Forum >> 159

droberto26-06-2012 07:56:29 // 22005
Szia!
Azért ne éljünk álomvilágban! :) Sajnos!
Mást nem játszik le, csak amiket leírtál:

Pedig ennyi pénzért elvárható lenne. Én is szerettem volna utólag ilyet, de lemondtam róla.
Innen le tudod tölteni a NAV-os fej kezelésijét!
Én ilyet szeretnék: JVC KW-AV70BT
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2012 07:28:04 // 22004
pontosan ahogy Piritu írja az a becsípődés gátló csatija csak azt nem értem hogy nem jelez vissza hibát a komfortelektronikád nálam egyből sipákolt mikor elcseszte a fóliás
Piritu - 1.000.00026-06-2012 06:57:19 // 22003
Szerintem inkább a becsípődés érzékelő az automata felhúzáshoz. (A 147 topikban épp most volt téma ennek a rendszernek a hekkelése, mert nem mindegyikben van.)
Piritu - 1.000.00026-06-2012 06:47:09 // 22002
gratula a k!-hoz :-))
droberto26-06-2012 00:15:36 // 22001
Már a bal első ajtókárpit levételekor feltűnt egy stekker, amibe nem volt semmi beledugva. Akkor azt gondoltam, hogy a motorosan behajló tükör stekkerébe botlottam.
Hát tévedtem, nem kis meglepődésemre az üvegek fóliázásakor.
Ebbe a stekker minden ajtónál (kivéve a bal egy) be van dugva egy az üveg fogadó kéderéből kijövő kábel. A vas törve nem volt, úgyhogy ez csak ilyen gyári figyelmetlenség lehet!
Feltételezéseim szerint ezek sima fűtőszálak, az oldalablak befagyásának elkerülése érdekében.

Viszont erről még sehol nem olvastam!
Lehet, hogy tévedek?!
droberto26-06-2012 00:05:29 // 22000
Fóliázás kipipálva! :)
GTPeti25-06-2012 22:50:08 // 21999
Nem szoktam megvárni a bajok bekövetkeztét... Olcsóbb így. B)
A gumirészét még sosem ellenőriztem, de remélhetőleg már csak pár hét választ el ettől... B)
droberto25-06-2012 22:47:37 // 21998
Én az első konstrukciót választottam! :) Nem kísérleteznék a helyedben! (szerintem a nálad is Dayco van) Van valami bajod vele esetleg?
GTPeti25-06-2012 22:40:08 // 21997
OK, értem. Én is gondolkozom a cserén. Még nem döntöttem, hogy Dayco (by Erhard) lesz, vagy esetleg Conti.
droberto25-06-2012 22:36:45 // 21996
Egyrészt a gumi kirepedezése miatt, másrészt, mert fura hangot adott ki... Hál istennek a csere után eltűnt a hang... :)
Harmadrészt meg más típusoknál pl. Ford 50k-ként cseréltetik.
ekin25-06-2012 22:32:28 // 21995
igazad van droberto!!!:D a valaszod korrekt volt a cartarsnak:D!! ekkora botorsagot mar reg hallodtam ...meg hogy kapcsolokörmök ! ,de erre mar reagalni is faj! szuuu szaaaa:DD
droberto25-06-2012 22:32:26 // 21994
Milyen füstről beszélsz? Nem láttam olyat! 200-nál már az is lemarad nemde? :)
Különben meg egy 1.9 Novitec-et nem lehet csak úgy utolérni.... még Nitro-val sem! :)))
GTPeti25-06-2012 22:25:42 // 21993
És mi volt a jele, miért cserélted le?
droberto25-06-2012 22:24:56 // 21992
170k, az óra szerint...
droberto25-06-2012 22:23:00 // 21991
Lehet egy picit feljebb tolni a zár beakadóját, de akkor az ajtón levő hátsó lámpa felső síkja feljebb lesz, mint a sárvédőben levő lámpáé! :)
Én egyébként lejjebb toltam - az esztétikum kedvéért - de lehet hogy visszább állítom, mert előtte szinte saját tömegétől csukódott az ajtó. Egyébként láttam olyan 2006-os 59-et, aminek ütközőgombái állíthatóak.
GTPeti25-06-2012 22:20:53 // 21990
Mennyi volt a lecserélt tárcsában?
droberto25-06-2012 22:14:32 // 21989
Nos, kedves Cartárs!
Hozzászólásod elég különös hangnemet ütött meg, legfőképpen annak tükrében, hogy nem is olyan régen, még tanácsot és segítséget adtam neked problémáid megoldása érekében!
Levelem nem kioktatásnak szántam, csak 21902. hsz.-edben írtál néhány érdekes és valótlan dolog! A szegecseket illetően tévedtem. Igen, rosszul emlékeztem, de:
- A gyári tárcsa (OEM Nr.: 55196974) az Dayco, mint ahogy a vezérlés több más eleme is. Nézd csak meg alaposabban!
- A gyári tárcsában nincsenek reteszek:
Továbbá kiváltképpen örülök, hogy elvágtam a tárcsát, mert vágás után a földre térdelve megtaláltam az aknába hullva a kulcstartómról csütörtökön elhagyott olasz trikolort. ;)))
Üdv:
droberto
Graben&Zsu25-06-2012 13:43:24 // 21988
Hi!
Tudja valaki hogy a gyári navigációs fejegység milyen formátumokat játszik le?
Nem a zenei (CDA,MP3)részére gondolok,hanem a video kiterjesztésekre!??
Cél: videó klippek,filmek lenne!
Köszi!
Csosznorbert24-06-2012 22:49:34 // 21987
hmmmm..... hol vagyok? -.-
'''''24-06-2012 21:45:42 // 21986
Ma találkoztam egy 1.9-es kartárssal.Kölcsönadtam neki a verdát ,az-az cseréltünk egy körre,így legalább láttam,mennyire füstöl az enyém.Igazából leléptem volna a csajával,mert azt is a kocsijában hagyta,de úgyis utolért volna a 2-4-el. :-)
Üdv innen is!
stukker198724-06-2012 21:26:51 // 21985
Köszi szépen! Pár órája egy cartàrs már Telefonon megosztotta az infót.
Ezért is szeretem ezt a közösséget!!

Amúgy a szìvósorom végül nem lett megtisztìtva mert a szerelô "elfelejtette":(
Totti24-06-2012 21:15:24 // 21984
Ha rákattintasz a jobb oldalon lenn a szöveg buborékra akkor közvetlen tudsz válaszolni arra amire szeretnél!
százötvenkilenc24-06-2012 21:11:23 // 21983
Az előzőt gtpetinek szántam.
százötvenkilenc24-06-2012 21:08:36 // 21982
Totti ur kötött belém azzal hogy sehonnan sem jöttem. Igazából leszarom hogy ki hány éve van itt,
Nekem nem erről szól ez az egész.
Na viszlátásra.
Totti24-06-2012 21:03:48 // 21980
Na kb egyre gondoltunk!
GTPeti24-06-2012 21:03:45 // 21979
Egy percig sem vitatom, hogy az okoskodás és a jószándékkal történő posztolás között vékony a határ. És mégis... legyünk jóhiszeműek egymással szemben.
Totti24-06-2012 21:02:33 // 21978
Ja én nem a korodra vagy ilyesmire asszociáltam azzal hogy semmiből jött hanem itt az Amorén!!! Derült égből jött az oltás érted!
GTPeti24-06-2012 21:01:45 // 21976
Jah, csak akiknek nekiestél már letettek valamit az asztalra. Nem vitatom, hogy érted a szakmát, de amikor az ember csatlakozik egy "klubhoz", akkor nem szokott egyből (tizenvalahány hozzászólással a háta mögött) belekötni olyanokba, akiket nem ismer.
Tévedéseket kijavítani szabad, sőt hálásak vagyunk minden új információért.
Piritu - 1.000.00024-06-2012 20:59:46 // 21975
Nem akarod lerajzolni "táccspaddal"? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2012 20:57:47 // 21974
erre a válasz Ford Fairlane-sen "hát az apám farkából" :P
százötvenkilenc24-06-2012 20:57:40 // 21973
Ahogy te .Valamennyien a semmiből jöttünk csak valaki előbb vagy valaki később.Ettől még nem külömbözünk egymástól.Vagy mégis?
Totti24-06-2012 20:53:43 // 21972
Ezt most hogy is érted? :-)
százötvenkilenc24-06-2012 20:48:20 // 21971
Te honnan jöttél?
Totti24-06-2012 20:37:12 // 21970
Értem mit írsz! Én is így gondolom ! Nem is a te részedre reagáltam! :-) Hanem jött két szaki a nagy semmiből azt meg mondják a tutit érdekes hangnemben!! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2012 20:35:48 // 21969
természetesen nem tartom magam autószerelőnek és neki sem állok olyan dolognak amihez nem értek ezért tiszteletben tartom a jó autószerelőket én csak tanácsokat tudok adni amiben részem volt vagy lecsapódott
Piritu - 1.000.00024-06-2012 20:35:24 // 21968
A helyzet az, hogy teljesülhetnek egyszerre is. Vannak szervizek, akiknek ez sikerül :-)
Tozo24-06-2012 20:35:15 // 21967
Szia,
nekem a 8 szelepesben a szívósorban van, gondolom a Tiédben sem lesz máshol. Blogodat olvasgatva volt szívósor + EGR takarítás, nagy valószínűséggel ezt is tisztíthatták. Egy 4 pólusú stekker megy rá. Ha kell kép tudok feltölteni!
Szép estét!
Zoli
Piritu - 1.000.00024-06-2012 20:32:27 // 21966
Valamit félreértettél :-(
Elolvastad blogot? Ott arról van szó, hogy egy O-gyűrű volt rossz (ára max 100 Ft), erre komplett szívócsövet (a alkatrész eladási ára 37 ezer Ft) cseréltek. Mindkét munka kb ugyan annyi, ugyan annyit is kaptak volna érte. A bevételük/hasznuk csak a feleslegesen kicserélt alkatrészből származó bevétellel nőtt. Ezért NEM dolgoztak meg. Igaz, a problémát megoldották, csak kicsit többe került, mintha utánanéztem volna a dolgoknak. (A gari miatt nem érdekelt a dolog, nem én fizettem.)
Petya159ti24-06-2012 20:32:02 // 21965
Sajnos tul sokan kényszerülnek arra,hogy otthon javitsák az autót,mosógépet stb...
Persze ez a rendszer hibája.De sajnos ez van
GTPeti24-06-2012 20:29:52 // 21964
Ráadásul az a fajta, aki tanácsot is tud adni. Ami nem mindegy. B)
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2012 20:28:52 // 21963
én rosszabb kategória vagyok, kereskedő :P
GTPeti24-06-2012 20:25:17 // 21962
(Ha a saját szakmámat nézem: Attól, hogy valaki BMF-et, vagy Kandót végzett még nem lesz jó szakember. Viszont lehet valaki jó, elektronikához értő szakember diploma nélkül is. Légyszi ne értsd félre! Itt most nem azt írtam, hogy fórumozás után a kertvégében bárki meg tud generálozni egy motort.)
Petya159ti24-06-2012 20:24:08 // 21961
.Van aki tulajdonosként és van aki szervizesként ir.Ez a 2 vélemény sosem fog egyezni.A szerviz vezető vagy tulajdonos azt szeretné ha a szerelő műhelyekbe vinnék az autót "mert nem szeretne éhen halni" a tulajdonos meg azt ha minél hamarabb és olcsobban jó legyen a járműve.
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2012 20:19:15 // 21960
az én gondomat ne oldja meg senki inkább majd megoldom én az legalább meg lesz oldva
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2012 20:17:43 // 21959
ne nézz amatőrnek az nem szeretem... most mondjam azt hogy volt pár szerviz aki felhívott hogy XX a probléma neked hogyan sikerült?
Totti24-06-2012 20:16:43 // 21958
Na látom itt is fel ütötte a fejét kinek nagyobb a faxa és ki milyen végzettséggel rendelkezik és a többi és a többi ! :-)
Petya159ti24-06-2012 20:15:34 // 21957
Na ez a baj.Akkor nem az volt a gond,hogy nem tudják megcsinálni hanem te azt szeretnéd ha ingyen lenne.Egy szerviznek tudod vannak költségei:rezsi,járulékok-adók,bérek kifizetése.Ha ingyen dolgoznak ahogy azt te szeretnéd akkor nem tud megélni.Érted???
százötvenkilenc24-06-2012 20:07:07 // 21956
Alfa=szerelem stb.ettől még vannak ennél jobb autók is.Mindenki eldöntheti miért veszi,nekem is megvan rá az okom.
Én valóban autószerelő vagyok ebből következik hogy kicsi az esélye annak hogy hülyeségeket írok ide csak szórakozásból vagy mert fórumozni szeretek.
Nem akarok megsérteni senkit, DROBERTÓT sem de ha valaki elolvassa rájön hogy ki kezdte a kioktatást kedves GTPETI.
Maradok tisztelettel Alfa rajongó És fórumtag amig ez mindenkinek jól esik beleértve engem is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.