Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2014 20:04:23 // 49071
ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
David | Centocinquantanove28-02-2014 18:30:17 // 49070
Múltkor EGR ügyben guglizgatva feltévedtem egy fauvé fórumba, ott is vannak ám bajok vegyesen ahogy bele beleolvastam! A bimmer mitől lenne más...
Dömpi (il dottore)28-02-2014 18:23:01 // 49069
nem mondják, mert ciki...kollégám is véletlen szólta el magát, hogy hátsó csapágycsere volt 150000 km-nél (320d)
David | Centocinquantanove28-02-2014 18:11:16 // 49068
Persze, nagy átlagban ma már se több se kevesebb probléma nincs mondjuk egy bimbi meg egy alfa között, ha összehasonlítjuk.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
.......................28-02-2014 18:05:22 // 49067
Furi ,eén sok 320 d e90 tulajt kérdeztem,és nagyátlagban semmi bajuk
soha
soha
David | Centocinquantanove28-02-2014 17:29:54 // 49066
Germán präcizitás :D
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Dömpi (il dottore)28-02-2014 17:03:13 // 49065
Tudod, a német autó mindig is randa volt (kívül kocka, belül műanyag), de legalább minőség volt! Mára ez sem igaz!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
Giuntini28-02-2014 16:05:14 // 49064
Teljesen igazad van Dömpi!
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Ricsi 14728-02-2014 15:49:21 // 49063
Rendben, köszönöm!
Csabi28-02-2014 14:47:13 // 49062
.......................28-02-2014 14:30:19 // 49061
nekem a Mito és a Brera is belül kattog ha megy a kiegészítö fütés
Ricsi 14728-02-2014 14:28:17 // 49060
Igen, csak a beszelgetesbol nem derul ki, hogy most akkor melyik a releje a kieg futesnek... Shadin159 cartars is kerte, hogy linkejen valaki egy kepet arrol, hogy hogyan nez ki a kieg futes biztositek doboza! De koszi az epito jellegu es hasznos hsz-t ;).
David | Centocinquantanove28-02-2014 14:08:41 // 49059
A váltókaron és a kormányon a gyűrűt viselő hölgyek és urak hamar maradandó nyomot tudnak hagyni, nálam is ez a helyzet. Elsősorban a váltógomb felső bőrperemén, illetve a kormány műanyag betétjén, de akár a bőrön is. Nekem a munkám miatt nem praktikus, ezért soshasem hordok gyűrűt, de az előző tulajok valamelyike hordott, ez titsztán látszik.
David | Centocinquantanove28-02-2014 14:03:47 // 49058
Ne felejtsd el megitatni a szekeret! :D
droberto28-02-2014 13:59:41 // 49057
Ezt a dolgot anno kiveséztük.
Javaslom a kereső használatát. :)
Javaslom a kereső használatát. :)
Ricsi 14728-02-2014 12:51:20 // 49056
ALFI15628-02-2014 12:34:02 // 49055
Azt se tudják megmondani holnap milyen idő lessz.Mára is jó időt mondott.Mentünk volna balatonra tekerni.Azóta délelött óta esik :( Így ithon szopódunk mert az egész napot szabaddá tettük ez miatt.Én várnék még márc. végéig.Jobban nem kopik ilyen időbe.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2014 11:41:29 // 49054
elméletileg nem lesz hav de ha igen akkor szopni fogsz...április :P
mzo28-02-2014 10:20:25 // 49053
En 2 het mulva cserelem.
Alfa GT-Csaba28-02-2014 09:58:04 // 49052
Nálam már 1 hete tavasz van :-)
Hege28-02-2014 09:51:26 // 49051
Én még várok egy kicsit. Tavaly is március 15-én volt a "nagy káosz", de ez nem jelenti azt hogy az idén is lesz.
Shadin28-02-2014 09:46:45 // 49050
Kinek mi a véleménye a nyári gumi/kerék cseréről hétvégén?
GTPeti27-02-2014 22:23:48 // 49049
Nagy szomorúságomra én is megjártam anno egy polírozószerükkel még régen. Pedig bíztam benne, hogy jó lesz a hazai is.
Giuntini27-02-2014 22:18:30 // 49048
Nem magyar termék Pr.....!
Laosz15627-02-2014 22:06:53 // 49047
Enyemben 240 000 km van...es hasit :)
GTPeti27-02-2014 21:53:34 // 49046
Ugye nem Turtle Wax volt?
Giuntini27-02-2014 21:42:19 // 49045
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, az általam kipróbált, nem mondom a márkáját semmit sem ért. Ezt viszont ismerősöm ajánlotta, és tényleg igaza volt.
GTPeti27-02-2014 21:31:52 // 49044
"A Homasita bőrápolók semmit sem érnek."
Ezt én cáfolnám, tekintve AutoGlym-et is árulnak. Én is ott vettem. B)
Ezt én cáfolnám, tekintve AutoGlym-et is árulnak. Én is ott vettem. B)
Giuntini27-02-2014 21:19:56 // 49043
A bőrülés állapota sem ad igazán támpontot, 100000 km alatt is tönkremehet ha nem ápolják, és 200000 km-nél is lehet újszerű. Az enyém hátsó ülése szinte vadonatúj állapotban van, a vezetőülésen viszont látszott hogy használták. A piros bőrt meg különösen kell ápolni, mert azon nagyon meglátszik a kopás. A Homasita bőrápolók semmit sem érnek. A Lederlandnak van egy BioLine bőrápoló, és bőrregeneráló készlete, olasz termék. Nem olcsó, 6000ft környékén van, de csodákra képes, ajánlom mindenkinek. Nekem nagyon feljavította a vezetőülést.
Haddel27-02-2014 21:17:54 // 49042
Ákos (dewvil)27-02-2014 21:02:47 // 49041
Persze, a gyári alkatrészeket, nem lehet börözéssel miegymással ujra csinálni ami gyári gyári és a kocsi állapota ad egy összképet azért ami a km et is behatrárolja.
Giuntini27-02-2014 21:02:33 // 49040
Én azt mondom, legyen rendben a gép. Volt egy időszak, amikor meg pont beletekertek kilométert az adózás miatt, állítólag a sógoroktól érkező autókból. Rengeteg autót lehet látni irreálisan kevés kilométerrel. És ma már a kormány bőrborításán sem lehet igazán nagy dolgokat észrevenni. Az enyémet 189000 km-el vettem tavaly, az kb. reális egy hat éves autónál. A szervízkönyv csak 110000 km-ig volt vezetve. Kint sem hülyék az emberek (az enyém osztrák) horribilis összeget hagyni a márkaszervízben. Minden attól függ hogy ki hajtotta, és mennyire szerették azt az autót.
Zsifi sw27-02-2014 21:00:00 // 49039
Én lassan, de biztosan elérem a 150 ezret. És úgy összességében tekintve valós lehet a km, ülés, kormány nincs kikopva, váltó karon sem látszik semmi.
Ákos (dewvil)27-02-2014 20:37:28 // 49038
A gép szerinti valós kilométer óra állás semmit sem ér. Hiába írja azt a gép, hogy jó. Bármit megtekernek profin, hogy még az úristen sem veszi észre:) Szóval...:)
Csabi27-02-2014 19:30:37 // 49037
Köszi az infót...akkor lekoppintom a beállításokat...gondolom a 19es kerekeiddel nincs gond félrekopás ügyileg(?)
Piros Madaaar27-02-2014 18:40:45 // 49036
205.000 es 06/2009 uzembehelyezes ;-) siman csodalkozom is hogy semmi bajom nemvolt meg vele..pedig mennyien hitetlenek ezzel szemben..es hajtom is nem kimelem.hisz engem kell szolgaljon :-)eddig csak a klimakompreszor volt az ami valami miatt nem volt OK. a tobbi gyari meg nem csereltem sem szilentet sem karok es nemkopog semmi tart az uton rendesen...
David | Centocinquantanove27-02-2014 18:37:05 // 49035
Szerintem nincs is ezen mit szégyellni egy dízel esetében, ez még mindig egy relative fiatal autónak számít... Majd 500k-nál visszatérünk erre a témára... szent meggyőződésem, hogy egy modern dízel amire odafigyelnek simán elmegy ennyit különösebb problémák nélkül. Én amúgy a 206.000. kilómétert taposom, 2007/09 gyártású a szekér, és szintén minden gyári.
Pityukoma27-02-2014 17:16:31 // 49034
Az én vasam 2év és10hónaposan került hozzám. 88K volt benne óra szerint. A motor elektronika szerint pedig 2222km :-D A DPF beépítés óta megtett km viszont egyezett pár száz km különbséggel az óra állással. Az biztos hogy nagyon sokat állhatott a kereskedésben, mert vastagon rozsdásak voltak a féktárcsáim. Olyan szinten hogy kb egy hét múlva múlt el a pedál pulzálása fékezéskor, amikor már a rozsda 80%-a lekopott róla. A gumik viszont vadi újak voltak rajta DOT4209 , én pedig 2010.08-ban vettem.
mizooo27-02-2014 17:10:17 // 49033
Dömpi (il dottore)27-02-2014 17:07:18 // 49032
Szép dolog a bizalom, de soha ne mond, hogy tutira nem volt tekerve...hacsak nem szalonban vetted 0 km-el.
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2014 16:45:22 // 49031
minden részre hajlás nélkül én meg inkább egy szép, formás női feneket simogatok :P
Piros Madaaar27-02-2014 16:32:55 // 49030
Huha..akkor ez regeneral mindig:-)ha palyazok ritkan megyek ilyen lassan.
sosincs bekapcsolva a pill illetve atlag fogyi kihelzo.de majd most elkezdem nezegetni ha hosszu utra megyek vagy tobbet varosozok.nekem a nagy atlag az 7.2alatt nemvolt meg sosem.kb egy honapja pragaban voltam oda vissza kijott 7.0. Varosban meg 8.6l.
sosincs bekapcsolva a pill illetve atlag fogyi kihelzo.de majd most elkezdem nezegetni ha hosszu utra megyek vagy tobbet varosozok.nekem a nagy atlag az 7.2alatt nemvolt meg sosem.kb egy honapja pragaban voltam oda vissza kijott 7.0. Varosban meg 8.6l.
Chianti27-02-2014 16:28:29 // 49029
az szééép!!! én majdnem ennyivel vettem (157.000 km, és tutira nem volt tekerve!)...azóta szerintem már 170.000 körül járhatunk...sajnos nem vagyok a vas közelében...de már csak alig több mint 3 hét és újra az enyém lesz!!! :o)
Piritu - 1.000.00027-02-2014 16:07:47 // 49028
Meg SKrisz is kivétel :-)
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:35:01 // 49027
Idejövet a reptérre (Düsseldorf) az A52-n elhúzott mellettem egy 159 berlina. (felvidult a szívem, és akaratlanul is elmosolyodtam). Mellette a belső sávban ment egy Paszta - a legújabb fajta. Annak ellenére, hogy a 159 több éves design, az új paszta meg talán 1,5-éves, kenterbe verte. Pont egymás mellett mentek, hátulról jól láttam mindkettőt. Hát bizony inkább a 159 fenekét simogatnám - és mondom ezt minden részrehajlás nélkül is!
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:30:55 // 49026
az egyetlen biztos kivétel, Piritu, mert ő 0-km-esen vette.
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:30:11 // 49025
megvan az majd mindenkinek, nyugodj bele, csak a többségnek (nekem is) mást mutat az óra :-)
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:27:34 // 49024
a legtutibb módszer:
- észreveszed, hogy a pill. fogyasztás több, mint szokott
- lámpánál/körforgó előtt megállsz
- ha ilyenkor alapjáraton nem 2 l hanem 4-5, akkor tutira regen van
- vagy mondjuk pályán 6-ben 110 km/h-nál nem 5,9 - 6,2, hanem 8-9-10, akkor is tutira regen van
Ilyenkor válts vissza úgy, hogy a fordulat 2500 környékén legyen folyamatosan...kb 810 perc és végez. Észreveszed, mert a pill. fogyi visszaáll a rendes, megszokott értékekre.
- észreveszed, hogy a pill. fogyasztás több, mint szokott
- lámpánál/körforgó előtt megállsz
- ha ilyenkor alapjáraton nem 2 l hanem 4-5, akkor tutira regen van
- vagy mondjuk pályán 6-ben 110 km/h-nál nem 5,9 - 6,2, hanem 8-9-10, akkor is tutira regen van
Ilyenkor válts vissza úgy, hogy a fordulat 2500 környékén legyen folyamatosan...kb 810 perc és végez. Észreveszed, mert a pill. fogyi visszaáll a rendes, megszokott értékekre.
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:20:34 // 49023
az enyémet pont ezért nem a gyári értékre állította a srác, haenm megkérdezte, többnyire hogyan használom. Mondtam, többnyire egyedül, csomagok nélkül.
Ezért állította be így.
Ezért állította be így.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?