
Forum >> 159
Szabister14-02-2018 16:34:51 // 105474
Abban tud segíteni valaki, ami van a hátsó kerékjáratban a hangcsillapító betét. Annak az egyik felfogatása a küszöbben van egy műanyag patental. Azt hogy lehet kivenni ugy hogy ne törjük el?
antonov14-02-2018 16:20:55 // 105473
Valszeg generátor. Az enyém is csinálta.
Petra-Gergő14-02-2018 16:12:46 // 105472
Sziasztok. Olyan probléma állt elő, hogy alapjáraton és menet közben is vibrálnak a tompított fényeim. Nem xenon-os normál sima lámpa, új akku is van benne, de előtte is csinálta.
gecsa14-02-2018 15:57:30 // 105471
Csakahúsleves! :D
Shadin14-02-2018 14:43:54 // 105470
Jah. Egyfajta betegség ami után regenerálódni kell amire állítólag kiváló a savanyúuborkalé :-)
Liquid14-02-2018 14:42:14 // 105469
Veszélyes ám a dió, a héja még a kokszot is leszedi a szívósorról :)
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Zolibácsi14-02-2018 14:37:57 // 105468
Minden egyes rá költött forintommal egyre jobb lett az autóm. Most hogy a turbó is rendesen megy, már jobban élvezem az autó dinamikáját.
gecsa14-02-2018 14:37:33 // 105467
Huhh, az jó! Már azt hittem, hogy valami betegség, ami után sokat kell regenerálódni! :D
Shadin14-02-2018 14:30:54 // 105465
DióPálinkaFogyasztás
gecsa14-02-2018 14:26:34 // 105464
Mi az a dpf? :D
Tocke14-02-2018 14:20:07 // 105463
A 800 km alatt valószínűleg regenerálni kellett az autónak, de akkor a pillanatnyi fogyi nem néha, hanem mindig többet mutat x ideig.(lsd előző hsz-ok). Azt nem tudom, hogy a 2,4-nél "csak" +1,5 litert tol-e rá a regen, nekem simán rátesz 2,5-3 litert.
Balaska8814-02-2018 13:57:09 // 105462
Lehet láma kérdés, de nézzétek el, nagyon új még nekem ez a dpf dolog, vagy egyáltalán a dízel is.
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Shadin14-02-2018 13:47:06 // 105461
Ez beletolatott volna kamerával is :-)
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
αλφα14-02-2018 13:30:18 // 105460
Hát, én már csak ilyen igénytelen vagyok... :D
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 13:17:02 // 105459
igen a legjobb ilyen szempontból :DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 13:07:58 // 105458
Akkor 120-szal mész :-) 10 perc szokott lenni kb, ill. egr off óta 11, de elég stabilan, mindegy, hogy falu, város, pálya.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 13:05:11 // 105457
A 159 se sokkal erősebb, a valóságban nincs meg 190 ló gyárilag. Szerintem azért "kicsi" a dpf, mert azzal végeztetik a piszkos munkát, hogy gondolom meglegyen az EU norma NOx-ra. Cserében több a korom, de azt megeszi a dpf, probléma el van intézve.
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
Shadin14-02-2018 12:59:44 // 105456
Akinek szobában van igénye a minőségi zenére, az törekszik az autóban is valami elfogadhatóra, ami elnyomja az alapzajokat és elfogadható minőségben, torzítatlanul szól. Erre nem feltétlenül alkalmas egy androidos cucc. A többi hókuszpókusz meg teljesen felesleges az autóba, elég öreg vagyok már, kamera és navi nélkül is megoldom az életet :-)
Giuntini14-02-2018 12:56:39 // 105455
Nekem egy atlag tisztítás autópályán 20km.
pettinke14-02-2018 12:49:45 // 105454
a Giuliában a 2.2-nél is közvetlenül a motor oldalán csücsül a DPF, szerintem nagyon sokat tanultak az előző generáció dolgaiból ... azt mondjuk nem vágom, mennyire lesz még bonyolult a 2 EGR szelep (alacsony + magas nyomású), de most már az EGR-ben van hőmérő, meg érzi az ECU a pozícióját is.
RomeoOne14-02-2018 12:49:27 // 105453
A Tibiről nem is beszélve :D
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 12:33:41 // 105452
sosem felejtem el nekem valamikor Szfvártól Érdig pucolta a DPF-et a 2,4 ezzel szemben a 2.0 max 8-10 perc alatt végzett
αλφα14-02-2018 12:29:18 // 105451
Megalike! Mintha rólam írtál volna... (csak a "sárkányt" nem Kinga néven jegyzik...) :D
Csabi14-02-2018 12:18:31 // 105450
A plusz befecskendezett üzemanyag már a motorban elkezd égni, a kipuff ütemben...szóval a turbót, az előkatalizátort is terheli, aztán a DPF-ben meg kiteljesedik az égés 600+ fokra...
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 12:14:10 // 105449
Na ezzel így vagyok én is. Az autóhifi háttér zaj, a Bose bőven túlmutat az igényeimen. Szobai hifiben viszont sokkal kritikusabb vagyok :-) Oda nincs olyan hogy elég jó :-) Kinga megőrül amikor a nappali áttervezésekor totál nem érdekel a design, és akkusztikai okok miatt hülye helyre rajzolok hülye dolgokat a szép terveibe :_D
Liquid14-02-2018 12:11:58 // 105448
lehet láma kérdés, de a turbonak mi köze a regenhez? Az a DPF-nél történik nem?
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Giuntini14-02-2018 12:03:35 // 105447
Akkir viszem ki. Remélem estére meg lesz.
Csabi14-02-2018 11:57:34 // 105446
Szerdán lesz kész a hűtőcsere?
Csabi14-02-2018 11:56:28 // 105445
A turbónak kb olyan, mintha 150es autópálya tempónál hirtelen leállítanád a motort, így megszüntetve a hűtését... 4-500fokos mindkét esetben. A HF-nél is okozhat "forró" pontokat. Az biztos, hogy kerülendő...
Haddel14-02-2018 11:30:06 // 105443
Juhhé,este elhoztam a kocsit Csöritől,nincs többé buszozás!!😃😃
αλφα14-02-2018 11:22:32 // 105442
Teljesen egyetértek. Én sem igazán értem az "autóhifit", mint műfajt. (De semmi kifogásom ellene, ha valaki szereti...) Ha autózás közben zenét hallgatok, akkor az az esetek olyan 80%-ában az amolyan "háttérzörej" jelleggel megy. Az autó ugyanis eleve zúg, a futómű, a gumi, a motor hangja, az önálló életet élő műanyagok rezgése mind zavaró tényező, tehát úgyse lesz tökéletes a hifi élmény. Ha állóhelyben akarok zenét hallgatni, akkor meg már inkább a szobai hifi cuccra szavazok, mint arra, hogy egy külön akksi kelljen a kocsiba a zenéhez...
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Giuntini14-02-2018 11:21:34 // 105441
Szeri tem igen! Ha ekkora a hőhatás, és hirtelen leállítjuk....
Liquid14-02-2018 11:17:58 // 105440
a regen megszakítás a DPF-en kívül bánt valamit?
Giuntini14-02-2018 11:17:20 // 105439
Azert az is számít, vajon hany első tulaj tudott a regenről. Hanyan állítottak le regen közben, mennyi megszakított regen volt a motorban. Ma már mindenki tudja, hogy nem ildomos megszakítani a regent.
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 11:11:07 // 105438
a 66 185 lovas volt ... 15 le miatt nem lesz HF-es, jóval többet elbír :DDD Kevés neki az 1.9 DPF-je a sok városozás betesz neki...
Shadin14-02-2018 11:06:41 // 105437
Mindenki nyugodjon le a kacsába...
Giuntini14-02-2018 10:51:01 // 105436
Na parázok megint... Most már jó lenne ha jövő hét szerda lenne.
Shadin14-02-2018 10:04:37 // 105435
Meg én, de most a Pio és a Bose együtt tök jó és ez a minimum amit tudnia kellene :-)
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 09:56:11 // 105433
Én azt mondon, hogy nem a dpf rossz benne! Azzal semmi komoly baj, bár tény, hogy több plusz gázolajjal égeti ki mint mondjuk egy Ford, ha csak a pill. fogyasztás változást nézem. A fő bánata az egész motornak az egr (NOx limit) . Az úgy sz@r ahogy van.
Minimál NOx-ra van programozva a motor, ami miatt literekkel zabál többet konstans tempón mint kellene. Spórolnak 20% NOx emissziót, közben a CO2 megnő, a kormolás duplája mint kellene (de ugye megfogja a dpf) és a plusz üzemanyagból mi más lesz, mint hő. Rengeteg hő. Ezek a blokkok ne felejtsük el, 175 lovasak voltak régebben, most meg 200+. Így mar nem fér bele ez az öngyilkos stratégia, hogy egy kihegyezett motort még jól belefullasztunk a saját hulladék hőjébe.
Szóval ez a motor félre van programozva, ebben elég biztos vagyok :-) Rengeteg plusz hőterhelést kap feleslegesen és kétszer olyan sűrűn regenerál mint kellene.
Remélem igazam van és még időben változtattam a programon.
Minimál NOx-ra van programozva a motor, ami miatt literekkel zabál többet konstans tempón mint kellene. Spórolnak 20% NOx emissziót, közben a CO2 megnő, a kormolás duplája mint kellene (de ugye megfogja a dpf) és a plusz üzemanyagból mi más lesz, mint hő. Rengeteg hő. Ezek a blokkok ne felejtsük el, 175 lovasak voltak régebben, most meg 200+. Így mar nem fér bele ez az öngyilkos stratégia, hogy egy kihegyezett motort még jól belefullasztunk a saját hulladék hőjébe.
Szóval ez a motor félre van programozva, ebben elég biztos vagyok :-) Rengeteg plusz hőterhelést kap feleslegesen és kétszer olyan sűrűn regenerál mint kellene.
Remélem igazam van és még időben változtattam a programon.
Liquid14-02-2018 09:46:45 // 105432
olyan botfülüeknek mint én, tökmindegy :)
Amúgy meg a gyárit is megmorogtad :)
Amúgy meg a gyárit is megmorogtad :)
Shadin14-02-2018 09:44:26 // 105431
A szolgáltatások tekintetében nem kérdés, de szkeptikus vagyok az aftermarket androidos fejek hangminőségével kapcsolatban.
Liquid14-02-2018 09:28:45 // 105430
ennyie azért nem súlyos a helyzet
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 09:25:56 // 105429
sajnos ebben a legnagyobb szerepe a rosszul megtervezett DPF-nek van ami könnyen tömődik és a folyamatos plusz befecskendezéstől a sok hőhatásnak ez lesz a vége... érdekes a 66-ban ugyan ez a blokk van még is bírja a kiképzést DPF nélkül....
Liquid14-02-2018 09:22:12 // 105428
a térkép frissítésnél olcsóbb egy androidos új fejegység :) (meg jobb is)
Shadin14-02-2018 08:53:49 // 105427
Grat az autóhoz! Nem akarlak elkeseríteni, de ezt a navit még az oroszok sem törték fel :-(
Én innen vettem: link
Én innen vettem: link
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
723
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?