kb. az a megoldás, hogy kicseréled a tartályt "időnként". Viszont ez nem tudom mennyire konkrét km szám. Az enyémnek nem volt baja, de mivel a kor miatt el volt színeződve, kicseréltük (84000 km). Eltettem tartalékba.
Viszont a 2.4-nél, valószínűleg qurva nagy szerencsém volt amikor, az EGR falazásakor véletlenül megláttuk, hogy vizes a tartályba menő cső, és kiderült hogy el volt repedve pont ahogy Erhard mondja. Nem tört le, de már szivárgott. Nem tudom mennyit bírt volna még ki, de szerintem ha nem vesszük észre akkor letérdelt volna a motor.
Forum >> 159
Liquid16-01-2020 11:09:31 // 120090
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2020 10:42:34 // 120089
nem a műanyaggal van a gond, elve szar az egész tervezés, a réz persely nem megy végig a kis csőben és persze, hogy ott törik el ahol annak a vége van és mitől törik a műanyag, a hő és a rázkódás, a barom tervező felül két csavarral fogatja oda a tartályt alul meg beakasztós fül :DDD
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2020 10:39:20 // 120088
Amúgy van erre tuti megoldás? Mármint olyan tartály amit beépítek és az tuti jó.
Ez az egy ami miatt nyitogatom a motorháztetőt, néha kézzel megmozgatom a felső
kis csövet, inkább a kezemben maradjon az a csonk, mint hogy menet közben törjön le.
Ez az egy ami miatt nyitogatom a motorháztetőt, néha kézzel megmozgatom a felső
kis csövet, inkább a kezemben maradjon az a csonk, mint hogy menet közben törjön le.
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2020 10:33:42 // 120087
A 2.4-ek halálát is nagyrészt az okozza. Valami óccó lebomló bioműanyag biztos, ami már a motortérben lebomlik. Víz balra el, hengerfej két másodperc alatt kuka. Ugyanez a műanyag légtelenítő csavarral.. ki volt az a barom aki azt oda betervezte?
Egyébként érdemes az Alfa Owner-t olvasgatni, átfogóbb képet ad a hibákról, mint az Amore.
Egyébként érdemes az Alfa Owner-t olvasgatni, átfogóbb képet ad a hibákról, mint az Amore.
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2020 10:12:33 // 120086
kiegyenlítő
csokagm16-01-2020 10:11:37 // 120085
Tbi-nél milyen tartály? Meg annál mi az amire számítani lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2020 09:33:20 // 120084
pont azért olyan izgalmas, mint a TBi-nél a tartály ... 11e ft :)))
samu12616-01-2020 09:24:15 // 120083
Ma reggel eléggé kehesen indult be az autó, bár izzítás után vártam vagy 2-3 percet mire indítottam a motort, nem ment pöccre ezért inkább leállítottam és izzítottam megint. Ekkor kiírta hogy preheating glow plugs not available de ekkor meg pöccre indult.
Aztán tankolnom kellett szóval 5 perc után megint lehetett újraindítani de akkor is pöccre indult és az üzenet sem jött fel. Egyszeri zűrzavar vagy egyszerűen már melegedett annyit hogy nem kellett a gyertya neki?
A gyertyák "újak" (~1 éves mind a 4 bosch)
Aztán tankolnom kellett szóval 5 perc után megint lehetett újraindítani de akkor is pöccre indult és az üzenet sem jött fel. Egyszeri zűrzavar vagy egyszerűen már melegedett annyit hogy nem kellett a gyertya neki?
A gyertyák "újak" (~1 éves mind a 4 bosch)
Giuntini16-01-2020 09:07:45 // 120082
Itt a lényeg! A hengerfej repedés a 2,4-nél következmény. A 2,4-nél vannak buktatók, hogy egy pillanat alatt elfollyon a víz. Zolibácsinak egy pillanat alatt elfolyt a vize. Ott van még a műanyag tőcsavar, és a hf hossza miatt is érzékenyebb a hőterhelésre. A 2,0-nál is az Egr ház repedése miatt nagyon hamar el tud folyni a víz. Shadin is ezt tudja igazolni. Csörinél mikor cserélte az én hf-emet, volt ott egy 2,0 szintén hf cserés. Ott sem ismeretlen. A modern sokszelepes dízeleknél sajnos ez a jelenség nem ismeretlen.
RomeoOne16-01-2020 00:12:58 // 120081
hűtőfedelet*
RomeoOne16-01-2020 00:12:29 // 120080
Az enyém 205 ezer óta nálam. Szerintem előtte nem volt soha cserélve. 260-nál én már csak azért cseréltem, mert mindig ez van emlegetve, de soha semmi jelét nem adta, hogy bármi probléma lenne.
csokagm16-01-2020 00:11:13 // 120079
Olvasd el mire reagáltam és mit írtam. Akkor nem ezt írtad volna.
Nem mindegy hogy a hengerfejet viszed a csomiba vagy egy egr hutohazat.
Nem mindegy hogy a hengerfejet viszed a csomiba vagy egy egr hutohazat.
Smith15-01-2020 23:28:08 // 120078
Mi olyan izgalmas ezen az EGR hűtőfedélen áruljátok már el.
Mindenki ezzel jön. 15000 Ft egy új, miért olyan nagy dolog ez? Tényleg nem értem. Csomitartóban ott a tartalék állandóan, ha kellene. 180000 elmúlt benne, 119 óta nálam, jó ég se tudja, volt-e cserélve.
Mindenki ezzel jön. 15000 Ft egy új, miért olyan nagy dolog ez? Tényleg nem értem. Csomitartóban ott a tartalék állandóan, ha kellene. 180000 elmúlt benne, 119 óta nálam, jó ég se tudja, volt-e cserélve.
Angelo Bianco15-01-2020 22:52:56 // 120077
Szép! Köszi.
Szervizben??? Minek?! Ez egy ALFA 1.9 Jtd :D :D :D
Mindent magam/magunk csinálunk. Olaj- és szűrők cseréjén kívül semmit nem kér.
Szervizben??? Minek?! Ez egy ALFA 1.9 Jtd :D :D :D
Mindent magam/magunk csinálunk. Olaj- és szűrők cseréjén kívül semmit nem kér.
Angelo Bianco15-01-2020 22:46:21 // 120076
Egyszerűen szeretnék újítani. Sajnálni biztos fogom én is de remélhetőleg az új majd kárpótol... :)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2020 17:26:48 // 120075
A darabszám a tekert órások, romokból feltámasztott autók számával kezd lényeges lenni szerintem :-)
A TBi-k a gyártás végén jöttek be, kisebb a kínálat is (autoscout 45db), és a benzinessége miatt kint is valamennyire tartja még az árát.6000 Euro a kínálat alja, ez lényegében 2 milla. Ezeket kapjuk mi itt 2.5 körül.
Ezzel szemben 167db 2.4 van eladó, a kínálat alja (full gyanúsakat leszámolva) 2500 EUR. Na ezek ömlenek ide külföldről tuti vételként. Nagyon csodálkozunk a rengeteg problémán?
Persze a kínálat tetején is van különbség, de az sem úgy néz ki, mint a ha.hu-n.
A jobb TBi-kért 9-15k közt kérnek nem tudom mitől függően. A 2.4-ek teteje ide ékelődik be 10k körül.
Úgy gondolom, nem véletlenül 2500 eur-ért kínálják az egyiket és 10-ért a másikat. A határt átlépve elmosódnak a különbségek, egyenlítődnek a kilométerek...
A TBi-k a gyártás végén jöttek be, kisebb a kínálat is (autoscout 45db), és a benzinessége miatt kint is valamennyire tartja még az árát.6000 Euro a kínálat alja, ez lényegében 2 milla. Ezeket kapjuk mi itt 2.5 körül.
Ezzel szemben 167db 2.4 van eladó, a kínálat alja (full gyanúsakat leszámolva) 2500 EUR. Na ezek ömlenek ide külföldről tuti vételként. Nagyon csodálkozunk a rengeteg problémán?
Persze a kínálat tetején is van különbség, de az sem úgy néz ki, mint a ha.hu-n.
A jobb TBi-kért 9-15k közt kérnek nem tudom mitől függően. A 2.4-ek teteje ide ékelődik be 10k körül.
Úgy gondolom, nem véletlenül 2500 eur-ért kínálják az egyiket és 10-ért a másikat. A határt átlépve elmosódnak a különbségek, egyenlítődnek a kilométerek...
alfa155gyuri15-01-2020 16:41:24 // 120074
Nem értitek amit írok. :( Ne legyetek facésok!.Nem vitának írtam.Jóval több 2.0-ás van.
csokagm15-01-2020 16:36:56 // 120073
Nem mindegy mennyire,a 2.0nak is ott az egr hutohaz problémája...
alfa155gyuri15-01-2020 16:25:22 // 120072
Ennek nem ez volt a lényege,hogy mondjak.Ezt tapasztaltam nem kifejezetten 159-ben hanem összességében,ehez is hozzá kell nyúlni.csak kevés van belőle,majd ha sok lesz a problémák is sűrűbben lesznek.
csokagm15-01-2020 16:08:24 // 120071
Nem ezt mondtam, hogy ez a legnagyobb szempontom. Nyilván nem de valamelyest számít...
De már leirtam a véleményem de mindjárt osszeszedem a gondolataimat. Erről.
De már leirtam a véleményem de mindjárt osszeszedem a gondolataimat. Erről.
leopop315-01-2020 15:00:55 // 120070
Jaja nekem sem :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2020 14:34:41 // 120069
megy is...
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2020 14:34:05 // 120068
elég nagy részét ismerem a hazai példányoknak bizony megbízhatóságból eléggé a toppon van azt kell, hogy mondjam, persze vannak idegesítő gyártási problémai igen 100e-ként cserélni kell a kiegyenlítő tartályt, igen 130e-ként pasztázni kell a szelepfedelet érdemes kiiktatni a turbóhűtő visszatérő ágra berakott gyorscsatit (nem is értem mi célt szolgál) ... sajnos olajat is cserélni kell benne meg tankolni is kell... mondj még egy ilyen igénytelen 59-et ami meg is...
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2020 14:31:14 // 120067
Azt sejtettem abból amit eddig írtál, akkor nem is reagáltam le, gondoltam itt most épp nincs jelentősége.
Igazából most is csak arra kaptam fel a fejem, hogy a becsületes nepper befolyásolná az árakat? Amikor ilyen direktben megy itt a vegyél ezt, ne vegyél azt? :-)
Egyébként én sem aggódok. Az Amoren nagyjából ismerjük egymást. Akik itt forgunk, blogot írunk, Alfázunk, azok autóiról elég jól lehet tudni mindent. Ez vevőként és eladóként is hasznos. Az előző autómat Amores cartárs vitte el, és én is Amores cartárstól vettem az autómat. Sőt, a zöld TD is így érkezett. És nem aggódom amiatt, hogy ne tudnám tovább adni egy Alfásnak a 2.4-et, ha úgy alakul. Nekem személy szerint ad egy biztonságérzetet, hogy látom, kitől és mit veszek, és őszintén szívesebben is adom tovább az autót Alfás körökön belül. És ezt véletlenül sem értem a fészbúkos körökre. Az "picit" más :-)
Igazából most is csak arra kaptam fel a fejem, hogy a becsületes nepper befolyásolná az árakat? Amikor ilyen direktben megy itt a vegyél ezt, ne vegyél azt? :-)
Egyébként én sem aggódok. Az Amoren nagyjából ismerjük egymást. Akik itt forgunk, blogot írunk, Alfázunk, azok autóiról elég jól lehet tudni mindent. Ez vevőként és eladóként is hasznos. Az előző autómat Amores cartárs vitte el, és én is Amores cartárstól vettem az autómat. Sőt, a zöld TD is így érkezett. És nem aggódom amiatt, hogy ne tudnám tovább adni egy Alfásnak a 2.4-et, ha úgy alakul. Nekem személy szerint ad egy biztonságérzetet, hogy látom, kitől és mit veszek, és őszintén szívesebben is adom tovább az autót Alfás körökön belül. És ezt véletlenül sem értem a fészbúkos körökre. Az "picit" más :-)
Giuntini15-01-2020 14:19:00 // 120066
Ott a pont!!
alfa155gyuri15-01-2020 14:17:53 // 120065
Én azért azt mondom,hogy a tbi-nek sem kell szobrot állítani ott is vannak különböző gondok,turbó problémák,vezérműház tömítés gond,jó esetben szelepfedél tömítés,Két lanciát tudok ami zabálja az olajat.De mivel ebből a motorból fut itt a legkevesebb ezért kevesebbnek tűnik a gond is.
RomeoOne15-01-2020 14:11:13 // 120064
Te úgy veszel autót, hogy milyen lesz eladni? Meg sem fordul a fejemben, hogy bármilyen kívánt autós szempontomban azért kössek kompromisszumot, mert majd, ha egyszer el kell adni, akkor mi lesz...
Liquid15-01-2020 14:08:03 // 120063
Autót nem eladásra kell venni :) Amit érdemes, az más ársávban mozog :D
Liquid15-01-2020 14:07:08 // 120062
Azt valóban kifelejtettem, hogy a manuálisra vonatkozik amit írtam. Automatával bármikor / bárhol hozza a mozdony érzést :) Kicsit (titkon) mindig is sajnáltam, hogy manuálist sorsolt nekem a gép.
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2020 14:05:25 // 120061
városban is
csokagm15-01-2020 14:05:24 // 120060
En nem érzem azt hogy lecsapott.
Az előnyeivel hátrányaival is tisztában vagyok egyedül az eladás az ami megriasztott, hogy mennyire szenvedős.
A 2 literest gyakorlatilag 1-2 hét alatt eladtam, nyilván szép állapotban volt, azóta is szeretik:) Nekem meg hiányzik.
Nem véletlen vettem 2.0at akkor.
Na mindegy olvasgatok még, nézelődök aztán majd lesz valami.
Az előnyeivel hátrányaival is tisztában vagyok egyedül az eladás az ami megriasztott, hogy mennyire szenvedős.
A 2 literest gyakorlatilag 1-2 hét alatt eladtam, nyilván szép állapotban volt, azóta is szeretik:) Nekem meg hiányzik.
Nem véletlen vettem 2.0at akkor.
Na mindegy olvasgatok még, nézelődök aztán majd lesz valami.
Liquid15-01-2020 14:03:39 // 120059
hasonló mint a 156-nál a 2.0TS vs. 1.9JTdm mindkettő 150 ló, a dízel sokkal erősebbnek érződik, és ha nem nulláról indul a buli akkor gyorsabb is, de a TS motorhangja kompenzálja :)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2020 14:03:29 // 120058
Az automata ezt pl gyönyörűen megoldja, én nem igazán tudok turbólyukról. Egyszerűen eltünteti, és legtöbbször észrevétlenül, tehát nem béget idétlenül mint egy cvt. Országúton lehet tetten érni a váltó okoskodását, ha pl 90-ről közepes gázzal előzöl. Na ilyenkor van egy fura érzés. Olyasmi, mintha megcsúszna a kuplung egy pillanatra, csak közben meg jön a nyomaték. A turbó geometria is folyamatosan szabályoz közben, így kicsit süvít, kicsit mordul, egy pillanatra valahogy nem a fordulattal együtt jön a nyomaték, aztán összekapcsol a lock-up és tol tovább. Az az üres érzés viszont soha nincs, amit a dízelek a turbó felpörgése előtt produkálnak.
A gázpedál igazából nyomaték pedál, a programban direktben nyomatékot kérsz le vele. A motor-váltó kombó pedig alád teszi amit kértél. Szerintem baromi jó :-) Ha nem megy váltóból ügyeskedéssel, akkor pedig egy szemvillanás alatt visszavált, lehet hátradőlni és hallgatni a Zen(é)t :-)
Nagyon gyorsan képes városban kényelmesen dohogó Nohabból agresszív nagymacska üzemmódba vágni magát. Aztán csap egyet-kettőtt, eloszlatja a kekeckedőket és Nohabozik tovább :-)
A gázpedál igazából nyomaték pedál, a programban direktben nyomatékot kérsz le vele. A motor-váltó kombó pedig alád teszi amit kértél. Szerintem baromi jó :-) Ha nem megy váltóból ügyeskedéssel, akkor pedig egy szemvillanás alatt visszavált, lehet hátradőlni és hallgatni a Zen(é)t :-)
Nagyon gyorsan képes városban kényelmesen dohogó Nohabból agresszív nagymacska üzemmódba vágni magát. Aztán csap egyet-kettőtt, eloszlatja a kekeckedőket és Nohabozik tovább :-)
Giuntini15-01-2020 14:01:07 // 120057
Ez így van, ezért mondtam hogy érzésre... A számadatok lehet mást mondanak...
Liquid15-01-2020 13:49:30 // 120056
Igen, ha minden igaz akkor 2056.
A másik felét nem tudom :)
A másik felét nem tudom :)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2020 13:48:13 // 120055
Mindegy, vélemény pro, vélemény kontra, nem meggyőzni kell egymást :-)
Tény, hogy nekem sokat elvett az élményből, nem tudtam megbízni az autómban sokáig. Aztán nekem bizonyított a gépezet, ez is csak egy autó, dízelmotorral az orrában, semmi olyan nincs benne amitől hanyatt homlok menekülnöm kéne :-)
Az is tény, hogy most itt Gergőnek ajánlgattátok az autómat, ezután nem sokkal pedig lecsapott a 2.4 ellenes kommandó. Ez mindkettő elég direkt hatás, nem? :-)
Szerencsére annyiban nem érint egyelőre a dolog, hogy egy esetben adom el ezt az autót, ha találok olyan új autót, amibe teljes lelkesedéssel át tudok ülni. A keresés több szálon is folyamatban már, aztán meglátjuk mi lesz belőle. Ha semmi, akkor a 2.4 marad, és nem tudok elégszer hálás lenni enkának, hogy nekem adta tovább :-)
Tény, hogy nekem sokat elvett az élményből, nem tudtam megbízni az autómban sokáig. Aztán nekem bizonyított a gépezet, ez is csak egy autó, dízelmotorral az orrában, semmi olyan nincs benne amitől hanyatt homlok menekülnöm kéne :-)
Az is tény, hogy most itt Gergőnek ajánlgattátok az autómat, ezután nem sokkal pedig lecsapott a 2.4 ellenes kommandó. Ez mindkettő elég direkt hatás, nem? :-)
Szerencsére annyiban nem érint egyelőre a dolog, hogy egy esetben adom el ezt az autót, ha találok olyan új autót, amibe teljes lelkesedéssel át tudok ülni. A keresés több szálon is folyamatban már, aztán meglátjuk mi lesz belőle. Ha semmi, akkor a 2.4 marad, és nem tudok elégszer hálás lenni enkának, hogy nekem adta tovább :-)
Liquid15-01-2020 13:44:26 // 120054
A 2.4-es sokkal jobban marketingeli magát, brutálisabban adja elő az erőt
leopop315-01-2020 13:41:27 // 120053
Mas turbó van a giuliettán
csokagm15-01-2020 13:39:43 // 120052
Es az a 210 lovas a garrett? Mondjuk őszintén szólva egyre jobban húzok a tbi felé de még csak nézelődök, tajekozodom. Márciusra. Tervezem hogy lesz vmi, addig meg sok minden lehet a fejemben.
Egyébként a 240 lovas giulietta és a 200 lovas 159 között mi a különbség? Csak program vagy más is?
Egyébként a 240 lovas giulietta és a 200 lovas 159 között mi a különbség? Csak program vagy más is?
Liquid15-01-2020 13:37:39 // 120051
Ez így van. Igazából csak egyszer közlekedtünk szimultán, mikor elhoztuk tőled. Előzgettünk rendesen, Márti nem nagyon maradt le..
KUL-on is a Q4 volt a fő oka a "győzelmeimnek" :)
KUL-on is a Q4 volt a fő oka a "győzelmeimnek" :)
Liquid15-01-2020 13:35:00 // 120050
Az automatákban a 200 lovas motor van évjárattól függetlenül. A 210 lovasnál is van turbolyuk. Többek között ezért sem tökéletes városi autó.
Alapvetően kétféleképpen lehet elindulni:
1) óvatos, tötymörgős
2) felmordul és kilő
Atmenet nem nagyon van :)
Alapvetően kétféleképpen lehet elindulni:
1) óvatos, tötymörgős
2) felmordul és kilő
Atmenet nem nagyon van :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2020 13:32:05 // 120049
gyári progival a 2.4 sehol sincs egy gyári TBi-hez képest maradjunk ennyiben ...
leopop315-01-2020 13:30:51 // 120048
Jaja tudom de stock kocsi tuned ellen eleg unfair :)
Giuntini15-01-2020 13:30:15 // 120047
Az enyémben KKK van, volt vele egy hiba , at szakadt a vgt membrán. Akkor már fel lett újítva is. 220 ezer környékén történt mindez.
Giuntini15-01-2020 13:28:10 // 120046
Jó, csak au egyik dízel, a másik benzines. 200 kiló súlyelőny van a Tibinél. Ezt ne felejtsd!!
Zolibácsi15-01-2020 13:24:37 // 120045
igazad van ez a topic lehet, hogy elriaszt pár embert a 2.4 megvételétől. Ami egy részről pozitív is lehet, mert nyomott áron megvesz egy 159 2.4-et majd előjönnek a korábban taglalt problémák és mondjuk nincs még mellé 0,5-2,5 millió forintja hogy rendesen meg is csinálja. Ekkor jön a szarolaszozás. Átlag ember nem lát tovább az autó szépségénél, de hát ezt a nem olcsó autót javíttatni is kell.
Szerintem aki szán arra időt, hogy utána olvasson, az igenis legyen tisztában a 2.4 jtdnél milyen hibák jönnek elő és majd eldönti, hogy belefér vagy sem.
De szerintem aki ez a topic alapján vesz 159-t , az a vásárlók 10%
Szerintem aki szán arra időt, hogy utána olvasson, az igenis legyen tisztában a 2.4 jtdnél milyen hibák jönnek elő és majd eldönti, hogy belefér vagy sem.
De szerintem aki ez a topic alapján vesz 159-t , az a vásárlók 10%
leopop315-01-2020 13:19:08 // 120044
De egy írt 2.4 et egy írt TBi vel kell összehasonlítani hogy fer legyen :)
csokagm15-01-2020 13:16:27 // 120043
En Pesten élek szóval nem érint mi van Torinóban.
Pont amiket mondasz, azért gondolkozom a 2.4en.
Mondjuk én amivel mentem giuliaval nem tűnt gyengébbnek mint a 2.4. Ráadásul turbolyuk szinte nem is volt.
Egyébként a turbok teren mi a helyzet? Mármint Kkk vagy garrett. Itt visszwilvasgattam meg mással is dumáltam is azt olvasom és mondják, hogy a garrett jobban élhető és húzható. Ez mennyire van így? Meg honnan tudni hogy miben melyik van? Én pl egy Fl automatara vagynek első korben.
Pont amiket mondasz, azért gondolkozom a 2.4en.
Mondjuk én amivel mentem giuliaval nem tűnt gyengébbnek mint a 2.4. Ráadásul turbolyuk szinte nem is volt.
Egyébként a turbok teren mi a helyzet? Mármint Kkk vagy garrett. Itt visszwilvasgattam meg mással is dumáltam is azt olvasom és mondják, hogy a garrett jobban élhető és húzható. Ez mennyire van így? Meg honnan tudni hogy miben melyik van? Én pl egy Fl automatara vagynek első korben.
Giuntini15-01-2020 13:02:14 // 120042
Az hogy Euro 4? Múlt héten Torinóban az Euro 5-ösök nem mehettek. A másik, a nagy majmot etetni kell banánnal. A lóerőt nem adják ingyé. Én vezettem 180 lovas Giuliát. Gyengébbnek tűnt a 2,4-nél. Ezt az érzetet az 5 cilinder is alátámaaztja. Az tény, hogy egy írt 2,4, erősebbnek tűnik a Tibinél is.
csokagm15-01-2020 12:40:08 // 120041
Több okból is esik a 2.4 ára, akik körülneznek mielőtt vásárolnak őket nyilván elriasztja a sok hengerfej probléma amit hallani. Az sem segít, nyilván mint potenciális vásárlót engem is elriaszt hogy a későbbiekben én is szívni fogok az eladással.
Akik nem tudják azokat esetleg maga a mérete riasztja el vagy az hogy euro4. Pesten azért is ez is szempont.
Én is ezen orlom magam, pedig 166osban volt már 2.4esem imádtam ezrtt is vágyom rá, de aztán lehet hogy tbi vagy 2.0 lesz.
Akik nem tudják azokat esetleg maga a mérete riasztja el vagy az hogy euro4. Pesten azért is ez is szempont.
Én is ezen orlom magam, pedig 166osban volt már 2.4esem imádtam ezrtt is vágyom rá, de aztán lehet hogy tbi vagy 2.0 lesz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?