Forum >> 159

mex8616-01-2014 13:23:59 // 46364
rossz helyeken jártál sztem :D

akkor volt a motorom is vizsgán, karbon sportdob volt rajta és simán átment nem állami vizsgahelyen, magasitott kormánnyal, szokásos buktato ok azaz a hátso prizma hiányával, pedig nem nehéz kiszurni egyiket se, meg a hang se az volt ami gyárilag :D

viszont a KPM az egy vicc, volt egy offom ami ugy ment át hogy a hátso ablaktörlö be volt ällva középen, a mäsiknak el volt törve a bölcsöje lengökarbekötésnél és ez a vizsga után derült ki pár napra, hogy azt hogy nem vették észre.... pedig ha vmi az azért veszélyes...
és ezek elsö forgalomba helyezések voltak aminél azért azt gondolnám jobban meg kell nézzék a vasat.

valszeg ezek alapján egy DPF hiányon nem akadnának fel maguktól idöszakos vizsgän sem a KPM-nél
ValeRossi4616-01-2014 13:18:38 // 46363
mechanikusan Én a Proex-nél csináltattam,Pityukoma ajánlásával,ki írást meg Balog Zoli,ha jól írom és Alsónémediben van ''kirendeltsége'' :) .
ValeRossi4616-01-2014 13:16:17 // 46362
Vizsgáról nem tudok nyilatkozni,de szerintem sincs gond vele.
Zajosnak meg nem zajosabb. Alfa159(nála láttam) kocsijához hasonlóan,az enyémben sincs DPF,hátsódob,viszont egy kellemes morgós hangot ad cserébe :) és csak akkor füstöl ha padlót nyomok,de nem vészes.
mzo16-01-2014 13:08:57 // 46361
Gyerekek köszönöm az infókat, most már csak az lenne a kérdésem ki tudja ezeket a munkálatokat megcsinalni Bp-en, vagy környékén? Most nem is de tavasszal, nyár elejen sort kerítenék a kiiktatásukra. :)
ALFI15616-01-2014 13:06:47 // 46360
Én csak azt tudom mondani,hogy úgy vegyél autót,hogy 500ezer még maradjon a zsebedbe.Ne ganézz ki magad alól.Bár mi kijöhet.A szükséges szervíz plussz átírás mindjárt 200ezer.A maradék 3-ra is szükség lehet.
.......................16-01-2014 12:53:18 // 46358
pedig vért izzadtam mire átment az enyém 2013 júniusban
vagy 5. helyen sikerült Csöri segítségével ,

új rendelet,hogy a maszek vizsgabázisokat kontrollálják,
így csak az állami KPM eknél lehet szemethunyatni a DPF hiány miatt
David | Centocinquantanove16-01-2014 12:41:48 // 46357
Szerintem is átmegy max nem kap zöld matricát hanem kéket.... ;-) De ez sem valószínű.
'''''16-01-2014 12:26:03 // 46356
Dpf nélkül sem hangosabb a vas.Vizsgán is átmegy,ahogy írtad. :-) Nekem a dpf sincs meg és a két kipuffdob is a polcon van.Átment a vizsgán.
mex8616-01-2014 12:17:05 // 46355
bár Szabolcs irta hogy vmi kollegáját megvágták ittkint DPF hiäny miatt, otthon még nem hallottam ilyenröl
mex8616-01-2014 12:16:05 // 46354
gondolod fog hibakódot dobni ha kiirják belöle?
a vizsgän csak egy sima hibakod lekérdezést csinälnak nem turkälnak annyira bele a belvilägba
ha a dpf häza meg ott van szemre se fog feltünni

dizelnél csak füstöt mérnek, viszont a mérök szeretnek eltömödni igy nagyon ritka hogy pontosan oda kerül, ahol kellene mérnie, mert a vizsgabiztosok nem szeretik takaritani.
meg egy normälis ällapotú nem agyig huzott motor dpf nélkül se fog úgy füstölni hogy bukta legyen

innentöl a többit gondolom magad is kitalälod


amugy erröl az egészröl csak annyit hoyg itt németben is ki vannak herélve a 2.4ek nagyrészt, az enyémet is ugy vettem hogy az EGR le van falazva, bär a DPF még benne, látszólag müködik is még. valahogy mégis ätmennek a tüv-ön és nem hiszem hogy minden vizsga elött visszaszerelnek bele mindent.
Bilux16-01-2014 12:08:33 // 46353
Akkor most már csak jön az utód.
Gondolod nagy autó nélkül marad az alfa?
mzo16-01-2014 12:05:10 // 46352
A Dpf kiiktatás után a vizsgán hogy megy át az autó? Olyankor kell bele szerezni egy másik Dpf szűrőt, vagy csak siman le kell fizetni a vizsgabiztost? :) mennyivel lesz zajosabb az autó szűrő nélkül? Komolyan gondolkodom rajta hogy már csak szívosori problémák megelőzése céljaból is lefalazom az Egr-t és takarékossági (valamint későbbi esetleges problémák elkerülése végett) kiiktatnám a Dpf-et is.
Giuntini16-01-2014 11:20:41 // 46351
Hát igen végleg megszűnt. Pedig a formája ma is veri a Bmw-ket, Merci-ket, Audi-kat, sajnos nem frissítettek a motorokon, ebben az autóban szükség lett volna továbbra is nagy dízelre, és igazi Alfa benzinmotorokra. Amikor ma egy autóteszt (német vonalon) úgy kezdődik, hogy hány pohártartó van az autóban, ezt az autót tovább kellett volna gyártani, az igazi Alfásoknak.
.......................16-01-2014 11:03:27 // 46350
én Most Nokian Z G2 öt vettem,a Nokian Z megszünt ,jó gumi,most ezt vettem én is mert jó az Aquaplaning ja

de ha exrém aquaplaning állóság kell akkor Uniroyal,az a "Rain Tyre"

de szerintem a 159 olyan nehéz ,hogy mindegy,úgysem fog felúszni
Liquid16-01-2014 10:01:20 // 46349
a Conti SportContact 2 nagyon jó cucc, a 156-on volt, csak ajánlani tudom, szintén jó a Nokian V, olyanom is volt
mex8616-01-2014 09:57:35 // 46348
bár valszeg amit még tavaly találtunk azok is készletes darabok voltak de azért még lehetett konfigurálni
mex8616-01-2014 09:55:52 // 46347
Sajna már olaszban sem árulják újonnan a 159et :(

Alfa olasz kinálata
Szabolcs 15916-01-2014 09:53:37 // 46346
Hali mindenki Tudom mèg korai de nyärigumi vásârlás elött állok mindenkèp ujjat akarok venni Continental Sport contact 2 sen gondolkodok ilyen Volt rajt nekem bevält ,de lehet van ennèl olcsobb is de olyat akarok Ami nagyobb sebbesègnèl se uszik még a vizen,mert nèmetbe ahol lehet 180 és 200 között megyek ,valakinek valami ötlete Gummi terén
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 09:49:00 // 46345
így van normális 2.0 az majd 3 mihál, 2.5-ért egy jól felszerelt 1.9-et kap leginkább ami fiatal is
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 09:47:49 // 46344
a dpf-et kiiktatni 20 Mátyás utána nem költöttem semmire ami a 2.4-nek köszönhető
Liquid16-01-2014 09:39:44 // 46343
a majdnem ugyanúgy megy, az 200 méteren több autóhossz :)
mex8616-01-2014 09:32:54 // 46342
fene tudja mennyire hozza vissza,
értékveszte´se nyilvän több mivel még jobban elötte van

ha a 2.4et valaki mär gatyäba räzta (dpf off, egr off, lapätka kikötve) nem hinném hogy különösebben sok bosszusägot okozna.

bär a fogyasztäskülönbség ott lesz még.
gyanitom van elönye a 2.0-nak.

meg ha csak 2-2,5van rä, akkkor hiäba érné meg jobban :D
azért max akkor adjäk oda ha hitelt is vesz fel rä az meg kinek kell...
.......................16-01-2014 09:22:23 // 46341
A legkevesebb gond a 2,0 jtdm el lesz,és hosszabbtávon visszahozza a felárát ,ha sokat mész vele,
Ha nem akkor a 2,4 ,sokkal olcsóbb a piacon
mex8616-01-2014 09:15:47 // 46340
ja a szines cérnákat meg a kihuzhato combtámaszos ülést elfelejtettem belsöre de tudom h van az is :)
mex8616-01-2014 09:14:50 // 46339
ettöl függetlenül elismerem h a legfinomabb a TI, meg azt is hoyg a 2.0 valszeg problémamentesebb a 2.4-nél.

mint ahogy a 10V 2.4-el sincs sok gond, és eddig nälam 1-1,5 liter pluszt produkäl a 159 a 10v 66hoz képest.
mex8616-01-2014 09:13:21 // 46338
Sztem a nem TI is ütös belvilägra... ez az ülés pl ami benne van mäs gyärtók 90%-änäl kemény pénzbe kerülne sportülésként. a kormäny is szinte u.a. azt a domboritäst leszämitva, sztem ez is elég sportos meg az alubetétek se gagyik nagyon.
bär csak a börös distinctive-röl tudok nyilatkozni, szövetes FL utäni egyszerüsitett üléses az mondjuk nem jön be nekem se de tudnék vele élni.

most vettem egy OFF-os sportosnak mondott autot bizniszre, feläras sportbelsövel (Astra GTC), hät ez sehol nincs egy bärmilyen hasonló korú Alfa alap belsejéhez képest


amugy meg ne ajänljunk a kollegänak szvsz 2.0jtdm-et mikor irja hogy a keret 2 max 2,5 misi.
abba egyértelmüen nem fér bele, 2.4-ek legalja van 2 körül és azt még ät kell irni meg hät ha kell szervizelni, märpedig kell...
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 09:05:40 // 46337
"majdnem ugyan úgy megy" ... nagyon nem úgy megy, vagy kb akkor megy majdnem úgy mikor a 120 lovas VS 150 is...
.......................16-01-2014 08:59:43 // 46336
Szép az 5 hengeres hangja,De a 166 2,4 20v kevesebbet eszik vele,
én a 2,0 jtdm et ajánlom,azoknál minden régen problémás alkatrészt továbbfejlesztettek,
Egr,dpf, kis pillangók, a 2,4 nél ezek mind szopófaktor

Ha 2,4 akkor 166 ot vennék kéziváltóval,
Ha pedig a 159 tetszik akkor csakis 2,0 jtdm,mert az kevesebbet eszik,literekkel
És majdnem ugyanúgy megy
A TI a legjobb belső,csak ritka és drága
David | Centocinquantanove16-01-2014 08:58:09 // 46335
De azóta van benne ilyen irányú védelem, hogy ha végállás előtt ellenállásba ütközik az üveg akkor megáll és visszaenged pár centit... Vagy rosszul tudom?
David | Centocinquantanove16-01-2014 08:55:00 // 46334
2007/09 és megy fel-le.

Viszont volna egy kérdésem, hogy a múltkor beszélgettem egy kollégával és kiderült, hogy amióta megvan a vas még soha nem hallottam a riasztóját.

Létezik egy egyszerű de tuti módszer, amivel be lehet indítani a szirénáját direkte? Csak meghallgatnám, hogy ha esetleg jelez akkor felismerjem :D
.......................16-01-2014 08:53:41 // 46333
Csak a 159 hez pl. Nincs ball joint hátulra,
Csak egyben a csonkállvánnyal
mex8616-01-2014 08:45:50 // 46332
ha bontott kasznielem kell az egyértelmüen húzósabb a 166hoz képest, nyilvän mivel fiatalabb
kopó-fogyó cuccok sztem kb egyärasak bär a 159 futomüve elvileg picit lehet tartósabb a 66näl.
.....16-01-2014 08:38:37 // 46331
Én állítani nem tudtam a MES-ben, csak tesztelni. Mozgatja a három állásban, de visszaáll közép állásba.
.....16-01-2014 08:35:13 // 46330
2007.03 havi az enyém és tudja fel-le.
ValeRossi4616-01-2014 07:24:23 // 46329
Az enyém 2006 novemberi,de még tudja feeeeel és leeeee is :) teljesen véletlenül jöttem rá :D
Ricsi 14715-01-2014 23:45:25 // 46328
Igen azt gondolom, 166 áraival nagyjából képben vagyok, nem tudom a 159 alkatrészei többe vagy kevesebbe kerülnek-e?! Az a kérdés, hogy a 159 miben tud többet vagy kevesebbet mint a 166? Most gyorsan ránéztem a hahun a 159-ekre az a baj, hogy a legtöbb eladó az sw és talán kettő van ami bőrös...!
Csabi15-01-2014 23:29:00 // 46327
A xenon menüben nem jártál? Ott lehet kalibrálni a lámpatesteket... alapból 3állása van , alacsony, közép, magas....
Vízszintes terepen nézd meg hol áll , bár ahogy régebben írtad sanszos h low állásban van
Liquid15-01-2014 23:23:09 // 46326
arra azért készülj fel, hogy a 159 bizony nem egy olcsón fenntartható kisautó, legalábbis nekem a 156 2.0 TS után ez jött le. Más, magasabb kategória, drágább hozzá minden, ellenben többet is ad, a futóműve pl. nagyságrendekkel erősebb.
Liquid15-01-2014 23:14:42 // 46325
nem egyszerű úgy általában, de sztem találsz megfelelőt
Ricsi 14715-01-2014 23:08:42 // 46324
Pont most nézegettem a tiédet, hát igen, elfogadnám :D De sajnos a keretem nem korlátlan :(, 2-2,5 misi körül szánok rá, nem tudom, hogy ebben az árban lehet-e normálisat találni?
Liquid15-01-2014 22:57:50 // 46323
először is ne riasszon el a sok lehetséges negatívum amiket itt fel foknak sorolni :)
A 159-hez ez a legjobban passzoló motor, van benne erő, a hangja dízelhez mérten egész szép. A 2.4-es 159 egy nagysebességű, kiválóan kanyarodó tank, eltapos mindent, menekül előle mindenki, közben hangtalanul suhan. Keress egy TI-t, esetleg egy Q4-et :D
Ricsi 14715-01-2014 22:54:05 // 46322
Üdv mindenkinek! Autóvásárlás elött állok és tapasztalatok szeretnék kérni magáról a 159-ről és a 2.4-es motorról is! Igazából már hónapok óta 166-ot szeretnék de most elkezdtem nézegetni a 159-eseket is :)!
Haddel15-01-2014 22:05:51 // 46321
Az kemény lehetett ,2 defektes kerék :)
Piritu - 1.000.00015-01-2014 22:04:49 // 46320
Végignéztem a MES-t. Ehhez illő opciót nem találtam :-(
Piritu - 1.000.00015-01-2014 22:01:00 // 46319
A 2003-as 147-em tudta, azóta egyik sem.
Piritu - 1.000.00015-01-2014 22:00:32 // 46318
Ha jól emlékszem az évszámra, 2007-óta egy eu-s rendelet nem engedi a távfelhúzást. Anno nagy hiszti volt a németeknél,mert egy gyereket odaszorított az ablak. Azt reagálták le.
Liquid15-01-2014 21:58:35 // 46317
ez mondjuk igazi gyökérség a gyár részéről, főleg úgy hogy lefelé tudja mind
.......................15-01-2014 21:57:43 // 46316
Ez felszereltségfüggő,csak a high variantok tuják,ill a gyári riasztósok
Haddel15-01-2014 21:56:07 // 46315
Összes régi kocsimba raktam riasztóhoz ablakfelhúzó modult. Jó lenne ebbe nem kéne :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.