Forum >> 159
Csabi25-08-2013 10:45:57 // 39790
az emlegetett kartergáz...szépen végigolajozza az egész levegőrendszert.
Szabolcs 15925-08-2013 10:45:34 // 39789
szerintem nem végzi jol a dolgát mert a pillangó szelepnél is olaj szivárgást látok de oda hogy kerül olaj nem értem
Szabolcs 15925-08-2013 10:43:36 // 39788
na vajon ez mitöl van , turbom also bal oldali csönél olajat látok innét gondoltam a kartergáz szüröre ja ,meg a pillango szelep em nél is olajat látok
Csabi25-08-2013 10:40:26 // 39787
Ezért cseréltem én ...de nem működik jobban,ugyanúgy megjelent a turbo szívóoldalán az olaj.
Viszont kapott egy új csőbilincset azóta lényegesen kevesebb olaj szivárog ki..alig-alig észrevehető.
Viszont kapott egy új csőbilincset azóta lényegesen kevesebb olaj szivárog ki..alig-alig észrevehető.
Csabi25-08-2013 10:37:03 // 39786
Miért akarod cserélni? Egyébként Fiat-Alfa kereskedéseben tudsz rendelni 12ezer forint körül van.
Szabolcs 15925-08-2013 10:35:50 // 39785
köszi akkor nem keresem mert a turbom also bal oldali csönél olajat látok innét gondoltam a kartergáz szüröre ja ,meg a pillango szelep em nél is olajat látok
Shadin25-08-2013 10:33:31 // 39783
Azt hívják evaporator-nak. Azaz olaj gőz-gáz leválasztónak. A mi leválasztódik az megy vissza a kartebe, ami pedig marad "gáz-gőz" az megy vissza elégetni :-)
mzo25-08-2013 10:33:01 // 39782
értem, köszönöm az infót. :)
Shadin25-08-2013 10:31:38 // 39781
Többen próbáltuk és nem konnektált rendesen, baj volt valószínűleg a CAN illesztő, (lezáró?) ellenállással, de nem találtam meg mert képtelenség volt szétbontani. Továbbá nem lehetett átkötni a lábakat ugyanezen okokból. (az átkötést persze nem javasolom :-) )
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 10:30:19 // 39780
sehol, nincs benne... azaz van egy doboz amit annak hívnak de hát szerintem az valami durva szűrő és arra jó , hogy Piritu autójában felszívja az olajat és ijesztgesse, hogy kifogyott az oil
.......................25-08-2013 10:27:50 // 39779
El is fogod adni ,és jobban megveszik a dieselt manapsàg európàban,
Màsrészt hosszabb a motor élettartama
Màsrészt hosszabb a motor élettartama
mzo25-08-2013 10:17:01 // 39778
Köszi. A minivel mi a baj? Mert pont olyat találtam a neten most jó áron :)
Szabolcs 15925-08-2013 10:16:51 // 39777
üdv érdeklödnék hogy kartergáz szüröt hol tudnék venni a vas ba mert nem találok esetleg valakinek 1 linkje lenne
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 10:08:37 // 39776
18 millás autó és a dejzel 275 paci ....engem érdekel hogy 7-8L vagy 17 főleg évi 25-30e km-nél ...
Shadin25-08-2013 09:12:19 // 39775
DE ne vegyél mini-t mert nem lesz jó. A narancs-kék nagy verzió már kipróbált.
mizooo25-08-2013 07:58:46 // 39773
mzo25-08-2013 06:14:12 // 39772
nem 1,8 hanem 1,9 természetesen :)
mzo25-08-2013 06:13:32 // 39771
mzo24-08-2013 21:32:20 // 39770
De biztos van ilyen állítási lehetőség és kb pont ott ahol a mérföld/km-er van, csak lépkedni kell tovább. Onnan tudom hogy ez engem is megszívatott az első nap. Csak lestem hogy nyomom a gázt és csökken a fogyasztás?? Ha elveszem akkor meg az egekbe szökik? Mi van ezzel termeli a gázolajat? aztán kiszúrtam hogy nem liter/km-ert mutat hanem km/litert. Így már érthető volt hogy ha nyomtam akkor csökkent az érték. :) Menűben át lehet állítani és onnantól oké
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:22:14 // 39769
mi van???
Az enyémben nincs ilyen variálás! Annyit lehet állítani csak, hogy mérföld vagy km.
Az enyémben nincs ilyen variálás! Annyit lehet állítani csak, hogy mérföld vagy km.
mzo24-08-2013 21:19:29 // 39768
Bocs de ez nem vicc volt, ez nem DPF regenerálás, hanem szimplán a fogyasztás jelző beállítása. ;)
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:08:26 // 39767
Azt már néztem. Szétdszedtük, és tökéletes volt! Amúgy igazad van, mert a tünetek ugyanazok féltengelypersely/csillag kikopása esetén is.
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:06:38 // 39766
vicc volt, komolyan ne vedd!!!
GTPeti24-08-2013 21:05:14 // 39765
Féltengely nem lehet? Mintha itt már emlegettétek volna párszor.
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:05:07 // 39764
regenerálja a DPF-et! Ilyenkor LE NE ÁLLÍTSD!!! Addig körözz a városban, amíg vissza nem állnak a fogyasztási adatok a normális szintre. Segíthetsz a vasnak azzal, ha mindig olyan fokozatba kapcsolsz, hogy 2500 legyen a fordulat.
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:01:58 // 39763
Más lesz az ok! Nekem 8V, tehát nincs a szívósorban semmilyen lapátka, mégis hullámzik kigyorsításkor.
Egyenlőre én is csak agyalok, mi lehet. A legújabb ötletem, hogy esetleg valamelyik motorbak (?) már nem tart olyan feszesen.
Egyenlőre én is csak agyalok, mi lehet. A legújabb ötletem, hogy esetleg valamelyik motorbak (?) már nem tart olyan feszesen.
mzo24-08-2013 20:42:23 // 39762
Úgy sacperkábé mennyibe kerül egy olajcsere automata váltóban?
'''''24-08-2013 20:11:49 // 39761
De nekem az egr is ki van írva.Már rohadtul idegesít ez a hullámzó gyorsulás!
bizsó15924-08-2013 19:55:07 // 39760
ok köszi a segítséget
GTPeti24-08-2013 19:50:25 // 39759
Mi Erharddal pont arról beszélünk, mikor egy ilyen autó elérhető ársávba kerül. Márpedig nekünk nem lenne mindegy, hogy 20-25 liter, vagy 10 liter / 100km.
Világos, játszásra benzinest kell venni.
Ha én pl. jól menő vállalkozó lennék, aki sokat van úton, biztos, hogy a dízelt venném. Annak ellenére, hogy lenne lé. Ennyi racionalitás nem baj, ha marad, nem? :)
Világos, játszásra benzinest kell venni.
Ha én pl. jól menő vállalkozó lennék, aki sokat van úton, biztos, hogy a dízelt venném. Annak ellenére, hogy lenne lé. Ennyi racionalitás nem baj, ha marad, nem? :)
mzo24-08-2013 19:39:03 // 39758
át kell állítani a menűben, hogy ne Km/litert mutasson, hanem liter/Km-t :)
bizsó15924-08-2013 19:35:53 // 39757
ma megnéztem az üzemanyag fogyasztást és hihetetlen 15 25 litert mutatott ösze visza még 30ig is felment, ha pörgettem ugy mutatott 8 l is de amint viszaált a fordulat 1800-as ra akkor megint 14 körül mozgott valaki megtudja mondani mi ez a jelenség köszi
mzo24-08-2013 19:09:07 // 39756
mi a baj az Aisinnel?
David | Centocinquantanove24-08-2013 19:01:24 // 39755
Ugyanez a tapasztalatom a Vpower nitro+ -szal kapcsolatban!
Motorhang lágyabb, kevésbé kerregős, de fogyasztás és teljesítmény tökugyanaz mint a fuelsave...
Motorhang lágyabb, kevésbé kerregős, de fogyasztás és teljesítmény tökugyanaz mint a fuelsave...
Piritu - 1.000.00024-08-2013 18:56:38 // 39754
Azért csendesen megkérdem: Egy 30 azaz harminc millás kocsinál ki nem sz@rja le a a 15-18 literes fogyasztást, hogy kormos kell? Nem hiszem, hogy más előnye lenne egy 300+ lovas benzineshez....
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 18:32:29 // 39753
8 sebességes ZF az kell nekem ...legalább nem aisin
Piritu - 1.000.00024-08-2013 18:10:17 // 39752
Automata? Akkor már nem is érdekel. Még nem tartom magam elég öregnek az automatához.
Alfonis24-08-2013 16:57:26 // 39751
EZT A FOS IDŐT!!!!! áááá
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 16:48:35 // 39750
automata szóval nincs kuplung meg lendkerék...nem hinném hogy annyira vészes mondjuk egy Quattroporte-hoz az első betét gyári minőségben 22e ft, hátra 18e
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 16:42:34 // 39749
én mondtam neked :(( nekem nem hullámzott igaz lapátok le voltak kötve szerintem az EGR nem tudja lekövetni a gyors zárást és a turbó teljesítménye miatt hullámzik ...engedné az EGR felé de az zárna, nyitna és ezért hullámzik....legalábbis csak szerintem :)
'''''24-08-2013 16:38:01 // 39748
ErHard!
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
'''''24-08-2013 16:34:51 // 39747
Diesel+nitróval van tapasztalatom. :-)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 16:21:31 // 39746
Az a 6 volt 10 is.
Piritu - 1.000.00024-08-2013 16:20:47 // 39745
Minden 3-4 tankolás után ilyet tankolok.
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.
Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.
Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Laosz15624-08-2013 16:14:18 // 39744
Sziasztok! Van vkinek tapasztalata V-power nitro+ diesellel? Teljesitmenyben,fogyasztasban mennyire eszreveheto?
GTPeti24-08-2013 14:54:41 // 39741
Nekem is van egy kontroll-személyem. Az egyik megrendelőnk egy meglehetősen pénzes fickó. Eddig Alfái voltak 166, 159. De a 159 már annyira nem jött be neki, túl lomhának találta. Most váltott A6-ra. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a köv. autója...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?