Forum >> 159
Giuntini27-11-2013 21:41:11 // 44275
Érdekelne a véleményetek. A Használtautón van egy hírdetés Alfa 159 sw 2.4 jtdm aut. 7356509 mindössze 1996000ft-ért. Csak úgy furdalja az oldalamat a kíváncsiság. Valaki látta ezt az autót? Szerintem senkinek sem érdeke 5-600000ft-al ár alatt eladni az autóját. Pláne ha úgy hirdeti makulátlan. A 216000km nem eget verő, a külföldről behozott autók kilométere nagyrészt manipulált. Amikor kerestem autót a használtautók között, főleg olasz hirdetéseket néztem, röhögőgörcsöt kaptam a 2007-es autók 110000km-én. A 2.4-es motorokkal kint minimum lehet számolni évi 40000km-es futásteljesítménnyel. Vagy ez az autó mégsem olyan makulátlan hiszen már jó ideje fenn van.
mex8627-11-2013 21:27:39 // 44274
a 166-omról tudok nyilatkozni
olasz piacos, gyárilag nincs kieg fűtés, és bőrös volt ülésfűtés nélkül...
első extrája lett kb az ülésfűtés hogy hozzám került azután :)
cimbim (forrasr) egy osztrákot vett, abban gázolajos Webasto kieg fűtés volt és elvileg az összes osztrákban is van (nem állófűtés!)
olasz piacos, gyárilag nincs kieg fűtés, és bőrös volt ülésfűtés nélkül...
első extrája lett kb az ülésfűtés hogy hozzám került azután :)
cimbim (forrasr) egy osztrákot vett, abban gázolajos Webasto kieg fűtés volt és elvileg az összes osztrákban is van (nem állófűtés!)
Giuntini27-11-2013 21:09:32 // 44273
Én is csodálkoztam a fűtésen, az enyém Ausztriából (Salzburg) származik, rögtön olyan meleget tol, hogy a szám tátva maradt. Biztos hogy van valami kiegészítő fűtés benne. Lehetséges hogy az olasz piacra gyártottak nem ilyenek.
Giuntini27-11-2013 20:59:03 // 44272
Nekem 2.4 jtdm van, szinte elindulás után elkezdi a meleg levegőt fújni, bár a hűtővíz még tök hideg. Viszont a motor nagyon nehezen melegszik be.
Csabi27-11-2013 20:53:22 // 44271
Igencsak...nálam nem működik a jobb fele, csak a bal fényszórókat mossa, de nem veszem észre a különbséget a mosott és a nem mosott között, ugyanúgy piszkos mindkettő...
már megfordult bennem, h lehúzom a csatit a motorról(talán MES-ben kikapcsolható, még nem néztem...) ...és akkor nem kell olyan sűrűn tartályt tölteni:P
már megfordult bennem, h lehúzom a csatit a motorról(talán MES-ben kikapcsolható, még nem néztem...) ...és akkor nem kell olyan sűrűn tartályt tölteni:P
David | Centocinquantanove27-11-2013 20:53:13 // 44270
Úgy van ahogy Piritu mondja, tehát az AUTO és a FULLAUTO mód között van némi különbség.
AUTO módban te választhatod meg a levegőáramlás irányát és intenzitását.
Ilyenkor a klímakompresszor csak manuálisan indítható/kikapcsolható és a külső-belső légkeverés is csak gombnyomással állítható.
FULLAUTO módban egyedül a hőfokot tekerheted fel-le, minden mást az automatika állít be (légáram iránya, intenzitása, kompresszor működtetése, külső belső légkeverés).
FULLAUTO módban ha hőmérsékleten kívül bármit állítasz, akkor visszaáll AUTO módba.
Elvileg az A betű a szóbanforgó gombon az automatikus módot jelenti, tehát magának szabályozza, hogy mikor enged be kintről friss levegőt. Nem lehet, hogy csak az A betű háttérvilágítása ment ki?
De egyes modellekben van ilyen levegőminőség vizsgáló cucc, ami egy bizonyos mennyiségű károsanyag tartalom (pl kipufogógáz) elérésekor magától átáll belső levegőkeringetésre, és mindaddig minimalizálja a külső levegő beengedését, amíg a kritikus szint alá nem esik a károsanyag tartalom.
FULLAUTO módba való váltáshoz az AUTO gombot kell megnyomni, és ki is írja, hogy FULLAUTO.
Az első vagy hátsó ablak fűtésekor üzemmódtól függetlenül a kompresszor bekapcsol, majd magától ki is kapcsol pár perc múlva.
Viszont nekem is van egy kérdésem. Egyes modellekben az alsó kerek gombsoron a középső gomb "OFF", de máshol "MONO" mint pl nálam is. Ez mitől függ?
AUTO módban te választhatod meg a levegőáramlás irányát és intenzitását.
Ilyenkor a klímakompresszor csak manuálisan indítható/kikapcsolható és a külső-belső légkeverés is csak gombnyomással állítható.
FULLAUTO módban egyedül a hőfokot tekerheted fel-le, minden mást az automatika állít be (légáram iránya, intenzitása, kompresszor működtetése, külső belső légkeverés).
FULLAUTO módban ha hőmérsékleten kívül bármit állítasz, akkor visszaáll AUTO módba.
Elvileg az A betű a szóbanforgó gombon az automatikus módot jelenti, tehát magának szabályozza, hogy mikor enged be kintről friss levegőt. Nem lehet, hogy csak az A betű háttérvilágítása ment ki?
De egyes modellekben van ilyen levegőminőség vizsgáló cucc, ami egy bizonyos mennyiségű károsanyag tartalom (pl kipufogógáz) elérésekor magától átáll belső levegőkeringetésre, és mindaddig minimalizálja a külső levegő beengedését, amíg a kritikus szint alá nem esik a károsanyag tartalom.
FULLAUTO módba való váltáshoz az AUTO gombot kell megnyomni, és ki is írja, hogy FULLAUTO.
Az első vagy hátsó ablak fűtésekor üzemmódtól függetlenül a kompresszor bekapcsol, majd magától ki is kapcsol pár perc múlva.
Viszont nekem is van egy kérdésem. Egyes modellekben az alsó kerek gombsoron a középső gomb "OFF", de máshol "MONO" mint pl nálam is. Ez mitől függ?
Lexlutor27-11-2013 20:44:54 // 44269
Behr termosztát jó , Gates nem jó ,cső szöge rosszul áll. (ezt olvastam)
Lexlutor27-11-2013 20:42:05 // 44268
Csere. Ha nem áll 90 foknál, tönkrement.
Szabolcs 15927-11-2013 20:19:14 // 44267
valaki tud valamit a termosztátrol nem akar feljebb menni a vizem 80 fok nál-4 fok ba szerintem ez nem jo
Lexlutor27-11-2013 20:19:12 // 44266
Inkább dizájn elem a 2x3 mosó.
Szabolcs 15927-11-2013 20:17:58 // 44265
ja akkor no para
Lexlutor27-11-2013 20:15:18 // 44264
Egyszerűbb és olcsóbb volt két mosóval. Csak fényszóróra kötelező.
Szabolcs 15927-11-2013 20:13:02 // 44263
nekem gyári xenon van de mind a 3 om lámpát mossa
mizooo27-11-2013 20:06:37 // 44262
A Full Auto-t hogyan lehet bekapcsolni? Nekem eddig csak az Auto-t sikerült.
Lexlutor27-11-2013 20:00:01 // 44261
Xenon Update: xenon "legalizálása"
Beépítés

Mosó beépités (ha valaki lemaradt)

Rendőrei most már nem látnak semmit. Mindent eldugtam. Csak a bólogatás nem működik, de nem hiszem hogy néznék az út szélén. Vagy más tapasztalat?
Beépítés

Mosó beépités (ha valaki lemaradt)

Rendőrei most már nem látnak semmit. Mindent eldugtam. Csak a bólogatás nem működik, de nem hiszem hogy néznék az út szélén. Vagy más tapasztalat?
Pityukoma27-11-2013 19:34:08 // 44260
Az egyik a "Full auto" a másik az "Auto" funkció.
zoltankublik27-11-2013 19:13:42 // 44259
Ment a válasz az oldaladra
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2013 19:04:41 // 44258
van, kell? :)
zoltankublik27-11-2013 18:32:59 // 44257
Ja és alsó motorvédőre lenne szükségem:D
zoltankublik27-11-2013 18:31:56 // 44256
Hali, nincs valakinek eladó motorvédője 159-re?
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2013 15:29:18 // 44255
szerintem is...
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2013 15:28:51 // 44254
A Full felszereltség :) se xenon, navi, parkradar stb, stb....
ALFI15627-11-2013 15:23:52 // 44253
Miért?Egyébként szerintem drága.
mzo27-11-2013 11:44:35 // 44252
Nekem is egész gyorsan elkezd meleget fujni kb 1-1,5 kmer utan. Viszont amit furcsálok, hogy bár automatára van állítva a klíma, a belső levegő keringetés valamiért mostanában nem működik automatán. Idáig szépen tette a dolgát, ha megálltam akkor átváltott belső keringetésre stb... De kb egy hete mióta hidegebbek vannak már nem világít rajta a kis A betű hiába van maga a klíma vezérlés automatán. Egyébként meg nem értem mire jó az automata funkció kapcsolója, mert ha kinyomom a klímát akkor is szabályozza a ventilátort, a befújás irányát, a belső keringetést, sőt van hogy bekapcsolja a klímát is magától, azaz kvázi ugyanúgy automata funkcióban üzemel.
De most hogy a levegő keringetést miért nem kapcsolgatja az rejtély számomra...
De most hogy a levegő keringetést miért nem kapcsolgatja az rejtély számomra...
mex8627-11-2013 11:30:11 // 44251
hähä az én német piacos 2.4em is kieg.fütéssel dolgozik szal lerohad a gatya rólad pär perc utän oylan meleget tol :)
de amugy ha nem nyomatom magas fordulaton a ventint a kieg nélküli 166osom is 4km utän mär megmozditja a vizet és mär langyosat fúj -2 fok kinti höm. mellett.
de amugy ha nem nyomatom magas fordulaton a ventint a kieg nélküli 166osom is 4km utän mär megmozditja a vizet és mär langyosat fúj -2 fok kinti höm. mellett.
mex8627-11-2013 11:28:18 // 44250
akartam irni
figyelgetem itt németbe
a JTS-ekböl meglepöen sok motorhibäs van!
figyelgetem itt németbe
a JTS-ekböl meglepöen sok motorhibäs van!
'''''27-11-2013 11:25:52 // 44249
Nekem 500méter után meleget nyom.Előfűtésem van.:-)
David | Centocinquantanove27-11-2013 10:37:41 // 44248
Nekem is olyan kotyogós az egész amíg be nem melegedik. Klímát 20-21 foknál nem tekerem melegebbre ventilátorok kikapcs, amíg be nem melegszik, hogy annyira ne húzza el a hőt a motortérből. Ha megvan az üzemi hőfok akkor szoktam csak feljebb állítani.
Egyrészt amíg a motor nem meleg, addig az utastérben mitől lenne jóidő, a másik meg, ha elmozdul a 50 °C-ról a vízhőfok mérő akkor úgyis magától felpörgeti a ventilátorokat közel maxra.
De menetdinamikára is olyan ideges, fogyasztásban néha meglepően magas értékeket tud produkálni, bár átlagban most tartja a 6.8-at.
Klotyogó hangok olykor olykor bejátszik nálam is, bár nekem nem a váltó, mert alapjáraton hallani.
Ja és a távirányító már 1 hete nem nyitja reggel (vagy pár órányi parkolás után a hidegben) a vasat.
+5°C alatt csak kézzel nyitható. Hiába nyomom a gombot, meg se nyikkan.
MEGŐRÍT!
Egyrészt amíg a motor nem meleg, addig az utastérben mitől lenne jóidő, a másik meg, ha elmozdul a 50 °C-ról a vízhőfok mérő akkor úgyis magától felpörgeti a ventilátorokat közel maxra.
De menetdinamikára is olyan ideges, fogyasztásban néha meglepően magas értékeket tud produkálni, bár átlagban most tartja a 6.8-at.
Klotyogó hangok olykor olykor bejátszik nálam is, bár nekem nem a váltó, mert alapjáraton hallani.
Ja és a távirányító már 1 hete nem nyitja reggel (vagy pár órányi parkolás után a hidegben) a vasat.
+5°C alatt csak kézzel nyitható. Hiába nyomom a gombot, meg se nyikkan.
MEGŐRÍT!
Shadin27-11-2013 10:37:01 // 44247
Azt mondják nem jó motor :-(
mex8627-11-2013 08:55:20 // 44246
ilyen alu szélvédötakaro hibätlan megoldäs kaparäs ellen :)mär ha nincs szél :)
mex8627-11-2013 08:54:40 // 44245
azért egy mosäs erre is räfért volna...
ezek szerint nem cseréltél JTS-re?
ezek szerint nem cseréltél JTS-re?
Piritu - 1.000.00027-11-2013 08:01:37 // 44243
Itt most mínusz 8 fok van. Vakarhatom megint a jeget :-((
Dömpi (il dottore)26-11-2013 23:11:37 // 44242
Csatlakozom Piritu-hoz. Utálom a telet. Cidrizek én is meg az Arkangyal is. Iyenkor jönnek a hülye "téli" hangok. Hidegen leginkább a váltó felől, amígy be nem melegszik a vas.
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:55:02 // 44241
párdon mösziő...245/40 R18-at akartam írni :)
GTPeti26-11-2013 22:49:24 // 44240
Tök jó gumi lehet, amit írtál. Igazi "Teerschneider". :))
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:47:28 // 44239
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:37:33 // 44238
A gumija nem stimmel. Ránézésre vagy a felni nem 17-es, ahogy írják, vagy ha 17-es, akkor meg túl peres rajta a gumma! Szóval, ha valaki megveszi, kezdheti egy gumiabronccserével :(
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:30:27 // 44237
de úgy vagyok vele, hogy télire jó az
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:30:03 // 44236
az enyémet is mindig benézik
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:29:20 // 44235
valamit benéztél! az Elaforg-nál is 12-13k az első embléma.
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:26:52 // 44234
megvetted?
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:26:25 // 44233
itt találsz infót
Dömpi (il dottore)26-11-2013 22:20:43 // 44232
Ma azt figyeltem 0,5 fok külső hőmérsékletnél, hogy ha a klíma 2-esen van tökig felcsavarva (nekem félaut. van) akkor 3 perc után tolja a meleget, a vízhőfok 8 perc után van 90-fokon, a turbónyomás pedig 110 km/h-nál 2000 rpm-en hidegen még 0,7 bar, melegen 0,6.
Ezek kb. normális adatok?
Többiek, ti mit tapasztaltok?
Ezek kb. normális adatok?
Többiek, ti mit tapasztaltok?
Svéd26-11-2013 22:18:36 // 44231
Köszi.Gondoltam,hogy jó lesz,mert most 235/45 van,csak nem voltam benne biztos hogy a 245 elfér e.
W.26-11-2013 21:29:53 // 44230
Olvass vissza! Csak annyit kérdezz meg a neppertől, hogy volt-e az autónak hibajelzése mostanában? Kíváncsi vagyok a válaszra...:)
.......................26-11-2013 18:20:41 // 44229
a szélesség simán elfér
az átmérö pedig pont jó
az átmérö pedig pont jó
zoltankublik26-11-2013 18:13:20 // 44228
hali el kell bőven férnie, nekem is ez lesz a nyári méret!
Svéd26-11-2013 17:44:52 // 44227
Tudja valaki,hogy a 2.4-en elmegy a 245/40 R18-as gumi?
mex8626-11-2013 13:44:54 // 44226
assszem 2 hete irtak erröl hogy voltak megnézni
talän whiteshark
akkor azt irta hogy mil lämpa ki volt gyulladva, de valami ökörséget magyaräzott a nepper a miértre, de talän kiolvasni se engedte, meg törve is volt talän az eleje vagy nemtom mär.
de lényeg hogy nem tul jo vélemény volt róla
talän whiteshark
akkor azt irta hogy mil lämpa ki volt gyulladva, de valami ökörséget magyaräzott a nepper a miértre, de talän kiolvasni se engedte, meg törve is volt talän az eleje vagy nemtom mär.
de lényeg hogy nem tul jo vélemény volt róla
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
743
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?