Forum >> 159

SanyiJTD13-12-2016 11:13:51 // 88315
Erre valaki esetleg?
Shadin13-12-2016 11:03:40 // 88313
Úgy néz ki, igen. Hőtükröt neki!!!
Shadin13-12-2016 11:03:15 // 88312
A kutyacsont a kis (két) gömbfej meg az összekötő rudacska.

David | Centocinquantanove13-12-2016 10:37:13 // 88311
A hátsó kutyacsontnál a kis kitámasztó gömbfej cserélhető külön? Vagy az is csak komplettbe kapható?
droberto13-12-2016 09:09:05 // 88310
Akkor most a DPF süti meg a hőcserélő köpenyét?
Shadin13-12-2016 08:35:02 // 88309
A lapátkák ~800 giri környékig dolgoznak csak, felette teljesen nyitottak. Alapjáraton van jelentősége.
Shadin13-12-2016 08:28:37 // 88308
Alfaowner-en olvastam Giu-val kapcsolatosan is Viktor85 blogjából kiindulva. Meg millió Insignia is problémás.
BTW az Opel cikkszámon kevesebb mint feléért beszerezhető a cucc :-(
Shadin13-12-2016 08:21:04 // 88307
Abból visszavettünk, bocsi, mert átfújta a DPF-et.
yani🍀13-12-2016 08:20:38 // 88306
Ebben nem folyik el a hűtővíz :-)
Invisible13-12-2016 08:17:33 // 88305
Ez nagyon ott van :D

A tekert kilométerórán besírtam. :D
Shadin13-12-2016 08:13:47 // 88304
mex8613-12-2016 07:31:28 // 88303
üdv

én OFF-on most irattam ki a lapátsort EGR-el együtt Mankynál.
bentmaradt, csak nyitott állásban rögzítve.
semmivel nem lett rosszabb, sőt jobban reagál mindenhol, bár eddig sem volt túl lomha sehol.
Zolibácsi13-12-2016 07:20:58 // 88302
Nekem lassan fél éve megy a kocsi egr dpf és szivosori lapkák nélkül. És egy manky chip. Ugyan ott kezd el húzni mint előtte. Igazából ami változás lett hogy nem 3-4 hengerezik a kocsi indításnál, hanem minden szépen jár. Jól is megy.
Ha meg teligaz 3-4-5 ben rangat nyomatékon akkor az lendkerék.
Piritu - 1.000.00013-12-2016 06:52:44 // 88301
Erről nincs infóm, az a topik ilyen szempontból inaktív. Szerintem még nem futottak annyit a kocsik. Amúgy az a gyanúm, hogy ugyan az a helyzet, mert minden ugyan olyan felépítésű.
rodolfo7513-12-2016 00:40:22 // 88300
Szia! Szívósor kitakarítva, lapátok kikötve, eltávolítva ésledugózva. Ilyenkor át kell írni a vezérlést, vagy még mehetek gyárival. Tervezek dpf és egr off-ot is, chippelésg is bár ez a remegés kicsitelbizonytalanít... újszerűlendkerék és jó féltengely nélkül ne is menjek bele?
Van olyan cikk, fórum, ahol nem javallják szívósori dugózást. Én próbaútsorán nem tapasztaltam hogy alacsonyabb fordulaton nem húzna. Sőt , még jobban ment mint lapátsorral és lekormozódva. Alacsony fordulaton ugye az egyik szívócsonkotndm zárja le, nincs levegő "pörgetés", elvileg alacsonyabb forduoaton kisebba nyomaték? Lehet egy új lapársorral még jobban húzn alulról?

Üdv :R75
droberto12-12-2016 21:57:16 // 88299
Igen, ha átlyukad a hőátadó cső, akkor bemehet a víz az egéren keresztül a szívósorba.
yani🍀12-12-2016 21:50:20 // 88298
Ha jó emlékszem Erhardnak korábban volt problémája magával a hőcserélővel. Ott a motor eszi meg a vizet, így nehéz észrevenni.
droberto12-12-2016 21:43:04 // 88297
Az csak a vízgőz meg a széndioxid! :)))
droberto12-12-2016 21:41:10 // 88296
Egyébként meg lehet hogy nem is csak műanyagok használata a fő gond. Lehet, hogy a légtelenítő csavarok csak túl vannak húzva. Az EGR hőcserélő fedelét pedig csak a DPF süti szét. A Giu-ra is jellemzők az EGR hűtő problémák?
droberto12-12-2016 21:31:10 // 88295
A baj az, hogy hiába van hőmérő, az a(z átlag) sofőr látókörén kívül helyezkedik el, és mivel nem a tényleges hőmérsékletet mutatja kb.értelme sincs nézni. (Illetve mire az felmegy 110 fok fölé és kigyullad a középkonzolon a piros "már meleg a víz" ikon addigra pont teljesen mindegy.)
Liquid12-12-2016 21:29:20 // 88294
zuzmógyilkosok! :D
Haddel12-12-2016 21:24:15 // 88293
Enyémen most a Shadin féle állat progi van . Odébb lehet vele állni😃
Csak mikor már lassan regenerálni kéne ,tehát majdnem tele a Dpf ,akkor padlógázon füstöl ,mint állat.
droberto12-12-2016 21:23:43 // 88292
Nemcsak az EGR hűtő a gyenge pontja. A Ferinek szombaton az egyik műanyag légtelenítő csavar tört el.
A visszajelző jó néhány perccel a túlmelegedés előtt (néhány cm vízfogyás után) már bejelez.
Haddel12-12-2016 21:16:13 // 88291
Ez durva,még jó ,hogy meg nem főtt a moci.
Fedelet én is lecseréltettem a kuplungozáskor ,202000-nél,nem tudom előtte volt-e cserélve.
Piritu - 1.000.00012-12-2016 20:27:19 // 88290
Eltűnt egy része. Szóval: Shadinnál is tovább bírta az átlagosnál, de sose lehet tudni. Főleg nem érdemes ottmaradni valahol a világ végén egy előre tudható alkatrész meghibásodás miatt.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Piritu - 1.000.00012-12-2016 20:24:12 // 88289
Az a baj, hogy amikor jelez már lehet hogy késő. Ha csak kicsi a repedés, mint nálam is volt akkor segít.
Sokkal hasznosabbnak tartom a megelőző cserét. Anno körbejártam a témát. 100 körül kezdenek eldurranni akármilyen autóban is volt szerelve a 2,0. Shadinnál is tovább bírta.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
yani🍀12-12-2016 20:17:12 // 88288
Szegény, jobb sorsot érdemelt volna: link
droberto12-12-2016 19:26:35 // 88287
A 2.0 hűtőrendszerével eljátszották a megbízhatósági kártyát. Nagy kár a sok sírba főzött motorért.
A Yani féle hűtővíz szintjelző blog az egyik legasznosabb bejegyzés itt az oldalon.
Hardy12-12-2016 19:26:05 // 88286
Megvan. 183000 km. Van meg hatra 50.
Hardy12-12-2016 19:20:38 // 88285
Te mikor is cserelted?
Krisz15612-12-2016 19:08:04 // 88284
Látom nálad is van minden napra valami! Próbállak be előzni kb másfél hónap alatt két garnitúra gumit tetem tönkre! A Kipufogó segitséget viszont szeretném meg köszöni amit még KUL-on adtál sikerült beszerezni már fent is van és tökéletesen dolgozik!
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2016 17:13:40 // 88282
No kész az átmosásos olajcsere a váltóban. Hazafelé azon a kemény 700m-en olyan sejtésem lett, mintha simábban, gyorsabban váltana. Úgyhogy nem kanyarodtam be az utcánkba, csaptam egy kis kört. :-) Határozottan úgy érzem, hogy simábban dolgozik a váltó a csere után.
Ami benne volt lötty, azt hagyjuk is... láttam ami lejött belőle, egy fekete szutyok. Időszerű volt a csere.
Ami még feltűnt, hogy alapjáraton jobban hallom a motor lüktetését, ez a hang eddig nem volt.
Piritu - 1.000.00012-12-2016 17:10:17 // 88281
Nem véletlenül propagálom már vagy két éve, hogy 80ezrenként csere :-)
Nálad mennyit ment?
Giuntini12-12-2016 16:30:15 // 88280
Azért te is elkaptad az autimata szivatót rendesen!
RomeoOne12-12-2016 16:08:05 // 88279
Össze kéne hasonlítani az enyémmel, kíváncsi lennék.

Én ezeket a görbéket nem vágom, nem merültem bele, bár Manky mutogatta. Nem sokat értettem úgy hirtelen belőle. Annyit mondtam neki, hogy húzzon a vas. Varázsolt valamit, azóta húz a vas :D
Shadin12-12-2016 16:01:41 // 88278
Egy átgondolt Manky program van most rajta, ami kombinálja ez előző két fajta görbét. Előszőr volt egy felül erős, majd lett egy alul erős, ez pedig ötvözi a kettőt, de alul is és felül is gyengítve egy kicsit a korábbiakhoz képest.



Igen, ez gyengébb mint a korábbi "Shadin" féle program...
Shadin12-12-2016 15:56:35 // 88277
Az EGR hűtő fedél a részecskeszűrő oldalán repedt el és arra nyomta a vizet. Pont mint egy Omega koncert :-) Csak lézer nélkül.
yani🍀12-12-2016 15:55:53 // 88276
Biztosan azt gondolták, hogy az Alfa gőzautót fejlesztett:-)
RomeoOne12-12-2016 15:55:22 // 88275
Akkor most újra visszakerült a Manky program vagy ez a gyári mellett történt?
RomeoOne12-12-2016 15:54:28 // 88274
Ez már válasz is a kérdésemre. És amikor már így nyomja ki a gőzt, akkor még a gyors leállítás segít?
Shadin12-12-2016 15:54:21 // 88273
Pont ennek a végén :-)
Ebből azt veszem le, hogy terhelésen jön a repedés.
RomeoOne12-12-2016 15:53:47 // 88272
Lehet elkapta a hűtővíz problémát az enyémtől a kocsid, mikor közel álltak :D
Na, de tényleg mázli, hogy nem főtt meg a motor. Hogy vetted észre?
Shadin12-12-2016 15:53:12 // 88271
Egy fehér gőzcsóvás üstökös voltam, pont egy "berepülő" szakasz végén :-)
yani🍀12-12-2016 15:32:48 // 88270
Még jó, hogy észrevetted és nem főzted meg a motort.
Shadin12-12-2016 15:17:40 // 88269
A "bakelit" ház az egyik hosszanti bordájának tövében.
yani🍀12-12-2016 15:15:17 // 88268
A kettő között semmilyen összefüggés nincs. Navi nélkül is lehet benne parkradar. Akusztikus jelzést ad. A csipogás sűrűsége változik attól függően, ahogyan közeledik valamihez. A központi kijelzőn be lehet kapcsolni, hogy mutassa is, de ez nem működik mindenkinek.
yani🍀12-12-2016 15:11:26 // 88267
A hűtő, vagy a burkolat repedt el?
Smith12-12-2016 15:05:00 // 88266
Én úgy értettem, hogy a parkradarhoz mindenképpen kell a nagykijelző is? Vagy attól még, hogy nem navis, még lehet benne parkoló cucc?

Juteszembe, parkoló cuccból csak 1 féle van? Az APS az csak egy tolatóradar? Vagy tényleg parkoló segéd? Hogy műxik?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.