Ez főleg annak köszönhető, hogy kb 10 kmt mentem vele összesen kb 80%ban hideg motorral, nade tegnap, hohohóó igaz városban, de cirkáltam többet, hát néha megijedtem magamtól, nem lehet vele szabályosan közlekedni :-) csak próbálgattam gyorsulást, rugalmasságot, kegyetlen jó lett, szuper :-) fogyasztást meg úgy néz ki nem első tankból kell mérnem, mert épp 1 literrel feljebb vagyok, mint szoktam... de megvan az oka, a lábam :-)
Turbónyomás nekem sem áll nég sztem most se full maxra, de kéne egy autlópálya, hogy tudjak padlózni és legyen időm nézni is...
Forum >> 159
Coolby20-02-2013 07:03:45 // 31290
Dömpi (il dottore)19-02-2013 22:29:41 // 31288
ráadásul automata...még azt sem lehet mondani, hogy kettesben padlógázzal
.......................19-02-2013 22:25:18 // 31287
Mitől repedt meg?
Az előző gazda nyomta neki hidegen?
Az előző gazda nyomta neki hidegen?
Liquid19-02-2013 22:06:21 // 31286
nem bizony, de közelebb áll a realitáshoz. Pl. egy 200 lovas szívó semmivel se kér többet mint az 1.8 tbi, csak a katalógusban magasabb adat szerepelne
Dömpi (il dottore)19-02-2013 21:58:03 // 31285
Ma direkt megfigyeltem a vasat. 6.ban 2000 körül húz örűlten először, onnan pedig szép egyenletesen felfele. Hogy meddig, azt nem tudom, a csúcsom eddig 185 volt, de még ment volna. Viszont annyira izgultam, nehogy yard-ot lássak, hogy nem figyeltem sem a giri-mérőt, sem a turbónyomást.
4.ben szintén mintha 2000-nél adná le a maxot, de 3.ban és 5.ben mintha máshol lenne ez a pont. Még keresgetem...
Amúgy örök téma, hogy el lehet-e félrni a hátsó ülésen vagy sem. Nos nekem máshol van a "szűk keresztmetszet", mégpedig a pedáloknál.
Én alapvetően nem vagyok az a sportcipős típus - csak hétvégén - ergo normál bőr félcipőt hordok. Manapság a trendet követve szinte csak hosszított orrút lehet kapni. Ebbe mára már beletörődtem, de a 159-nél megdöbbenve tapasztaltam, hogy a pedálaim és a kormánymű alatt húzódó rész (gondolom a térdlégzsáknak kiképzett hely) között éppen hogy van egy kis rés, amibe beszálláskor úgy kell beilleszteni a lábam. Ez csak úgy lehetsélges, ha a lábszáram és a lábfejem egy bizonyos meghatározott szöget zár be (kb. 60 ˚). Ráadásul, ha menet közben a sarkam nem egy bizonyos ponton van, akkor a pedált felengedve a cipőm orra már hozzáér a műszerfal kormány alatti részéhez. Sokáig nem is mertem például a westercsizmámban a volán mögé ülni. Csak mostanában, több mint 1 év után tapasztaltam ki, hogy tudom a wesco-t bepozícionálni. Viszont most, hogy kitapasztaltam, rájöttem, hogy ebben a lábbeliben tudom a pedálokat a legfinomabban kezelni.
4.ben szintén mintha 2000-nél adná le a maxot, de 3.ban és 5.ben mintha máshol lenne ez a pont. Még keresgetem...
Amúgy örök téma, hogy el lehet-e félrni a hátsó ülésen vagy sem. Nos nekem máshol van a "szűk keresztmetszet", mégpedig a pedáloknál.
Én alapvetően nem vagyok az a sportcipős típus - csak hétvégén - ergo normál bőr félcipőt hordok. Manapság a trendet követve szinte csak hosszított orrút lehet kapni. Ebbe mára már beletörődtem, de a 159-nél megdöbbenve tapasztaltam, hogy a pedálaim és a kormánymű alatt húzódó rész (gondolom a térdlégzsáknak kiképzett hely) között éppen hogy van egy kis rés, amibe beszálláskor úgy kell beilleszteni a lábam. Ez csak úgy lehetsélges, ha a lábszáram és a lábfejem egy bizonyos meghatározott szöget zár be (kb. 60 ˚). Ráadásul, ha menet közben a sarkam nem egy bizonyos ponton van, akkor a pedált felengedve a cipőm orra már hozzáér a műszerfal kormány alatti részéhez. Sokáig nem is mertem például a westercsizmámban a volán mögé ülni. Csak mostanában, több mint 1 év után tapasztaltam ki, hogy tudom a wesco-t bepozícionálni. Viszont most, hogy kitapasztaltam, rájöttem, hogy ebben a lábbeliben tudom a pedálokat a legfinomabban kezelni.
Piritu - 1.000.00019-02-2013 21:40:46 // 31284
Nem fog megkövezni senki. Azt hogy más prioritások alapján döntesz, mint más, senki sem vetheti a szemedre.
Gábor7919-02-2013 21:30:45 // 31283
Sziasztok!
Köszi mindenkinek a hozzászólást a hf témához.
Csalódást kell okoznom, kövezzetek meg, de én az 1-est választottam.
Mellette:- bár hosszabb távra tervezek (1-3 év), de mégis csak jóval olcsóbb és a rizikót nem érzem túl nagynak: javítás 58.000, szükséges tartozékok 35.000 (csavar, tömítések stb.) ellenben a bontottal, ami - mint Erhard volt rendes és felvilágosított, ezúton is köszi - nem 45.000, hanem 93.000, amihez szintén társul a fenti 35.000 (csavar, tömítések), plusz még 5-10.000 (egy nyomáspróba vásárlás előtt)
- komplett felújítás: heggesztés, síkba hozza a hf-et, felszabályozza a szelepeket, üléket, szelepszár szimeringet cseréli. Javítás után természetesen teszteli... na most mindez jelentsen bármit is, jól hangzik (egy laikusnak)
- persze valaki vagy megbízik a szakiban vagy nem, én jókat hallottam róla (ez eléggé soft infó, de azért szerepet játszott egy kicsit a döntésben). Van pozitív tapasztalat családban felújított hf-el kapcsolatban... felújították és rendben van azóta is
- ha bejön, spóroltam 35.000-t
- a bontottról semmit sem tudok... pont akkora a rizikó, mint bármilyen használtautó vásárlásnál, csak még erre rájön, hogy nem látom hozzá az autót :-) Lehet megkímélt, lehet 30.000-t futott, de lehet az ellenkezője is, így cseberből vederbe...
Ellene:- ha mégsem jön be, akkor buktam egy csomó pénzt: 58.000 + 35.000-t (hiszen ez kuka, és meg kell vennem a bontottat, bár ha a javítás adja be a kulcsot, van rá 1 év gari)
- a felújított sosem lesz gyári, ahogy írtátok is... ez pedig ha érezhető bármilyen formában is később, nyilván nem tudom érvényesíteni a garanciában
- való igaz, hogy kicsi az esélye, hogy zárvány miatt repedt meg... így az oka nem fog kiderülni valszeg... hacsak nem megy tönkre újra, de ezt azért nem szeretném :-) Tehát ebben van ismét rizikó.
Szóval a döntés megszületett, 100.000km múlva beszámolok a tapasztalatokról :-)
Köszi még egyszer!
Köszi mindenkinek a hozzászólást a hf témához.
Csalódást kell okoznom, kövezzetek meg, de én az 1-est választottam.
Mellette:- bár hosszabb távra tervezek (1-3 év), de mégis csak jóval olcsóbb és a rizikót nem érzem túl nagynak: javítás 58.000, szükséges tartozékok 35.000 (csavar, tömítések stb.) ellenben a bontottal, ami - mint Erhard volt rendes és felvilágosított, ezúton is köszi - nem 45.000, hanem 93.000, amihez szintén társul a fenti 35.000 (csavar, tömítések), plusz még 5-10.000 (egy nyomáspróba vásárlás előtt)
- komplett felújítás: heggesztés, síkba hozza a hf-et, felszabályozza a szelepeket, üléket, szelepszár szimeringet cseréli. Javítás után természetesen teszteli... na most mindez jelentsen bármit is, jól hangzik (egy laikusnak)
- persze valaki vagy megbízik a szakiban vagy nem, én jókat hallottam róla (ez eléggé soft infó, de azért szerepet játszott egy kicsit a döntésben). Van pozitív tapasztalat családban felújított hf-el kapcsolatban... felújították és rendben van azóta is
- ha bejön, spóroltam 35.000-t
- a bontottról semmit sem tudok... pont akkora a rizikó, mint bármilyen használtautó vásárlásnál, csak még erre rájön, hogy nem látom hozzá az autót :-) Lehet megkímélt, lehet 30.000-t futott, de lehet az ellenkezője is, így cseberből vederbe...
Ellene:- ha mégsem jön be, akkor buktam egy csomó pénzt: 58.000 + 35.000-t (hiszen ez kuka, és meg kell vennem a bontottat, bár ha a javítás adja be a kulcsot, van rá 1 év gari)
- a felújított sosem lesz gyári, ahogy írtátok is... ez pedig ha érezhető bármilyen formában is később, nyilván nem tudom érvényesíteni a garanciában
- való igaz, hogy kicsi az esélye, hogy zárvány miatt repedt meg... így az oka nem fog kiderülni valszeg... hacsak nem megy tönkre újra, de ezt azért nem szeretném :-) Tehát ebben van ismét rizikó.
Szóval a döntés megszületett, 100.000km múlva beszámolok a tapasztalatokról :-)
Köszi még egyszer!
'''''19-02-2013 21:09:37 // 31282
Azt nem szoktam nézni.Olyan keveset megyek vele,hogy mindegy egy-két liter ide-oda. Egyébként sem vagyok spórolós.Ha néha megyek vele,élvezni akarom.
ALFI15619-02-2013 21:01:13 // 31281
De fogyasztáson biztos meglátszik rendessen.Nagy folytást ad neki.
'''''19-02-2013 20:44:23 // 31280
A dpf kidobását én csak minimálisan éreztem.
'''''19-02-2013 20:43:23 // 31279
A nitróból csak a palack igaz! (egyenlőre) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 20:42:27 // 31278
nekünk sokat számít a nyitott rendszer ...is
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 20:41:53 // 31277
jó hogy elégedett vagyok vele egy nitros sedan 59-et mindig utolértem kaposon váltásoknál :)))
Pityukoma19-02-2013 20:19:25 // 31276
Én a finoman elindulás pártján állok. Soha nem szoktam állóhelyben melegíteni. (ez a 8. olasz diesel-em) Úgy ahogy írtad fordulat max 2000giri, turbónyomás max 0.6b. Üzemidőt tekintve így sokkal kevesebbet jár hidegen. Ha jól emlékszem egyszer Droberto Cartárs nézte meg 10perc alapjárat után a DPF telitettség változását. Az is megdöbbentő volt számomra.
'''''19-02-2013 19:09:50 // 31275
Coolby,neked a turbó nyomás mutatója felmegy maxra?Nekem még van egy kis hely.
Egyébként nálam optimalizálás után nagyon más lett az autóm.Csodálom,hogy te ilyen "hűvösen" írsz róla.Fülig kéne érjen a szád ha tényleg jól sikerült a chip.Ha meghallgatod pl ErHardot,érzed ahogy beszél az autójáról,hogy nagyon is elégedett vele.
Lehet,hogy rosszul látom.Nem kötekedésnek szántam!
Egyébként nálam optimalizálás után nagyon más lett az autóm.Csodálom,hogy te ilyen "hűvösen" írsz róla.Fülig kéne érjen a szád ha tényleg jól sikerült a chip.Ha meghallgatod pl ErHardot,érzed ahogy beszél az autójáról,hogy nagyon is elégedett vele.
Lehet,hogy rosszul látom.Nem kötekedésnek szántam!
mizooo19-02-2013 17:13:47 // 31274
Nekem ez az első dízel autóm, de beleszerettem még a ketyegésébe is :) sőt a dízel szagától is rosszul voltam régen, de most az sem zavar :P
.......................19-02-2013 17:12:40 // 31273
olyan sima és halk a Lancia v6 multijet alapjárata,
mint a sok germán vetélytársáé
semmit nem érezni a motorból
mint a sok germán vetélytársáé
semmit nem érezni a motorból
Piritu - 1.000.00019-02-2013 17:07:07 // 31272
A szívó benzines sem fogyaszt keveset :-P
(A teszten meg a kormos is keveset eszik. A Párduc országúti fogyasztása 4,3 (!) liter/100 km.)
(A teszten meg a kormos is keveset eszik. A Párduc országúti fogyasztása 4,3 (!) liter/100 km.)
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 17:05:29 // 31271
s akkor a 4 hengeres mi kübli? :)
Dömpi (il dottore)19-02-2013 17:05:07 // 31270
én egyszerűen csak nem vettem magamra :)
Liquid19-02-2013 17:03:03 // 31269
hát sajnos ez így van, de ebben benne van az aktuális trend is, a szívóbenzines közellenség lett. A turbo benzines meg nem fogyaszt keveset, csak a hivatalos teszten.
.......................19-02-2013 17:00:58 // 31268
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 16:48:45 // 31267
minek, szerintem egyenlőre ott tart az Alfa hogy a dízel a rendes motoros házon belül ..
Liquid19-02-2013 16:43:56 // 31266
amiatt is, meg mert 2.4 :)
Liquid19-02-2013 16:43:20 // 31265
csendben hallgatunk :)
Piritu - 1.000.00019-02-2013 15:48:37 // 31264
Az tetszik, hogy senki sem tiltakozott, pedig két oldal is tele lett írva azóta :-DD
Coolby19-02-2013 13:18:18 // 31263
kelleni nem kell, de mégiscsak 2000-nél van a nyomatékcsúcs és jobban át tudom lépni a kocsisort :)
Dömpi (il dottore)19-02-2013 12:50:17 // 31262
Nekem 6-ból 100-ig nemigen kell visszaváltani.
Dömpi (il dottore)19-02-2013 12:48:03 // 31261
Az enyém is! Sőt! Ha nem így lenne, nem kapott volna alfát :)
Coolby19-02-2013 10:39:21 // 31260
mondom is asszonykámnak, hogy szépen ügyesen tessék vezetni, de hálisten elég ügyes :)
Coolby19-02-2013 10:38:28 // 31259
Hát lehet egyszer annak is eljön az ideje, egyelőre problémamentes, így megtartom. Ahogy lesz vele gond, megy majd a kukába...
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 10:30:39 // 31258
a DPF miatt zabál sokat
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 10:30:03 // 31257
igazából nem az teszi tönkre ha nem a tipikus női vezetés amikor nem szépen van vissza engedve a kuplung, ha nem hirtelen leugranak róla, akkor kap rendesen
Coolby19-02-2013 10:25:10 // 31256
Én beindítás után elindulok, bár áll egy egész picit, amíg becsukom a kaput, ennyi talán kell is. 2.4-esnél viszont bármilyen bemelegedésre várni álló helyzetben semmi értelme, tapasztalatom szerint az életben nem kezd el bemelegedni. Szóval én indít és óvatosan indul párti vagyok.
David | Centocinquantanove19-02-2013 10:15:54 // 31255
Hidegen énis - bár ha belegondolok bemelegedve is zömmel - 2000 magasságában már feljebb váltok. Ha nagyon kell spurizni akkoris csak 2500-2700-ig engedem a mutatót.
Mondjuk én városban az 50 (60)-et ötödikben minimális gázadással vagy gázadás nélkül szoktam, bár így a fordulat ugye 1100-1200 magasságában van csak, de a lenti tanácsot a jövőben figyelembe veszem majd (kettőstömegűt szívatja a 1500 alatti giri).
Visszaváltásnál azt szoktam figyelni, hogyha a sebesség mérő óra a vízszint alá fordul (asszem 80-nál van a vízszint) akkor az már ötödik, vízszint felett lehet hatodik.
1.9; 8V
Viszont lenne még egy kérdésem ami egy hosszabb vitára tehetne pontot:
Ha mondjuk van 0 fok, akkor a reggeli első indításkor kell e várni pár percet elindulás előtt, vagy finoman, okosan elindulva melegítsük a motort (vizet, olajat)?
Olvastam már ezt is, azt is... de melyik lehet a kímélőbb a dieselmotor számára?
Van ahol azt írják, hogy kimondottan kerüljük az állóhelyzetben való várakozással történő melegítést, máshol meg az elindulást ellenzik. Ti miként jártok el?
Mondjuk én városban az 50 (60)-et ötödikben minimális gázadással vagy gázadás nélkül szoktam, bár így a fordulat ugye 1100-1200 magasságában van csak, de a lenti tanácsot a jövőben figyelembe veszem majd (kettőstömegűt szívatja a 1500 alatti giri).
Visszaváltásnál azt szoktam figyelni, hogyha a sebesség mérő óra a vízszint alá fordul (asszem 80-nál van a vízszint) akkor az már ötödik, vízszint felett lehet hatodik.
1.9; 8V
Viszont lenne még egy kérdésem ami egy hosszabb vitára tehetne pontot:
Ha mondjuk van 0 fok, akkor a reggeli első indításkor kell e várni pár percet elindulás előtt, vagy finoman, okosan elindulva melegítsük a motort (vizet, olajat)?
Olvastam már ezt is, azt is... de melyik lehet a kímélőbb a dieselmotor számára?
Van ahol azt írják, hogy kimondottan kerüljük az állóhelyzetben való várakozással történő melegítést, máshol meg az elindulást ellenzik. Ti miként jártok el?
Coolby19-02-2013 10:00:28 // 31254
jól megy a 2.4, de azért a városi fogyasztása nem kevés, de mondjuk engem nem zavar túlzottan, kárpótol a menés :)
stukker198719-02-2013 09:49:26 // 31253
Kéne nekem is egy 2.4-es:)
Egyre inkább gondolkodok rajta,hogy habár keveset megyek és azt is városban,de az 1.9 kicsit lomha nekem...
Lehet egy optimalizálás is elég lenne
Egyre inkább gondolkodok rajta,hogy habár keveset megyek és azt is városban,de az 1.9 kicsit lomha nekem...
Lehet egy optimalizálás is elég lenne
Coolby19-02-2013 09:45:11 // 31252
Igen, alacsonyról nem olyan tesze-tosza... de azért onnan még nem gyorsítgatok, még túl friss emlék a lendkerék árának a kifizetése :)
Amúgy most tényleg 1700-tól 4000-ig nagyon egyenletesen szedi a lábát.
Fogyasztásra leszek még kíváncsi hosszú távon.
Amúgy nagyon pozitív volt a tapasztalat Balogh úrral, édesapám elmondása szerint profin dolgozott, próbakört ment, akksira kötötte az autót, nehogy a benne lévővel gond legyen, először átnézte van-e valami gondra utaló jel, utána nekiállt, majd újabb út, minden ok-e és mondta bármi gond van, azonnal vissza hozzá. Egy dolgon ijedtek meg, szoftverírás után, ráadták gyújtás és visított az autó, mindketten néztek, hogy ohh bazz, mi a gond, 1 percig tanakodtak, mire rájöttek, hogy rükiben van és a garázs fala miatt visít a tolatószenzor :)
Jahh és nem utolsósorban a srác elérhető telefonon, felveszi, ha nem veszi fel, visszahív! Jahh és úgy volt, hogy ő jön hozzánk, mert arra fog járni, aztán végül nem jött, mi mentünk, de az árból elengedte az üzemanyagköltséget... szóval korrekt.
Amúgy most tényleg 1700-tól 4000-ig nagyon egyenletesen szedi a lábát.
Fogyasztásra leszek még kíváncsi hosszú távon.
Amúgy nagyon pozitív volt a tapasztalat Balogh úrral, édesapám elmondása szerint profin dolgozott, próbakört ment, akksira kötötte az autót, nehogy a benne lévővel gond legyen, először átnézte van-e valami gondra utaló jel, utána nekiállt, majd újabb út, minden ok-e és mondta bármi gond van, azonnal vissza hozzá. Egy dolgon ijedtek meg, szoftverírás után, ráadták gyújtás és visított az autó, mindketten néztek, hogy ohh bazz, mi a gond, 1 percig tanakodtak, mire rájöttek, hogy rükiben van és a garázs fala miatt visít a tolatószenzor :)
Jahh és nem utolsósorban a srác elérhető telefonon, felveszi, ha nem veszi fel, visszahív! Jahh és úgy volt, hogy ő jön hozzánk, mert arra fog járni, aztán végül nem jött, mi mentünk, de az árból elengedte az üzemanyagköltséget... szóval korrekt.
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 09:34:21 // 31251
most már nagyon vissza sem kell váltanod :) egyébként gondolom Te is észre vetted hogy most így 1700-tól harap a gép az optimalizálás óta
Coolby19-02-2013 09:19:04 // 31250
én hidegen elváltok 2000-nél és felváltás után csak pedálsimogatással gyorsulgatok (ilyenkor látom is az arcokon reggel, hogy mi van, nem megy a szekér, mit szarakodsz), bemelegedés után pedig elforgatom kicsit tovább, hogy felváltásnál közel legyek 2000-hez. Közúton 6.-ban ereszkedem 100-zal, ha előzni kell, visszaváltok és uzsgyi.
Dömpi (il dottore)19-02-2013 09:17:26 // 31249
elég pontos a lábam...legalább is az óra szerint :)
Amúgy, mivel minden áldott nap ugyanazon az útvonalon járok dolgozni - már 12 éve - azonos szakaszokon eléggé összehasonlítható méréseket lehet csinálni. Persze a külső szélirány és páratartalom miatt hajszálpontosan nem összemérhető.
Viszont azért a 4,8 l és a 6,3 között lényeges az eltérés.
Amúgy szakadó esőben nekem min. fél literrel többet eszik.
@Piritu: természetesen én sem mindig, minden körülmények között váltok el ott, ahol írtam. Az inkább egy normál átlagos közlekedési körülmények közötti helyzetre vonatkozik. Ha előzök, vagy valami más oka van, én is máshogy váltok.
Amúgy, mivel minden áldott nap ugyanazon az útvonalon járok dolgozni - már 12 éve - azonos szakaszokon eléggé összehasonlítható méréseket lehet csinálni. Persze a külső szélirány és páratartalom miatt hajszálpontosan nem összemérhető.
Viszont azért a 4,8 l és a 6,3 között lényeges az eltérés.
Amúgy szakadó esőben nekem min. fél literrel többet eszik.
@Piritu: természetesen én sem mindig, minden körülmények között váltok el ott, ahol írtam. Az inkább egy normál átlagos közlekedési körülmények közötti helyzetre vonatkozik. Ha előzök, vagy valami más oka van, én is máshogy váltok.
Coolby19-02-2013 09:09:45 // 31248
Halihó. Egyelőre nem sok a tapasztalat, pár kilómétert mentem kb azóta városban, így hirtelen városi fogyasztáson, rövid távon nem látok különbséget, de ez még nem mérvadó... Városi használatnál is jó, hogy egyenletesebb a teljesítményleadás, szebben lehet vele ereszkedni... Hirtelen ennyi a tapasztalat még.
Azért nem jelentkeztem nálad, mert nem én vittem a kocsit, hanem édesapám Dunaszentgyörgyről, én itt vettem már Pesten kézhez. legközelebb :)
Azért nem jelentkeztem nálad, mert nem én vittem a kocsit, hanem édesapám Dunaszentgyörgyről, én itt vettem már Pesten kézhez. legközelebb :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2013 08:17:00 // 31247
én hidegen simán 2000-nél elváltom a következő fokozatot a hatodikat még előbb 120-nál pörög 2000-et 6-ban
droberto19-02-2013 08:05:39 // 31246
Nálam ennyi, és egységes. Úgyhogy gondolom természetes. (Már tavaly is ilyen volt.)
Egy mérés meg ha jó vagy 0,2!
A különbség nálunk hogy míg én 2k km-t megyek, addig te 20k-t. :) Érdekes....
Egy mérés meg ha jó vagy 0,2!
A különbség nálunk hogy míg én 2k km-t megyek, addig te 20k-t. :) Érdekes....
droberto19-02-2013 08:01:55 // 31245
Egyet értek!
droberto19-02-2013 08:00:05 // 31244
Nem mondom, hogy állt a víz, de erősen nedves volt.
Alapvetően igazad van, de én azon a távon nem tapasztaltam többletfogyasztást. (Lehet pont a pára miatt)
Majd még figyelem.
Alapvetően igazad van, de én azon a távon nem tapasztaltam többletfogyasztást. (Lehet pont a pára miatt)
Majd még figyelem.
droberto19-02-2013 07:56:55 // 31243
A helyedben, mielőtt bármit tennék a repedés pontos okát kutatnám fel. Ennek valami okának kellet legyen.
Egyébként a bontottat választanám, legyen akármilyen jó a javítás/hegesztés technológia, és legyen akármilyen jó is a szaki. SZVSZ a bontott azért is jó, mert nem a hf a gyenge része a JTD-nek.
Nagyon kíváncsi leszek, a repedés okára. Nem hinném, hogy zárvány. Bár a töretből sok minden kiderülhet, illetve meg kéne egy Ultrahang.
Egyébként a bontottat választanám, legyen akármilyen jó a javítás/hegesztés technológia, és legyen akármilyen jó is a szaki. SZVSZ a bontott azért is jó, mert nem a hf a gyenge része a JTD-nek.
Nagyon kíváncsi leszek, a repedés okára. Nem hinném, hogy zárvány. Bár a töretből sok minden kiderülhet, illetve meg kéne egy Ultrahang.
Piritu - 1.000.00019-02-2013 07:52:15 // 31242
Viszont az úton lévő víz mozgatásához is munkát kell végezni. Az meg csak a nyálból jön :-(
Piritu - 1.000.00019-02-2013 07:51:19 // 31241
Nálam autópályán is + fél lityi, ha esik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?