Forum >> 159

mizooo18-02-2013 18:26:55 // 31214
Hát ezeknek is lement az ára. Én is 2 100 000 Ft-ért vettem az enyémet, jövő hónapban lesz még egy vezérlés csere és remélem egy darabig csak gurulgatok vele. Kopp kopp semmi baj vele.
Imyx18-02-2013 16:48:33 // 31213
Megcsinálta a váltót, (gondolom nem 50.000-be került) és ugyanazon az áron hirdeti tovább. Hm. 1.750.000-ért a legolcsóbb 59, de az is lehet, hogy csak szabadulni akar tőle.. Ha valaki automata 59-et akar venni, jó vétel lehet, egy alapos "inspection" után, csakis.
Norby18-02-2013 16:44:08 // 31212
néztem
Vannak rajta sérülések,de nem vészes.A bal első sárvédő cserés.
A váltóval nem volt gond. Sőt, szépen dolgozott manuálban is.
mizooo18-02-2013 16:41:59 // 31211
Hát ennek már többen nekifutottak :) annyit biztosan tudni, hogy váltóhibásnak árulták, majd egyszer csak nem lett az.... Megnézte már valaki?
.......................18-02-2013 16:41:23 // 31210
váltóhibás volt,én is beszéltem vele
Norby18-02-2013 16:38:21 // 31209
159 2,4 jtd

Erről képek alapján tudtok valamit mondani?
olaszból érkezett
Németh Lajos18-02-2013 15:32:13 // 31208
Köszönöm a gyereküléses válaszokat :-)
David | Centocinquantanove18-02-2013 15:28:41 // 31207
Szép napot!

Szeretnék tanácsokat kérni olyan ügyben, hogy szeretném a slusszkulcsaim "házát" kicseréltetni. Hol lehet ilyet elintézni? Csinált már valaki ilyet?

Az ezüstös részen igencsak kopottas a kulcs, sajnos az előző tulajtól már énis így kaptam, ezért akarnám cserélni. Egyszerűen nem bírom, ha valami nem tip-top.

Segítségeket előre is köszi!
Csabi18-02-2013 14:59:33 // 31206
Az isofix lényege az amit belinkeltél, azokra a "gyűrűkre" nyomod rá a gyerekülést, sokkal biztosabb rögzités mint pl az öves...az oldaltartásról nem beszélve..
Az "akasztó" egy frontális ütközésnél nem engedi az ülést előre mozdulni...de pl nekem olyan van aminek nincs akasztója
ilyen:
'''''18-02-2013 14:36:17 // 31205
Kormány fölött van pár visszajelző egy félkör órában.Izzítás,légzság...
.......................18-02-2013 13:51:09 // 31204
Opel Omega,abban elfér 3 férfi hát is
Shadin18-02-2013 13:21:59 // 31203
Meg a Ford Fusion :-)
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 13:18:24 // 31202
őszintén nekem ezek annyira részlet kérdések offosnál hogy hol a km óra pont lesz*rom, a főbb szempontoknak megfelel és nem kell kompromisszumokat kötnöm ... inkább legyen középen vagy bárhol a km óracsoport csak ne rugdossák a hátsó ülésemet vezetés közben ..
Dömpi (il dottore)18-02-2013 13:10:24 // 31201
"a kormány fölött is van valami majd megnézem" - ez jó :)
Látom tudatos vásárlóként tudod mit vettél.
Dömpi (il dottore)18-02-2013 13:08:32 // 31200
A típustalin leszünk páran kisgyerekkel, 3 db gyerekülést csak összeszedünk valahogy és leteszteljük.
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 12:59:34 // 31199
hosszú távon nem mentem vele de a navi jobb helyen van mint az 59 ben az biztos de egyébként szerintem gagyi hogy középen van minden de a kormány fölött is van valami majd megnézem
Liquid18-02-2013 12:50:44 // 31198
hogy tudsz megbarátkozni a műszerfal helyzetével? :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 12:40:02 // 31197
gyerekekkel ott lesz a Phedra abban focizni is lehet :P
droberto18-02-2013 12:26:21 // 31196
Gyerekülésügyben nincs valami nagy egyetértés. :) Pedig engem is érdekelne a téma. :)
A hátul a támlán levő akasztót hívják isofix-nek, vagy van elrejtve ilyen is az ülésben?
Liquid18-02-2013 12:17:24 // 31195
ezen elhiszem hogy el tud férni, ez a kagylósítás sztem felszereltségtől, esetleg a kárpit anyagától függ
Dömpi (il dottore)18-02-2013 12:10:07 // 31194
nem tudom itt mennyire kivehető:

(A lábtér itt azért ilyen kicsi, mert a takarítás miatt hátra voltak tolva az első ülések)
Dömpi (il dottore)18-02-2013 12:07:44 // 31193
A 3-ajtós 147 hátul SZVSZ szélesebb, mint a 159.
Mellesleg az én hátsóm van olyan széles, mint egy gyerekülés :)

Amúgy meg, ha rendesen kihúzod a szélére a gyereküléseket, befér a harmadik középre.
Ott nekem inkább a biztonsági övvel van bajom.
Liquid18-02-2013 12:07:25 // 31192
tök sík? találtam pár képet, de nem tudom hogy mennyire FL-es volt. A TI mindenesetre kagylósított kellően :)
Dömpi (il dottore)18-02-2013 12:04:30 // 31191
De az FL utániban nem kagylósított.
Amúgy meg én még nem látam olyan kocsit, amiben 3 teljes értékű hely van hátul...kivéve az egyterűek.
20-25 km-re elszaladni valahová oké, de hosszútávon nem.
Tozo18-02-2013 12:03:34 // 31190
Belemegy. Mi úgy is elférünk, hogy mögöttem a 3éves gyerek, középen az 5éves kislányom, mindketten gyerekűlésben, anyósűlés mögött asszony, anyósűlésen meg a 6 hónaps picúr. Nem mondom, hogy tágasan, de elférünk :-)!
Liquid18-02-2013 11:38:29 // 31189
hát igen, valahogy így néz ki nálunk is. A kagylósított ülés miatt semmiképp nem férhet el 3
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 11:06:47 // 31188
az ülésmagasító nem gyerekülés bár lehet valamelyik mesében igen :P
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 11:05:13 // 31187
nekem most is kettő van bent ide ha beprésel egy harmadikat ahhoz gratulálni tudok :)
Signora Dömpi18-02-2013 10:28:12 // 31186
Egyszer volt hol nem volt.... mégis megtörtént, hogy öten ültünk az én 147-emben, és a háttsó részen a következő volt a felállás Bence, a söfőr ülés mögött, ferraris gyerekülésben+Benigna középen, a magasítójával + Dömpi :)
Bár szűkösen, de befértek :)
Shadin18-02-2013 10:20:09 // 31185
3 teljes értékű gyermekülés? Nekem a kettő közé egy magasító is alig-alig. Az én autóm keskenyebb és még az FL előtti "nagy" fotel van benne :-)
ALFI15618-02-2013 10:15:23 // 31184
Kizárt dolog!Ahogy Erhard mondja max.2.
Pityukoma18-02-2013 09:47:41 // 31183
Én 2x vezettem jobb kormányost (kamiont) idehaza. Iszonyú bénának éreztem magam. Normál kisautót még nem próbáltam, de azért kíváncsi lennék rá.
Tozo18-02-2013 09:43:40 // 31182
Üdv,
nekem befér a 3 gyerek hátra :-).
Mikor vettük az autót, vittük a 3 gyerekűlést magunkal.
Üdv Zoli
Pityukoma18-02-2013 09:43:04 // 31181
Sziasztok. Ma reggel vittem kórházba szeretett vasamat a rönyó lenyomat eltávolítására. Már most hiányzik. A javítás idejére kaptam egy Stilo-t kölcsön. Úgy érzem benne magam mintha egy hajóban ülnék.
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 09:40:18 // 31180
kizárt dolog...hátul max kettő..
Pityukoma18-02-2013 09:39:41 // 31179
Szerintem nem. Nekem volt bent isofix-es 2db és középen ült a nagyfiam, de eléggé húzta a száját hogy szűk a hely. Talán a nem isofix-es ülésből lehet hogy elfér, mert az nem hagy ki a szélein 10-10 centit.
Németh Lajos18-02-2013 09:31:36 // 31178
Sziasztok,

esetleg van valakinek tapasztalata, 159 SW-ben hátul elfér három (3) gyerekülés? :-)

köszönöm előre is a válaszokat!
Coolby18-02-2013 09:23:45 // 31177
Kedves topictársak, aki szívesen részt venne a formálódó 159 topictalin, az írja be magát az alábbi listába. (A lista egyenlőre, csak egy előzetes felmérés.)

Részletek:

Időpont: 2012. május 25-26.
Helyszín: Velencei-tó, Gádony - SportBeach kemping (http://www.sportbeach.hu/)
Programok: Autómustra, baráti csevely, evés-ivás :), vetélkedők, esetleg konvoj, jó idő esetén fürdés...stb.
Kaja: Szombat - bogrács (vegyes pöri); Vasárnap - tárcsázás (pl.: tarja meg valami szárnyas pl.)
Ital: Egyénileg.
Árak: A helyszín árlistája (http://www.sportbeach.hu/camping_arak.htm) szerint, de 30 fő felett 10-, 50 fő felett 15% kedvezményt + néhány egyedi kedvezményt kapunk. (Részletek később.) A kedvezmények elérése érdekében egyben kell fizetnünk.
Az étel ára az alapanyagoktól függően oszlik meg.
Jelentkezés: A találkozó egy hagyományteremtő 159-es találkozó. Ettől függetlenül minden Alfás részt vehet rajta, aki szeretne egy príma csapattal egy vidám hétvégét eltölteni. Ebben az esetben is kérjük, hogy másold be magad a listába autód típusának megjelölésével.
A végleges jelentkezés majd az események menüpontnál tervezzük.

Résztvevők: (Kérem írja be mindenki, hogy hány fővel érkezne és melyik szállásforma érdekelné)

1. droberto + Dalma (Sátor)
2. SKULL
3. Dömpi + Réka + 2 gyerek (Faház)
4. Erhard + xvideo.com
5. Csabiii159, csak a szombatra nevezek
6. Piritu + Pirituné (Faház)
7. Zsolt155 (most 159), valószínűleg csak szombati részvétellel
8. Balki + aki Balkihoz társul :D
9. Pityukoma + Kriszti + 1 gyerek (Faház)
10.Alfa159+Hajni és Dorka.Sajna csak vasárnapra.
11. Vik159sw +Gyöngyi + 1 gyerek és egy még a pocakban , de sajna csak vasárnap ha addig nem szülümk meg :-)
12. Vermacy és Család 1+1 fővel
13. Mizooo és az Asszony csak 1 napra
14. Liquid + Márti (a gyerekek még nem 100%), első körben csak a szombat valószínű, de még alakulhat
15. Coolby + Ágija (valószínű szombati részvétel)
Dömpi (il dottore)18-02-2013 08:55:18 // 31175
Ma megnéztem a négysávoson a sajátomat. Az enyém is 110-nél forog 2000-et, 140-nél pedig 2500-at 6.ban. 110-nél a turbónyomás 0,4 és 140-nél 0,6.
A mutatók pontosan a fenti értékeken álltak, de perszeez nem jelent halál pontots adatot. Majd ha jobb idő lesz, beaplikálom a szkennert véglegesre és megnézem MES-el.
Mindenesetre érdekes, hogy az én 1.9 8V-m ilyen értékeket mutat. Vagy normális?
.......................18-02-2013 08:34:29 // 31174
Szóval a cseremotorban is rosszak voltak az injektorok?
Coolby18-02-2013 08:34:02 // 31173
Jaa még egy dolog, kíváncsi vagyok volt-e már valakinek ilyen tapasztalata. Autó megy, szépen ereszkedsz vele 100-zal, majd elkezd visítani a riasztó, semmi nem ír ki, megy tovább, félreállsz, visít. Leállítod, visít, bezárod, abbahagyja, kizárod, nem kezdi újra, elindul, megy és azóta 3. napja nem csinált ilyet.
Coolby18-02-2013 07:55:59 // 31171
Kettőstömegű, kuplungcsere, szervíz után visszakaptuk végre a gépsárkányt. Ezekből a műveletekből annyit érezni, hogy szebben indul, nem rezeg benne mindenféle hidegen, oldalirányú rángatózás nélkül áll le és kicsit beljebb fog a kuplung. Amúgy minden megy, mint kés a vajon. Jó volt visszadni már C Vectrát, amit helyettünk használtunk... ég és föld a két vas, mondom ezt úgy, hogy a Vectrával is elégedett voltam, nem rossz autó az sem, dehát azért, na...

A másik, hogy Balogh úr által chipelve kaptam vissza a szekeret. Nem volt még sok idő tapasztalgatni, egy biztos, hogy egyenletesebb a teljesítményleadás, már 1-esben érezni, ahogy indul és felveszi a fordulatot, és utána is szépen-sorban. EGR, DPF maradt, szaki mondta, bármi gond van, irány vissza hozzá, bármit kell még esetleg utólag kiírni, azt már apróbb összegekért megcsinálja... Amúgy optimalizálást kértem, egyenletesebb teljesítményleadást, alacsonyabb fogyasztást, de azt mondja, hogy valószínű most így is 230 lóerő körül lehet... Szerintem eddig 200 se volt igazán kihasználva, most lett még több... de nem is ezért kellett.

Majd hosszabb tapasztalatokról beszámolok.
Coolby18-02-2013 07:50:05 // 31170
atyaég... remélem ilyen velem nem történik meg. mondjuk ha rángatna szerintem rohannék vele szerelőhöz.
Alfonis18-02-2013 07:19:16 // 31169
oh my god.. :D
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2013 07:17:12 // 31168
a rángatás, meg az egyenletlen alapjárat nem múlik el magától kicsit drága tanulópénz ez :(
Piritu - 1.000.00018-02-2013 06:40:50 // 31167
Az okulásunkra írta le :-)
Vermacy18-02-2013 05:50:48 // 31166
Hali!

Mi a kérdés? Mit segítsünk?
kiger17-02-2013 23:34:26 // 31165
Sziasztok!
Eddig csak olvastam a fórumot, gondoltam most leírom, hogy mi történt eddig a 159-esemmel, hátha segít valakinek. Szóval tavaly februárban vettem a kocsit külföldről, nagyon olcsón. 2.4 jtdm, viszonylag egyben volt, elölről törve, elég igénytelenül kijavítva. Fél évig hajtottam, olajcsere/vezérléscsere megvolt. Regenerálás közben folyamatosan rángatott, de különösebben nem foglalkoztam vele, míg július végén autópályán regenerálás után nem hagyta abba a rángatást. Mint kiderült az 5. injektor szörnyű állapotban volt és elolvadt az 5. hengerben a dugó. Szóval motorcsere lett a vége, ha meg kint van a motor akkor kettőstömegű, kuplungszett, 5 injektor, szívósor is. Elég olcsón sikerült innen szereznem bontott alkatrészeket egy minimálisat futott 2.4-esből. Nagyjából jó lett a kocsi, de alapjáraton remegett, voltam több szerelőnél, de mindenhol azt mondták, hogy ilyenek az 5 hengeresek. A szívósort lekötöttük a cserénél, hogy ne legyen gáz vele később, plussz dpf, egr ki lett írva. Találtam egy új szerelőt aki szerint sem normális a remegés alapjáraton, elküldtük az új injektorokat ellenőrizni és kiderült, hogy 3 eléggé rossz állapotban van, úgyhogy felújítás. Az injektoros szerint az a baj, hogy az új injektorok is szétmennek ha állnak. Az injektor felújítás mellett belekerült egy új szívósor is. Szóval a lényeg annyi, hogy egy 20ast szerintem megér az injektorok ellenőrzése mielőtt nagyobb baj lene. De végül is kész lett a kocsi, olyan alapjárattal, hogy nem mondod meg, hogy dízel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.