Forum >> 159

Dömpi (il dottore)25-08-2013 20:34:42 // 39863
köszi a tipet
én biztosan karosszériással csináltatom majd, de a tapasztalatokat azért ismerni szeretném.
Liquid25-08-2013 20:30:40 // 39862
Keresd meg Skull-t, Ő szerelt a sajátjára utólag. Bontottan vette és maga szerelte fel.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 20:20:14 // 39860
Sziasztok!
Ki szerelt fel utólag tetősínt? Érdekelnének a részletek, azaz a felszerelése és kiváltképp, hogy utólag hol vette, milyet és mennyiért?
Egy forrásból utánakérdeztem: a gyári új oldalanként 100k felett van.
mizooo25-08-2013 19:57:56 // 39859
Nekem is van egy levetett pajzsom, sarkokban a kavics megkezdte a krómozást ingyen elvihető.
bizsó15925-08-2013 19:44:14 // 39858
ok látom azért még vacilálok az új és ez közt, azért privátba ha meg irnád menyit kérsz érte köszi
Shadin25-08-2013 19:12:04 // 39857
bizsó79-nek!
Shadin25-08-2013 18:47:27 // 39856
Itt találsz több infót.
Shadin25-08-2013 18:44:39 // 39855
1. PC (BT) és eszköz kapcsolat engedélyezése.

2. MES --> Beállítások--> interfészek fülön kiválasztod az eszközt és portot 115000-es sebességre majd nyomsz tesztet, ha jó ugráló sorokat látsz az ablakban (a Tiedben):

3. Ha ezek után nem csatlakozik akkor szedd szét és keress ellenállást a 6 és 14 lábak között (R14) és szedd le:

nem biztos hogy ugyan itt van, de általában ez szokta okozni a gondot.
GTPeti25-08-2013 18:03:20 // 39854
Ja OK, úgy akkor rendben van!
Piritu - 1.000.00025-08-2013 17:58:38 // 39853
Lehet, de jár hozzá a három átalakító kábel is, így nem kell kendácsolni :-)
Szabolcs 15925-08-2013 17:55:38 // 39852
most néztem meg a csomagtartót ott nem szabadult el semmi se de átt néztem a rugoimat azok nincsenek el törve teszek 1 próbát veszek 2 db menetstabilizátort
GTPeti25-08-2013 17:55:36 // 39851
Jó kis felárral árulják...
David | Centocinquantanove25-08-2013 17:53:17 // 39850
Megfelelő portot kell kiválasztani! Interface driverjét fel kell telepíteni!
David | Centocinquantanove25-08-2013 17:52:33 // 39849
Liquid kolléga tud elég olcsón szerezni, ismeri a forrásokat, nekem is tőle van! Igaz nem BT hanem sima USB, de szerintem megy neki mindkettő!
mzo25-08-2013 17:52:19 // 39848


Meg egy gyors kerdes. Radugtam a kutyut gyujtast raadtam multiecuscant is elinditottam de nem latja a gep az autot. Mit csinalok rosszul?
Piritu - 1.000.00025-08-2013 17:52:11 // 39847
Most rendeltem, ezt.
Svéd25-08-2013 17:11:29 // 39846
Én is vennék interface-t,ha van valakinek felesleges.
Lexlutor25-08-2013 17:00:12 // 39845
Valamelyiken BT kód: 6789 vagy 5678. Nekem valamelyik ezek közül volt, de olvastam a neten 0000-ás kódot is. Elvileg más variáció nincs.
mzo25-08-2013 16:53:17 // 39844
Koszii
Lexlutor25-08-2013 16:48:09 // 39843
Beraktam az utólagos xenont is:
Xenon berakása

A mosót már múltkor beszerletem:
Mosó beépités
GTPeti25-08-2013 16:43:19 // 39842
Hogy nektek mi mindenetek van!!! :))
Lexlutor25-08-2013 16:42:06 // 39841
Elkészült ablakmosó visszajelzőm.
Visszajelző beépités
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:38:29 // 39840
Ne az alfánál nézd, hanem más típusoknál, olyannál, aminek hasonló a tömege.
Shadin25-08-2013 16:35:53 // 39839
Bármennyi notebookkal használhatod. 1234 a BT kód.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:35:20 // 39838
azért kettesben a 3000 rpm kicsit durva, elég 3-ban 2500, vagy 4-ben 2500, és akkor még tempóban is maradsz.
GTPeti25-08-2013 16:33:53 // 39837
Lehet, akármennyire akarod. :)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:33:42 // 39836
Tudom, de mi EU-ban I/100 km-ben. A km/l-re értettem, hogy nem sok értelme van.
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
mzo25-08-2013 16:32:01 // 39835


Megvettem a kis szervíz modemet 3500 ft volt. Az a kerdesem hogy ezt csak egy laptophoz szamitogephez lehet csatlakoztatni vagy lehet tobbszor tobb gepre. Most egy baratomnal vagyok es itt is kiprobalnank de nem akarom hogy az otthoni laptopon ne mukodjon mar.
Shadin25-08-2013 16:25:59 // 39834
Nem találom ki kért használt első-alsó pajzsot, de a régim megvan...
Norby25-08-2013 15:03:37 // 39833
ok
Köszi!
Csabi25-08-2013 14:58:57 // 39832
Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Csabi25-08-2013 14:56:03 // 39831
van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
Norby25-08-2013 14:55:59 // 39830
Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti25-08-2013 14:55:40 // 39829
Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
DrB25-08-2013 14:51:25 // 39827
Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
Csabi25-08-2013 14:28:55 // 39825
Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
mzo25-08-2013 14:25:49 // 39824
Értem köszi. :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:21:22 // 39823
hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
Shadin25-08-2013 14:11:00 // 39822
Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
Csabi25-08-2013 14:10:35 // 39821
jaja, vagyis inkább úgy mondom , h amiért kicseréltem őket(nyári egyenetlen alapjárat az első indításkor) azt nem oldotta meg. De nem bántam meg sokkal szebben jár a motor, és egy darabig nem kell velük foglalkoznom:)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:07:33 // 39820
hát hallod a druszámnak 580e km-ig nem tömődött el akkor ez sosem fog :) a z injektorok voltak feleslegesek?
mzo25-08-2013 14:02:41 // 39819
bocs most nézem csak nem DFP, hanem DPF :))
Csabi25-08-2013 13:58:07 // 39818
Az biztos, h nem csak egy üres doboz, mert bevilágítva a csőcsatlakozáson apró lyukakat lehet látni...
Csabi25-08-2013 13:56:53 // 39817
Elég sok...:) kormányművön és injektorokon (ami még ráért volna, nem az volt a gond) kívűl mást nem cseréltem, ami a fő alkatrészeket illeti :)
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:55:16 // 39816
Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:51:38 // 39815
Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.