Ma hosszú idő után újra jelentkezett az alapjárati dadogás :/ Egy pár hónapig nem volt semmi baj és most....
Valakinél jelen van még ez a jelenség?
Multkor Shadinnal megnéztük az injektorokat és azok jónak tűntek.

Érdekes, mert nálam pont a melegebb időben hajlamos a rángatózásra.
Ez ilyen, én már elfogadtam. Nálam sokkal tapasztaltabbak is úgy látják, hogy ha amúgy nincs baja, akkor nem lehet vele mit kezdeni...
Menj egy egy legalább 100km autópályás útra, ott már valamennyire meg tud szabadulni a lerakódástól az EGR is, és akkor simán tud nyitni zárni és nincs rángatózás.
Egyébként ha csinálsz egy pár padlózást és fékezést az is helyrezöttyentheti, ahogy szosza mondta.
Lehet takarítani az EGR-t, de 1-2ezer km múlva ugyanolyan kormos lesz, és hajlamos lehet ugyanúgy nehézkesen nyitni zárni.
Nekem egyébként az EGR mellett lévő "egy nagy lukú" tömítőlemezke "három kicsi lukú"-ra (gyári módosítás) cserével drasztikusan csökkent a rángatózási hajlam. Erről bővebben a blogomban...
Sziasztok!
Remélem van ötlet vagy tapasztalat az alábbi hibajelenségre.
Mióta megvettük az autót valószínűleg nem működött a csomagtartó 2 belső oldalsó világítása, illetve a 2 hátsó ajtó belső alsó felén lévő piros fény. Már egy ideje megy az agyalás, de nem tudjuk hol keressük a hibát. Van valakinek ötlete? Köszi!
Gyere el egy talira mondjuk füredre,
Ott biztos visznek egy fasza 159 el
morni7625-06-2015 09:35:05 //
68822
Szia. Ertelek es nem is fogom megvenni csak leirtam milyen. Ahogy mar regebben irtam hogy a GT melle akarok egy nagyobbat. Amugy en is azt neztem 2.5 korul vannak a normal kocsik ez meg csak ugy jott, megneztem, csalodtam. Ennyi nezem tovabb. Ha esetleg tudtok egy frankot segitsetek legyszi. Koszi
denil125-06-2015 09:29:33 //
68821
Szia!
Ha csak a fele igaz annak amit mondtál, nem is értem a kérdésedet. Mit gondolkodsz rajta?Vagy a saját magad ellensége vagy?
Ezekből a példányokból alakul ki később a "szarolasz" sztereotípia mert lerúgott kotványokat vesznek meg az emberek. Nem lehet 1.6ért jó 159-et venni tessék elfogadni. Ezek az autók 10 miska körül voltak anno.
A tanácsom az,h ezt azonnal felejtsd el. Amelyikbe meg annyi sincs,h menj vele egy kört azt azonnal hagyd ott. Gyűjts még pénzt és később nézz egy olyat amiben majd valóban örömedet lelet mert ettől csak agyfaszt kapnál semmi mást. 2 misi alatt felejtő utca 8.
Ha van 1.6KP a zsebben akkor rakj mellé még fél misit. Ha 1.6 is csak hitellel lenne meg akkor ne hari, de jóindulatból azt mondom,h ne vegyél 59-et.
Az AAA autóról meg annyit,h olyan mint a Csonti car csak ezeknek még dumájuk sincs. Felvásárolnak ,minden szart és továbbadják minden hülyének. Az előbb említett utca felé keresendő,h mit kell vele csinálni (elfelejteni).
A nyers megfogalmazásért elnézést kérek, nem (csak) neked szólt, hanem általában a helyzetnek is amikor valakik szaré hugyé' akarnak venni ilyen autókat, de nem tehetik meg és ezért vesznek egy levedlett példányt amiből tényleg csak az lesz,h megutálod egy életre és mindenkinek azt fogod mondani,h szarolasz. Pedig nem szar,csak szart vettél. Remélem érted :)
Te tankolsz a kupec autójába?
Hülye vagy ?
A kocs i egy romhalmaz ,felejtős
Me ne vedd!!!!
Ez nem csak a gázolaj miatt rángatott,tuti oda vannak az injektorok,
De mostmár a nagynyomású is kapott mert gázolaj nélkül basztatja a kupec
Alapvető hogy dieselt SOHA nem hagyjuk üresre futni a tankot
morni7625-06-2015 08:55:42 //
68819
Sziasztok,
tegnap az AAA autónál néztem egy dízel 1,9 150LE 159-et. Belsőleg kifogástalan állapotban van, viszont motorikusan volt némi probléma, a véleményetekre lennék kíváncsi. Állításuk szerint 5 napja áll ott az autó, harmadik tekerésre indult el, az látszott hogy nincs benne gázolaj, az üzemanyag szivattyú sípolt. Indítás után rángatott a motor, kb másodpercenként kihagyott majd normál alapjárat és ismét egy kihagyás. Tankoltam bele egy ezresért ha már addig elmentem (no komment). Megszívta magát üzemanyaggal a rendszer és rendben lett. A próbakör alatt az indítások után kiírta, hogy alacsony olajnyomás, na ez mi lehet. Egy 500 méter után elment az erő belőle, hiába nyomtam neki 1500-1600 fölé nem ment a fordulat. Leállítottam, újraindítás után visszajött az ereje. Ez is mi lehetett? Ez mind az üzemanyag kifogásnak tudható be vagy felejtős a kocsi? A tárcsák elöl hátul kuka, gumik újak de kuka, kína goodride gumi volt rajta és ötvennék olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak. Ennek megfelelően az ára jóval a piaci ár alatt 1.6M, Megköszönném ha segítenétek a döntésben.
Egy darabig vezess padlógáz satufék stílusban,
Megjavul
Nekem nagy valószínűséggel a szar gázolaj miatt rángatott a 2.0, tankolás után elmúlt.
SzJanos25-06-2015 06:42:51 //
68816
MIóta beköszöntött ez a hideg, 2-3 napja érzem, hogy hidegen rángat. EGR szelepre gyanakszom, azt olvastam itt, az okoz tipikusan ilyen rángatásos tüneteket. Ismertek valakit, aki direkt EGR-re specializálódott, és esetleg tisztít is, ha csak eltömődés a probléma?
Attie25-06-2015 00:01:56 //
68815
Nekem pont a múlt héten cserélték a szenzort a részecskeszűrőben. Nem akart elindulni a regeneráló program. Examinerrel sem tudták elindítani. Illetve elindult csak aztán leállította magát.
Most 22%-os a telítettsége. :)
Köszi. Akkor nekem valószínű régebbi a szoftver mert ma néztem 99% volt a tömődöttség gondoltam akkor megyek egyet mert holnap csak az asszony városozik vele. Elmentem kb. 20km-t felment 102%-ra de még mindig nem indította el.
Liquid24-06-2015 22:06:01 //
68813
úgy-úgy meglássuk mi lesz az ára, mindenesetre tetszik :) Nem annyira brutálisan agresszív mint a 159, de sokkal-sokkal jobb mint a Julis meg a Mito, szóval megvan az utód :D
Csabi24-06-2015 21:58:00 //
68812
80% felett, és a vízhőfok minimum 60körül van, akkor elindítja... Régebbi szoftvereknél kell bizonyos megtett út...
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hány százalék tömődöttségnél kezd regenerálni a részecskeszűrő? Köszi
majd 3-4 év múlva ...addig veszek egy uccsó 59-et :P
Haddel24-06-2015 19:38:18 //
68809
Áá nekem nagyon bejön az új Giulia 😃 Kell!😃
Uff!
A negatív sarum gyorscsatlakozója rögzített helyzetben elég könnyen elforog. Van valami módszer erre, hogy szorosabb legyen a ringli?
Shadin24-06-2015 17:22:35 //
68807
megint? áhhhh sok lesz az
GTPeti24-06-2015 10:30:40 //
68805
Szerintem igyál egy kávét. :)
??? mi köze egyiknek a másikhoz :)
GTPeti24-06-2015 09:22:48 //
68803
Ha bemutatják a Giu SW-t és nem jön be, akkor igen. Vagyis jók rá az esélyek. :)
Liquid24-06-2015 08:10:57 //
68802
Peti, igaza van Piritunak, 159-et vehetsz most is, nem utálunk ki :D
Miért? Ha bemutatják a Giu SW-t, akkor veszel egy 159-et? :-DD
GTPeti23-06-2015 23:12:42 //
68800
(Az SW bemutatásakor pedig kiderül, hogy egyszer teljes jogú taggá válhatok-e itt. :)
GTPeti23-06-2015 23:09:55 //
68799
A Giu pre-party a Jövős topicban. :)
Holnap ilyenkor pedig afterezünk. Vagy örömünkben, vagy bánatunkban iszunk. :)
Erről lemaradtam. Meg szokta adni magát?
Én is gondoltam rá hogy bekötök egy +inditó gombot vész esetére. Meglátjuk mit csütörtökön a szerelőm.
Ja. Annyira bele vagyok esve a "jövő alfáiba", hogy a 159 topicot a 68597-es HSZ-től kell olvasnom, hogy képbe legyek...de majd holnap.
Liquid23-06-2015 22:32:39 //
68795
milyen party? :)
Csak egy ötlet: köss be egy led-et az önindító vezérlő vezetékére jó hosszú vezetékkel (lengő biztivel), ami felér a szélvédő aljához. Csíptesd be a motortér tetővel. Így láthatod bentről ülve hogy világít-e indításkor. Ha világít és ennek ellenére nem indít, akkor az önindító rossz. Ha nem világít akkor tovább nyomozás, viszont van egy irány amerre indulhatsz.
Tovább megyek, ugyanoda köss egy vezetéket (lengő biztivel), ha nem világít a led akkor a másik felét az aksi+-ra és pöcc-röff :-) szigorúan csak szükség megoldásnak hogy ne maradj az út szélén.
(egyébként nekem a G Puntó csinálta ugyanezt szórol-szóra - szénkefe hiba volt)
GTPeti23-06-2015 22:09:50 //
68793
Srácok, az elő-party odaát van! :)
Csabi23-06-2015 22:04:37 //
68792
háát,annyira nem. 1,9-nél a generátor-önindító hiba ismert, és sajna "gyakori" .
Bocs!!! Nem olvastam vissza. :D
Már látom!
Felfedeztünk egy új típushibát...
szerintem is az önindító hibája....
Nem lehet, hogy az indítómotor szénkeféje akad fenn/szorul meg? Aztán idővel újra érintkezik?
Ez a hiba nálam is többször előfordult.Nekem is vadi új az akksi, nálam ez inkább melegen szokott előfordulni és csak akkor, ha hosszabb távon megyek és megállok, majd rövid időn belül indulnék. Egy kis idő múlva beindul, mintha mi sem történt volna. Hidegen még soha nem fordult elő. 2 éve Rab szigetre mentünk komppal, amikor álltunk volna le meg se nyekkent, le kellett tolni a kompról, aztán 5 perc múlva beindult. Fél évennte szokott előjönni. Ha megtaláltátok a hiba okát szóljál, mert ez tényled elég idegesítő.
Enyém automata. Fékpedált próbálgattam. Szerintem jól működik a kapcsoló.
ha bikázod akkor hova teszet a test pólust a tíeden?
mizooo23-06-2015 18:13:26 //
68782
Szia nekem 2-3 szor csinált már ilyet ha nem nyomtam ki teljesen a kuplungot vagy korán visszaengedtem (kuplunggal indítok) na akkor csak kattant egyet, kuplung újra és ment. Kuplung és fékpedál kapcsolók rendben vannak?

utód vajon??
ez nekem nem logikus
ha a kocsi saját önindítóval nem forgat
indul akkor bikázva miért ?
Esetleg ha valaki tud olaszul ,megnézhetne egy olasz fórumot , hátha találkoztak már ilyen indítási hibával valahol. Ott csak több 159-es van. Két ember már biztos hálás lenne érte...
Nálad se forgat? De neked legalább beindul 2-3 próbálkozásra. Én hülyén állok ott mert ha nincs ember a közelben nincs kivel megbikázni... Tegnap egy órát álltam út mellett mire összekapartam valakit... Már próbálok úgy parkolni hogy mindig eleje legyen elől és egy két autó a közelben... De ha nincs senki szívás van...
Ha jutok valamire szólók.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.