Forum >> 159

FinnMate21-03-2016 19:53:50 // 80583
Nekem a 2.4 ereje regenkor olyannyira elfogy, hogy hiába taposom, mintha semmit nem csinálnék. 2 ezer fölé nem-igen pörög fel, mintha a 200 le autómból kivettek volna 150-et. Ez legelőször volt nagyon rémisztő, amikor még nem nagyon hallottam egr regenről.
Viszont nekem a fogyasztás drasztikusan nem nő, maximum 5 literrel mutat többet mint egyébként.
Laca6221-03-2016 19:52:20 // 80582
Nos eddig ilyet nem tapasztaltam. Amit eddig itt olvastam,úgy értelmeztem,hogy inkább megfelelő tempó,fordulat,idő stb alapján számol és utasít a rendszer. Vagy tévedek ? Tényleg új Nekem minden ami Dízel.
Zolibácsi21-03-2016 19:38:40 // 80581
fehéres-szürkés füsttel jár pár percig gáz adásra és egy szívroham lábon kihordásával az első alkalomkor....
Giuntini21-03-2016 19:30:55 // 80580
Ezt nem kimondottan Alfás tapasztalatokra értettem. Biztos vannak megbízható gyártótól rugók, de én ebben nem mertem kísérletezni.
Pityukoma21-03-2016 19:30:07 // 80579
-Furcsa égett szag (bár ezt nem mindenki érzi, de nekem mindig ez tűnt fel először)
-Drasztikusan megemelkedett pillanatnyi fogyasztás ( a szokott 4-8liter helyett 15-25l)
-Alapjáraton is van némi turbónyomás (~0.1)
-Morgósabb motorhang
-Hűtő ventilátor működik

Ha valamit kihagytam majd a többiek kiegészítik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2016 19:28:03 // 80578
ezt ki mesélte? párat már vittek senki nem panaszkodott hogy rosszabbul állna bármi is ... a gyárival 2 baj van csak, törik meg rohadt drága...
Laca6221-03-2016 19:05:46 // 80577
Sziasztok !
Nekem még új a Diesel a benzinesek után , ezért Tőletek kérdezném,hogy honnan kell tudnom,ha éppen regenerál ? Eddig kb 1600 km-t mentem az autóval,és semmi rendkívülit nem tapasztaltam. Javarészt városon kívül és pályán .
Giuntini21-03-2016 18:44:18 // 80576
Én azért javasoltam a gyárit, mert szerintem nem mindegy, hogy utána hogy áll az autó segge. Vannak olyan utángyártottak, amelyek beszerelése után, az autó segge égnek áll. Próbálkozni lehet, de szerintem nem érdemes.
mizooo21-03-2016 18:03:53 // 80575
Hirtelen megijesztettél, de az újabb progival nekem ~500 Km-enként regenerál. Hálistennek a korrekciók még jók.
norbi040921-03-2016 17:24:04 // 80574
A korrekciók elmentek, és a DPF regenek átlaga lecsökkent 300-400 Km-re a megszokott 700-800 környékéről.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2016 17:18:47 // 80573
A gyárit azt minden képen el vetem. Mivel típushibáról beszélünk, szóval a gyári törik mint a ropi és biztos duplája az ára a többi márkának :)
Ákos (dewvil)21-03-2016 16:34:16 // 80572
Nézzetek rá neten MPdiesel én is ott csináltattam, megy nettóba is garival és normál áron dolgoznak.
FinnMate21-03-2016 11:36:31 // 80570
Neked mik voltak a jelek? Hogyan vetted észre(mérés nélkül)?
norbi040921-03-2016 11:03:09 // 80569
Nekem a 4 porlasztó felújítása + Nyomásszabályozó szelep ultrahangos tisztítása + új gázolajszűrő volt 190.000 Ft. (Nettóban)
FinnMate21-03-2016 10:57:40 // 80568
Porlasztó felújítás specialis (azt hiszen bosh) muszerekkel, garanciaval. 5 injectorra vonatkozik az az ár, de az csak több lehet. Nekem nwm mondott ilyet, hogy egy injector eltolja a tobbit, de ha logikusan belegondolok, lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2016 10:50:27 // 80567
hát ez sem annyira kerek azért... pl 1.8-as opelhez elég sűrűn viszik a gyűrű/ hajtókarcsapágy szettet... nagyjából egálban lehet egy benyás VS dejzel fenntartása 150e km után ...
Giuntini21-03-2016 08:58:46 // 80566
Kevesebbel pedig nem fog kapni. Kinti autónál évi 20 ezer km egyáltalan nem sok. Ha dízelt akar venni, abban biztos hogy jóval több van. Tekergetni annyira lehet, amennyire akarják. A dízel javítása viszont jóval magasabb.
Nivan8421-03-2016 08:07:30 // 80565
Azért kérdezz rá hogy mi tartozik bele ebbe a 180e ft-ba, mert lehet lehuzas de lehet realis is.
FinnMate21-03-2016 00:34:03 // 80564
Ki volt a mestered? Egy elérhetőséget tudnál adni? Srácot megijesztették egy 180e ftról induló összeggel, akkor ez lehúzás/kamu? persze itt is csak felujitasrol van szó és nem cseréről. Mennyi idő volt neked ez a művelet?
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2016 21:09:06 // 80563
Klien, Monroe, TRW, KYB ...bármelyik jó...
Giuntini20-03-2016 21:05:49 // 80562
Szerintem csak gyárival foglalkozzál!
Dzsozy20-03-2016 20:20:55 // 80561
Mindent a vevőért! :)
Liquid20-03-2016 20:19:56 // 80560
Hivatalosan kitavaszodott nálunk is :)
Átszereltem mindkét gépet, sőt az Alfát le is mostam.
emGéza20-03-2016 20:15:17 // 80559
... ahogy a vevő kéri...
Kereskedésben van . Kérjétek 138.000-el :-D
berobbantam20-03-2016 20:12:20 // 80558
Legyen szép,olyan ami első látásra tetszik neki.És ahoz képest olcsó.:)Az összes többire lesz neki ideológia :)
Dzsozy20-03-2016 19:52:14 // 80557
Nézte a gyerek, sokallja a km-t benne. Dízelnél nem lenne sok, de hát benzines. Agyalgat rendesen, hogy mi legyen. :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-03-2016 19:37:56 // 80555
Sziasztok, sw-be ki milyen hátsó spirálrugó márkát ajánl ? Csak mert el ért a topushiba minket . Üdv
emGéza20-03-2016 18:55:57 // 80554
És ez is már lassan egy éve fút a hahun . A tulaj még 1,4 és 1,6MFt között árulta . Mikor milyen kedve volt , úgy változott
az ára . Én a színe miatt nem néztem meg . Volt videó , XXL kép és közel is lett volna , csak a szín .
Dzsozy20-03-2016 18:50:15 // 80553
Néztünk a "közelben" 1.8-t. Alapvetően 1.8 lenne a cél, csak 220.000 futott km egy benyásnál lehet kicsit sok. Én is csak azért vettem meg a sajátom, mert 1 tulaj, igaz az egy lízing cég volt, de a leinformált adatok alapján egy ember gyúrta, szerződéskor visszaadta a lízing cégnek. Szervizelt, gyertyacsere, láncszett csere, és mindent amit 147.000km-ig kell. A szervizt lekérdeztem, ill. korrektek voltak, mert km-re pontosan megírták, hogy mikor és mit csináltak a kocsin. Hála istennek a kötelezőn kívül semmit. :)
De visszatérve a gyerekre, KELL MÁR NEKI EGY 159. :) Alig tudom visszafogni. Mivel nem jött össze a benyás, lehet ezért érdeklődik a delejes után is. :)
emGéza20-03-2016 18:33:16 // 80552
Talán/lehet a benzinesnek kevesebbe kerül a javítás .
A benyásnál talán legnagyobb kiadás , a lánccsere és a vezérlés módosító . Ja meg a kuplung . És közvetlen befecsi miatt a szelep kormólódás .
Az enyémmel ezeket , szerencsére az előző tulaj 140E km-nél , 400 hufnyáké meg is csináltatta .
A linkelt autónál ,cserélték a láncot . És Amorés . És emlékeim szerint ,már a nyáron is hirdette , akkor még 2-vel kezdődött az ára .
Amúgy a legkisebb javítás költségű az 1.8 MPI . Igaz csak 140 ló .
Ezeknek a tudatában én , ha most vennék , beérném a 140 pacival .
Dzsozy20-03-2016 18:14:01 // 80551
nem rossz, asszem a keresztfiam nézegette a neten. A gond ott kezdődik, hogy kell egy kis finanszírozás. :) Ezért keresgélünk olyan 150 km körzetben, még ha magánszemélyé is. A finanszírozáshoz az "Ő" szignója is kell. Most kivárunk egy kicsit, vagy át áll a "sötét oldalra", mivel dízelből sokkal több van a piacon.
Haddel20-03-2016 16:40:53 // 80550
Jut eszembe,eladóak a téli kerekeim,gumival. A Michelinek 3 szezont mentek ,a Contik egyet.
Jövő héten fel kerül a nagy brembó,meg a nyári garnitura😃
Haddel20-03-2016 16:13:28 // 80549
Nagyon ugy néz ki 😃
Ricsi 14720-03-2016 15:24:44 // 80548
Most mar biztos vagyok benne, hogy lelkuk van ezeknek a kocsiknak. Tegnap hivtak 3-an a kocsi miatt abbol egy ma el is jott megnezni, (de ez tenyleg csak nezegetes volt, komolytalan)! Tegnap mentem meg vele 200 km-t semmi gond... Ma indulok vele haza, valami el kezdett benne "sirni" (1800-2500 fordulat kozott 3. sebessegig utana semmi, menetteljesitmenyben semmi valtozas...) gyorsan hivtam szerelomet h mi a banat ez, beugrottam hozza, hallgatozas valoszinuleg a turbo... Szoval "sirt", hogy nem akar elmenni, :D Talan a heten beferek hozza, aztan ranez, hogy mi a helyzet... Bar pont az egyik haveromat is most ajanlottam be hozza, neki is szinten valami turbo gondja van... Egyebkent szerintetek is a turbo lehet, mert az ekszij tarcsa a masik tippunk mert hidegen az is nyekereg par masodpercig...
emGéza20-03-2016 15:16:50 // 80547
Ez veszett macska !
emGéza20-03-2016 15:15:58 // 80546
Gyorsulás(?) 80-ról 140-re ...
(teletank , 5 személy , blablabla )
16,5 mp
...és nem röhög ! :-D
Haddel20-03-2016 14:43:29 // 80545
A kurva jószág nem csak az antennámat rágra meg...
Hardy20-03-2016 09:05:57 // 80544
Annyira azért ne essél kétségbe. Nekem ennél rosszabb volt, és csak egyet kellett felújítani, az tolta el a többit. Pesten csinálták és 30.000 Ft volt a vizsgálat meg javítás.
http://alfaamore.hu/tagok/3370/autok/9153/blog/26828
/ Nem lehet linket beilleszteni!! /
Rolee4620-03-2016 08:05:06 // 80543
Varjuk!Jo gurit hazafele nektek!
Kolci19-03-2016 23:15:04 // 80541
Irigykedem :)
Pityukoma19-03-2016 23:08:17 // 80540
Gyerekek ma èlőben láttam a Giuliát Milánóban az Autclassica kiállítás Alfa standján. Besza behu:-) szerintem nagyot üt. Nekem nagyon bejön! Fotók ha hazaèrtem...
Giuntini19-03-2016 21:07:35 // 80539
A motorgenerált nem látod előre!!! Ezt nekem hidd el! De azért nem árt, ha a gép mellette szép is. Én az enyémet normál állapotúként vettem Szalonautó volt, a "megkímélt" állapotúakhoz viszonyítva.
Giuntini19-03-2016 21:04:28 // 80538
Hát ez szégyen, mekkora retkeket árulnak.
Dzsozy19-03-2016 21:00:06 // 80537
Nyugtassa a barátnője! :) Megbeszéltük, hogy nem az elsőt veszi meg, inkább költsünk benzinre, mint motorgenerálra.
Kolci19-03-2016 20:57:14 // 80536
Én anno ott vettem a 155 Q4-et. Amikor odamentem az eladóhoz (Doki névre hallgatott) azt mondta, hogy ha lekapom a kardánt, nem eszik sokat. ??? 550 volt névre írva.
Amikor kipróbáltuk, a biciklista lehagyott, de szép volt a hangja.
Otthon levettem a gyertyatakarót, és állt a víz, meg motorhőgombát kellett cserélni.
Ez volt otthon, meg 4 gyertya, és az autó hibátlan lett. Visszanyalt a fagyi, nem kellett volna lemosni a mocit, akkor nem fél évig árulják, és elmegy 1.5-ért :D
A kuplungot cserélni kellett a vezérléssel, s folyadékokkal, de azon kívül minden okés volt.
Szóval lehet venni, de ritkán van szerencséje az embernek.
Dzsozy19-03-2016 20:55:08 // 80535
Vídíkiek vagyunk, eztet nem tudtuk. :)
Shadin19-03-2016 20:02:32 // 80534
A Nagykőrösi úton nem veszünk autót :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.