Forum >> 159

David | Centocinquantanove22-05-2014 08:16:13 // 53782
Valaki gyorsan meg tudná mondani, hogy hány centis ablaktörlő lapátok kellenek elölre a 159-re? Úton vagyok és be tudnék most ugrani az autósboltba nemsokára.
Meg hogy melyiket érdemes venni? Jelenleg Champion van rajta... Előre is köszi!
mizooo21-05-2014 21:45:24 // 53781
Manky holnapra megírja a DPF kímélő progit, ~ 180Le 380 Nm körülire fogja saccolni. Azt mondta segít telón feltölteni és ha minden ok fizetek. Uraim üdvözöllek titeket a 21. században :D na azért kicsit félek a dologtól, de bátraké a szerencse.
Haddel21-05-2014 21:10:23 // 53780
Tök jó ,részletes útmutató ,köszi druszám! :)
mizooo21-05-2014 20:46:54 // 53779
Ma letöltöttem a vasról a gyári progit MPPS-el :) mikre nem vetemedek....
Pityukoma21-05-2014 20:20:15 // 53778
Jól emlékszel :-) Blog, klatty
Haddel21-05-2014 19:24:42 // 53777
Köszi ,mindjárt jól meg is nézem . :-)
'''''21-05-2014 19:22:23 // 53776
Kesztyűtartóban.Ha jól emlékszem,Pityukomának van blogja róla.
Haddel21-05-2014 19:15:14 // 53775
:-) Hol is van ? Kesztyűtartő felől kell?
'''''21-05-2014 19:06:45 // 53774
Ne ejtsd be a krova fejét,mint én! :-)
Haddel21-05-2014 18:53:49 // 53773
Pollenszűrőt akarok cserélni ,készüljek valami nehézségre ? :-)
.......................21-05-2014 18:39:17 // 53771
ügyes,
de miért nincs a Contin peremvédö?
David | Centocinquantanove21-05-2014 18:07:26 // 53770
Szerintem nem lehetetlen, csak rá kell szánni az időt...
.......................21-05-2014 18:04:34 // 53769
a VM a 3,0 v6 multijetben a Bosch Cp4 es pumpát használja,
ami a VW nél probémás,ugyanis spénes lesz

de Erhard biztos megerösít,v megcáfol..
Piritu - 1.000.00021-05-2014 17:48:18 // 53768
Hazafelé 6,7 lett, nagy forgalommal és szembeszéllel. Kérdés továbbra is nyitott gumi/fogyasztás ügyben. (Egy pozitív tapasztalattal.)
Giuntini21-05-2014 17:39:54 // 53767
Annak idején ezért nem vettem meg a 164-et, és vettem újra Cromàt . A FIAT dìzel sokkal jobb és megbìzhatóbb volt s VM-nél.
Giuntini21-05-2014 17:29:55 // 53766
Annak idején VM motor miatt nem vettem meg a 164-et, és vettem újra Cromàt. A FIAT motor sokkal jobb és megbízhatóbb volt.
KollerT21-05-2014 15:38:35 // 53765
Ez a redőnyös részbe belülről, elég szimpatikus lenne. :)
David | Centocinquantanove21-05-2014 15:18:26 // 53764
Hát jah csak itt egy ezressel drágább... De ezt te tudod...

Nem a burkolatok között! Nekem az anyósülés felőli oldalon a merev középkonzol és az alatta lévő kárpit rész között bújik ki minden erőltetés és probléma nélkül pont egy akkora szakasz amekkora kell. A maradékot összekötöttem, hogy ne lifegjen és egy öntapadós tépőzár pöttyel van rögzítve belülre (opcionális). Még azt akarom megoldani, de még nem volt időm vele foglalkozni, ezért nem jöttem rá hogyan, hogy a redőnyös részbe belülről jöjjön ki a kábel.
KollerT21-05-2014 14:36:27 // 53763
Szia!

Találtam egyet veterán, Budaörsi Media Markt alatti ilyen audio boltban árulnak ilyet. :) Ha valakinek kell, akkor szerintem ez a legegyszerűbb, postáznak is. :)
Köszönöm a tippet! Egyébként a kivezetés az ott a burkolatok között lesz áterőltetve?AUX-Jack kábel
KollerT21-05-2014 14:18:22 // 53761
Köszi!

Szuper vagy, én is erre gondoltam, hogy ott az auxxal lehet valamit kezdeni.
Megnézem, talán itthon is lehet ilyen kábelt kapni. :)
David | Centocinquantanove21-05-2014 14:14:56 // 53760
A legolcsóbb megoldás szerintem (nagyjából 2.000 Ft.) ha beszerzel egy AUX kábelt, a 3.5-es jack dugót ízlésesen kivezeted a redőnyös részhez a könyöklő alatt, erre tudsz akármilyen okostelefont, MP3 lejátszót, iPodot, stb tenni és arról szól a zene. Nekem tökéletesen működik okostelefonnal.
Be van rajta állítva, hogy a jackdugó csatlakoztatásakor automatikusan induljon a lejátszóprogram és a zenelejátszás. Annyi a dolgom, hogy beszálláskor rádugom a telcsit, fel a napszemcsit és mehetünk :)
A bekötés mikéntjéről itt látszhatsz útmutatást: klatty
eBayen találni simán ilyen AUX kébelt.
VKG699!!! (4x156+75)21-05-2014 14:10:54 // 53759
Régebben GTPeti tett be egy hivatkozást arról, hogy "végre" nem fiat motor lesz az opelekben...
KollerT21-05-2014 13:52:01 // 53758
[MP3, USB]
Sziasztok!

Mi lehet a legolcsóbb megoldás, hogy MP3-mat is letudjak játszani a 159 sima CD lejátszójával? Illetve esetleg USB-t tudjak olvasni vele?
Nincs valamelyikőtöknek eladó lejátszója? Nem kell navigáció, GPS meg ilyenek, arra sokkal jobb a telefonom. :)
Liquid21-05-2014 13:37:05 // 53757
ezt csak az Opelosok hiszik. Apósnak is van egy ismerőse akivel sokszor összefutok, mindig megcsodálja a 159-et és Ő is azt kérdezte egyből hogy ebben is az az Opel-motor van? :)
Dömpi (il dottore)21-05-2014 13:32:02 // 53756
"de így is épphogy elfér a féknyeregtöl"

látnád az enyém - egy A4es írólapot nem tudnál betolni a felni köllője és a féknyereg közé
Dömpi (il dottore)21-05-2014 13:30:32 // 53755
így van. Nekem is pont úgy áll, mint a gyári 19"-os, semmivel sincs kijjebb...de a 7végén ellenőrizhetjük majd
VKG699!!! (4x156+75)21-05-2014 13:02:44 // 53754
Ugyan már, a Busso V6-hoz egy Opel motort nem nagyon lehet mérni. Akkor se, ha erősebb.
VKG699!!! (4x156+75)21-05-2014 13:01:44 // 53753
Igen igen én is úgy értettem :)
mzo21-05-2014 12:58:07 // 53752
Csak egy ideje opel a 2.0 korabban a Fiat fele mjet volt bennuk. Marmint az Insigniakban.
.......................21-05-2014 12:31:14 // 53751
az AR nagyon eltaktikázta ezt az OPEL SAAB házasságot
ugye az opel OPC ben van egy 2,8 V6 Turbo cirka 300 lóval 400Nm el

na azt a motort kellett volna a Brerába ,Spiderbe rakni ,és méltó ellenfele lett volna az Aresei V6 oknak
Buddha21-05-2014 12:11:37 // 53750
Mi is az az ET?
Lehet nem pont Neked szól, de érzésem szerint sokaknak érdemes lesz elolvasni! ;-)
VKG699!!! (4x156+75)21-05-2014 12:01:34 // 53749
Ha minden igaz, akkor a 2.0 már opel, vagyis egy időben ez a szöveg ment. Mármint az insigniában...
.......................21-05-2014 11:50:31 // 53748
milyen széles a feni ?
mert az Sem mindegy

de hogy ne legyen egyszerübb az eredeti AR felni kikönnyített küllös

pl az én Novitec felnim 8 coll széles ET35
a gyári 8 coll széles ET41

kintebb van 6mm ert de így is épphogy elfér a féknyeregtöl
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 11:38:33 // 53747
ez így nem pontos attól függ.... ha az ET-je kicsi akkor egy nyomtávszélesítővel pont úgy áll mint a gyári kerékkel, ha az ET ugyan akkora akkor fog kilógni a szélesítő méretével
Dömpi (il dottore)21-05-2014 11:26:35 // 53746
ez nem igaz
.......................21-05-2014 10:59:25 // 53745
elég lett volna ,ha csinálnak egy 5 hengeres 2,4 biturbot 550 Nm errel
.......................21-05-2014 10:57:00 // 53744
a kuplungkapcsoló szarakodik
ha nem kapcsol ki ,nem is müködik a Hill Holder

fogdjunk ,hogy akkor dobta a hibát amikor leejtön fékeztél?
David | Centocinquantanove21-05-2014 10:07:24 // 53743
Akksira nézz rá. Többünknek volt már, hogy menet közben random bedobta, hogy Hill Holder not available és VDC not available, valamint néhol Contact service is volt.
Ilyenkor pár hétre, estleg 1-2 hónapra rá be is adta a kulcsot az akksi végleg. Mivel a VDC rendszer külön áramkörön van a többi elektromos cucctól, ha nincs elég táp akkor ilyenek jönnek elő. Velem ugyanez volt.
Hány éves az akksid?
Svéd21-05-2014 03:54:40 // 53742
Hello,nekem volt ilyen a múltkor,az volt a baj,hogy a kuplung pedál nem jött vissza teljesen,lábbal kicsit vissza emeltem,azóta jó.
dev16621-05-2014 00:49:01 // 53741
vagy brillírozhatnának két turbós EURO6-os 1.3-as és 1.6 Multijetekkel is, azoknak lenne is hely a Giu-ban és a Mitoban (amíg még gyártják őket egyáltalán).
dev16621-05-2014 00:46:19 // 53740
A Fiat-GM kényszerházasság idején osztoztak a JTD motorokon és az 1.7-esen és 2.2-esen kívül az összes CDTI motor JTD-alapú volt (sok 1.9, 2.0). Ha jól tudom az Insignia két turbós 2.0-ása volt az első CDTI, amit az egy turbós változatból nem a Fiat, hanem a GM fejlesztett tovább.

Amilyen élenjáró volt a Fiat dízel téren az injektoros korszak kezdetén, úgy el van most maradva. Hol marad már a két turbós EURO6-os 2.0 Multijel és miért kellett a VM-től venni a 3.0 V6 blokkot, bőven lett volna idő kifejleszteni egy vadonatúj V6 JTD-t.
dev16621-05-2014 00:30:04 // 53739
A JTD-hez nem sok köze volt a VM motori-nak, az teljes egészében FIAT fejlesztése volt. Hál' istennek.

Amúgy a VM motori-nak mint cégnek sem volt semmi köze a Fiat-hoz egészen 2011-ig, amikor is felvásárolta a Fiat a VM-et. Gondolom azért, hogy a Maserati 3.0 V6-osa és az eljövendő EURO6-os dízelekbe mindkét két szakértelmét és gyártókapacitását bele tudják forgatni.
Zsombor20-05-2014 23:40:05 // 53738
Sziasztok! Mivel a Brera fórum pang, viszont a két autó közt technikailag sok hasonlóság van, itt kérdezek :) Szóval párszor dobta hibaként, hogy hill holder+kipörgésgátló elszállt. Restart, majd mindena régi. Nyugtáztam is, hogy a szokásos öngyógyuló parajelenség :) Erre most azt veszem észre, hogy tényleg nem müxik a hill holder. A kipörgésgátló sztem ok. Találkoztatok ilyennel? Mi a franc ez?
Chianti20-05-2014 22:51:52 // 53737
Nálunk itt Zillertal-ban pár napja kitört a nyár s ezzel együtt megjelentek a kabriós turisták. Hozzánk is ellátogatott egy nagyon kedves svájci nyugdíjas pár ezzel a szépséggel:

[img5]

Tegnap este érkeztek, holnap már indulnak is tovább, de azért sikerült beszélnem a tulajjal. Persze az első mondatom az volt, hogy én is Alfa tulaj vagyok, ráadásul pont ilyen színű az enyém is, csak épp nem Brera.
Bár sok időm nem volt, de elmondta, hogy 2.2 JTS, 2010-es évjárat.
Mindenesetre jó látni hogy azért a svájci nyugdíjasok sem mindig a legújabb német prémium márkák közül választanak. Persze lehet hogy ez csak a kirándulós verda és otthon van még 1 X5-ös a garázsban, mégis dicséretes ez a fajta stílusérzék. Még annyit, hogy - bár a belsejéről nem tudtam fotót csinálni, mert épp akkor jött a tulaj, aztán miután beszéltünk elfelejtettem - az anyósülés melletti kis hálós tartóban ott figyelt 1 igazi klasszikus papírtérkép. Egyeseknek hihetetlen, de lám GPS nélkül is lehet külföldön közlekedni.
Ricsi 14720-05-2014 22:47:01 // 53736
Udvozlet! Eladom a 19-es a TI felniket az autorol :( kb 80%-os conti sport contact 3-as gumik vannak a felniken!
VKG699!!! (4x156+75)20-05-2014 22:35:30 // 53735
Semmi gond :))) Háromszor is megnéztem miután írtad, nem értettem mi van :D
Giuntini20-05-2014 22:18:31 // 53734
Bocs elnéztem, a telefonon 166-nak néztem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.