Forum >> 159
Satti13-10-2007 17:11:04 // 4240
Kinek, mi tetszik. Az biztos, hogy sokan nem szeretik a dieselt, mert a gázolaj büdös, vmennyire csak kormol, meg egyszerűen akinek nem bejövős, az sosem fog azt venni, csak ha nagyon muszály, vagy a kényszer ráviszi, ezzel én is pont így vagyok:-)
Tom1213-10-2007 17:09:02 // 4238
Értem én, de majd akkor veszek dízelt, ha nem fog vért izzadni a 3.0 TDi-s X5, hogy el ne menjek neki a 2.0 TS-emmel - és mégis elmentem...:-) /Igaz az is, ha lehetek őszinte, hogy a jelenlegi Alfa motorkínálatból én is a 2.4-es dízelt választanám - VAGY A V6-ost! ;-)/
Lehet, hogy csak páran vagyunk ilyen különcök, de soha nem hagytam, hogy sodorjon az ár a tömeggel, "mert most az a menő"... Legfeljebb 2x tankolok, amíg ők 1x és akkor mi van...? :-)
Még pár év és nem lesz vita, elfogynak a kőolajkészletek, aztán jöhet a hidrogén.:-)
Lehet, hogy csak páran vagyunk ilyen különcök, de soha nem hagytam, hogy sodorjon az ár a tömeggel, "mert most az a menő"... Legfeljebb 2x tankolok, amíg ők 1x és akkor mi van...? :-)
Még pár év és nem lesz vita, elfogynak a kőolajkészletek, aztán jöhet a hidrogén.:-)
Zool13-10-2007 17:02:44 // 4237
Mo-on azért más, mert ha már egyszer behoztad, kifizettél egy vagyon a vámra (ill regadóra). Az egyszer forgalomba helyezett autó így aranyat ér (ill. legalább a pár milliós regadó arányosított értékét). Nézd meg a regadó által nem korlátozott piacokat, Németo vagy Belgium.
Tom1213-10-2007 16:57:23 // 4236
Akkor "itt" /SK/ más a helyzet...
Zool13-10-2007 16:56:52 // 4235
Értsétek már meg, a dízel manapság már nem arról szól, hogy le tudsz spórolni két litert, cserébe szemvedsz egy csomót. Ez 20 ével ezelőt volt kérdés. Az 1.9 JTS ugyanúgy nem ellenfél már az 1.9 JTDnek, mint a 335i a 335d nek. Egyszeren sehol sincsnek a szívóbenzinesek a TD-khez képest (pedig a 335i is turbós). A 3.2 V6 ugyanúgy nem ellenfél a 2,4 jtdnek, egyszerűen jobb a dízel. A nyomatkszegény benzinesek mellett már csak a motorhang szól, de amióta a V6 TDI-t vezettem, azt mondnám, hogy már az sem. Annak a motornak a hangja egyszerűen gyönyörú volt. Semmi sem tudna meggyőzni amellett, hogy egy 3literes FSI-t vegyek ha audiban gondolkodnék, mint ahogy inkább kfiizetnék egy picit többet a dízelért, ha egy 3.2 V6 benya vagy a régen ígért 3.0 JTD között vacillálnék.
Ha mondjuk vennék egy V6ost, nem csak a fogyasztás lenne brutál, de többszörösé veszíteném a tankolásnál való kiállásnál. Tehát autópályás cirkálónak is alkalmatlan. Egyedül a német piacon nyomulnak még, mert ott techológiai (hátránybeli )okokból így védekeztek a nagy lóerő/köcis japók ellen. Pörgős 16V? Mit értek vele, a gagyi VW 8v-k kétszer akkora térfigattal ugyanannyit adóznak. Röhej, hogy még midig előnyben részesítik pl a német biztosítók 10-20%-kal többek kérnek a 159 Cascójáért, ami nevetséges...
Ha mondjuk vennék egy V6ost, nem csak a fogyasztás lenne brutál, de többszörösé veszíteném a tankolásnál való kiállásnál. Tehát autópályás cirkálónak is alkalmatlan. Egyedül a német piacon nyomulnak még, mert ott techológiai (hátránybeli )okokból így védekeztek a nagy lóerő/köcis japók ellen. Pörgős 16V? Mit értek vele, a gagyi VW 8v-k kétszer akkora térfigattal ugyanannyit adóznak. Röhej, hogy még midig előnyben részesítik pl a német biztosítók 10-20%-kal többek kérnek a 159 Cascójáért, ami nevetséges...
Satti13-10-2007 16:46:33 // 4234
Nem is tudom, szoktam nézegetni a használtautó.hu-n, és nem sok van, ráadásul ami normális, az nem olcsó, legalábbis a TS-hez képest. Most is van össz. 3 jónak tűnő, és nem reklámáron.
Tom1213-10-2007 16:42:00 // 4233
Mondjuk, ennek is meg vannak az előnyei, mert a 156 V6-osokat már "szinte ingyen vesztegetik", mert "nem kell senkinek"...:-)
Satti13-10-2007 16:38:59 // 4232
Az új 159 V6 nem ide van kitalálva, itt nálunk a legtöbben a a büdös dízelre izgulnak, ugyanúgy, mint régebben a mercikből is csak az kellett, a "normális" 3 ezres benzinest nehezebben lehetett eladni, perdig új árban egy komolyabb benzines drágább, mint egy diesel. A magyar lehetőség szerint, ráadásul a kisebb motoros dieselt veszi, mert nehogy mán sok leygen a biztosítás, meg a teljesítményadó. Ez egy ilyen ország, grága autóból, ritkán vesznek rendes nagy benzines motorral, pedig én is úgy vagyok vele, ha már komolyabb pénzt kiadhatnék egy szép új gépre, az csak a legnagyobb benzines lehetne:-)
Tom1213-10-2007 16:35:34 // 4231
Van egy kis félreértés, én nem azt akartam mondani, hogy azért nem vesznek V6-osokat, mert nincs módjuk kipróbálni, hanem, hogy tényleg nincs ilyen tesztautó a kereskedésekben - legalább is még én sem láttam, de őket is megértem, minek is lenne, hogy aztán évekig tartson, mire "akciósan" eladják? Nem lenne semmi gond az eladásával, ha nem a "spórolós dízel" lenne a "trendi", meg a benzinárak, meg a "keleti blokk", meg... ...de ez hosszú...:-))
Egyébként ez minden márkánál így van, Leon Cuprából is csak 1-et /pénteken/ adtak el idáig /meg úgy általában cuprát/, itt a helyi Seat márkakereskedésben, ott is a fűnyírók, meg az 1.9 TDi-k /meg a szerviz:-)/ hozzák a hasznot és CSAK ez a lényeg...
Milyen szép is lenne, ha "nem találták volna fel" a pénzt és az emberek csak a szívükkel választanának autót /is/, nem győznénk kerülgetni az utcán a szebbnél szebb, erősebbnél erősebb csodákat...:-)
Egyébként ez minden márkánál így van, Leon Cuprából is csak 1-et /pénteken/ adtak el idáig /meg úgy általában cuprát/, itt a helyi Seat márkakereskedésben, ott is a fűnyírók, meg az 1.9 TDi-k /meg a szerviz:-)/ hozzák a hasznot és CSAK ez a lényeg...
Milyen szép is lenne, ha "nem találták volna fel" a pénzt és az emberek csak a szívükkel választanának autót /is/, nem győznénk kerülgetni az utcán a szebbnél szebb, erősebbnél erősebb csodákat...:-)
Zool13-10-2007 16:13:21 // 4230
Erről kicsit a Jeremy Clarkson 166 kommentárja jut eszembe. A 166 szerinte tuti autó, de az emberek nem veszik a nagy értékvesztés miatt. Használtan írtó jó ület lenne, csak hát újonnan nem vette meg senki. De nem hiszem hogy csak azért nem vesznek V6q4et, mert nem tudják kipróbálni... Ha kijönne egy olyan V6 dízel, mint a 3.0 TDI, szerintem minden probléma megoldódna. Átlagfogyi 10 liter alá csökkenne, és a hangőrülteket is kárpótolnák. Bár gondolom kívüről továbbra sem lenne vmi szép hangja. Megkockáztatnám, hogy nem is kéne 3 literes térfogat...
Tom1213-10-2007 15:57:37 // 4229
Látod, mégis akadnak "fekete bárányok".:-)
Na, most már hallottam hideget - meleget a 159 V6-ról, a leélethűbb lenne kipróbálni - ha lenne hol...:-))
Na, most már hallottam hideget - meleget a 159 V6-ról, a leélethűbb lenne kipróbálni - ha lenne hol...:-))
Zool13-10-2007 15:53:48 // 4228
Budapesten még nem láttam, de más országban sem, pedig elgé gyakran találkozom velük. De e tekintetben a kereskedőknél beépólt tagok tudnának kompetensen nyilatkozni, ha szabad lenne nekik. Engem az vágott mellbe, hogy itt még tesztatutót sem rendeltek V6tal, vagyis ennyire paráznak tőle, hogy nem tudják majd elsózni. Pedig azokra is van rendesen kedvezmény...
Tom1213-10-2007 15:47:27 // 4227
"Az amórén éppúgy nincs, mint az ucán 159 V6"
De van, gyakran találkozunk és az 1. 159-es volt itt a környéken, valami "elvont művész", vagyis művésznő lehet, ugyanis egy hölgy terelgeti.:-)
De van, gyakran találkozunk és az 1. 159-es volt itt a környéken, valami "elvont művész", vagyis művésznő lehet, ugyanis egy hölgy terelgeti.:-)
Zool13-10-2007 15:07:32 // 4226
Na igen. Vennék meg szeretnék ("ha" szeretnék). Megjegyzésem arra irányult, hogy TÉNYLEGESEN senki sem vesz. Az amórén éppúgy nincs, mint az ucán 159 V6. Ha luxembourgban nincs egyetlen V6 sem tesztautóként az nagy szó, mert elég nagy számban van pl Cayenne az utakon, tehét nem anyagi okai vannak, ill egalábbis a kereset elvileg meglenne. Ezen kívül a kb 2 Debrecennyi országban van 3 nagy és 3 kisebb márkakereskedés (van amelyik Fiatot vagy Lanciát egyáltalán nem is árul), ha megélnek, nem mehet rosszul az üzlet, csak az olasz bevándorlók nem tudnák eltratani őket. Nem akartam offolni, mert ez egy modelltopic, de a konkrét modell az A5 3.0 TDI quattro volt, ami az egyik katalógis szerint kilóra megyegyezik a Brera V6tal. Egyébbként szintán nem a modeltopikba artozik, de a Brera egyik alapvető tragédiája, hogy mindenki rossz kategóriába sorolja. Semmi keresnivalója a könnyépítésű Z4 és T mellet, az A5 és a 3as kupé az igazi ellenfelek, utóbbiak súlyban és árban is szemmagasságban vannak. Ami már közelebb áll a modelltopikhoz, az A5 egy A4 kupé, valószínűsíthető, hogy a 159est meghaladó (de hogy minek?) méretű A4 nem lesz könnyebb mint az A5, és valszeg nehezebb lesz könyebb, mint a hasonló 159.
Igazából a V6 TDIről meg annyit, hogy nem is feltétlenűl a 2.4essel vetném össze, hanem megjegyezném, hogy az 1700 kiló feletti A5öst szenzációsan hajtotta (ami álítólag nem elmondható a 159 V6ról). Lehet hogy nem volt egy szuperkönnyű lélekvesztő, de mindent tudott amit kellett, és a V6 dízel hangja minden 4hengeres TDI-t meghazudtolóan jó volt, én speciel a 335-it élveztem ennyire füllel (amint említettem itt V6os alfát nem sikerült kipróbálnom). Az egész autó nagyon egyben volt így. Őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy várjak a következő váltással és egy 2.4 q4be beruházzak, bár tudom, hogy kevés helyzetben lesz rá szükségem. Külön előny, hogy a 159 2.4 q4 distinctive áráért jó ha egy alap 170LE A4 jöhetne ki, talán csak elsőkerékhajtással (talán ezért is él meg ennyi Alfa kereskedő...).
A dízel kontra benyaturbóról meg annyit, hogy egylőre még nincs komly válasték utübbiakról. Ha majd kijönek (szvsz a 159esnél a faceliftig nem várható, és az sem V6 turbó lesz hanem 1.8as) akkor beszéljünk róla, addig ez egy elméleti vita. A piaci igényekkel viszont vitatkoznék. Ha valahol akkor pont az árérzékeny keleti paicokon nem menek a dízelek, mert az emberek örülnek ha meg tudják fizetni a vesét vagy a csilagot a hűtőrácson, A németeknél azon lepődtem meg, hogy minden jobb és újabb autó csörgött. 10 év fölött ésaz alsóközéptől lefelé etdődnek a benzinesek (kívüről tényelg szebb hanggal). A dízel olcsóbb, és az is marad kzlekdéspoltikai mokoból (azaz a teherautók miatt). Inkább Magyarország (meg főleg Svájc) a kivétel.
Igazából a V6 TDIről meg annyit, hogy nem is feltétlenűl a 2.4essel vetném össze, hanem megjegyezném, hogy az 1700 kiló feletti A5öst szenzációsan hajtotta (ami álítólag nem elmondható a 159 V6ról). Lehet hogy nem volt egy szuperkönnyű lélekvesztő, de mindent tudott amit kellett, és a V6 dízel hangja minden 4hengeres TDI-t meghazudtolóan jó volt, én speciel a 335-it élveztem ennyire füllel (amint említettem itt V6os alfát nem sikerült kipróbálnom). Az egész autó nagyon egyben volt így. Őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy várjak a következő váltással és egy 2.4 q4be beruházzak, bár tudom, hogy kevés helyzetben lesz rá szükségem. Külön előny, hogy a 159 2.4 q4 distinctive áráért jó ha egy alap 170LE A4 jöhetne ki, talán csak elsőkerékhajtással (talán ezért is él meg ennyi Alfa kereskedő...).
A dízel kontra benyaturbóról meg annyit, hogy egylőre még nincs komly válasték utübbiakról. Ha majd kijönek (szvsz a 159esnél a faceliftig nem várható, és az sem V6 turbó lesz hanem 1.8as) akkor beszéljünk róla, addig ez egy elméleti vita. A piaci igényekkel viszont vitatkoznék. Ha valahol akkor pont az árérzékeny keleti paicokon nem menek a dízelek, mert az emberek örülnek ha meg tudják fizetni a vesét vagy a csilagot a hűtőrácson, A németeknél azon lepődtem meg, hogy minden jobb és újabb autó csörgött. 10 év fölött ésaz alsóközéptől lefelé etdődnek a benzinesek (kívüről tényelg szebb hanggal). A dízel olcsóbb, és az is marad kzlekdéspoltikai mokoból (azaz a teherautók miatt). Inkább Magyarország (meg főleg Svájc) a kivétel.
Zsifi_GTV13-10-2007 14:08:21 // 4225
Teljes egyetértés aaz előttem szólóval. Azzal megspékelve, h alig várom a GTA-t, az lesz az igazi sportvas. :-)))
Don Gombóc13-10-2007 09:48:03 // 4224
Én vennék mindenképpen, ha szeretnék 159-et, a dízel és a benzines csúcsváltozatok közül mindenképpen a benzinest választanám. Azért mindenképpen fognak ilyen nagy teljesítményű benzinest készíteni még akkor is ha dízel éli most a virágkorát európában de ott is inkább a keleti blokkban. Azért nyugati oldalon nem olyan nagy aránybeli különbség a benzines és dízel között mint nállunk, és az üzemanyagok ára is közelebb van egymáshoz. Valószínűleg egy V6 A6-os Audit vezettél, de nem szabad összehasonlítani a 2,4 Mjet Alfával sem, mert az csak nagyobb 600 köbcentivel, és a V motor nyomatéka mindenképpen jobb egy még az azonos köbcentis sorosénál is. Semmiképpen nem egy kategória. A fogyasztás az meg egy relatív dolog, nekem városban 16-17 litert bever szó nélkül, és ez van de nekem megéri. Engem nem motivál a fogyasztás mert dolgozom vele és ezt térítik. Én például az öcsémen röhögtem aki vett egy Q7 Audit a 3.0 V6 dízel motorral. Van is meneteljesítménye rendesen, olyan mint egy autóbuszé. :) Bár a verda is akkora. Én csak arra leszek kíváncsi hogy mikor éri el azt a mennyiséget a dízel autók száma hogy a gázolaj ára a benzin fölé megy. Márpedig fog menni feljebb mert ha jól tudom a lepárlásnál gázolajból jön le kevesebb. Nem beszélve arról ha még a fejlesztések odáig jutnak hogy a benzines turbós technikák fogyasztását lejebb szorítják teljesítmény növelés mellett, akkor mi lesz? Mert már vannak ilyen részeredmények. Ezért még ne írjuk le a benzint mint üzemanyagot szerintem. Azért ha kipróbálsz egy V6 3.0 turbós benzinest és utánna egy szintén 3.0 V6 turbós dízelt, mivel a turbóról nem szabad elfeledkezni, mert a vastüdő az vastüdő, akkor nem lesz olyan kellemes élmény a dízel a benyás után. :) Ezért röhögök a Le Mansi Audi sikereken. Turbós dízel a szívó szűkítős benzinesek ellen? Röhejes, és ez csak marketing.
Zool13-10-2007 09:01:47 // 4223
Olk most lehet óberkodni, de melyikötök venne ilyet ÚJONNAN? Hány 159 V6os tulaj van az amórén? Vagy akár Brera tulaj? Örüljetek neki, hogy ki tudjátok próbálni. Amikor én kerestem ilyet, itt nem volt az egész országban, pedig itt a 159esek részei a városképnek (csak hát itt nem nagyon vesznek egyáltalán benzinest).
Az Alfa Romeo gyár nem elvont művészek klubja. A V6q4re a mostani dízel mánia mellett annyira kicsi a kereslet, hogy semmi értelme saját V6ost fejleszteni. A súlyról meg annyit, hogy a hasonló méretű autóknál nem sokkal nehezebb, csak ugyebár az ódiból sem az 1.6os alapmodelt kell összehasoníltásul venni.
Szerintem hamarosan ki is kopik a V6 benzines motor, és átveszi a helyét a V6 dízel. A múltkor ilyesmit vezetem a konkurenciától (3.0 V6 dízel 4 kerékhajtással), és nagyon kellemes élmény volt. Pedig az sem pehely súlyú autó...
Az Alfa Romeo gyár nem elvont művészek klubja. A V6q4re a mostani dízel mánia mellett annyira kicsi a kereslet, hogy semmi értelme saját V6ost fejleszteni. A súlyról meg annyit, hogy a hasonló méretű autóknál nem sokkal nehezebb, csak ugyebár az ódiból sem az 1.6os alapmodelt kell összehasoníltásul venni.
Szerintem hamarosan ki is kopik a V6 benzines motor, és átveszi a helyét a V6 dízel. A múltkor ilyesmit vezetem a konkurenciától (3.0 V6 dízel 4 kerékhajtással), és nagyon kellemes élmény volt. Pedig az sem pehely súlyú autó...
András bácsi13-10-2007 08:07:27 // 4222
Jól van, jól van, de az épp elég. Opel.
GEORGE13-10-2007 08:01:10 // 4221
Csak a blokk egyezik a hengerfej és egyébb dolgok azok mind mind Alfa.
GEORGE13-10-2007 07:57:24 // 4220
Jó a teszt, szóval MJET az igazi :-))
Ha minden igaz ma lesz szerencsém menni evvel a 159-el :-)
Ha minden igaz ma lesz szerencsém menni evvel a 159-el :-)
András bácsi12-10-2007 15:49:16 // 4219
Na, fűnyíróember! Ha rendes, olasz motor lenne, nem GM, akkor talán...
Satti12-10-2007 15:24:13 // 4218
Én is elolvastam, tetszett, és az is biztos, hogy cak ilyet vennék, nem kormosat!:-)
SD12-10-2007 15:20:03 // 4217
Zsííírrrr:)))
boyci12-10-2007 15:08:41 // 4216
Ergo a megtermett felnőttnek látszó ember naon jól érezte magát az autót és a helyzeteket! :)
Nem is csodálom, egy ilyen gyönyörűség mellett-ben! :)
Endzsojoztam a cikket! :) veri yóóó munka! :)
Nem is csodálom, egy ilyen gyönyörűség mellett-ben! :)
Endzsojoztam a cikket! :) veri yóóó munka! :)
GEORGE10-10-2007 21:10:49 // 4214
Fordulj Bo-hoz és frankon megmondja neked!
Kamile10-10-2007 21:08:27 // 4213
Sziasztok!
Hamarosan (tavasszal) én is 159 tulaj leszek!
Szeretnék kérdezni oylat, hogy a Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V DPF TI Turismo Internazionale és a széria között mi a külömbség? A műszerfala nagyon állat, alapba 19es papucsok és brutál sportfoteleken kívül mit takar még a TI limitált széria megkülömböztetés.
Ja meg a lényeg, hogy csak feketében van? mert nekem mindenképpen piros kell! :)
Hamarosan (tavasszal) én is 159 tulaj leszek!
Szeretnék kérdezni oylat, hogy a Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V DPF TI Turismo Internazionale és a széria között mi a külömbség? A műszerfala nagyon állat, alapba 19es papucsok és brutál sportfoteleken kívül mit takar még a TI limitált széria megkülömböztetés.
Ja meg a lényeg, hogy csak feketében van? mert nekem mindenképpen piros kell! :)
András bácsi09-10-2007 15:00:46 // 4212
Nekem ezek nem zörögnek, le is kopogom. Viszont a B-oszlop alatt valami manóü azért lakik. Csak nem volt kedvem eddig kiűzni onnan.
András bácsi09-10-2007 14:59:36 // 4211
Nem-nem. 15e-rel vettem, durván egy évesen. Csak 4400-at mentem vele, ha pontos akarok lenni. Egyébként csak az itthoniakra van ingyen szervíz, plusz 100e-ért, ami utánaszámolva nem is annyira jó üzlet. Legalábbis nekem, aki szeret mindent maga csinálni. :)
Bckk09-10-2007 14:56:33 // 4210
hallelujah. bár ne volna ien, akkor volna igazán jooo
Bckk09-10-2007 14:54:57 // 4209
ha jol láttam nemrég vetted a verdát, hát arra irtam h. ugyesen rátetted a 20-t. s ha jol tudom 3 évig ingyen van a szerviz, akkor minek csereled a most az olajat. vhol ez nekem kevésbé értheto, ha mar egyszer van ra garanciod
tj08-10-2007 18:41:31 // 4208
Sziaszotk! Végre kiderült miért kapok állandóan ChECK ENGINE feliratot. Ki kellett cserélni a motorban a szívó sort. Ami az egészben a legszebb, hogy a kocsi most SOKKAL jobban megy mint eddig, mert mint kiderült a benne lévő chip tuningom nem volt aktív...;) Elég komolyan gyorsulok 220ig...A zörgésről csak annyit, hogy nekem is valami kábel leszorító bizbasz volt a tettes a kesztyűtartó felől jövő elviselhetettlen rezonanciáért. Az ablak felöl jövő ropogást is megszüntették, de sajna nem teljesen szünt meg, de korántsem olyan zavaró mint eddig.ezen még dolgozni kell.Mostmár csak az ülés nyikorgását kellenne megszüntettni amit eddig 2x kértem a szervízben, lehet harmadjára sikerülni is fog (ahogy a kesztyűtartónál...a check engine miatt csak 2x kellett szólnom...;)) és utánna tényleg nem fogok hisztizni...:)
András bácsi08-10-2007 18:28:36 // 4207
Ezt valahogy kevéssé értem. Mi ügyes a 20e-en? Ha azt írtad, hogy méri a viszkozitást, az rendben. Viszont az csak egy paramétere az olajnak.
Bckk08-10-2007 16:54:33 // 4206
becsulettel ravagtad a 20e-t. ugyes. viszont o meru a viszkozitast :D
András bácsi07-10-2007 20:53:20 // 4205
Egy szösszenet a szervízperiódushoz:
Nagyjából 20e km-nél járok, gondoltam ideje kicserélni az olajat, meg a levegőszűrőt. (ez is duplája, mint amit meg szoktam engedni) Hát ideje volt. Mindkét szűrő igencsak tele volt, és az olaj nem tudom hogyan bírna ki 30e, vagy afölötti futást. Illetve bírja az, de nem hiszem, hogy más nem látja kárát.
Érdekes, hogy az olajszűrőebben a motorban (2.4) betétszűrő és felülről cserélhető. Ilyet utoljára talán Csepelben láttam. Viszont a levegőszűrő lefelé jön ki. :((( Miután a dög védőlemezt leveszi az ember.
Ami még tetszett: rendes teljes bölcső van alatta, mint ami a nygaautókhoz illik. Elöl szép szögvas keresztmerevítés. ;)
Nagyjából 20e km-nél járok, gondoltam ideje kicserélni az olajat, meg a levegőszűrőt. (ez is duplája, mint amit meg szoktam engedni) Hát ideje volt. Mindkét szűrő igencsak tele volt, és az olaj nem tudom hogyan bírna ki 30e, vagy afölötti futást. Illetve bírja az, de nem hiszem, hogy más nem látja kárát.
Érdekes, hogy az olajszűrőebben a motorban (2.4) betétszűrő és felülről cserélhető. Ilyet utoljára talán Csepelben láttam. Viszont a levegőszűrő lefelé jön ki. :((( Miután a dög védőlemezt leveszi az ember.
Ami még tetszett: rendes teljes bölcső van alatta, mint ami a nygaautókhoz illik. Elöl szép szögvas keresztmerevítés. ;)
Corn07-10-2007 17:03:22 // 4204
Szia,
köszönöm az infót!
Adalék: mosás után és esőben nincs semmilyen nyöszörgés, úgy látszik a víz kellően síkosít :D
köszönöm az infót!
Adalék: mosás után és esőben nincs semmilyen nyöszörgés, úgy látszik a víz kellően síkosít :D
GEORGE05-10-2007 13:49:50 // 4203
És ez igaz mindám OFF márkára is....
GEORGE05-10-2007 13:46:52 // 4202
Felháboritó a kereskedés ill szervizek hozzá állása......
Vesz az ember nem kevés pénzért egy ÚJ autót.
És ha bármilyen olyan gond van vele amit nem tudnak megoldani akkor átváltanak "ellenséges" üzemmódba!
Le akarják rázni az ügyfelet..stb stb....
Érdekes mig a vételárat nem rendezed velük addig eszükben sincs lerázni........
Egy jogos garanciális autócseréért is biróságra kell járni, de legalább is ügyvédet kell fogadni és perrel fenyegetni.....
Szánalmas és egyben undorító....
Vesz az ember nem kevés pénzért egy ÚJ autót.
És ha bármilyen olyan gond van vele amit nem tudnak megoldani akkor átváltanak "ellenséges" üzemmódba!
Le akarják rázni az ügyfelet..stb stb....
Érdekes mig a vételárat nem rendezed velük addig eszükben sincs lerázni........
Egy jogos garanciális autócseréért is biróságra kell járni, de legalább is ügyvédet kell fogadni és perrel fenyegetni.....
Szánalmas és egyben undorító....
Bckk05-10-2007 13:19:59 // 4201
Szia, sajnos nem szolgálhatok gyári cimmel és kontaktussal, de esetlegesen a MO-i importőrségre telefonszámot biztosan tud adni BO cartárs.
Bár nem tipikus jelenség a kopogás v. zörgés 159 tájékán, nekem volt egy próbaautom amiben a kesztyütartó mögötti kábelrengeteg nem volt rendesen lefogatva. Valamint létezik egy gyári info a szervizek részére, amelyben az első ablaküveg felhelyezésekor használt illesztőpöcköknek a szine határozza meg a további teendőt. Röviden ez annyit jelent, hogy X szinüt el kéne hogy távolitság és nem fogsz hallani fura zajt. Ha ez neked a jobb feléről jön, s mintha fentről hallanád, valójában az ablak alatti pöcök az okozója. Esetleg ennek nézess utána a szervizben ahova jársz.
Remélem segitettem.
Üdv. bckk
Bár nem tipikus jelenség a kopogás v. zörgés 159 tájékán, nekem volt egy próbaautom amiben a kesztyütartó mögötti kábelrengeteg nem volt rendesen lefogatva. Valamint létezik egy gyári info a szervizek részére, amelyben az első ablaküveg felhelyezésekor használt illesztőpöcköknek a szine határozza meg a további teendőt. Röviden ez annyit jelent, hogy X szinüt el kéne hogy távolitság és nem fogsz hallani fura zajt. Ha ez neked a jobb feléről jön, s mintha fentről hallanád, valójában az ablak alatti pöcök az okozója. Esetleg ennek nézess utána a szervizben ahova jársz.
Remélem segitettem.
Üdv. bckk
Corn26-09-2007 10:23:52 // 4200
Cartársak,
van valakinek kontaktja Alfa Romeo gyárhoz, vevőszolgálathoz, hasonlóhoz?
A következő a helyzet:
Az autó átvétele óta zörög valami elöl, a műszerfal környékén. Eddig 3-szor volt szervizben (Románia, Bukarest, Autoperugia), kétszer egyéb okból is, egyszer kifejezetten emiatt, de nem tudták 1-2 napnál hosszabb időre megoldani a problémát, csak annyit találtak ki, hogy a szélvédővel függ össze.
Mivel a zörgés-nyöszörgés egyre hangosabb, sőt kifejezetten hangos, idegesítő és ciki, negyedszer is bejelentettem szervizbe. Főleg mert megtaláltam, hogy a szélvédő felső részének nyomkodására jön elő ugyanaz a hang.
A szeptember 14-én telefonon bejelentett hibára OKTÓBER 15-re adtak időpontot. Többszöri nyaggatás után sem kaptam korábbi időpontot, sőt a telefonban elkezdték elmagyarázni (amit már a korábbi 3 javítási kísérlet alkalmával is megtettek), hogy ez a hang normális, minden Alfa így zörög-nyöszörög, hangosítsam fel a zenét és akkor nem zavar.
Hát lóf@szt. Szeretnék egy kis zajt csapni Alfáéknál, tudjon róla a gyártó is, milyen a hozzáállása a márkaszerviznek a vevőkhöz, hogyan kezelik annak a típusnak a problémáit, amivel szeretnék a megbízható márka imidzsét sugározni.
Ha nem csak utastéri zajról lenne szó, hanem mondjuk megállt volna az autó, akkor is egy hónapra kaptam volna időpontot...
Ha valakinek van ilyen kontaktja, kérem ne tartsa vissza! Köszönöm.
van valakinek kontaktja Alfa Romeo gyárhoz, vevőszolgálathoz, hasonlóhoz?
A következő a helyzet:
Az autó átvétele óta zörög valami elöl, a műszerfal környékén. Eddig 3-szor volt szervizben (Románia, Bukarest, Autoperugia), kétszer egyéb okból is, egyszer kifejezetten emiatt, de nem tudták 1-2 napnál hosszabb időre megoldani a problémát, csak annyit találtak ki, hogy a szélvédővel függ össze.
Mivel a zörgés-nyöszörgés egyre hangosabb, sőt kifejezetten hangos, idegesítő és ciki, negyedszer is bejelentettem szervizbe. Főleg mert megtaláltam, hogy a szélvédő felső részének nyomkodására jön elő ugyanaz a hang.
A szeptember 14-én telefonon bejelentett hibára OKTÓBER 15-re adtak időpontot. Többszöri nyaggatás után sem kaptam korábbi időpontot, sőt a telefonban elkezdték elmagyarázni (amit már a korábbi 3 javítási kísérlet alkalmával is megtettek), hogy ez a hang normális, minden Alfa így zörög-nyöszörög, hangosítsam fel a zenét és akkor nem zavar.
Hát lóf@szt. Szeretnék egy kis zajt csapni Alfáéknál, tudjon róla a gyártó is, milyen a hozzáállása a márkaszerviznek a vevőkhöz, hogyan kezelik annak a típusnak a problémáit, amivel szeretnék a megbízható márka imidzsét sugározni.
Ha nem csak utastéri zajról lenne szó, hanem mondjuk megállt volna az autó, akkor is egy hónapra kaptam volna időpontot...
Ha valakinek van ilyen kontaktja, kérem ne tartsa vissza! Köszönöm.
Kalex25-09-2007 21:13:27 // 4199
Mielőtt mindenki bűnözőnek tartana: Ha - a könnyű számolás végett - 10 éve folyamatosan 30 napos határidővel fizetek a partnereimnek és havi "1000" forint a forgalmam, akkor "500" forintot szabadon felhasználhatok úgy, hogy tulajdonképpen a beszállítóim pénzét kölcsön veszem használlatra...Ez logikus nem???
Nekik nem!!! Az kifizetetlen árú nálam lévő ellenértékét - melyet elismertem, hogy használok - akarják megadóztatni, mert el merem költeni 28 napig, de a 30 - adik napon kifizertem.
A szomorú az, hogy jövőre 6x ennyi ellenőrzésre készülnek. Sajnos szerintem sokan a látószögükbe fogtok kerülni. Mivel a 159 nem népautó... KÉSZÜLJETEK!!!!
Remélem tiszteletbeli tagként azért még megtűr a Baltás, elvégre digó vér marad a verdámban dögivel, paci az már kevesebb...
Nekik nem!!! Az kifizetetlen árú nálam lévő ellenértékét - melyet elismertem, hogy használok - akarják megadóztatni, mert el merem költeni 28 napig, de a 30 - adik napon kifizertem.
A szomorú az, hogy jövőre 6x ennyi ellenőrzésre készülnek. Sajnos szerintem sokan a látószögükbe fogtok kerülni. Mivel a 159 nem népautó... KÉSZÜLJETEK!!!!
Remélem tiszteletbeli tagként azért még megtűr a Baltás, elvégre digó vér marad a verdámban dögivel, paci az már kevesebb...
Bckk25-09-2007 15:01:22 // 4198
kár a mindenit nekije
Kalex24-09-2007 20:23:41 // 4197
Üdv a topicnak!
Ma elkelt a vas.
Egy 40-es győri hölgy!!! vette meg...
Ezentúl egy időre grandepuntoban utazom - KALEX-1 - marad...
APEH mindörökké...akarom mondani ... ALFA mindörökké
Ma elkelt a vas.
Egy 40-es győri hölgy!!! vette meg...
Ezentúl egy időre grandepuntoban utazom - KALEX-1 - marad...
APEH mindörökké...akarom mondani ... ALFA mindörökké
András bácsi19-09-2007 13:38:48 // 4196
Nem is tudom ki kérdezte az ablaktörlőlapátot...
Szóval Bosch nem volt raktáron sehol. A Valeonak nem jó a felfogatása, maradt tehát a gyári, ami kb. 12e/pár.
Szóval Bosch nem volt raktáron sehol. A Valeonak nem jó a felfogatása, maradt tehát a gyári, ami kb. 12e/pár.
GTPeti17-09-2007 18:18:27 // 4195
András bácsi17-09-2007 07:36:21 // 4194
Na jó, opelos alfa. :)
GEORGE16-09-2007 22:08:24 // 4193
Azért még ne nevezzük opelnak.....
András bácsi14-09-2007 20:33:17 // 4191
De belecsempésztek egy csomó opel alkatrészt. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?