Vermacy25-06-2014 15:24:22 //
55276
Hol a kulcs, amikor jár a motor?-)
.....25-06-2014 14:40:16 //
55275
UFI 24.ONE.01 szűrő való a 2.4jtdm-be?
Nekem is Manky csinálta. jó lett. annyit tesz rá amennyit kérsz. :)
Liquid25-06-2014 13:22:12 //
55273
Shadin Manky-val csináltatta, a RigoTech-nél voltak többen, az enyémet pedig a PTS tuning csinálta pannonhalmán.
Zsombor25-06-2014 13:07:29 //
55272
És tudtok ajánlani valakit, aki ésszel "kiokosítja"? :)
GTPeti24-06-2014 14:17:43 //
55271
Ha egy 8V-t 115 v. 120 LE-ről simán fel lehet vinni 140LE-re, akkor a 150LE-ről a 180 még kisebb extraterhelés. Ha kételyeid vannak a "vállalhatóságot" tekintve, akkor viszont nem szabad tuningba bonyolódni, mert az egy "bizonytalan" állapot.
Shadin24-06-2014 14:15:59 //
55270
Elég gyakran találkozunk, semmi akadálya...
Indulok Kenesére, jó az időjárás :-D
Megnézem halkabb-e az 5-w40 Edge-el az autó. Meg csinálok negatív fogyasztási rekordot :-D
Shadin24-06-2014 14:13:54 //
55269
Ez meg egy 150 lovas 136-ra butítva kizárólag sw. beavatkozással gyárilag. Akkor vállalható.
Shadin24-06-2014 14:12:27 //
55268
Mi az ami vállalható? Elég elvont fogalom.
legközelebb megyünk vele egyet, megmondom mennyi az annyi :)))
GTPeti24-06-2014 13:57:25 //
55266
Egy default állapotban 150 lovas JTD-t 180LE-re felhúzni nem olyan nagy böszmeség SZVSZ.
Shadin24-06-2014 13:56:50 //
55265
Már megint kötekedsz :-D Pedig ki sem írtam a nevét. Minden benne van...
Shadin24-06-2014 13:55:24 //
55264
Nincs megmérve, nem tudom a pontos értéket, bef. üa., fordulatszám stb... kalkulált érték. Kérdezd Robertót....
Alfonis24-06-2014 13:51:05 //
55263
Hjaaa :) asszem az 59 kap majd egy nevet es hasonlo lesz mi t a silverstar. A silver benne lesz. :D vagy bluefire:D
GTPeti24-06-2014 13:42:48 //
55262
180-EGR-DPF :PPP
GTPeti24-06-2014 13:42:19 //
55261
Tudom, de a tied - ha jól emlékszem - olyan 140-150LE-re van húzva, ami okosan vezetve még vállalható. (Az enyém Novi boxszal papíron 143LE-s.)
én így vettem, de hisz tudod!
nem sok egy kicsit a 180?
GTPeti24-06-2014 12:53:19 //
55258
Volt egy srác, akinek szintén csutkára volt felhúzva a 8V-je. Attól nem kellett tartania, hogy berohadnak a turbója csavarjai, mert elég gyakran voltak mozgatva...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Nocsak! Európapark Rust? Király hely :-))
Shadin24-06-2014 11:58:03 //
55256
Beméretted már?
Shadin24-06-2014 11:57:16 //
55255
Nekem a 136-os van ~180 elméleti lóerőre húzva, de a nyomaték csúcs el van csalva 2000 környékére, mert a 320Nm-es váltó széthullik. Manky kijavít, ha tévedek :-D Kicsit ideges az autó most, de a Voldemort-os rángatás töredékére csökkent. Kapott másik Voldemort téképe(ke)t is. Nem pályanapon használom, nem hiszem, hogy normál napi rutin mellett kinyiffanna bármi is. És ugyan még nem szentírás, de úgy néz ki nőtt a regen táv is.
De kb annyit is tesznek hozzá. Nekem is annyira van felhúzva. Az a 20 % szerintem is belefér.
azért egy 8V-t 180 LE-re felhúzni már tényleg esztelenség...ha egyáltalán lehetséges
az enyém kb. 145-re van
Liquid24-06-2014 11:10:20 //
55252
ésszel készíett remap (tehát nem egekbe emelt turbonyomás, meg koromköd) szerintem
nem jelent nagy kozkázatot, persze ez csak 200e km-múlva fog kiderülni :)
Mindenesetre az biztos hogy a gyári szoftver (amiben csak a DPF volt kiiktatva) és a mostani erősített verzió között iszonyat nagy különbség van.
Szerintem ha alapesetként egy 150 LE változatot veszünk, amit a tapasztalatok alapján lehet 20-30 LE-vel izmosítani, az már 170-180 LE. A gyári 120LE-ből meg csak durvásabb tuninggal lehet ugyanennyire kihozni, ha ki lehet egyáltalán (károsodás nélkül).
Automatával viszont alacsony fordulaton sokkal jobban érezhető a nyomaték.
a váltó a szűk keresztmetszet
én úgy vagyok vele, hogy az enyém 8V (120 LE), viszont ua. a váltó van benne, mint a 16V-ben, ergo a 150 LE fölé nem szabad húzni, addig viszont minden további nélkül...de lehet, hogy hibás a logikai következtetésem
Shadin24-06-2014 09:33:12 //
55247
Nekem biztos jót tesz :-D
Shadin24-06-2014 09:32:07 //
55246
Az enyém is szorult, kiszedtem belőle a sarat (fékolajat?) és sokkal jobb lett.
Ha ésszel van csinálva nem árt neki,de ez az én véleményem.
Alfonis24-06-2014 09:12:03 //
55244

joreggelt! Silver star. :)
Ezek a modern dízelmotorok nagyon jól tuningolhatók, és elég jól is tűrik. Legalábbis én így tudom.
A kormosnak sose lesz széles a használható fordulatszám tartománya :-(
Én se értem a belinkelt mérést...
vzolee24-06-2014 00:13:58 //
55241
Mi otthon voltunk ;) Szombaton rendezősködtünk egy teljesítménytúrán a Bükkben, este meg osztálytalálkozóm volt az elefántóban.
Nézzetek el Lillafüredre, az szép is és az út is feelinges ;)
Ja és Egerben most nyílt Gál Tibi Fúzió nevű helye a Csíki Sándor utcában, meg a Borkemping, Borterasz és Venyige Spa is, ezeket érdemes megnézni.
Demjénben pedig a Korona Borházat (ott lesz a lagzi augusztusban).
Zsombor24-06-2014 00:10:43 //
55240
Múltkor oktáviás csávó hülyegyerek napszemüvegben, fehéredő bütykökkel padlózta mellettem hosszú emelkedőn a tdi-t. Nem ment rosszul, de azért megvédtem a becsületet :) Amikor hagytam szökni, próbáltam leolvasni, milyen fajta, de szerintem nem RS volt, csak (egyoldalt) dupla kipufogós. Olvasom, milyen sokan csippelitek a vasat. Jót tesz az neki? Fenntartásaim vannak.
az enyém most is néha döglött alul, néha meg megy mint a barom
sőt ritkán azt figyelem, mintha kicsit szorulna a kuplungpedál...
Liquid23-06-2014 23:23:38 //
55238
nem azt mondom hogy hű de fickós, de ott már nem döglött. Mondjuk gyári progival úgy általában döglött a mostanihoz képest :)
gyári progival inkább csak 1800-tól a 210 lovasnál
Csabi23-06-2014 23:19:03 //
55236
VTT'15-ön nyitsz egy boxutcát ? :D
Múltkor kiszedtem a boxot és folyton azt hittem belimpelt, mert alul döglött volt. :)
Egyébként most értünk haza a kocsikázásból. Mentünk itt az Egri hegyvidéken egy fincsi 60 km-es etapot. Hát nem egy Grossglockner, de azért jó volt. :)
Induláskor bejártuk a várost, és a belvárosban egy kicsit rosszalkodnom kellet. :) Belémállt egy bontószökevény Civic. Nem tudom mire gondolt, de minden gyorsításkor lemaradt. A VTI, mire átváltott, a JTD, már rég lelépett. :)
Sajnos egy lámpánál megálltam, ő meg még átslisszant. Pedig kicsaltam volna a városból. :)
Liquid23-06-2014 23:08:32 //
55233
a 2.4-nél már van erő 1500-nál is, legalábbis a 210-lovas onnan már használható
Majd jövőre amikor ráülteted, a Conti Sport Contac 5-ös ti felnire. :)
Pedig a nyomaték sokkal magasabb, és szélesebb fordulatszám tartományban áll rendelkezésre. Ergo lejjebb is használhatóbb. Nálam már 1800-2000-nél megtáltosodik. :)
Ezt meg most nem teljesen értem.
Bassz...
Ti merre voltatok?
Talizhattunk volna. :)
Ki vagyok éhezve egy jó kis Alfás dumcsira. :)
Csabi23-06-2014 22:28:16 //
55229
Novitec-el is 2000-től gyűrte az aszfaltot...uh nem segítene:)
vzolee23-06-2014 17:43:51 //
55228
Nekem tavaly volt ilyen szlovéniában. Elég zavaró tud lenni...
vzolee23-06-2014 17:30:18 //
55227
Most olvasom csak, pedig hétvégén mi is Egerben voltunk :/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.