Forum >> 159

.......................25-02-2014 17:04:59 // 48840
nem írtad h milyen motorral vennéd
Pityukoma25-02-2014 16:41:26 // 48839
Gyári motor optimalizálás:-)
Szido25-02-2014 15:39:12 // 48838
Köszi!
Liquid25-02-2014 13:09:41 // 48837
A Q4 állandó összkerékhajtás (Torsen C).
A sima 2.4-hez képest plusz 1-2L
Csabi25-02-2014 12:54:48 // 48836
Megszűnt az indítási egyenetlenség amiről már egy jó páran írtak...fogyi csökkent észrevehetően(ezt a szervizben is mondták, h csökkenni fog) egyebet nem vettem észre... Csak megjegyzem, h amiről én beszélek az 2,4re 2006-07 évjáratra van, mármint a frissítés.
Szido25-02-2014 12:50:17 // 48835
Sziasztok! Úgy döntöttem átnyergelek 156-ról 159-re. Találtam is egy megfelelő példányt, ami Q4-es. Mivel az ftp nem működik, nem tudok manuált letölteni, így gondoltam itt tenném fel a kérdéseimet:
Az összkerékhajtást ki lehet kapcsolni? Ha ki lehet, csökken a fogyasztás?
Üdv,
Szido
ValeRossi4625-02-2014 12:38:18 // 48834


kicsit más,de ezt találtam a családi dia albumban :)
Ladacity :D
ValeRossi4625-02-2014 12:32:52 // 48833
Na ugyi,kár volt izgulni :)
David | Centocinquantanove25-02-2014 12:21:14 // 48832
És érzel valami pozitív változást? Teljesítmény, fogyasztás vagy bármi a regen cikluson kívül?
Csabi25-02-2014 12:19:27 // 48831
7000Ft volt Pécsen...
Ildiko25-02-2014 12:12:01 // 48830
Pénteken voltam a karosszériásnál, ma reggel ott is hagytam az autót. Azt mondták, nem olyan vészes, csak kicsit csúnya (messziről úgy néz ki, mintha sáros lenne), de teljesen rendbe lehet hozni, biztattak, hogy szép lesz, mint új korában. :)
David | Centocinquantanove25-02-2014 12:06:49 // 48829
És amúgy mennyiért csinálják ezt a frissítést?
Csabi25-02-2014 11:27:28 // 48828
bár sajna nem sűrűn dobnak ki frissítéseket....
Csabi25-02-2014 11:25:50 // 48827
Ez úgy ment nálam, h lekérték a központi szerverről van-e frissítés az adott vezérlőhöz...ha van,akkor felugrik egy ablak ami tartalmazza a frissítést és, h mit korrigáltak benne... Ha kéred akkor letöltik a szerverről. Majd letörölik a régi programot és megy fel az új...
Nyilván ezt bárki megtudja csinálni aki tud olvasni, írni ECU-t,és megvan a program neki...
De napra kész verziót csak szervizben kapsz szerintem.
David | Centocinquantanove25-02-2014 10:53:29 // 48826
Ez a programfrissítés hogy megy? Csak márkaszerviz tudja megcsinálni?
Otto25-02-2014 10:37:24 // 48825
Köszi az infót. Ránézünk ezekre...
pettinke25-02-2014 10:26:05 // 48824
ha benzines lett volna, szerintem jobb lett volna a fogyasztás.
a DPF-es dízel egyszerűen alkalmatlan arra a városi üzemmódra, amiben én használtam. de céges autó volt, dízelt kellett venni és passz.
Piritu - 1.000.00025-02-2014 10:24:36 // 48823
Akkor nekem semmi panaszom sem lehet a 2.0-ra. A 9,6 még egy benzinesnek is becsületére válna...
Liquid25-02-2014 09:51:45 // 48822
az se kevés :)
ismerős a rövid utas dolog, 2km nagy hidegben, kb. 15-18 a comp szerint :)
pettinke25-02-2014 09:44:10 // 48821
most linkeljem be ide nektek az excel táblámat, amit 2008-2012 közt vezettem? :-)

1.9 JTDm, 16V, nagyjából 90% város (ha nem, akkor rohanás az autópályán), erősen digitális (gáááááz, fék) vezetési stílus.

a teljes 4 év alapján: minimum 6,8, maximum 12, átlag: 9,6
(és a 12 nem mérési hiba! nagyon rövid utak, be se melegedett a motor)
Liquid25-02-2014 08:52:16 // 48820
úgy látszik :)
én inkább le se írom miket fogyaszt...
bár mostanában többször is összejön a 9 alatti, 100-200 km-en :)
Ákos (dewvil)25-02-2014 08:45:50 // 48819
mai téma deci fetisizmus? :-)
David | Centocinquantanove25-02-2014 08:13:19 // 48818
Mondjuk a két moci között van különbség, de én azt vettem észre, hogy melegben - még klímahasználat mellett is - kevesebet vagy max ugyanannyit fogyaszt mint hidegebb időben. Hidegebb idő alatt < 5ˇC-t értek.
Lassabban melegszik be üzemire, addig végig valamivel több üzemanyagot éget... Nem litererektől beszélek, de egy 2-3-4 deci játéka van...
Jelenleg is 6.7-en áll a fogyimérő, nyáron szög 6.5 szokott lenni. Ez már lehet, hogy "decib@szás", érdekes, hogy fordítva látjuk... Javarészt inkább tojáspedállal szoktam menni, egyszer egyszer gurul el a gyógyszer (mazsolák, jó zene, stb... :) ), akkor nyomom neki :)
Csabi25-02-2014 00:19:44 // 48817
Én a napokban mértem, az eddigi legkisebb fogyasztást (vegyesben)7,6 lett...600kmen.
Bár mindig ilyen időszakban-tavasz, ősz- fogyaszt kevesebbet, nincs hideg, és klíma sem kell még...
Dömpi (il dottore)24-02-2014 22:54:12 // 48816
Nem szoktam újabban decib@szó lenni, mert azért mégiscsak egy alfa van a sejhajom alatt, ahol azért nem a fogyasztás az elsődleges, de ez azért mégiscsak örömmel tölt el: blog
Csabi24-02-2014 21:22:06 // 48815
Azt , h mikori a program nem tudom, de tavaly szeptemberben ez volt a legfrisebb...MES-ből kiolvasva:

ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
David | Centocinquantanove24-02-2014 19:12:10 // 48814
:) Érdekes dolog...

Már csak azt kéne megoldani, hogy a jack dugó a redőnyös kis rekeszből jöjjön elő... :)
Shadin24-02-2014 19:09:15 // 48813
Hát jó... Akkor ilyet is tudnak az olaszok.
David | Centocinquantanove24-02-2014 19:05:27 // 48812
Nem nincs ott a B&m doboz.
Mondom a C3-as az zöld színű, középen C1 kék, mellette C1 sárga, mindegyikben volt legalább 1 vezeték bekötve. Csak próbából lehúztam mindet, mert nem tudta hirtelen külön külön kihúzni, bedugtam a sárga helyére az AUX kábelt, és ugyanúgy ment a rádió is meg az AUX is. CD lejátszást nem néztem, de az mitől ne működne?
Shadin24-02-2014 19:00:27 // 48811
Nekem az a stecker a B&M bemenet a CD felé, és egy "remote" szál megy a Bose erősítő felé. Multi kormányom nekem van, de nincs a CD-hez bekötve a többi vezeték. Drobertonak pl. "high" kiépítésű és Neki sincs bekábelezve. Kiszedett CD-nél a keret alsó felében nincs ott a B&M doboza?
David | Centocinquantanove24-02-2014 18:52:39 // 48809
Volt igen mindháromba bekötés, abból gondoltam, hogy multikormány csatlakozói (előkészítés), mert nekem nincs multis kormányom, sem Blue&Me, kihúztam és minden működött.
Pedig jó volna tudni valójában mik ezek...
Shadin24-02-2014 18:48:38 // 48808
A középső pedig telefon!?

Mindháromban volt vezetés is bekötve?
Shadin24-02-2014 18:44:04 // 48807
Így azért furi egy kicsit, mert a 6 pólus ami a cs közepe felé van az a B&M bemenet csatlakozója, a külső 8 pólusú a CD-táré, a középső nem tudom, de megnézem. A kormánytávgombok az A stekker CAN low és CAN high vonalon kommunikálnak. Sose volt multikormányod? Nem tátom a gombokat a képeiden :-(
Alfonis24-02-2014 18:38:37 // 48806
egyet kihúztál és nem vettél észre semmi változást? :D mármint működi k minden gomb alles?
Ilyet én is akarok :D végre valami nem kéne a pendikkel szarakodni. :S
David | Centocinquantanove24-02-2014 18:09:11 // 48805
Ez egy 6 pólusú csatlakozó de ebböl ugye csak 3 szál van bekötve.
Alapból be volt dugva a rádióba egy zöld (8 pólusú) egy kék és egy sárga (6 pólusú) dugó. Ezekröl nem tudom micsoda (talán multikormány csatkakozói?), kihúztam majd az eredeti sárga helyére bedugtam az AUX kábelt és működik.
Shadin24-02-2014 17:55:10 // 48804
Ez sirály, végre tudjuk, hogy műxik. C1 v. C3 csatlakozóba kell dugni? C1 6, C3 8 pólusú...
Tuningman24-02-2014 17:51:51 // 48803
A lánc általában 150 ezerig bírja de ez erősen függ attól, hogy használták a motort.
Nem rég amit csináltam 1.9 JTS az 154 ezerig bírta.
A láncból kettő van és általában az alsó nyúlik meg és beleér a blokkba amitől zörgő-csörgő hangot produkál.
Az alapjáratot nem viszi el. Tehát ha nincs zörgés akkor a lánc is jó.
Tuningman24-02-2014 17:44:03 // 48802
Ha csak alapjáraton jár egyenetlenül akkor pörgesd fel 4 ezer fölé és utána újra olvasd ki az ECU-t.
Ha dobja a szívó vagy kipufogó oldali szinkronizáció hibát akkor a vezmód olajnyomás szelepet kell kicserélni attól függően, hogy a szívó vagy kipufogó oldalt dobja ki hibának.
Általában 100 ezrenként kell mindkettőt cserélni.
A két szelepet a szelepfedél közepénél a vezérlés oldalon találod.

Ami még tud ilyen jelenséget okozni az a vezérműtengely jeladó.
Ebből is kettő van, mindkét veztengely végén ( váltó oldal ) találsz egyet.
Ha ezeket felcseréled akkor a hibakód is felcserélődik, így ki tudod szűrni, hogy melyik a rossz. Ha tudod az értékeket akkor multiméterrel is ki tudod mérni.
David | Centocinquantanove24-02-2014 17:40:03 // 48801
Ma bekötöttem az AUX kábelt a rádióba, simán visz mindent (bár a video amit linkeltem nem adja vissza), a hangzás teljesen jó. Hangyányival halkabban szól mint a rádióadás, de a minőségre nincs panasz; szól az összes hangszóró. Örülés van! :)

>>> Klikk
Otto24-02-2014 17:16:20 // 48800
130ezer van az autóban, kell a lánc?
Otto24-02-2014 17:13:40 // 48799
Ne szopass!

Mondjuk, hogy nekem van ilyenem az erős kifejezés volt. Nagyon kedves ismerősöm vett egyet.
Holtponti jeladót rendeltem ma hozzá, meglátjuk azzal mit csinál majd.
Lánccserének szerintem nem örülne... :)
mex8624-02-2014 15:54:36 // 48798
akko lehet nem beszéltem full ökörséget :D
bär másrészröl nem annyira :D
inkäbb :(
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2014 15:50:56 // 48797
láncszett csere :(
mex8624-02-2014 15:36:20 // 48796
még a többit is megnézve, van itt klimahiba is az nem szämit sztem a problémába bele föleg hogy eltünt.
a többi nagyrésze szintén veztengely fäzis érzékelés hiba
meg égéskimaradás plusz katalizätor nem jó müködés, ezek ugye az okozatok

felmerült benne egy esetleges läncnyuläs is amit lehetett hallani ezeknél a mociknäl.
de ez csak okoskodäs meg teoria

én azt a jeladot nézném meg elöször.
mex8624-02-2014 15:33:48 // 48795
nagyon kis utänguglizäs utän fötengely poz.jeladót ir az älmoskönyv.
(vagy veztengely poz.)

én ezt cserélném/mérném ki.
2 hete cseréltünk kollega Astra G-jén fötengelyét, az melegen nehezen indult, néha be-betorpant meg meg is ällt néha, plusz ällandó mil lämpa volt.

ott 13 euro volt szal trezort nem kellett nyitni.

sztem egy próbát megér kidobni belöle.

a többi hiba lehet simän ennek az okozata
mex8624-02-2014 15:30:41 // 48794
huhu szép kis lista
asszem sokkot kapnék ha ilyet látnék bár valszeg ok-okozat összefüggésben van ennyi
bocs a belevauért egyébként fogalmam sincs mi lehet a baj
Otto24-02-2014 15:16:11 // 48793
Üdv Urak!

Van egy 2.2Jts-em és a következő a bibi vele.
Kiolvasáskor több hibát írt:
P0017
P0014
P0530
P0420
P0300
P0301
P0302
P0304
P0011
Ennyike volt, törlés után a legelső maradt.

Jelenség, hogy egyenetlenül jár a motor.

Hová nyúljak? A trezorba nem szeretnék mélyen ha nem muszáj! :)
David | Centocinquantanove24-02-2014 13:33:04 // 48792
droberto!
Ma megjött az AUX kábel a rádióhoz, megpróbálom még ma összerakni és jelentkezem, hogy működik e.
mex8624-02-2014 13:24:02 // 48791
és hány olyan esetröl is tudunk h az árak tetején vett vki vmit mert hogy az majd biztos jó, aztán azzal is be lehet szivni.

a hasznátlautó vásárlás egy lutri, mondom ezt közel 30 autó vétele után, de sztem sokan osztják eme véleményemet

bár a rizikót lehet csökkenteni hozzáértéssel meg leinformálással na meg tipusismerettel, de tuti biztosra sosem lehet menni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.