Forum >> 159

GEORGE20-12-2006 13:00:19 // 2614
Azért a mondat végén volt ám pár ilyen jel is: :-))))))
BadBoy20-12-2006 12:45:57 // 2612
Nem, én azt elismerem amit irtam, de az nem tetszett amit arról irtál, hogy te biztos vagy benne, hogy két embertől nem vennél autót Paulus, és mi. De azért mer nem nézem azt az órát honnét tudod, hogy én rosszul bánok az autóval?!?! Én erre irtam, az első részt elismerem, mert én tényleg nem foglalkozom vele. De a lábam az igen. Semmi gond, nincs, de én is válaszoltam és "merész" mertem lenni.
GEORGE20-12-2006 12:45:13 // 2611
Ugy érzem nem kérdőjeleztem meg, hogy hogyan bánnak vele. Mint lentebb is írtam a haszontalannak tartott turbonyomás mérőre írtam amit írtam.
GEORGE20-12-2006 12:42:38 // 2610
Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Ezen mondatodon felbátorodva írtam, mert ha te haszontalan dolognak tartod akkor az elég érdekes..... mindazon álltal elnézésedet kérem ha megbántott "merész" írásom .-)
Bckk20-12-2006 12:24:51 // 2609
most leszakad a fejem a bologatástol. ahogy mondja Sanyi, vigyáznak rá mintha a szemuk fénye volna, sot, szerintem az is. odaadással voltak eddig mindeg kocsijuk iránt. és a 159 most meg igazán megkap mindent.
BadBoy20-12-2006 12:13:40 // 2608
Már mi sem szarakodunk. Most már megyünk vele mi is, úgy ahogy a csövön kifér. Az elején nem akartuk kergetni, kopjon be, igy csináltuk eddig az összes autónkal, és bevált. Olajat egyik sem ette. Azt hittük, hogy ez eszi, de beszéltem a srácokkal a szervizből, és azt mondták, hogy nem is volt tele olajjal, és ha nincs elég olajnyomás akkor jelezheti, hogy kevesebb az olaj.
Kompressz úr20-12-2006 12:04:07 // 2607
Az első 2000 km alatt én sem györörtem a gépet, de azért utána a(z) (német, khm) autópályána az utazó tempó nálam 160 körül van :)
BadBoy20-12-2006 12:01:39 // 2606
Igen, 120!!! Csak már egy hónapja megvan a 1O ezredik, ha megnézed az adatlapomat. 1O hetet kellett kibirni, de az meg nem volt sok idő :DD
Kompressz úr20-12-2006 11:59:53 // 2605
Mennyiii? 120nál gyorsabban még nem mentetek vele???? :) Ezt, hogy bírtátok ki? :)))
BadBoy20-12-2006 11:23:19 // 2604
Én aannak vélem, mert elég kemény kritikát irsz kérdezés nélkül, hogy tudnád a hátteret. Sajnos!!!!! Bckktól meg kérdezhetsz, arról hogy használjuk az autót, kevés ilyen tulajdonossuk van aki igy használja az autót mint mi. 1O ezer KM-ig, 12O-mál többel nem ment az autó, ez meg a másik.
BadBoy20-12-2006 11:20:32 // 2603
Szerintem ilyen gyorsan ne mondj véleményt, kitől kéne, és kitől nem kéne autó, mert szerintem ha beleolvastál volna a 147 topicba, a 147 eladása előtt, akkor más véleményed lenne, de nekem ez igy is jó. A 159 pedig nem hiszem, hogy egyhamar el lesz adva, mert az enyém marad, ha lecseréljük.
BadBoy20-12-2006 11:18:21 // 2602
Én az autó motrát nem nyirom halálra, mert amig a viz nincs optimális hőmérsékleten, avagy 9O fokon, addig nem hajtom. Addig csak 2OOO fordulat alatt váltok el, és 8O KM/H tempomaton fixálom, optimum hőmérsékletig. Addig még a teherautót is követem, ha kell 6O-nal. A turbóhűtés, nincs meg, de eddigi Turbós motrain, nem dobták be az unalmast, pedig beléjükgyúrtunk pár ezer KMet.
Bckk20-12-2006 10:29:34 // 2601
egyrészt kell hogy kiszellőzzön és lehüljön. élettartam szempontjából nagyon de nagyon tanácsos főleg egy erőltett menet után legyilkolja ha azonnal leállitod a motort
GEORGE20-12-2006 09:51:25 // 2600
1-2 percet írtam. 5-10 perc alatt már mást is lehet csinálni :-)))))))
Halesz20-12-2006 09:50:16 // 2599
Ja az 1 perc az kb mindig megvan :) azt hittem hogy ilyen 5-10 percekre gondolsz :D
Kompressz úr20-12-2006 09:41:20 // 2598
Egyetértek. Én a turbó élete mellett szavazok :)
GEORGE20-12-2006 09:39:19 // 2597
1 percet járatni nem nagy dolog. Még elpakolsz a kocsiban meg is van.
GEORGE20-12-2006 09:38:50 // 2596
ÁÁÁÁÁ a fenét .-D Így eleve nyomott áron veszem csak meg töled majd a gépet .-DDDDDD
Halesz20-12-2006 09:37:08 // 2595
Én az utolsó néhányszáz méteren már nem kenem neki, max 2000-es fordulat, aztán parkolásnál is várok egy ideig. A néhány perc viszont túlzás. 70 fok alatt sem nyomom 2000 felé a fordulatszámot. Gondos gazda vagyok? :D
GEORGE20-12-2006 09:23:47 // 2594
Okés. De abban megegyezhetünk, hogy kihütés nélkül leállitani egy turbot egyenlő a halálos itéletével.....
Kompressz úr20-12-2006 09:21:48 // 2593
Áááááá, ugyan, tanár bácsi :)))) Hálás köszönet az oktondi nebulók részéről. Tréfát félretéve, turbónyomás mérő nélkül is ez volt a "taktika" a 147esemmel is. Remélem Pester cartárs megerősíti, hogy az ex147esem nála sem akar szétesni motor és turbó ügyileg.
GEORGE20-12-2006 09:18:09 // 2592
Csak nehogy kioktatásnak véljék.........
Bckk20-12-2006 09:17:14 // 2591
hasznocs tanács sosem rossz.
Kompressz úr20-12-2006 09:07:48 // 2589
Inkább az utat nézem :)
GEORGE20-12-2006 09:04:42 // 2588
Akkor jól csinálod .-)
GEORGE20-12-2006 09:04:01 // 2587
Badboy :-)))))))))) ő sem nézi, és csak haver bolonditásra valónak tarja :-)))))
Kompressz úr20-12-2006 08:53:16 // 2586
Melyik az a másik ember? :)))
Kompressz úr20-12-2006 08:52:08 // 2585
De, ügyelek rá, nem nyomom neki hidegen, felváltok (ergo a nyomást sem nyomatom), kímélem. Igen, tanár bácsi, szoktam járatni leállítás előtt a motort :)))
GEORGE20-12-2006 00:51:49 // 2584
Na akkor már két embertől nem kéne a 159 JTDM :-))))) Ugyan is megbosszulja magát a turbo ha nem bánnak vele kellő figyelemmel.... :-(
GEORGE20-12-2006 00:48:10 // 2583
Te sem figyeled és ügyelsz rá, hogy még hideg a motor ne tötlsed meg a motor nyomással??? Hmmmmmmm..... Tényleg JTD-ek, és JTDM -ek, és MJET-ek ti járatjátok leállitás elött pár percig még a motort? Pedig kéne ám! Egy gondos gazda így cselekszik.......
GEORGE20-12-2006 00:45:40 // 2582
Akkor neked is 1,4-et nyom stabilban.....
GEORGE20-12-2006 00:44:44 // 2581
Tévedés barátom!! És elég baj ,hogy nem látod a hasznát!!! Főleg jó lenne ha a motor hideg üzeme mellett erősen figyelnéd a turbonyomás mérőt. És ha megmozdul akkor váltsál feljebb ne töltsed meg a motort nyomással míg hideg!! Max 0,2-t engedjél meg neki. Eléggé káros neki a nagy nyomás mikor még hideg!!! Ilyenkor lesz gátrepedéses a hengerfej többek közt! Én mikor megyek haza és letérek a főútról Paksnál, elkezdek "lopakodó" üzemmódra váltani. Az az, a lehető legkisebb turbonyomással hazaáig autózni. Evvel kihűtöm a turbot. Majd mikor beállok a parkolóba még 1-2 percet járatom a motort alapjáraton, hogy teljesen kihüljön a turbo. Most a Scudomról beszélek mielött valaki azt hinné, hogy a 146ti-t megturbósitottam. Gyárilag nincs benne turbonyomás mérő és épitettem be. Ezek fontos dolgok és igencsak megnövelik a motorod élet tartamát, nem beszélve a turbo élettartamáról. Szóval ne a barátaid elkápráztatására használd, hanem vedd komolyabban. Már ha jót akarsz a pénztárcádak meg az autódnak. inkább örülj neki, hogy neked gyárilag bent van.
Bckk19-12-2006 23:28:38 // 2580
van aki érzi és érezni szeretné, van aki szereti nézegetni is. nem olyan rossz dolog és gyilkosoknak jo tudni hogy mire való, mikor már halálra pörgetnék a dizelt és nem megy, odacsapni hogy te barom, nem látod hogy már nincs tovább. meg tanácsolom letesztelni dombos utón mit produkál a turbonyomás, csak nehogy az árokba hajtsatok ha az óramutatot figyelitek. nem hiába van ott :-)))
Kompressz úr19-12-2006 20:35:01 // 2579
Törjenek kerékbe, de még nem padlóztam le a 159et. Nekem legfeljebb 1.4ig ment fel a nyomás.
Kompressz úr19-12-2006 20:33:53 // 2578
Az a túrónyomásmérő, általában akkor szoktam nézegetni, ha autópályán tempomattal gyorsítok, máskor nem igazán.
BadBoy19-12-2006 20:24:30 // 2577
Ha hiszed ha nem, szerintem Paulus sem, de én sem nagyon figyelem. Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Én vezetni szeretem a 159-et nem a turbónyomás mérőt nézegetni.
GEORGE19-12-2006 15:56:56 // 2576
Jajj már. Középen az utas felöl az első műszer mi neked?? Na az a turbonyomás mérő igaz? Szóval egyszer kimész egy nyugodtabb helyre s letaposod teljesen a gázpedált lehet ez 2.-ban 3.-ban mindegy. És megnézed milyen értékre áll be a mutató. És már tudni is fogod a turbonyomásodat :-))))
Halesz19-12-2006 13:46:46 // 2575
:)) Van egy felesleges JUK rendszámom, nem kell? :) Nagyon rá vagy gerjedve :D
Balage19-12-2006 13:45:59 // 2574
Mér', a JUK jobb lenne? :-PPP
Halesz19-12-2006 13:40:13 // 2573
Csak azt a csúnya rendszámtáblát kéne levenni az elejéről! :)
Kompressz úr19-12-2006 12:03:46 // 2572
Mittomén, nem vagyok én autószerelő :-))
Kompressz úr19-12-2006 12:02:42 // 2571
Neked elhiszem, hiszen van benne tapasztalatod :)))
TarP19-12-2006 08:42:35 // 2570
Ez teljesen rendben van designo-t tekintve! Fekete szín is illik, férfias, erőt sugárzó az egész. Felni is jó választás. Teccik.
GEORGE19-12-2006 08:36:38 // 2569
Szóval, az 1,9-ben mennyi a Turbo nyomás?
GEORGE19-12-2006 08:27:35 // 2568
Simán megoldható ez a fotó úgy is hogy magad vezetsz és fotózol. :-) Nem kell hozzá áthajolni a másik oldalra .-)
Kompressz úr18-12-2006 22:57:31 // 2567
Ilyenkor ki vezet? :)
GEORGE18-12-2006 22:32:51 // 2566
Ezt hogy érted? Hiszem padlógáznál maxon kéne nyomnia. Ha lepadlozod kileng 1,5-ig mint a 2,4-be mejd visszaszabályozza 1,4-re A Scudom is olyan, hogy padlónál kileng 1,4-ig majd vissza szabályozza 1,2-re és stabilba nyomja annyival míg el nem veszem a gázpedált....
GEORGE18-12-2006 22:30:39 // 2565
2,4 JTDM 20v 1,4 meg egy pici a max turbonyomása.




Természetesen nem azért van 1,6-ig skálázva mert annyi a max nyomás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.