Forum >> 159
GEORGE20-12-2006 09:39:19 // 2597
1 percet járatni nem nagy dolog.
Még elpakolsz a kocsiban meg is van.
GEORGE20-12-2006 09:38:50 // 2596
ÁÁÁÁÁ a fenét .-D
Így eleve nyomott áron veszem csak meg töled majd a gépet .-DDDDDD
Halesz20-12-2006 09:37:08 // 2595
Én az utolsó néhányszáz méteren már nem kenem neki, max 2000-es fordulat, aztán parkolásnál is várok egy ideig. A néhány perc viszont túlzás.
70 fok alatt sem nyomom 2000 felé a fordulatszámot.
Gondos gazda vagyok? :D
GEORGE20-12-2006 09:23:47 // 2594
Okés.
De abban megegyezhetünk, hogy kihütés nélkül leállitani egy turbot egyenlő a halálos itéletével.....
Kompressz úr20-12-2006 09:21:48 // 2593
Áááááá, ugyan, tanár bácsi :))))
Hálás köszönet az oktondi nebulók részéről.
Tréfát félretéve, turbónyomás mérő nélkül is ez volt a "taktika" a 147esemmel is. Remélem Pester cartárs megerősíti, hogy az ex147esem nála sem akar szétesni motor és turbó ügyileg.
GEORGE20-12-2006 09:18:09 // 2592
Csak nehogy kioktatásnak véljék.........
Bckk20-12-2006 09:17:14 // 2591
hasznocs tanács sosem rossz.
Kompressz úr20-12-2006 09:07:48 // 2589
Inkább az utat nézem :)
GEORGE20-12-2006 09:04:42 // 2588
Akkor jól csinálod .-)
GEORGE20-12-2006 09:04:01 // 2587
Badboy :-))))))))))
ő sem nézi, és csak haver bolonditásra valónak tarja :-)))))
Kompressz úr20-12-2006 08:53:16 // 2586
Melyik az a másik ember? :)))
Kompressz úr20-12-2006 08:52:08 // 2585
De, ügyelek rá, nem nyomom neki hidegen, felváltok (ergo a nyomást sem nyomatom), kímélem.
Igen, tanár bácsi, szoktam járatni leállítás előtt a motort :)))
GEORGE20-12-2006 00:51:49 // 2584
Na akkor már két embertől nem kéne a 159 JTDM :-)))))
Ugyan is megbosszulja magát a turbo ha nem bánnak vele kellő figyelemmel.... :-(
GEORGE20-12-2006 00:48:10 // 2583
Te sem figyeled és ügyelsz rá, hogy még hideg a motor ne tötlsed meg a motor nyomással???
Hmmmmmmm.....
Tényleg JTD-ek, és JTDM -ek, és MJET-ek ti járatjátok leállitás elött pár percig még a motort?
Pedig kéne ám!
Egy gondos gazda így cselekszik.......
GEORGE20-12-2006 00:45:40 // 2582
Akkor neked is 1,4-et nyom stabilban.....
GEORGE20-12-2006 00:44:44 // 2581
Tévedés barátom!!
És elég baj ,hogy nem látod a hasznát!!!
Főleg jó lenne ha a motor hideg üzeme mellett erősen figyelnéd a turbonyomás mérőt.
És ha megmozdul akkor váltsál feljebb ne töltsed meg a motort nyomással míg hideg!! Max 0,2-t engedjél meg neki.
Eléggé káros neki a nagy nyomás mikor még hideg!!!
Ilyenkor lesz gátrepedéses a hengerfej többek közt!
Én mikor megyek haza és letérek a főútról Paksnál, elkezdek "lopakodó" üzemmódra váltani.
Az az, a lehető legkisebb turbonyomással hazaáig autózni.
Evvel kihűtöm a turbot.
Majd mikor beállok a parkolóba még 1-2 percet járatom a motort alapjáraton, hogy teljesen kihüljön a turbo.
Most a Scudomról beszélek mielött valaki azt hinné, hogy a 146ti-t megturbósitottam.
Gyárilag nincs benne turbonyomás mérő és épitettem be.
Ezek fontos dolgok és igencsak megnövelik a motorod élet tartamát, nem beszélve a turbo élettartamáról.
Szóval ne a barátaid elkápráztatására használd, hanem vedd komolyabban.
Már ha jót akarsz a pénztárcádak meg az autódnak.
inkább örülj neki, hogy neked gyárilag bent van.
Bckk19-12-2006 23:28:38 // 2580
van aki érzi és érezni szeretné, van aki szereti nézegetni is.
nem olyan rossz dolog és gyilkosoknak jo tudni hogy mire való, mikor már halálra pörgetnék a dizelt és nem megy, odacsapni hogy te barom, nem látod hogy már nincs tovább.
meg tanácsolom letesztelni dombos utón mit produkál a turbonyomás, csak nehogy az árokba hajtsatok ha az óramutatot figyelitek.
nem hiába van ott :-)))
Kompressz úr19-12-2006 20:35:01 // 2579
Törjenek kerékbe, de még nem padlóztam le a 159et.
Nekem legfeljebb 1.4ig ment fel a nyomás.
Kompressz úr19-12-2006 20:33:53 // 2578
Az a túrónyomásmérő, általában akkor szoktam nézegetni, ha autópályán tempomattal gyorsítok, máskor nem igazán.
BadBoy19-12-2006 20:24:30 // 2577
Ha hiszed ha nem, szerintem Paulus sem, de én sem nagyon figyelem. Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Én vezetni szeretem a 159-et nem a turbónyomás mérőt nézegetni.
GEORGE19-12-2006 15:56:56 // 2576
Jajj már.
Középen az utas felöl az első műszer mi neked??
Na az a turbonyomás mérő igaz?
Szóval egyszer kimész egy nyugodtabb helyre s letaposod teljesen a gázpedált lehet ez 2.-ban 3.-ban mindegy. És megnézed milyen értékre áll be a mutató.
És már tudni is fogod a turbonyomásodat :-))))
Halesz19-12-2006 13:46:46 // 2575
:))
Van egy felesleges JUK rendszámom, nem kell? :) Nagyon rá vagy gerjedve :D
Balage19-12-2006 13:45:59 // 2574
Mér', a JUK jobb lenne? :-PPP
Halesz19-12-2006 13:40:13 // 2573
Csak azt a csúnya rendszámtáblát kéne levenni az elejéről! :)
Kompressz úr19-12-2006 12:03:46 // 2572
Mittomén, nem vagyok én autószerelő :-))
Kompressz úr19-12-2006 12:02:42 // 2571
Neked elhiszem, hiszen van benne tapasztalatod :)))
TarP19-12-2006 08:42:35 // 2570
Ez teljesen rendben van designo-t tekintve!
Fekete szín is illik, férfias, erőt sugárzó az egész. Felni is jó választás.
Teccik.
GEORGE19-12-2006 08:36:38 // 2569
Szóval, az 1,9-ben mennyi a Turbo nyomás?
GEORGE19-12-2006 08:27:35 // 2568
Simán megoldható ez a fotó úgy is hogy magad vezetsz és fotózol. :-)
Nem kell hozzá áthajolni a másik oldalra .-)
Kompressz úr18-12-2006 22:57:31 // 2567
Ilyenkor ki vezet? :)
GEORGE18-12-2006 22:32:51 // 2566
Ezt hogy érted?
Hiszem padlógáznál maxon kéne nyomnia.
Ha lepadlozod kileng 1,5-ig mint a 2,4-be mejd visszaszabályozza 1,4-re
A Scudom is olyan, hogy padlónál kileng 1,4-ig majd vissza szabályozza 1,2-re és stabilba nyomja annyival míg el nem veszem a gázpedált....
GEORGE18-12-2006 22:30:39 // 2565
Kompressz úr18-12-2006 22:20:41 // 2564
Az enyémben padlógáznál sincs a maximális nypmás közelében a túrónyomás.
GEORGE18-12-2006 22:17:49 // 2563
Azért én kiváncsi lennék arra az igért + 40 lóra és + 80Nm-re......
Az is tuti, hogy lemérve hinném csak el.
Sok módosítás kell ahhoz, hogy 40 lóval megemeljük a teljesítményt.
Csak egy "power" dobozzal elérni ezt....háááát.....nem is tudommmm
állitólag a turbonyomást nem emelkedik, ha viszont tényleg nem emelkedik akkor sima üzemanyag többletel nem lesz az 40 lóval erősebb......
A jövő évi 2,4 JTDM 20v már 210 lovas lesz gyárilag.
Na ez jobban hihető.
Nem kötözködés képen írom, hanem műszakilag kérdőjelezném meg a dolgot.
Kompressz úr18-12-2006 22:13:11 // 2562
Köszi. Hogyé' adták, ha nem vagyok indiszkrét?
tj18-12-2006 20:23:17 // 2561
Steinbauer tuning boxom van. Elméletileg 240LE meg 480nm. De még nem próbáltam ki.Majd tavasszal.
BadBoy17-12-2006 14:36:24 // 2560
Tényleg jó! Nekem csak az a tetőspoiler nem tetszik. A többi jó.
Halesz17-12-2006 14:33:34 // 2559
Cadamuro 159-es! Nagyon pofás!
Kompressz úr16-12-2006 08:40:28 // 2558
Miféle van neked?
tj15-12-2006 16:58:17 // 2557
Gyere! Nekem is van tuning-om csak még nem kapcsoltam be, mert télen minek.De egy ilyen invitálást nem hagyhatok ki! ;)
divine15-12-2006 16:05:43 // 2556
amúgy vicceltem. nem vagyok egy gyorsulgatós fajta :(. Csak nehezen tudom elhinni, hogy nem hagyja ott.Nagyon megy ez az autó.Már lassan a hatezrediket rakom bele.
divine15-12-2006 15:59:21 // 2555
jó a céges is rá...
Halesz15-12-2006 15:55:52 // 2554
Miért, addigra veszel egyet? :)
divine15-12-2006 15:51:48 // 2553
majd nyáron lejátszuk...
BeeGee15-12-2006 15:05:45 // 2552
Egy gyári 2.4 tulaja tuti koppanna, hogy mié nem tudja lehagyni a kis GT-t csak arasznyival...
BeeGee15-12-2006 15:03:44 // 2551
Vagy szerezz Te is egyet! :)
zolee14515-12-2006 15:02:09 // 2549
Júúúj...nehogy aztán a Grínpísz elkezdjen tiltakozni a dízelek gyorsulása miatt:DDD
divine15-12-2006 15:01:40 // 2548
anélkül is...pláne ami nem sw :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?