Forum >> 159
'''''19-10-2013 20:26:34 // 42399
Amit írtál igaz.Én is 166-ból ültem át.Az sokkal tágasabb volt.Engem a 166 leáldozó dizájnja késztetett váltásra.Van Giu is a háznál.Az valamivel még kisebb belül.A chippel egyébként teljesen más lenne a vas.Egr kiírható,akkor nem világít a lámpa.A fék gyárilag az a méret.Viszont szerintem a turbó egyforma a 200 és a 210 lovasnál is.Szerintem a vezérlésen változtattak csak.Ezt ErHard majd mindjárt megmondja.Ha nem tetszik a szín,fóliázásban nem gondolkodtál?
.......................19-10-2013 20:11:05 // 42398
a navi nem érintőképernyős,és a grafika elég darabos,
de szerintem jól működik
de szerintem jól működik
Pityukoma19-10-2013 20:00:14 // 42397
Ez nálam is így van.
Pityukoma19-10-2013 19:59:33 // 42396
Maximálisan meg tudlak érteni. Szépen összefoglaltad a +-t és a - -t is. Azért drukkolok hogy lángra kapjon a szerelem :-)
Liquid19-10-2013 19:58:39 // 42395
megfigyeltem hogy ha enyhén balra dőlve parkolok (pl. padkán) akkor 1-2 rublikával a max. alatt mutatja az olajszintet, de egyenesben helyrejön :)
Liquid19-10-2013 19:57:23 // 42394
a 2.4-esek 330-s 4 dugattyús fékkel szereltek szériában.
mex8619-10-2013 19:51:33 // 42393
amúgy erről a vasról van szó
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-159-sportwagon-2-4-jtdm-20v-dpf-distinctive-w%C3%B6lpinghausen/185492444.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&maxPrice=7001&ambitCountry=DE&zipcode=38547&zipcodeRadius=100&negativeFeatures=EXPORT
ha valakit érdekel ugorjon rá mert őszinte eladó, a kocsi leszámítva talán pici leállításkori lendkeró hangot jó, szivatós dolgok nagyrészén túlvan, persze itt-ott látszik a km de árban nem rossz.
na persze ha meg tud barátkozni a színnel ami innen nem annyira látszik.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-159-sportwagon-2-4-jtdm-20v-dpf-distinctive-w%C3%B6lpinghausen/185492444.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&maxPrice=7001&ambitCountry=DE&zipcode=38547&zipcodeRadius=100&negativeFeatures=EXPORT
ha valakit érdekel ugorjon rá mert őszinte eladó, a kocsi leszámítva talán pici leállításkori lendkeró hangot jó, szivatós dolgok nagyrészén túlvan, persze itt-ott látszik a km de árban nem rossz.
na persze ha meg tud barátkozni a színnel ami innen nem annyira látszik.
mex8619-10-2013 19:48:08 // 42392
ugyanezt 1.9nél is össze tudnád foglalni?
bár azt hiszem kb ugyanez, minusz hengerfejrepedés?
bár azt hiszem kb ugyanez, minusz hengerfejrepedés?
mex8619-10-2013 19:45:04 // 42391
na Urak, egyenlőre nem lettem 159 tulaj.
a tegnap meglesett vasba nem lettem szerelmes, pedig ehhez kötöttem azt hogy megvegyem-e mert megvan a 166 is még (plusz van még több is mert szoktam németből vinni haza eladásra), hirtelen felindulásból mentem el meglesni bár már egy ideje nézegetem őket.
azt hozzá kell tegyem eddig nem ültem 159-be, csak a nyálam csorgattam és nézegettem közelről őket.
forgalomban látva és fotókról imádtam mindet, sőt kívülről körbenyálazva is, nem gondoltam volna hogy most nem lesz szerelem.
elsősorban a szín miatt (tudom hülyén hangzik) pedig ez nem szokott szempont lenni nálam ennyire, de ez a hivatalosan is mocsárzöld szín nem annyira jött be naplemente előtt picivel, plusz tetőkorlát horog is volt így picit erdészes volt a vas, ráadásul farral láttam meg először így nem volt meg az első blikk ereje.
kormányműcsere valóban megvolt a vason ami pozitív volt számomra nagyon, EGR ledugózva emiatt egy jó kis MIL lámpa vigyorgott az arcomba de a tulaj készséges volt kiolvastuk és valóban csak amiatt világított. a frissen cserélt hosszbordás hidegen csikorgott úgy ahogy néha teszi a 166osomnál is. a 200le ellenére nem éreztem dinamikusabbnak mint a chipes szintén 2.4 166osomat, ez valszeg változna ha ez is húzott volna. Ami meglepő volt a turbócsere, tengelytörött lett az illetőnél, azt hittem újat kapott de meglepetésemre egy bontottat, Magyarországról, ami szerinte a 210 lovasé és nagyobb :) (németeknél vagyok és itt néztem a kocsit is). váltó szintén fura volt nekem, nem mondanám hogy rossz de elég "súlyos" volt a kapcsolási érzet, van elég nagy viszonyítási alapom szóval tudom miről beszélek (166, több hosszmotoros és keresztmotoros Audi, volt/van E39-es BMW-m is)
leállításkor pici lendkeró hangot is hallottam
fogyija ennek a vasnak 7,5 volt BC szerint pedig az illető bevallottan szokott 2 kilókkal is utazni, bár rövidtávon nem használja a vasat, ezt egyáltalán nem tartom így soknak pedig félelmeim voltak.
hengerfej hajszálrepedés itt is megvolt, 160e-nél lett cserélve hengerfej mert csipegette a vizet.
ami még meglepett a hátsó lábtér, FL előtti autót néztem, hát többre számítottam, a nem sokkkal hosszabb 166ban szinte tespedhetek magam mögött, itt nem volt 2 centinél több a támláig pedig nem vagyok nagydarab, 180cm.
volt egy beázása is a vasnak a tetőkorlát mögött valahol amit javított az illető, szerinte szériahibáról van szó mert a lemez átlapolásoknál nem volt tömítőzés (lehet egyedi hiba) csak szilikonmaradványok miatt tűnt fel. ezen kívül ugyanúgy koptatják az ajtótömítések a festést mint a 166-oson, nem értem miért nem lehetett ezt máshogy konstruálni, más autóknál nemigen látok ilyet.
namost a plusszos dolgok, halkabb mint a 166, motor főleg (ez lehet negatívum hogy nem hallom úgy az 5hengert? :D ) , bár kintről ennek is elég furi hangja van alapjáraton lehet volt valami gixer is. futómű jó itt is de nem éreztem olyan "játékosnak" mint a 166ot, valóban nehézkesebb ami várható volt a súlykülönbség miatt. tetszett a belső dizájn de a hátsó pici tér elkeserített, szoktunk többen is utazni és nemsokára talán gyerekülésnek is kell a hely, nem azt mondom hogy nem lehet elférni benne de ez olyan "prémiumosra" sikerült. vagy csak túl sok nagyautóm volt mostanában emiatt nőttek meg az igények :D (az E39 Touringot sem találom táncteremnek, de pl a C5ös A6 az már tágas hátul :D )
Minőségileg belül talán jobb mint a 166, leszámítva a bőrt bár az is szép volt, tudnám szeretni.
Massziv autó benyomását kelti, tuti hogy sokkal biztonságosabb mitn a 166.
fék nagyon tuti, nem tudom széria-e de ezen 330as tárcsák voltak előtte, a kisfékes dízel 166om fasorba sincs hozzá, pillanatok alatt elfőzöm a fékeket rajta, bár hidegen jóforma, ezne nem hinném hogy sikerülne :)
Na meg a dizájn az ott van kívül-belül.
Alfa fan tulajnál néztem a vasat (volt neki több másik Alfa is és egy Giulietta miatt adja el, amit annyira nem értek), valszeg ilyet nem fogok még találni hogy 5,5e euróért ad 2 garnitúra 17es kereket az autóval, full részletes infókat javításokról, vezetett szervizkönyvet, sok utólagos hasznos extrát (horog, pio 2dines érintős navi bár nemtom a gyári is érintős-e) distinctive felszereltség, új vezérlés stb stb stb.
szóval lehet bánni fogom de ez most nem lesz az én vasam, maradok még picit a 166nál, bár ha szembe jön egy hasonlóan ígéretes paraméterekkel rendelkező 159 fahéj vagy fekete színben.... lehet meglesz a szerelem első látásra....
bocs ha valakit érzékenyen érintettek a szavaim, nem fikázódni jöttem ide, és valszeg még fogok is jönni tanácsért :)
köszi az infókat amikkel segítettetek!!!
a tegnap meglesett vasba nem lettem szerelmes, pedig ehhez kötöttem azt hogy megvegyem-e mert megvan a 166 is még (plusz van még több is mert szoktam németből vinni haza eladásra), hirtelen felindulásból mentem el meglesni bár már egy ideje nézegetem őket.
azt hozzá kell tegyem eddig nem ültem 159-be, csak a nyálam csorgattam és nézegettem közelről őket.
forgalomban látva és fotókról imádtam mindet, sőt kívülről körbenyálazva is, nem gondoltam volna hogy most nem lesz szerelem.
elsősorban a szín miatt (tudom hülyén hangzik) pedig ez nem szokott szempont lenni nálam ennyire, de ez a hivatalosan is mocsárzöld szín nem annyira jött be naplemente előtt picivel, plusz tetőkorlát horog is volt így picit erdészes volt a vas, ráadásul farral láttam meg először így nem volt meg az első blikk ereje.
kormányműcsere valóban megvolt a vason ami pozitív volt számomra nagyon, EGR ledugózva emiatt egy jó kis MIL lámpa vigyorgott az arcomba de a tulaj készséges volt kiolvastuk és valóban csak amiatt világított. a frissen cserélt hosszbordás hidegen csikorgott úgy ahogy néha teszi a 166osomnál is. a 200le ellenére nem éreztem dinamikusabbnak mint a chipes szintén 2.4 166osomat, ez valszeg változna ha ez is húzott volna. Ami meglepő volt a turbócsere, tengelytörött lett az illetőnél, azt hittem újat kapott de meglepetésemre egy bontottat, Magyarországról, ami szerinte a 210 lovasé és nagyobb :) (németeknél vagyok és itt néztem a kocsit is). váltó szintén fura volt nekem, nem mondanám hogy rossz de elég "súlyos" volt a kapcsolási érzet, van elég nagy viszonyítási alapom szóval tudom miről beszélek (166, több hosszmotoros és keresztmotoros Audi, volt/van E39-es BMW-m is)
leállításkor pici lendkeró hangot is hallottam
fogyija ennek a vasnak 7,5 volt BC szerint pedig az illető bevallottan szokott 2 kilókkal is utazni, bár rövidtávon nem használja a vasat, ezt egyáltalán nem tartom így soknak pedig félelmeim voltak.
hengerfej hajszálrepedés itt is megvolt, 160e-nél lett cserélve hengerfej mert csipegette a vizet.
ami még meglepett a hátsó lábtér, FL előtti autót néztem, hát többre számítottam, a nem sokkkal hosszabb 166ban szinte tespedhetek magam mögött, itt nem volt 2 centinél több a támláig pedig nem vagyok nagydarab, 180cm.
volt egy beázása is a vasnak a tetőkorlát mögött valahol amit javított az illető, szerinte szériahibáról van szó mert a lemez átlapolásoknál nem volt tömítőzés (lehet egyedi hiba) csak szilikonmaradványok miatt tűnt fel. ezen kívül ugyanúgy koptatják az ajtótömítések a festést mint a 166-oson, nem értem miért nem lehetett ezt máshogy konstruálni, más autóknál nemigen látok ilyet.
namost a plusszos dolgok, halkabb mint a 166, motor főleg (ez lehet negatívum hogy nem hallom úgy az 5hengert? :D ) , bár kintről ennek is elég furi hangja van alapjáraton lehet volt valami gixer is. futómű jó itt is de nem éreztem olyan "játékosnak" mint a 166ot, valóban nehézkesebb ami várható volt a súlykülönbség miatt. tetszett a belső dizájn de a hátsó pici tér elkeserített, szoktunk többen is utazni és nemsokára talán gyerekülésnek is kell a hely, nem azt mondom hogy nem lehet elférni benne de ez olyan "prémiumosra" sikerült. vagy csak túl sok nagyautóm volt mostanában emiatt nőttek meg az igények :D (az E39 Touringot sem találom táncteremnek, de pl a C5ös A6 az már tágas hátul :D )
Minőségileg belül talán jobb mint a 166, leszámítva a bőrt bár az is szép volt, tudnám szeretni.
Massziv autó benyomását kelti, tuti hogy sokkal biztonságosabb mitn a 166.
fék nagyon tuti, nem tudom széria-e de ezen 330as tárcsák voltak előtte, a kisfékes dízel 166om fasorba sincs hozzá, pillanatok alatt elfőzöm a fékeket rajta, bár hidegen jóforma, ezne nem hinném hogy sikerülne :)
Na meg a dizájn az ott van kívül-belül.
Alfa fan tulajnál néztem a vasat (volt neki több másik Alfa is és egy Giulietta miatt adja el, amit annyira nem értek), valszeg ilyet nem fogok még találni hogy 5,5e euróért ad 2 garnitúra 17es kereket az autóval, full részletes infókat javításokról, vezetett szervizkönyvet, sok utólagos hasznos extrát (horog, pio 2dines érintős navi bár nemtom a gyári is érintős-e) distinctive felszereltség, új vezérlés stb stb stb.
szóval lehet bánni fogom de ez most nem lesz az én vasam, maradok még picit a 166nál, bár ha szembe jön egy hasonlóan ígéretes paraméterekkel rendelkező 159 fahéj vagy fekete színben.... lehet meglesz a szerelem első látásra....
bocs ha valakit érzékenyen érintettek a szavaim, nem fikázódni jöttem ide, és valszeg még fogok is jönni tanácsért :)
köszi az infókat amikkel segítettetek!!!
Szabolcs 15919-10-2013 18:23:24 // 42390
erre a hibára mondtak légtömegmérőt
Szabolcs 15919-10-2013 18:22:12 // 42389
: http://youtu.be/rDmWtMXjQOo
ALFI15619-10-2013 18:19:16 // 42388
A kormányt ha kitekered a két végállásba és sír a kormánymű akkor hamarossan kuka.De ha semmi hangja nincs akkor is ahogy elhozod azonnal szervó olaj csere.Meg a többi folyadék:fék,motorolaj,hűtőközeg plussz a 4 szűrő meg vezérlés kompletten.Ezek azok amiket meg kell tenni bárki bármit is mond.Senkinek ne hidj!De a használtautó vásárlás az ilyen.Ahogy az elöttem szólok is írták akkor még jöhet a kuplung,kettőstömegü,fék stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2013 18:14:53 // 42387
előttem össze foglalták az automata váltóhoz annyit, hogy igazság szerint 60, 100e-ként olajat kéne bennük cserélni, ha ránt a váltás közben vagy csúszik akkor az bizony 3 kilós kiadás mondjuk egy olajcsere is 1 kiló mivel le kell hozzá venni a váltót és szétszedni a szűrő miatt :( nem tudom miért az Aisin-t választották az egyik leggyengébb váltó...
Szabolcs 15919-10-2013 18:09:24 // 42386
valaki ha rá ér megnézhetné a sajátját 1.9 16v ha van ecu ja
Szabolcs 15919-10-2013 18:08:19 // 42385
vagy én már nem is tudom
Szabolcs 15919-10-2013 18:06:43 // 42384
alpjáraton is 430 at mutatott a müszer zárt egr rel ami nek 1.9 nél 250 körül kéne lenni a szerelö szrint valaki nem tudja a pontos értékeket
Belga19-10-2013 17:53:29 // 42383
Köszi a választ!
Gyanítom a listádból azért viszonylag sok orvosolható permanensen.
DPF, EGR, szívósor -> kikötés + chip
Ti gumikopás -> megfelelő értékre állítani a geometriát
Ami aggaszt a hengerfejrepedés, és a kormánymű. Ezeket vásárláskor lehet diagnosztizálni?
A váltónak mi a gyengéje?
Gyanítom a listádból azért viszonylag sok orvosolható permanensen.
DPF, EGR, szívósor -> kikötés + chip
Ti gumikopás -> megfelelő értékre állítani a geometriát
Ami aggaszt a hengerfejrepedés, és a kormánymű. Ezeket vásárláskor lehet diagnosztizálni?
A váltónak mi a gyengéje?
Alfonis19-10-2013 16:55:26 // 42382
Csak ennyi! :O elég soknak tűnik leírva :S de még akkor lehetne a szervóolaj tartály szűrő. Akksi 4 év felettibe már új v még gyári van. Egy használtnál a kettős tömegűt is érdemes lenne meghallgatni egy "halló/értő" fülnek.
amúgy ezt mentenünk kell egy dokumentumba hátha valaki még kérdezi akkor csak ctrl+c ctrl+v :D by Szosza :d
amúgy ezt mentenünk kell egy dokumentumba hátha valaki még kérdezi akkor csak ctrl+c ctrl+v :D by Szosza :d
Alfonis19-10-2013 16:50:45 // 42381
na rányomattam RainX et a szélvédőre. Előtte letisztítottam üvegtisztítóval majd szárazzal majd rainx. száradni hagytam. aztán már nem volt száraz rongyom de indulás előtt ugyis tankolni kellett egyből ott lemostam a vizes lehúzós játékkal. hát brutálisan pörgeti le a vizet már ott észrevettem :) viszont törlésnél hagy maga után egy fehér foltot ami eltűnik persze... :P na de még élesben nem volt tesztelve úgyh ha egyszer esik akkor beszámolok még :D
ALFI15619-10-2013 16:49:40 // 42380
Jól összeszedted.Ezekhez hozzájön a tőcsavar is.
Svéd19-10-2013 16:34:01 // 42379
Ok,kicsit egyszerüen fogalmaztam.Természetesen a sapka levételig eljutottam,sőt még a rúgós pántokat is leszedtem,de a trafót már nem tudtam kivenni,mert a vezeték teljesen le van rögzitve gyárilag,ahoz hogy a csatlakozot lehúzzam nincs elég hely,de ha valahogy mégis le eröltetném,hogyan teszem vissza?
Csabi19-10-2013 16:30:44 // 42378
kétlem, h a 430 bármit is elárulna...ha gond van vele észre fogod venni :)
Csabi19-10-2013 16:20:38 // 42377
2.4-nél nyitott EGR-nél ~360mg/löket, zártnál ~460mg Alapjáraton
.......................19-10-2013 14:50:48 // 42376
elsösorban az autómata váltóra,japán Aisin
a 2,4 jtdm Motor betegségei:
szivosori lapátkák,EGR szelep, DPF állandóan tömödik,nem tisztul ki,injektorok szoktak még 150ekm er felett eltéröen szállítani részterhelésen kormol(amit nem látsz mert ugye részecskeszürös),egyenetlen alapjárat,inditáskor fehér füst a kipufogóból ,ezek utalnak rá,
voltak még hengerfely repedés gondok ,föként az Automata váltósoknál
a TI mivel ültetett szereti megenni a gumik belsö felét,és a 235/40 R19 gummák qrva drágák
a 159 betegsége még a kormánymü,belemegy a víz (a fene tuja hogy),berozsdál a fogasléc,és KO,feujitot nincs,csak új vagy bontott
a futómú elég erös,de ha kopog lóg drága lesz a javítás,lengökarok elöre vannak az nem gond(csak drága)
hátulra viszont bármi kell nincs csak gyári aranyáron,vagy bontott ,ha találsz
a 2,4 jtdm Motor betegségei:
szivosori lapátkák,EGR szelep, DPF állandóan tömödik,nem tisztul ki,injektorok szoktak még 150ekm er felett eltéröen szállítani részterhelésen kormol(amit nem látsz mert ugye részecskeszürös),egyenetlen alapjárat,inditáskor fehér füst a kipufogóból ,ezek utalnak rá,
voltak még hengerfely repedés gondok ,föként az Automata váltósoknál
a TI mivel ültetett szereti megenni a gumik belsö felét,és a 235/40 R19 gummák qrva drágák
a 159 betegsége még a kormánymü,belemegy a víz (a fene tuja hogy),berozsdál a fogasléc,és KO,feujitot nincs,csak új vagy bontott
a futómú elég erös,de ha kopog lóg drága lesz a javítás,lengökarok elöre vannak az nem gond(csak drága)
hátulra viszont bármi kell nincs csak gyári aranyáron,vagy bontott ,ha találsz
Belga19-10-2013 14:13:19 // 42375
Sziasztok,
érdeklődnék, hogy 2008-as 2.4 ti Q-tronic-nál (200Le) mire érdemes figyelni vásárláskor?
Amik képben vannak, német autók, elméletileg friss TÜV vizsgával. Vegyesen kereskedés és privát tulaj, hirdetés szerint sérülésmentesek, a kereskedés garit is ad(hat).
köszi
érdeklődnék, hogy 2008-as 2.4 ti Q-tronic-nál (200Le) mire érdemes figyelni vásárláskor?
Amik képben vannak, német autók, elméletileg friss TÜV vizsgával. Vegyesen kereskedés és privát tulaj, hirdetés szerint sérülésmentesek, a kereskedés garit is ad(hat).
köszi
Szabolcs 15919-10-2013 13:59:30 // 42374
jó napot valaki véletlenül nem tudja hogy milyen értékeknek kell lenni a légtömeg mérönél mert az enyém szerelö szerint magas 430mg
GTPeti19-10-2013 12:52:34 // 42373
Elvileg ilyen a lámpátok hátulról.
GTPeti19-10-2013 12:45:23 // 42372
Cartárs, most tényleg...
Azt akarod, hogy leírjuk, hogy pár csavart ki kell csavarni a hátsó sapka eltávolításához, lehúzni róla a csatlakozót és utána elfordítani az izzót fixáló gyűrűt?
(Nem egy túl bonyolult művelet. A többi kommentárt magam kicenzúráztam. ;)
Azt akarod, hogy leírjuk, hogy pár csavart ki kell csavarni a hátsó sapka eltávolításához, lehúzni róla a csatlakozót és utána elfordítani az izzót fixáló gyűrűt?
(Nem egy túl bonyolult művelet. A többi kommentárt magam kicenzúráztam. ;)
Svéd19-10-2013 11:51:48 // 42371
Üdv,Hogy lehet kivenni a gyári xenonosból az izzót?
GTPeti18-10-2013 22:06:32 // 42370
Szép autó, jó kép!
(Az AA-n 7 éve nem változtatott vacak felbontást nem értem...)
(Az AA-n 7 éve nem változtatott vacak felbontást nem értem...)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:59:23 // 42369
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:56:36 // 42368
Nem, ez a téli vs. nyárigumi októberben topic
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:55:37 // 42367
Kellett valami, ami kitisztítja a légutakat. Ehhez forró alkoholgőz a legjobb. Ezért jó a forraltbor. De most nincs itthon bor. A pálinka önmagában "felforralva" nem túl jó...így került a forró teába. Amúgy egy gagyi vegyit használtam...jó páleszt sohasem öntenék teába!
GTPeti18-10-2013 21:54:25 // 42366
Ez itt a DPF vs. HP topic? :))
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:49:40 // 42365
meg az a pálinka méz és tea nélkül :-DD
Liquid18-10-2013 21:46:46 // 42364
én nímötöt ittam :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 21:44:46 // 42363
jó is az méz meg tea nélkül ...sörrel :)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:41:29 // 42362
No, megvolt. Ha már a sógorékról beszéltünk egy Schwechater volt :-)
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:33:57 // 42361
én is most nyomtam le egy pálinkás-mézes-forró teát nátha ellen
holnap forraltborral folytatom
holnap forraltborral folytatom
Liquid18-10-2013 21:23:57 // 42360
egészségedre, én már megittam :) meg mellé egy kis erőset is
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:21:27 // 42359
Na, mindketten már valami leányzót emlegetünk. Megyek bontok egy sört :-)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:20:31 // 42358
Tiszta sor.
Csak kicsit más a leányzó fekvése, ha ezért a "sógoréknál" a sün még néhány Eurót is kér.
Csak kicsit más a leányzó fekvése, ha ezért a "sógoréknál" a sün még néhány Eurót is kér.
GTPeti18-10-2013 21:18:02 // 42357
"Szóval inkább a rosszabbra készülök." Helyes. ;)
Liquid18-10-2013 21:17:15 // 42356
ezzel nincs semmi gond, én is autóztam télen nyárival, a probléma ott kezdődik ha baleset részese vagy, mert akkor más lesz a leányzó fekvése, részemről pl. ezért az óvatosság
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 21:15:19 // 42355
belgiumban fogtam ki október vége felé 10cm havat nyári gumival ...na bumm nem 80-nal ha nem 60-nal mentem 40km-en ...
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:10:46 // 42354
Egy több száz km-es út előtt "gondolkodhatsz" amennyit akarsz, ha bejön egy front hóviharral. Volt már szerencsém a Sopron-Salzburg szakaszon is egy darabon hóviharral pár 100 km-el odébb meg száraz aszfalttal és napsütéssel találkozni. Volt már ahhoz is szerencsém, hogy reggel odafelé tizeniksz fok semmi csapadék, napközben meg esett 10 centi hó, és délután hótoló mögött jöttem.
Szóval inkább a rosszabbra készülök.
Szóval inkább a rosszabbra készülök.
GTPeti18-10-2013 21:09:11 // 42353
Csak arra céloztam, hogy ha olyan helyre megyek nyáron, ahol lehet hó akkor felteszek téligumit.* Különben mindig azon kéne közlekedni, ami elég kompromisszumos dolog...
*: Egyébként nem megyek, mert nem gurult el a gyógyszerem. :)
*: Egyébként nem megyek, mert nem gurult el a gyógyszerem. :)
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:05:10 // 42352
Liquid18-10-2013 21:03:19 // 42351
nem mindenki teheti meg hogy ne induljon el ha kaksi az idő :)
GTPeti18-10-2013 20:55:25 // 42350
És itt jön be a képbe a "gondolkodás faktor" elindulás előtt. Garmischra én sem indulnék el téligumi és termosz nélkül. ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?