Forum >> 159
Liquid11-01-2015 13:59:25 // 63316
a versenyautósághoz még annyit, hogy kihozza belőlem az állatot :) A 156-is hozta, de ez még jobban, egyszerűen nem tudok értelmesen közlekedni vele :D
Liquid11-01-2015 13:57:25 // 63315
Ez a minek nagy motor úgyse használom ki, leginkább egyénfüggő.
Nálam követelmény volt hogy ne legyen gyengébb mint a 156 2.0TS, ezért lett 2.4, jobban megy és nem is fogyaszt többet, perfect :)
Szerintem megnyugtató dolog, hogy van kellő erő egy előzéshez, igen tudom az 1.9-ben is van, de máshogy...
Valóban nem használom ki mindig, de akkor is jó a tudat hogy ha odalépek akkor megy.
A 200+K-ról egyelőre nem tudok nyilatkozni, de majd meglátjuk...
Nálam követelmény volt hogy ne legyen gyengébb mint a 156 2.0TS, ezért lett 2.4, jobban megy és nem is fogyaszt többet, perfect :)
Szerintem megnyugtató dolog, hogy van kellő erő egy előzéshez, igen tudom az 1.9-ben is van, de máshogy...
Valóban nem használom ki mindig, de akkor is jó a tudat hogy ha odalépek akkor megy.
A 200+K-ról egyelőre nem tudok nyilatkozni, de majd meglátjuk...
'''''11-01-2015 13:30:39 // 63314
Az utolsó Kul-on már megint kicsit erősebb lett de nem találkoztunk,sajna.
Persze a fejlesztés nem áll meg. :-)
Persze a fejlesztés nem áll meg. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2015 13:14:01 // 63313
Látod Te egy csomó pénzt költöttél el én meg csak keveset, utána még sem volt vele problémám és a mai napig is azt vallom, ha lesz egyszer egy Brera-m pont a kiiktatással fogom kezdeni az együttlétet a szopások elkerülése végett
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2015 13:12:12 // 63312
ez is csak egy kompromisszum, mint a DPF nélküli üzemmód nem látok különbséget a kettő között :DDD
Ki erre, ki arra esküdözik..
Ki erre, ki arra esküdözik..
Inter156 (il mascalzone)11-01-2015 12:59:08 // 63311
:-)
Én már ültem melletted,emlékezetes kör volt :-)
Én már ültem melletted,emlékezetes kör volt :-)
'''''11-01-2015 12:53:39 // 63310
Én mindig kihasználom az erejét.És mi az.hogy nem versenyautó? :-)
VTT-n viszlek egyet! :-)
VTT-n viszlek egyet! :-)
Haddel11-01-2015 12:00:39 // 63309
Persze,ha teljesen készen lesz. :)
Don Gombóc11-01-2015 11:58:01 // 63308
Majd úgy is kérdezek ha nálam lesz, sőt meglátogatlak aztán dumálunk. Az új helyeden amúgy sem voltam még.
Don Gombóc11-01-2015 11:56:27 // 63307
Ő elment. :-( De amorés barátnál maradt, ő feljavítgatja.
.......................11-01-2015 11:49:57 // 63306
Ez a 200ekm futás egy nagy mumus
nem egy 2,4 van 300ekm közelében nullához közelítő olajfogyasztással,és kartergázzal
A befecskendezés más tészta ,városban kínozottaknál 125..150ezernél fel kell újítani az injektorokat
Az autópályásoknál ez nincs 300ekm ig
nem egy 2,4 van 300ekm közelében nullához közelítő olajfogyasztással,és kartergázzal
A befecskendezés más tészta ,városban kínozottaknál 125..150ezernél fel kell újítani az injektorokat
Az autópályásoknál ez nincs 300ekm ig
Szabolcs 15911-01-2015 11:46:23 // 63305
//http://www.lidl.de/de/cartrend-bluetooth-obd-ii-car-controller-fuer-android-smartphones-tablets-und-pc/p100499?et_cid=9&et_lid=795670&et_sub=guenstiger' target='_blank
mzo11-01-2015 11:45:51 // 63304
Ha már DPF és társai. Nekem nem volt vele bajom mégis kivetettem (itt pihen a tárolóban becsomagolva) az EGR-t is lefalaztam, mert én így érzem jól magam. Bp-en is használom az autót és rettentően idegesített, ez az egész regen mizéria. Amikor a dugó kellős közepén nekiállt regenerálni. Ömlik bele a gázolaj a motorba, hígítja az olajat, mossa a henger falát, és a regen se teljes így ha nincs emelt fordulat. Akkor megérkezek bárhová épp megállnék és persze pont nekiáll regenerálni. Akkor rohangáljak még vele mert épp olyanja van, vagy hagyjam és reménykedjek hogy legközelebb épp nem megérkezéskor kezdi el megint? Áh nekem elegem volt belőle. Persze lehet kardoskodni az eredetiség mellett meg az Eu4 mellett, de nem hiszem hogy ettől fog elkárhozni a föld hogy csak Eu3,5 a motor. Azonkívül ha jók a porlasztócsúcsok még kormolni se fog. EGR falazás meg azért, hogy elkerüljem a későbbi lehetséges szopófaktorokat. Lásd rángatás, égéstermék bevezetése a szívósorba stb....Bármikor vissza lehet állítani mindent. Nekem így jó. Ennyi. :)
Szabolcs 15911-01-2015 11:44:51 // 63303
Bluetooth Obd szeretnek vásárolni szerintetek milyet vegyek tablet telefon es pc használnám
Szabolcs 15911-01-2015 11:43:08 // 63302
http://www.lidl.de/de/cartrend-bluetooth-obd-ii-car-controller-fuer-android-smartphones-tablets-und-pc/p100499?et_cid=9&et_lid=795670&et_sub=guenstiger
mzo11-01-2015 11:29:01 // 63301
Nekem váltós mondta hogy vezérlőtömb csere olajjal együtt megvan 2 kilóból. De legyen 250 ha hazudott még akkor is kb ugyanaz. A Citromot és a mechanikát az Aisinokban nem szokták bántani, mert strapabíróak. Állítólag. Én még nem tudok ilyen tapasztalatokról beszámolni mert csak 125 e km-er van az autómban. Annyit tudok hogy idáig nem volt vele bajom. :)
Csabi11-01-2015 10:59:32 // 63300
természetesen ez nem lehet kérdés, 2,4 a király füstmentesen :P
Shadin11-01-2015 10:58:07 // 63299
Azt akartam írni, hogy senki se vegyen már 200k+ feletti futásteljesítménnyel dejzelt, pláne ne 2.4-est, hacsak nincs tarcsiba sok pénze és megértő felesége, mert szerintem senki sem használja azt ki normál hétköznapokon, csak a májunknak jó, hogy más van mint a többieknek, 5 henger, mozdony fíling stb..., nem valami kommersz :-( Halandó emberek vagyunk, a 159-es nem versenyautó, ahogy öregszik úgy nő a rizikó is vele. Ahogy megy le az ára, egyre inkább igaz ez, mert egyre kevesebb a piacon az elfogadható előéletű, jó állapotú járgány.
Kezemet a szívemre teszem és mégis kijelentem, hogy jó az érdi M6 emelkedőn 200k környékén büntetni a jónépet és érezni azt a nem egetverő erőt, de nem ez az ami miatt szeretem ezt az autót. Na jó ez is mert amikor a tolom magam előtt a sok köcsög kormolós fostalicskát, az jár az eszemben, hogy a mögöttem lemaradó nem fuldoklik.
Visszaolvasva, ennek semmi, de semmi értelme, elragadtak az érzelmek, de nem törlöm vissza, mert ez egy jól összekovácsolódott megértő közösség.
Egy biztos, mégpedig az, hogy a 159 gyönyörű és ezért szeretem :-D
Kezemet a szívemre teszem és mégis kijelentem, hogy jó az érdi M6 emelkedőn 200k környékén büntetni a jónépet és érezni azt a nem egetverő erőt, de nem ez az ami miatt szeretem ezt az autót. Na jó ez is mert amikor a tolom magam előtt a sok köcsög kormolós fostalicskát, az jár az eszemben, hogy a mögöttem lemaradó nem fuldoklik.
Visszaolvasva, ennek semmi, de semmi értelme, elragadtak az érzelmek, de nem törlöm vissza, mert ez egy jól összekovácsolódott megértő közösség.
Egy biztos, mégpedig az, hogy a 159 gyönyörű és ezért szeretem :-D
Shadin11-01-2015 10:40:32 // 63298
Vagy kompromisszumként, a hibátlanul működő DPF kibelezése helyett, egy optimalizálásnak nevezett hangolást elvégezni az autón, amivel ugyan nem ér fel a 2.4-ig, de tényleg fél literrel kevesebbet eszik és azért saccra papíron és érzésre van benne 180 ló és 380 Nm :-D 1.9-ről beszélek értelem szerűen. És én azt sem progpagálom, mert mindenki a saját .aszával verje a csalánt :-D Mindez 40 ropiba fájt, ami elhanyagolható. Viszont magánszorgalomból elköltöttem egy csomó pénzt arra feleslegesen hogy igazoljam azt, hogy milyen szar az EUIV-es autó és mennyivel jobb nélküle az élet, pedig nem.
Az autó szerkezetileg gyári és hibátlan, csak sw. csere volt rajta. A gyári 2011-es frissítés szinte kötelező az ennyit futott gépeknél, mert javítja a felesleges DPF parát, az optimalizálás meg jó, mert megy mint a barom és jól fogyaszt. Robi ment vele kérdezd Őt.
Itt a vége fuss el véle :-D
Az autó szerkezetileg gyári és hibátlan, csak sw. csere volt rajta. A gyári 2011-es frissítés szinte kötelező az ennyit futott gépeknél, mert javítja a felesleges DPF parát, az optimalizálás meg jó, mert megy mint a barom és jól fogyaszt. Robi ment vele kérdezd Őt.
Itt a vége fuss el véle :-D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2015 10:20:35 // 63297
no ezek a kérdések akkor már azt is felvetik minek a remap-ra buzdítani az ide tévedőket akinek erősebb kell vegyen 2,4-et ...ugyi? :DDD
Shadin11-01-2015 10:17:24 // 63295
Nem állítottam, hogy nem fog soha elromolni, de nem jó üzletpolitika előtte kicserélni. Az ára valahol a kettőstömegű környékén van? Ha beszart hegesszük le :-D
Shadin11-01-2015 10:15:00 // 63294
Engem nem hallottál még fogyasztás miatt sopánkodni :-D Kb. leszarom, bár az elmúlt két hónapban hosszabb úton nyugisan vittem a gyerkőcöket a sulikba és 7, 5 lett. Szabályok betartása mellett ez lemehet simán 7 alá...
...a többi már a Skoda HTP topikba tartozik :-DDD
...a többi már a Skoda HTP topikba tartozik :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2015 10:11:37 // 63293
azért közel sem annyi, egy kettőstömegű + kuplungszett combo munkadíjjal együtt olyan 250-től, egy szeleptömb 120-140e, ha kell citrom az is 2 kiló van váltóolaj és a szűrő ami egy 30-as, a munkadíj 1 kiló....
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2015 10:02:59 // 63292
kapja hát onnan tudom hogy néha még megy a regen, mikor tolatok be a garázsba fullon megy a venti és cefet büdös a kipuffgáz...
.......................11-01-2015 09:36:12 // 63291
120Ezer Ft egy kettőstömegű,
Kétlem,h ennyiért van szeleptömb
Kétlem,h ennyiért van szeleptömb
.......................11-01-2015 09:22:12 // 63290
Az automata javítás fél milla alsóhangon,
Konverter kapcsolószelepcsere 200 ekm után törvényszerű
Azután minden km ajándék az autómatával
Autópályára tökéletes a manuális váltó
Konverter kapcsolószelepcsere 200 ekm után törvényszerű
Azután minden km ajándék az autómatával
Autópályára tökéletes a manuális váltó
mzo11-01-2015 08:14:36 // 63289
A Q-Tronic-nál nincs kettőstömegű.
droberto11-01-2015 00:32:16 // 63288
Az 1.9 vegyes használatban 7 és 8 l között eszik, attól függően mennyi benne a város és a hidegüzem.
Ha már egy nagyon kicsi is van benne, szinte lehetetlen 7 alá bevinni az átlagot.
Persze én is tudok 5,3-as országúti fogyikkal dobálózni, csak az ég világon semmi értelme.
Max, csak ha BMW-sek, meg a hatliterteszikazegyhatosbenzinesautómavárosbanmókusok jönnek a meséikkel.
Ha már egy nagyon kicsi is van benne, szinte lehetetlen 7 alá bevinni az átlagot.
Persze én is tudok 5,3-as országúti fogyikkal dobálózni, csak az ég világon semmi értelme.
Max, csak ha BMW-sek, meg a hatliterteszikazegyhatosbenzinesautómavárosbanmókusok jönnek a meséikkel.
droberto11-01-2015 00:25:33 // 63287
Kipufogó nélkül (csak előkat és leömlő) szinte még szarabbul is megy.
Ja... és olyan büdös mint egy IFA.
Ja... és olyan büdös mint egy IFA.
droberto11-01-2015 00:23:08 // 63286
Azért ment fel 50-re mert buherálták.
FL után (a tiednél) 35 a szervíz ciklus.
Vissza tudod elvileg állítani, a Instrumental Panel (VDO), vagy a szervíz vezérlő korrekcióinál.
FL után (a tiednél) 35 a szervíz ciklus.
Vissza tudod elvileg állítani, a Instrumental Panel (VDO), vagy a szervíz vezérlő korrekcióinál.
droberto11-01-2015 00:19:37 // 63285
Grat a Baby-hez. :)
Vsz. a kiegyenlítő tartály, szűrője szabadult el.
Vsz. a kiegyenlítő tartály, szűrője szabadult el.
droberto11-01-2015 00:18:29 // 63284
Sőt olyan is van, hogy kell egy bizonyos kipuff oldali folytás (ellenállás), hogy meglegyen a teljesítmény és (/ vagy) hogy ne zabrizza le a hajadat (igaz ez inkább benzinesnél fordulhat elő).
droberto11-01-2015 00:18:20 // 63283
Forced regenkor a leghatékonyabb regen, nálam a MES 70%-ra teszi mindig a tömődést, hogy utána enyhe valóságos dugulásnál mielőbb elvégezzen egy regent, normális üzemi körülmények közt. Ekkor ha valami nem stimm, akkor még mindig nem fullad be a motor a szűrőbe.
Egyébként mielőtt felteszi 70-re a MES, egy pillanatra kiírja, hogy 11%.
Egyébként mielőtt felteszi 70-re a MES, egy pillanatra kiírja, hogy 11%.
droberto11-01-2015 00:18:07 // 63282
Ez az alu lemez és a közte levő levegő szépen megfogja a hőt szerintem. Más kérdés, hogy a motor kapja rendesen a meleget.
gery14710-01-2015 23:12:55 // 63281
Köszönöm a gyors válaszokat.
Amire használnám arra az 1,9-nek is bőven elégnek kell lennie (autópályán napi 70km) és nem vagyok az a nagy száguldozó. Pályán többnyire 130-140-es tempóval járok...
Elnézést az amatőr kérdésért, de ha jól vettem ki az előző hozzászólásból akkor az automataváltónál nincs kettőstömegű lendkerék csak a manuálisnál?
Amire használnám arra az 1,9-nek is bőven elégnek kell lennie (autópályán napi 70km) és nem vagyok az a nagy száguldozó. Pályán többnyire 130-140-es tempóval járok...
Elnézést az amatőr kérdésért, de ha jól vettem ki az előző hozzászólásból akkor az automataváltónál nincs kettőstömegű lendkerék csak a manuálisnál?
mzo10-01-2015 22:53:38 // 63280
Nekem 1,9 16V automata (Q-Tronic) van. Fogyasztás városban (Bp) jellemzően 8,5 és 10 liter között bármi, bár volt már picit alacsonyabb és magasabb is, de ez a nagy átlag. Autópálya 130-140-nél 6-7 liter között, de inkább a 6 hoz közelebb. Tavaly pl megjártuk Spanyolt a legkisebb átlag tankolásra vetítve 6,2 volt a legmagasabb 6,5. Országút picivel ez alatt. A váltó nem rossz, ha jó. :) Nem a legeslegmodernebb váltó, de azért szépen teszi a dolgát, jól működik, gyorsan vált, tanulékony is egy kicsit. Mechanikusan megbízható, egy rákfenéje van mégpedig a vezérlőtömb. Ez előbb utóbb elkophat és akkor rántva válthat, vagy túl későn, túl korán stb... Cseréje kb annyi mint egy kettőstömegű lendkerék cseréje a kéziváltósoknál. Amit olvastam róla kb 150-250 e kmert bírnak ki ezek a tömbök. Van hogy kevesebbett van hogy többet, gondolom használatfüggő. Ha szépen vált nem ránt akkor nagy valószínűség szerint jó darabig még jó lesz. Egyébként a mai napig gyártják ezt a váltót -igaz kicsit frissítettek rajta- de sok francia német japán autóban volt és van.
mzo10-01-2015 22:34:53 // 63279
Blog lesz róla? :)
Dömpi (il dottore)10-01-2015 22:20:56 // 63278
Köszi, akkor jó a fülem :)
Most voltak nálunk fiam keresztapjáék. Neki van. A hangja alapján, mondomneki: ez öthengeres ugye?
Azt mondja gőze sincs. 2000 köbcentis, meg D3-as, meg 163 LE.
Most nézem amit linkeltél: a D4 business edition ami 163 LE, a D3 csak 136, de az az is 5hengeres.
Minden esetre annyi beigazolódott, hogy jó a fülem ehhez :)
Most voltak nálunk fiam keresztapjáék. Neki van. A hangja alapján, mondomneki: ez öthengeres ugye?
Azt mondja gőze sincs. 2000 köbcentis, meg D3-as, meg 163 LE.
Most nézem amit linkeltél: a D4 business edition ami 163 LE, a D3 csak 136, de az az is 5hengeres.
Minden esetre annyi beigazolódott, hogy jó a fülem ehhez :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2015 22:18:55 // 63277
s tényleg
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2015 22:07:33 // 63275
4
Csabi10-01-2015 22:07:06 // 63274
ha nem várták meg a 30ezret akár valós is lehet az óraállás...
Liquid10-01-2015 22:02:57 // 63273
Alapvetően azt találd ki mennyire kell az erő :)
Az 1.9-et olcsóbb fenntartani, kevesebbet fogyaszt, viszont ennek megfelelően erőből is kevesebb van.
Az automata illetve Q4 plusz 1-2 liter, nálam 9-10 a fogyasztás, a sima 2.4 olyan 7-8,5 környékén elmegy, az 1.9-ek bővben ez alatt kajálnak. Nem tudom pontosan, majd az érintettek leírják, de olyan 6-7 között lehet.
Az 1.9-et olcsóbb fenntartani, kevesebbet fogyaszt, viszont ennek megfelelően erőből is kevesebb van.
Az automata illetve Q4 plusz 1-2 liter, nálam 9-10 a fogyasztás, a sima 2.4 olyan 7-8,5 környékén elmegy, az 1.9-ek bővben ez alatt kajálnak. Nem tudom pontosan, majd az érintettek leírják, de olyan 6-7 között lehet.
tirex10-01-2015 22:02:40 // 63272
Nincs kiírva semmi. minden a helyén van. Le se szereltem a dobot, aknából kivágtam a dob alját,ki a porcelánszűrőt és visszahegesztettük a lemezt. semmi hangja nincs. Mintha misem történt volna. Majd megnézzük laptoppal mit ír most.
Dömpi (il dottore)10-01-2015 22:02:28 // 63271
OFF
tudja valaki, hogy az új volvo S60 D3-as 2.0-ás dízele 4 vagy 5 hengeres?
ON
tudja valaki, hogy az új volvo S60 D3-as 2.0-ás dízele 4 vagy 5 hengeres?
ON
Dömpi (il dottore)10-01-2015 22:01:34 // 63270
Ma arra jöttem rá, hogy mintegy 28-30e km-ert tekertek vissza a kocsimban.
Most cseréltem olajat és kiütöttem a FES-el az olajcserét.
Eddig összesen 8 olajcsere volt a kocsiban. Ebből 3 nálam.
122 ezernél cseréltem először.
Ha a gyári olajcsereperiódus 30 000 km, és a maradék 5 olajcserét az előző tulaj csináltatta, akkor kb. 150 000 km kellett benne lennie, mikor megvetem. 5x30000=150000
Megvételkor az órában 118e km volt, ergo 28-30-32e km-et tekerhettek vissza.
Érdekes viszont, hogy a FES-ben most 50 000-res csereperiódus van beállítva az ECU-ben. Ezt hogyan tudom átírni FES-el?
Most cseréltem olajat és kiütöttem a FES-el az olajcserét.
Eddig összesen 8 olajcsere volt a kocsiban. Ebből 3 nálam.
122 ezernél cseréltem először.
Ha a gyári olajcsereperiódus 30 000 km, és a maradék 5 olajcserét az előző tulaj csináltatta, akkor kb. 150 000 km kellett benne lennie, mikor megvetem. 5x30000=150000
Megvételkor az órában 118e km volt, ergo 28-30-32e km-et tekerhettek vissza.
Érdekes viszont, hogy a FES-ben most 50 000-res csereperiódus van beállítva az ECU-ben. Ezt hogyan tudom átírni FES-el?
'''''10-01-2015 21:55:18 // 63269
Ha eldugul a szűrőd,csak vészüzemben tudsz tovább menni.Nem olvastad ki a hibakódot,ha van?Gondolom a kipakolt szűrő miatt ki is van írva.Egyébként ha csak a részecskeszűrő üres dobja van meg,nincs hülye hangja?
Haddel10-01-2015 21:35:04 // 63268
Kicsit emelkedőn áll ,meg még hátra van a finom hangolás ,azért próbáltam még csak az udvaromon :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?