Forum >> 159
Tedi11-12-2006 22:12:49 // 2490
Bocsi, fogalmazásgátló befigyelt...
Tedi11-12-2006 22:11:41 // 2489
Na igen, 8C az etalon...szivesen tesztelnék egyet :))))
OFF
Nálatok volt rá kereslet rá? Tudsz erről vmit?
ON
Bckk11-12-2006 22:08:43 // 2488
nagy siker ebből a szempontból a 8C, ami ugyebár elősegiti a 159 további fejlesztését, és a jövőbeli testvérkéiét
Tedi11-12-2006 22:06:42 // 2486
Hát tudod..az ilyenek maradjanak is meg a német hulladékoknál :) Addig örülök, amíg az Alfa annyi autót ad el, hogy fenn tudja tartani magát és tud fejleszteni, de nem lesz tömegmodell.
Bckk11-12-2006 22:05:25 // 2485
a multkor már Halesznak volt része benne.
csak akkor én ugy éreztem, pont hogy hátulról támadott mellbe a szöveg.
de a frappáns megfogalmazás és ötletek, hát le a kalappal.
nem véletlenül csináljátok ti ezt
zolee14511-12-2006 22:04:40 // 2484
naja, azon csak elaludni lehet:))) Viszont német, tehát jó, a 159 meg olasz, tehát szar, és ezt tudja jól minden vw vásárló is, élükön Kovács Úrral, aki a Bogárból átült egy Golfba, most meg biztosan Passatja van...
Bckk11-12-2006 22:03:10 // 2483
nem hiába járunk iskolázásokra, megtanitják az embert ezekre a dolgokra.
na jó, most hagytam volna magam :-)))
szivügyem az Alfa
magam sem hittem volna 98ba, mikor az első 156ost láttam a falunkba, milyen állat, szinte féltem tőle. gyönyörü bordó metál volt, feket ablakok.
most meg egy ilyen áll az udvaromon. ugyanaz az 1,8TS.
és még ráadásul 5 éve naponta találkozom velük.
vannak még véletlenek
lehet ez most nem ide tartozik, de le kellett irnom
Tedi11-12-2006 22:03:09 // 2482
Na, ebből kiderült, hogy mennyire értek a többi autóhoz :D Szóval VW :)))
És még1x köszi a dícséretet természetesen a többiek nevében is! ;)
Tedi11-12-2006 22:01:48 // 2481
Betegnek kell lenni hozzá. Nyilván mi is csak Alfáról tudunk így írni, meg az olasz autókról, mert így vagyunk beállítva. Egy WV passatról képtelenség lenne ilyet írni. Tudod, az autó nem ihlet meg.
Bckk11-12-2006 22:00:02 // 2480
hogy tetszett -e. az nem kifejezés. bárcsak itt nálunk is ennyire szivvel irnának a márkákról.
Tedi11-12-2006 21:59:57 // 2479
Bocsi, ne haragudj, de magas labda volt :)))
Végülis jól jöttél ki belőle Te is meg én is :)
Tedi11-12-2006 21:59:16 // 2478
Hát nekünk be kellett érni a másikkal, nő nem volt :D :S
Bckk11-12-2006 21:59:07 // 2477
én meg már azt hittem megsértettelek titeket.
köszönöm a szivatást.
Tedi11-12-2006 21:58:43 // 2476
:)))
Kiugrattam a bokorból a nyuszit, pedig nem akartam :)) Tényleg csak húzni akartam volna az anyadat egy kicsit, de látom komolyan vetted :) Én nem vettem komolyan azt, amit leírtam abban a két kérdésben :)
De örülök, hogy tetszett a cikk!
Bckk11-12-2006 21:55:42 // 2475
a különbség csak annyi, hogy én hölgytársaságban voltam és kinait ettem meg ásványvizet ittem :-)))
Bckk11-12-2006 21:54:46 // 2474
nekem személy szerint tetszett a cikk. egy szoval sem mondanám hogy nem.
mivel eladóként másként látom én is dolgokat, és sok esetben a megélhetésemről van szó, nem panaszkodom.
hogy kinek milyen a véleménye a 159ről, nos, át kellen élniük ugyanugy azt az egy hetet, amit ti éltetek át vele.
de kiismerni a kocsit, 1 hét alatt nem lehet.
és persze mindenkinek mások a prioritásai, pl. nem mindenki szereti a dizelt, csak a benzinre esküszik, van, aki meg csak dizelt venne, mert ... ezernyi érvvel tud előállni.
én, mindazok mellett hogy meghajolok a mai dizelek előtt mégis a benzin az, ami vonz. lehet a fogyasztása 2x annyi, nem érdekel jelenleg.
imádom a Alfa sportos vonalait, a 159es masszivitását és be kell vallani, hogy a 159es nem egy /akár német párti/ kliens szemében elismerést váltott már ki. mondhatják hogy suttyó olasz, de akkor is túltesz minden eddigi elváráson és kategóriájában, sőt nemcsak kategóriájában méltó ellenfél tud lenni. Lehet vannak hátrányai, de melyik márkának nincsen. Szem elött kell tartni, hogy a 159es mit tud nyujtani jövendőbeli tulajdonosának és hogy képes-e elvárásokon felülit adni.
A cikk, melyet irtatok, sokkal inkább "művészi" szemmel néztem, olvastam és ötletesnek találtam a kifejezésmódot, ahogy 3 más véleménnyel rendelkező ember fejezte ki érzéseit a 159 iránt. Meglehet nem mindegyikőtök számára legideálisabb auto, de találtatok benne olyat, ami előnyére szolgált. S hogy megvásároltátok volna -e? Nagyon jól tudjátok mindhárman, mit jelent az ALFA, inkább nagyobb baj az, hogy sokan nem tudják és el sem merik képzelni. Mert hiába hogy konkurencia a két erős német márkának, mégis a tábor, amely felkeresi a modellt, nálunk és nálatok is nem elegendő. Vagy inkább fogalmazzak igy, a beállitottság az emberek szemében nem az ALFA felé irányul. S bár a 159 egy ütős modell a piacon, mégis kicsi az a réteg, aki számba veszi és megfontolás céljából hasonlitja össze ellenfeleivel.
S hogy Ti nem voltatok őszinték, nem hinném. Akkor nem irtatok volna csak pozitiv dolgot róla. Számomra tökéletes beszámoló volt és mindenképpen élmény az olvasása. Mivel volt szerencsém hosszabb ideig szintén tesztelni a 2,4JTDm-et, visszaadta mindazt, amit átéltem. Köszönöm.
Kompressz úr11-12-2006 21:47:32 // 2473
Az ilyen objektív emberek kezelésre szorulnak :))
Kompressz úr11-12-2006 21:44:56 // 2472
Jó estét, fiam! :)
Aki későn ébred, az lemerad mindenről :))
Tedi11-12-2006 21:41:35 // 2471
Tudom, csak húzni akartam egy kicsit Bckk agyát, de nem vette a lapot :))) Még :)
Utolsó mondatoddal 100%-ig egyetértek! :)
Kompressz úr11-12-2006 21:38:45 // 2470
Csiki-Begénél vezettem egy ezüst 2.4mjtd-t, az 2000es fordulatnál berezonált, "hála" a szakújságírók kíméletes teszjeinek.
Kalex11-12-2006 21:37:31 // 2469
Én csak azt írtam le amit az Alfám iránt érzek, amit benne ülve gondolok és amit akkor éreztem amikor nem Audit vettem hanem 159-est.
Mindenki szubjektív!
Az objektív emberek passzáttal járnak...:)))
Tedi11-12-2006 21:26:31 // 2468
Hmm..most ezt értsem úgy, hogy mi nem voltunk őszinték? :))) Vagy nem tetszett a cikk, mert nem borultunk le teljes mértékben a 159-es előtt? :))
Bckk11-12-2006 21:25:19 // 2467
ide pont ez kell most.
tapasztalatbol mondod, hisz 19es tulaj vagy, ha nem tévedek.
Kalex11-12-2006 20:59:45 // 2466
Pedig csak őszinte voltam...
Kalex11-12-2006 20:40:26 // 2464
A szubjektivek megfeletkeztek arról, hogy az Alfa feeling benzingőzből táplálkozik nem gázolajból... a 159 dizel valóban egy kifinomult autó. Nem kellene "első alfának", de amikor már egypár gázpedálgumit elkoptat az ember "Alfa ködben" akkor eljön a pillanat, hogy dizelre váltson...
Én is nehezen szoktam meg 3 benzines után. Nincs hang, nincs fordolatszám, nincs gázfröccs...de van nyomaték, van csendes utastér, van brutális erőtartalék, és ACÉLOS biztonság. Valamit valamiért...
Hogy ki vehet ilyet? Ez nem családi autó a szó szoros értelmében... Szerintem nem is drága autó a kategóriájában... Csajozós autónak se mondanám... Annál inkább kifejezi az igazi értéket: ALFA AMORE
Kalex11-12-2006 20:16:57 // 2463
Szevasz tata ! Mi van itt???!!!
BadBoy11-12-2006 19:01:45 // 2462
Pont azért irtam, mert erről beszéltünk, és irtátok, hogy a súly. De délután már nem volt időm ezt leirni, mert siettem. De az biztos, hogy ennél a párosnál kellene kezdeni a fogyókúráztatást, mert ezek az autók az igazán sportos autók, amiknek fel kellene venni a versenyt a német autókkal. És itt sajnos (itt volt valahol a link TT-Z4-Brera) nagyon csúnyán elmaradt a konkurenciától a 3.2-es Brera. Ami azért már elég nagy gáz. :(
Tedi11-12-2006 18:58:08 // 2461
Na a Brera/Spider az egy külön eset :) Ha választani kéne, hogy melyik autó súlyát csökkentsék, akkor gondolkodás nélkül rávágnák, hogy a Breráét. A 159 esetében nem annyira égető a gond, min a Breránál. Ott már kb ég a ház :)))
BadBoy11-12-2006 18:55:35 // 2460
Még egy hozzászólás, Teddy és Halesz, de nem tudom, hogy ide vagy a Brera topicba kellene irnom.
A súly:
Szerintem a Brera/Spider súlyát tényleg le kellene faragni, mert abban a kategóriában a súlya végett, tényleg nem a kategória királya, pedig lehetne. Abban az esetben én lennék az első ember, aki kalapáccsal és vésővel elkezdeném a súúlycsökkentést, de a 159-nél, én nem tartom jónak. Sajna ott az ellenfelek, jóval dinamikusabbak, a kisebb súlynak köszönhetően.
BadBoy11-12-2006 18:43:41 // 2459
Úgy érzem, ehhez nekem is hozzá kell szólnom, mert én irtam a 147, 159 hasonlitgatásról. De én nem egyenesen hasonlitottam őket, hanem azt irtam, hogy a tapasztalataink után nem vártuk ezt a minőségi javulást. Ezt el kell ismernie mindenkinek, hogy azért a 147 nem volt a legjobban szigetelve, és nem is volt a legbiztonságosabb.
BadBoy11-12-2006 18:39:00 // 2458
De ez jó taktika, hogy állandóan felnntartsák az érdeklődést a vásárlók kozott.
BadBoy11-12-2006 18:37:39 // 2457
Félreértés, ez nem vita, hanem eszmecsere, és tapasztalatok megosztása, véleményekkel megfűszerezve.
Pont azért irtam, hogy itt nagyon kevés ember 20-30 kztt engedheti meg magának, de én általánosságban irtam, nem a 2.4-re gondoltam.
divine11-12-2006 17:42:46 // 2456
vagy pilóta kellett volna az autókba, sofőr helyett :DDD
Bckk11-12-2006 17:26:53 // 2455
nehez volt érthető hogy miért nincs Q4 a dizelekben, pedig a futómő ugyanaz.
de már nem kell sokat aludni és rendelhető lesz
Bckk11-12-2006 17:22:30 // 2454
és ezen kivül még sok más meglepi, idővel
Zool11-12-2006 17:20:10 // 2453
Szerintem a bömö majdnem havonta hoz ki egy új motor/karosszéria kombót. Az audi kevésbé, a merci meg valóban inkább az egyszeri roham híve. Szerintem nem rossz módszer a bömé, mert minden új modellváltozat új hír, és ez csökkenti a fizetett reklámok költségeit. Jó úton jár az alfa is ezzel a módszerrel. Ezen kívül több idő marad az egyes változatok tesztelésére. Ha egyszerre szabadítottak volna (az opciók nélkül) közel 30 féle konfigurációt a minőségellenőrökre, a hibák fele nem derült volna ki. 159 limó/SW Brera Spider, 2/4 kerekes 3-5 féle dízel, és egy sor benzines. Biztos lenne olyan változat, ami nem működne elvárhatóan. Így is olvastam olyat egy éve a 159ownersclob-on, hogy akkor hirtelen leszedték a 2.4eseket a futószalagról, és leállt a termelés. Gondolom vmi komoly dolog kiderült. Ezen kívül a fokozatosság előnye, hogy folyamatosan fennmarad az érdeklődés. A 2.4 JTD Q4 mondjuk szerintem jobban kellette volna, mint a 3.2.
csocsi11-12-2006 17:15:43 // 2452
Hát az tisztán látszik, hogy nem az utód
GEORGE11-12-2006 17:13:28 // 2451
per pillanat nem "kell" illetve nincs "kedvem" új autóüt venni.
De csak nyomassák az údonságokat és leszenk jó kis 2-3 éves használt Alfa csodák .-)
Bckk11-12-2006 17:09:07 // 2450
nem tudok pontos infot mondani, de jövőre már erősebb lesz a 2,4 mivel 4x4 meghajtás is lesz hozzá
Zool11-12-2006 17:09:01 // 2449
Szép estét mindenkinek!
Szerintem picit túlságosan nosztalgikusan állnak sokan a 159eshez. Ez nem a 156 utóda vagy a 147, hanem a nehézlovasság. Jelenleg a prémium közepesek a legnagyobb példányszámban eladott piaci szegmenset alkotják. Veszik cégek (318d a sokat utazó üzletkötőnek, és középmenedzserek akár elég csúnya árért, de még mindig 3as kategóriában) és családok, esetleg vidéken egyedülállók (városban már inkább feleslegesek a 4.6m-es limók két szemályre). Egyes piacokon több fogy a 3as bömöből, mint a kis vagy az alsóközepes autókból. Az Alfa célja látványosan betörni erre a piacra. Hasonló módszert követtek, mint a Lexus, azaz mindnt bele, (csak elsőkerekes és sokkal szélesebb modellpalettával), ezért olyan nehezek. Elvileg ez egy nagy haszonnal kecsektető piaci szegmens, és az Alfa mindent megtesz azért hogy ott megfeleljen. Van olcsó belépőmodell és morcos autópályák réme. Üljetek be egy Lexus IS-be, és rögtön Alfásnak érzitek a 159est. Sokkal közvetlenebb, szerintem a kormányzást jobban eltalálták, cserébe picit "fadasoabbnak" érződnek a kezelőszervek. Mondjuk arányban annyira, mint egy 147 és egy Corolla. De szerintem ne egy szélsőségesen közvetlen vezetési élményű 147-es után krtizáljátok a 159-est, mert az nem releváns a kategóriában. Nem véletlenül nem jött a nálunk szóba a döntőben a 147 vagy a 156. Ha az ember családot akar, első a biztonság, legalábbis ha keresztül kell vinni a kocsi megvételét a családon (azaz a feleségen). Inkább legyen nehezebb a 159, de ne menjen a biztsonág rovására. És ezért kellene az asszonynak második autónak inkább egy 5csillagos Gpunto is, mint egy újabb 147.
Bckk11-12-2006 17:08:12 // 2448
végsebességben simán meg kellene vernie a 159 2,4nek a GT-t és gyorsulásban sem marad el sokkal.
meglehet Halesz jobban idomult már a GThez és szokatlan számára az 5hengeres állat :-)))
Bckk11-12-2006 17:03:57 // 2447
tény hogy a 156 anno olcsóbb volt, de a felszereltsége is. összevetve a mai igényeket az Alfa magába foglal alapfelszeretlségben többmindent, mint anno a 156ba rendelni lehetett extra-ként. az ára pedig legalábbis nálunk hasonlitva nem sokkal magasabb.
de az tény hogy a konkurencia erős, ebben az árfekvésben széles a választék és sok a német fanatik.
GEORGE11-12-2006 16:59:22 // 2446
A 2,4-től lesz nagyobb ? mondjuk 3,0 JTDM??
GEORGE11-12-2006 16:58:53 // 2445
Ugye a 159 2,4 JTDm 20v-nek akkor már 210 lovacska fog lapulni a mocitető alatt?
Nm mennyi lesz? 4XX?
Bckk11-12-2006 16:57:23 // 2444
lesznek majd erősebb motorok is. sajna olasz testvéreink fáradozásai hogy idővel mindig egy kicsivel többet mutassanak ill. adjanak. most kaptunk egy bomba modellt, jövőre még bombább kivitel és technikai ujdonságok, motorizációk, ...
a friccek meg mindent egy lapra tesznek fel, ha nem tévedek
Bckk11-12-2006 16:52:19 // 2443
kellett volna zörögnie??? vagy személyes kellemetlen tapasztalatod?, amit jo szakszerviz tudna orvosolni
GEORGE11-12-2006 15:39:44 // 2442
Evvel az ominózus 2,4-es én is mentem egy komolyabb autópályás távot.
Engem lenyügözött ahogy szedte a "lábát".
A pályán nem volt ellenfél, mert 210-220 fölött inkább félre álltak....... :-)
Persze tuti van ettől jobban "menetelő" autó bőven...
Ugyan akkor, lehet lekonyult volna a vigyor az arcomról ha nem nyomtam volna le vele a GT-det.....
Érzésre nagyon megy a 2,4-es.
Meddig tudtál elötte maradni????
A végefele sem húzott el a 159-es?
GEORGE11-12-2006 15:35:36 // 2441
A 159-es ára az ami miatt döntően, nem a fiatalabb korosztály veszi.
A mai helyzetben igen kevés fiatal engedhet meg magának egy 13 millás 159 2,4 JTDM-et. és most azért ezt írtam mert erről az utóról indult a "vita".
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?