Forum >> 159
Trogerr31-05-2017 08:17:40 // 95399
Nekem a bal első a melóból hazafele tört el mikor kihajtottam a teremgarázsból, a vicc kedvéért szakadt az eső az ablak meg lent maradt. A bal hátsó meg nyaralás indulásának napján maradt lent... Ott tartok, hogy nem merem lehúzni az ablakokat! :D
Liquid31-05-2017 07:56:32 // 95398
Hmm, én megkérdeznék egy olasz alkatrészest is, mert a Pandához tegnap rendeltem meg kb. ugyanezt az alkatrészt és ha minden igaz akkor kb. fele lesz mint amit itt láttam.
Smith31-05-2017 07:36:57 // 95397
Van 1 db-om aminek nincs helye...
Shadin31-05-2017 07:08:43 // 95396
RomeoOne30-05-2017 23:33:18 // 95395
Ha pár nappal ezelőtt ott vagy VTT-n, Erhard a kezedbe nyom mindent :D
csokagm30-05-2017 23:00:40 // 95394
Nálam ez most pont aktuális:)
btibi30-05-2017 22:21:39 // 95393
Sziasztok!
Behalt a bal hátsó ablakemelőm. Pontosabban letört a fehér műanyag alkatrész felső füle, ami a fémsínen csúszik. A bowden egyik fele kiakadt és meggyűrődött az orsóban, szétcseszve az orsó vezetőbordáit is. Gyakorlatilag ami épen maradt az a motor a fogaskerékkel és a fém sín.
Járt már valaki hasonlóan? Tud valaki olcsó megoldást? ha venni kell szerkezetet melyiket ajánlanátok és melyiket nem?
Köszi a segítséget
Behalt a bal hátsó ablakemelőm. Pontosabban letört a fehér műanyag alkatrész felső füle, ami a fémsínen csúszik. A bowden egyik fele kiakadt és meggyűrődött az orsóban, szétcseszve az orsó vezetőbordáit is. Gyakorlatilag ami épen maradt az a motor a fogaskerékkel és a fém sín.
Járt már valaki hasonlóan? Tud valaki olcsó megoldást? ha venni kell szerkezetet melyiket ajánlanátok és melyiket nem?
Köszi a segítséget
Csabi30-05-2017 22:03:39 // 95392

No ezért nem vettem anno 3,2-t.
Ha előjön a láncnyúlásos hiba, akkor szopás van. Mindent illik cserélni, gyári ár 5-600körül indul +munkadij. Van egy opel motor asszem 2,8as ugyanilyen vezérléssel, az sokkal olcsóbb, de a forrást nme könnyű megtalálni, +gari ugrott...+találj egy normális szerelőt aki ért is hozzá...
droberto30-05-2017 21:48:18 // 95391
Az automata is rátesz ennyit kb.
emGéza30-05-2017 21:34:19 // 95390
A múltkor bementem egy kis boltba és az udvaron állt egy 159-es .
A boltosé , 1.9 dizel ... beszélgettünk , azt mondta , hogy kevés a LE .
A hahun talált valami lánccserére javalott 3.2-est . 260 LE !!!
Csak nem tudja , hogy mennyiből állna meg .
Gondoltam megkérdezem .
A boltosé , 1.9 dizel ... beszélgettünk , azt mondta , hogy kevés a LE .
A hahun talált valami lánccserére javalott 3.2-est . 260 LE !!!
Csak nem tudja , hogy mennyiből állna meg .
Gondoltam megkérdezem .
Dzsozy30-05-2017 21:20:23 // 95389
Kérdezd meg ribipetit. Anno 1100 AUS dollárt írt nekem, mikor beszéltem vele. Vannak akik facen 100-150e ft-t kiabálnak, meg 5 nap alatt itt van Amerikából címszóval hirdetik. :)
emGéza30-05-2017 21:01:47 // 95388
A 3.2 JTS vezérműlánc cseréje , mennyiből állna meg ?
Haddel30-05-2017 20:35:56 // 95387
Vagy az ajtóbehúzóban levő gumilapban mi kerül 3000 ftba? Mégis megvettük már páran😃
Lexlutor30-05-2017 20:05:00 // 95386
Nagyon olcsón vetted, szerencséd volt. Enyém 160e be volt.
wk 16630-05-2017 19:18:34 // 95385
Üdv nekem ki van az Egr írva a dpf maradt. ugyanúgy 500km és regenerál. A fogyasztás pár decivel kevesebb de ez lehet a program miatt is.
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 17:53:01 // 95384
Azt valamivel többet használtuk most az igaz.
Hardy30-05-2017 17:45:31 // 95383
Alfa depóba 170. 250 már a TI ára. Érden van alfa bontó. Ott van minden. Turul utca.
Morfiusz Cédula30-05-2017 17:34:14 // 95382
ELM27 csati + Androidos tablet + Alfa OBD app. De Androidos tablet helyett lehetne Windows-os is Multiecusscan szoftverrel.
Giuntini30-05-2017 17:25:04 // 95381
Azt azért számold bele, hogy a klíma 4-5 deci pluszt okoz.
csokagm30-05-2017 17:08:24 // 95380
Volt aki csináltatott mar horpadást?
3 pici van az autón 25000et mondtak rá kicsit sokallom. Ez realis?
3 pici van az autón 25000et mondtak rá kicsit sokallom. Ez realis?
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 16:15:57 // 95379
Köszi Neked is! Szerintem nem más progit rakott fel, hanem regeneráláskor más egr vezérlést használ.
Elviekben a motor működő egr-rel több kormot termel (80-90%-al), ezért kérdeztem a regenerálási periódust.
Elviekben a motor működő egr-rel több kormot termel (80-90%-al), ezért kérdeztem a regenerálási periódust.
csokagm30-05-2017 16:07:20 // 95378
Akkor annyira mégsem jo ár érte.:) csak pont alatta 250ért adja valaki az nagyon sok. Én majd télen veszek valamit telinek.
Hol van ez az erdi hely?
Hol van ez az erdi hely?
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 16:04:31 // 95377
Nincs konkrét gondom, de nem hiszem el, hogy egy ekkora dízel motornak ennyit kell ennie. Az is tök irreális, hogy a VTT túra 10.2l-ből jött ki úgy, hogy 150 fölött nem igazán volt a mutató, az út 80%-át tempomattal, picivel 150 alatt tettem meg, illetve a 0-áson 100-130 között. Városozás a végén volt kb 20km.
A múltkor ehhez képest volt egy pesti utam. Akkor olyan kedvem lett, hogy elkezdtem neki nyomni egy kicsit, 170-180 körül haladtam vele viszonylag sokat. Aztán beleszaladtunk egy 1 órás dugóba Budapesten. Vissza tempomat 150 és még pár 10 km itt Debrecenben. És ez meg 10.7? Teljesen értelmezhetetlen a különbség.
Nem abszolút értékben zavar, mert egy Tbi-be is beletankolnék ennyit biztosan. Logikailag zavar, hogy nincs különbség, illetve látom itt is blogokban és a spritmonitoron is, hogy nem kötelező ennek ennyit enni.
A múltkor ehhez képest volt egy pesti utam. Akkor olyan kedvem lett, hogy elkezdtem neki nyomni egy kicsit, 170-180 körül haladtam vele viszonylag sokat. Aztán beleszaladtunk egy 1 órás dugóba Budapesten. Vissza tempomat 150 és még pár 10 km itt Debrecenben. És ez meg 10.7? Teljesen értelmezhetetlen a különbség.
Nem abszolút értékben zavar, mert egy Tbi-be is beletankolnék ennyit biztosan. Logikailag zavar, hogy nincs különbség, illetve látom itt is blogokban és a spritmonitoron is, hogy nem kötelező ennek ennyit enni.
ZoliNix30-05-2017 15:28:54 // 95376
Szia Gyuri!
Nekem így van. Fogyasztásban nem vettem észre, kint pl. taliról hazafelé 5,5, másnap reggeli város 8,8, ez kiírás előtt is ilyen volt.
Előtte minden regent észrevettem, pillanatnyi felment 20-25-re, viszont kiíráskor gondolom más progit rakott fel mert kb. 8000 Km alatt egy kezemen tudom számolni ahányszor elkaptam.
A Fiatnál azt mondta a szervízvezető (akinek szintén 159-e van) ne foglalkozzak vele, használjam, majd csinálja a dolgát.
Tényleg nem foglalkoztam mostanában vele, és mióta ki lett iktatva a megakadt EGR ami miatt nem indult el, egyszer sem volt gondom vele. (kopp-kopp)
Nekem így van. Fogyasztásban nem vettem észre, kint pl. taliról hazafelé 5,5, másnap reggeli város 8,8, ez kiírás előtt is ilyen volt.
Előtte minden regent észrevettem, pillanatnyi felment 20-25-re, viszont kiíráskor gondolom más progit rakott fel mert kb. 8000 Km alatt egy kezemen tudom számolni ahányszor elkaptam.
A Fiatnál azt mondta a szervízvezető (akinek szintén 159-e van) ne foglalkozzak vele, használjam, majd csinálja a dolgát.
Tényleg nem foglalkoztam mostanában vele, és mióta ki lett iktatva a megakadt EGR ami miatt nem indult el, egyszer sem volt gondom vele. (kopp-kopp)
droberto30-05-2017 15:13:07 // 95375
Normál üzemben (jártam úgy fél évet), ezekre nincs hatással.
De könnyen ki tudod próbálni te is: A működtető részt (feket bordás hengert) lefordítod (2 csavart kiszedsz, a 3.-at kilazítot, 180°-al elfordítotd, majd visszahúzod a 3. csavart).
Egyébként van gondod, vagy csak kíváncsi vagy? :)
De könnyen ki tudod próbálni te is: A működtető részt (feket bordás hengert) lefordítod (2 csavart kiszedsz, a 3.-at kilazítot, 180°-al elfordítotd, majd visszahúzod a 3. csavart).
Egyébként van gondod, vagy csak kíváncsi vagy? :)
Hardy30-05-2017 14:34:46 // 95374
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 14:16:30 // 95373
Olyan tapasztalata van e valakinek, hogy csak az egeret irtotta ki, de a dpf bent maradt? Hogy alakult a fogyasztás, regenerálások időköze?
Gyanús nekem ez az egr... Van egy teóriám, miszerint elég az egeret kinyírni és a dpf-el sem lesz többé gond.
Gyanús nekem ez az egr... Van egy teóriám, miszerint elég az egeret kinyírni és a dpf-el sem lesz többé gond.
psychoati30-05-2017 13:45:49 // 95372
A kecske fáját! Pedig nagyon reménykedtem. :-)
antonov30-05-2017 13:35:47 // 95371
Vagy egy 55344192 kódszámú műanyag krómozott csövecskén 11600 forintba. Jó kérdés.
Liquid30-05-2017 13:27:43 // 95370
Azért nem mindegy hogy van kialakítva, megmunkálva, hogy minden passzoljon, ne eresszen se ki se be, ésatöbbi. Ha megvan a rajz egy esztergályos is meg tudja csinálni.
De ha már itt tartunk, akkor szinte bármely alkatrész erősen túl van árazva, mert pl. mi kerül egy darab fröccsöntött műanyagon 6000ft-ba, amit ülés magasságállító karnak hívnak...
De ha már itt tartunk, akkor szinte bármely alkatrész erősen túl van árazva, mert pl. mi kerül egy darab fröccsöntött műanyagon 6000ft-ba, amit ülés magasságállító karnak hívnak...
antonov30-05-2017 13:10:33 // 95369
Kezdjük kicsit túltolni a témát. Szerintem drága, szerintetek nem. Ennyi az egész. Egy ebayen árult utólagos hack és a Giulia között én nem húznék párhuzamot.
RomeoOne30-05-2017 13:00:25 // 95368
Ez nem négy fémdugó. Ez négy 159 alkatrész, amit a know-how birtokában terveztek meg és alakítottak ki. A know how árát fizeted meg, nem az anyagét
Bár ha te is a tudás és képesség birtokában vagy, hogy hogyan kell ezeket egy fém munkadarabból kialakítani, akkor persze felesleges megvenned :)
Ha így nézzük, végülis a Giulia QV is drága, ahhoz képest, hogy csak egy rakás karbonszál, meg alumínium, műanyag, meg miegymás.
Bár ha te is a tudás és képesség birtokában vagy, hogy hogyan kell ezeket egy fém munkadarabból kialakítani, akkor persze felesleges megvenned :)
Ha így nézzük, végülis a Giulia QV is drága, ahhoz képest, hogy csak egy rakás karbonszál, meg alumínium, műanyag, meg miegymás.
antonov30-05-2017 12:40:59 // 95367
Négy fémdugóhoz képest szerinte drága, igen, de igényes. ; )
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 12:23:39 // 95364
Én csak az oxigénre tudok tippelni. A turbónyomást elveszi, hogy az EGT feljebb menjen, de ezzel a légfelelsleg is kevesebb lesz. BIztosan az egyenletes áramláshoz is köze van. Az sem mindegy, hogy az a légfelesleg átlag mennyi időt tölt a DPF-ben. Lehet jobb a gyorsítás-lassítás általi koncentráció változás (valahogy így képzelem), mint az egyenletes áramlás.
Egyébként most belenéztem a programba. Elég brutál. Még EGR cleaning ciklus is van benne, valamiképp pulzáltatja a szelepet.
Egyébként most belenéztem a programba. Elég brutál. Még EGR cleaning ciklus is van benne, valamiképp pulzáltatja a szelepet.
pettinke30-05-2017 12:21:07 // 95363
és nem :-) nem férsz hozzá.
psychoati30-05-2017 11:54:04 // 95362
És ott egy kérdőjel van. Tehát: És ez a mutatvány szívósor le-felszerelés nélkül kivitelezhető? :-)
psychoati30-05-2017 11:53:02 // 95361
És ez a mutatvány szívósor le-felszerelés nélkül kivitelezhető. Tervezem én is a ledugózást, de a szívósor mozgatását elbliccelném.
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2017 11:15:20 // 95360
Ez nem drága, ha nem magad csinálod a szívósor le fel szerelést na majd az drága lesz. Jó pár órás meló pláne ha előtte még jól ki is akarod pucolni amit érdemes ha már egyszer lent van :)
droberto30-05-2017 10:34:02 // 95359
Én kevesebbre emlékszem.
Majd csekkolom. :)
Majd csekkolom. :)
droberto30-05-2017 10:32:19 // 95358
Így van, elvileg az jobb a motornak. Viszont valamiért a szűrőnek rosszab. Vagy a matek nem jön ki egy változó miatt.
Autópályán, városon kívül kevesebb a regenkori többletfogyi, mert kevesebbet kell utóbecsekendeznie (melegebb a motor), hogy elérje a kataliztor a 600+-os hőmérsékletet.
Itt van egy korábban végzett mérésem.
Autópályán, városon kívül kevesebb a regenkori többletfogyi, mert kevesebbet kell utóbecsekendeznie (melegebb a motor), hogy elérje a kataliztor a 600+-os hőmérsékletet.
Itt van egy korábban végzett mérésem.
pettinke30-05-2017 10:27:05 // 95357
olvass mégegyszer: kiirtani =/= kiiratni :-)
FinnMate30-05-2017 10:22:17 // 95356
Javítsatok ki, ha tévedek, de ledugózáshoz én úgy tudom semmit nem kell kiíratni. Egyébként van a facebookon egy alfás srác, Orovecz Roland a neve, a profilképén alfák vannak, szóval felismerhető, Ő árul 13 körül. Az ár majdnem ugyan az mint az uk ebay ár, de legalább az már otthon van.
pettinke30-05-2017 10:20:17 // 95355
12e HUF az egész autó értékéhez képest drága? hát ... végülis láttam már szervizt, ahol pillanatragasztóval 20 Ft-ost tettek a lukra ...
antonov30-05-2017 09:30:43 // 95354
Köszönöm, mondjuk gondnolom azt eleve nem árt kiirtani. Ezt néztem. Mondjuk rohadt drága.
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2017 09:07:02 // 95353
Én biztos nem piszkálnám. Égesse ki, ahogy gyárilag programozták. Nekem nem tűnik úgy, hogy autópályán jobban kiégeti. Inkább csak kevesebb beavatkozással égeti ki. Épp hogy megemeli a fogyasztást, picit esik a töltőnyomás. Valószínű, hogy a motornak az ilyen regenerálás árt legkevesebbet.
Egyébként simán kipöffenti városban, országúton, mindenhol. A hőfok és az időtartam is kb mindig ugyanaz és a végeredmény is 20% körüli. Gyanítom, hogy a városi dugó az ami leginkább megöli, illetve a sok rövid út miatti soha be nem melegedés.
A hőfokot nyilván könnyebb összehozni egy jól átmelegedett motoron, autópályás üzem közben, után.
Egyébként simán kipöffenti városban, országúton, mindenhol. A hőfok és az időtartam is kb mindig ugyanaz és a végeredmény is 20% körüli. Gyanítom, hogy a városi dugó az ami leginkább megöli, illetve a sok rövid út miatti soha be nem melegedés.
A hőfokot nyilván könnyebb összehozni egy jól átmelegedett motoron, autópályás üzem közben, után.
pettinke30-05-2017 08:59:47 // 95352
szívósoron az örvénycsappantyúk mozgatójának tengelye szokott szelelni, amitől nagyon rossz a hideg alapjárat. ki kell irtani, le kell dugózni.
dehát látatlanban ez is csak egy tipp :-)
dehát látatlanban ez is csak egy tipp :-)
antonov30-05-2017 08:46:24 // 95351
Lenne egy kérdésem hozzátok: reggelente hidegindításnál négyből háromszor sántítva jár a motor, nem durván, csak úgy éppenhogy, aztán kb mindig ugyanott (elhagyva a budakalászi halál körforgalmat) nyomtalanul megszűnik. Csatikat mozgattam már, sikertelenül. Tudom, hogy a távgyógyítás elég nehéz, de nincs ötletetek merre indulhatnék?
droberto30-05-2017 08:28:07 // 95350
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?