Szia :-) Itt válaszolok, mert itt tudok csak képet csatolni.
Ezek vannak:
A harmadik képen Gáspár "Tibe"-vel (Éjfúria párja) nagy jókedv közepette AC-ben. Itt láthatod arányaiban mekkora.
Ez pedig most van készülőben:
Amit ALFA159 Cartárs elsőként belinkelt, ott csináltattam/csináltatom. Pont nem készült el az Alfacity-re :-( viszont lehet hogy neked éppen így jó, mert még oda tudsz telón szólni hogy neked is kéne (persze ha tetszik az utolsó). Ha pedig a meglévők érdekelnek azt oda tudom neked adni a következő talin.
Ja és még egy: ha valakit még érdekel közületek, összefoghatnánk mert 10db-tól kedvezményt adnak.
Forum >> 159
Pityukoma09-06-2012 20:32:28 // 21790
ALFI15609-06-2012 17:30:56 // 21789
Attól TI amitől az 59 is.Futómű,fék,kerék,belső kormány,pedálok stb.....
Itt
Itt
'''''09-06-2012 13:39:01 // 21788
Totti autóján is láttam.Szerintem ő is tud segíteni neked.
Blade15909-06-2012 13:20:13 // 21787
írtam pityukomának remélem lesz neki zászlóval együtt! :) köszi nektek már egy éve ilyet keresek.
'''''09-06-2012 13:00:25 // 21786
Csosznorbert09-06-2012 12:40:38 // 21785
Keresd pityukomát, neki van.
Blade15909-06-2012 11:26:19 // 21784
hali. nem tudja valami honnan tudnék szerezni oldalablakra szerelhető Alfa zászlót?előre is köszi a segítséget!
'''''09-06-2012 11:12:57 // 21783
Ez mitől TI?Nem ismerem annyira a Brerákat de ezen a kerekeken kívül én nem látok semmit.
Alfa GT-Csaba08-06-2012 20:30:02 // 21781
Nézesd meg a gáz mennyiségét,nekem is az volt a baj,most olyan hideget nyom hogy lederesedik a befúvó rács :-)!!!!
Piritu - 1.000.00008-06-2012 20:26:16 // 21780
Akkor ott valami nem kerek :-(
Csabi08-06-2012 19:04:07 // 21779
FES-ben ránézel az üzemi nyomásra,ha ~13-20bar között van akkor oké. Az elpárologtató hőmérsékletét is megtudod nézni(3-10°C)
droberto08-06-2012 18:14:12 // 21778
LO - ≤16°C
GTPeti08-06-2012 18:08:07 // 21777
159SW teszt. Gondolom már volt párszor. :)
Piritu - 1.000.00008-06-2012 18:00:04 // 21776
Mit takar a "minimum beállításon" ?
droberto08-06-2012 17:55:14 // 21775
A mai nagy melegben majdhogynem alig győzte le a klíma - minimum beállításon - az utastér melegét. Konkrétan nem lehetett azt mondani, hogy fázom. Mondhatni, épp elviselhető volt a hőmérséklet.
Normális ez, vagy rá kellene nézessek a gázmennyiségre?
Normális ez, vagy rá kellene nézessek a gázmennyiségre?
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2012 10:39:50 // 21774
egy kiherélt 2,4-es pont 7-8l-et fog elkérni a 2,2-es meg 10-12-őt fenntartási költségekről meg kár litániákat írni kb pont annyi mind a kettőnek
Liquid08-06-2012 10:35:20 // 21773
Nálam is fontos szempont ez.
Viszont a legfontosabb az, hogy ne legyen gyengébb mint a mostani, ezért jött a képbe a 2.2 és a 2.4, de inkább ez utóbbi. Csak a benzines felem még tiltakozik :)
Viszont a legfontosabb az, hogy ne legyen gyengébb mint a mostani, ezért jött a képbe a 2.2 és a 2.4, de inkább ez utóbbi. Csak a benzines felem még tiltakozik :)
Tozo08-06-2012 10:32:18 // 21772
Közben meg is oldódott a probléma. Compra rá lett rakva, nyomsászenzor hiba.
EGR melletti szenzor ki lett takarítva és megy szépen :-). 1500rpm-nél kicsi gáznál rángatott, megszünt ez is!
EGR melletti szenzor ki lett takarítva és megy szépen :-). 1500rpm-nél kicsi gáznál rángatott, megszünt ez is!
ALFI15608-06-2012 10:11:12 // 21771
Szerintem a legfontosabb a választásnál és számomra a legfontosabb szempont,hogy melyikből találsz normálisat ami tulaj nem kereskedő.Normálissan karba volt tartva mert ha nem akkor csak szívás lessz.Megfelelően extrázott jó a szín stb....Mert nem egyszerű JÓ kocsit találni.
Lewes08-06-2012 09:52:44 // 21770
Hello!
1,9 JTS, 5 éves autóban két kormányösszekötő cserém volt, kormánymű felújítás, vezérlésmódosítók cseréje a többi tulképpen kötelező szervíz. Az ülésfütés kifogástalanul megy. A lánc nem csörög ( a hibakódokat erre fogták rá, közben pedig vezérlésmódosító volt a ludas )
Kocsi km-e 120e, ebből az enyém 20e az 1 év alatt. Átlagfogyasztás a gyárinak kb megfelel: 8,7 litya, ennek a fele város, de az sokszor hideg motorral ( rövid távok), fele országút. Kevésbé pörgetve szerintem ez simán lejjebb vihető, lábméret :) Üdv.
1,9 JTS, 5 éves autóban két kormányösszekötő cserém volt, kormánymű felújítás, vezérlésmódosítók cseréje a többi tulképpen kötelező szervíz. Az ülésfütés kifogástalanul megy. A lánc nem csörög ( a hibakódokat erre fogták rá, közben pedig vezérlésmódosító volt a ludas )
Kocsi km-e 120e, ebből az enyém 20e az 1 év alatt. Átlagfogyasztás a gyárinak kb megfelel: 8,7 litya, ennek a fele város, de az sokszor hideg motorral ( rövid távok), fele országút. Kevésbé pörgetve szerintem ez simán lejjebb vihető, lábméret :) Üdv.
Csosznorbert08-06-2012 08:33:14 // 21769
ennyi... :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2012 06:37:17 // 21768
a JTS-t én elkerülném a 2,4-el is vannak szívások de az olcsó pénzből megúszható....a futóműve elég jó az enyémben 160e van és még az eredeti lengőkarok laknak benne
Csosznorbert08-06-2012 00:36:25 // 21767
Félre ne érts kérlek. de az ülésfütés hibája alatt is a 2.2 JTS-ről beszélsz ugye? Mert az én vasam (1.9 JTDm) lassan 6 éves de a farom felgyújtja simán. A többi felsorolt dolog nagy része is sztem csak kezelés és használat kérdése. 191.000 km-nél kezdem most hallani néha a kettőstömegü koppanásait.
DPF regenerelálható, ettől függetlenül ahogy lesz anyagi lehetőségem, kidobom és progiirás.
Az EGR kiszerelés és pucolás meg egy laikusnak sem okozhat gondot.
Ezek az én véleményeim persze, és senkit nem szeretnék a döntésében se pozitivan se negativan befolyásolni.
A 159 nekem nagyon bejön, hát még a páromnak.... mindig a corsáját akarja rámsózni helyette :)))))
DPF regenerelálható, ettől függetlenül ahogy lesz anyagi lehetőségem, kidobom és progiirás.
Az EGR kiszerelés és pucolás meg egy laikusnak sem okozhat gondot.
Ezek az én véleményeim persze, és senkit nem szeretnék a döntésében se pozitivan se negativan befolyásolni.
A 159 nekem nagyon bejön, hát még a páromnak.... mindig a corsáját akarja rámsózni helyette :)))))
Éjfúria07-06-2012 22:59:46 // 21766
Ilyen nekünk akksicsere után volt, de a következő beindításnál már nem jelezte.
.......................07-06-2012 22:34:31 // 21765
2,2 es nagyon pörgős városi motor,ami pályán sem gyenge(kb6000 et forog 200 nál)
2,4 jtdm pedig inkább autópálya faló
ha 15ezer km nél kevesebbett mennék mindenképpen a 3,2 est venném összkerékkel
DE a nagy benzines 15 öt eszik!
A futómű überbrutál erős,és nagyon kényelmes még 19 es kerekekkel is
tipushibák
kormánymü beázik berozsdál megszorul
ülésfűtés 3 év után nem megy
2,4 jtdm : DPF eldugul,EGR megszorul,szívósor kikopik,kettős tömegű kimegy
2,2 JTS: vezlánc megnyúlik ,ketőstömegű lendkerék
2,4 jtdm pedig inkább autópálya faló
ha 15ezer km nél kevesebbett mennék mindenképpen a 3,2 est venném összkerékkel
DE a nagy benzines 15 öt eszik!
A futómű überbrutál erős,és nagyon kényelmes még 19 es kerekekkel is
tipushibák
kormánymü beázik berozsdál megszorul
ülésfűtés 3 év után nem megy
2,4 jtdm : DPF eldugul,EGR megszorul,szívósor kikopik,kettős tömegű kimegy
2,2 JTS: vezlánc megnyúlik ,ketőstömegű lendkerék
Liquid07-06-2012 22:13:29 // 21764
Hello 159-esek! :)
Egy kis infót kérnék tőletek.
Komolyan elgondolkodtunk a vérfrissítésen, és mindkettőnknek a 159 teccik nagyon. Alapvetően a 2.2 JTS és a 2.4JTDm ami szóba jöhet (esetleg a 3.2, de az ritka és a 4kerék se hiányzik).
Alapvetően arra lennék kiváncsi hogy fenntartásilag mire lehet számítani, mondjuk a 156-hoz képest. Pl. a futómű mennyire bírja a gyűrődést, milyen szervízigénye van, mire érdemes figyelni stb. Ha bármi észrevételetek, infótok van, megköszönöm. Akár ide, akár az üzenőfalamra, akár mailben.
Előre is köszi!
Egy kis infót kérnék tőletek.
Komolyan elgondolkodtunk a vérfrissítésen, és mindkettőnknek a 159 teccik nagyon. Alapvetően a 2.2 JTS és a 2.4JTDm ami szóba jöhet (esetleg a 3.2, de az ritka és a 4kerék se hiányzik).
Alapvetően arra lennék kiváncsi hogy fenntartásilag mire lehet számítani, mondjuk a 156-hoz képest. Pl. a futómű mennyire bírja a gyűrődést, milyen szervízigénye van, mire érdemes figyelni stb. Ha bármi észrevételetek, infótok van, megköszönöm. Akár ide, akár az üzenőfalamra, akár mailben.
Előre is köszi!
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:21:45 // 21763
Egy comp kiolvasást javaslok. A lámpához tartozik egy hibaüzenet, amin el lehet indulni a hibakereséssel.
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:20:04 // 21762
Meg pl a szívósorra, amit nemrég cserélt rajta Bilux :-(
GTPeti07-06-2012 21:04:19 // 21761
Az EGR-re gondolt. Igaz Piritu? :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2012 20:55:08 // 21760
pont ezért nem értem :)
Tozo07-06-2012 20:50:59 // 21759
Szép estét!
Kaptam egy "Have engine checked" hibaüzenetet ma délután, mindenféle előzmény nélkül. Autó megy rendesen, gyorsul szépen, nem venni nagyon észre semmit, azon kívül, mintha alapjáraton kicsit egyenetlenebb lenne, mintha menne a klímája. Akksit levettem fél órára, nem változott semmit. Mindezt tette az után, hogy kapott új emblémákat...
Merjem így használni? Szerintetek?
Kaptam egy "Have engine checked" hibaüzenetet ma délután, mindenféle előzmény nélkül. Autó megy rendesen, gyorsul szépen, nem venni nagyon észre semmit, azon kívül, mintha alapjáraton kicsit egyenetlenebb lenne, mintha menne a klímája. Akksit levettem fél órára, nem változott semmit. Mindezt tette az után, hogy kapott új emblémákat...
Merjem így használni? Szerintetek?
Piritu - 1.000.00007-06-2012 12:50:02 // 21758
Pont ezért írtam, amit írtam :-P
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2012 12:09:20 // 21757
no para két fajta 59 tulaj létezik az aki már szopott a DPF miatt meg aki szopni fog...
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2012 11:57:47 // 21756
56-ban nincs DPF tehát az nem szarhatott be :)
sas-15907-06-2012 11:18:24 // 21755
tesómnak érkezik nemsokára egy Volvo S60 D3 motorral.
kíváncsi vagyok találkozik-e ő is ezekkel a problémákkal.
na nem mintha jobban kellene egy Volvo. :)
kíváncsi vagyok találkozik-e ő is ezekkel a problémákkal.
na nem mintha jobban kellene egy Volvo. :)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 11:08:56 // 21754
"a szerelő szerint a koromszűrés nélkül soha nem lenne semmi baja ennek a motornak." - de :-(
A 156-omban nem volt koromszűrő mégis beszart a DPF és a szívócső is.
Egyébként légy nyugodt az OFF-osok is küzdenek. Nem véletlenül pl. van kiszedve a legtöbb taxiból.
A 156-omban nem volt koromszűrő mégis beszart a DPF és a szívócső is.
Egyébként légy nyugodt az OFF-osok is küzdenek. Nem véletlenül pl. van kiszedve a legtöbb taxiból.
sas-15907-06-2012 11:00:29 // 21753
szervo sírás kapcsán kiderült, hogy nekem is elszabadult a szervo tartályban lévő szűrő.
tartálycsere folyamatban, reméljük megoldja. 10 e Ft-ot mondtak a tartályra.
rángatás kapcsán ki lett pucolva az egr és map szenzor. kb. 3 mm-es koromréteg volt az egr falain körben és a szenzoron.
az első egr-em hibás volt és nem nyitott, ezért nem is volt rángatás.
a tisztítás sokat segített, de még mindig rángat a gép, csak kevésbé, illetve csak 2. fokozatban.
szal nem oldotta meg a dolgot, csak kicsit szépítette.
elég nagy égés mikor gyorsítás közben rángat mint egy Trabant, miközben az utasok azt hiszik egy fasza Alfában ülnek és még én is próbálom szépíteni a dolgot, hogy jó kis autó ez. :)
a dpf 70% eltömődött, azóta kicsit meghajtva a gépet szerintem sikerült tisztítania.
pedig városban alig megyek. tanulság: jobban kell pörgetni a gépet, mert hiába megyek 150-160-nal, alig pörög 6. fokozatban.
sajnálom, hogy Giovanniék ennyire elbaszták ezt az egr dolgot. tegnap már nem kicsit voltam mérges a gépre.
ha a GTA 4-ben lettem volna biztos egy folyóban végzi az autó.
szerintem sok off-os azt sem tudja, hogy van ilyen cucc az autójában.
a szerelő szerint a koromszűrés nélkül soha nem lenne semmi baja ennek a motornak. ennek örülök, csak kurvára nem vígasztal.
szal most, 55 ezer km után az amore hullámvölgyében vagyok.
tartálycsere folyamatban, reméljük megoldja. 10 e Ft-ot mondtak a tartályra.
rángatás kapcsán ki lett pucolva az egr és map szenzor. kb. 3 mm-es koromréteg volt az egr falain körben és a szenzoron.
az első egr-em hibás volt és nem nyitott, ezért nem is volt rángatás.
a tisztítás sokat segített, de még mindig rángat a gép, csak kevésbé, illetve csak 2. fokozatban.
szal nem oldotta meg a dolgot, csak kicsit szépítette.
elég nagy égés mikor gyorsítás közben rángat mint egy Trabant, miközben az utasok azt hiszik egy fasza Alfában ülnek és még én is próbálom szépíteni a dolgot, hogy jó kis autó ez. :)
a dpf 70% eltömődött, azóta kicsit meghajtva a gépet szerintem sikerült tisztítania.
pedig városban alig megyek. tanulság: jobban kell pörgetni a gépet, mert hiába megyek 150-160-nal, alig pörög 6. fokozatban.
sajnálom, hogy Giovanniék ennyire elbaszták ezt az egr dolgot. tegnap már nem kicsit voltam mérges a gépre.
ha a GTA 4-ben lettem volna biztos egy folyóban végzi az autó.
szerintem sok off-os azt sem tudja, hogy van ilyen cucc az autójában.
a szerelő szerint a koromszűrés nélkül soha nem lenne semmi baja ennek a motornak. ennek örülök, csak kurvára nem vígasztal.
szal most, 55 ezer km után az amore hullámvölgyében vagyok.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-06-2012 13:37:26 // 21752
GTPeti06-06-2012 13:24:10 // 21751
Ennél a cégnél ez után ezt a szlogent "üzletpolitikát" látva elvből nem rendelnék. B)
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2012 09:02:53 // 21750
Valeo, Sachs, Luk
sxr8506-06-2012 07:46:15 // 21749
Akkor nem emlékezett jól a szerelőm, milyen tárcsa van benne nem tudod veletlenul? Te mit ajanlasz amúgy ha cserére kerul a sor?
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2012 07:12:24 // 21748
aisin nem csomagol valeo-t
sxr8506-06-2012 06:33:28 // 21747
Rendben, megírom majd, de őszintén szólva nem hiszem, hogy a remap lenne a ludas, ugyanis amint montam már előtte is szarakodott, valamint kb fél gáznál már csúszik. Én olajra gyanakszom, méghozzá a váltó nyeles tengely szimeringre, de meglátjuk...
droberto05-06-2012 21:59:38 // 21746
Mit vagy úgy meglepődve? Hisz ki volt írva, hogy: "Csak kőgazdagoknak, csórók ne zaklassanak!" :))) :))))
A 19"-os ti felni is újonnan 98k, ha teccik, küldd el a kért adatokat, azt próba cseresznye... Hátha...
Lehet jobban járnál ha, megvan a konkrét típus és tudod, hogy fel is megy, akkor magánimportban beszereznéd az USA-ból.
A 19"-os ti felni is újonnan 98k, ha teccik, küldd el a kért adatokat, azt próba cseresznye... Hátha...
Lehet jobban járnál ha, megvan a konkrét típus és tudod, hogy fel is megy, akkor magánimportban beszereznéd az USA-ból.
droberto05-06-2012 21:53:02 // 21745
Nem olcsó, de abban biztos vagyok, hogy nem hullámvasút, mint a magyar kézművesipari kotladékok nagy része!
A Novitec prémium márka, prémium áron!
A Novitec prémium márka, prémium áron!
droberto05-06-2012 21:50:09 // 21744
Tetesd vissza a gyári progit. Ha úgy nem csúszik, akkor a megnövekedett nyomatékot nem bírja.
Egyébként nekem is csúszik a box óta. Ha kiveszem jó (nem csúszik).
Ettől félek én is, hogy beraknám 100-120k ért a legjobb minőségű (Sachs-Valeo) kuplungot, aztán ugyanúgy csúszna egy idő után. Az ideg megenne.
Azon agyalok, hogy jó lenne, egy megbízható cég, aki tudna egy erősített és jobb tapadás együtthatújú ferodolos kuplungot gyártani...
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire fogsz jutni a problémáddal! Kérlek majd publikáld!
Egyébként nekem is csúszik a box óta. Ha kiveszem jó (nem csúszik).
Ettől félek én is, hogy beraknám 100-120k ért a legjobb minőségű (Sachs-Valeo) kuplungot, aztán ugyanúgy csúszna egy idő után. Az ideg megenne.
Azon agyalok, hogy jó lenne, egy megbízható cég, aki tudna egy erősített és jobb tapadás együtthatújú ferodolos kuplungot gyártani...
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire fogsz jutni a problémáddal! Kérlek majd publikáld!
.......................05-06-2012 19:00:07 // 21743
az ebayon 400 euróért vettem a 19 est használtan
800 ért pedig Ti originál Alfa felnit kapsz
meg van az buggyanva..
800 ért pedig Ti originál Alfa felnit kapsz
meg van az buggyanva..
'''''05-06-2012 18:50:07 // 21742
Ja,és tegnap megkérdeztem a felnist,akit ide belinkeltetek.Ezt írta:
Szia!
Minden autóra tudunk felnit.
Ha ilyen macerás a felnivásárlás, akkro kellene minden adat nekünk.
Évjárat:
És a jelenlegi felnid, minden adata.
Col, szélesség, osztókör, ET, agyátmérő, féktárcsa mérete.
És már modom is mik vannak mik elérhetőek
Az árakat viszont tudd, nálunk a 90-100.000Ft/db az a minimum és innen megy fel akár 450.000Ft/db-ig is és ez a 18”.
Szia!
Minden autóra tudunk felnit.
Ha ilyen macerás a felnivásárlás, akkro kellene minden adat nekünk.
Évjárat:
És a jelenlegi felnid, minden adata.
Col, szélesség, osztókör, ET, agyátmérő, féktárcsa mérete.
És már modom is mik vannak mik elérhetőek
Az árakat viszont tudd, nálunk a 90-100.000Ft/db az a minimum és innen megy fel akár 450.000Ft/db-ig is és ez a 18”.
'''''05-06-2012 18:46:41 // 21741
Ma megkérdeztem az oldalon is hirdető magyar novitec képviselőt mennyi lenne ez a lökös náluk.102.000Ft-ot mondott rá és nekem kell Pestről elhoznom+a fújás.Olcsóbbra számítottam.:-(Szeretnék előre is valami szolid de nem túl alacsony toldatot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?