Forum >> 159
pettinke05-05-2017 08:23:20 // 94435
Akkumulátorra gyanakodjál. Ha terheletlenül nincs meg a 12.7 Volt, illetve indítózáskor 10 V alá esik, akkor meghülyülnek a számítógépek.
Rivers05-05-2017 08:17:10 // 94434
Sziasztok!
Találkoztatok már olyan helyzettel,hogy egyszer csak kiírja az autó besz@rt a ABS/ESP/ASR/VDC és vedd elő a kézikönyvet..... de az autó megy tovább változatlanul mintha mi sem történt volna,de viszont leállításnál csak hosszú gombnyomásra áll le a motor. Újraindításnál meg mintha mi sem történt volna. 2 hete jött először elő meg tegnapi nap.
Valaki tud valami okosat?
Találkoztatok már olyan helyzettel,hogy egyszer csak kiírja az autó besz@rt a ABS/ESP/ASR/VDC és vedd elő a kézikönyvet..... de az autó megy tovább változatlanul mintha mi sem történt volna,de viszont leállításnál csak hosszú gombnyomásra áll le a motor. Újraindításnál meg mintha mi sem történt volna. 2 hete jött először elő meg tegnapi nap.
Valaki tud valami okosat?
TS04-05-2017 22:06:01 // 94433
Sajnos kényesek a modern dieselek.A legrosszabb a dologban hogy nincs időm heteket várni mire kideritenek dolgokat.Szerencsére a feleségem voyagerével addig el tudok mászkálni míg betegeskedik az alfa,de addig neki nincs kocsija.Ezért is igyekszem kicserélni minden problémásnak mondott szart a kocsiban,hogy végre összeálljon.A roveremmel ugyanez volt.Vásárlás után mindjárt 1800€-t költöttem rá,de az utána meghálálta,hatvanezreket elmentem nem várt szervíz nélkül.
Smith04-05-2017 22:03:45 // 94432
Ha minden megfelel az autóval, ne a BOSE megléte vagy hiánya legyen az, ami miatt nem őt választod. Úgyis kicserélnéd a fejegységet majd, és akkor meg csak bonyolítja ha van benne bose.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:53:10 // 94431
Na erre kiváncsi leszek. Az egr-t én kizártam, az egr conrol csak első gázadásra kapcsol, 480mg levegő mellett is rángat. A szívósorban 30e km van, nem kéne rossznak lennie. Nem kicsit belemerültél a dologba, de megértem. Idegesítő, és én sem hiszem, hogy ez így normális. Majd referálok, hogy a csatlakozó csere meggyógyította e. Az injektorokat nem piszkálom, mert látom, hogy teljesen hektikusak a korrekciók amíg berángat, aztán meg az is helyre jön.
TS04-05-2017 21:43:55 // 94430
Nálam a jelenség ugyan ez.Mármint az egyenetlen alapjárat a külső hőmérséklet függvényében.Szintén 2,4 automata.Ha nulla alá esik a hőmérséklet,max egyet-kettőt ránt és kismul.De plusz 15-20 környékén borzasztó.Füstöl is és van hogy leáll.Mondjuk nekem nem hoz hibakódot az injektor csatlakozásra.Elkezdtem a végére járni.Először a győri fiat rieglerhez vittem.Ott 12000-ért azt mondták hogy fogadjam el,a 2,4-es motor ilyen.Hibakod nincs.Balfaszok.A következő aki foglalkozott vele szintén alfás,ő kideritette hogy be van építve egy nevesincs hitvány tuningbox,ezt kikötötte és sokkal egyenletesebb,jobb lett a teljesitmény leadás,de a hideginditásnál ugyanugy egyenetlen az alapjárat.Az volt a javaslata hogy kezdjük az üzemanyag rendszerrel a nyomozást.Elvittem a győri interdieselhez.Kivették mind az öt cr injektort.Egy kilógott a sorból,a többi viszonylag jó.Azt az egyet javíttattam mert 160 000-nél nem találtam indokoltnak az összeset felújíttatni.Öszserakták,próba,ugyanolyan szar.Megint szét,újra bemérés,komplett üzemanyag rendszer bemérése,minden tökéletes,mégis szar.A diagnosztika azt mutatta hogy minden esetben akkor kezdi a hülyeséget ha az egr nyit.Javaslat,cseréljek egrt,jó minőségű van kb 40 000-ért,valamint szívósort,mert az örvénylapátok is okozhatják.A szívósor már megjött rég,sőt az örvénylapátokat is kiütöttem belőle és ledugóztam a helyüket.Mondjuk az most is magas hogy az e-bayrol hogy tudtam megrendelni 200€-ért,míg itthon ugyanez 90 000.Csak beépítésre várt,a cartárssal úgy egyeztünk meg hogy először az üzemanyag rendszert zárjuk ki,utána szívósor csere,majd egy teljesitmény optimalizálás.Viszont ha már le van bontva a szívósor,mindenképp szeretném dióhéjazni a szívócsatornákat.Már megjött a szóróanyag,elvileg hamarosan összeáll a berendezés is hozzá,akkor nekiállunk.Egr-t nem cserélek,az optimalizálás keretében egyszerűen kiíratom.Úgyis ezek a kurva környezetvédelmi megoldások minden drága probléma forrása.Ha mindennel elkészültem,végre nekiállok a blogomnak részletesen.Az időhiány a legnagyobb nyűgöm
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:41:21 // 94429
Nem tűnt fel ilyen. Berángat inditás után, ilyenkor fehéren füstöl, össze vissza mennek a korrekciók. Elindulok és 1 perc alatt magához tér. Esős időben durvább,.most box nélkül pedig már azonnal Check Engine-t dob, 3-mas injektor no signal hibával.
Liquid04-05-2017 21:39:38 // 94428
Ha van akkor jó alapvetően, ha nincs akkor pont annyi meló beépíteni, mint egy bármely mást ami viszont jobb tud lenni.
Kérdezd Shadin-t. Ha Ő azt mondja megéri betenni utólag, akkor hajrá :)
Kérdezd Shadin-t. Ha Ő azt mondja megéri betenni utólag, akkor hajrá :)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:36:30 // 94427
Ha minden másban tetszik az autó, szerintem se a Bose-on múljon. Jó jó, de nem akkora nagy szám azért. :-)
Haddel04-05-2017 21:35:44 // 94426
Bontós haverjától hozta. Igen gyárit. Neked is ugrált az üzemanyagszintjelző összevisza?
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:33:27 // 94425
Újakat tett fel gondolom. Ugyanazt a fajtát tette, ami gyárlag volt (sárga biztosító pöcök)?
159 Indigo Gray 2.4 Monster04-05-2017 21:33:21 // 94424
Utolag bele faragnijöttél nagy meló, sokba is kerül. És nem ér annyit
csokagm04-05-2017 21:31:15 // 94423
Majdnem biztos, lebeszélnél róla? :)
Liquid04-05-2017 21:29:43 // 94422
biztos akarsz Bose-t?...
csokagm04-05-2017 21:27:58 // 94421
Megnéztem, egy autót, majd mindenben megfelel, viszont nincs benne bose. Navis. Nagy macera utólag belerakni? Bontóban kapni esetleg szettet?
Haddel04-05-2017 21:22:28 // 94420
Csatlakozókkal nekem is van tapasztalatom.Kb 35000 km-el ezelőtt cserélte ki nekem Csöri őket,azóta semmi gond velük.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 21:21:42 // 94419
Igazából a forrasztás nem akkora ügy, csak nem akarok úgy járni, hogy levagdosom a gyári csatikat és kiderül, hogy más a gond. Holnap reggel kigondolom. Az van, hogy mennem kellene ide-oda, és ez már a második alkalom, hogy nem tudok az autómmal menni. Nem vagyok boldog.. Lehet visszadugom a boxot, aztán max 1-eben jövök haza :-S
Trombozis04-05-2017 20:21:59 // 94418
Sok sikert! Ha megvagy akkor odaállok a 156tal, azon is lehet gyakorolni. :-\
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 18:42:31 // 94417
Ja, egr kizárva, biztos hogy nem az a hiba, dpf tiszta, tank tele. :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2017 18:39:42 // 94416
Csatlakozó ügyben nálam is újabb tapasztalat.
Valami azokkal a gyári csatikkal nem kerek. Az autóm megint elkezdte a rángatást. Nem durván, indítás után 1 percig csinálta és kísértetiesen csak 15 fok körüli hőmérsékletnél (?). Gondoltam ránézek a korrekciókra. Na már ott nem stimmelt valami. MIndenképp végére akartam járni, mert nem szeretnék úgy járni mint Te, hogy valahol itthonról jó messze jön rá a hülyeség.
Lehúztam a boxot, hátha az a gond. Hát nem. Beindítottam box nélkül és azonnal vészüzembe vágta magát. Kivételesen 3-mas henger no signal.
A vezetéken itt is van egy kis törés, de a múltkor meghámoztam az 5-öst, az erek belül jók. Valószínűleg a késes csatlakozóknak van valami típushibája. Az a gáz, hogy hiába mozgatom, nem tudom egyértelműen elrontani, megjavítani. Bazgatom egy kicsit és egyszer csak simán kezd járni, bazgatom megint, ráng. A boxot visszadugva jobb, mert ott a box vezetékén lévő aljzattal találkozik az injektor csatlakozó, ez valahogy jobb kontaktust ad. Elég fura..
Szóval nálam a terv a következő. Megy az összes hulladék sárga biztosítós csati a kukába. Veszek a bontóban 5db régi Fiat 2 pólusú injektor csatlakozót, ilyet:

És felforrasztom őket. Kicsit még fázok a művelettől, hogy levágjam az összes gyári csatlakozót, de ez a rángatás ez rohadtul nem megnyugtató.
Ami még nem tiszta nekem, hogy mi köze a 15 fokhoz és miért csak 1 percig rángatózik a motor. Tökön is szúrom magam, ha lecserélem a csatikat és nem múlik el a jelenség... de nem tudok másra gondolni, csak ez lehet.
Valami azokkal a gyári csatikkal nem kerek. Az autóm megint elkezdte a rángatást. Nem durván, indítás után 1 percig csinálta és kísértetiesen csak 15 fok körüli hőmérsékletnél (?). Gondoltam ránézek a korrekciókra. Na már ott nem stimmelt valami. MIndenképp végére akartam járni, mert nem szeretnék úgy járni mint Te, hogy valahol itthonról jó messze jön rá a hülyeség.
Lehúztam a boxot, hátha az a gond. Hát nem. Beindítottam box nélkül és azonnal vészüzembe vágta magát. Kivételesen 3-mas henger no signal.
A vezetéken itt is van egy kis törés, de a múltkor meghámoztam az 5-öst, az erek belül jók. Valószínűleg a késes csatlakozóknak van valami típushibája. Az a gáz, hogy hiába mozgatom, nem tudom egyértelműen elrontani, megjavítani. Bazgatom egy kicsit és egyszer csak simán kezd járni, bazgatom megint, ráng. A boxot visszadugva jobb, mert ott a box vezetékén lévő aljzattal találkozik az injektor csatlakozó, ez valahogy jobb kontaktust ad. Elég fura..
Szóval nálam a terv a következő. Megy az összes hulladék sárga biztosítós csati a kukába. Veszek a bontóban 5db régi Fiat 2 pólusú injektor csatlakozót, ilyet:


És felforrasztom őket. Kicsit még fázok a művelettől, hogy levágjam az összes gyári csatlakozót, de ez a rángatás ez rohadtul nem megnyugtató.
Ami még nem tiszta nekem, hogy mi köze a 15 fokhoz és miért csak 1 percig rángatózik a motor. Tökön is szúrom magam, ha lecserélem a csatikat és nem múlik el a jelenség... de nem tudok másra gondolni, csak ez lehet.
Giuntini04-05-2017 18:17:53 // 94415
50000 km-enként érdemes cserélni.
David | Centocinquantanove04-05-2017 12:57:25 // 94414
ez jó kérdés.
Így már összeállt nekem is, azt tudtam hogy napsütés szenzor van benne de én azt hittem, hogy az vezérli a műszerfal háttérvilágítás erősségét is.
Azt, hogy a két oldalt hogyan érzékeli arra nem jöttem még rá de az tény, hogy ha tűz a nap arra az izére, akkor a klíma is erősebben hűt, mintha árnyékban lenne.
Így már összeállt nekem is, azt tudtam hogy napsütés szenzor van benne de én azt hittem, hogy az vezérli a műszerfal háttérvilágítás erősségét is.
Azt, hogy a két oldalt hogyan érzékeli arra nem jöttem még rá de az tény, hogy ha tűz a nap arra az izére, akkor a klíma is erősebben hűt, mintha árnyékban lenne.
Tocke04-05-2017 12:35:57 // 94413
Mennyi km után cseréled a váltóolajat?
Giuntini04-05-2017 12:29:33 // 94412
Meg volt az olajcsere minden szűrővel. Még a váltó olajat kell lecserélni.
RomeoOne04-05-2017 10:28:05 // 94411
Csavar takaró? :D
Smith04-05-2017 10:26:53 // 94410
A MES szerint van jobb oldali és bal oldali napsütés érzékelő a klímához. Abban a kis kupakban lehet mindkettő???
Béci Ɨ|ѯ04-05-2017 10:25:46 // 94409
Az a klíma fényérzékelője. Ha rásüt a nap, akkor automata állásban jobban hűt.
David | Centocinquantanove04-05-2017 08:40:50 // 94408
Na bakker, még most is hallok újat! :)
Én azt hittem az érzékelő elöl a szélvédő tövében ami középen van ilyen kis kupak méretű kupolában van...
Akkor az mi, amire én gondoltam? :)
Én azt hittem az érzékelő elöl a szélvédő tövében ami középen van ilyen kis kupak méretű kupolában van...
Akkor az mi, amire én gondoltam? :)
Dömpi (il dottore)03-05-2017 19:45:47 // 94407
Érik már a szétszedés, mert az ajtóhatárplók is kattognak
RomeoOne03-05-2017 17:05:05 // 94406
Pakson esik a jég... Áldom az eget, hogy rajta van a kocsin az a réteges ponyva
Tom_15603-05-2017 09:36:32 // 94405
Köszi, megnyugodtam, akkor ezt is felírom a listára :)
Tocsa02-05-2017 23:09:16 // 94404
Üdv. Ha a porlasztók tövében láthgató olajos cuccra gondolsz akkor nem vészes de minél előbb cserélni kell a porlasztók végén levő réztömítéseket amíg bele nem sülnek .Az enyémen 1 porlasztó tövébe volt ilye elég nehéz is volt kiszedni a porlasztót meg avrégo rossz tömítést. A tömcsi jóesetben a porlasztó végén marad ha kiszeded ha nem akkor szívás mert jó mélyen van.
psychoati02-05-2017 22:59:37 // 94403
Szia!
Nekem pont ugyanez volt. Szétszedtem az ajtót, kiszedtem a zárat, aztán zár szét. Megtakarítottam, összeraktam és azóta jól működik.
Nekem pont ugyanez volt. Szétszedtem az ajtót, kiszedtem a zárat, aztán zár szét. Megtakarítottam, összeraktam és azóta jól működik.
Dömpi (il dottore)02-05-2017 22:07:31 // 94402
Sziasztok!
Van egy aprócska gondom.
Van, hogy mikor oldom a kp-i zárat, a bal hátsó ajtót nem nyitja, ilyenkor csak a vezetőülés felőli ajtót kinyitva belülről benyúlva tudom nyitni. Viszont ha utána bezárom és egyből nyitom, akkor meg jó.
Na, ilyenkor wtf???
Van egy aprócska gondom.
Van, hogy mikor oldom a kp-i zárat, a bal hátsó ajtót nem nyitja, ilyenkor csak a vezetőülés felőli ajtót kinyitva belülről benyúlva tudom nyitni. Viszont ha utána bezárom és egyből nyitom, akkor meg jó.
Na, ilyenkor wtf???
Tom_15602-05-2017 21:06:17 // 94400
Tom_15602-05-2017 21:04:04 // 94399
Üdv
Az miétt van, hogy beindítom az autót és a piktogrammok azt jelzik h majdnem full az olajszint kb 5 perc múlva leállítom, majd indítom már azt jelzi h minimumon van?
Hétfőn megy szervízbe az autó, nagyon aggódjak a képen láthatóak miatt?
Az miétt van, hogy beindítom az autót és a piktogrammok azt jelzik h majdnem full az olajszint kb 5 perc múlva leállítom, majd indítom már azt jelzi h minimumon van?
Hétfőn megy szervízbe az autó, nagyon aggódjak a képen láthatóak miatt?
WarbiRunner (Gyuri)02-05-2017 19:42:57 // 94398
A 4-es lesz az, szerintem is.
SzJanos02-05-2017 19:06:44 // 94397
Sziasztok!
TPS reset-et hogy lehet a 159-nél végrehajtani? Van nálunk is mód a 156-hoz hasonlóan akku saru levétel....járatni így úgy módszer, vagy csak a fedélzeti számítógépen keresztül lehet?
TPS reset-et hogy lehet a 159-nél végrehajtani? Van nálunk is mód a 156-hoz hasonlóan akku saru levétel....járatni így úgy módszer, vagy csak a fedélzeti számítógépen keresztül lehet?
WarbiRunner (Gyuri)02-05-2017 18:40:44 // 94396
A feeling, amikor az autópályán a trafipax mögül a rendőr felemeli a fejét, majd utána fordul az autódnak... megfizethetetlen :-)
ProdyG02-05-2017 13:14:36 // 94395
_Ata_02-05-2017 12:45:17 // 94394
És tényleg :D VTT-n még nem jelentkeznék a kvízbe.. :D
pettinke02-05-2017 12:15:22 // 94393
Tocke02-05-2017 11:49:42 // 94392
Köszi a választ, rendelés alatt van a "bibis" alkatrész, árat még nem tudok hozzá.
_Ata_02-05-2017 10:57:17 // 94391
Na ez valahogy kimaradt, pedig olvasgattam a könyvet :) Köszi szépen!
RomeoOne02-05-2017 10:52:43 // 94390
A sebességmérő órában, kb. fél 5-nél, sugárirányban félúton látható a fényérzékelő.
pettinke02-05-2017 10:15:10 // 94389
Így van, van benne fényérzékelő.
_Ata_02-05-2017 10:08:38 // 94388
Cartársak! Az létezik, hogy a műszerfal világítás a fényerő függvényében változik? Olyan mintha este magától halványabb lenne, bár lehet csak a szemem káprázik :D
SzJanos02-05-2017 10:03:59 // 94387
Arra is gondoltam, hogy a folytószelep nem lett feltanítva, és hülyéskedik amikor motorfékkel gurulok. Majd viszem vissza a héten átnézetni, és talán okosabbak leszünk.
RomeoOne01-05-2017 21:00:21 // 94386
Ha a gumicső ép, akkor én az érzékelőt cserélném. Mondjuk nekem a gumicső már el volt szakadozva, de úgy sem dobott hibakódot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?