denil129-09-2015 10:33:51 // 71360
Tudom,h rengeteg baj okozója lehet az EGR + DPF, de ha minden rendben van akkor is megéri kivenni?
Úgy értem,h az EGR nekem patika tiszta, a DPF-ben meg van 15.000km.
Ha kiveszem őket akkor miben változik az autó viselkedése?
Dinamikusabb lesz?Gyorsabban pörög fel a turbó?Változik a gáz reakció?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztatnak mert a Manky féle program ellenére is még mindig lomhának érzem a a vasat. Nem tudom / akarom belátni,h egyszerűen ez az autó ilyen nehéz. Már új a turbó benne, új a légtömeg, az injektorokat nem mértem be de amiket programban néztünk azok az értékek jók. EGR DPF rendben...

Vagy dobjak ki a kocsiból 100-150kg cuccot? :D
Liquid29-09-2015 10:24:20 // 71359
ez a jó megoldás, sőt én lehet az csinálnám, hogy a kipufossal csináltatnék egy ál-DPF-et
.......................29-09-2015 10:08:02 // 71358
magyar honban tankolsz joban megéri egy TBi
ha osztrákoknál tankolsz akkor csak a diesel
.......................29-09-2015 10:02:29 // 71357
cseréld ki egy egyenes csöre a kipufogósnál
a DPF et ne tedd tönkre
lehet hogy még kell majd
a vizsgán pl.
ValeRossi4629-09-2015 06:31:29 // 71356
Nemet markat nem igazan szandekozok venni :)
Az tenyleg igaz,h a turbo-benzin kombo igen jo hanghal van megaldva..es ahogy Erhard irja,balamit valamiert.
Szinten feher Giu,toloteto es navi ami benne kell h legyen.
Benzin v diesel ez meg a jovo kerdese :D
Liquid28-09-2015 23:21:29 // 71355
lehet kapni, de kezdenek iszonyú sokba kerülni
Haddel28-09-2015 23:12:11 // 71354
Haddel28-09-2015 23:07:54 // 71353
Voov ! Mázlista a kis srác! :) Sajnos mi annó szerintem totálkárra törtük ,pedig most milyen jó lenne a keresztlányomnak ! :)
Liquid28-09-2015 23:01:08 // 71352
nekünk van is :)
Gyerekkoromban is volt nálunk pár évig egy, arról sajnos nincs képem :(
Chianti28-09-2015 22:44:51 // 71351
Úgy tűnik gyorsan megszületett a döntés, de azért gondolom megelőzte némi tipródás meg vacillálás. Nálad nem kérdés hogy dízel avagy benzin, hisz elég sokat meg hosszúkat mész. Soha nem vezettem még semmilyen automatát, kíváncsian várom majd a tapasztalatokat. Legalább lesz mért átnéznem a Giu topicba... :o)
Haddel28-09-2015 22:24:32 // 71350
Ilyen nekem is volt. 😃
Kazes☻28-09-2015 22:19:15 // 71349
Még kigyakorolhatod egy gokartban... jobb gáz, bal fék! :D
Piritu - 1.000.00028-09-2015 22:18:09 // 71348
A durva az, hogy TCT-hez jár rajt program is :-))
Piritu - 1.000.00028-09-2015 22:17:13 // 71347
Ááááá, nem lesz! Itt jobb lábbal kell nyomkodni mindkét pedált, ott mindegyik lábra jutott egy :-DD
Giuntini28-09-2015 22:11:47 // 71346
Nagyon szép a Giulietta fehérben. Jó lesz a TCT váltó.
Kazes☻28-09-2015 22:04:03 // 71345
Akkor tiszta retró érzés lesz, új köntösben! :)
Piritu - 1.000.00028-09-2015 22:01:16 // 71344
Furcsa lesz a két pedál, tuti. Utoljára ennyi a Moszkvics kisautóban volt :-)
Giuntini28-09-2015 21:59:39 // 71343
Neked mennyit evett a 2,4 aut? Autópàlyàn a tiéd is gondolom megette autópàlyàn a 9-et. A Tibi is kb. ott lehet.
Haddel28-09-2015 21:55:42 // 71342
Jól hangzik :) Jó lesz az a váltó is.
Piritu - 1.000.00028-09-2015 21:52:52 // 71341
Gondolom, csak a kutya plussz súlya miatt :-))
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2015 21:51:32 // 71340
nálam a Bravo evett 6,4-et ami könnyebb 300 kg-mal, mint az 59...ezért számoltam 2L-rel, nálam az 59 7 felett enne :)))
Giuntini28-09-2015 21:50:44 // 71339
Ezzel azt mondom nem érdemes jàtszani. Nekem felforrt egyik pillanatról a màsikra majd utàna kivittem a szervizbe 90 fokon állt a műszer. A 159 nagyon érdekes dolgozat produkàl mikor hengerfejes lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2015 21:49:31 // 71338
legyen az évi 20e km-nél 3 évig 5 kiló...nah kb ennyivel drágább a dejzel használtan...inkább elautózom és ez legalább megy :)))
Piritu - 1.000.00028-09-2015 21:46:19 // 71337
Ha az én 6,7-emet, meg a te 9,6-odat nézem, akkor van az 3 liter is :-DD
'''''28-09-2015 21:42:17 // 71336
Az átfúrást ErHardtól kell kérdezd. :-) Én kompletten kivettem.
Piritu - 1.000.00028-09-2015 21:42:13 // 71335
2.0 JTDm 175 LE TCT - fehér :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2015 21:41:45 // 71334
én a váltásnál nézegettem a 2.0 dejzeleket, a hasonló évjáratú és felszereltségű 2.0 drágább volt, mint a TBI, mondjuk ez a dejzel tényleg kevesebbet eszik 2, 2,5L-rel/100km de ha a teljesítményt is számításba vesszük fasorban sincs a TBi-vel...szóval ha meg a 2,4-et nézem uccsó kiadásokban is ha bent marad a DPF kb pont annyit eszik, mint a TBi...márpedig a DPF mot nagy cumi így a fosvágen botrány után szerintem nagyon rárepülnek a dejzeles témára :(
Szóval vagy veszek egy 2.0-át amivel tudok spórolni 2L-et/100km, de drágább a használt ára 0,5-1millával, vagy élvezem a vezetést...
A választ mindenki tudja :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.