Forum >> 159

pettinke31-05-2017 11:54:21 // 95409
az nincs, bowden van :-)
antonov31-05-2017 11:53:33 // 95408
Rudazat?
Jupiter15531-05-2017 09:52:42 // 95406
Sziasztok!

Menet közben elment a váltóm. A váltókar előre háta mozog, váltani nem lehet semmit, azt hiszem, kettesben, vagy hármasban maradt.

Találkozott már valaki ilyennel?
Mire számítsak?

Köszi
btibi31-05-2017 09:48:24 // 95405
Egyenlőre megoldottam. Kiszereltem a szerkezetet, az üveg hátsó feléhez hajtottam alu küszöbsínből egy "kampót", azt beakasztottam az üveg aljához és az ablakperembe. Elől pedig van az ajtón egy gumidugó, kb. 14mm átmérőjű lukat zár le. Ebbe a lukba beletoltam egy pálcát ami pont kényelmesen belefért és ez támasztotta meg elöl az ablakot. Visszadobtam rá a kárpitot és most bal hátsó ablakmozgatás nélkül mászkálok.

Itt van a szomszédban a Bárdiautó (PIMAX PX01703L , erre azt írják, hogy gyárival megegyező (habár az enyémbe INTIER volt) 12234HUF, AC ROLCAR ACR01.0107 16677HUF, MAGNETI MARELLI MM350103913000 19879HUF) és az unix (MIRAGLIO 16470HUF, WINTEK 19456HUF, meg persze drágábbak is) is. Náluk komplett szerkezet van motor nélkül is.

Relatíve nekem szerencsém volt, mert éppen melóból hazafelé maradt lent, és otthon megtudtam oldani az ablakbezárást. Viszont tényleg gáz, hogy minden előjel nélkül be tud szarni. Az enyém 2011 szeptemberi és azt gondolná az ember, hogy addigra minden ilyen jellegű szarságot kijavítottak a facelifttel együtt.
szekkyy31-05-2017 09:40:17 // 95404
Igen, ez a terv, úgy hogy valószínű benéz a hosszabbító is.
Igazából elsősorban a dpf eltömődöttség szintje érdekel, de ahogy egyre jobban beleásom magam, rájövök, hogy milyen sok okosságot tud ez a kis szerkezet :)
RomeoOne31-05-2017 09:33:14 // 95403
Mondjuk ha te is menet közben akarod monitorozni a kocsit, akkor mindenképp bluetooth-ost rendelj (már ha nem akarod kifúrkálni a belsőt), valamint rendelned kell még egy hosszabbítót is, mert a bal lábnál lévő panelt nem tudod becsukni, ha be van dugva a kiolvasó.
Gyapi Ɨ|ѯ31-05-2017 09:21:06 // 95402
Én is a BUDAVILL-től vettem. Előtte kétszer rendeltem Kínából ocsó ELM327-t, egyik sem működött.
RomeoOne31-05-2017 09:17:02 // 95401
Az ebay-es link úgy láttam, már nem él, de lehet megtalálod egy másik eladónál is azon az áron.
ELM327 kékfog
szekkyy31-05-2017 09:14:30 // 95400
Többfélét is találtam neten az ELM27 csatiból, van esetleg javaslatod, hogy melyiket érdemes megvenni, és honnan? Mert több fajtát is láttam 5 dollártól kezdve 120 dollárig bezárólag :D. Usb-stől ekezdve bluetoothoson keresztül. Van különbség (persze ezen kívül) abban, hogy mit és hogyan lehet kiolvasni, vagy hogy egyáltalán működőképes-e pl az eBay-es cucc? Az appot a Google Playről elég (kell) leszedni és fizetni?
Trogerr31-05-2017 08:17:40 // 95399
Nekem a bal első a melóból hazafele tört el mikor kihajtottam a teremgarázsból, a vicc kedvéért szakadt az eső az ablak meg lent maradt. A bal hátsó meg nyaralás indulásának napján maradt lent... Ott tartok, hogy nem merem lehúzni az ablakokat! :D
Liquid31-05-2017 07:56:32 // 95398
Hmm, én megkérdeznék egy olasz alkatrészest is, mert a Pandához tegnap rendeltem meg kb. ugyanezt az alkatrészt és ha minden igaz akkor kb. fele lesz mint amit itt láttam.
Smith31-05-2017 07:36:57 // 95397
Van 1 db-om aminek nincs helye...
Shadin31-05-2017 07:08:43 // 95396
Nálam ott volt jobbos és balos is :-)

Itt kapsz pl.:
1
2

Vagy este v. holnap elgurulsz felém és adok kölcsönbe...
RomeoOne30-05-2017 23:33:18 // 95395
Ha pár nappal ezelőtt ott vagy VTT-n, Erhard a kezedbe nyom mindent :D
csokagm30-05-2017 23:00:40 // 95394
Nálam ez most pont aktuális:)
btibi30-05-2017 22:21:39 // 95393
Sziasztok!
Behalt a bal hátsó ablakemelőm. Pontosabban letört a fehér műanyag alkatrész felső füle, ami a fémsínen csúszik. A bowden egyik fele kiakadt és meggyűrődött az orsóban, szétcseszve az orsó vezetőbordáit is. Gyakorlatilag ami épen maradt az a motor a fogaskerékkel és a fém sín.
Járt már valaki hasonlóan? Tud valaki olcsó megoldást? ha venni kell szerkezetet melyiket ajánlanátok és melyiket nem?
Köszi a segítséget
Csabi30-05-2017 22:03:39 // 95392

No ezért nem vettem anno 3,2-t.
Ha előjön a láncnyúlásos hiba, akkor szopás van. Mindent illik cserélni, gyári ár 5-600körül indul +munkadij. Van egy opel motor asszem 2,8as ugyanilyen vezérléssel, az sokkal olcsóbb, de a forrást nme könnyű megtalálni, +gari ugrott...+találj egy normális szerelőt aki ért is hozzá...
droberto30-05-2017 21:48:18 // 95391
Az automata is rátesz ennyit kb.
emGéza30-05-2017 21:34:19 // 95390
A múltkor bementem egy kis boltba és az udvaron állt egy 159-es .
A boltosé , 1.9 dizel ... beszélgettünk , azt mondta , hogy kevés a LE .
A hahun talált valami lánccserére javalott 3.2-est . 260 LE !!!
Csak nem tudja , hogy mennyiből állna meg .
Gondoltam megkérdezem .
Dzsozy30-05-2017 21:20:23 // 95389
Kérdezd meg ribipetit. Anno 1100 AUS dollárt írt nekem, mikor beszéltem vele. Vannak akik facen 100-150e ft-t kiabálnak, meg 5 nap alatt itt van Amerikából címszóval hirdetik. :)
emGéza30-05-2017 21:01:47 // 95388
A 3.2 JTS vezérműlánc cseréje , mennyiből állna meg ?
Haddel30-05-2017 20:35:56 // 95387
Vagy az ajtóbehúzóban levő gumilapban mi kerül 3000 ftba? Mégis megvettük már páran😃
Lexlutor30-05-2017 20:05:00 // 95386
Nagyon olcsón vetted, szerencséd volt. Enyém 160e be volt.
wk 16630-05-2017 19:18:34 // 95385
Üdv nekem ki van az Egr írva a dpf maradt. ugyanúgy 500km és regenerál. A fogyasztás pár decivel kevesebb de ez lehet a program miatt is.
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 17:53:01 // 95384
Azt valamivel többet használtuk most az igaz.
Hardy30-05-2017 17:45:31 // 95383
Alfa depóba 170. 250 már a TI ára. Érden van alfa bontó. Ott van minden. Turul utca.
Morfiusz Cédula30-05-2017 17:34:14 // 95382
ELM27 csati + Androidos tablet + Alfa OBD app. De Androidos tablet helyett lehetne Windows-os is Multiecusscan szoftverrel.
Giuntini30-05-2017 17:25:04 // 95381
Azt azért számold bele, hogy a klíma 4-5 deci pluszt okoz.
csokagm30-05-2017 17:08:24 // 95380
Volt aki csináltatott mar horpadást?
3 pici van az autón 25000et mondtak rá kicsit sokallom. Ez realis?
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 16:15:57 // 95379
Köszi Neked is! Szerintem nem más progit rakott fel, hanem regeneráláskor más egr vezérlést használ.
Elviekben a motor működő egr-rel több kormot termel (80-90%-al), ezért kérdeztem a regenerálási periódust.
csokagm30-05-2017 16:07:20 // 95378
Akkor annyira mégsem jo ár érte.:) csak pont alatta 250ért adja valaki az nagyon sok. Én majd télen veszek valamit telinek.
Hol van ez az erdi hely?
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 16:04:31 // 95377
Nincs konkrét gondom, de nem hiszem el, hogy egy ekkora dízel motornak ennyit kell ennie. Az is tök irreális, hogy a VTT túra 10.2l-ből jött ki úgy, hogy 150 fölött nem igazán volt a mutató, az út 80%-át tempomattal, picivel 150 alatt tettem meg, illetve a 0-áson 100-130 között. Városozás a végén volt kb 20km.
A múltkor ehhez képest volt egy pesti utam. Akkor olyan kedvem lett, hogy elkezdtem neki nyomni egy kicsit, 170-180 körül haladtam vele viszonylag sokat. Aztán beleszaladtunk egy 1 órás dugóba Budapesten. Vissza tempomat 150 és még pár 10 km itt Debrecenben. És ez meg 10.7? Teljesen értelmezhetetlen a különbség.
Nem abszolút értékben zavar, mert egy Tbi-be is beletankolnék ennyit biztosan. Logikailag zavar, hogy nincs különbség, illetve látom itt is blogokban és a spritmonitoron is, hogy nem kötelező ennek ennyit enni.
ZoliNix30-05-2017 15:28:54 // 95376
Szia Gyuri!
Nekem így van. Fogyasztásban nem vettem észre, kint pl. taliról hazafelé 5,5, másnap reggeli város 8,8, ez kiírás előtt is ilyen volt.
Előtte minden regent észrevettem, pillanatnyi felment 20-25-re, viszont kiíráskor gondolom más progit rakott fel mert kb. 8000 Km alatt egy kezemen tudom számolni ahányszor elkaptam.
A Fiatnál azt mondta a szervízvezető (akinek szintén 159-e van) ne foglalkozzak vele, használjam, majd csinálja a dolgát.
Tényleg nem foglalkoztam mostanában vele, és mióta ki lett iktatva a megakadt EGR ami miatt nem indult el, egyszer sem volt gondom vele. (kopp-kopp)
droberto30-05-2017 15:13:07 // 95375
Normál üzemben (jártam úgy fél évet), ezekre nincs hatással.
De könnyen ki tudod próbálni te is: A működtető részt (feket bordás hengert) lefordítod (2 csavart kiszedsz, a 3.-at kilazítot, 180°-al elfordítotd, majd visszahúzod a 3. csavart).

Egyébként van gondod, vagy csak kíváncsi vagy? :)
Hardy30-05-2017 14:34:46 // 95374
Én 100000 ért vettem a négyet Érden. Teljesen hibátlan csak fel kellett rakni. Még a színe is olyan volt mint amit szerettem volna.
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 14:16:30 // 95373
Olyan tapasztalata van e valakinek, hogy csak az egeret irtotta ki, de a dpf bent maradt? Hogy alakult a fogyasztás, regenerálások időköze?

Gyanús nekem ez az egr... Van egy teóriám, miszerint elég az egeret kinyírni és a dpf-el sem lesz többé gond.
psychoati30-05-2017 13:45:49 // 95372
A kecske fáját! Pedig nagyon reménykedtem. :-)
antonov30-05-2017 13:35:47 // 95371
Vagy egy 55344192 kódszámú műanyag krómozott csövecskén 11600 forintba. Jó kérdés.
Liquid30-05-2017 13:27:43 // 95370
Azért nem mindegy hogy van kialakítva, megmunkálva, hogy minden passzoljon, ne eresszen se ki se be, ésatöbbi. Ha megvan a rajz egy esztergályos is meg tudja csinálni.
De ha már itt tartunk, akkor szinte bármely alkatrész erősen túl van árazva, mert pl. mi kerül egy darab fröccsöntött műanyagon 6000ft-ba, amit ülés magasságállító karnak hívnak...
antonov30-05-2017 13:10:33 // 95369
Kezdjük kicsit túltolni a témát. Szerintem drága, szerintetek nem. Ennyi az egész. Egy ebayen árult utólagos hack és a Giulia között én nem húznék párhuzamot.
RomeoOne30-05-2017 13:00:25 // 95368
Ez nem négy fémdugó. Ez négy 159 alkatrész, amit a know-how birtokában terveztek meg és alakítottak ki. A know how árát fizeted meg, nem az anyagét
Bár ha te is a tudás és képesség birtokában vagy, hogy hogyan kell ezeket egy fém munkadarabból kialakítani, akkor persze felesleges megvenned :)
Ha így nézzük, végülis a Giulia QV is drága, ahhoz képest, hogy csak egy rakás karbonszál, meg alumínium, műanyag, meg miegymás.
antonov30-05-2017 12:40:59 // 95367
Négy fémdugóhoz képest szerinte drága, igen, de igényes. ; )
Liquid30-05-2017 12:39:43 // 95366
hmm nemrossz
csokagm30-05-2017 12:29:51 // 95365
Ha valaki patkót keres.
Ez szerintem reális áron van. Patkó
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 12:23:39 // 95364
Én csak az oxigénre tudok tippelni. A turbónyomást elveszi, hogy az EGT feljebb menjen, de ezzel a légfelelsleg is kevesebb lesz. BIztosan az egyenletes áramláshoz is köze van. Az sem mindegy, hogy az a légfelesleg átlag mennyi időt tölt a DPF-ben. Lehet jobb a gyorsítás-lassítás általi koncentráció változás (valahogy így képzelem), mint az egyenletes áramlás.
Egyébként most belenéztem a programba. Elég brutál. Még EGR cleaning ciklus is van benne, valamiképp pulzáltatja a szelepet.
pettinke30-05-2017 12:21:07 // 95363
és nem :-) nem férsz hozzá.
psychoati30-05-2017 11:54:04 // 95362
És ott egy kérdőjel van. Tehát: És ez a mutatvány szívósor le-felszerelés nélkül kivitelezhető? :-)
psychoati30-05-2017 11:53:02 // 95361
És ez a mutatvány szívósor le-felszerelés nélkül kivitelezhető. Tervezem én is a ledugózást, de a szívósor mozgatását elbliccelném.
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2017 11:15:20 // 95360
Ez nem drága, ha nem magad csinálod a szívósor le fel szerelést na majd az drága lesz. Jó pár órás meló pláne ha előtte még jól ki is akarod pucolni amit érdemes ha már egyszer lent van :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.