Forum >> 159

yani🍀08-12-2016 19:21:36 // 88174
E típusú torx
link
Liquid08-12-2016 19:21:15 // 88173
Ilyeneket én is találtam... viszont nekem ennek az "inverze" kellene
hg6idn08-12-2016 19:15:43 // 88171
Én Bp, X. Gyömrői úton lévő: http://www.szerszamoutlet.hu/index.php
vettem. Talán Yato, barkácsból a jobbak közé tartozik.
Liquid08-12-2016 19:12:01 // 88170
A motortérben található RIBE csavarokhoz hol lehet dugókulcsot kapni? Már az is segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani pontosan mi a neve :)
Köszi!
Jossi08-12-2016 17:19:14 // 88167
Sziasztok!! A szíjakat(generátor,klíma) hány km vagy év után kell cserélni?? 1,9JTS
Kolci08-12-2016 14:30:02 // 88166
De leszedni úgy is lehet, hogy óvatosan elvágod pl felx-szel, csak nagyon büdös a hogy ég a gumi.
:)
Kolci08-12-2016 14:28:12 // 88165
Feltámasztod a szilentet a prés asztalára, úgy hogy a lengőkar azon lóg és egy dornival, vagy crovaszárral megnyomatod a préssel a lengőt ott ahol beledugták a szilentbe.
emGéza08-12-2016 13:41:00 // 88164
És , hogy/mivel szeded le a szilentet a lengőkarról ?
Kolci08-12-2016 13:36:29 // 88163
:DD

Gépműhelyben egy ezresért megcsinálják pikk-pakk, csak fuvar legyen odáig :)
emGéza08-12-2016 13:34:30 // 88162
Vagy egy méretes satu .
Kolci08-12-2016 13:31:27 // 88161
Ne üssed, mert csak szétvered az alu lengőkart. A szilent ahol csatlakozik a lengőkarhoz, ott gumiborítást kapott, és kalapálásnál csak rugózik.
Présgéppel két perc a csere, s közben megpucoltad a lengőkart is.
Nem kell nagy tudású gép, csak férjen bele a lengőkar :)
emGéza08-12-2016 13:29:09 // 88160
Nekem mindkét oldalit cserélni kell . Majd tavasszal ...
Martin Kovacs08-12-2016 13:21:03 // 88159
Basszus az jó szívásos meló lesz akkor :/ Köszi cartars ! :D
emGéza08-12-2016 13:08:52 // 88158
Szerintem ki kell venni a lengőkart , és némi kalapácsütés kell a szilentnek a le és
fel kerülésre .
Martin Kovacs08-12-2016 12:15:37 // 88157
Cartarsak ! :)

valaki cserélt mostanában bal első alsó hátsó szilentet ?
Mekkora procedúra ? Elég csak a három szilent tartó csavart kivenni és simán le tudom róla húzni vagy egész lengőkart kell kivenni ?
Liquid08-12-2016 10:07:19 // 88156
Oda való, van respektje a pályán ezt tapasztalom én is :)
Giuntini08-12-2016 09:12:03 // 88155
Arra is tervezték! Gyűlöli a várost! Nem az ő terepe. A DPF-et agyonvágja, sok regenerálás, ami a motornak sem jó. Ezt a gépet hajtani kell. Így 150-el, akkor a világból kimegy.
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2016 08:59:12 // 88154
arra a legjobb választás
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2016 08:56:16 // 88153
Hát jó jó.. ,csak ezt elmagyarázni nem lehet :-) Országúton nem adta ki ennyire. Jó volt, csendes, ha odaléptem dühöngve megindult.
A feeling amit pályán ad, az nagyon más. Az, hogy 150 tempomat, beszélgetsz, halkan(!) megy a zene a háttérben. Ha utolérsz valakit, finom érintés a fékre. Már húzódik, 'Res' gomb. Debrecentől Budapestig és vissza egyetlen egyszer jöttek ki elém. Semmi dúródás, semmi agresszió, 150-nel végig engednek a pályán. A 146 elől is pucoltak, de azt tolni kellett hozzá látványosan. Konkrétan most nem is emlékszem, hogy hogy jutottunk fel Bp-re, nem igényelt annyi figyelmet az egész. Közben meg ha kell akkor csúnyán megindul... Szuper túragép. Végül is pont erre vettem, reményeim szerint 90%-ban pályán fog menni.
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2016 08:40:43 // 88152
azt hittem valami Giulia Crosswagon lesz vagy ilyesmi ... végül is mind1 a neve jól néz ki :)
ide meg el kell mennem úgy látom
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2016 08:01:16 // 88151
Na nekem meg erre mondta a szerelő, hogy hülyeség. Az olaj bent kering, ha szennyeződés van benne, az a rossz helyre oda jut magától is. Ha kívülről jut be cserekor, az gáz, ezt tiszta körülmények között kell cserélni és kész.
Viszont szerinte csak a mosatásos cserének van értelme, azzal távolítod el azt a sok apró finom részecskét a váltóból, ami a szeleptömbre veszélyes.
A belső kuplugtárcsa 'porát'. Ami a pici dugattyúk alatt úgy viselkedik mint a csiszoló por.
Aztán majd kiderül. Csere után megírom, hogy mi lett.
Haddel08-12-2016 07:55:25 // 88150
Top Gear szerint a mádodik legélvezetesebb ut. Első a Transzfogarasi hágó. Nagyon szép mindkettő.
Piritu - 1.000.00007-12-2016 23:04:24 // 88149
Semmi köze, maga az út a Stelvióra kiváló aszfalt.

Én se nagyon értem az elnevezést...
Giuntini07-12-2016 23:03:18 // 88148
Nemcsak autószerelők, és váltószerelők, hanem más tapasztalat. Aki így járt.
A Stelvio nem igazán földutakra van tervezve, de szerintem is eléggé hülye névválasztás. Az Alfának még sohasem volt szerepjárója, ezért bocsássuk meg nekik a béna névválasztást. Gondolom valami olaszt akartak, és így esett a választás Olaszország legmagasabb hágójára.
Piritu - 1.000.00007-12-2016 23:02:24 // 88147
Pontosabban a második legmagasabb hágója:

Ott van fenn középen:

A legmagasabb a Col de l’Iseran a maga 2.764 méterével.
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2016 22:54:41 // 88146
Jah az autoszerelök csak ök nem aut.válto szerelök az egy külön szakma, én nekik hiszek inkább...
Mi köze egy suvnak egy hágohoz? Ha csak nem földut...
Giuntini07-12-2016 22:50:00 // 88145
A Passo di Stelvio Európa egyik legmagasabb hágója, 2700 m fölötti a legnagyobb magassága a Stelvio csúcs alatt.

Az átmosásos olajcserének nagyon sok ellenzője is van. Ezzel lehet nagyon jól belevinni a szennyeződéseket és ennél a típusú olajcserénél történhet meg, hogy az addig működő váltó az átmosás után kakukk. Én biztos hogy tavasszal nem fogom így csinálni, inkább 50 ezrenként cserélem az olajat.
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2016 22:42:41 // 88144
Épp ma beszéltük a Tomival lehet nem is a gyula lesz a jövö ha nem a sztella... nagyon piszkálja a fantáziám szép kis suv .. egyébként honnan vettek ilyen furcsa nevet neki?
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2016 22:39:19 // 88143
A 80 elég baráti ár itt egy 100-as.. átmosásos cseréhez kell 20-25l olaj...
Piritu - 1.000.00007-12-2016 22:38:58 // 88142
Nekem fenn van az elején. Azóta többszörös helyi bajnok is lettem vele :-)
Haddel07-12-2016 22:36:26 // 88141
Pl igy?😃
Piritu - 1.000.00007-12-2016 22:31:27 // 88140
Jah, utána már olvastam...
Giuntini07-12-2016 22:19:49 // 88139
Micsoda? 80ezer fölött? A bele való olajmennyiség max 30 ezer forint, Tutela GI-VI olajjal.
Giuntini07-12-2016 22:05:43 // 88138
Ez már nem semmi! Nekem is volt egy kósza gondolatom, hogy a fűnyíróra felteszem az Alfa logót, de aztán meggondoltam magam, mielőtt valaki az Alfával kapcsolatban a fűnyíróra asszociálna.
Giuntini07-12-2016 22:03:50 // 88137
Mondtam én, csak nem hallgattál rám! Ennek a lételeme a pálya, hiába automata!
Piritu - 1.000.00007-12-2016 21:48:50 // 88135
Te a tetejére szoktál? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2016 21:45:38 // 88134
nálunk sem, de tudod mindig le van hajtva a fedő és ahogy meglátnám rám jönne a szapora így meg olyan, mint ha egy Alfába sz@rnál :DDD
Egyébként jól néz ki de nem raknám oda
Dömpi (il dottore)07-12-2016 21:36:21 // 88133
Mi nem a fedélre szarunk. Viszont jó érzés itt is az alfában ülni😊
Liquid07-12-2016 21:34:43 // 88132
azt belülre kell ragasztani, honnan tudod hogy nincs neki olyan ? :D
Dömpi (il dottore)07-12-2016 21:33:02 // 88131
Az Arkangyal tetején már van. A fekete 147-en meg a fekete matrica nem pálya😆
A garázsajtókon meg már rég ott virít az alfa logo.
Szóval nem igazán volt más hely😇
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2016 21:30:46 // 88130
hát ki mire asszociál én inkább egy fosvágen jelet raknék a budira, hogy egy jót sz@rhassak reá :D
Piritu - 1.000.00007-12-2016 21:22:03 // 88129
Ha nem volt már más hely, ahová fel lehetett volna ragasztani a matricát, akkor más :-DD
Amúgy nem néz ki rosszul.
Dömpi (il dottore)07-12-2016 21:15:38 // 88128
Eddig ilye félig áttetdző békás volt, de kezdett tönkre menni, úgyhogy lecseréltem. A pici lány miatt csillapított csukódásút akartam, nehogy ráejtse a kezére, de csak fehérben volt. Volt viszont kimaradva egy matricám. Így adta magát a dolog.
Dömpi (il dottore)07-12-2016 20:38:57 // 88125
Ez nagyon beteg?

😃
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.