Forum >> 159

Csabi22-07-2017 22:33:00 // 97170
Áh, köszi, a többi is jól jön! Robi neked is!
Shadin22-07-2017 22:29:01 // 97169
az oldalamon levő linken
droberto22-07-2017 21:49:31 // 97168
Átküldtem tolnanetre torrentben. :)
Csabi22-07-2017 21:41:15 // 97167
Valakinek nincs véletlen tárhelyen Eper V84?
Zolibácsi22-07-2017 21:37:55 // 97166
Jövünk haza moziból erzem hogy fagyallo szag van. Pont eloznek motornak alig van ereje fordulaton, nezem a turbo nyomast alig 0,8, kozben a vizhöfokra nezek 130 pirosban kiakadva, visszalassitok azonnal esik vissza rendes allapotra a vizhofok. Hazaertem, nyitom a motorhaztetot és latom hogy a tagulasi tartajbol a felso cso kijott. Nezegetem, nem kijott hanem kitort.... Szerencsere csak ennyivel megusztam és nem foztem meg a motort....
pettinke22-07-2017 20:55:58 // 97165
szerintem porlasztócsúcs leszorító
deportivo22-07-2017 20:50:29 // 97164
Porlasztó csúcs rögzítő vagy tartó, nem tudom pontosan a hivatalos nevét.
Csabi22-07-2017 20:41:18 // 97163
Igen ki kell szedni, viszont egy jó alkalom , hogy kicseréld amore-s keretre mondjuk :)
Shadin22-07-2017 20:31:37 // 97162
ezmiez?
deportivo22-07-2017 19:57:18 // 97161
Uraim, őt keresem, nagyon.
deportivo22-07-2017 18:00:32 // 97160
Sziasztok.

Voltam regenerálni a részecskeszűrőt, sikerült is újra, de nem lettek a legjobbak az adatok. Tudtok ajánlani valami jó szerelőt,aki kioperálja és rendesen kitisztítja?
Shadin22-07-2017 13:32:47 // 97159
"Dízeles" módon a TBi fogyasztása klímával ua. szakaszon 11 liter, míg klíma nélkül kevesebb mint 9. Forgalom és TFM különbség elhanyagolható. Benzines módban 2-3k között ezek at értékek mindkét esetben tartanak a 10 liter felé :-)

Helytelen klíma feltöltés okozhat ekkora különbséget? Dízelnél ezt kezelte nyomatékból, de a benyást megöli alacsony fordulaton. Ennek ellenére alig érzem a motoron, hogy megy-e a klíma vagy sem.
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2017 13:21:36 // 97158
Már túl sok volt a figyelmeztető üzenet, nekiálltam eltüntetni őket. Helyzetjelző okés, ablakmosó okés. De a rendszám tábla világítás izzó cseréjéhez tényleg le kell szedni a rendszámot és a keretet is? Nagy marhaság. Úgyhogy úgy marad egyelőre.
Kunyho22-07-2017 11:05:28 // 97157
Igen, én is így olvastam. A B6 utcai és terepautókhoz, míg a B8 ültetett autókhoz való. És még az ára sem vészes!
Shadin22-07-2017 10:30:47 // 97156
A rugók gyárinak néznek ki és a B8-as, szemben a B6-ossal, direkt kisebb rugóútra, "sport" futóműhöz van.
Kunyho22-07-2017 09:50:05 // 97155
Csak a lengéscsillapítód BILSTEIN , vagy a rugók is?
RomeoOne21-07-2017 23:10:17 // 97153
Jurid féktárcsákkal van valakinek tapasztalata? Ate, TRW, Brembo, kb ezeket szoktam csak itt hallani a fórumon.
Haddel21-07-2017 21:46:45 // 97152
Hehehe,ez jó ötlet😃😃
RomeoOne21-07-2017 21:30:04 // 97151
"kérdezték mikor veszek Giuliát" a helyes válasz: "Örülök, hogy kérdezed főnök, ideje beszélgetnünk a béremről" :DDD
David | Centocinquantanove21-07-2017 20:36:58 // 97150
AUX

A blogomban bluetooth dongle csak opció, anélkül is megy...
Haddel21-07-2017 20:35:13 // 97149
Kicsit offos sztori: Tegnap céges túranap volt( ami kb annyit jelent ,hogy az egyik hegyi hüttéből át sétáltunk a másikba inni) ,nap elején én vettem fel pár kollegát ,és Bocival vittem öket a másik faluban levő sífelvonóhoz ,ahonnan indult a buli. Persze kicsit produkáltattam a verdát ,parkettáztam rendesen. Tetszett mindenkinek ahogy megy😃 2016-os Alfacity-s póló volt rajtam ,volt is belöle beszédtéma. Fönök kérdezte mi ez ,mondtam neki ,hogy Európa legnagyobb alfás találkozója volt a Plattensee-nél. Erre mondja ,az nem Plattensee,hanem Balaton😃😃 Mesélte ,volt ott sokat anno ,élete első tetoválását is ott csinálta,meg is mutatta ,borzalmasan néz ki😃😃 Mondta szerencsére a lapockáján van ,nem sokszor látja,kicsit szívtam a vérét ,mondom neki ,de képzelje el a többi embert aki látja😃
Aztán beszélgettünk az új alfa modellekről,kérdezték mikor veszek Giuliát ,mondtam azt nem fogok ,majd Stelviót pár év mulva. Na majd feltétlen el kell őket vinnem próbaútra.
Nicola Romeo21-07-2017 19:49:09 // 97148
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a 2-3 számmal ellátott szenzor vagy érzékelő micsoda és mire szolgál? Nem találom a gyári számát sem rajta. Viszont alfacity óta folyamatosan cicereg :(((
Ngynrbrt21-07-2017 19:24:19 // 97147
Sziasztok!
Friss 159 tulajként felmerült pár kérdés. A gyári alap rádiót nem cserélném, csak aux kimenetet szeretnék. Láttam neten, hogy 1500 Forint környéke, használ valaki ilyet, élhető dolog? Kipufogó cserélhető olyanra, aminek egy-egy vége van a kettő oldalon, és ha igen, akkor kapni ilyet?
Shadin21-07-2017 19:00:13 // 97146
Izgalmasabb mint a Harry Potter :-)

4C TBi: nagyobb turbó, kiegészítő vízszivattyú ami teker a motor leállítása után is, blokkba integrált olajszűrőház (javított olaj visszafolyás gátlás?)
Shadin21-07-2017 18:18:27 // 97145
Oil pressure specifications at 100°C: 1.8 bar at 1200 rpm, 4.5 bar at 4000 rpm
Shadin21-07-2017 18:15:15 // 97144
Valahol a 602-es oldaltól érdekes :-)
159 TBi-ben K03-as, 4C-ben K04-es turbó figyel.
És nem MultiAir.
Shadin21-07-2017 18:07:32 // 97143
Az "okosságok" oldalamra feltettem 4C eLearn PDF-eket TBi-s cartársak találhatnak benne infókat amíg jobb nincs :-(

GDrive...
RomeoOne21-07-2017 14:37:57 // 97142
Hát én inkább örülök a 2.0 megoldásának. Ott nincs körbeműanyagozva. Kivéve az EGR hűtő fedelet. De annak a problémája meg jól ismert.
Giuntini21-07-2017 14:32:48 // 97141
Most akkor melyik a jobb megoldás? A problémásabb leömlőtől távolabb elhelyezett DPF, ami lehet hogy eltömődhet, de nem gyulladás veszélyes. A 2,0-nál is közvetlenül a leömlőnél van a "bödön", úgy mint az 520d-nél. Ilyeneket elolvasva az ember örül a problémásabb megoldásnak.
Attis21-07-2017 09:55:31 // 97140
WD-40. Nekem bevált.
yani🍀21-07-2017 09:42:57 // 97139
Inkább benzin.
csokagm21-07-2017 09:23:36 // 97138
Nyaralni vagyunk a géppel. Eddig nagyon jól teljesít. 3500km 6.1es atlagfogyi 130-140es tempó és nagyon kényelmes.:)
Viszont a gorogok frissen aszfalroztak egy utat ahol át is engedtek, de nem kötött meg rendesen igy par csepp kátrány vagy bitumen került a sarvedore. Mosó nem hozta le, vakarva lejön. Teszek igy kart a fényezésben? Van esetleg valami megoldás ra? Gázolaj peldaul? Köszi a segítséget:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2017 08:31:51 // 97137
há me nem viszik sűrűbben szakszervizbe :DDD
yani🍀21-07-2017 07:55:35 // 97136
Még, hogy szarolasz
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2017 20:15:31 // 97135
a B8 szerintem nagyon jó mikor próbáltam nem éreztem semmi plusz rázkódást viszont úgy bement a kanyarba a rossz úton, hogy csak na, semmi elpattogás a kaszni meg sem moccant szóval egy TI-hez ez kéne alapból nem a gyatra gyári...
Shadin20-07-2017 19:42:48 // 97134
És igen, nyilván jobban rázza a vasat, de nem esik szét :-)
Kesze2120-07-2017 19:40:54 // 97133
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni .
Van elm327 usb és Bluetooth csatlakozom is.
Két hete párszor csinál olyat , hogy egyiket sem ismeri fel.
Aztán mondjuk fél óra próbálkozás után egyszer csak megy a kabeles és a Bluetooth-os is , tök mindegy melyiket szeretném használni .
Volt már ilyen valakivel ?
Shadin20-07-2017 19:40:44 // 97132
B8 nem üt fel. Keménynek kemény, de nem verem oda sehova. Max. nem lesz vesekövem kólával kombinálva...
Shadin20-07-2017 19:39:13 // 97131
Sokkal finomabban simítja az aszfaltot. Nem leng az orra fel-le egy húzósabb fekvőrendőrön és nem dobálja a seggét hosszanti útegyenetlenségeken. Simán lehet placebo, de szerintem kisebbet dől ill. bólint és sokkal könnyebb íven tartani mint az elődjét. Nem kizárt, hogy valamit még dob rajta a minimális nyomtáv szélesítés, az erősebb keresztstabilizátorok meg a műanyag szilentek :-) Egy rohadt sinautó, már amikor rendesen működik :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 18:33:45 // 97130
A gyári nagyon vacak úton, utasokkal, vagy terhelve átmegy hánykódásba. Szerintem kifejezetten kellemetlen. Bilsteinnel nem ilyen? Szerintem a rövid rugóúttal nagyon sok mindent nem lehet kezdeni. Gidres-gödrös úton, rendre eléri a rugóút végét. Szépen megoldották, hogy nem üt fel, hanem megfogja, tehát nem kemény rázkódás és csattogás az eredmény. Ettől viszont ide-oda bólogat mint a Jancsi bohóc.
Csabi20-07-2017 18:14:13 // 97129
Emelj ki pár különbséget, kíváncsi vagyok...Annyira sz@r a gyári?
Shadin20-07-2017 18:08:00 // 97128
Egymás után két Ti-m volt/van, a mostaniban Bilstein B8 gátlók vannak. ÉG és FÖLD a gyári és a B8.
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 16:13:29 // 97127
Neked van igazad! Tényleg az. Párszor már próbáltam rángatni, hogy mit csinál, és mivel semmi nem történt, arra következtettem, hogy a csomagtartó nyitó. És azért nem csinál semmit, mert amikor próbálom, ugye nyitva van a csomagtér :-) De most megnéztem, tényleg a tankajtó nyelve mozdul, ha rángatom, csak nem húztam elég erősen.
sty20-07-2017 15:57:25 // 97126
Ott nekem is van egy piros madzag de az hittem az a tanksapka ajtó,mint az 56-nál
FRC20-07-2017 15:05:23 // 97125
Olvasd még egyszer a kezelésit... csak a limuzinban!!!!
yani🍀20-07-2017 14:59:15 // 97124
Azt nem tudom, mert olyanom még nem volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 14:57:49 // 97123
Kivéve, hogy a Berlina-nál is a csomagtartóban van jobboldalt hátul. Egy piros madzag :-)
yani🍀20-07-2017 14:55:25 // 97122
Ezért kár kivenni az ülést, egyrészt nem kis szívás, másrészt a műanyag amibe a rögzítő kengyel bepattan, biztosan el fog törni. Még nyomósabb érv, hogy nem ott van a csomagtérajtó vésznyitója, hanem a csomagtér jobb hátuljában a pakoló rekeszben.
Ha a gépkönyvben olvastad, akkor azt is látnod kellett, hogy ez csak a Berlinánál van az ülés alatt.
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 14:53:08 // 97121
Én alapvetően a látványra gondoltam :-) A múltkor vezettem ProdiG ( Attila ) autóját, ami normál futóműves. Hát na.. erős különbség van kényelemben annak ellenére, hogy ő is 19-es kereket használ.És ehhez képest még egy erős különbség átülni egy ronda suv-ba. Meg lehet szokni :-) Az ésszerű és logikus döntés nem a TI futómű.

Itt jönnek képbe az autós álmok. Nagy vágyam volt mindig is egy Maser QP. Kb az álom autó. Aztán észérvektől mentesen vettem egy 159-et és azon kaptam magam, hogy azt érzem, hogy megvalósult az álom. Már nem vágyom Maseratira. Nem azért, mert az ne tudna sokkal többet.. Inkább csak kaptam egy pici kóstolót a nagy kerék, brutál futómű, exkluziv megjelenés kombóból. Van picit több henger, nagyautós hang, bőven elég erő, bámuló közönség és eszméletlenül gyönyörű beltér. És vannak a kompromisszumok. Amiket bevállalok, az autós álmokért. Amig tart a varázslat, addig döcögök, tankolom a ménkű sok gázolajat bele, és otthon hagyom ha vacak utakon kell autóznunk. Ha véletlenül felébredek, akkor valószinű veszek valami baromi unalmas, magas, puhán huppanó, keveset fogysztó szörnyűségesen kispolgári használati tárgyat :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.