Sziaasztok,
A 159-es fedélzetije mennyire megbízható? Elkezdtem fogyasztást mérni tankoláskor a megszokott módon, sajnos az jött ki, hogy a tényleges fogyasztás vagy 1l-el több mint a komputer által kiírt.
A másik jelenség amit észrevettem, hogy motoroptimalizálás előtt (ecu program írás, dpf maradt) regeneráláskor láthatóan felugrott a pillanatnyi fogyasztásom 10l körülire, amikor befejezte visszaugrott a megszokott 5-6ra, most optimalizálás után nem látok ilyen kiugrásokat. Regenerálni gondolom regenerál, mert már több 1000km-t mentem azóta és nem láttam arra utaló jelet hogy eltömődött volna. Tapasztalt valaki hasonlókat?
Előre is köszi
Forum >> 159
b007710-08-2016 09:45:51 // 84915
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2016 09:07:52 // 84914
csak a 8v 1.9 ben nincs
Roland15910-08-2016 08:07:55 // 84913
Greentimus!Nekem is 159 1.9 16v jtd-m van és nekem is beráz nagy terhelésnél,de ahogy nő a fordulat úgy abba is marad.A gumik miatt ilyet nem tud csinálni az autó....Amikor én elösször észrevettem ezt a berázós dolgot akkor még megvolt a dpf em és nem volt megírva az autó!5 be csak nagyon kicsit rázott be és 6 ba sem volt olyan vészes.Viszont megirta Manky és már 3.tól elkezdett darálni,kicsit viszább vette most így tudok vele autózni normálisan,5-6 ba odafigyelek rá....viszont nekem a féltengely csillagok vannak elkopva,ezért ráz be!nem érdemes gyárira megcsináltatni mert 1 hét múlva ugyan úgy fog rázni....meg kell erősítetni és megszűnik ez a berázás!
FireAlfa10-08-2016 07:29:55 // 84912
Hello. Én amikor voltam Mankynál chippeltetni, pont azt nézte a program megírásánál, hogy az említett fordulaton 5.-ben és 6.-ban padlónál berázza e a kocsit. Szerintem sz@rul van megírva a programod, azt nézesd át.
ProdyG10-08-2016 07:21:13 // 84911
"a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve"
- az igaz, hogy ezek a "lapátok" csak a facelift előtti kocsikban voltak? Igaz, hogy az én 2010-es 2.4-esemben nincs már ilyen?
köszi!
- az igaz, hogy ezek a "lapátok" csak a facelift előtti kocsikban voltak? Igaz, hogy az én 2010-es 2.4-esemben nincs már ilyen?
köszi!
Zolibácsi10-08-2016 06:34:20 // 84910
Jah motortarto gumibakok? Foleg ami atetejen van kutyacsont alakú? Észre sem veszed de annak a bele el tud fáradni
Zolibácsi10-08-2016 06:32:27 // 84909
Anyám multiplajan volt ilyen 2000-3000 között 3-4-5 sebességi fokozatban teli gazon rázott a kocsi eleje és a műszerfal is remeget. Nem apró rezonancia volt hanem amit a lendkerék produkált. Bar írtad hogy volt cserélve én meg is azt jelölném meg.
Greentimus09-08-2016 23:05:51 // 84908
Sziasztok!
Remélem az alábbi problémámról már olvasott valaki vagy ne adj Isten tapasztalta is.
Adott volt 1 hete még: 1.9 Jtdm, 150 lovas 159-es. Elől új nyári kerekekkel, hátul használt nyári kerekekkel. A felnik mérete 18-as. A hibajelenség nem állt fent.
Múlt héten EGR/DPF off lett, a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve. Kapott okosított programot is, mellyel kb +20-25 LE lett és +55-60 Nm nyomaték, és még 1-1.5 L-rel kevesebbet is fogyaszt a verda. Kipróbáltuk a kocsit és 2000-3000 fordulat között (vélhetően nyomatékcsúcsnál) beráz valami elől. Pedig ezt a programot teszik fel minden 150 lovas 159-re és nem szokott lenni panasz. A váltó tavaly lett felújítva, kuplung tiptop (kb 40.000 km lehet benne, Valeo), kettőstömegű (Valeo) egy hónapja lett cserélve. Tehát elvileg minden okés. Mi lehet a ludas? Holnap fogok kerekeket cserélni. 2 új első megy hátra, 2 hátsó előre.
Haver, aki kipróbálta a kocsit ugyanezt tapasztalta tavaly ősszel 16-os téligumikkal a sajátján 1700-1800 fordulat környékén főleg hegynek felfele már 3/4-es gáznál, amúgy padlógázzal sík terepen is. Neki 2000 fordulat felett nincs rázás, a nyomatékcsúcs pont 1700-1800 között lehet a kocsiján. Neki 3 éve lett chipelve a kocsi (120 LE-ről 140 LE-re, neki 1.9 8 V van), tehát nem a chipelés után lett probléma. EGR/DPF off neki is. A berázás után ezeket cserélte: féltengelyek, motortartók, kuplung+lendkerék. Illetve volt centrírozás, görgőzés és futóműállítás is. És a rázás nem szűnt meg. Ebből kifolyólag nem kezdek bele alkatrész cserélésre. Csak lengéscsillapítót nem cserélt:) Viszont amint felrakta a 17-es nyári gumikat, megszűnt a probléma. Ő akkor a téli gumikra fogta a probléma forrását a vasárnapi teszt körig, amit a mi autónkon csinált. Most már ő is elbizonytalanodott. Mi lehet a gond? A chipes ember száma holnap meglesz, visszább tud venni a programból, de nem bánnám ha inkább kiderülne a valós probléma, mert nem tűnik agyonhúzott programnak, amely rajta van... Köszi!
Remélem az alábbi problémámról már olvasott valaki vagy ne adj Isten tapasztalta is.
Adott volt 1 hete még: 1.9 Jtdm, 150 lovas 159-es. Elől új nyári kerekekkel, hátul használt nyári kerekekkel. A felnik mérete 18-as. A hibajelenség nem állt fent.
Múlt héten EGR/DPF off lett, a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve. Kapott okosított programot is, mellyel kb +20-25 LE lett és +55-60 Nm nyomaték, és még 1-1.5 L-rel kevesebbet is fogyaszt a verda. Kipróbáltuk a kocsit és 2000-3000 fordulat között (vélhetően nyomatékcsúcsnál) beráz valami elől. Pedig ezt a programot teszik fel minden 150 lovas 159-re és nem szokott lenni panasz. A váltó tavaly lett felújítva, kuplung tiptop (kb 40.000 km lehet benne, Valeo), kettőstömegű (Valeo) egy hónapja lett cserélve. Tehát elvileg minden okés. Mi lehet a ludas? Holnap fogok kerekeket cserélni. 2 új első megy hátra, 2 hátsó előre.
Haver, aki kipróbálta a kocsit ugyanezt tapasztalta tavaly ősszel 16-os téligumikkal a sajátján 1700-1800 fordulat környékén főleg hegynek felfele már 3/4-es gáznál, amúgy padlógázzal sík terepen is. Neki 2000 fordulat felett nincs rázás, a nyomatékcsúcs pont 1700-1800 között lehet a kocsiján. Neki 3 éve lett chipelve a kocsi (120 LE-ről 140 LE-re, neki 1.9 8 V van), tehát nem a chipelés után lett probléma. EGR/DPF off neki is. A berázás után ezeket cserélte: féltengelyek, motortartók, kuplung+lendkerék. Illetve volt centrírozás, görgőzés és futóműállítás is. És a rázás nem szűnt meg. Ebből kifolyólag nem kezdek bele alkatrész cserélésre. Csak lengéscsillapítót nem cserélt:) Viszont amint felrakta a 17-es nyári gumikat, megszűnt a probléma. Ő akkor a téli gumikra fogta a probléma forrását a vasárnapi teszt körig, amit a mi autónkon csinált. Most már ő is elbizonytalanodott. Mi lehet a gond? A chipes ember száma holnap meglesz, visszább tud venni a programból, de nem bánnám ha inkább kiderülne a valós probléma, mert nem tűnik agyonhúzott programnak, amely rajta van... Köszi!
mezoba09-08-2016 21:34:21 // 84907
az szééép :D akkor lesz egy ilyen mutatványom majd :) köszönöm a segítséget. :)
Hardy09-08-2016 18:13:26 // 84906
Könnyű kicserélni mert a gumi elott a kasznin van a csatlakozó. Ott szét tudod húzni. De a cél itt tényleg a szoptatás volt. Vagy be voltak szivva az tuti. 3-vagy négy mar nem emlékszem test megy be a kaszni oldalon es egy jön ki a csomagtér oldalon. A gumiba fonták össze őket. Miért nem lehetett a csomagtér oldalon nem értem. Akkor kevesebb vezetek menne at. Kisebb a hiba lehetőség.
Ahogy azt se értem hogy az első ülés minden elektromos dolgát a hátsó csomagtérben levő biztosítékoktól hozzak ismét vissza előre. Nem lett volna egyszerűbb elöről oda vinni.
Ahogy azt se értem hogy az első ülés minden elektromos dolgát a hátsó csomagtérben levő biztosítékoktól hozzak ismét vissza előre. Nem lett volna egyszerűbb elöről oda vinni.
Imszi8609-08-2016 18:09:56 // 84905
Köszi! :)
Azért rakok bele ENI-t, mert ismerősöm ingyen tudja adni, kaptam is 2 litert az előbb. Szerencsére nem én csinálom a cserét, abból sok jó nem lenne. :D
Lövésem sincs, hogy volt-e már cserélve, de most mindent szeretnék rajta megnézni, amit csak lehet. De valószínűleg nem nagyon cserélték.:/
Azért rakok bele ENI-t, mert ismerősöm ingyen tudja adni, kaptam is 2 litert az előbb. Szerencsére nem én csinálom a cserét, abból sok jó nem lenne. :D
Lövésem sincs, hogy volt-e már cserélve, de most mindent szeretnék rajta megnézni, amit csak lehet. De valószínűleg nem nagyon cserélték.:/
mizooo09-08-2016 17:21:21 // 84904
Szia, ahogyan látom FL-nél már a medium-ban nincs benne semmi plusz kábel.
Nekem az ECU-tól kellett kábeleznem egészen a kormányig.
Nekem az ECU-tól kellett kábeleznem egészen a kormányig.
Shadin09-08-2016 15:51:16 // 84903
Ha te cseréled a fékolajat és alapos akarsz lenni akkor vegyél 2 litert, ha ügyes vagy akkor egy is elég :-)
a., feltételezhető, h még soha nem volt cserélve
b., a kuplung kört is átmosnám a helyedben, mert az biztos még soha sem történt meg
Nem kapok jutalékot, de én ezt venném: link
Segít a munkahengereknek és a kinyomóknak. De tényleg.
Üzenettel ne foglalkozz, nem BMW ez h letiltson :-)
Majd a szerviz után reszetelik...
a., feltételezhető, h még soha nem volt cserélve
b., a kuplung kört is átmosnám a helyedben, mert az biztos még soha sem történt meg
Nem kapok jutalékot, de én ezt venném: link
Segít a munkahengereknek és a kinyomóknak. De tényleg.
Üzenettel ne foglalkozz, nem BMW ez h letiltson :-)
Majd a szerviz után reszetelik...
Imszi8609-08-2016 15:21:29 // 84902
Üdvözlégy!
Fékolajat is szeretnék cserélni jövő héten szervizkor, de lövésem sincs mennyi megy az autóba. Több oldalt is nézegettem, de mindig mást írnak. Hány litert vegyek? ENI márkájú DOT4-es fékolaj megfelel? Mert csak az van itthon.. :)
Egy másik kérdés: tegnap feldobta a kijelző, hogy 85 km múlva szerviz esedékes. Mivel csak 2 hét múlva tudom vinni, addig még belemegy vagy 300 km. Nyilván egyfolytában mutatja majd a hibát, de akadályozni fog ez valamit? Tehát szabályoz ilyenkor valamit az autó, vagy csak világít a lámpa, és ennyi?
Fékolajat is szeretnék cserélni jövő héten szervizkor, de lövésem sincs mennyi megy az autóba. Több oldalt is nézegettem, de mindig mást írnak. Hány litert vegyek? ENI márkájú DOT4-es fékolaj megfelel? Mert csak az van itthon.. :)
Egy másik kérdés: tegnap feldobta a kijelző, hogy 85 km múlva szerviz esedékes. Mivel csak 2 hét múlva tudom vinni, addig még belemegy vagy 300 km. Nyilván egyfolytában mutatja majd a hibát, de akadályozni fog ez valamit? Tehát szabályoz ilyenkor valamit az autó, vagy csak világít a lámpa, és ennyi?
yani🍀09-08-2016 15:17:06 // 84901
Ez minden autóban ilyen, pont azért, hogy ne lehessen egyszerűen levenni.
Sajnos csak Shadint tudnám ismételni. Fúró, flex, vágó stb. Szar meló, de ha nincs más megoldás neki kell állni!
Sajnos csak Shadint tudnám ismételni. Fúró, flex, vágó stb. Szar meló, de ha nincs más megoldás neki kell állni!
Deo09-08-2016 14:39:23 // 84900
magát a csavart megtaláltuk ebay-en - csak a kiszedés eszközét nem- szervizbe is leflexelik? :) van fenn youtubon egy Brera - ahol kis gravirozoval hornyot rakott erre a sz*r csavarra és vhogy kicsi marok csavarhuzóval kiszedte az ember... de magát a mutatványt nem látni :(
https://www.youtube.com/watch?v=BwgeqNE-Qsg
https://www.youtube.com/watch?v=BwgeqNE-Qsg
Shadin09-08-2016 14:06:58 // 84899
Azok nyomatéktörős fejű csavarok. Fúrás-faragás-flex :-(
Deo09-08-2016 13:09:41 // 84898
kormányzár leszedés témához valaki ötlettel ? hogy csavarjam ki a kicsavarhatatlan csavarokat ? (ami akormány oszlophoz rögzíti a cuccot -elsősorban, aztán a mi a dobozon van is érdekel ki hogy szedte szét... :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2016 13:08:41 // 84897
nem kell használni a csomagtartót...különben is minél kevesebb a cucc, anál könnyebb az autó :DDD
mezoba09-08-2016 12:57:01 // 84896
ajajj :( gondolom ezt a kábel darabot meg nem annyira egyszerű kicserélni... vagy valakinek van hasonló tapasztalat?
Don Gombóc09-08-2016 09:04:15 // 84895
Az biztos hogy direkt így csinálják az átvezető kábelt a csomagtérnél. A 166-nál is állandóan eltörtek, de annál nem köhögött bele semmibe csak a hátsó dolgokba. Az idióták a leggagyibb kábellel csinálták, amiben ha jól emlékszem 10 elemi szál volt madzagonként, és kb. 10 vagy 12 darab egy kötegben. És kurva vékony. Mi ez ha nem szopatás? Ami mozog azt szarból, ami meg a padlólemezen fekszik a kocsi aljában egy életen át, azt meg szilikonos kábelből? Noooormális? :-)
Liquid09-08-2016 08:29:21 // 84894
Csöri újraszigetelte a kábeleket
Kolci09-08-2016 08:24:56 // 84893
Én úgy tudom, hogy csak a high kábelezésűnél van bent. Mármint pl ha van benne xenon, navi, vagy multikormány.......
mezoba09-08-2016 08:19:12 // 84892
Sziasztok!
Olvastam sok mindenkinél hogy burkolat le tempomat kar fel beköt engedélyez és kész is. Ezen felbuzdulva vettem egy tempomat kart. Sajnos törött burkolattal de az csak ha alá fekszel és nagyon nézed látszik. A probléma hogy nem találtam meg a kábelt. Az lehet hogy valamiért a műszer fal mögé visszahúzták csúszott akármi vagy egy kábel kötegben jön fel a kormányhoz? Előre is köszi a segítséget.
mezoba
Olvastam sok mindenkinél hogy burkolat le tempomat kar fel beköt engedélyez és kész is. Ezen felbuzdulva vettem egy tempomat kart. Sajnos törött burkolattal de az csak ha alá fekszel és nagyon nézed látszik. A probléma hogy nem találtam meg a kábelt. Az lehet hogy valamiért a műszer fal mögé visszahúzták csúszott akármi vagy egy kábel kötegben jön fel a kormányhoz? Előre is köszi a segítséget.
mezoba
Csabi15909-08-2016 07:42:08 // 84891
Üdv mindenkinek!
Fél év olvasgatás után gondoltam beszállok én is:)
Fél év olvasgatás után gondoltam beszállok én is:)
Csabi15909-08-2016 07:38:03 // 84890
Szia!
Az enyém is produkált valami hasonlót nemrég.
Olyan volt mintha 3 hengerezne vagy ha leszakadt volna a motor-váltó tartó.
Gyorsítás közben kb 2000 fordulatig hozzájött 1 kis fémes hang is.
Ezt kb 20 percig csinálta majd eltüt a hiba.
Azóta ment kb 400km hibátlanul és elötte amióta nálam van 4000km soha nem jelentkezett.
Mire tippelsz?
Én a ledkerékre:(
Viszont a kupplungon nem érezni semmit.
Nagyon szépen működik .
Leállításnál nem koppan zörög semmi.
Az enyém is produkált valami hasonlót nemrég.
Olyan volt mintha 3 hengerezne vagy ha leszakadt volna a motor-váltó tartó.
Gyorsítás közben kb 2000 fordulatig hozzájött 1 kis fémes hang is.
Ezt kb 20 percig csinálta majd eltüt a hiba.
Azóta ment kb 400km hibátlanul és elötte amióta nálam van 4000km soha nem jelentkezett.
Mire tippelsz?
Én a ledkerékre:(
Viszont a kupplungon nem érezni semmit.
Nagyon szépen működik .
Leállításnál nem koppan zörög semmi.
Deo09-08-2016 05:39:04 // 84889
Liquid a Te történeted most olvasom - félelmetes ! És mi lett a vége új kábel ? Vagy Ti is javítottátok?
Shadin08-08-2016 22:31:58 // 84888
Ez jó belépő a 159 világba.
Liquid08-08-2016 22:07:16 // 84887
Ez a csomagtér-ajtó átvezető nagy szopás tud lenni. Hardy-nál volt ugyanez, nálam súlyosabb (lásd a blogban). Konkrétan vészprogram...
Deo08-08-2016 22:01:42 // 84886
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást !
Hamar feltennék egy kérdést míg el nem felejtem (AR 159 2006os 1.9 jtdm 16V 150 paci) a kormányzár leszedés valószínű lesz nálam is legalábbis egyrészt nem működik a kormányzár funkció - másrészt ki is írja hogy nem működik :) - a kérdés az lenne mert azt még igazából nem olvastam sehol , hogy a fej horony nélküli csavarokat hogy szedtétek ki - akinek volt ilyen szerelése? már ami a kormányzár kengyel szerű részén van - ami rögzíti a kormányzárat..
Illetve ma rá kellett jönnöm hogy egy két hiba ami keletkezik lehet eléggé egyszerű okokra vissza vezethető :
egy hét Alfa tulajdonlás után - leállt a tempomat menet közben... előzmény a csomagtartó világítás csak egy pontján volt hajlandó világítani ahogy nyilt a csomagtartó - szóval leáll a tempomat, leállítom a kocsit- restart - check engie lámpa is világit már - keressem a szervizt tartalommal - így is tettem másnap- szerviz kiolvassa a hibát : fékpedál kapcsoló, légtömeg mérő hibák - törlik - haza fele ujra kigyullad a CHK - kiolvasom itthon magam BT ELM 327 -el meg egy samsung S3al.. fék hibát nem irja - de a légtömeget igen... szerviz árajánlat 131 eFt , 50eFt és 3 eFt a kapcsoló...
kapcsolót kiszedem kimérem - jónak tűnik... fura..
letöltöttem egy 159 kezelési utasítást :) - nézem F35 biztosíték pl a tempomaté... meg van egy másik is most fejből nem ugrik be .. a lényeg hogy ezen a biztosítékon megy a légtömeg mérő , üzemanyagban víz hiba, tolató lámpa, fék lámpa hiba, tempomat is ... persze a biztosíték ki volt olvadva ... cserélem 7,5A -os - jé megint van tempomat... megmozdítom a csomagtartó ajtót... elment ismét ... bizti kiolvad...
megoldás: csomagtartó és a csomagtartó ajtó közt átmenő kábel lehuz az ajtóról - gumi harmónikából vezeték elcibál... kiderült kb 3 kábel szakadt és kettő horzsolt állapotú szigeteléssel pihent a borításon belül... átforrasztva leszigetelve ismét jól működik minden... öröm és boldogság :) (plusz infó hogy ha a fékpedál kapcsolóban levő fehér műanyag távtartó hosszúság szabályzását (magyarul hogy kicsit legyen érzéketlenebb a fékpedál lenyomására a kapcsoló ) elállítottam akkor nem működött az ASR VDC sem így marad a gyári érzékenység...)
:) szóval így függ össze a nem működik a tempomat és a nem világit a csomagtér lámpa
viszont nem kell vennem légtömeg mérőt se kapcsolót :)
Üdv : Deo
Köszönöm a befogadást !
Hamar feltennék egy kérdést míg el nem felejtem (AR 159 2006os 1.9 jtdm 16V 150 paci) a kormányzár leszedés valószínű lesz nálam is legalábbis egyrészt nem működik a kormányzár funkció - másrészt ki is írja hogy nem működik :) - a kérdés az lenne mert azt még igazából nem olvastam sehol , hogy a fej horony nélküli csavarokat hogy szedtétek ki - akinek volt ilyen szerelése? már ami a kormányzár kengyel szerű részén van - ami rögzíti a kormányzárat..
Illetve ma rá kellett jönnöm hogy egy két hiba ami keletkezik lehet eléggé egyszerű okokra vissza vezethető :
egy hét Alfa tulajdonlás után - leállt a tempomat menet közben... előzmény a csomagtartó világítás csak egy pontján volt hajlandó világítani ahogy nyilt a csomagtartó - szóval leáll a tempomat, leállítom a kocsit- restart - check engie lámpa is világit már - keressem a szervizt tartalommal - így is tettem másnap- szerviz kiolvassa a hibát : fékpedál kapcsoló, légtömeg mérő hibák - törlik - haza fele ujra kigyullad a CHK - kiolvasom itthon magam BT ELM 327 -el meg egy samsung S3al.. fék hibát nem irja - de a légtömeget igen... szerviz árajánlat 131 eFt , 50eFt és 3 eFt a kapcsoló...
kapcsolót kiszedem kimérem - jónak tűnik... fura..
letöltöttem egy 159 kezelési utasítást :) - nézem F35 biztosíték pl a tempomaté... meg van egy másik is most fejből nem ugrik be .. a lényeg hogy ezen a biztosítékon megy a légtömeg mérő , üzemanyagban víz hiba, tolató lámpa, fék lámpa hiba, tempomat is ... persze a biztosíték ki volt olvadva ... cserélem 7,5A -os - jé megint van tempomat... megmozdítom a csomagtartó ajtót... elment ismét ... bizti kiolvad...
megoldás: csomagtartó és a csomagtartó ajtó közt átmenő kábel lehuz az ajtóról - gumi harmónikából vezeték elcibál... kiderült kb 3 kábel szakadt és kettő horzsolt állapotú szigeteléssel pihent a borításon belül... átforrasztva leszigetelve ismét jól működik minden... öröm és boldogság :) (plusz infó hogy ha a fékpedál kapcsolóban levő fehér műanyag távtartó hosszúság szabályzását (magyarul hogy kicsit legyen érzéketlenebb a fékpedál lenyomására a kapcsoló ) elállítottam akkor nem működött az ASR VDC sem így marad a gyári érzékenység...)
:) szóval így függ össze a nem működik a tempomat és a nem világit a csomagtér lámpa
viszont nem kell vennem légtömeg mérőt se kapcsolót :)
Üdv : Deo
ProdyG08-08-2016 20:37:58 // 84885
köszi! nem túl olcsó ez a gyári :)
Shadin08-08-2016 19:54:08 // 84884
Most nem akarok viccelődni, de ha kell O gyűrű a nyomó cső és a szívósor (pillangószelepház) közé akkor azt (is) tudok adni :-D
mizooo08-08-2016 19:34:14 // 84883
Sziasztok srácok! Lassan jön a nagyon nagy szervíz ideje (vezérlés kompletten, hosszbordás kompletten stb...) és picit olajos a szívócsonk és a turbócső között. Láttam itt régebben, hogy valaki cserélt tömítést.
Szerintetek Erhard be tud szerezni ilyen tömítést? Esetleg valami forrás?
Szerintetek Erhard be tud szerezni ilyen tömítést? Esetleg valami forrás?
Shadin08-08-2016 18:37:20 // 84880
"Szabadonfutó" menetes csonk. Alapból csak forogni fog, kifelé feszíteni kell, h kijöjjön.
yani🍀08-08-2016 18:22:02 // 84879
Egyszerűen kitekered. Egy menetes csonk van az alsó felén.
ProdyG08-08-2016 17:44:21 // 84878
Shadin fotói közül nekem csak az "ellendarab" van mindenhol (tehát a szőnyegek nincsenek rögzítve). De ha jól értem a hozzászólásokból, akkor ehhez nem nagyon lehet a többi részt megvenni, érdemesebb inkább az egészet univerzálisra cserélni...
De ezt hogy lehet megtenni? Az "ellendarabot", hogy tudom kiszedni a padlóból? :)
De ezt hogy lehet megtenni? Az "ellendarabot", hogy tudom kiszedni a padlóból? :)
Tom_15608-08-2016 16:55:27 // 84877
Üdv hölgyek, urak!
Kérdés: 1.9 JTDm 16v 150 le. Semmi hibakód, alacsony fordulaton leállt az autó már 3x de csak városban. Mentem vele 200 km-t pályán, átlag 150-160as tempoval és semmi hiba.
Leállás után pöc röff.
Récseszkeszűrőnek vmi hőmérséklet jeladoja előtti két kis kábel közül az egyik ki van szakadva, okozhatja e?
Vagy a másik tipp, hogy jócskán ki volt hajta belőle az üzemanyag a kereskedésben, tele tankolás után közvetlen jelentkezett a hiba, levegősödhetett?
Előre is köszi :)
Kérdés: 1.9 JTDm 16v 150 le. Semmi hibakód, alacsony fordulaton leállt az autó már 3x de csak városban. Mentem vele 200 km-t pályán, átlag 150-160as tempoval és semmi hiba.
Leállás után pöc röff.
Récseszkeszűrőnek vmi hőmérséklet jeladoja előtti két kis kábel közül az egyik ki van szakadva, okozhatja e?
Vagy a másik tipp, hogy jócskán ki volt hajta belőle az üzemanyag a kereskedésben, tele tankolás után közvetlen jelentkezett a hiba, levegősödhetett?
Előre is köszi :)
RomeoOne08-08-2016 15:50:05 // 84876
Én is a nyaralásom szakítottam meg, mert Badacsonyban múlattuk az időt, aztán gondoltam lenézek Siófokra. De a Muscle Beach volt az eredeti célpont. Az alfás találkozóról csak 2 hete szereztem tudomást, erre viszont már sokkal régebb óta készültem :D
Ha nem lett volna annyira a város másik végén, akkor biztos, hogy a találkozó helyszínén rakom le az autót. De bármennyire is szeretem az Alfás közösséget, a strandon lazulni fitnesz modellek között azért mégiscsak jobb :D
Ha nem lett volna annyira a város másik végén, akkor biztos, hogy a találkozó helyszínén rakom le az autót. De bármennyire is szeretem az Alfás közösséget, a strandon lazulni fitnesz modellek között azért mégiscsak jobb :D
Hardy08-08-2016 15:17:00 // 84874
Velence Polgardi csak utdijas.
emGéza08-08-2016 15:16:57 // 84873
Ez nem méri a sebességet?
emGéza08-08-2016 15:15:25 // 84872
Hardy08-08-2016 13:51:46 // 84871
Merre nem volt piros fény. Mindegyik nem trafi. Siófokig csak az 59 Ben van.
emGéza08-08-2016 12:58:58 // 84870
Az éjjel az M7-sen gurultam ... a fix trafik , hát nem mindegyiknél láttam a piros
fényt . Talán nem működnek ?
fényt . Talán nem működnek ?
emGéza08-08-2016 12:14:52 // 84869
Hardy08-08-2016 10:29:47 // 84867
Liquid08-08-2016 08:55:34 // 84866
Az van náluk. Nekem kellett volna a padlóba való rész is, de az nem volt, így kicsréltem mindent univerzálisra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
675
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?