Elfogadom mindenki véleményét, de én az enyémet azért leírtam!
Szerintem annyi a lényeg, hogy azonnal le kell törölni a fényezésről és nem a szórófejjel, hanem a hozzá adott csővel, irányítottan kell fújni.
A fent említett egész autót wd40-el lekezelő nagy tudású embereknél érdekes, hogy mivel fújod a kilincset..
Minden tiszteletem a tiéd....:):):)
	Forum >> 159
papajax23-12-2011 16:17:31 // 18181
	
.....23-12-2011 13:03:16 // 18180
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2011 12:48:08 // 18179
	oksa
	
DrB23-12-2011 12:09:30 // 18178
	Inkább örüljél, mert ha talákozunk, át kellett volna nézned a vasat két bejgli között. :P
Komolyra fordítva, ha legközelebb jöttök Ajkára, írja előtte megint, hátha mi is otthon leszünk. Mi ritkán járunk Szfehérvár felé.
	
Komolyra fordítva, ha legközelebb jöttök Ajkára, írja előtte megint, hátha mi is otthon leszünk. Mi ritkán járunk Szfehérvár felé.
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2011 11:46:17 // 18177
	a francba :(
	
DrB23-12-2011 11:23:57 // 18176
	Nekünk meg pont hétfőn kell visszamennünk. Kár, pedig lehett volna egy bejglis villámtalit összehozni. :)
	
Piritu - 1.000.00023-12-2011 10:53:19 // 18175
	itt is többször említik a szilikont, nem éppen jó értelemben :-(
	
Csosznorbert23-12-2011 10:41:43 // 18174
	Nekem pityukoma barátja mesélte még KUL-on, hogy polirizitt egy autót, és a végén olyan tejfölszerü takony cucc boritotta a kocsit. Persze a fickóra a szivroham jött. Kereste a megoldásokat, mire kiderült hogy az ürge a kocsiját wd-40 el szokta lefújni, "mert attól olyan szépen csillog 1-2 napig"
Javaslatra hogy CIFfel mossa le, minden rendben lett utána.
	
Javaslatra hogy CIFfel mossa le, minden rendben lett utána.
Csosznorbert23-12-2011 10:39:03 // 18173
	Lehet, csak egy spec cuccot kell a festékbe keverni ami piszok drága. Asztalosként jártunk már így felületkezelésnél. Egy fél lityis flaska bő 10 ropi fölött van. Ezt kellett nekünk  a lakkba keverni és mindjárt megmaradt rajt
	
Piritu - 1.000.00023-12-2011 10:37:36 // 18172
	Mondjuk arra tényleg kíváncsi lennék, hogy polírozásnál milyen hatása van.
	
Csosznorbert23-12-2011 10:36:57 // 18171
	Hallottak alapján a WD 40 annyit árt, hogyha utána polírozva van a kocsi akkor a polir és a wd 40 érdekes dolgot tud produkálni a fényezésen. Kárt nem okoz, de az emberre a szivroham tör rá.
Ezek hallott dolgok, én még nem jártam így!!!
	
Ezek hallott dolgok, én még nem jártam így!!!
Piritu - 1.000.00023-12-2011 10:35:35 // 18170
	Azokat a felületeket, amit szilikon ért soha többé nem lehet festeni, fényezni. Nem marad rajta meg a festék. Gyanúm, hogy a WD40-ben is van, mert amúgy jó kenőanyag. Kenni bármit, csak a kasznira, a fényezett részre ne kerüljön.
	
Csosznorbert23-12-2011 10:34:49 // 18169
	Lehet hülyeséget mondok, fújd be mögötte szilikonsprayvel.
akkor ezekszerint lehet hülyeséget mondtam. Nem voltam benne 100% de tapasztalataim szerint a szilikonspry is elég sokoldalú.
Bár Piritunak igaza van abból a szempontból, hogy a késöbbi festést lehetetlenné teszi. De talán nem akarod festeni a kocsit. Meg nem is kéne úsznia a szilikonban. Letörlöd ha lefolyna valami.
Biztos van megoldás e Te problémádra is. Én csak egy javaslattal álltam elő.
	
akkor ezekszerint lehet hülyeséget mondtam. Nem voltam benne 100% de tapasztalataim szerint a szilikonspry is elég sokoldalú.
Bár Piritunak igaza van abból a szempontból, hogy a késöbbi festést lehetetlenné teszi. De talán nem akarod festeni a kocsit. Meg nem is kéne úsznia a szilikonban. Letörlöd ha lefolyna valami.
Biztos van megoldás e Te problémádra is. Én csak egy javaslattal álltam elő.
papajax23-12-2011 10:26:51 // 18168
	Nekem eddig csak a kromofággal voltak ilyen tapasztalataim, de biztost így van.:)
Bár eddig arról volt szó, hogy szilikonnal fújja be a kilincs csúszó részeit, mert e wd40 árt a kasztninak-fényezésnek, így most kicsit zavaros..:)
	
Bár eddig arról volt szó, hogy szilikonnal fújja be a kilincs csúszó részeit, mert e wd40 árt a kasztninak-fényezésnek, így most kicsit zavaros..:)
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2011 10:08:51 // 18167
	megyünk Ajkára hétfőn :)
	
DrB23-12-2011 09:57:47 // 18166
	Már itthon vagyok. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2011 09:48:03 // 18165
	az 56-nál volt hogy a nyomógomb befagyott ...jössz haza karácsonykor?
	
DrB23-12-2011 09:20:17 // 18164
	Nálam is, ha gond volt, a kédergumi fagyott oda. Egy alkalomra emlékszem, amikor a kilincs is. A mostani tél előtt lekezeltem egy erre való stifttel a kédergumikat. Egyelőre semmi odafagyás
	
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2011 09:03:03 // 18163
	ilyet sem hallottam még 59-nél inkább a kédergumi szokott befagyni s nehezen nyílik az ajtó
	
Piritu - 1.000.00023-12-2011 08:45:54 // 18162
	A festékek ellensége a szilikon. Amire rákerül festhetetlen lesz később.
	
papajax23-12-2011 08:41:59 // 18161
	Akkor a marea más anyagból van, mert ott semmi probléma nem volt......:):):)
	
Csosznorbert23-12-2011 00:18:38 // 18160
	WD 40 nem igazán jön be a karosszériának... Kérdezd meg pityukoma políros haverját... :)
	
Csosznorbert23-12-2011 00:17:05 // 18159
	
	
ferike15923-12-2011 00:03:57 // 18158
	Kizárásos alapon :))))
	
GTPeti23-12-2011 00:02:12 // 18157
	Akkor tényleg marad a spray. :))
	
ferike15922-12-2011 23:57:37 // 18156
	Egy szőszkém már van :) bőven elég, nem akarok többet :))))
	
GTPeti22-12-2011 23:56:18 // 18155
	Keresel egy szöszit? :)
	
ferike15922-12-2011 23:52:36 // 18154
	Holnap megvárom, hogy ki olvadjon és kipróbálom a szilikont. Köszönöm! :)
	
papajax22-12-2011 23:48:47 // 18153
	A mareámon a wd40 sokat segített, de a legtöbbet az segít, ha csak tavasszal mosod le legközelebb....................:):):)
	
Csosznorbert22-12-2011 23:42:42 // 18152
	Érdekes hogy a kilincsek fagynak, nálam a régi verdán a gumitömités (vagy kéder... mi a faxnak hivják azt) szokott befagyni. Lehet hülyeséget mondok, fújd be mögötte szilikonsprayvel.
	
ferike15922-12-2011 23:39:05 // 18151
	Sziasztok!
Állandóan befagynak az ajtó nyitó kilincsek, mit lehet tenni, hogy ne fagyjanak be és ne törjenek el?
	
Állandóan befagynak az ajtó nyitó kilincsek, mit lehet tenni, hogy ne fagyjanak be és ne törjenek el?
Csosznorbert22-12-2011 23:06:10 // 18150
	Nálam még 90-es temponál se megy télen 80 fölé. Nyáron nem volt gond. De pl. 140-150 körül ahol már a fordulat is magasabb megvan a 90 fok
	
droberto22-12-2011 23:03:28 // 18149
	Ez egy érdekes dolog, mert én is, ha városba megyek, nekem is alig melegszik fel 60-70 fok fölé. Mehetek akár 5-10 km-t is. Ha viszont kiviszem kívülre, (90!-nél) ~3-5 km alatt felmegy 90-re, és ott megáll, mintha kiszögezték volna. Minthogyha a termosztát nagyobb tempónál zárna csak teljesen...
Pedig a fordulat alacsonyabb, és a menetszél is nagyobb.
Valahogy mindig azt érzem, hogy a 159 minden zsigerével utálja a városi közlekedést.
	
Pedig a fordulat alacsonyabb, és a menetszél is nagyobb.
Valahogy mindig azt érzem, hogy a 159 minden zsigerével utálja a városi közlekedést.
GTPeti22-12-2011 21:44:25 // 18148
	Skull, a 159-nek tudtommal minden elektronikája a CAN-buszra van felfűzve, így nincs szükséged a K-Line-okkal bajlódni. (Választhatóvá tenni.)
De ez csak a jelenlegi infóimon alapul. A 159 kapcs.rajzait egyenlőre idő hiányában nem tudtam tanulmányozni.
	
De ez csak a jelenlegi infóimon alapul. A 159 kapcs.rajzait egyenlőre idő hiányában nem tudtam tanulmányozni.
sm13eri22-12-2011 21:42:46 // 18147
	Koszonom szepen ! Nagyon jol nez ki !
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:34:41 // 18146
	Nálam az se mindegy, hogy oda vagy vissza megyek. Odafelé jobb, mert a két falu közti szakasszal kezdődik, a városi részre már melegebb motorral megyek.
	
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2011 21:29:41 // 18145
	nekem addigra sem :) mondjuk kevés benne a lámpás rész kerülöm...
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:29:23 // 18144
	itt van :-)
	
sm13eri22-12-2011 21:28:11 // 18143
	Nagyon vicces !
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:27:58 // 18142
	A múltkor próbáltam, ha még megyek 1-2 km-t, akkor simán lemegy 7 alá is. A bemelegedési időszak viszi fel a fogyit. Arra melegszik be, mire odaérek .
	
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2011 21:26:48 // 18141
	ugyan az a szindróma mint az 56-nál télen megy lejjebb a fogyi....
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:26:23 // 18140
	Nálam a falon :-)
A naptárak topikban van valahol egy link is.
	
A naptárak topikban van valahol egy link is.
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2011 21:25:31 // 18139
	nekem a munkahely 13-14km-re van normál tempóban 7L-et eszik
	
sm13eri22-12-2011 21:24:10 // 18138
	Sziasztok ! Meg lehet nezni valahol a naptarat ?
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:18:50 // 18137
	Reggelente 7-8 km-t megyek a gyárig. Általában 8 körülre jön ki, mire odaérek. Persze nagyon lájtosan megyek, mert még hideg is a motor. Hajtva akár még jónak is nevezhetjük a 10,5-öt. Nekem Bp-en simán 10 felett volt az átlag.
	
'''''22-12-2011 21:16:05 // 18136
	Csak a napi számlálót.Szerintem rövid távokon,városban,nagy lábbal,nem is sok a 10.5.
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:13:13 // 18135
	Simán lehet. A fedélzeti mit mond? Nem nulláztad?
	
'''''22-12-2011 21:08:54 // 18134
	Csak a fogyi miatt kérdeztem.Mentem 600Km csak városban.Legtöbbször 2km oda,2km vissza.A többit nagy gázzal.600 után írta ki,hogy kevés a benya.Sajna,mivel már paráztam,rátankoltam 15.000-ért.Most akkor mennyi lehet a városi fogyi?10.5körül?
	
Piritu - 1.000.00022-12-2011 21:07:24 // 18133
	Szerintem az egész azért van, hogy ne maradjon túl kevés nyál a tankban. 
Valahol anno azt hallottam, hogy a CR rendszer nem nagyon bírja, ha megmelegszik a nyál. Márpedig amikor megnyomja a nagynyomású igenis felmelegszik. Ennek egy része visszamegy a tankba (A 156-on 3x tette meg a visszafolyó ágban az utat a tankig a nyál), hogy lehűljön. Ha már kevés van a tankba nem tud visszahűlni és egyre melegebbet szív...
	
Valahol anno azt hallottam, hogy a CR rendszer nem nagyon bírja, ha megmelegszik a nyál. Márpedig amikor megnyomja a nagynyomású igenis felmelegszik. Ennek egy része visszamegy a tankba (A 156-on 3x tette meg a visszafolyó ágban az utat a tankig a nyál), hogy lehűljön. Ha már kevés van a tankba nem tud visszahűlni és egyre melegebbet szív...
Piritu - 1.000.00022-12-2011 20:57:38 // 18132
	Nekem anno 66,62 ment bele elsőre, akkor még (emlékeim szerint) nem volt nullán  a mutató.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
378
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

