Forum >> 159
GTPeti03-07-2014 00:05:31 // 55519
Az olajszivattyút is ellenőrizni kéne. Nehogy a végén a nyomás miatt meghaljanak az új csapágyak is. Már ha tényleg azokkal van a gond (bár a lógásért szerintem azok felelnek).
DrB02-07-2014 23:58:16 // 55518
Annyit mondtak, hogy a holtjátéka, gondolom a tengelynek, nagyobb, mint egy újnak, de funkcionálisan rendben van, rendesen tölt, de ez a nagyobb holtjáték okozhatja ezt a fütyülő hangot. Hogy pl. el lennének görbülve a lapátok, nem mondta. Belenéztek a turbóba, gondolom, látták volna. Ja, és lekormolódva sem volt. Azt mondta, ha a saját autója lenne, most ő sem cserélné, szerinte akár még 10-20 e km is benne lehet...
GTPeti02-07-2014 23:46:39 // 55517
Ebben van valami!
.......................02-07-2014 23:14:04 // 55516
Mi baja a turbonak? A 2,4 en nem szokott elromlani,
Ott valami más gebasz okozhatta a turbo hibát
Először azt kellene kideríteni ,hogy mi,
Nehogy a csereturbo is behaljon
Ott valami más gebasz okozhatta a turbo hibát
Először azt kellene kideríteni ,hogy mi,
Nehogy a csereturbo is behaljon
.......................02-07-2014 23:07:39 // 55515
4 Felújítani semmiképpen,kiben bízhatsz?
Új turbo szerintem csak garrett lesz a 2,4 re
Vagy bontott ,de az csak akkor ha olcsó
Új turbo szerintem csak garrett lesz a 2,4 re
Vagy bontott ,de az csak akkor ha olcsó
DrB02-07-2014 22:30:53 // 55514
Kösz itt is az ajánlatod! :)
DrB02-07-2014 22:29:50 // 55513
Lehet a gyárival egyenértékű, ne adj Isten jobb turbót elfogadható áron kapni? Ha igen, mi a márkája?
Mit értesz az alatt, hogy a ketteske 35ö környéke, de a Garett is annyi? Azaz, hogy egy új Garret annyiba kerül, mint a gyári felújított?
Mit értesz az alatt, hogy a ketteske 35ö környéke, de a Garett is annyi? Azaz, hogy egy új Garret annyiba kerül, mint a gyári felújított?
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 22:25:45 // 55512
ennyi :)
'''''02-07-2014 22:16:23 // 55511
Holnap talán elkészül a gép ezért írtam neki,hogy van egy turbóm eladó. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 22:02:43 // 55510
55514 :)))
GTPeti02-07-2014 22:01:44 // 55509
Írtam a Garret-en kívül más gyártót, és utána még azt is odabiggyesztettem, hogy "stb.".
De ha már itt vagy, segíthetnél érdemben is a cartársnak, biztos hálás lenne érte. Elvégre Neked vannak forrásaid, meg TecDoc-od.
Abban lehet, hogy tévedtem, hogy nincs más nem-kínai gyártó, aminek van a gyárival kompatibilis turbója. Ezt aláírom. Ez esetben egyből meg is mondhatod a tutit: érdemes-e vele/velük foglalkozni, vagy nem.
De ha már itt vagy, segíthetnél érdemben is a cartársnak, biztos hálás lenne érte. Elvégre Neked vannak forrásaid, meg TecDoc-od.
Abban lehet, hogy tévedtem, hogy nincs más nem-kínai gyártó, aminek van a gyárival kompatibilis turbója. Ezt aláírom. Ez esetben egyből meg is mondhatod a tutit: érdemes-e vele/velük foglalkozni, vagy nem.
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 21:55:55 // 55508
olvastam azért írtam amit :)))
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 21:55:10 // 55507
egyes szerintem kilőve 7 kiló, a ketteske 350 környéke de Garret is kb ennyi, a hármas 390, a négyest nem tudom és van az ötödik elem a bontott....
GTPeti02-07-2014 21:46:37 // 55506
Nézd meg légyszi mégegyszer a hsz-t! Thx.
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 21:44:34 // 55505
??? Szerinted csak a Garret gyárt turbót? BTS, Buecker, Motair...ez egyik sem kínai
GTPeti02-07-2014 21:33:46 // 55504
Más gyártó terméke? Ez max kínai lehet, állítólag mostanában nyomulnak e téren is. Többet nem is írok... B)
(Mert amúgy faragás nélkül csakis a gyári, vagyis a gyártó (Garret/KKK/IHI) stb. egyetlen típusa jó.)
(Mert amúgy faragás nélkül csakis a gyári, vagyis a gyártó (Garret/KKK/IHI) stb. egyetlen típusa jó.)
DrB02-07-2014 21:28:51 // 55503
Turbó cserével/felújítással mik a tapasztalataitok? Melyik variációt érdemes választani szerintetek, melyik mennyibe kerül otthon?
1. Új turbó gyári
2. Új turbó, más gyártó terméke
3. Gyári felújított, gyári csereprogram keretében
4. Jelenlegi turbó felújítása
1. Új turbó gyári
2. Új turbó, más gyártó terméke
3. Gyári felújított, gyári csereprogram keretében
4. Jelenlegi turbó felújítása
Alfonis02-07-2014 21:07:34 // 55502
pályááám? én azthittem ez oda való autó! :P
Giuntini02-07-2014 20:42:54 // 55501
Én csak a komppal szándékozom.
Shadin02-07-2014 20:36:09 // 55500
A komp is számít?
Shadin02-07-2014 20:35:03 // 55499
Nekem is tünetmentes volt a megvétel után több hónapig, aztán egymás után 2x is megszopatott. Go service...
.......................02-07-2014 20:16:14 // 55497
Kellene neked egy DPF off cső ,aztán dobd kia picsába azt a dpf et,csk vizsgán rakd visza
Én ezt ajánlom,magától nem lesz jó sose
Lehet próbálkozni egy szoftver update val is,
De kétlem hogy jó lesz
Én ezt ajánlom,magától nem lesz jó sose
Lehet próbálkozni egy szoftver update val is,
De kétlem hogy jó lesz
Alfonis02-07-2014 20:04:59 // 55496
Cartársak!?
Ki jön balaton átúszásra ? :)
Ki jön balaton átúszásra ? :)
droberto02-07-2014 13:00:01 // 55495
Nem.
Candy8302-07-2014 12:06:16 // 55494
Sziasztok. Eladó 159 sedant keresünk, 2008-tól.Valakinek eladó? :)
David | Centocinquantanove02-07-2014 11:51:42 // 55493
Nem tankoltál véletlenül az ominózus eset kapcsán esetleg új helyen? Lehet, hogy szar volt a nafta és jobban kormolt?
tdemeter02-07-2014 10:13:05 // 55492
Valaki megy szombat reggel Vác/Dunakeszi irányából esetleg AC-re?
Giuntini02-07-2014 09:59:48 // 55491
Ugye te voltál az akinek annyi váltó hibája volt, aztán a végén nagyjavítás?
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2014 09:03:11 // 55490
ez nálunk is így van :) ezért szeretem a bőrt könnyen lehet pucolni
droberto02-07-2014 07:28:34 // 55489
Köszi Uram! :)
Dömpi (il dottore)02-07-2014 01:20:58 // 55488
Elküldtem Csabi haveromnak e-mailen a problémád, kíváncsi vagyok neki lesz-e ötlete.
droberto02-07-2014 00:08:27 // 55487
Ctlr + Alt + Del?
:)
Ez te biztos megérted: Idáig miért volt jó?
:)
Ez te biztos megérted: Idáig miért volt jó?
droberto02-07-2014 00:08:26 // 55486
Egy biztos, a Novitec mindennek árt valamennyire. Véleményem szerint akkor is megbízhatóbb, mint egy bármilyen remap.
Vsz. egyébként azon idő alatt többet is tiportad a megszokottnál. :)
Vsz. egyébként azon idő alatt többet is tiportad a megszokottnál. :)
droberto02-07-2014 00:08:21 // 55485
Jelentem mögvan a hiba! :) Pontosabban a hiba következménye. Megtehetitek tétjeiteket... és hát persze, hogy P01206. Bár érdekes, hogy limp most nem vót', csak elmént a kraft. :)
Annyira nem volt eldugulva (alapjáraton 33, fordulaton ~500 mbar), hogy a kézi regent ne lehessen elvégezni. Most is ismét öröm és bódottá'. Azaz, minden jó, csak ne mennyek tartósan pályán. :(
Sajnos a hiba nem egyedi, ezért is érdekel a megoldás.
Annyi szent, hogy e hiba, az autó elhasználódásából, valamely alkatrészek/egységek kopásából ered. Fura, hogy ott, hiszen a pályán elvileg alacsonyabb a koromképződés mint pl. városban. De a kutya szerintem nem itt van elásva. Pályán a telítettségi százalék, egyszerűen alig megy fel. (Erről is már többen beszámoltak itt.) Mire elérné a 90-95%-os regen szintet, addigra jelentősen eltömődik a szűrő. Akár addig a szintig, hogy az csak külső beavatkozással tisztítható. A nem üzemszerű tömődés jól látszott a magas deltap-ből és a erőelmeneteltől (jelentős fojtásból).
Kedves olasz mérnökök! Mi adja meg a százalékos értéket, ha nem a a nyomáskülönbség érzékelő? Merre kell keresgélni a tettes elhasználódó egységet?
Ami érdekes, hogy restart után újra megy a paripa, igaz aztán ismét hamar elgyengül.
Egyébként jól sejtettem: a pályára felhajtás előtt kezdte a regent, és most hogy összevetettem a Dashboard és MES értékeit jóval Dunaföldvár után hagyta abba. Furcsa volt ugyanis a 8-9 l-es pill.fogyi 140-él. Ellenben motorféknél pedig lement 2-re. Dunaújvárostól visszaállt a megszokott 140-es tempónál a 6,3-6,5-re. Mindegy is.
Tényleg jó lenne kiépíteni egy nyomásmérő órát valahova az utastérbe...
Annyira nem volt eldugulva (alapjáraton 33, fordulaton ~500 mbar), hogy a kézi regent ne lehessen elvégezni. Most is ismét öröm és bódottá'. Azaz, minden jó, csak ne mennyek tartósan pályán. :(
Sajnos a hiba nem egyedi, ezért is érdekel a megoldás.
Annyi szent, hogy e hiba, az autó elhasználódásából, valamely alkatrészek/egységek kopásából ered. Fura, hogy ott, hiszen a pályán elvileg alacsonyabb a koromképződés mint pl. városban. De a kutya szerintem nem itt van elásva. Pályán a telítettségi százalék, egyszerűen alig megy fel. (Erről is már többen beszámoltak itt.) Mire elérné a 90-95%-os regen szintet, addigra jelentősen eltömődik a szűrő. Akár addig a szintig, hogy az csak külső beavatkozással tisztítható. A nem üzemszerű tömődés jól látszott a magas deltap-ből és a erőelmeneteltől (jelentős fojtásból).
Kedves olasz mérnökök! Mi adja meg a százalékos értéket, ha nem a a nyomáskülönbség érzékelő? Merre kell keresgélni a tettes elhasználódó egységet?
Ami érdekes, hogy restart után újra megy a paripa, igaz aztán ismét hamar elgyengül.
Egyébként jól sejtettem: a pályára felhajtás előtt kezdte a regent, és most hogy összevetettem a Dashboard és MES értékeit jóval Dunaföldvár után hagyta abba. Furcsa volt ugyanis a 8-9 l-es pill.fogyi 140-él. Ellenben motorféknél pedig lement 2-re. Dunaújvárostól visszaállt a megszokott 140-es tempónál a 6,3-6,5-re. Mindegy is.
Tényleg jó lenne kiépíteni egy nyomásmérő órát valahova az utastérbe...
DrB01-07-2014 23:28:39 // 55484
Ja, és azt el is felejtettem, hogy kb. 1 hónapja lett cserés a bal első keresztlengőkar...
Dömpi (il dottore)01-07-2014 23:26:43 // 55483
Kénytelen vagyok! Néhány éve, még a Fiat Marissal mentünk nyaralni. Mikor célhoz értünk, kinyitottam a hátsó ajtót (akkor még be volt kapcsolva a gyerekzár) és gyakorlatilag egy zsák chips-maradék borult ki :) - utána a gyerekek.
Borzalmas disznóólat tudnak csinálni 200 km alatt.
Az alfában már nincs kajálás és pont!
Borzalmas disznóólat tudnak csinálni 200 km alatt.
Az alfában már nincs kajálás és pont!
DrB01-07-2014 23:25:17 // 55482
Hát nem is idekint tervezem, ha eljön az ideje... Ezért is érdekelnének az otthoni árak, ill. érdemes-e felújíttatni ill. gyári felújítottat venni az új alkatrésszel szemben?
GTPeti01-07-2014 23:19:43 // 55481
Nem No-ban csináltatnám meg, csak ha nagyon muszáj. (Már csak anyagi okokból is...)
Liquid01-07-2014 23:05:04 // 55480
én sajna nagyon nem érek rá, majd csak szombat reggel fogom lemosni, Alsóörsön, de így legalább nem szedi össze a bogarakat :)
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2014 23:04:45 // 55479
de szigorú vagy :)
Dömpi (il dottore)01-07-2014 23:00:07 // 55478
Drága Arkangyalom felkészítve az AC-re, és persze a nyaralásra. Merthogy mi csütörtök reggel indulunk B.Lellére. Odafelé az északi parton fogunk végig élményautózni, és megállunk a Szigligeti várnál. Majd Keszthely felől támadjuk Lellét.
Szóval ma lecsutakoltam, utána belső nagypuccert kapott...és persze közben bömbölt a Rock&Roll :)
A kölköknek megmondtam, hogy az odaúton nincs kajálás a hátsó szektorban, se popcorn, se chips, se alma! Inni is csak vizet!
Szóval ma lecsutakoltam, utána belső nagypuccert kapott...és persze közben bömbölt a Rock&Roll :)
A kölköknek megmondtam, hogy az odaúton nincs kajálás a hátsó szektorban, se popcorn, se chips, se alma! Inni is csak vizet!
Pityukoma01-07-2014 21:48:26 // 55477
Biztos be volt drogozva:-( Épp eszű jó érzésű Alfa-s (v. OFF-os) ilyet nem csinál.
G-MANN🍀01-07-2014 21:11:49 // 55476
nem értem, hogy milyen gondolatokkal vezérelve lehet egy Alfának egy másik 159-et leamortizálni, annak nekimenni és így otthagyni
G-MANN🍀01-07-2014 21:08:50 // 55475
Sziasztok!
MAK-907 rendszámú, bordó 159 SW 1.9 JTDm automata tulajdonosa, az orrán sérült és erősen szennyezett autójával ma úgy állt be két autó közé, hogy mindkettőt meghúzta és nem nagyon zavarta a dolog. Minkét autón sérült a fényezés, az egyiken a tolatóradar is (OFF márka, akinek a tulaja nagyon ingerült volt, joggal!) A gazdája által igen nagyra tartott ALFA 159 orra is sérült, aminek az ismeretlen bordó SW gátlástalanul nekitolatott, többször!! majd ott hagyta a márkatársát és simán odébb állt!
Kéretik picit fenékbe rúgni, ha valaki látja, illetve két károsult is keresi.......
Köszi.
Üdv
Csaba
MAK-907 rendszámú, bordó 159 SW 1.9 JTDm automata tulajdonosa, az orrán sérült és erősen szennyezett autójával ma úgy állt be két autó közé, hogy mindkettőt meghúzta és nem nagyon zavarta a dolog. Minkét autón sérült a fényezés, az egyiken a tolatóradar is (OFF márka, akinek a tulaja nagyon ingerült volt, joggal!) A gazdája által igen nagyra tartott ALFA 159 orra is sérült, aminek az ismeretlen bordó SW gátlástalanul nekitolatott, többször!! majd ott hagyta a márkatársát és simán odébb állt!
Kéretik picit fenékbe rúgni, ha valaki látja, illetve két károsult is keresi.......
Köszi.
Üdv
Csaba
ValeRossi4601-07-2014 21:06:46 // 55474
Ez most mi?
DrB01-07-2014 20:59:05 // 55472
Megszületett a diagnózis a fütyülő hangra. A tőcsavarok rendben voltak. A turbóból jön, ha jól értettem, ki van már valamennyire kopva, van valamennyi holtjátéka. A turbónyomás rendben van, az autó is normálisan megy. Azt mondta a szervizvezető, hogy még 10-20 e km benne lehet, de előbb-utóbb csere vagy felújítás. Kaptam három árajánlatot. Csak, hogy lássátok, mennyibe kerül idekint, leírom. Kiváncsi lennék, otthon mennyibe fáj. Ha eljön a csere ideje, inkább az otthoni árak mellett cseréltetném/újíttatnám fel.
Gyári új turbó munkadíjjal: 3140 EUR
Gyári felújított turbó munkadíjjal: 1730 EUR
Saját turbó felújítása munkadíj nélkül: 600-700 EUR - ez utóbbi csak saccolás
A diagnózist valamilyen zajkereső eszközzel állították fel, ha jól értettem, tartozik hozzá egy mikrofon, amit eldugott helyekre is be lehet vezetni, illetve egy fejhallgató a szerelőnek. No, így találtak még egy abnormális zajt, a vezérműszíj feszítőgörgőből jött. Így cserélve lett, s természetesen a vezérműszíj is, amin, mutatta a szervizvezető, már apró kis repedések jelentek meg. 2012 novemberében volt vezérlés csere, gyári alkatrészekkel, azóta 30 e km ment bele. Egy szoruló feszítőgörgő okozta nagyobb terhelés okozhatja ezt ennyi km után?
Gyári új turbó munkadíjjal: 3140 EUR
Gyári felújított turbó munkadíjjal: 1730 EUR
Saját turbó felújítása munkadíj nélkül: 600-700 EUR - ez utóbbi csak saccolás
A diagnózist valamilyen zajkereső eszközzel állították fel, ha jól értettem, tartozik hozzá egy mikrofon, amit eldugott helyekre is be lehet vezetni, illetve egy fejhallgató a szerelőnek. No, így találtak még egy abnormális zajt, a vezérműszíj feszítőgörgőből jött. Így cserélve lett, s természetesen a vezérműszíj is, amin, mutatta a szervizvezető, már apró kis repedések jelentek meg. 2012 novemberében volt vezérlés csere, gyári alkatrészekkel, azóta 30 e km ment bele. Egy szoruló feszítőgörgő okozta nagyobb terhelés okozhatja ezt ennyi km után?
Pityukoma01-07-2014 18:29:47 // 55471
Ez most komoly???
Pityukoma01-07-2014 18:28:59 // 55470
Már régóta vaciláltam rajta, tegnap vettem egy CTEK MXS 5.0-ös akku töltőt. Többetek ajánlására (a teljesség igénye nélkül: Piritu , GTPeti, Shadin159 -köszönöm) és az utána olvasgatás hatása miatt döntöttem. Ma becsavaroztam a hozzá kapott komfort kábelt a vasba.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
652
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?