Forum >> 159

Shadin16-08-2014 16:37:38 // 57083
Normálisan szíjas.
Shadin16-08-2014 16:37:16 // 57082
Cefetül kötekedős vagy :-D
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2014 15:06:04 // 57081
megválaszoltad a kérdésedet :) én nem láttam még láncosvezérműszíjat
alfa159nimi16-08-2014 14:30:40 // 57080
Hello.Megtudja mondani valaki hogy az 1,9 jtdi 8v 159 alfanak a vezermuszija az lancos vagy normalis?
W.16-08-2014 13:13:05 // 57079
Urak! Ezt ki árulja? 159
Csabi16-08-2014 11:54:27 // 57078
+19es felni...
Csabi16-08-2014 11:53:44 // 57077
valszeg nálad is "chip" miatt
Liquid16-08-2014 11:52:24 // 57076
az enyém határozottan kevesebbet mutat mint ami a valós, legalább egy fél literrel
Csabi16-08-2014 11:48:48 // 57075
Kerékfüggő...a 18as felnivel +-1deci volt, mondhatom pontos volt, viszont mióta kiírták az EGR-t ~4 decivel többet mutat mint amennyit tankolok...
Liquid16-08-2014 11:35:57 // 57074
a fogyasztásmérő és a tankoláskor számolt fogyasztás között nektek is van eltérés?
Liquid16-08-2014 11:34:51 // 57073
igen igazad van, fordítva :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2014 11:09:12 // 57072
a 40-est jobban eszi mivel a felső tartománya rosszabb égési szempontból...nyáron jobb a 40-es, télen jobb a 30-as... a turbónak meg hogy mi a a jó egy placebo szerintem van olyan ismerős aki 3 kiló felett jár 30-as olajjal gyári turbóval ...lehet a különbség majd kijön 5 kilónál de ki tervez annyira egy autót? :)
Csabi16-08-2014 11:05:22 // 57071
vagy jobban eszi a 40-est, ez a két lehetőség áll fenn...
Csabi16-08-2014 11:00:42 // 57070
de pedig így van, többször (asszem3x) váltottam 30-ról 40es olajra és mindig észrevettem a növekedést...
a másik érdekes dolog , h 30as olajnál soha nem kellett olajat utántöltenem,a szint állandó a 10ezer kilométer alatt, a hígulás ellenére.... viszont 40nél kicsit csökken az olajszintem, talán nem hígul annyira....vagy passz :)
Shadin16-08-2014 11:00:13 // 57069
Én sem érzek különbséget.
mzo16-08-2014 10:58:06 // 57068
Sot tovabbmegyek nekem a legjobb autopalyas atlagfogyimat a juniusi Spanyol tura alatt produkalta az auto, 6,1 l ezt plafonig telepakolva csalad benne 140-es tempomat klima es barmily hihetetlen Magyar normal Mol gazolajjal ertem el. Elotte ket hettel valtottam 5w40-es Castrol Edge-re a Selenia 5W30-as rol Csőrinél. De azutan ill azota is 6,3-6,6 kozott fogyaszt palyan ugyanugy ahogy elotte is mindig a 30-assal.
mzo16-08-2014 10:51:23 // 57067
Ne mar 3-4 dl? Nekem tenyleg semmi valtozas nincs. Sztem ilyen merteku valtozast pusztan a 30-as vs 40-es olaj kozotti kulonbseg nem okozhat. Persze nem vagyok tribologus, de nekem amit irtal az furi.
Csabi16-08-2014 10:46:39 // 57066
+mivel azért nekem 6,2-3 liter olajat pörget a motor, lehet azért észrevehetőbb...
Csabi16-08-2014 10:42:52 // 57065
Nálam jelentkezik a fogyasztás növekedés, elég monoton használom az autót így feltűnik...
3-4dl/100km ...ennyivel mindig nőt a fogyim, ha 30ról 40re váltottam...de többet már nem kap 30ast :)
Shadin16-08-2014 10:41:23 // 57063
A pontosság kedvéért, az 5w40 volt először az ajánlás és utána módosították 5w30 C2-re. És igen, halkabb a motor tőle melegen és szerintem hidegen is.
2007:

2011:
mzo16-08-2014 10:39:12 // 57062
Igen egyreszt ez is benne van, bar nekem a 40-es olajjal is takkra ugyanugy fogyaszt az auto mint anno a 30-as olajjal. Ha van is kulonbseg a fogyasztasban az a hetkoznapokban annyira elenyeszo, hogy gyakorlatilag a 0 val egyenlo. Viszint a motornak turbonak valszeg jobban hasznal a 40-es olaj mint amennyit esetlegesen megsporolhatsz uzemanyagon a 30-assal. De mondom en semmilyen valtozast nem tapasztaltam a 40- es olajjal a 30-ashoz kepest. Hacsak nem azt hogx egy picit mintha tenyleg halkabb lenne a motor tole.
Csabi16-08-2014 10:25:21 // 57061
a 30-as olajat inkább azért favorizálják mert azok többnyire C2-es olajok, azaz üzemanyag takarékosak....ergo a gyári fogyi adatokat jobban tudják hozni vele...
mzo16-08-2014 10:20:24 // 57060
Pomt Forditva :)
Egyebkent a 30-as olaj is csak azert volt ajanlas a Dpf miatt mert regen nemigen volt 40-es dpf kompatibilis olaj. Ma mar van eleg sok a kinalatban, bar a selenianak meg ma sincs 40-es dpf es olaja.
Csabi16-08-2014 10:18:34 // 57059
pont fordítva ;)
Liquid16-08-2014 10:16:57 // 57058
az 5w40 a DPF miatt kell tudtommal, a motornak viszont inkább az 5w30 jó
mizooo16-08-2014 08:58:27 // 57057
Hali, nem hagyott nyugodni a gyári 5w40 ajánlás gondolata és bár a neten fellelhető kezelésiben valóban 5w30 van, de a kocsimhoz adottat átbogarásztam és jól emlékeztem abba már 5w40 van írva :) ezért erősködtem az 5w40 mellett. Amúgy lehet, hogy placebo hatás nem is nagyon hiszek az ilyesmiben de mintha az 5w40-el melegen halkabb lenne a motor. Előzőleg 20e Km-t mentem 5w30-al.
Chianti15-08-2014 15:02:51 // 57056
Kösz a tippet, ügyesen megoldottad! Egy próbát az enyémnél is megér, majd tudósítok hogy sikerült...
norbi040915-08-2014 08:48:00 // 57055
Hali! :)
Alfedepo.hu...innen kaptam az ajánlatot.
De...már nincs rá szükségem, remélem végleges a művem :D
Kiszedtem a csíkot, áthajtogattam a kidomborodott részeket kissé negatívba, megigazgattam a rögzítéseket is, majd vissza. Most nem is púpos és passzentosabb is lett. :)
Haddel15-08-2014 08:35:54 // 57054
Ez vagány :-)
ValeRossi4615-08-2014 07:05:04 // 57053
És LRD-KRD páros :D
Ákos (dewvil)15-08-2014 07:04:00 // 57052
A beazasrol szemelyes tapasztalat.
Elozo offos kocsimnal is beazasos tunet, de nagyot, kb olyan kacsausztato. A jobbos ajto leveheto paneljanal amin a mechanika van korben volt egy tomites az a ragacsos gumis tomites es mikor mechanikat csereltem visszarakasnak nem vettem eszre hogy mar elporladt. igy esonel a ajtoban lecsurgo viz nem ki, janem befele fojt at a muanyag kuszob alatt szepen. eso utan nekem is csak az latsszott hogy a falcbol egy vodor viz bugyogott ki. Tanulsagos volt ketszer beleztem szet a kocsit szaritas viz szivatas miatt.
droberto14-08-2014 22:57:06 // 57051
Én télen a kézimosóba - a befagyás ellen használt folyamatosan csurgó vízzel -, mosás után mindig (nyitott ajtóknál) öblítem a sós, koszos, habos falcokat.
Kár, hogy nyáron ez nem működik.
Hiába, a fekete az fekete.
droberto14-08-2014 22:53:38 // 57050
Nálam még ez se fér bele.
Kivétel a talira készülős matricák, zászlók.
Apropó. Lementem a Lidl-be ma motorral esőben egy koktélért, de se híre, se hamva nem volt. Mérgemben vettem magyaros autózászló párt ötszázért. Ezeknek sokkal jobb a rúdjuk, mint a mieinknek. Van benne egy "O" gyűrű a felfogatási ponton, ami védi az ablak fóliát.
droberto14-08-2014 22:49:04 // 57049
777-es Lord! :)
Grat!
Liquid14-08-2014 21:43:16 // 57048
majd hozd ez az aktuális VTT-re, megnézném közelebbről :))
Liquid14-08-2014 21:41:51 // 57047
az komoly :)
Csabi14-08-2014 21:40:56 // 57046
Kitartó vagy! :D de Brerából még kevesebb van:)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2014 21:39:13 // 57045
a belső kéder eltekeredik és úgy folyik be akkor más lehetőség nincs...
Shadin14-08-2014 21:36:26 // 57044
Lehet, h kettő is
Csabi14-08-2014 21:17:36 // 57043
Jah...olyan verzió is van, de pl most, nyitás nélkül jött be a víz...Jobban rá kell nézzek...
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2014 21:17:23 // 57042
ki kell várni a megfeleő pillanatot... én már 2,5 éve várom a Brera-ra :P
Csabi14-08-2014 21:15:35 // 57041
Könnyen lehet, de azért nem kapkodunk :) Sok az SW, pedig én Berlina párti vagyok, uh nem tudom mi lesz...:)
Competizione14-08-2014 21:04:38 // 57040
Üdv.Eddig semmi problémám nem volt a Pantherral,mert én így hívom.Most négy éves én három évesen vettem.Németországból hoztam 76000km-rel.Most van rajta 91000km.86000.nél cseréltünk első fékbetéteket és tárcsákat,Brembot.Ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2014 21:03:46 // 57038
az anyós oldalon? nekem is volt ilyen akkor folyik be mikor kinyitod az ajtót a két kédergumi között ragad meg a víz...
Dömpi (il dottore)14-08-2014 20:56:00 // 57037
nekem tecc
Pityukoma14-08-2014 20:46:26 // 57036
Közeli jövőkép? Lesz a VTT3.0-án egy TiBi is :-)
Pityukoma14-08-2014 20:44:04 // 57035
HSZ56923-ba feltettem egy linket. Ott pont egy világos belsősön van kép róla. Jól ki tudod nagyítani, talán látszik a pozíciója.
Csabi14-08-2014 20:41:41 // 57034
Üdv TBi -s kartársak!

Kíváncsi lennék a tapasztalataitokra, milyen problémák fordulnak elő egy 159 TBI-nél...ha előfordulnak persze :P...Sajna a hazai oldalakon gyakorlatilag nem lehet találni semmit, külföldieken már igen, de nem számottevő....
Azért kérdezem, mert gyakorlatilag már eldöntöttem, h a 2,4 utódja egy TBi TI lesz, és hát az informálódás nem árt ....:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.