Forum >> 159

Nivan8426-06-2015 14:18:24 // 68883
Nekem is jött tegnap a szívritmus zavar. Este haza fele check engine hiba. Reggel vittem is, LMM és DPF... Valszeg nem ment le a regen. Kapott egy fél tank MaxxMotion dieselt, meg bele egy flaska Pro-Tec-es dpf adalékot, és vittem is ki az országútra. Azóta még nem dobta vissza a hibát.
LMM-et amúgy miért dobhatta? 2esben, 3asban egyáltalán nem rángatott eddig az autó, 4esben éreztem 1500as fordulatnál, amikor finomkodtam a gázpedállal. Vadi új EGR szelep van a gépben.

Köszi
GTPeti26-06-2015 13:29:28 // 68882
Erhard, lassan kéne már alkotni valamit. Akár még valami EGR-ről szóló kép is beleférne. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 08:52:44 // 68881
4 csavar fogja, csak hülye helyen van :)
SzJanos26-06-2015 08:08:52 // 68880
Akkor az nem az a helyben, 10 perc alatt kiszerelős fajta? :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 07:14:22 // 68879
Az az egr hütö fedele, a szelep a blokk mögött lakik
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 07:12:41 // 68878
Nem mi? Ez is egy szar konstrukcio... Nyitva marad ezèrt a dödörèszös alapjárat....
Wasco26-06-2015 06:57:32 // 68877
Már volt itt szó róla és ennek alapján jómagam is felújítottat raktam bele. Van aki csak ezzel foglalkozik. Az 1.9-2.4-nek tényleg egyszerű a megoldása, az elektromágneses rész romlik el,a többit tisztítják. Én ott kiszereltem 10 perc alatt, bevittem és visszaszereltem a felújítottat. Ez már egy éve volt, tökéletesen műxik. Postán is kiküldik akinek kell, azért mondom csak, hátha valaki spórolni szeretne (Így 10e Ft. volt nekem). Nem kell félni a szakik akik csinálják Törökszentmiklóson csak ezzel foglalkoznak. Láttam hegyekbe állt náluk a postán küldött EGR, ugye a modern kis benzinesekben is vannak már és hát azok is romlanak. Ha valakinek kell tudok telefonszámot adni tud velük beszélni, és mondom nekem is itt ajánlották a fórumon.
Piritu - 1.000.00026-06-2015 06:52:16 // 68876
Nekem azt mondták, hogy az az egr hűtő fedele. Hogy mi van alatta, azt még nem láttam. Erhard talán megmondja a tutit.
Piritu - 1.000.00026-06-2015 06:50:52 // 68875
Csak a tiedben még a "régi" verzió van, amivel gyakorlatilag mindenkinek meggyűlik a baja.
Zsombor26-06-2015 02:27:30 // 68874
Az enyémben már kellett cserélni. Egy darabig takarítgatták, aztán egy idő után végleg összecsinálta magát. Pierburg a gyári is asszem. Azt vettem. Bárdinál kedvességgel olyan 37K körül volt. Ebből adódóan a teljes ára 70 fölött valamivel.
.......................25-06-2015 23:52:54 // 68873
Rossz helyen nézted,a 50eForit körül van
De nem szokott elromlani
SzJanos25-06-2015 23:14:57 // 68872
Közben nézegettem a nem semmi blogodat, az első képen, a nyilazott cucc az EGR szelep?
Piritu - 1.000.00025-06-2015 22:04:57 // 68871
Esetleg Erhardot kérdezd meg :-)
Piritu - 1.000.00025-06-2015 22:04:08 // 68870
Jó 8 mindenkinek! :-)
SzJanos25-06-2015 22:02:17 // 68869
Ahol néztem, ott a 2.0-hoz tartozó EGR szelep ára 85K-110K-ig terjedt.
Piritu - 1.000.00025-06-2015 21:58:35 // 68868
Máshol van, hűtött és nem csak egy egyszerű elektromágnes nyitja/zárja. Teljesen más konstrukció.
Mit jelent az, hogy horror?
SzJanos25-06-2015 21:55:21 // 68867
Én itthon nem tudom kiolvasni, nincs hozzá semmilyen felszerelésem. Mennyiben más a 2.0 EGR-je? Azt láttam, hogy az ára "horror" kategória.
Piritu - 1.000.00025-06-2015 21:44:57 // 68866
A műszerfal csak akkor jelez, ha vészüzembe is tette a vasat a comp. Tárolt hibaüzenetnek kellene lennie szerintem, mert a mi egr-ünk nem úgy működik, mint az 1,9-2,4 párosé.
SzJanos25-06-2015 21:40:18 // 68865
Nem dobott semmit a műszerfalon.
Pityukoma25-06-2015 21:26:41 // 68864
Szia!
A csomagtér ajtóban lévő lámpa az működik??? Ha igen akkor lehet hogy csak kiégtek az izzók az oldalsó lámpákban. (mindháromnak egyszerre kell működnie) Ha az sem világít akkor nagy valószínűséggel kipurcant a kapcsolód (mint már többünknél). Arra 3 lehetőséged van: 1; veszel egy új v. bontott csomi ajtóban lévő zárszerkezetet. 2; kicseréled benne a mikrokapcsolót (mármint a zárban), mint Drobertó Cartárs (lásd blogját róla) 3; a zárban lévő másik még működő mikrokapcsolóval és egy mini relével kiváltod az elromlott kapcsolót (mint én), majd kicseréled az izzókat LED-re.

Hátsó ajtóban lámpa??? Újat mondasz.

Ez nem lámpa, hanem egy fényvisszaverő öntapadós műanyag lapocska.
Komolyan, kimentem megnézni hogy van-e lámpa. Az enyémben nincs, de az nem azt jelenti hogy másnak nem lehet.
Piritu - 1.000.00025-06-2015 19:43:40 // 68863
A 2.0-nál nem kellene hibaüzenetet kellene dobnia?
SzJanos25-06-2015 19:02:47 // 68862
Igen, erősebb gázadással továbbment, és magasabb fordulaton nem rángatott, aztán ha bemelegedett a motor, akkor el is múlt a rángatás. Mivel sok hasonlót olvastam már itt a fórumon, én is azért gyanakodtam az EGR-re.
.......................25-06-2015 18:15:08 // 68861
szorul az EGR ,
ha nyomsz egy padlót akkor megy rendesen?
SzJanos25-06-2015 17:39:41 // 68860
Ma melegebb volt, nem is volt semmi tünetem hazafelé. Egyébként én szinte 60%-ban pályán használom, 30% városon kívül, és a maradék városon belül.

Azt néztem, hogy jellemzően 1500-as fordulat környékén rángatott be 2-es és 3-as fokozatban.

Szívosorral azért nem lehet (remélem tényleg nem) gond, mert most cseréltettem, teljesen új van benne 1 hónapja.

Figyelem majd, hogyan alakul a jelenség, egyenlőre ma nem jelentkezett. Köszönöm a hozzászólóknak.
David | Centocinquantanove25-06-2015 15:10:51 // 68859
A rángatáson nálam szokott segíteni egy egy hosszabb út, ahol viszonylag nagyobb terhelést kap a motor huzamosabb ideig.
Ha jól meg van hajtva néha néha és jól "kikormolod" az csodákra képes olykor.

Egy Balaton oda vissza és hetekig hónapokig eszébe nem jut rángatni.
norbi040925-06-2015 15:02:00 // 68858
Ez van valami hatással az autóra? :) Le kell venni vagy helyben megoldható? :) Van esetleg valakinek blogja róla?
.......................25-06-2015 14:43:29 // 68857
takarítás is ok lenne,ha nem lenne q**va nagy meló
.......................25-06-2015 14:42:10 // 68856
az új szívósor drága,
meg gyakorlatilag semmi hatása nincs az autó dinamikájára,
amúgy is csak 2000 fordulatig hatásos,utána úgyis jön a töltönyomás ,és mindent visz
.......................25-06-2015 14:40:18 // 68855
kiakasztod nyitott helyzetben,
ok lesz
norbi040925-06-2015 14:38:02 // 68854
Te mit tennél ha a szívosor a ludas? Takarítás? Pillangók kiiktatása? Vagy új szívósor? :)
Greentimus25-06-2015 14:06:36 // 68853
Idén volt kábelköteg csere. Lehet rosszul kötötték be?
mzo25-06-2015 14:05:08 // 68852
A 2.0 Hdi-ket szerelték, Siemensel és Bosch-al is. Ez az eset konkrétan Bosch rendszerrel szerelt HDi volt.
.......................25-06-2015 13:54:01 // 68851
ezt így nem lehet összehasonlítani
a Peugeot elöszeretettel Siemens CR rendszert használ
aZ Alfa Bosch CR
a japánok gyakran Denso CR t

tök más mindegyik ,
szóval ne keverjük a szezont a fazonnal
Giuntini25-06-2015 13:46:58 // 68850
Bemutatták a Giuliát! Megmondom őszintén, nekem a képekről ítélve csalódás. Formailag OK, de nagyon a BMW alá akar gyújtani, és látszik, hogy most a marketing irányította a formatervezők kezét. Éreztem, hogy a 159 formáját, egyéniségét nem lehet túlszárnyalni. Karakteresebb "vadabb" mint a BMW, csak sajnos kevésbé olasz a formája. Majd videóról, vagy élőben többet lehet mondani.
Piritu - 1.000.00025-06-2015 13:32:20 // 68849
A 2.0 egr-je teljesen mas.
Alejandro25-06-2015 13:27:12 // 68848
nem lehet kábelkötegszakadás valahol? nekem ugyan berlina van, de a csomagtérfedélben futó kábelkötegem fele szakadt és okozott hasonlókat (pl. csomagtérvilágítás hibája).
mzo25-06-2015 12:52:09 // 68847
Hopssz ez valamiert ketszer ment el sorry
mzo25-06-2015 12:51:30 // 68846
Na ez igy nem teljesen igaz. Haverom Peug 407-en a nagynyomasu szivattyu kopasa okozott rangatast 1400-1800 fordulat kozott reszterhelesnel egyenletes gaznal.
Greentimus25-06-2015 12:51:27 // 68845
Akkor a csomagtartó ajtó zárjánál keresgéljünk?
mzo25-06-2015 12:32:46 // 68844
Na ez igy nem teljesen igaz. Haverom Peug 407-en a nagynyomasu szivattyu kopasa okozott rangatast 1400-1800 fordulat kozott reszterhelesnel egyenletes gaznal.
Erhard 242 (Pure Energy)25-06-2015 12:29:24 // 68843
hát őszintén én most lesz@rom, hogy 10l-et eszik mióta csökkent az éves km-em, már csak 20e-et megyek... csak egyenlőre nyugiban :P
.......................25-06-2015 12:28:53 // 68842
a csomiajtó zár kapcsolóról letörik a kábel ,vagy a kapcsoló megy tönkre
ismert hiba
mzo25-06-2015 12:28:06 // 68841
Persze, ha nem az ua rendszer akkor lehet szivosor (lapatkak) vagy egr vagy ki tudja...
.......................25-06-2015 12:27:49 // 68840
a nagynyomású szivattú kopása csak padlógáz + nagy 4000 es fordulatnál okoz
motorleállást,
de rángatást nem
norbi040925-06-2015 12:26:39 // 68839
A szívósorral mit lehet tenni? Csere újra vagy takarítás? Lapátkák kiiktatása?
.......................25-06-2015 12:26:19 // 68838
"leszarod a fogyasztast "
van olyan ember aki leszarja?

ja ,van de az ilyennel jár
mzo25-06-2015 12:26:08 // 68837
Nekem nem volt dadogas, soha semmilyen problemam nem volt meg a motorral, en Gtpeti tanacsara probaltam ki a szervonal es kis tulzassal csodat tett a cucc. Azota valto olaj cserenel is hasznaltam, noha a valto hibatlanul mukodik, de megelozes keppen kapott egy adagot.
norbi040925-06-2015 12:25:32 // 68836
Akkor próba cseresznye :) Ha nem segít akkor lehet szívósor lesz a 2. cèlpont.
.......................25-06-2015 12:24:01 // 68835
"Menj egy egy legalább 100km autópályás útra, ott már valamennyire meg tud szabadulni a lerakódástól az EGR is"

hogyan ?

csak a szelem ki be mozgatása segít,a kosz nem jön le magától
mzo25-06-2015 12:22:12 // 68834
Pont erre ;) egy probat meger, artani nem art, de ha megszunik a problema tole legalabb lehet tudni hol lehet a baj.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.