Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2014 19:09:34 // 46264
nekem van tapasztalatom alkatrészekben mivel ezzel foglalkozom, vezérlésnél a dayco, ruville, conti, gates, skf, ina stb mind1 melyiket veszed mindegyik gyári minőségű, ha van pénzed és egy originale ricambi-s doboztól lesz több a szívverésed azt is megveheted csak mikor kinyitod a dobozt ua az márka fog a szemedbe csillogni amit az előbb felsoroltam, vízpumpa ami jó szerintem a graf, valeo, ruvillale, starline az fémlapátos pl, hepu, skf,
Féknél az ATE, Textar, Ferodo, Bosch, közép kategóriában az RH, Remsa, Delphi
Csabi15-01-2014 18:40:42 // 46263
A GARRETT lapján megtalálsz mindent. Jobb oldalon kiválasztod a típust és meglesz.
Chianti15-01-2014 17:19:37 // 46262
Erhard Cartárs! A kommentjeid alapján (blogokat még nem néztem, bocsi!) erős a gyanúm, hogy közel vagy a tűzhöz autóalkatrészek terén. Ha esetleg úgy alakul számíthatok a segítségedre alkatrész beszerzéssel kapcsolatban?
Egy személyes kérdés: a nickből a "242" meg a Dark Side nem egy zenei irányzathoz köthető véletlenül? Konkrétan a "Front 242"-re gondolok...
Chianti15-01-2014 16:51:44 // 46261
"Erhard ajánlására" ezalatt azt kell érteni hogy esetleg nála is vetted meg, vagy tőle rendelted?
Chianti15-01-2014 16:44:09 // 46260
Mindenkinek köszönöm a válaszokat féktárcsa-fékbetét-vezérlés ügyben...érdekes amiket írtok, de 1 percig sem kételkedem a tapasztalatokban. Mindenesetre számomra több mint meglepő, hogy a Brembo-t ennyire nem ajánlja senki. Eddig azt hittem, a megbízható, minőségi fékrendszer egyet jelent a Brembo márkanévvel. Mostanra már ez is megváltozott, vagy csak a versenysportra igaz ez a megállapítás? Az általatok említett 3 betűs márkákat (ATE, EBC) pedig idáig még csak hírből sem ismertem. Mint többször említettem volt, nem igazán értek az autókhoz, így val.szeg innen ered a tudatlanságom. No de többek között ezért (is) vagyok itt, hogy tanuljak tőletek...
'''''15-01-2014 16:06:18 // 46259
Még egy kis segítség kéne.Szűkül a kör turbó tuning ügyben.
Tudtok valahol leírást méretekről,felépítéséről és esetleg szállított légmennyiségről ennek a két turbónak?
garett gtb2056v (159gyárija)
garett gtb2260
A szakinak még ennyit kéne tudni az átépítéshez.
ValeRossi4615-01-2014 15:50:10 // 46258
Kicsit megnyugodtam,mert azok még jók :)
marad a xenon,ha látni akarok.
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2014 15:47:47 // 46257
a külseje ez punto betegség
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2014 15:47:17 // 46256
az nagy találmány 4-5 rugó és fél év :)
mzo15-01-2014 15:35:46 // 46255
Ha a külső plexire gondolsz ott van még a polítozás is mint opció a lámpa cserén kívül.
ValeRossi4615-01-2014 12:54:18 // 46254
20 ezer körül van szettben,de ők is azt ajánlották.úgyhogy köszi :D
ValeRossi4615-01-2014 12:51:45 // 46253
Melyikre gondolsz? külső plexi vagy a kis kerek belül? :)
.......................15-01-2014 12:24:06 // 46252
van egy szett eredeti 159 2,4 be való rugóm
vadi új
csak a helyet foglalja
15e Ft
.......................15-01-2014 12:16:04 // 46251
"nem szabályos,akkor marad a szem kimeresztés este pályán."

inkább nekimész az Ifának amin nem ég semmi lámpa?
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2014 12:08:47 // 46250
a puntonak behomályosodik a burája ott cserélni kell a komplett lámpát
Liquid15-01-2014 12:04:23 // 46249
akkor sorry :)
megkérdem Őt ...
Liquid15-01-2014 12:00:35 // 46247
azt hiszem Te írtad hogy a computerben a xenon-nál lehet valamit állítani a magasságon/távolságon a MES-sel.
Hogy megy az? Mert megnéztem de nem láttam olyat ami erre utalt volna.
ValeRossi4615-01-2014 11:44:40 // 46246
Puntonak :)
Alfában gyári xenon van nekem.
az utólagos xenon meg ugye nem szabályos,akkor marad a szem kimeresztés este pályán. azt hittem van valami erősebb izzó ami kicsit jobban világítja be az utat :(
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2014 11:21:58 // 46245
ahogy előttem írták utólagos xenon van csak...bár az 59 lámpája elég jó szerintem
.......................15-01-2014 11:13:03 // 46244
gyenge a fényszóró?
rakj bele utólagos xenont 4300K est,az elég sárga ahhoz ,hogy nem veszik észre
meg nappali ledet ,nappal csak a LED ég ,így nem szúrnak ki a sünök
ValeRossi4615-01-2014 11:03:18 // 46243
Megrendeltem az EBC fékszetett..istenem nagyon húúúúzóóóóós....remélem tudja is amit kell neki.
Esetleg valaki tud jó megoldást projektoros lámpa hatékonyságára? Erhard esetleg mint régi motoros? :D
.......................15-01-2014 10:44:43 // 46242
igen ,az van benne gyárilag,
17 collos mankókerék
szép 135 szélees virsligumi
.......................15-01-2014 10:43:14 // 46241
ATE betét + tárcsa nem csikorog
Vermacy15-01-2014 10:36:20 // 46240
A fehér trutyiró nem hallottam ,de kapható rézpaszta. Szintén ugyanerre való. Majd ki is próbálom, mert mi rézzel forrasztunk, heti ~400 kilót használunk. Talán nem túnik fel 1-2 gramm :o)
Vermacy15-01-2014 10:34:17 // 46239
RF gumit kell venni, legalább hátulra... Nekem a téli az a hátsó tengelyen. Nyárin majd elgondolkozom amikor cserés lesz.
Giuntini15-01-2014 10:33:16 // 46238
Mankókerék létezik a nagyfékes 159-hez? 2.4 jtdm.
Vermacy15-01-2014 10:32:14 // 46237
Vazze! Ilyenről még nem is hallottam...
Vermacy15-01-2014 10:30:24 // 46236
Pusztuljunk együtt, Nekem is!

Tegnap át is vizslattam a hahut és a BLS-ben ugyanez az 1,9-es Fiat dízel van... Mondjuk a CTS jobban bejön. A nagyon kevés autók közés tartozik, ami ezüstben is bejön.
Dömpi (il dottore)14-01-2014 22:35:03 // 46235
Nézd meg a blogjaimban, hogyan indult a "kapcsolatom" a 159-emmel...kitartottam, és továbbra is Ő az ARKANGYALOM :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-01-2014 22:06:17 // 46234
A patkány nevét még csak most kaptam :)
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:48:05 // 46232
Akkor az egyik "vetélkedő" meg is van.
Akár fogadásokat is lehet kötni. Aki jól tippelt rögtön ihat egy páleszt, aki nem, az csak 10 perc múlva :-DD
droberto14-01-2014 21:45:24 // 46231
Én még csak tervezem az EBC-ket. Amikor mentem vele nem nem éreztem zúgást. De erről majd Tibcsi referál.
A bringámnál pl vibrált:

de amikor a fél fémes betéteket szinterezettre cseréltem megszűnt a darálás.
droberto14-01-2014 21:38:16 // 46230
Már alig várom. :)
Lehet csütörtökön kéne kezdeni? :)))
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:34:10 // 46229
A 2.0 mjet gyári pakkjában
ilyen volt:
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:29:43 // 46228
Mondjuk ebben benne van részben a 4-dugattyús nyereg is.
Tavaly januárban már az enyémre is mondtad, hogy markánsabb, csak az eltérő nyereg miatt.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EBC tárcsa+betét nem tenne rá még pár lapáttal :)
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:28:24 // 46227
Sok betéten rajta is van az a bizonyos "takony". Ez a Spider hátsó betétje, itt a 3M fólia alatt van egy rezgéselnyelő réteg, azt le kell húzni róla.
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:26:22 // 46226
:-)

"I'm on the highway to hell
don't stop me"
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:21:16 // 46225
szerintem meg mindegy, csak ne műanyaglapátos legyen
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:20:12 // 46224
Nekem anno ruville görgők mentek bele és teflonbevonatú dayco szíjj.
Féktárcsa és betét nekem is esedékes lesz tavaszal. Viszont az EBC sporttárcsa SZVSZ 330-asban mutat jól. Nekem 305-ös. Szerintem annyival nem jobb az EBC, mint amennyival drágább. Én ATE-ban gondolkozom. A brembo-t sokan nem ajánlották.

A csikorgás amúgy nem attól függ, hogy milyen márkát veszel (értsd. a felsőbb kategóriások között), hanem a betét felszerelésétől. Van ugyanis egy fehér "takony" (a nevét nem tudom), amit a fékbetét alá kell kenni, mielőtt felrakod. Annyit tudok, hogy nem olcsó cucc.
Mikor a 147-en feleségemnek cseréltük a hátsó betéteket, akkor kente oda a szerelő. Neki nem csikorog, pedig csak "Roadhouse" betéteket rakattam, tekintve hogy a következő 2 évben kisbabázás miatt csak helyben fog furikázni napi 2-3 km-ert (otthon->ovi->suli->otthon), erre meg kár lett volna egy drága betét. Majd a tárcsával együtt a következő cserekor.
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:19:44 // 46223
Apropó, mennyi lehet manapság egy Alfás defektjavító készlet? erősen gondolkodom, hogy a Pókba venni kéne egyet. A 110 literes csomagtérből elég sokat elvesz a pótkerék/emelő kombó.
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:17:32 // 46222
Bakker, azt hittem ilyen csak a filmekben van. Részvét.
(Amúgy tényleg nincs értelme megállni, a kivágott szélű gumi úgyis megy a levesbe. Akkor meg már olyan mindegy, hogy le van-e gyalogolva.)
...és dögöljön meg, aki ilyet csinál!
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:15:25 // 46221
Így van. A pofontól, amit Bulgáriába kaptam tuti görbült volna valami a 156-ban.
Giuntini14-01-2014 21:13:20 // 46220
Sajnos nincs.
Liquid14-01-2014 21:03:44 // 46219
a 159-nek nagyságrendekkel robusztusabb, a futóműve mint a 156-nak
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:00:28 // 46218
Én futómúügyileg pont fordítva vagyok. 11 évig volt Mareám (a te Bravo-d nagytesója), és azon minden évben cserélni kellet elöl valamit valamelyik oldalon. Vagy stabirúd, vagy szilent, de volt lengéscsillapító csere is.
Az ARKANGYAL-on eddig csak a két alsó lengőkar szilent meg a jobbos lengőkar lett cserélve de csak azért mert kiszakadt a gömbfej porvédője, és az csak a lengőkarral együtt cserélhető.
Szóval futóművileg az alfa - legalább is a 159 - sokkal jobb, mint a fiat volt, szerintem.

(mellesleg lehet azért szívat az alfád, mert "patkánynak" hívod)
Liquid14-01-2014 20:51:16 // 46217
nincs mankókereked? 17-es lemezfelnin
Giuntini14-01-2014 20:35:09 // 46216
A mai nap kalandja: XI.ker-ben a Szerémi úton piros lámpánál a bal hátsó kerékhez áll a motoros, rázkódást érzek a kocsin. Zöld lámpa indulás, de már sejtettem mi történt. Ugyanis kb. 5 éve ez már ugyancsak a kerületben megtörtént. A rohadékja a cipő orrára erősített vágószerszámmal kivágta a gumit. Nem messze voltam a Fehérvári úttól, odáig elevickéltem, közben a motoros követett, és mutogatott, hogy defektem van. Várta hogy megállok, és nekiállok pótkereket cserélni. Az meg nincs, a sógorokhoz defektjavítóval ment ez a kocsi. Gondolom közben megszabadított volna egy-két dolgomtól. Kiordítottam neki, hogy rohadt tolvaj, itt már sokan voltak, a járdán keresztül elhúzott. Telefonáltam gumis haveromnak, öt perc múlva megérkezett, levette a kereket, majd hozott egy 45-öst tehát alacsonyabbat, ami a frászt hozta rám, a váltó hármas fölé nem kapcsolt. Persze mert azonos tengelyen eltért a kerekek fordulatszáma. Este ötkor ugrottam be a Pásztóyhoz szerencsémre volt egy használt jó állapotú Misi Pilot Alpin. Haverom utána felrakta, ez a mai játék egy huszasomba került. Meg plusz a pipától nem látok. Most már tényleg kell pótkerék, 17-es csak könnyűfémben van, az pedig kicsit húzós.
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 20:13:29 // 46215
nemtom a legjobb az ATE csak húzós
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.