Hááát nem is tudom...Azért az autó csak egy gépezet. és annak mindegy hogy mikor működik, akár mehet nonstop is nem kéne elromolnia. Itt nincs olyan hogy nincs kedvem üzemelni mert ma már üzemeltem 6 órát......
pesze nem mindegy mibe ülünk, és az autó lelkét végül mi tulajok magyarázzuk bele.
Forum >> 159
GEORGE17-01-2008 15:06:06 // 4621
Bckk17-01-2008 15:05:09 // 4620
nálunk pl. olcso es kiadas elott mar elorendeltek belole. mig a 159-e futyulnek nagyot.
es, tegyem hozza gyengebb motorral viszik, mit nalunk egyiket sem.
a vevokor hiaba kissebb es szegenyebb, az odajarok meg ra se neznek az Alfara. es tegyem hozza minap hasonlitottuk ossze szemtol szembe a kettot, hat az Audi szerintem nem nagy bumm, az elodjehez kepest legalabbis. siman A5 koppintas nemi egyszerusitessel.
az elado srac dicserte a led lampait, ez lenne netán az uj sárgarépa, amivel csalogatják a vevoket???
es, tegyem hozza gyengebb motorral viszik, mit nalunk egyiket sem.
a vevokor hiaba kissebb es szegenyebb, az odajarok meg ra se neznek az Alfara. es tegyem hozza minap hasonlitottuk ossze szemtol szembe a kettot, hat az Audi szerintem nem nagy bumm, az elodjehez kepest legalabbis. siman A5 koppintas nemi egyszerusitessel.
az elado srac dicserte a led lampait, ez lenne netán az uj sárgarépa, amivel csalogatják a vevoket???
GEORGE17-01-2008 15:02:56 // 4619
A mai hivatalos állás alapján 1sk 7.58 Ft al.
Akkor a 1'295'900 sk-ba kerülő autó átszámolva 9'822'922 Ft
Nálunk ugyan ez 11'205'000 Ft kerül.
Azért csak drágább 1'382'078 Ft -al ami durván 182-183ezer sk.
és a kormány ugyan azon az oldalon van mint nálatok.
Most mond, hogy magyarországon nem drága a 159-es! :-(
Akkor a 1'295'900 sk-ba kerülő autó átszámolva 9'822'922 Ft
Nálunk ugyan ez 11'205'000 Ft kerül.
Azért csak drágább 1'382'078 Ft -al ami durván 182-183ezer sk.
és a kormány ugyan azon az oldalon van mint nálatok.
Most mond, hogy magyarországon nem drága a 159-es! :-(
Bckk17-01-2008 15:01:35 // 4618
pedig a Stilo csak GRANDE BORDELLO
Bckk17-01-2008 15:00:06 // 4617
egy jopont.
nyaron ismerosom mercivel volt kirandulni, a nagy hosegben biza beadta a derkat a gepezet. nemkulonoskepp mas markak is.
sokszor mindegy mivel vagy, mivel mesz. az a nem mindegy hol es hogyan.
senki sem orulne ha hajnali egykor kiugrasztanak az almabol es agyabol es lenyomatnanak vele 20 fekvotamaszt es futattnanak vele 10km-t sprintbe.
az autonak is van lelke. ...
nyaron ismerosom mercivel volt kirandulni, a nagy hosegben biza beadta a derkat a gepezet. nemkulonoskepp mas markak is.
sokszor mindegy mivel vagy, mivel mesz. az a nem mindegy hol es hogyan.
senki sem orulne ha hajnali egykor kiugrasztanak az almabol es agyabol es lenyomatnanak vele 20 fekvotamaszt es futattnanak vele 10km-t sprintbe.
az autonak is van lelke. ...
Bckk17-01-2008 14:57:17 // 4615
ez is egy erdekes szempont.
a javitas araval teszik olcsobba az neked elég? tuti nem.
a javitas araval teszik olcsobba az neked elég? tuti nem.
Bckk17-01-2008 14:56:36 // 4614
hidd el en is jobban orulnek ha 20 szazalekkal olcsobb lenne minden modell. de erdekes modon mikor ev vege kozeleg es tudok adni a kocsira marha nagy kedvezmenyt, senki sem viszi, 4 ev statisztikaja decemberben 0 eladott kocsi, ehhez mit szolsz. amikor meg alig kap vmit akkor viszik - ez hogy lehet? megmagyarazod?
sztem nem az árban van a hiba hanem a gondolkodasmodban es az emberek fejében. ha nem lennének annyira németauto pártiak, ...
sztem nem az árban van a hiba hanem a gondolkodasmodban es az emberek fejében. ha nem lennének annyira németauto pártiak, ...
Bckk17-01-2008 14:54:35 // 4613
1 295 900 SK / 9 460 000 FT 7,3as szorzo mellett, ez mar akciosan rendelve
Bckk17-01-2008 14:52:25 // 4611
hiszek neked, en is hasonloan vagyok a gepezettel, ha nalam van semmi, ha kliensnel mint a karacsonyfa. vagy tudod hasznalni vagy nem. v. nemtudom.
Bckk17-01-2008 14:51:19 // 4610
megbizonyosodtal rola?
nalunk igy sem mukodik
nalunk igy sem mukodik
Bckk17-01-2008 14:50:39 // 4609
bocsanat kozosseg, kar h interneten nem tudom megveregetni a pajtik vallat, meg jo hogy vannak internetes kozossegek altal szervezett talalkozok
Bckk17-01-2008 14:49:59 // 4608
a 159 meg csak kozelit hozza, vhol indulniuk kellett nemde
Bckk17-01-2008 14:48:13 // 4607
lassan belétek fáradok, nem fogom magyarazni tovabb amit ugyis hiaba
BeeGee17-01-2008 14:04:12 // 4606
Először azt hittem. :)
A cserébe kapott Y-ban is benzines fordszámérő volt. Illetve nem volt piros tartománya, tehát unisex :)
A cserébe kapott Y-ban is benzines fordszámérő volt. Illetve nem volt piros tartománya, tehát unisex :)
GEORGE17-01-2008 13:58:18 // 4605
Cgo koma.
Nézd már meg légyszi, hogy nálatok mi az ára a új
159 SW 2,4 JTDm 20V TI -nek 210 lovas 6 sebességes kézi váltóval
Köszi :-)
Nézd már meg légyszi, hogy nálatok mi az ára a új
159 SW 2,4 JTDm 20V TI -nek 210 lovas 6 sebességes kézi váltóval
Köszi :-)
Cgo17-01-2008 13:50:43 // 4604
brutalis off
www.vwclub.sk
www.vwclub.cz
www.vw-club.de
www.vw-club.nl
www.vwclub.gr
...
es akkor ott vannak a bogarasok is, nagyon eros kozosseg!
www.vwclub.sk
www.vwclub.cz
www.vw-club.de
www.vw-club.nl
www.vwclub.gr
...
es akkor ott vannak a bogarasok is, nagyon eros kozosseg!
Halesz17-01-2008 13:19:24 // 4603
Lehet hogy a Te GT-dben is költségcsökkentés címszóval volt benzines fordulatszámmérő! :)
BeeGee17-01-2008 12:37:36 // 4602
Ilyen megoldásokat először a loganban láttam költségcsökkentés címszóval.
Remélem itt még nem tartunk :)
Remélem itt még nem tartunk :)
BeeGee17-01-2008 12:35:04 // 4601
A FIAT meglepően jól áll a szakértők jóslatai, elvárásai szerint. Amit az elemzők sikeres lépésnek várnak az autóiparnak, abban szinte mindenhol ott van a FIAT valailyen szinten (északamerikai gyár - láthatáron lehet az új amerikai korszák, Orosz piacbetörés saját gyárral, kínai kapcsolatok kialakítása, CO2 verseny - ha a FIAT tartja az előirányzott terveit, akkor ő lesz a legtisztább európai gyár, úgy hogy ellen kell súlyoznia a maserati, ferrari modelleket is) Persze, ha bedőlnek, nincs visszaút. És ettől függelenül nem garantált az Alfa túlélése..
a17-01-2008 12:12:10 // 4599
Miért? Nekem a 166-ban gyárilag(!) benzines fordulatszámmérő van! Semmi gond nincs vele, csak 7000-ig van skálázva, és 6000-nél kezdődik a piros :)
a17-01-2008 12:10:38 // 4598
Igen láttam. A Golf-os szekció egyik vezetőjének a barátnője feleségem nagyon jó barátnője. Elég komoly rendezvényeik vannak nekik is.
Pl. minden évben rituális elvonulnak, és összeurópai szinten megszervezik a Wörthersee-Tour-t. Egész Európából összejönnek a fanatikusok Ausztriában, és egy 1 hetes jamboree-t tartanak.
Mikor is volt ilyen Alfáéknál?
Ne nézzünk már le másokat a szinte bárki által megvásárolható fennsőbbségünk teljes tudatában... Kezeljük a dolgokat a maguk helyén: a fanatizmus és a társaság nem autómárka függő.
Pl. minden évben rituális elvonulnak, és összeurópai szinten megszervezik a Wörthersee-Tour-t. Egész Európából összejönnek a fanatikusok Ausztriában, és egy 1 hetes jamboree-t tartanak.
Mikor is volt ilyen Alfáéknál?
Ne nézzünk már le másokat a szinte bárki által megvásárolható fennsőbbségünk teljes tudatában... Kezeljük a dolgokat a maguk helyén: a fanatizmus és a társaság nem autómárka függő.
a17-01-2008 12:07:21 // 4597
Mindegy. Szerinted nem elég tájékozott kereskedő, szerintem szívatás.
De a lényegen nem változtat: rossz szájízt hagy!
De a lényegen nem változtat: rossz szájízt hagy!
a17-01-2008 12:04:41 // 4596
A hivatalos gyártói import és első forgalomba helyezéshez nem kell műszaki vizsga. Épp ezen cirkuszolnak a nem hivatalos importőrök! (Sok dévú, hunyadi, stb... újonnan nem menne át különben a műszaki vizsgán!)
GEORGE17-01-2008 09:57:09 // 4595
Akkor miért vannak a műszakin az új autók?
a17-01-2008 09:07:23 // 4594
Az új autókat nem kell műszakizni vinni. Csak a papírokat kell odavinni. Ez így hivatalos.
Zool16-01-2008 23:41:21 // 4593
Szerintem semmi gond vele, csak nem az alfához kell mérni, hanem a 2000es A4hez, nagyot léptek előre. Ráadásul a beltérben is, amiben amúgy is nagynio erősek voltak. Persze nem az alapváltozatról beszélünk...
GEORGE16-01-2008 23:28:42 // 4592
Lemaradt, hogy a kocsit 3 max 4 évre veszem ill tartom meg.
nagy valószínűséggel nem fogok megvenni egy újjat bőven megteszi majd egy 2 éves példány belöle..nem éri meg annyit elbukni rajta....
nagy valószínűséggel nem fogok megvenni egy újjat bőven megteszi majd egy 2 éves példány belöle..nem éri meg annyit elbukni rajta....
GEORGE16-01-2008 23:27:14 // 4591
A JTTD 180 lovas lesz és 38X Nm... A 2,4 pedig 210 lovas és 400Nm.
no meg az 5 henger álltal nyújtott teljesen más hang "selymesebb" járáskúlturája miatt is van még keresnivalója a 159-ben!
Én az itt leírtakkal ellentétben 159-ben látom a következő autómat! De nekem mutathatnak akármilyen JTTD-t nem kell, csak ha nem 5 hengeres :-)
no meg az 5 henger álltal nyújtott teljesen más hang "selymesebb" járáskúlturája miatt is van még keresnivalója a 159-ben!
Én az itt leírtakkal ellentétben 159-ben látom a következő autómat! De nekem mutathatnak akármilyen JTTD-t nem kell, csak ha nem 5 hengeres :-)
GEORGE16-01-2008 23:17:48 // 4590
Megnéztem a céghez érkezett pár A4-es....nem mondom hogy ronda egy szóval sem de én ugyan annak a savanyú német dizájnak tartom mint a többi fantáziátlan modeljüket...és szerintem az elsöző szériás A4-nek sokkal szebb arányosabb volt a hátulja is...itt az újjon nem jók a lámpa és a kaszni arányai...szerintem.
Zool16-01-2008 23:17:41 // 4589
Szerintem gazdaságossági okok. Ott van a JTTD. Szerintem kinyírná a 2.4est sok piacon, azt meg nem éri tovább fokozni, tehát kicsit a saját farkába harapna a márka. Az 1.6JTD már nem lesz 147esben, szerintem nem is érné meg az átalakítás. A V6 benya ugyabár bultka. Ahogy olvason az 1.8turbó fog előbb jönni, de a 159 nem kap semmit 2009ig...
Zool16-01-2008 23:15:28 // 4588
Ehelyett menekülés előre. Új modellek Fiat alapon, mondjuk ha a junior-149 páros sikeres lesz, az elegendő időt hagy a komoly kihívásokra (169, amit még elsem kezdtek fejlezsteni, SUV). Utóbbi kettő nélkül öngyilkosság az amcsi piac...
GEORGE16-01-2008 23:13:43 // 4587
Egy lista volt itt egy halom új motorról amiket a 159, Junior és egyébb Alfák kapnának meg!
Na azokkal lehetne mit kezdeni, de valamiért állitólag csak a MY2009-ben lesznek csak elérhetőek!
Nem értem én sem, hogy miért halogatják a dolgokat....
Na azokkal lehetne mit kezdeni, de valamiért állitólag csak a MY2009-ben lesznek csak elérhetőek!
Nem értem én sem, hogy miért halogatják a dolgokat....
Zool16-01-2008 23:13:36 // 4586
Javaslom nézzetek meg egy jobb új A4est közelről. Veszélyes versenytárs lett, ha van olyan jó vezetni is, mint az A5 quattro, akkor oda kell figyelnie rá is az Alfának. Mondjuk ránéztem az árcédulára és megnyugodtam...
Kompressz úr16-01-2008 23:11:18 // 4585
Ahhoz először áldozni kellene a márkára. Új fejlesztések, széles modelpaletta, horribile dictu pl egy suv
GEORGE16-01-2008 23:11:11 // 4584
Egyetértek az A3 és az A4 nagyon messze van a prénium márkától!!
Zool16-01-2008 23:07:43 // 4583
Szerintem nagyon kéne már egy partner, mert így a 2.4JTD is ki fog halni... A V6 benzinest sem vesz senki. Még kipróbálni sem tudtam, ami itt nagy szó...
Én speciel együttműködés nélkül 15 évet adok a mercinek. Illetve 10et, ha sok olyan modellel jön ki, mint az R klasse. Jelenleg a Fiat nem áll roszzul, de a mostzani helyzet nem lesz fennratható, ha az Alfa nem tudja lényegesen növelni az eladásait.
Én speciel együttműködés nélkül 15 évet adok a mercinek. Illetve 10et, ha sok olyan modellel jön ki, mint az R klasse. Jelenleg a Fiat nem áll roszzul, de a mostzani helyzet nem lesz fennratható, ha az Alfa nem tudja lényegesen növelni az eladásait.
Kompressz úr16-01-2008 23:05:25 // 4582
Az ódi nem prémium (legalább is az A3-A4), álruhás népautó.
Zool16-01-2008 23:05:07 // 4581
A bömö meg vajúdik, mert nem gyárt elég kisautót ahhoz, hogy a kis mocik fejlesztése rentábilis legyen. A mini és az egyes nem elég, a pözsó meg túl keveset adott a jelek szerint (1.6d emlékszünk még :) ).
Zool16-01-2008 23:02:14 // 4580
Nézd meg a mercit. Nincs rendes dzíelmotorja 2lityi alatt. Az ódi meg bő 5 éves lemaradással jön ki common rail dízellel (pedig milyen jó is lett a V6 TDI). Akkor már inkább legyen komoly muti a cég mögött. A volvi is a pözsó moci miatt nyert nálam. Nincs is jobb nála a kategóriában. Szegény Fiat meg nem keveset várt az 1.6 JTDvel, szerintem azért is, mert nincs kapacitás ami kitermeli a motor költségeit.
FoToS16-01-2008 22:58:48 // 4579
Az tuti,hogy amit az egyiktől átvesz beteszi a másikba is.
GEORGE16-01-2008 22:58:06 // 4578
na abból nehéz lesz újból makulátlan autót varázsolni....
Kompressz úr16-01-2008 22:55:35 // 4577
Tudod mi még a baj? A motor. Prémium autóba olyan motort tenni, amit tucatnyi nem prémiumba betesznek, az a prémium jelleget kérdőjelezi meg. Még akkor is, ha egyébként jó motorról van szó (de annyira nem jó, hogy a BMW-vel való versenyt kiállja).
Kompressz úr16-01-2008 22:32:31 // 4576
A Saab-ot még elviselem :)
Zool16-01-2008 22:30:11 // 4575
A C30-C70-S40 V50 Ford focus, az S80-V70-XC70 Ford galaxy/mondeo. És az S40 fényévekkel veri az S60ast, ami az utsóelőtti önálló Volvo. Úgy attam vissza a kulcsot a tesztvezetésről, hogy beszéljünk valami másról, mert az S60asnál a nyomott akciós ár sem érdekel. Az S80ast viszont nagyon jó volt vezetni ahoz képest hogy volvo, pont a fordos alapok miatt. Szerintem nem ártott a márkának a ford technológia...
Nekem semmi bajom a globalizációval, ha nem hülyén csinálják (pl GM Saab és Opel politkája)
Ha márkahű akarsz is maradni, lehet hogy mrs Paulusnak egy Punto alapú Junior jut osztályrészül :), te sem úszod meg...
Amúgy nem mernék fogadni rá, hogy nincs a 159esedben egy jó darab saab technológia, csak már nem verik nagy dobra
Nekem semmi bajom a globalizációval, ha nem hülyén csinálják (pl GM Saab és Opel politkája)
Ha márkahű akarsz is maradni, lehet hogy mrs Paulusnak egy Punto alapú Junior jut osztályrészül :), te sem úszod meg...
Amúgy nem mernék fogadni rá, hogy nincs a 159esedben egy jó darab saab technológia, csak már nem verik nagy dobra
Kompressz úr16-01-2008 22:24:21 // 4574
Az S40 sose volt igazi Volvo, vagy álruhás Mitsubishi vagy Ford. Nálam egyik sem prémium márka.
Zool16-01-2008 22:23:08 // 4573
De a többségnél már elveszették itt a szüzességüket. Recsegés itt ott, nyikorgás a motortérből, ha picit visszaolvasol meglátod. Én sem égszíjszakadásra gondoltam. Semmi komoly, de ugyebár a "prémiumtól" mást vár az ember.
Ugyanúgy nem modnanám, hogy az S40 megbízhatatlan, de ha 2004 óta tÍpushiba a recsegő szék, nem igaz, hogy 2006ra még nem orvosolták a gyárban. Érdekes módon márkakereskedésnél a 20ezres szevíznél meg sikerült...
Ugyanúgy nem modnanám, hogy az S40 megbízhatatlan, de ha 2004 óta tÍpushiba a recsegő szék, nem igaz, hogy 2006ra még nem orvosolták a gyárban. Érdekes módon márkakereskedésnél a 20ezres szevíznél meg sikerült...
Kompressz úr16-01-2008 22:19:38 // 4572
Ha én 11 évi minimálbérnek megfelelő összegért veszek egy autót, akkor nem érdekel, hogy más autójának mi baja van, az enyém legyen hibátlan. Olyan nagy kérés ez? A feleennyibe se kerülő Stilomnak, amit ugyanezen cég gyártott, két és fél év alatt semmi hibája sem volt. Most akkor hogy is van ez?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?